نیسان

نیسان GT-R نیسمو با شتابی فوق العاده

گزارش های جدید حاکی از آن است که نسخه نیسموی نیسان GT-R شتاب صفر تا صد نزدیک به ۲ ثانیه خواهد داشت .

nismo-r35-gtr-motorauthority-001_100206898_l

به گزارش Auto Express ، یکی از کارکنان شرکت در فستیوال گود وود به این موضوع اشاره کرده است که این خودرو شتاب ۰-۶۰ MPH یا به عبارتی دیگر ۰-۹۶ km/h ، دو ثانیه ای خواهد داشت. این امر به کمک فرمول کاهش وزن و افزایش قدرت محقق شده است. شایعات نشان می دهد که قلب این گودزیلا یک موتور ۳.۸ لیتری V6 مجهز به توربوی دوقلوست که قدرتی معادل ۵۷۰ اسب بخار را داراست.

نیسان GT-R Nismo حاصل همکاری ژاپنی ها با شرکت مهندسی Williams Advanced Engineering می باشد. یکی از مهندسین این شرکت در این رابطه گفته است: شما از میزان بهبود عملکرد این خودرو سورپرایز خواهید شد، چرا که شما انتظار بهترین تیونیگ را از Williams باید داشته باشید و این دستاوردی بزرگ خواهد بود.

گذشته از این تغییرات، تغییرات ظاهری همچون استفاده از تریم های کربنی و همچنین تغییر در سیستم اگزوز متصور خواهد بود. این خودرو توانسته در پیست Nürburgring  زمان ۷ دقیقه و ۱۸ ثانیه را برای خود ثبت کند. GT-R Nismo نیمه دوم سال بعد میلادی به بازار خواهد آمد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدرضا ریاضی

محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو

مطالب مشابه

‫۴۸ دیدگاه‌ها

  1. حمید رضا

    ۲۶ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    این ماشین ماشینه هـــــــــــا من با هاش رانندگی کردم .اینقدی که با این ماشین حال کردم با لامبورگینی نکردم …(need for speed)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علیرضا

      ۴ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (32 ديدگاه)

      تو هم راست میگی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. 160

    ۵ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    عاشق این ماشینم حتما یکی از ماشین میخرم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا