هوندا

معرفی فیس‌لیفت هوندا سیتی در هند

هوندا سدانی کوچک‌تر از سیویک را با نام سیتی در سبد محصولات خود دارد که عمدتاً در کشورهای آسیایی عرضه می‌شود. حال به‌تازگی نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ این ماشین در هند معرفی شده است. هرچند سیتی در آمریکا عرضه نمی‌شود اما طراحی قابل قبولی دارد. نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ هوندا سیتی با دماغه‌ای کاملاً متفاوت از نمونهٔ پیش از فیس‌لیفت متمایز می‌گردد.

honda-city-facelift-india-1-850x449

سیتی فیس‌لیفت به چراغ‌های روشنایی در روز LED مجهز شده است که درون چراغ‌های جلوی تغییر شکل یافتۀ آن تعبیه شده‌اند. یک نوار کرومی هم در بالای جلوپنجره قرار گرفته و چراغ‌های جلو را به یکدیگر متصل کرده است. سپرهای جلوی متفاوت و پروژکتورهای جلو نیز به‌عنوان یک آپشن قابل سفارش خواهند بود.

honda-city-facelift-india-4-850x447

در قسمت عقب، تیپ‌های VX و ZX سیتی فیس‌لیفت به‌صورت استاندارد به یک اسپویلر کوچک در لبهٔ درِ صندوق با چراغ ترمز سوم LED، چراغ‌های عقب LED و کیت اسپرت سپر مجهز هستند درحالی‌که در تیپ‌هایی پایین‌تر چراغ‌های ساده و سپر معمولی ارائه شده است. همچنین دو نوع رینگ ۱۶ اینچی آلیاژی نیز برای سیتی قابل انتخاب است.

honda-city-facelift-india-2-850x447

داخل سیتی جدید برای یک سدان سطح پایین و با این قیمت نسبتاً قابل‌ملاحظه است. تیپ‌هایی بالایی این ماشین مجهز به یک نمایشگر لمسی هفت اینچی جهت ارائهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی هستند که دارای ناوبری، بلوتوث و قابلیت تشخیص صدا است. این سیستم همچنین مجهز به یک پورت HDMI و ۱.۵ گیگابایت حافظهٔ داخلی بوده و از وای فای هم پشتیبانی می‌کند.

honda-city-facelift-india-9-850x567

اما تیپ S به‌عنوان تیپ پایهٔ سیتی به‌صورت استاندارد با صندلی‌های پارچه‌ای، فرمان قابل تنظیم و چهار بلندگو ارائه می‌شود؛ ولی اگر خواهان تجهیزات بیشتری باشید باید تیپ SV را انتخاب کنید که مجهز به فرمان تلسکوپی، تهویهٔ اتوماتیک با کنترل لمسی و آینه‌های جانبی تاشو برقی است.

honda-city-facelift-india-10-850x454

این در حالی است که صاحبان تیپ V از سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، هشت بلندگو، دوربین دید عقب و رینگ‌های آلیاژی لذت خواهند برد درحالی‌که تیپ VX نیز به سانروف، تودوزی چرمی، پشت‌سری‌های عقب قابل تنظیم و آینهٔ عقب تیره شوندهٔ اتوماتیک مجهز شده است.

در بخش فنی هم هوندا برای این سدان ساب‌کامپکت یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری بنزینی را در نظر گرفته است که ۱۱۹ اسب بخار قدرت و ۱۴۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. برای انتقال نیروی این موتور دو گیربکس پنج سرعتهٔ دستی یا CVT قابل انتخاب است؛ اما غیرازاین موتور، برای سیتی یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری دیزل هم ارائه شده است که ۱۰۰ اسب بخار قدرت و ۲۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

honda-city-facelift-india-3-850x447

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. nima

    ۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (9 ديدگاه)

    سلام ممنون از مطالب خوبتون جناب دهقان فکر کنم گشتاور موتور دیزلی یه صفر اضافه داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر دهقان

      ۱ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (685 ديدگاه)

      سلام
      بله ممنون از تذکرتون، گشتاور اشتباه نوشته شده بود و اصلاح شد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مجید

    ۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (681 ديدگاه)

    ای کاش تو کشور عزیزمون با قیمت منطقی میومد!!!!!هوندا و اوپل دو تا برندی هستند که باهاشون خیلی خاطره دارم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حسین

    ۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2805 ديدگاه)

    تو ایران قرار بود بیاد اما استقبالی نمیشه!
    هم حجم موتور زیر 2000 را مردم خیلی دوس ندارند و هم کمبود نمایندگی و قطعات و بازار بد فروشش!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید جهرمی

      ۱ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (3680 ديدگاه)

      اگه با قیمت 100 وارد یا با 60 مونتاژ میشد خیلی موفق میشد(البته نمونه ایمن و استاندارد)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سامان اذری

        ۱ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (3193 ديدگاه)

        نوید جان تصاویر و فیلمهای سیل جهرم رو دیدم خیلی ناراحت شدم
        منو هم تو غمتون شریک بدونید????

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. نوید جهرمی

          ۲ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (3680 ديدگاه)

          ممنونم داش سامان.
          خوشبختانه خسارتا مالی بوده ن جانی.این مدت استانای بوشهر و فارس و کرمان درگیر سیل شد و خوزستان درگیر گردوغبار وحشتناک. من همیشه میگم خداکنه برای کسی اتفاقی نیفته.
          خوشحالم که مردمی داریم که در غم شادی کنار همن و دوستانی که در سختی ها کنارمونن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. سامان اذری

          ۲ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (3193 ديدگاه)

          فدات

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. محمد رضا

    ۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (804 ديدگاه)

    با تشکر از آقای دهقان

    اگه ممکنه قیمت تیپ های مختلف رو هم بنوید متشکر میشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. حمیدرضا

    ۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    من مدل قدیمی این ماشینو دیدم خیلی کوچیکه در حد ریو به نظرم در ایران موفق نخواهد بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. بردیا

    ۳۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    تو ایران خیلی خوب استقبال میشد. ارتفاع خیلی خوبی داره از سطح زمین و حتی با 5 نفر سرنشین هم به سرعت گیر ها کشیده نمیشه ! تو رشت داره کم کم محبوب میشه منطقه آزادش ! حجم موتور زیر 1600 هم الان با این تعرفه های گمرکی مزیته !!! بعدشم قطعات هوندا و تویوتا رو به این زودیا نیاز پیدا نمی کنید ! قطعات مصرفیشم که الان همین رشت پیدا میشه، رسمی وارد میشد قطعا فروشش بالا بود !

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا