نیسان

GT-R با 1400 اسب بخار [ویدئو]

پکیج Ultimate Street Edition که چندی پیش توسط تیونر سوئیتزر معرفی شد، آنطور که باید مورد استقبال هواداران نیسان قرار نگرفت چرا که این روزها هر تیونری دست به GT-R می زند اولین کارش رساندن خروجی موتور به ۱۰۰۰ اسب بخار است!

Switzer R1KX GT-R Red Katana

اما به تازگی مهندسین آمریکایی سوئیتزر دوباره به سراغ GT-R رفته اند تا از این خودرو یک گودزیلای واقعی بسازند. در پکیج تقویتی این تیونر که با نام R1K-X شناخته می شود، علاوه بر کیت آیرودینامیکی بدنه که شامل اسپلیترهای جلو، اسپویلر عقب، رکاب های جانبی و کاپوت و صندوق عقبی از جنس فیبرکربن است، قدرت پیشرانه ۳.۸ لیتری V6 خودرو نیز از ۵۴۵ اسب بخار در حالت استاندارد به بیش از ۱۴۰۰ اسب بخار افزایش یافته است.

آقای دیوید کیم (ریاست سوئیتزر) معتقد است که تنها وجه تشابه این خودرو با سایر GT-Rهای استاندارد نیسان، کابین بوده که هیچوگنه تغییری در آن صورت نگرفته البته سوئیتزر این قول را هم به مشتریان خود داده که بزودی می توانند چرم صندلی ها یا سیستم پخش خودرو را با تغییرات دلخواهشان سفارش دهند.

مجموع تغییرات صورت گرفته در این خودرو از جمله سیستم اگزوز SS90 سوئیتزر، اینترکولر MONSTER، سیستم خنک کاری PKG، سرسیلندرهای فورج کاری شده و … اگرچه باعث افزایش ۱۳۶ کیلوگرمی آن نسبت به مدل های استاندارد شده اما این موضوع در برابر افزایش ۳۰۰ درصدی قدرت خودرو آنقدرها هم به چشم نمی آید!

در یک تایم گیری رسمی توسط سوئیتزر، این GT-R به شتاب صفرتاصد ۲.۲ ثانیه و صفرتا دویست و شصت ۸.۵ ثانیه ای رسیده؛ همچنین یک چهارم مایل را در ۸.۹۷ ثانیه و با سرعت ۲۶۲ کیلومتر برساعت طی کرده که واقعا تحسین برانگیز است ولی از آنجایی که ۰.۰۹ ثانیه بیشتر از موشک زمین به زمین شورولت یعنی کامارو کوپو بوده، هنوز هم نمی توان لقب فوق سریع به آن داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مطالب مشابه

‫۵۳ دیدگاه‌ها

  1. اندرومدا

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (50 ديدگاه)

    0-160 در 8.5 ثانیه !!!!
    لطفا اصلاح کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. گروه خبری پدال

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (61 ديدگاه)

      مطلب موردنظر اصلاح شد
      ممنون!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Ali/n

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (102 ديدگاه)

      اقا ایران اینقدر 6 سیلنر و 8سیلندر نزد حالا پورشه میگه تا سال 2018 میخواد چهار سیلندر بزنه فقط فرقش اینه اون 280 اسب بخار در میاره ما102!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. galardo

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (182 ديدگاه)

      جى تی آر. یه عشق واقعیه. !

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مسعود

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (82 ديدگاه)

    یعنی 368 اسب بخار از هر لیتر موتور … یعنی غیر قابل هضمه برام

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Shahin

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (70 ديدگاه)

      آره داداشم ماشین ژاپنی یعنی این! الکی بهش گودزیلا نمیگن که! الکی هم این شعر رو براش نذاشتن:The legend is real

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Shahin

        ۲۵ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (70 ديدگاه)

        شعار منظورمه :D

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. Shahin

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (70 ديدگاه)

    این خبرو سه هفته پیش منتشر کرده بودن و گفته بودن که 1500 اسب بخاره! الان میگن 1300Whp موندیم والا! ولی هرچی هست ترکونده با اون وزن خرش همچین رکوردی عالیه! عاشقشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۲۷ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (217 ديدگاه)

      درسته
      WHP نیرویی که به چرخا میرسه تقریبا 10-15% کمتره HP ( نیرویی که به میلنگ میرسه )
      پس دروغ نگفتن
      این GTR نمونه معمولیش وحشیه دیگه تقویتم بشه ه ه ه ه … چه شود د د د

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Shahin

        ۲۷ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (70 ديدگاه)

        فرمایش شما درست ولی من گفتم چند هفته پیش گفتن اسب بخار، یعنی همون Bhp یا همون HP .جدیدا اعلام کردن 1300 اسب بخار سر چرخا

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. مهدی

        ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (217 ديدگاه)

        خب اگه بازم پست قبلیمو بخونی درست میشه دیگه
        ” چند هفته پیش گفتن 1500HP الان 1300WHP “

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. Shahin

        ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (70 ديدگاه)

        داش مهدی بغل کامنتت پاسخ نداشت اینجا جواب رو زدم :D
        الان 1400HP هست در صورتی که سه هفته پیش 1500HP رو گفته بودن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. ابی

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (55 ديدگاه)

    خدایا امریکا میاد قدرت موتور رو 3 برابر میکنه
    بعد ایران خودرو 405 رو از 97 اسب بخار میاره به 108 اسب اسمشو میزاره slx با موتور پر قدرت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Matin

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (208 ديدگاه)

    دمتون گرم شما چقدر خوب فکر میکنید !؟
    ایران خودرو توو اولین تیونی که بر روی 405 انجام داد از 97 اسب بخار اونو به 69 (RD)اسب کاهش داد و همین امر بسیار مهم باعث شد ذوق زدگی بسیار بوجود بیاد و ساخت این ابر تیونینگ شده رو از 15 سال پیش تا الان ادامه بده !!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. دانیال

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (594 ديدگاه)

    خداوندا سه نقطه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. momo

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (109 ديدگاه)

    یعنی این از بوگاتی ss با دو تا موتور 8 سیلندر twin turbo 1200 اسب بخاری هم قوی تره؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. topgearuk

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (19 ديدگاه)

    تو نیوبرگ رینگ تست شده یا نه؟
    زمانش چقدر بوده؟
    سقف سرعتش چقدره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. mohammad

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (26 ديدگاه)

    وای وای وای.اخر کلیپ دیدی چه ماشین چه صدایی داشت.unblievable

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. احمد.ف

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (447 ديدگاه)

    اگر ممکن است مطلبی در مورد سیستم انتقال قدرت نیسان GT-R روی سایت بگذارید.
    ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. امید

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (87 ديدگاه)

    قدرتش از بوگاتی ویرون هم بیشتره اگه بوگاتی هم اینقدر تیون کنند حتما از مرز 2000 میگذره لامصب چی هست دمشون گرم ما که نمیتونیم بگیریم شاید 30 40 سال دیگه ببینیمش تو ایران

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. BEST CAR

      ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (28 ديدگاه)

      بوگاتی از حالت استوک خودش یعنی موتور دبلیو16 و 8000cc و داشتن چهار توربو شارژ (هرچهار سیلندر دارای یک توریو شارژ) و گیربکس دو کلاچه بیشتر تیونینگ نمیشه و توسط خود کمپانی بوگاتی تا دنده آخر تیونینگ شده است

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. حجت کوچک زاده

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    از صبح تا حالا هر چه قدر فکر می کنم شتاب 2.2 ثانیه رو نمی تونم درک کنم موخخخخخخخخخخم سوت کشید!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. BEST CAR

      ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (28 ديدگاه)

      این تازه 2.2ثانیه است نیسان , جی تی آر آلفا16 با شتاب km/h0-100 را در عرض sec 1.7 (یک ثانیه و هفت دهم ثانیه)طی کرده است فقط با همون موتور وی6 – 3800cc – توئین توربو و آپگریت کردن ای سی یو و بقیه کارا . . . .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. حجت کوچک زاده

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    راستی یه سوال اگه ممکنه جوابشو برام ایمیل کنید حداکثر سرعتش چقدره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. BEST CAR

      ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (28 ديدگاه)

      در کل همه ی نیسان جی تی آر های تیونینگ 1400اسبی در یک مایل به 402کیلومتر بر ساعت رسیده است یا به عبارتی دیگر در عرض 22ثانیه به سرعت 402 کیلومتر بر ساعت رسیده است یعنی با گیربکس 6دنده ولی اگه هفت دنده بود خیلی بیشتر میرفت و رکورد بوگاتی ویرون اس اس (طی کردن 1مایلش)را شکسته است و . . . .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. amir

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    فقط این 6 سیلندر هست که میتونه 12 سیلندر های ایتالیایی رو بزنه
    همیشه پرچمش بالاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Mustang

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اقا این فیلما رو میشه دانلود کرد یا نه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. Shahin

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (70 ديدگاه)

    @topgearua داداش این ماشینارو معمولا بعد یه چند ماه تست میکنن! فکرم نکنم تو نیوبرگ رینگ تستش کنن! تاپ اسپیدم هنوز آلفا امگا که چند ماهیه اومده بیرون رو اندازه نگرفتن این دیگه جای خود داره!
    @omid امید جان بوگاتی خودش تا خرخره تیونه! 16 سیلندر و حجم موتور 8 لیترو 4 تا توربو و هزارجو امکانات داره،دیگه جا برا تیون نداره این جی تی آر حتی یه اسپویلر آیرودینامیکی مثه بوگاتی هم نداره :D
    @hojat آقا حجت GT-R AMS Alpha Omega شتاب صفر تا 60 مایلش 1.9 ثانیست :D اونم MK.1 یعنی مدل 2009 اگه همون پکیج آلفا امگا بیاد رو مدل 2012 یا 2013….یا حضرت عباس فکرشم ترسناکه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۲۷ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (217 ديدگاه)

      هدف بوگاتی سقف سرعت بود … که بش رسیده
      تا خرخره هم تیون نیست … تربو ها با بوست بالا ببندن روش 2000HP رو میزنه … ولی اینکه نتونه همشو استفاده کنه فایده نداره که
      مثل آلفا-اومگا که تو تستا نمیشد از همه 1800 قدرتش استفاده کنه
      در کل مقایسه این 2تا اصلا درست نیست … هر کدوم خوبیه خودشونو دارن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Shahin

        ۲۷ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (70 ديدگاه)

        به همین راحتی به اون سقف سرعت نمیرسه! صفر تا 200 مایل بوگاتی ویرون سوپر اسپرت 22.2 هست در صورتی که هنسی ونوم GT همین مسافت رو تو 15.3 میزنه پس از بوگاتی سریعتره ولی تاپ اسپید کمتری داره!
        آلفا امگا 1800 اسبش سر فلایول بود و 1600 سرچرخا که این پکیج AMS فقط روی داینو تست شد،اونی که باهاش رکورد زنی کردن 1400 اسب بخار قدرت داره!
        ماشین ژاپنی رو نباید دست کم گرفت مخصوصا GT-R بدون تعصب میگم چون دیگه اکثرا دیدن که جی تی آر P800 تونست بوگاتی رو جا بذاره.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. مهدی

        ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (217 ديدگاه)

        هی من میگم سقف سرعت ، باز بگو شتاب …
        من خودم شخصا GTR رو بیشتر میپسندم ولی هیچ وقت نمیگم از بوگاتی بهتره یا برعکس
        و اینکه کی جرات میکنه ماشین ژاپنی رو دست کم بگیره ، همینکه با 3.8 لیتر حجم و 6سیلندر تونسته کلی رکورد بزنه نشون از مهندس بی نظیر ژاپن

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. Shahin

        ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (70 ديدگاه)

        بوگاتی واسه اینکه اون سقف سرعت رو طی کنه بیشتر از 10 کیلومتر مسافت احتیاج داره،من که با این موضوع زیاد حال نمیکنم!!!!
        بله قربون آدم چیز فهم :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. مهدی

        ۲۹ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (217 ديدگاه)

        10کیلومتر !!! … مطمئنی ؟
        آخه تست تاپ گیر رو که دیدم تا 400تا که شتابش وحشتناک بود … 400 به بعدو هر 1-0.5 ثانیه یکی به سرعتش اضافه میشد
        دیگه قبول کن اگه ماشینی بود که میتونست پوز بوگاتیو تو سقف سرعت بزنه تا حالا زده بود

        موافقم 0
        مخالفم 0
  17. امیرعلی

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (46 ديدگاه)

    نه واقعا داریم؟؟؟
    داریم؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. hesan

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (484 ديدگاه)

    از gtr متنفرم<bmw630 خودم از همه بهتره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. erfun

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (70 ديدگاه)

      هه هه هه آره راست میگی لکسس LFA منم بهتره! نمیدونم چرا هرکی اینجا میرسه از BMW کمتر نداره! البته حق داریا محیط مجازیه،ولی در کل کم ببند همیشه ببند :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. hesan

        ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (484 ديدگاه)

        erfan jan khasti bia tu mail am ba ham ashna shim ta dg tohmat nazani be mardom.
        hesanpayeh@yahoo

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. erfun

        ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (70 ديدگاه)

        نیاز نیست داداش ماشالا تو یه کامنت دیگه گفتین که FJ دارین! لینک عکسشو اینجا بذارین بچه ها لذت هم میبرن :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
  19. a-x1

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (187 ديدگاه)

    woVVVVVVV!!!! GOD

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. hesan

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (484 ديدگاه)

      گفتم پدرم داره .
      حقیقتش بلد نیستم عکس بزارم اینژا بیا یاهو من هستم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. erfun

        ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (70 ديدگاه)

        تو مطلب نیسان پاترول 2013 گفتی FJ دارین که :D بذار اینجا دیگه داداش مردمم میبینن

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. erfun

        ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (70 ديدگاه)

        ایول دست ماروهم بگیر!
        تویه اپلود سنتر آپ میکنی لینکشو اینجا پیست میکنی! حالا ما کار نداریم بخیل هم نیستیم ولی بذاری خوب ضایع میشیم،حالاهرجور مایلی

        موافقم 0
        مخالفم 0
  20. هادی مرتضوی

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (45 ديدگاه)

    ینی آخرت ماشینه دیگه!!!
    واقعا چقدر می تونه یه ماشین از نظر مهندسی شاسی و پیشرانه قوی باشه که تا 2.5 برابر قدرت استانداردشو ساپورت کنه؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. parham 15

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (130 ديدگاه)

    هرجاکه این باشه بوگانی معنی نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. hesan

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (484 ديدگاه)

    هه هه هه کلی خندیدم اخه این گرازرو واسه چی با بوگاتی مقیاس میکنید عابروی بوگاتی هم میبرید.
    این gtr شمارو با lamborghini هم نمیشه مقیاس کرد.
    gtrدر حد جنسیس کوپس نه بیشتر.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Shahin

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (70 ديدگاه)

      شمام جزو اونایی که فقط به قیافه نگاه میکنی و حرف خودتو به اینو اون قالب میکنی! اولا تنفرتو نباید تو یه جمع ابراز کنی! دوما معلومه نباید با بوگاتی مقایسه شه ولی همین ماشین با مدل 2009 Switzer P800 تو پیست درگ تایمز مسکو بوگاتی رو جا گذاشت!
      حرفات برام عادیه چون ندونسته حرف میزنید! یه سوپر اسپرت 4 نفره 1740 کیلویی پیدا کن که 6 سیلندر باشه و 3.8 لیتری و 545 اسب قدرت داشته باشه شتابش 0-60 مایلش 2.7 ثانیه باشه و 315 تا تاپ اسپید داشته باشه،ضریب آیرودینامیکش 0.26cd باشه،تو پیست رکوردای بهتری از رقیبا بزنه! بقیشم خودت یکم برو تحقیق کن تا راحت هر ماشینی رو زیر سوال نبری…مهندسی این ماشین تو همه جا خودشو نشون داده فقط کافیه یه زحمت به خودت بدی و مطالعه کنی!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. دانیال

        ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (594 ديدگاه)

        ای ولا ای ولا

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. hesan

        ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (484 ديدگاه)

        من نظر شخصی مو گفتم.
        بدشم بوگاتی یچی دیگس.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  23. parham 15

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (130 ديدگاه)

    منم نظر شخصیم رو گفتم داداش .بوگاتی عالیه ولی این عالی تر .ازاینکه تونستم تواین موقعیت اقتصادی وزندگی که داره هر لحظه باحال تر میشه یک ایرانیو بخندونم واقعا خوشحالم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. hesan

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (484 ديدگاه)

    مرسی دوست من.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. reza_webbaz

    ۱۳ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    لاستیکش ضعیفه که نتونست رکورد درگو بزنه وگرنه راحت میتونست اینکارو بکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. حیدر

    ۳ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (19 ديدگاه)

    به این میگن یه روکمکنی رسمی شرقی از غربی ها bravo

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. محسن

    ۳ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    تو شتاب اگه منظور صفر تا صد باشه پژو 208T16 تو دنیا اوله!
    ولی خوب من عاشق gtr هستم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا