نیسان های بلند قد دیز روکس

مینی کار جدید نیسان که دومین خودرو از سری دیز (Dayz) پس از مدل kei است با قامت بلندتر، دربهای کشویی اتومات و ویژگیهای فوق العاده در ژاپن معرفی شد.

Nissan Dayz Roox
Nissan Dayz Roox

مزیت اصلی دیز روکس، سهولت جابجایی و استفاده است. دربهای کشویی الکتریکی جانبی همراه با شیشه های رنگی با میزان فیلتر 99 درصد از اشعه ماوراء بنفش خورشید و سقف شناور و سیستم تهویه اتوماتیک و یک صفحه مانیتور لمسی با نمایش 360 درجه محیط، موارد قابل ذکر این خودرو اند.

Nissan Dayz Roox
Nissan Dayz Roox

نیسان از قدرت مانور عالی این ماشین جمع و جور 4.4 متری سخن می گوید. به لطف سقف بلند و شیشه های عمودی، میدان دید و چشم انداز وسیعی ایجاد می شود. ارتفاع داخلی 140 سانتی متر است که می توان حتی یک دوچرخه سایز 27 را در آن جای داد.

Nissan Dayz Roox
موتور سه سیلندر 0.7 لیتری نیسان دیزروکس تنها 48 اسب بخار قدرت دارد و البته میزان مصرف سوخت آن نیز ناچیز می باشد. بنابراین در ژاپن از مزایای بخشودگی مالیات بر مصرف برخوردار می گردد.

21 دیدگاه

  1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود .

    اه اه . چقدر بدریخته این .

    محمد فقط ژاپن کجاست ؟؟؟؟؟

    پاسخ
    1. محمدرضا
      سوابق: (206 دیدگاه) ,

      با این ارتفاع بهتر از این نتونستن در بیارن دیگه
      ولی میلاد جان قبول کن کاربردیه .

      پاسخ
    2. محمدرضا
      سوابق: (206 دیدگاه) ,

      میلــاد قبـول کــن این ماشین کاربردیه …

      بـدریختیش رو قبول دارمـ ولی نیسان مورانو داره جی تی آر داره 350z داره جیوک داره و …
      لازم نیست همه ماشینا قیافشون توپ باشه … چون نیسان مثل مرسدس و جگوار و بی ام و لوکس ساز نیست .

      پاسخ
    3. احمدرضا
      سوابق: (128 دیدگاه) ,

      میلاد تو که انقدر اطلاعاتت بالاست میشه بادلیل بگی بی ام و بهتره یا پورشه

      پاسخ
  2. زیگما
    سوابق: (3078 دیدگاه) ,

    نه نه
    زود قضاوت نکنید.این مدل خودرو ها بسیار در ژاپن محبوبه. در واقع سلیقشوون اینطوره.
    چون از نظر ما زشت و کوچیکه دلیل نمیشه از نظر ژاپنی ها هم همین طور باشه.
    اینم بدونید که قسمت اعظمی از بازار خودرو های ژاپن دست این خودرو های به اصطلاح مینی هست که اندازشون خیلی کوچیکه و زبان طراحی شون کاملا متفاوته و برای سلیقه ی ژاپنی ساخته شده….این حرف من وقتی اثبات میشه که 90 درصد بازار خودروی ژاپن در اختیار خودروساز های داخلیشه!!
    میلاد انتظار چنین نظری نداشتم ازت

    پاسخ
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود .

      محمدرضا و زیگما ، مگه من گفتم کاربردی نیست ؟؟؟

      من خودم طرفدار پرو پا قرص ون ها و استیشن ها هستم .

      من گفتم طراحیش جالب نیست . بدریخته . چرخ های کوچیک . ارتفاع بالا . و …

      نمیدونم دیدید یا نه ، یک مدل چینی که شباهت 90درصدی با این نیسان داشت ،

      وارد ایران شد و همه گفتند بیریخته . الان هم هرچی گشتم تو باما که

      لینکشو بذارم ، نبود .

      پاسخ
      1. زیگما
        سوابق: (3078 دیدگاه) ,

        من میگم بی ریخت از نظر ژاپنی ها نیست و اونا به این نوع طراحی علاقه مند هستند. در واقع ماشین بدی برای بازار خودش نیست که شما محمد رو لازم باشه صدا کنی…..

        پاسخ
        1. مرتضی
          سوابق: (849 دیدگاه) ,

          موقعیت جغرافیایی و نوع جاده هاش شاید باعث این طراحی های مسخره باشه

        2. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          نه مرتضی این سلیقه ژاپنی هاست برای بازار داخلیشون و این طراحی ها برای خودشون کاملا طبیعیه .

  3. رهام
    سوابق: (187 دیدگاه) ,

    فکر کنید تو تهران این ماشین تاکسی بشه حرف نداره هم کم مصرف هم مسافرا همه جا رو راحت میبینن

    پاسخ
  4. فرزاد
    سوابق: (202 دیدگاه) ,

    داش شما تفریح نداری؟تو اوج مسافرت شما همش داری آپ میکنی!!خدایی تفریح نداری؟

    پاسخ
    1. VAHID JINPACHI
      سوابق: (860 دیدگاه) ,

      نه دادا جون ..

      ما بی کاریم …

      هیچ تفریحی هم نداریم…

      توو این مملکت قسمت ما همینه….!

      پاسخ
  5. Yashar
    سوابق: (295 دیدگاه) ,

    بسیار کاربردی و عالی
    در ضمن هر کی اینجا ازش انتظار مسابقه ریس داره از ماشین هیچچی حالیش نی و محبوبترین غذاش آب دوغ خیاره!

    پاسخ
  6. مسلم
    سوابق: (32 دیدگاه) ,

    چقدر کاربردی……
    چقدر زشت……
    چقدر پاک و کم مصرف……..
    کاش به جای ون های مزخرف چینی این رو برای تاکسی وارد میکردن

    پاسخ
  7. یه پسل باهوش
    سوابق: (1125 دیدگاه) ,

    اتاق پرو متحرک

    چیه این وجدانا ؟

    بازم تیبا حداقل از فاصله ی دور اونم تو شب شبیه ماشین هس

    اینکه…

    پاسخ
  8. رضا
    سوابق: (1690 دیدگاه) ,

    فقط خود ژاپنی ها همچین سلیقه ای دارن
    البته شرایط خارجی هم تاثیر گذاره مثل همون مالیات

    پاسخ
  9. mehdi
    سوابق: (175 دیدگاه) ,

    سلام منو یاد ماشین اقای پستچی میندازه همون کارتون اون وقتها

    پاسخ
  10. مک میسل
    سوابق: (2635 دیدگاه) ,

    اقا ما یه 405 -مدل75 داریم 2000 هست……..قورت میده ال90 رو واقعا پژو اون موقع چه ماشینایی میزد……یک ذره تو شتاب عقب میفته ولی من شرط میبندم تو 150 تا هیچ کودوم از ماشینای ایرانخودرو بهش نمیرسن..حتی مگانو
    تو180 جلو میزنه…….الان لینکشو ندارم ولی تو اپارات یه فیلم دیدم درگ ال90 با پژومدل 80……تو150 تا ال90 رو جلو زد و دیگه ال90 نتونست بهش برسه

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.