نیسان

غلبه ماکسیمای جدید در تست AMCI بر آئودی و ب‌ام‌و

نیسان برای یک هدف مستقل یعنی آزمون شخص ثالث، آزمون AMCI را برای چالش جاده‌ای نیسان ماکسیما SR 2016 انجام داد. تست این خودرو به همراه سه رقیب اصلی‌اش یعنی آکورا TLX با موتور ۳.۵ لیتری، ب‌ام‌و ۳۲۸i و آئودی A4 کواترو ۲ لیتری در مسیر غربی ۱.۸ مایلی پارک مسابقه‌ای باتن ویلو انجام شد که در پایان نیسان ماکسیما ۲۰۱۶ با ثبت زمان ۱:۱۸.۵۰ در یک دور در صدر ایستاد. نزدیک‌ترین رقیب ماکسیما، ب‌ام‌و ۳۲۸i بود که زمان ۱:۱۹.۴۸ را ثبت کرد، زمان ۱:۲۰.۵۸ و مکان سوم را آکورا TXL ثبت و تصاحب کرد و در نهایت آئودی A4 کواترو با اختلاف ۲.۷۱ ثانیه‌ای با ماکسیما و ثبت زمان ۱:۲۱.۲۱ در مکان چهارم ایستاد.

2016 Nissan Maxima
۲۰۱۶ Nissan Maxima
2016 Nissan Maxima
۲۰۱۶ Nissan Maxima
طبق گزارش نیسان، در این تست خودروهای آکورا، آئودی و ب‌ام‌و به‌صورت ناشناس از نمایندگی‌های مجاز این تولیدکننده‌ها در حالی تهیه شده بود که ماکسیما SR 2016 در واحد امریکای شمالی نیسان تولید شده بود. برای به دست آمدن نتیجه‌ای بهتر در طول تست تمام سیستم‌های کنترل پایداری و کشش غیرفعال بود. این تست که تأییدیه‌ای از رانندگان آزمون AMCI دارد با سرعت ۶۴ کیلومتر بر ساعت در هر دور آغاز می‌شود. قدرت ماکسیمای ۲۰۱۶ از موتور شش سیلندر ۳.۵ لیتری VQ تأمین می‌شود. طراحی دوباره این موتور و به‌روزرسانی ۶۰ درصد قطعات آن نسبت به موتور شش سیلندر ۳.۵ لیتری سبب شده که ۳۰۰ اسب‌بخار نیرو تولید کند.

پیر لوینگ، معاون و برنامه‌ریز تولید نیسان آمریکای شمالی در این مورد گفت:

ما انتظار داشتیم که ماکسیمای ۲۰۱۶ با موتور، شاسی و سیستم انتقال قدرت جدید عملکرد خوبی داشته باشد اما اگر بخواهیم صادق باشیم عملکرد شانه‌به‌شانه این خودرو با رقیبان لوکس و اسپرتش ما را شگفت‌زده کرد.

پیرو ضرب‌المثل “شنیدن کی بود مانند دیدن” ویدیو کلیپ نیسان ماکسیمای ۲۰۱۶ عملکرد بهینهٔ پیشرانه و سیستم قدرت این خودرو را به‌خوبی نشان می‌دهد. این خودرو با طراحی جدید حالا رقیبی جدی برای خودروهای دیفرانسیل جلو، دیفرانسیل عقب و حتی با سیستم انتقال قدرت AWD محسوب می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهدی نیک سیرت

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی، نویسنده و مترجم اخبار و مطالب دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۷۱ دیدگاه‌ها

  1. AlirezaF12

    ۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (48 ديدگاه)

    اون یه تیکه ی تیزی چراغ جلوش رو برداری میشه موستانگ خخخ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امیر مرادی

    ۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (113 ديدگاه)

    جنس ژاپنی معرکست…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Erfan

    ۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (246 ديدگاه)

    فوق العادس ماکسیما. ژاپنی بازا تبریک :)

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. Frankenstein

      ۲ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (45 ديدگاه)

      همه جوره شکست بی ام و رو قبول میکردم، کیفیتو با استهلاکو و از این جور چیزا…..
      این یه رقم تو کت من نمیره….
      تو پیست باخت؟؟؟؟

      آفرین به نیسان…..

      موفق باشید

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. رضا

      ۲ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1698 ديدگاه)

      واقعا جای مدلهی جدید ماکسیما تو ایران خالیه…
      مخصوصا این

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. احمد باقری

    ۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    از نظر طراحی هم این ماشین زنباست. قدرت خوبی هم داره. کلا نیسان داره خوب کار می کنه. تویوتا هم باید یک دستی به طراحیش بکشه تا همچنان بتونه صدرنشین باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Maxima

    ۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (5 ديدگاه)

    واقعا این ماشین معرکس قیمتش هم خیلی خیلی خیلی ارزونه نسبت به امکاناتی که داره قیمتش از همه رقیب هاش کمتره. دوام هم که دیگه ژاپن حرف اول رو میزنه البته آلمان هم عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ماسل کار

    ۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (211 ديدگاه)

    الان باز یه نفر میاد میگه ماشین ژاپنی به درد نمیخوره فقط المان و …
    ________________________________
    البته من همه رو قبول دارم ولی از ژاپنی ها عاشق میتسوبیشی ام البته بگم ژاپنی جماعت بعد این همه تجربه دیگه میدونن برا کجا چی تولید کنن دیگه از کیفیتشون هم چیزی نگم کل دنیا میدونن اجناس ژاپنی چه کیفیتی دارن
    Just Muscle Cars Like Always

    موافقم 0
    مخالفم 1
  7. mds

    ۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (219 ديدگاه)

    بعد بگید هیونداى بى اصالته، این الان چه شباهتى با نسل قبلیش داره جلو پنجرشم شبیهه ائودى. جنسیس کوپه و تا حدودى جنسیس سدان هست نمیخوام بگم کپى کرده ولى خطاب به اون دسته از افراد که میگن هیونداى تو طراحیاش ثبات نداره

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. datsun

      ۲ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (3431 ديدگاه)

      جلو پنجره v شکل مخصوص محصولات نیسان و چراغ های بومرنگی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. bab

    ۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (35 ديدگاه)

    کشور زاپن تو همه چی پشرفت داشته در حد مررررررررررررررررگ بعد یه سری پراید سوار میان میگن ال بل این ماشین سری هم طوری از بنز و بی ام تعریف میکنن انگار پدر بزرگشون بنیانگزار این شرکتا بوده گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده همین کسایی که هی میگن ماشین کره بده یه اپتیما بدی بهشون لیسش میزنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mds

      ۲ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (219 ديدگاه)

      دوست عزیز با جمله آخریت خیلى حال کردم
      درست مثل بستنى قیفى :-)
      طرف کارت اتوبوسو بزور داره یا نهایتا یه تکتاز یا پراید زیوار در رفته بعد…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امیرحسین (Lion26)

        ۲ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (257 ديدگاه)

        شما چه خودرویی دارید؟

        Just France.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mds

          ۲ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (219 ديدگاه)

          من ماشین ندارم اگرم پولشو داشتم اینجا نمیگرفتم اگه یه روز قسمت شد و خداوند به منم یه نگاه انداخت و مایه دار شدم میرم کره یا آمریکا یه جنسیس س با موتور V8 با لاستیک هنکوک میگیرم :(

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. شاهین

      ۲ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (4500 ديدگاه)

      اقوام شما بنیانگذار کشور ژاپن بوده که اینجوری ازشون تعریف میکنی؟ یاد بگیر که به کسی توهین نکنی. (اصل اول انسانیت)
      اونی هم که پراید سوار میشه سرش بالاس که با نون بازوش اونو خریده اینو یادت باشه.
      در عجبم که چرا این کامنت های سراسر توهین تایید میشن.

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. David

        ۲ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (76 ديدگاه)

        دوستان آلمانی پسند ! پس چرا وقتی فرهاد به همه توهین میکنه هیچی بهش نمیگین تازه توهین هاش رو لایک هم میکنید !!!

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. شاهین

          ۲ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (4500 ديدگاه)

          شما کامنت از من پیدا کردی؟ قرار شد پیدا نکنی سکوت اختیار کنیا! یادت نره!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

          ۲ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          به همون دلیلی که شما به این اقا هیچی نمیگی اقای ژاپنی پسند….

          موافقم 1
          مخالفم 0
    3. حسين

      ۲ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      درود
      اولا که پراید سوار هیچیش از آدمای دیگه کمتر نیست، آدمه و حتی شاید از من و شما با سوادتر.
      دوما هرکسی که طرفدار یک برنده قرار نیست ماشین اون بند هم زیر پاش باشه

      سوما انتقاد از یک ماشین سواد میخواد و ربطی به پراید سوار بودن و نبودن نداره

      بهتره قبل از اینکه از یک برند طرافداری کنیم و یا بهش انتقاد کنیم، مقاله ی افرادی که در این زمینه صاحب نظر هستن رو بخونیم و اینجا صرفا نقل قول کنیم. از خودمون حرف نزنیم.
      لطفا به کسی توهین نکنید. اگه کسی اشتباهاً از چیزی تعریف تمجید کرده بهتره باهاش منطقی بحث کنید نه اینکه پرایدش رو بزنید تو سرش، شاید بعد از بحث کردن متوجه شدی خودت اشتباه میکردی

      تحقیر دیگران اولین نشانه تعصبه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حمید

        ۲ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (199 ديدگاه)

        استایلش منو یاد پانامرا انداخت…خیلی حال کردم ب ام و رو شکست داد.من که سوار این ماشین نشدم نمیخوام حرف پیشکی بزنم اما فکر کنم سواریش دیگه عین ماکسیما دو نسل قبل که تو ایران هستن ترم نیست،ظاهرا اسپرت تر شده.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. علی آقا

      ۳ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (572 ديدگاه)

      ادب هم چیز خوبیست…
      یک عده پراید سوار؟؟؟؟
      منم پراید سوارم چون نتونستم راهی پیدا کنم که با مدرک فوق لیسانس و حقوق کارمندی بتونم مازراتی بخرم. و میدونم با زندگی درست و شرافتمندانه به ندرت آدم میتونه تو این مملکت مازراتی سوار بشه. هیچ کدوم از لوکس سواران مملکت ما مخترع نیستن، دانشمند نیستن، حتی خیلیاشون کارخانه دار هم نیستن، اینکه چی هستن رو احتمالا امثال شما بهتر بدونی ولی من بهشون میگم زالو.
      من ماهیانه ۱۰٪ از فیش حقوقم بعنوان مالیات کسر میشه. حالا یه سوال: اون آدمی که ماشین ۲ میلیاردی سوار هست آیا سالی ۲۰۰ میلیون مالیات میده؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. Cosworth

    ۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (29 ديدگاه)

    اینجور تستها معمولا توسط خود کارخونه انجام میشه و بیشتر جنبه تبلیغاتی داره و اکثرا با هدف کوبین و تحقیر برندهای معتبر و بالا نشون دادن برند خودی انجام میشه تا توجه همه رو به خودش جلب کنه. بهتره صبر کنیم این ماشین رسما وارد بازار بشه و فروشش آغاز بشه و سپس توسط یکی از نشریات معتبر خودرویی بی طرف تست بشه اون وقت معلوم میشه این تبلیغات صحت داشته یا نه.

    یادمه تویوتا یک کلیپ تبلیغاتی برای GT86 ساخته بود که تو تمام تستهایی که خودش گرفته بود GT86 از تمام رقباش! بهتر بود و آخر فیلم هم به این نتیجه رسیدند که GT86 هندلینگش از همه دنیا بهتره!! ولی نشریات خودرویی رسمی و معتبر دنیا وقتی GT86 رو تست کردند از نظر هندلینگ و رکورد دور پیست از پژو RCZ و مگان RS و فولکس شیراکو و آئودی TT و .. ضعیفتر بود!

    نمونه بارز دیگه می توان به تبلیغات افراط گرایانه هیوندا برای نسل جدید جنسیس سدان اشاره کرد که هیوندا آن را خودروی برتر در کلاس خودش معرفی کرده بود ولی در عمل اصلا چنین چیزی نبود و در حد رقبای اروپایی خودش نبود.

    با تشکر.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرهاد

      ۲ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (43 ديدگاه)

      دقیقا درسته
      هیچ ماست بندی نمیگه ماست من ترشه
      این تست رو خود نیسان انجام دادهد
      توقع داشتید نیسان اخر شه ؟؟؟؟
      ارزش این تست از شعری که یه بچه تو مهدکودک میخونه کمتره
      نه سالم و درست بودن ماشینای رقیب مشخصه نه رانندگی بدون قصد و غرض
      میخوای یه تست ترتیب بدیم خیلی راحت ثابت کنیم هندلینگ پراید از لامبو بهتره ؟؟ خخخخخخخخخ
      درک بعضی چیزا واسه بعضیا سخته

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. David

        ۲ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (76 ديدگاه)

        تست رو AMCI انجام داده ! بسه دیگه این تعصب آلمانی رو بذارین کنار.خنده داره این کاراتون

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. فرهاد

          ۲ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (43 ديدگاه)

          دیوید جان جهت اطلاعتون این تست رو خود کارخانه انجام میده
          راجع به چیزی که نمیدونی اظهار نظر نکن که بعدش ….
          مجبور که نیستی :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. David

          ۲ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (17 ديدگاه)

          یعنی شما ها فکر میکنین نیسان با اون همه عظمت میاد دروغ توو کاسه ی ملت میذاره ؟!؟!؟! یعنی فکر میکنین میاد تمام اعتبارش رو میذاره که دروغ تحویل ملت بده ؟؟؟؟؟
          —–
          این تست از اول تا آخرش درسته.از خواب بیدار شین.ژاپن آلمان رو له کرده خیلی وقته . . .

          موافقم 0
          مخالفم 1
        3. فرهاد

          ۲ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (43 ديدگاه)

          خخخخخخخخ حرفات ته خندس خدایی
          ژاپن المان رو له کرده ؟؟
          اگه المان رو له کنه دیگه از رو کی کپی کنه ؟؟
          بی ام و سری سه و چهار از لکسوس ای اس تو کاراند دروایور بالاترن
          همه ی شاسی بلندای بی ام و از شاسی بلندای لکسوس تو رنکینگ کار اند درایور بالاترن
          بی ام و سری هفت از ال اس بالاتره
          تمام مدل های بی ام و بدون استثنا از لکسوسای هم ارز بالاترن تو رنکینگ کار اند دروایور
          مهم حرفای مفت امثال تو نیست :) مهم نظر کارشناس

          موافقم 1
          مخالفم 1
        4. فرهاد

          ۲ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (43 ديدگاه)

          در ضمن دیوید جان تا حالا فک کردی چرا هر نهاد معتبری که میخواد ماشینی رو تست کنه خودش هندلینگش رو هم تست میکنه ؟؟ چرا به این جور نتایج اکتفا نمیکنن ؟؟ لابد حوصلشون سر میره میگن بریم یه دوری هم با ماشین بزنیم اره ؟؟
          اگه یه کم فک کنی میفهمی به خاطر اینه که این تست رو هیچ کی قبول نداره
          البته جواب تو مشخصه :
          چون تویوتا کرولا خرجش کمه این تست معتبره :))))

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. David

          ۲ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (17 ديدگاه)

          این همه سایت و نشریه معتبر تر از کارانددرایور هست فقط چسبیدی به این ؟!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. فرهاد

          ۲ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (43 ديدگاه)

          نه کار اند درایور معتبر نیست
          نظریات تو و فرید درسته :)))))

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. آرش

          ۱۹ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (2 ديدگاه)

          این تست رو خود کارخونه نیسان انجام نداده. پول داده به یه نهاد معتبر ثالث که انجام بده چون احتمالا میدونسته برنده میشه.

          نکته این تست اینه که قدرت موتور ماکسیما از آئودی و بی ام دابلیو ای که مقایسه کرده باهاش بیشتره. بنابراین از یه نظر، این تست منصفانه نیست و میتونست با مدل دیگه ای از ماشینهای این کمپانی ها مقایسه بشه.
          اما از طرف دیگه، نیسان اومده ماشینهایی در محدوده قیمتی تقریبا یکی رو مقایسه کرده نه محدوده کلاس یکی. یعنی اصل مقایسه رو بر قیمت گذاشته نه سایز ماشین و موتور که تو این مقایسه به خصوص اول شده.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. مایکل جکسون thriller

        ۲ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (578 ديدگاه)

        آقا فرهاد این ثسمت از حرفات : ارزش این تست از شعری که یه بچه تو مهدکودک میخونه کمتره . خیلی به درد نخوره . میدونی چرا میگم به درد نخوره ؟ چون ارزش تستهای معتبر خودروسازانی مثل نیسان با شعر یه بچه که توی مهدکودک میخونه اصلا و ابدا قابل قیاس نیست . هیچ آدم عاقل و سالمی تحت هیچ شرایطی شعر بچه مهدکودکی را با تست خودرو مقایسه نمیکنه . منظورم این نیست دیوانه ای و این حرف را نمیخوام یزنم .ولی باید از این حرفت : ارزش این تست از شعری که یه بچه تو مهدکودک میخونه کمتره . خجالت بکشی . و چاره ای جز انجام این کار نداری . از کی تاحالا حرفهای بچه های پدال شده مفت ؟ یعنی منظورت اینه حرف تو خیلی با ارزشه ؟ این حرفت هم : اگه المان رو له کنه دیگه از رو کی کپی کنه ؟؟ . واقعا مفته .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. فرهاد

          ۲ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (43 ديدگاه)

          به به
          طنز پرداز بزرگ :) چطوری ؟؟
          تو فک کن ژاپن کپی نکرده
          […]
          لکسوس از بدو تولدش کارش کپی بوده
          اون موقعی که تویوتا ماشیناش 44 اسب قدرت داشتن بنز پولمان رو میساخت که سیستم هیدرولیکش هنوز جزو برترین مهندسیاس
          و البته پیچیده ترین
          بعد لکسوس اومد کپی کرد و مدل ال اس رو معرفی کرد
          اینقدر کیفیتش بالا بود که یک ماه از تولیدش نگذشته بود همش رو فراخوان دادن
          حالا تو هرچی دوست داری فک کن

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. مایکل جکسون تریلر

          ۳ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (578 ديدگاه)

          آقا فرهاد برام مهم نیست که درموردم چی فکر میکنی چون هیچوقت طنز پرداز نبوده و نیستم و نخواهم بود . فقط همین کم مونده بود تو که نه شناخت کافی از ژاپن داری و نه این کشور را مثل طرفدارانش و ملتش میشناسی بگی ژاپن تقلیدکاره . مرسدس پولمن چه ربطی به تویوتا و لکساس داره ؟ دوباره که تویوتا را مسخره کردی . بهتره به جای اینکه ژاپن رامسخره کنی درباره این کشور مفصل تحقیق کنی .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. David

          ۳ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (76 ديدگاه)

          مایکل جان ! مردم این کشور وقتی از درک کردن چیزی عاجز میشن شروع میکنن به مسخره کردنش.نمونش همین آقای ….

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. فرهاد

          ۳ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (43 ديدگاه)

          ربطش اینه که المان ایده ی ساخت یک ماشین لوکس با اون مشخصات رو مطرح کرد و تقریبا تمام امکاناتش هم نو اوری خودش بود دقیقا وقتی که سوپر اسپرتای ژاپنی 44 اسب قدرت داشتن و مخترعین بسیار بسیار بزرگ و توانمتد تویوتا نهایت هنرشون همون بود
          بعدش ادامه پولمان شد بنز اس کلاس
          بعد کاملا ناگهانی یه برند جدید با نام لکسوس اومد کپی کاری رو شروع کرد و خواست جا پای جای بنز بذاره
          همه میدونستن تمام اپشناش و مشخصاتش کپی شدس
          اومد گفت ماشین ما خدای کیفیته ولی یه ماه بعد فراخوان دادن چون همه ال اس ها مشکل داشت دلیلشم واضحه چون هیچ کیفیتی در کار نبود
          چیزی نبود جز یه کپی ناشیانه
          ولی از همون موقع افتاد تو دهن یه سری که لکسوس کیفیت داره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. مقدم

          ۱۰ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (29 ديدگاه)

          این فرهادنمی دونم چرا به همه از بالا نگاه می کنی…فرهاد داداش بیا خودتو معرفی کن ببینیم قضیه چیه؟
          هر نظری که داری آقا فرهاد محترم ولی لحنت رو خواهشا درست کن…پسر تو همه رو به باد سخره گرفتی…هر کی ندونه فک می کنه عضو تیم متخصص منصوری هستی….

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. حسين

        ۳ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (1364 ديدگاه)

        دیوید جان، مایکل جکسون جان، من نمیگم فرهاد همه حرفاش درست و بی غلطه اما خیلی از کمپانی ها برای تبلیغات میان تستهایی رو ترتیب میدن که ماشین خودشون توش اول بشه.. ربطی هم به عظمت کمپانی نداره. هیوندای هم این کارو میکنه… نیسان هم میکنه.. اگه یه روز ب ام و هم این کار رو بکنه نباید به نتیجه تستش اعتماد کرد..

        دیوید تو مطمئنی کار اند دروایو معتبر نیست؟؟؟؟!! چون لکسس توی رنکینگش مقام نمیاره کار اند درایو معتبر نیست؟؟؟ یه دلیل بیار که نشون بده معتبر نیست.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. David

          ۳ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (76 ديدگاه)

          چرا دقت نمیکنین که من چی میگم ؟! من کجا گفتم معتبر نیست ؟! من گفتم معتبر تر از این هم هست.نمونش موتور ترند.لابد میخواین بگین بررسی های موتور ترند رو هم خود کمپانی انجام میده ! بابا جان محض رضای خدا یه کم منطقی باشین !

          1st Place: Lexus NX 200t F Sport
          The sharp creases in the sheetmetal say otherwise, but the NX is one of the most well-rounded vehicles on sale today.
          2nd Place: BMW X3 xDrive28i
          Scary days await the competition if BMW ever decides to …up its interiors.
          3rd Place: Land Rover Range Rover Evoque
          The scenery has changed significantly since the Evoque was our SUV of the Year, but it’s still hanging in there.
          4th Place: Lincoln MKC 2.0 AWD
          Lincoln has been making decent strides lately, but we’re still looking for a magic spark.
          5th Place: Volvo XC60 T6
          The safety star is utterly outmatched in several areas of evaluation.
          http://www.motortrend.com/roadtests/suvs/1503_the_big_test_2015_luxury_compact_crossovers/conclusion.html

          1ST PLACE: Lexus GS 350 F Sport

          2ND PLACE: BMW 535i

          http://www.motortrend.com/roadtests/sedans/1206_six_cylinder_midsize_luxury_sedans/lexus_bmw.html

          خدایی یعنی میخواین بگین از موتور ترند هم بیشتر میدونین ؟! خدایی زشته این تعصب رو بذارین کنار

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. حسين

          ۳ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (1364 ديدگاه)

          شما قرار شد لینک نذاری!! اگه به لینک گذاشتن باشه منم صدتاشو میذارم که ب ام و اول شده، شما هم صدتا دیگه میذاری که لکسس اول شده. این لکسس NX رو هم کشتی از بس زدیش تو سر X3 که سال 2010 طراحی شده!! همه این لینکا رو قبلا هم گذاشته بودی شاهینم جوابتو داده بود.

          بهتره به رنکینگای کلی بیشتر توجه کنی. مثل رنکینگ کار اند درایور و یا حتی جی دی پاور (که البته جی دی پاور بیشتر برای کمپانیهای تولید کننده اهمیت داره تا خریدار)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. فرهاد

          ۳ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (43 ديدگاه)

          لکسوس جی اس تو کار اند درایور هفتمه و بی ام و 4 ام :)
          لکسوس ان ایکس 5 امه و بی ام و ایکس 1 دوم
          این یعنی ژاپن له شده
          طرف به زور گشته دو تا لینک پیدا کرده گذاشته اینجا
          از رفتارت کاملا معلومه خودتم داری خورد میشی
          از این دست لینکا که بی ام و لکسوس رو ……. خیلی زیاده
          قبلا هم بچه ها جوابت رو دادن ولی ظاهرا خارج از توان درکت بوده

          موافقم 0
          مخالفم 0
  10. YaShar

    ۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (294 ديدگاه)

    ماکه هنوز تو کف بابابزرگ این جیگلی موندیم…!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. امیرحسین (Lion26)

    ۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (257 ديدگاه)

    عالی.

    ژاپنی ها در هر زمینه ای عالی عمل می کنن.

    Just France.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. صدرا

    ۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    موتور ب.ام.و 60 اسب بخار از ماکسیما کمتر داشت و از آکورا هم 50 اسب بخار قدرت کمتری داشت و طبیعی بود که زمان کمتری بزنه و باز هم خیلی خوب ظاهر شد مدرک حرفم :
    http://buyersguide.caranddriver.com/bmw/3-series/2015/bmw-3-series-sedan/specs/370860
    http://buyersguide.caranddriver.com/nissan/maxima/2016/nissan-maxima/specs/375371
    قسمت گارانتی خودرو برای خوردگی (Corrosion) ب.ام.و 12 سال و ماکسیما 5 سال بقیه موارد مثل ایمنی و امکانات تشابهات بسیار زیاد دارند و برای مصرف سوخت بدون شک ب.ام.و برتره .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرهاد

      ۲ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (43 ديدگاه)

      تویوتا کرولا خرجش کمتر از بوگاتی هست بنابراین ژاپن المان رو شکست داده :))))))
      این چه حرفیه ؟؟ بذار خوش باشن ژاپنی بازا
      دلشون رو به اینا خوش نکنن به چی خوش کنن ؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. ارمان

    ۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    خیلی خوب بود فکر کنید یه ماشین با این حجم و اندازه و البته وزن زیاد چقدر میتونه هندلینگ خوبی داشته باشه واقعا افرین به نیسان افرین به نیسان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. T/O-REZA

    ۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    خیلی ماشین شیک و دلبرو هست هر وقت عکسش رو میبینم قلبم تپ تپ میکنه
    البته پولش که ندارم ولی اگه تمام داراییم و بفروشم و بعدشم از برادرام پول قرض بگیرم میتونم این ماشینو بخرم
    ولی زهی خیال باطل

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. shahryar

    ۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (237 ديدگاه)

    بیخود نیس عاشق نیسانم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. BMW4ever

    ۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (155 ديدگاه)

    نیسان خیلی رو هندلینگ دیفرانسیل جلو هاش کار میکنه البته تو این تست موتور قویش بی تاثیر نبود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. شایان

    ۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    یعنی این از آئودی و بی ام و بهتره خدایا منو ببخش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. شایان

    ۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    مقایسه بی ام و و آئودی با این مثل مقایسه یه بوکسر سنگین وزن(آئودی و بی ام و) و یه بوکسره مگس وزنه(نیسان) به مشت سه و چهار نمیکشه بیچاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Erfan

      ۲ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (246 ديدگاه)

      تعصب بی جای شما روی برندهای آلمانی باعث شده که هیچی رو نبینید. ژاپنی باز ها ارزش یه ماشین ژاپنی رو از همه لحاظ میفهمن. طرفدار واقعی یک برند باید ضغف های برند مورد علاقش رو بپذیره. من خودم طرفدار ماشین های انگلیسی هستم اما منکر قدرت آلمان ها و ژاپنی ها در مقابل محصولات انگلیسی نمیشم. آئودی رو خیلی دوست دارم اما در تست هایی از این دست، شکستش رو می پذیرم. طرفدار جگوار هستم اما در تست قبلی که اون رو برنده اعلام کردند گفتم که تست به ناحق بوده و حق بی ام و بود که برنده بشه. پس خواهشا روی یک برند و یا کشور خاص بهتره که تعصب نداشته باشیم و اون چه که واقعیته رو بپذیریم. من تحت هیچ شرایطی منکر قدرت ژاپنی ها و کیفیت محصولاتشون نیستم و در این تست هم نیسان خوش درخشید.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شایان

        ۳ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        چشم آقا عرفان منم برایه ماشینهایه انگلیسی ارزش قائلم میفهمم چی میگی ولی خدایش تویه کتم نمیره این اتومبیل بتونه آئودی و بی ام و حالا در هر مدلی بخواد شکست بده من متعصب نیستم ولی ماشینهایه آلمانی و دوست دارم در این تست هم تا چهار تا مجله و سایت معتبر نظر ندن و مقایسه نکن و ویدئویی ازش بیرون نیاد نمیشه قضاوت کرد باید دید چی میشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Erfan

          ۳ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (246 ديدگاه)

          سلام رفیق.
          امیدوارم ناراحتت نکرده باشم . اما تحت هیچ شرایطی نباید ژاپنی ها رو دست کم گرفت. همیشه رقابت نزدیکی با آلمان ها داشتن و این ماکسیما هم از اون سلاح های قویشونه. حق با توئه باید چند تا مجله معتبر به غیر از اتو اکسپرس بررسی کنن . ولی باید برای هر نتیجه ای آماده بود. گرچه من هم دوس دارم آئودی برنده شه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  19. milad

    ۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (209 ديدگاه)

    ای ول نیسان…دیگه همه ماشین های البته بجز چینی ها میتونن توی یک سطح باشن..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. shayan

    ۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (89 ديدگاه)

    با اینکه میدونم از نظر فنی نیسان همیشه عالی بوده ولی هیچوقت از طراحی ماشیناش خوشم نیومد به نظرم طراحیاش مثل برندای دیگه امضای خاصی نداره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. luis

    ۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (26 ديدگاه)

    دوستان گفتن ژاپن المانو له کرد به نظرم همچین چیزی نیست و المانم ژاپنو له نکرده هر طرف فروش بالا و طرفدارای خودشونو دارن.
    دوستان گفتن لکسوس کپی برداره به نظرم درست نیست ایده گرفتن با کپی برداری دو مقولس مسلما بنز مبتکر بسیاری از اپشن ها بوده و دیگر کمپانی ها بعد اون این ابشن ها رو اوردن ولی این دلیلش کپی برداری نیست خب بی ام دبیلیو هم بعد بنز سیستم ایربگو کار کرد ایا بی ام دبلیو کمی برداره؟؟؟ یا تا اونجایی که اطلاع دارم سیستم قفل مرکزی و پارک هوشمند و چند مورد دیگه ابتکار لکسوس در دهه90 بوده ایا حالا بقیه از رو لکسوس کپی کردن؟؟؟اینطور نیست دیگران ایده گرفتن و حتی کاری بعضا بهتر انجام دادن. اگه اشتباه نکنم تستی مربوط به بنز بی ام دبلیو و لکسوس مربوط به سال 1990 اگه اشتباه نکنم بین این سه ماشین تنها ماشینی که پنل کیلومترش نور از پشت و نیمه دیجیتال بود لکسوس بود البته نسل بعدی بنز خیلی بهتر از لکسوس کیلومترو طراحی و نور پردازی کرد.
    یکی از دوستان میگفت مهندس ژاپن 55 اسبو تولیدو و از این حرفا به نظرم نه نه که نه هر خودرو سازی یه سیاستی داره تولید نکردن به معنای توانمند نبودن نیست خود تویوتا هیچ وقت سوپر اسپرت نمیزد ولی یه لکسوس ال اف ای زد که هم قیمتش هم قابلیت هاش بسیار بالا بود و تحسین بر انگیز کلی فیلم هم از تستاش موجوده مس نتیجه میگیریم میتونه و میتونست ولی در سیاست کمپانی ساخت این مدل ماشین ها به صورت دائم و انبوه توجیه نشده همون جور که فراری ماشین سدان 4 در نمیزنه و…..
    ژاپن سومین اقتصاد بزرگه جهانه از نظر مهندسی ساختمان و… بی نظیره تنها کشوری که بمب اتم به صورت واقعی در مقابلش استفاده شد سونامی چند سال پیش هم که جای خودشو داره و از همه مهم تر این که ژاپن از هر کشور دیگه ای به قلب تپنده دنیا مرکز و خورشید منظومه جهان (ایالات متحده) نزدیک تره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرهاد

      ۳ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (43 ديدگاه)

      از همین جا اررش حرفات مشخص میشه :
      قفل مرکزی ابداع لکسوس بود ؟؟؟؟؟
      وقتی لکسوس حتی ایده ساختش هم مطرح نشده بود امریکایی ها و المانیا به عنوان یکی از پیش پا افتاده ترین چیزا از قفل مرکزی استفاده میکردن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مایکل جکسون thriller

        ۴ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (578 ديدگاه)

        آقا فرهاد قفل مرکزی همونطور که آقای luis گفتن از ابداعات لکساس بوده و مطمئنم میشه با تحقیق و مراجعه به سایتهای معتبر این ابداع را اثبات کرد . اقا فرهاد لکساس ربطی به مرسدس بنز نداره . لکساس به تویوتا ربط داره نه به آلمانیها . چرا میگی : اومد گفت ماشین ما خدای کیفیته ولی یه ماه بعد فراخوان دادن چون همه ال اس ها مشکل داشت دلیلشم واضحه چون هیچ کیفیتی در کار نبود ولی از همون موقع افتاد تو دهن یه سری که لکسوس کیفیت داره ؟ یعنی فکر کردی با همین چند تا کلمه حرف لکساس شد بی کیفیت ؟ چقدر زود باور و ساده لوحی که فکر میکنی لکساس بی کیفیته . لکساس اگه کیفیت نداشت که هیچکس حتی بهش فکر هم نمیکرد و نمیخریدش . لکساس واقعا با کیفیته و اصلا و ابدا بی کیفیت نیست . فقط مدیران لکساس میتونن بگن خودروهای ما بی کیفیت و بی اصالته . ما نه کارشناسیم و نه منتقد و نه ژورنالیست خودرویی و نه مدیر خودروسازان رغیب لکساس که بی کیفیت و بی اصالت بودن لکساس را تعیین کنیم . در ضمن تخریب وجهه لکساس در ایران و قانع کردن مردم برای نخریدن لکساس با حرفهایی مثل لکساس بی کیفیته و … خیلی زشته و نادرسته و تو هر چقدر سعی و تلاش کنی نمیتونی لکساس را پایین تر از آلمانیها جلوه بدی .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  22. مایکل جکسون تریلر

    ۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (578 ديدگاه)

    آقای LUIS واقعا گل گفتی . دستت درد نکنه این کامنت را ثبت کردی .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. luis

      ۳ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (26 ديدگاه)

      خواهش میکنم مایکل جان

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مایکل جکسون تریلر

        ۴ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (578 ديدگاه)

        آقای luis واقعا قفل مرکزی ابداع لکساس بوده ؟ لطفا لینک معتبری مثل موتور ترند یا کار اند درایور یا سایر نشریات خودرویی معتبر ارائه دهید . البته یکی از آپشنهای لوکس لکساس فرمان تولید شده با استفاده از چوب بامبو است و جایی خوندم کاملا توسط دست استادکاران ساخته میشه . بیزحمت لینک فرمان بامبو را هم ارائه بدهید .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  23. saeed nk

    ۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اقا من این مدلشو نمیدونم اما این ماکسیماهای خودمون واقعا از لحاظ موتوری چرتن من داشتم تا یکم فشار میومد بهش سر سیلندرش مشکل پیدا میکرد دادمش رفت ازرا گرفتم راحت شدم خداییش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. P.G

      ۴ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (489 ديدگاه)

      آقا الکى حرف درنیار،شما حتماً میخواستى باهاش پرواز کنى که نتونسته!
      والا ما خودمون یه زمان ماکسیما اتومات داشتیم،حرف نداشت،موتورش هم مرگ نداشت
      به دفعات باهاش بالاى ١٨٠تا رفتیم،یه بار هم باهاش تو اتوبان قم-کاشان دویست و ده تا پر کردیم،انگار نه انگار،اینقدر نرم و مسلط حرکت میکرد و صداى ورودى به کابینش کم بود تا چشمم به کیلومتر نیوفتاده بود فکر میکردم ١۵٠تا سرعت داریم!موتورش هم که آخ نمیگفت،بى سر و صدا و سگ جون!
      ماکسیما یکى از اون ماشیناییه که من براش خیلى احترام قائلم:)

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. P.G

      ۴ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (489 ديدگاه)

      برات متأسفم که ماکسیما رو با آزرا یکى میکنى،یه چرخ ماکسیما به کارخونه ى آزرا میارزه!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  24. mahdi

    ۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (623 ديدگاه)

    درود به همه دوستان
    یه سوال داشتم
    آیا مدلهای تست شده در 4 خودرو در یک سال تولید شدند ؟ (به عنوان مثال 328 برای چه سالی بوده توی این تست ؟ )
    سپاسگزارم
    مهدی (فرزند کوروش)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسين

      ۴ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      درود. سری 3 سال 2012 وارد بازار شد. آئودی هم مال امسال نبوده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. mahdi

    ۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (623 ديدگاه)

    درود
    ممنون حسین جان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. ببر مازنی

    ۶ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (103 ديدگاه)

    لایک داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. مقدم

    ۱۰ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (29 ديدگاه)

    رفقااا…یکم از بالا به رفتارمون نگاه کنیم…گمون نمیکنم کسی توو این جمع باشه که بی ام و سری 3 یا آئودی A4 سوار بشه( و اگه هست خدا بیشتر بهش بده)..جنگ تعصب ها تا کی؟؟
    اونی که پراید داره سرش بالاس چون با نون بازوی خودش خریده..نون بازویی که اگه فقط یکم عدالت در زمینه ی توزیع پول توی ایران بود،شاید به اندازه ی خرید بابابزرگ این ماکسیما باشه…اینه که مهم تر از همس….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. shahab

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (647 ديدگاه)

    بازم ژاپن و بهترینها

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا