نیسان

ماکسیما و بروزرسانی جزئی برای سال 2014

هفتمین نسل از سدان لوکس نیسان از سال ۲۰۰۹ تاکنون با تغییراتی جزئی تولید شده و این روند در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

2014 Nissan Maxima
۲۰۱۴ Nissan Maxima
موتور ۳.۵ لیتری شش سیلندر نیسان قادر است ۲۹۰ اسب بخار نیرو تولید کند که اکنون این نیرو توسط یک گیربکس با انتقال نیروی پیوسته CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. امکان سبک و سنگین کردن دنده‌ها به صورت اتومات یا دستی قابل انتخاب است. شتاب صفر تا صد این سدان سنگین، ۶ ثانیه اعلام شده در حالی که مصرف سوخت آن در شهر ۱۲.۴ لیتر و در بزرگراه ۱۰.۷ لیتر می‌باشد.

پکیج زنون و مانیتور سابق دیگر وجود ندارند و یک سیستم دوربین عقب همراه با نمایشگر ۷ اینچی و اتصال USB و چراغهای HID جدید جایگزین شده‌اند. پکیج جدید S برای ماکسیما ۷۵۰ دلار هزینه در بر دارد و زنون جدید، تهویه مجزای جلو و عقب، سیستم صوتی با هشت بلندگو، سانروف، بلوتوث، چراغهای دودی، رینگهای آلیاژی ۱۸ اینچی، قطب نما در آینه وسط، چراغهای مه شکن، اسپویلر عقب، تریم فلزی تزئینات و آینه های دارای چراغ راهنما را شامل می‌شود.
مدل SV 3.5 نسبت به سال گذشته ۸۵۰ دلار گران‌تر است و با قیمت ۳۱ هزار دلاری ویژگیهایی نظیر سیستم صوتی BOSE، مانیتور رنگی ۷ اینچی، مانیتور عقب، رادیوی ماهواره ای، اتصال یو اس بی، باز کننده درب گاراژ، تعلیق اسپرتی، سانروف دو قسمتی، تزئینات از جنس چوب درخت گیلاس، سایبان پنجره های عقب و سیستم کنترل خودکار دما و تهویه کابین را شامل می‌شود. دو رنگ جدید نیز به مجموعه رنگهای بدنه افزوده شده‌اند.

رانندگی نرم و راحت، صندلیهای گرم و نرم و فضای داخلی شیک از مزایا و قیمت گران، گیربکس با عملکرد بدون هیجان و فضای تنگ عقب از معایب این پرچمدار سدانهای نیسان محسوب می‌شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۹ دیدگاه‌ها

  1. محسن

    ۶ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ما 12سال سوار ماکسیما هستیم وبابام عاشق این ماشین به طوری که اصلا سوار ماشین دیگه ای نمیشه دوست دارم بدونم کسی ماکسیما 2014رو می فروشه؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Arash.n

      ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (3 ديدگاه)

      ما هم الا کیا سورنتو ۲۰۱۳ و یه نیسان ماکسیما مدل ۱۳۸۹ اتومات داریم.درسته ماکسیما قدیمی شده ولی کیفیت سواریش با وجود دو نسل اختلاف با رقبای کره ایش ستودنیه.من سواری ماکسیمارو خیلی قبول دارم.اگه تونستم مدل جدیدشو میخرم.دوستانی که ماشین باز هستن حتما قبول دارن که نیسان توی ماشینای ژاپنی بهترین سواری رو داره و کمتر از تویوتا حالت خانوادگی داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ببر مازنی

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (103 ديدگاه)

    شیر پسریه داداش!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهران

    ۳۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام
    خسته نباشید
    میشه اطلاعات ایربگشم بدید
    باتشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا