گو پلاس، دومین خودرو از داتسون

بعد از احیای دوباره داتسون توسط نیسان و معرفی اولین خودروی این شرکت به نام GO که یک هاچ بک ارزان قیمت برای بازارهای در حال توسعه است، داتسون دومین محصول جدید خود را نیز با افزودن یک علامت پلاس به مفهوم ظرفیت اضافه یا سرنشینان اضافه بر اساس همان مدل هاچ بک GO معرفی کرد.

Datsun Go+ MPV
Datsun Go+ MPV

اگر تایلند سرزمین کامیونت ها باشد، اندونزی نیز سرزمین MPV ها خواهد بود. بنابراین داتسون این مدل MPV را برای نمایش در نمایشگاه خودروی 2013 اندونزی آماده کرده است.

Datsun Go+ MPV
Datsun Go+ MPV

داتسون GO پلاس با یک موتور 1.2 لیتری و یک گیربکس پنج سرعته دستی به بازار خواهد آمد. طول کلی خودرو 3995، عرض آن 1635 و ارتفاع 1485 و فاصله بین دو محور جلو و عقب 2450 میلی متر می‌باشد. بنابراین با وجود ظرفیت بالا، هنوز با خودروی جمع و جور و کوچکی روبروییم. مسافران ردیف سوم می‌توانند فرزندان کوچک‌تر خانواده باشند.

Datsun Go+ MPV Interior
Datsun Go+ MPV Interior

داتسون گو پلاس در تاسیسات نیسان در اندونزی ساخته می‌شود. قیمت آن نیز حدود 8700 دلار خواهد بود که قیمت جالبی است.

[jwplayer mediaid=”47927″]
انتظار می رود مدلهای سدان GO نیز به زودی به بازار معرفی شوند. [دانلود ویدئو]

31 دیدگاه

    1. میلاد. فقط المان.فقط بنز.
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود.
      ماشین بدی نیست.همه چیز هم که قیافه نیست.این را هم باید در نظر داشت که شما با یک ماشین 8700 دلاری رو به رو هستی.
      ولی رنو تو این قسمت بازار که داچیا رو عرضه میکنهبا طراحیه بهتری ظاهر شده.
      ولی چرخاش نسبت به هیکل ماشین کمی کوچیکه.
      عرض این ماشین هم برای این کلاس MPV کوچیکه.
      صندلی ها هم که خیلی ساده هستند.
      به نظر من صندلی های جدید پرایدحتی قسمت عقب هم نفرات رو در بر میگیرند.ولی این ها نه.

      موتورشم که معلوم نیست چند اسب بخاره!!!!!

      ایران و المان.

      پاسخ
    2. alireza
      سوابق: (96 دیدگاه) ,

      از ملت پراید سوار انتظار بیشتری در سلیقه نمیرفت !
      خودرویی به روز و با طراحی بسیار زیبا فقط با قیمت 8700 یورو ساخته شده ، یکی میگه قدرتش مشخص نیست ، اون یکی میگه چه قیافه ی زشتی داره ، بعدی میگه شتاب نداره !
      دوستان من ، همه ی جوانب یک خودرو رو ارزیابی کنید ، بعد نظراتتون رو منتشر کنید. همه ی آدمها به راحتی میتونن سطحی نگر باشن ، عمیق نگاه کردن سخته ^_^

      پاسخ
      1. Yashar
        سوابق: (92 دیدگاه) ,

        دوست من تو ایران ملت یا ماشینارو با بنز و فراری مقایسه می کنند یا با پراید حد وسطی ندارند!!

        پاسخ
  1. sina
    سوابق: (74 دیدگاه) ,

    سلام دوستان بهترین خودرو برای خرید درحال حاضر تا 40 میلیون چه خودرویی هست؟

    پاسخ
    1. میلاد. فقط المان.فقط بنز.
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود سینا جان.
      به نظر من اگه صفر بخوای سمند ELX با موتور EF7 و تندر 90 بهترین هستند تو داخلی ها.
      تو چینی ها هم ام وی ام 530 و ام وی ام 315 و یک ذره بالاتر از 40 میلیون لیفان 1800 سی سی.
      تو بازار دست دوم ها هم مزدا 323.ریو.زانتیا.
      البته اگه یک خورده بیشتر پول بدی میتونی یک ال ممد (( ال 90 )) دنده اتومات بگیری.که قکر کنم تو همیه ی این گزینه ها میتونه بهتر باشه.

      موفق باشی.

      ایران و المان.

      پاسخ
      1. sina
        سوابق: (74 دیدگاه) ,

        درود
        مرسی میلاد جان من از وقتی به ایران اومدم واقعا عصابم خورده و نمیخوام پول زیادی برای این فرغون ها بدم البته به محض ورودم یک تویوتا هایلوکس خریدم (فروختمش) مرسی از نظرتون .
        متاسفانه به قیافه زیاد توجه دارم و ال 90 رو قبول ندارم.
        نظرتون درمورد پارس elx چیه؟ بهتر از سمند نیست؟ اصلا تولید میشه؟

        موفق باشی

        پاسخ
      2. احسان1
        سوابق: (115 دیدگاه) ,

        اقا میلاد سمندelx با موتور ef7 وجود نداره سورن elx هست و سمند ef7 حالا نمیدونم شاید نظر شما سمند LX با موتور ef7 بوده

        پاسخ
      3. میلاد. فقط المان.فقط بنز.
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود.
        ممنونم از دقت احسان جان.
        بله.من حواسم نبود. اشتباهی سورن را جا انداختم.
        موفق باشی.

        ایران و المان.

        پاسخ
      4. میلاد. فقط المان.فقط بنز.
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        سینا جان از نظر من تو اون رنج قیمتی از همه بهتر همون ال 90 هست.
        حالا نمیدونم چرا بعضی افراد از ال 90 ایراد میگیرند.
        الته حق دارند.
        چون ماشین های ایران دقیقا حکم تخم مرغ شانسی رو داره.
        به نظر من شما دعا کن ماشینت بین بد و بدتر همون بد باشه.
        چون واقعا قدیم ال 90 کیفیت خیلی خوبی داشت.
        من اگه جای شما باشم تو داخلی ها یا ال 90 (( دنده ای یا اتومات )) و یا سمند سورن ELX با موتور EF7 میگیرم.
        تو دست دوم ها هم اول ریو بعد مزدا.
        ریو خیلی ماشین خوبیه.
        فقط یک ذره شاسیش پایینه و صدای موتور تو اتاق تقریبا زیاده.
        ولی واقعا بنزینو بو میکنه.

        موفق باشی.

        ایران و المان.

        پاسخ
      5. sina
        سوابق: (74 دیدگاه) ,

        مرسی از راهنمایی شما دوست عزیز
        موفق باشی

        پاسخ
  2. مجید
    سوابق: (24 دیدگاه) ,

    سلام اگه امکانش هست برای هر خودرو اطلاعات کامل بزارید ، مثل زمان صفر تا صد ، میزان مصرف سوخت در هر صد کیلومتر و قیمت به دلار .

    پاسخ
  3. aaa322
    سوابق: (12 دیدگاه) ,

    خیلی هم خوبه بنظرمن خیلی قشنگتراز تیبا وپراید هستش قیمتشم عالیه اگه تو ایران بود که الان بالای 20میلیون تومن قیمتش بود

    پاسخ
  4. عرفان
    سوابق: (224 دیدگاه) ,

    erfan-s

    با دیدن این ماشین قدر سمندو بیشتر میدونم.

    سمند ببخشید که بهت اون همه بدو بیراه گفتم.

    اینم در حد پراید خودمونه دیگه , نه بیشتر نه کمتر.

    پاسخ
    1. محمد حسین
      سوابق: (184 دیدگاه) ,

      درود سینا جان اگه یه ماشین خوب میخوای برو یه پژو پرشیای سفارشی فول و دنده اتومات بگیر .
      فاقعا که تو این ال 90 و سمندو 206 از همه بهتره .

      پاسخ
  5. sina
    سوابق: (74 دیدگاه) ,

    بالای 40 میلیون تو ایران قیمت میگرفت این فرقون

    پاسخ
  6. حسین
    سوابق: (1165 دیدگاه) ,

    خیلی بی عقل است کسی که این ماشین رو ژاپنی حساب کنه!!
    این ماشین ارزان اگر تو هیچ جایی فروش نکنه به جا پول نفت به ایران شاید دادن!?

    پاسخ
  7. نخود آش
    سوابق: (276 دیدگاه) ,

    سینا جان من ال 90 دارم 40 هزار باهاش رفتم خیلی به سر و صدا افتاده. سمند که خیلی زودتر داغون میشه. دور 206 نو هم خط بکش که واقعا داغونه. یه دونه 207i یا همون 206+ کم کارکرد بگیر. تقریبا ماشین راحتی هست و دیرتر از ماشینای دیگه به صدا میفته.

    پاسخ
  8. عرفان
    سوابق: (224 دیدگاه) ,

    erfan-s

    میلاد با نظرت موافقم ماشین های ایران خودرو واقعا شانسین.

    پدر بزرگ من سال 84 یه سمند lx گرفت 100 هزارتا تا الان کار کرده بعد پدر بزرگمم خیلی بد رانندگی میکنه خب پیر دیگه…
    ولی نمیدونم چرا این سمنده آخ نمیگه هر کاری باهاش میکنی خراب نمیشه تا حالا 1 یا 2 بار رفته نمایندگی های ایرانخودرو.واقعا من در تعجب به سر میبرم.

    پاسخ
    1. میلاد. فقط المان.فقط بنز.
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود.
      اخه دوستم سال 89 یک پراید صفر خرید از اون روز اول جون نداشت.
      رفتیم این نمایندگی.اون نمایندگی عیبش رو نفهمیدند.
      بعد رفتیم نمایندگی مرکزی بهمون گفتند که سوپاپ ترسونده.!!!!!
      ماشین صفر.!!!!
      خدا لعنت کنه اون مونتاژ کارو.مسول کیفیت کنترل رو.و…
      حالا خواهرم یک پراید مدل 90 داره ماه.بدبخت و همه جا کشوندنش.ولی صداش در نمیاد.

      اره دیگه. اینم وضع ماشین های مملکته ما هست.

      ایران و المان..

      پاسخ
  9. محمدرضا
    سوابق: (206 دیدگاه) ,

    میلاد از شما انتظار نداشتم بگی موتورش چن اسب بخاره
    با این قیمت ، دیزاین خوبی داره
    و لازم نیس از موتورش گشتاور و … زیادی بکشن
    چون با همین موتورم چرخاش می چرخه بهتر از صدتا پراید و … ما
    و اینم دغدغه ی خیلیا تو اندونزی و کشورای در حال توسعه س که یه ماشین داشته باشن و به دور موتورشم کار ندارن!
    مگه می خوان اس کلاس بگیرنن؟

    پاسخ
    1. میلاد. فقط المان.فقط بنز.
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود.
      حرفت درسته محمد رضا.
      میخواستم بدونم این ماشین با گنجایش 7 نفر اونم با موتور 1200 سی سی چند اسب بخاره؟؟؟؟اخه اطلاعات ناقصه.
      درسته که این ماشین برای کورس گذاشتن و گاز دادن نیست.ولی باید جون داشته باشه که این ماشین و با 5 تا سرنشین و بارشون بکشه!!!!

      ایران و المان.

      پاسخ
      1. alireza
        سوابق: (96 دیدگاه) ,

        مطمئن باشید نیسان (داتسون)همه ی جوانب رو در نظر میگیره و مطالعات میلیون دلاری رو هر قسمت خودرو قبل از عرضه به بازار داره.
        شخصا فکر نمیکنم با تکنولوژی امروز از 1200 سی سی کمتر از 100 اسب بخار بکشن بیرون !

        پاسخ
  10. داوود
    سوابق: (132 دیدگاه) ,

    تا عکسا صندلیشو دیدم، کمردردم اود کرد!!!!

    پاسخ
  11. amir
    سوابق: (66 دیدگاه) ,

    ورود خودروسازهای ژاپنی و اروپایی رو به بازار خودروهای ارزان قیمت را باید به فال نیک گرفت و از این جریان و حرکت حمایت کرد.یک خودروی طراحی و تولید شده توسط مهندسین و ….. ژاپنی و یا اروپایی و تولید و خط تولید تحت نظر شرکت های بزرگ خودروسازی ژاپن و اروپا و محصول نهایی به مراتب ایمن تر و با کیفیت تر و کم اصتحلاکتر و …. از خودرو ها و محصولات چینی هست که فقط ظاهر زیبا و فریبنده ای دارند اما هیچ کاریی و ایمنی و کیفیت و ….. ندارند.

    پاسخ
  12. mehran
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    n خدا کنه دوباره بیاد تو بازار ایران من میدونم داتسون چیه از بس خراب نمیشد سی و ارزون بود سی سال پیش ورشکست شد تویوتا رو میزاره جیب بغل فوق العاده کم

    استهلاک وبا دوام.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.