چشم اندازنیسان

نیسان جوک، قلب گودزیلا در بدن قورباغه

این ماشین را دست کم نگیرید. حتی بعضی اعدادو ارقام هم ممکن است توان واقعی این قورباغه موذی را نشان ندهند. مثلا قدرت موتور ۳.۸ لیتری شش سیلندر دو توربوی آن تنها ۴۸۵ اسب بخار است. اما همین توان برای دستیابی به شتاب صفر تا صد ۳.۷ ثانیه کافیست. البته حداکثر سرعت آن رقم کمی است و به ۲۵۷ کیلومتر بر ساعت محدود می باشد که بیشتر ناشی از فرم آئرودینامیکی خودرو است.

Juke-R street race
Juke-R street race

در ویدیوی زیر شما رقابت نیسان جوک R با سوپر ماشینهایی را می بینید که توسط این خودرو سوسک می شوند. دیدن اینکه لامبورگینی  گایاردو و فراری ۴۵۸ ایتالیا و مرسدس بنز SLS AMG اینقدر نسبت به نیسان جوک که تازه سوپر اسپرت هم نیست و کراس اوور حساب می شود، عقب می افتند عجیب و غیر قابل تحمل است.

راننده خودروی نیسان جوک R یک راننده حرفه ای (لوکاس اوردونز) بود که راننده نیسان Gt در مسابقات لمانز بوده است. ممکن است فکر کنید که این مسابقه غیر واقعی و تقلبی بوده اما انتشار آن توسط نیسان و بصورت رسمی، احتمال این مساله را کاهش می دهد.

nissan Juke-R street race
nissan Juke-R street race

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۵ دیدگاه‌ها

  1. رفیق

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (44 ديدگاه)

    واقعا محشره مخصوصا که نیسان کانسپت این مدل به نام کازانا را هم قصد دارد تولید کند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. محمدرضا

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    لامبورگینی گایاردو !!!!!
    موقع تایپ اشتباه کردید گالار دو صحیح است :|

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مدیر سایت

      ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
      سوابق: (764 ديدگاه)

      دو تلفظ رایج برای این خودرو وجود دارد. اولی Gar-gar-do است . این کلمه اسپانیایی است و تلفظ اسپانیایی آن نیز همین است. اما تلفظ رسمی و ایتالیایی این نام /ɡuyˈyaɾdo/ می باشد. برای تلفظ صحیح این لینک را مشاهده بفرمایید.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سجاد13

        ۲۰ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (233 ديدگاه)

        ای خداااااا اخه چرا اینک دانلود ویدیو نمیزارید. واسه من نمیاد چون رو مرورگر گوشیم میزنه پلاگینش نصب نی

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. عطا

      ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (4 ديدگاه)

      محمد رضا خان، در زبان اسپانیولی وقتی دو تا “l” پیش هم قرار می گیرند “ی” تلفظ می شود و گایاردو صحیح است نه گالاردو.

      مثل کاسیاس که casillas نوشته می شه اما کاسیاس خونده می شه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. رضا

      ۲۵ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      نه کاملا درسته. درستش گایاردو هست که البته منم تا هفت ماه قبل ادعا داشتم گالاردو درسته بعد ضایع شدم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. مجتبی پوراحمدی

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (26 ديدگاه)

    یکی از اونهارو از نزدیک دیدم تو جزیره کیش به عنوان جایزه تو یکی از مراکز خریدش گذاشتند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ardavan

    ۱۹ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (15 ديدگاه)

    هر سه تا سوپر اسپورتی که نوشته هم صفر تا صدشون کمتره هم حداکثر سرعتشون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ardavan

    ۱۹ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (15 ديدگاه)

    حداکثر سرعتشون بیشتره…از اون مقایسه هاست که تاپ گیر لندرور دیفندر رو میزنه تو سر ایکس 3 …مسخره بازی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. سید علیرضا

    ۲۴ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (256 ديدگاه)

    مثل یک گاو وحشی و اسپرت عضلانی شاید اگر توانستم خریدمش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. افشین یوسفی

    ۸ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من حدود 2000 کیلومتر با این ماشین در اروپا رانندگی کردم (البته با حداکثر 130 کیلومتر). البته چون از نوع دیزل بود شتابی که اینجا ذکر شده بود رو نداشت ولی ماشین بسیار راحتی در حد یک سواری خوب بود.
    به نظر من بزرگترین ایراد این ماشین بر خلاف ظاهر زیبا و بزرگش، فضای داخلی بسیار کوچکی داره در حد پژو 206 و صندق و صندلی عقب اوون در حد همان 206 است و برای مسافرت طولانی با بار و اثاثیه مناسب نیست.
    حداکثر ظرفیت این ماشین به نظر من در مسافرت تنها 3 نفر است.
    سیستم تهویه مناسب و مصرف بسیار کم اوون در جاده و سیستم کروز از ویژگی های خوب این ماشینه.
    در هر صورت در زمانی که این ماشین دستم بود و به خاطر ظاهر منحصر به فرد و قیافه جلوش که تقریبا به هیچ ماشینی شبیه نیست برام خیلی جذاب بود و عاشقش بوم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. سارا

    ۲۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من دوتا از اینهارو تو نمایشگاه خودروهای وارداتی جلفا دیدم قیمتش حدود220هزار دلار بود سواریشم میشه گفت خوب بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. راضی

      ۱۲ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      22000 دلاره نه 220000 تا!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. راضی

        ۱۲ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (2 ديدگاه)

        من اولین بار تو ژاپن دیدم خیلی دوستش دارم ولی تو ایران هنوز ندیدم. میشه از انزلی بخریم بیاریم تهران یا فقط خاص منطقه آزاده؟ باید 130-140 تومن در بیاد نه؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  9. دنیا

    ۲۸ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هاهاااااااااااا :))))) عاشقشم :))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. بیژن

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    باسلام من هم یکیش رو تو پمپ بنزین سردار جنگل دیدم از نزدیک که دیدم به هیکلش نمیخوره که همچین توانی داشته باشه ولی از این ژاپنی ها هر چی بگی برمیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. محسن

    ۵ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    این خودرو در جزیره کیش در حال حاضر فقط 57 میلیون قیمت داره البته حجم موتور 1600 بیشتر نیست
    من ساکن جزیره هستم و باید بگم این ماشین رو داشتم مفت نمی ارزه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نجاتی

      ۹ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام محسن جان . من قصد خریدشو تو منطقه آزاد ارس دارم . میشه ایراداشو بگی . ممنون

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. بهرام

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چه زرنگن. یه مسیر پر پیچ و خم گذاشتن، نیسان رو هم خط اول. بیچاره لامبورگینی رو اگه دیده باشین وقتی می افته تو مسیر مستقیم، فاصلشو یهو با نیسان کم می کنه اما به خاطر پیچ، می زنه رو ترمز. پس نمی شه گفت سوسکشون کرده. فقط می شه گفت نیسان جوک اون هم تیپ آر و با راننده ای خوب، تونست جلو بودنش رو تو یه مسیر خاص حفظ کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. مهدی

    ۱۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام من تازه یه نیسان جوک ایکس ترونیک خریدم ایا حالت تیپ ترونیک داره ما خبرنداریم یا نه؟سوال دیگه ای هم دارم اونم اینکه دگمه پایینی روی دنده کاربردش چیه؟البته دو تا دگمه داره بالایی رو کاربردشو میدونم ولی پاییی رو نه لطفا راهنمایی کنید. درضمن شتابش خیلی کمه یا من بلد نیستم برونمش؟دیروز که رفته بودیم اطراف یه سربالایی با شیب خیلی کم رو نمیتونست بره البته مسیر خاکی همراه با سنگ های درشت داشت که ما نهایتا سنگهارو کمی از سرراه برداشتیم و ماشین رو هل دادیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. آرمانی

    ۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام دوستان
    من حدودا 5 ما هستش این ماشین رو دارم و از خیلی جهات نسبت به پولی که دادم ازش راضی هستم .در باره سوال دوستمون در مورد دگمه زیر دنده .این ماشین دارای سیستم اور درایو هستش .کارش اینه که در مسیرهای اتوبان با زدن این دکمه دور موتور با یک نوع گیربکس ثانویه افزایش :/.. میزان مصرف سوخت به میزان بسیار زیاد کاهش پیدا میکنه .و جزو سیستمهای عالی نیسان هستش.در مورد شتاب من شخصا تاکید میکنم که این ماشین نسبت به موتور 1600 خودش شتاب عالی داره و من این رو بارها تست کردم .اما شما دوست من ماشینتون شاید در حالت اکو یا نرمال باشه پس برای حداکثر توان ماشین لطفا دکمه دی مود رو بزنی و سپس دکمه اسپرت بعد در یک جای خلوت بدون ترس پدال رو فشار بده و اونوقت با من هم نظر میشی.در ضمن من با این ماشین ییلاقات دیلمان -رستم آباد-ماسال -و رحیم آباد رو با شیبهای بسیار زیاد رفتم و با حداکثر وزن (4 سرنشین بزرگ سال )و بدون کوچکترین مشکلی سوار به جاده بوده .شما احتمالا در سراشیبی های تند با همون دنده عادی حرکت میکردید .ولی دوست من ماشین شما دارای دنده کمک هستش پس در صورت شیب زیاد دنده رو در حالت L که زیر D قرار داره بزار و اونوقت ببین چقدر راحت بالا میره بدون مشکل .در ضمن در نظر داشته باشید که نسبت به پولی که دادید ماشین زاپنی بسار متفاوتی سوارید .
    این ماشین برای کسایی که تعدادشون زیاد نیستن و مقدار پولشون محدوده و دوست ندارن یه ماشین کره ای تو این رنج قیمت سوار شن ماشین عالی هستش در ضمن این ماشین با پلاک منطقه انزلی و با آپشنهای :
    6 ایربگ
    مانروف دو حالته
    کروز کنترل
    کنترل آب و هوای اتوماتیک
    اوور درایو
    هالوژن
    استارتر و سیستم ورود بدون کلید
    آینه های برقی و جمع شو اتوماتیک
    چراغها حالت اتوماتیک (بدون سنسور نور)
    بلوتوث (البته پنل ال سی دی من جدا واسش گذاشتم اما رو ضبط فابریک هم بلوتوث داره)
    صندلی ها پارچه نانوی مخملی
    رینگ آلمینیومی 17 اینچ
    و قیمت 65 برای این مدل و 57 برای مدل بیسش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. امين

    ۱۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    به نظر میاد لامبو و فراری و مرسدس ب ماشیناشون فشار نمیارن
    راننده نیسان خیلی ب ماشین فشار میاره اما اونیکیا انگار دارن بازی میکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. سعید کیش

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من حدوده 6 ماهه نیسان جوک خریدم خیلی هم خوبه راضیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. علیرضا . م

    ۹ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (24 ديدگاه)

    سلام .
    آقایون من یه سوال دارم خدمت اونهایی که نیسان جوک رو خریدن:
    آقا این ماشین تو منطقه آزاد انزلی دارای توربو هست یا نه ؟
    به عبارت دیگر آیا توان خروجی موتور 188 اسب بخاره ؟
    من چند تا تبلیغ فروشش رو دیدم نوشته بود 115 اسب بخار ؟ یعنی توربو نداره !
    جالبه تو سایتش اصلاً نمونه 115 اسب بخاری نداره و تمامی مدل هاش 188 اسب بخار هستن.(با توربو )
    >>>یکی راهنمایی کنه بالاخره این ماشین توی منطقه ازاد انزلی چند اسب بخاره . ؟<<<<
    چند وقت پیش یکی دوستانم اون رو خرید خیلی راضی هست میگه خیلی جالب تر از مزدا 6 تعویص دنده میکنه . خوب اونم به خاطر cvt بودنش هست .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. علی

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان نیسان جوک بنده در اوایل خرید هنگامی که در صندوق عقبش رو باز میکردم هیچگونه بوقی نمیزد ولی الان بعد از یکماه نمیدونم دستم به کدوم دکمه خورده که وقتی در صندوق عقبش رو میبندم سه بار بوق میرنه کسی میتونه راهنمایی کنه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا