نیسان

اعلام قیمت نیسان روگ اسپورت ۲۰۱۷

«روگ اسپورت» که در بازارهای دیگر با نام قشقایی شناخته می‌شود، یک کراس‌اور با ابعاد کوچکتر است که در سطحی پایین‌تر از مدل استاندارد «روگ» قرار می‌گیرد و مطابق اطلاعات جدید نیسان، در مدل ۲۰۱۷، حداقل قیمتی برابر ۲۲ هزار و ۳۸۰ دلار خواهد داشت؛ یعنی ۲۳۸۰ دلار  کمتر از مدل پایه نیسان روگ ۲۰۱۷.


همان‌طور که قبلاً نیز در خبرها آمده بود، طول نیسان روگ اسپورت حدود یک فوت (۳۰ سانتی‌متر) از مدل استاندارد روگ کمتر و در همین حال، فاصله محوری‌اش به اندازه ۵۸ میلی‌متر نسبت به آن کوتاه‌تر است. روگ اسپورت برخلاف هم‌خانواده با جثه بزرگترش، آپشن ردیف سوم صندلی‌ها را ندارد و تمام مدل‌های آن از یک پیشرانه ۲ لیتری I-4 با قدرت ۱۴۱ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۱۹۹ نیوتن‌متر استفاده می‌کنند. برای انتقال قدرت نیز از یک گیربکس «اکسترونیک CVT» با حالت رانندگی «اکو» کمک گرفته می‌شود. همچنین تمام مدل‌ها به صورت استاندارد، به فرم دیفرانسیل جلو هستند و این در حالی است که امکان انتخاب یک سیستم تمام‌چرخ محرک با هزینه اضافی ۱۳۵۰ دلار وجود دارد. سه سطح تریم برای روگ اسپورت درنظر گرفته شده است؛ علاوه بر تریم پایه، روگ اسپورت SV با قیمت ۲۳۹۸۰ دلار و مدل SL با قیمت ۲۷۰۳۰ دلار در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند.


در نیسان روگ اسپورت ۲۰۱۷، مجموعه ایمنی نیسان موسوم به سپر ایمنی (Safety Shield) ارائه می‌شود؛ مجموعه‌ای شامل تجهیزاتی مانند سیستم ترمز اضطراری در جلو با قابلیت تشخیص عابران پیاده، هشدار نقطه کور، هشدار ترافیک پشت‌سر و هشدار انحراف از حرکت بین‌خطوط . صندلی‌های چرمی با گرم‌کن صندلی در جلو، رادیوی ماهواره‌ای SiriusXM، NissanConnect با نمایشگر لمسی ۷ اینچی و سیستم ناوبری، یک دوربین نمای عقب، مانیتور پیرامونی نیسان، کروز کنترل انطباقی و سیستم تنظیم فضای صندوق عقب نیسان موسوم به Divide-N-Hide، از جمله گزینه‌های دیگری هستند که در روگ اسپورت به مشتریان پیشنهاد می‌شوند.

نیسان روگ اسپورت مدل ۲۰۱۷ قرار است که ماه آینده سال جاری میلادی به بازار وارد شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. شاهو

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (26 ديدگاه)

    کاش پیشرانش قویتر بود. مبارک صاحباش بما که نمیرسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ahmad reza

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (21 ديدگاه)

    نیسان جدیدن خیلی خوشگل شده ها …

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا