هوندا

رونمایی از مفهومی آکورد کوپه

اختصاصی از نمایشگاه سما: هوندا که همچنان در تلاش برای شناساندن زیرمجموعه HFP به جهانیان است علاوه بر مدل سیویک HFP، مدلی دیگر را نیز به نمایشگاه امسال « سما » آورده بود؛ خودرویی مفهومی که بر پایه « آکورد کوپه » تیونینگ شده بود . . .

Honda 2012 Accord Coupe Concept By (HFP) Honda Factory Performance

باصرف‌نظر از کیت جدید بدنه و تایرهای عریض، این کوپه ژاپنی به کمک سوپرشارژر نصب شده بر روی پیشرانه V6 خود، دارای حداکثر قدرتی برابر ۳۳۵ اسب‌بخار و همچنین گشتاوری در حدود ۳۸۶ نیوتن‌متر است. ظاهرا هنوز مسئولان تصمیمی برای تولید انبوه یا محدود این خودرو ندارند؛ هرچند که بعید است هوندا از این مدل محبوب به همین راحتی‌ها بگذرد!

Honda 2012 Accord Coupe Concept By HFP
Honda 2012 Accord Coupe Concept By HFP
Honda 2012 Accord Coupe Concept By HFP
Honda 2012 Accord Coupe Concept By HFP

 

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Mr mansour

    ۲۵ آبان ۱۳۹۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    هوندا زشته اما هیوندا واقعا شیکه دوستش دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امید

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (87 ديدگاه)

    هوندا هر چی باشه از خودروهای کره ای تازه به دوران رسیده بهتره قرار نیست زشت بودن رو فقط مد نظر قرار داد کیفیت خیلی مهم تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. aref

    ۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اونایی که از هوندا اطلاعاتی ندارن نباید هیوندای تازه به دوران رسیده رو با هوندا که انقدر با افتخاره مقایسه کنند.امکانات وتکنولوژی که هوندا رو ماشیناش میزاره قابل مقایسه با هیچ ماشینی نیست اگه یکم اطلاعات داشتین قایفه ی ماشینو ملاک قرار نمی دادین

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا