قیمت هوندا CR-Z مدل ۲۰۱۵

مدل هیبرید اسپرت کوپه هوندا برای مدل سال ۲۰۱۵ تغییر چندانی به خود ندیده است؛ ولی در همین حال، قیمت پایه آن نسبت به مدل ۲۰۱۴ به میزان ۱۵۰ دلار بالا کشیده شده است. هوندا CR-Z مدل ۲۰۱۵ اکنون دارای شروع قیمتی برابر ۲۰۹۳۵ دلار (همراه با هزینه تحویل) است که برای مدل با گیربکس دستی ۶ دنده پرداخت می‌شود.

Honda CR-Z
Honda CR-Z

تمام سطوح تریم هوندا CR-Z مدل ۲۰۱۵ از یک نسخه سیستم پیشرانه «یکپارچه هیبرید همراه با موتور» استفاده می‌کنند. یک موتور ۱/۵ لیتری بنزینی با چهار سیلندر در یک ردیف با همراهی یک موتور-ژنراتور الکتریکی، در مجموع قدرتی به‌اندازه ۱۳۰ اسب‌بخار تولید می‌کنند. گشتاور در مدل‌های با گیربکس ۶ دنده دستی ۱۹۰ نیوتن‌متر است؛ ولی این مقدار در مدل CR-Z که از گزینه انتقال قدرت متغیر پیوسته (CVT) استفاده می‌کنند، ۱۷۲ نیوتن‌متر خواهد بود. اگرچه این مدل برای عملکرد اسپرت طراحی شده است، ولی این هیبرید باز هم رکورد قابل‌توجهی را در مصرف سوخت به جا گذاشته است: ۷/۶ لیتر در شهر، ۶/۲ لیتر در جاده و ۶/۹ لیتر به صورت ترکیبی برای مدل‌های با گیربکس دستی و ۶/۵ لیتر در شهر، ۶ لیتر در جاده و ۶/۳۶ لیتر به صورت ترکیبی برای مدل‌های CVT.

Honda CR-Z
2015 Honda CR-Z

مدل پایه CR-Z همراه با گیربکس دستی دارای قیمتی برابر ۲۰۹۳۵ دلار و همراه با CVT دارای قیمتی برابر ۲۱۵۸۵ دلار است. مدل پایه هوندا CR-Z دارای امکانات استاندارد مختلفی شامل ارتباط بلوتوث، ورودی بدون کلید، سیستم کنترل هوای اتوماتیک، سیستم صوتی با ۶ اسپیکر و یک دوربین نمای عقب است. در یک تریم بالاتر، یعنی CR-Z EX، تجهیزاتی مانند چراغ‌های LED، نوربالای HID، چراغ‌های مه‌شکن، گرم‌کن آینه‌های بغل، پوشش چرمی فرمان، پدال‌های آلومینیومی و یک سیستم صوتی ۳۶۰ واتی با ۷ اسپیکر اضافه می‌شود.

2015 Honda CR-Z
2015 Honda CR-Z

مبلغ خرید CR-Z EX با گیربکس دستی ۲۲۷۸۰ دلار و با CVT ۲۳۴۳۰ دلار مشخص شده‌اند. گران‌ترین نسخه هوندا CR-Z مدل ۲۰۱۵، تریم EX همراه با ناویگیشن است که در آن امکاناتی چون صفحه نمایش لمسی سیستم راهبری ارائه می‌شود و قیمت خودرو را به ۲۴ هزار و ۲۸۰ دلار برای مدل‌های با گیربکس دستی و به ۲۴۹۳۰ دلار برای مدل‌های با CVT می‌رساند.

2015 Honda CR-Z Interior
2015 Honda CR-Z Interior

اوایل سال جاری میلادی، هوندا قیمت‌گذاری کیت سوپرشارژر توسعه عملکردی هوندا (HPD) را تأیید کرد که می‌تواند قدرت CR-Z را تا ۱۹۷ اسب‌بخار بالا ببرد. این پکیج آپگرید هزینه‌ای برابر با ۵۴۹۵ دلار (قبل از نصب) خواهد داشت و اضافه کردن آن تأثیری بر گارانتی کارخانه هوندا CR-Z نخواهد داشت.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

21 دیدگاه

  1. امیر
    سوابق: (181 دیدگاه) ,

    یک
    نمای عقب و کنارش جالب نیس
    بنظرم تو این قیمتا مزدا 3 خیلی از این بهتره

    پاسخ
    1. حمید سیمرغ یکی از تحریم کننده گان خودروی داخلی
      سوابق: (45 دیدگاه) ,

      جلو پنجره اش آدم رو یاد مزدا 3 میندازه عقبش هم یکم هچل و هچول هست ولی در کل با این مشخصات عالی من عاشق اتومبیل پاکم

      پاسخ
    1. DRAGONBORN
      سوابق: (1887 دیدگاه) ,

      این مدل نسخه هیبریدی هم داره

      پاسخ
      1. Zonda R
        سوابق: (1591 دیدگاه) ,

        @.F
        یکی از ماشینایی که از بدو تولدش
        من دوست داشتم یکیشو تو پارکینگم داشته باشم
        طراحیه خاصه که تو نوعه خودش کم نظیره
        ارگونومی جذاب و طراحیه کابینه اسپرت
        و…
        بنظرم هوندا در زمان خودش کلاس جدیدیرو پایه گذاری کرد

        پاسخ
  2. تصویر پروفایل Ahmad..F12
    Ahmad..F12
    سوابق: (2517 دیدگاه) ,

    انیس جان ممنون

    بسیار عالی بود قیمتش هم نسبت به این امکانات و این انجین منصفانه‌ است.

    طراحیش هم قابل قبوله

    رقیب خوبی برای ولوستر خواهد بود

    پاسخ
    1. DRAGONBORN
      سوابق: (1887 دیدگاه) ,

      هوندا موتوراش یه چیز دیگست.

      پاسخ
    1. DRAGONBORN
      سوابق: (1887 دیدگاه) ,

      هوندا کیفیت قطعاتش همیشه حرف اول رو زده

      پاسخ
  3. سعید
    سوابق: (355 دیدگاه) ,

    واقعا این قیمتا برای ماشینایی مثل هوندا cr-z و ولاستر و سیویک و بقیه ی بیست هزار دلاری ها با این کیفیت منصفانه اس چون هم فروش زیادی دارن و سود زیادی هم عاید کمپانی میشه و هم خود ماشین می تونه رقابتی با بقیه ی ماشین ها در بازار ایجاد کنه

    پاسخ
  4. mk
    سوابق: (20 دیدگاه) ,

    جالبه تفاوت قیمت بین گیربکس دستی و CVT کمتر از 1000 دلاره یعنی چیزی در حدود 3 میلیون تومن حالا تو مملکت ما باید حداقل چیزی در حدود 10 میلیون تومن یعنی بیش از 3000 دلار برای گیربکس اتوماتیک بیشتر پول داد.
    واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
  5. DRAGONBORN
    سوابق: (1887 دیدگاه) ,

    نمای عقبش یکم خام و نپخته است.

    پاسخ
  6. DRAGONBORN
    سوابق: (1887 دیدگاه) ,

    از کوپه جماعت خوشم نمیاد.
    تو ژاپنی ها اینفینیتی و لکسوس

    پاسخ
  7. ali
    سوابق: (11 دیدگاه) ,

    آدم رو یاد کارتون های ژاپنی می اندازه ولی ازش خوشم میاد چون ماشینی هست که آدم باهاش حال میکنه تو جاده کلا همه ژاپنی ها همینن حس رانندگی رو القا می کنند

    پاسخ
  8. F
    سوابق: (29 دیدگاه) ,

    چراغ جلوش خيلي شبيه يه ماشينيه كه اسمش يادم نمياد..

    پاسخ
  9. امید
    سوابق: (1324 دیدگاه) ,

    ماشین خوبیه و کم مصرف خیلی عالی میشد اینجور خودروهای با کیفیت و کم مصرف با قیمت و شرایط فروش عادلانه به دست مردم میرسید

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.