آکوراهوندا

بهای بیشتر هوندا NSX در ژاپن

آکورا NSX یک سوپرکار ژاپنی است… درست است؟ تنها این خودرو در آمریکا ساخته می‌شود و با برندی عمدتاً آمریکایی فروخته می‌شود؛ اما هم‌اکنون این خودرو به خانه آمده و هوندا فروش خودروی اسپورت جدید خود در ژاپن را شروع کرده است.

Honda NSX
دومین نسل از خودرویی که در اصل ۲۶ سال پیش عرضه شده اساساً متفاوت از نسل اول افسانه‌ای است. هر دو نسل آکورا پیشرانه‌ای ۶ سیلندر در میانه‌ی شاسی دارند اما درحالی‌که نسل اول تنفس طبیعی است و از طریق گیربکس ۵ سرعته دستی (یا ۴ سرعته اتوماتیک) نیرو را به چرخ‌های عقب انتقال می‌دهد، نسل جدید توئین توربو و همچنین هیبریدی بوده و از طریق گیربکس ۹ سرعته ی دوکلاچه نیرو به همه‌ی چرخ‌ها منتقل می‌شود.

Honda NSX

Honda NSX
نمایندگی‌های خاص در ژاپن که به عنوان نمایندگی‌های پرفورمنس NSX شناسایی می‌شوند هم‌اکنون درخواست‌ها (و نه سفارش‌ها!) را قبول می‌کنند اما خودروها تقریباً تا ۶ ماه دیگر تحویل داده خواهند شد.

Honda NSX

Honda NSX

Honda NSX
NSX بهای ۲۳۷۰۰۰۰۰ ینی دارد که شامل ۸ درصد مالیات خودروهای بنزینی نیز می‌شود هرچند که این خودرو قوای محرکه‌ی هیبریدی دارد. با نرخ امروزی این بها تقریباً حدود ۲۳۵ هزار دلار است که تقریباً ۵۰ درصد بیش از بهای ۱۵۶ هزار دلاری این خودرو در آمریکا است. همچنین بهای این خودرو در ژاپن تقریباً دو برابر بهای یک نیسان GT-R است درحالی‌که بهای نیسان GT-R در آمریکا تنها ۵۰ درصد کمتر از NSX است.

2017-Acura-NSX-front-interior-02

2017-Acura-NSX-interior-view

2017-Acura-NSX-front-interior-seats-02
اگرچه که پایگاه اصلی هوندا در ژاپن است اما NSX هنوز هم به عنوان مدل وارداتی به ژاپن در نظر گرفته می‌شود. واردات خودرو به سرزمین آفتاب تابان امری هزینه‌بر است.

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۵ دیدگاه‌ها

  1. king 918

    ۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    اوه چه خبره 235هزار دلار !!!!!!!!!!!!!!
    درسته بسیار خودروی کارامد و کاملی هست اما با این مقدار هزینه یه 911 توربو اس یا نیسان نیزمو یا فراری 488 رو جز انتخاب قرار میدم

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۷ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      خوشگل ولی ارزش قیمتش بالاست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Pagerrari LaZonda

        ۸ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (479 ديدگاه)

        من که کوروت رو بهش ترجیح میدم.
        ۴۸۸ جای خود داره^_^
        فرراری با اکورا …….
        اکورا از نظر ظاهری و متریال و هر چیزی که فکرش بکنی همون۱۵۰هزار دلار بیشتر نمیارزه.
        خیلی خندیدم به خدا دمتا گرم.
        با فرراری مقایسه ش نکنین.
        .
        راستی فراری….اشتباهه
        فرراری درسته^_^

        فکرشو بکن یکی از دوستات بگه ماشینت چیه؟؟؟!!!؟؟ تو هم ررررررر رو تاب بدی تو دهنت و بگی فرراری دارم……..بعد فکر کن همون نفر ازت بپرسه توعم بگی اکیورا دارم!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. uss zumwalt DDG-1000

          ۸ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          فراری ثابت شده است لامصب

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. امير علي

      ۷ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (399 ديدگاه)

      فراریو خوب اومدی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. Parker

      ۷ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      چون وارداتیه قیمتش رفته بالاتر. هر چند به نظر من ارزش داره.
      ژاپن واسه ماشین های بنزینی و غیر کم مصرف قوانین مالیاتی سنگینی داره.

      به نظر من NSX خیلی بهتر از 488 هست. حتی به 911 هم ترجیحش میدم.
      کیفیتش مسلما از 488 بهتره.
      هیبریدی و کم مصرف تره.
      خاص تر از 488 و 911
      زیباتر از 488 به نظر من.
      Awd هست و هندلینگ بهتری از 488 داره.
      Super All Wheel Control در این ماشین استفاده شده. در پیست خواهد درخشید.
      شتاب 0 تا 100 3 ثانیه ای با 2 ثانیه و 4 ثانیه به نظر من فرق ندارن. از هیچ کدوم استفاده نمیکنم. واسه من تیز بودن ماشین مهمه که NSXبه اندازه ی کافی فرز و چابکه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. ferrari

      ۷ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      به نظر من این ماشین با این قیمت هم بسیار خوب و مقرون به صرفه هست. مدل هایی که شما فرمودین به نظر من با این ماشین قابل مقایسه نیستن. Nsx یه سرو گردن بالاتر از 488 و 911 توربو اس و gtr هستش.این ماشین مثل 918 یا p1 هستش که فناوری و تکنولوژی اونهارو با قیمتی بسیار پایینتر ارائه داده.) لافراری رو نگفتم چون لافراری مثل p1 و 918 قابلیت حرکت با نیروی الکتریکی رو نداره سوء تفاهم نشه)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Parker

        ۷ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        Ferrari عزیز
        منظور منو خیلی قشنگتر از خودم گفتی.
        مجید

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. uss zumwalt DDG-1000

        ۷ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        لایک به فراری عزیز

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. king 918

          ۷ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (2493 ديدگاه)

          مگه همه چی شتابه ؟؟؟!!!من نمیدونم چرا دوستان دارن از این سوال کلیشه ایی استفاده میکنن مگه همه چی شتابه یعنی چی ؟؟؟؟؟
          خب معلومه تو این کلاس و تو این سطح از خودرو شتاب مهمه صد در صد می خواین در مورد چراغ ترمزشون بحث کنیم
          در ضمن دهم به دهم ثانیه مهمه الان خودرو سازی های مطرح دنیا می خوان شتاب رو به زیر 2 ثانیه برسونن مگه فرق شتاب 2 با 1 ثانیه چقدره من میگم زمین تا اسمون ……….
          تازه در سرعت های بالاتر بسته به نوع ماشین و میزان قدرت شما چند دهم ثانیه جلو تری یعنی پیروزی در پیست یعنی پیروزی در درگ (و همچنین سیستم های کنترل کشش و هندلینگ هم خب جای بحث داره) این یعنی هدف ساخت یه 911 توربو اس و اکورا nsx و ….
          مگرنه نیازی نبود پورشه بعد از 911 کاررا بیاد توربو اس تولید کنه …….

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Parker

          ۷ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          من تا حالا نشنیدم مسئولای آکورا بگن هدف ما شتابه.
          اینا هدفشون ارائه ی تکنولئژی های یک ماشین 1 میلیون دلاری در یک ماشین 150 هزار دلاری بوده و بس… که خوب به این هدفشون رسیدن.
          شتاب زیر 2 ثانیه دیگه ماشین نیست. بهش میگن dragster.

          به نظر من شتاب دیگه اولویت خودروسازا نیست.
          یک زمانی شما یادت نمیاد شاید تاپ اسپید اولویت بود. بعد از چند سال دیگه اهمیت خودشو از دست داده. الان لامبورگینی چندین ساله به سرعت 350 به بالا فکر نمیکنه. همین 918 به 333 رضایت داد.
          بعد کم کردن شتاب مد شد.همه تلاش این بود.
          الان کم کردن مصرف سوخت و رکورد پیست مد شده.
          چند سال بعد سیستم هیبرید و برقی.

          واسع همینه BMW و Benz کمتر هایپرکار تولید کردن. رفتن به سمت تولید باتری ها با کارکرد بیشتر. چون میدونن دنیا به چه سمتی میره.

          همین بنز اگه بخواد هایپرکاری میزنه که 918 و 911 رو یکجا میخوره.

          من شک ندارم بعد از هایپرکار هیبریدی نوبت هایپرکار الکتریکی خواهد رسید. دوره ی درگ و شتاب و … دیگه داره تموم میشه.

          من طرفدار پورشه هستم. ولی اینقدر یکجانبه ازش دفاع نمیکنم و نکردم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. king 918

        ۷ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (2493 ديدگاه)

        فراری جان میشه بگی جرا از 911 توربو اس و … بالاتره واقعا برام سوال شد
        اکورا NSX از پیشرانه‌ای 6 سیلندر با دو توربو به همراه 3 موتور الکتریکی و البته گیربکس نه سرعته با کلاچ دوبل استفاده می کنه که 573 اسب بخار قدرت و 640 نیو تن متر گشتاور داره و شتاب 3 ثانیه ایی و سقف سرعت 307 کیلومتر بر ساعت
        911 توربو اس 6 سیلندر 3.8 لیتری توربو 570 اسب بخار و شتاب 2.6 ثانیه ایی و سقف سرعت 335 کیلومتر برساعت داره
        در ضمن زمان تست اکورا کاملا به این نکته که اکورا کند تر از 911 و حتی از R8 V10پلاس هم کند تر عمل کرده اشاره شد پست های قبل با توجه به گیر بکس جدید 9 سرعتش نمیدونم چرا با 918 یا پی وان مقایسش کردی واقعا سوال شد برام
        فقط برای هیبرید بودن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. کاوه آهنگر

          ۷ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (432 ديدگاه)

          شتاب آکورا 2.9 است و شاید 3 .کینگ جان در مقایسات جی تی آر با رقبا من این جمله رو زیاد از دوستان شنیدم که میگین مگه همه چیز فقط شتابه ؟ حالا من این جمله رو بکار میبرم در جواب به شما ، مگه همه چیز فقط شتابه ؟ در ضمن شتابشون فقط 0.3 ثانیه (سه دهم ثانیه ) تفاوت داره و به این شدتی که شما میفرمایید نیست. در مقالاتی که منتشر شده این تعریف ها از nsx شده : این خودرو، چکیده‌ای خالص از «تکنولوژی» است. موقعیت ۳ موتور الکتریکی NSX به این صورت است که ۲ تای آنها بر روی محور جلو قرار می‌گیرند و جای موتور سوم در بین موتور دو توربوشارژر V-6 و گیربکس دو کلاچه ۹ سرعته اتوماتیک است.، تنها با کسری از مبلغ ۸۵۰ هزار دلاری پورشه 918 اسپایدر، بسیاری از مزیّت‌های آن در اختیار قرار می‌گیرند؛ از جمله سرعت بالای گشتاور بُرداری، دستیار پیشرانه پیوسته برای رانندگی نرم‌تر نسبت به تأخیر توربو و تغییرات گشتاور در هنگام رفتن به دنده بالاتر، مصرف سوخت نسبتاً بهینه و در صورت علاقه داشتن راننده، یک حالت عملکرد آرام و ساکت.
          دوست گرامی NSX با قیمت پایه 156 هزار دلار و حداکثر قیمت 220 هزار دلار در حد و اندازه ی 918 850 هزار دلاری است.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. uss zumwalt DDG-1000

          ۷ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          کاوه اهنگر=فقط ژاپن

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Parker

          ۷ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          برو راجع به اون سیستمی که گفتم تحقیق کن.
          بهش میگن شاهکار هندلینگ.
          چندین سیستم دیگه اولین بار در این ماشین استفاده شدن.
          فقط دیگه شتاب مهمه؟؟؟؟؟؟ اونم نیم ثانیه؟ فقط دیگه پورشه بودن ؟؟؟؟؟؟
          سقف سرعت هم یه چیز کنترل شدست. Benz S 65 با موتور 6 لیتری 12 سیلندر 690 اسب بخار با 2 توربو و 1011 نیوتن تورک 250 کیلومتر سقف سرعتشه. در حالی که به نظر من راحت تا 340 تا پر میکنه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. king 918

          ۷ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (2493 ديدگاه)

          پارکر جان خودتم خوب میدونی دیگه یکی از اهداف تولید خودرویی مثل اکورا شتابه و همین طور یکی از دلایل معروف و محبوب بودنش ……..
          دوست گرام از تولید ماشین با توان بالای 100 اسب بخار مسئله شتاب یا به قول معروف صفر تا صد ماشین مطرح بوده و همین الان هم هست کسی نمی تونه منکر این قضیه بشه همون زمان که من یادم نیست و شما در خاطر دارید رو یکم دیگه بیاد بیارید ببینید اون زمان که مکلارن اف وان مطرح بود بابت حد اکثر سرعتش شتابش مورد بحث بود یا نه حالا هم حد اکثر سرعت مهمه و یکی از دلایل خرید بوگاتی و کوئینگ زگ ..
          راستی 918 هم به 350 رضایت داد
          و در مورد بنز هم سرتا پا مخالفم با دلیل ………

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. mehran911

          ۷ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (2025 ديدگاه)

          بزارید اولش به این نکته اشاره کنم که هوندا خودروی خوبی رو روانه بازار کرده که قابل تحسینه .
          .
          قبل از این که پدال در مورد این سوپر اسپرت مطلب بنویسه من پیگیر اطلاعاتش بودم .
          .
          nsx خودروی خوبیه اما بهترین نیست پس سعی نکنید ازش خدا بسازید .
          .
          تکنولوژی های خوبی در این خودرو بکار گرفته شده اما سوال اصلی نتیجه است نه چیز دیگه .
          .
          این خودرو علاوه بر موتور V6 با حجم ۳.۵ لیتر با ۲ توربو از ۳ موتور الکتریکی هم استفاده کرده که نتیجه اش ۵۷۳ اسب شده در حالی که مصرف سوختش 11.8 لیتر در هر صد کیلومتره و وزنی معادل ۱۷۰۰ کیلوگرم داره در حالی که ۹۱۱ توربو اس با مصرف سوخت کمتر و وزن کمتر قدرت بیشتری ارائه میدهبه علاوه پیچیدگی استفاده از ۳ موتور الکتریکی رو هم نداره .
          نکته بعدی اینکه پورشه از لحاظ مشخصات دینامیکی بهتر عمل خواهد کرد البته درسته که nsx از سیستم تقسیم گشتاور پیشرفته استفاده میکنه اما پورشه هم چندین ساله از سیستم PTV plus که یکی از پیشرفته ترین سیستم های تقسیم گشتاور جهانه استفاده میکنه و بعلاوه سیستم پیشرفته PTM و سیستم فرمان پذیری چهار چرخ 4ws که nsx کاملا از اون بی بهره است .

          در ضمن باید این موضوع رو هم در نظر گرفت که کار پورشه ساخت سوپر اسپرته و برای بدست آوردن این جایگاه ۶۰ سال جنگیده .
          .
          منتظر تایم گیری nsx در nurburgring هستم تا همه چیز مشخص بشه البته متاسفانه در اولین تایم گیری دچار آتش سوزی شدید شد

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. Parker

          ۷ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          mehran 911
          اینو میگن یک جواب درست و حسابی.
          اگه میخواین از یک برند دفاع کنین اینطوری دفاع کنین.
          کیف کردم.
          اطلاعات من در مورد 911 نصف اطلاعاتم در مورد لامبورگینی هم نیست.
          هر کسی تو این سایت یک زمینه ای بیشتر میدونه.
          من بیشتر سوپراسپرت های ایتالیایی.
          قانع شدم که پورشه 911 خیلی مزیت ها داره که من بی اطلاع بودم.
          البته فرمون پذیری 4 چرخو میدونستم. سیستم های دیگه رو میدونستم وجود دارن ولی اینکه در 911 باشن نه.

          البته بازم میگم شتاب اولویت آکورا نبوده.
          در واقع King 918 عزیز نتونست منو قانع کنه ولی با حرف مهران 911 کاملا پی بردم پورشه دستش پره. قبلا هم گفته بودم پورش خدای ماشین هاست.

          از اطلاعاتت ممنون

          خیلی خوشم اومد.
          ولی بازم انتخاب من آکوراست. بیشتر دوستش دارم. به نظرم سبک طراحیش منحصر به فرده. از نظر تکنولوژی هم کم نداره.
          پیچیدگی با کیفیت وقتی همراه بشه عیبی نداره. من مطمئنم این ماشین برای سخت ترین شرایط هم آمادست. هنر هوندا همیشه همین بوده.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. کاوه آهنگر

          ۷ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (432 ديدگاه)

          اون آکورایی که آتش گرفته بود مدل اولیه و آزمایشی بوده و در حال انجام تست های اولیه بوده و قبل از اینکه بدست مردم برسه مشکلش برطرف شد . دو مورد آتش سوزی پورشه 911gt3 هم فراموش شدنی نیست که باعث شد پورشه 700 دستگاه از این مدل رو فراخوان کنه. راستی چند سال پیش در تهران تبریز و اصفهان هم برای چند دستگاه پورشه سانحه آتش سوزی اتفاق افتاده بود !

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. mehran911

          ۸ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (2025 ديدگاه)

          قربونت مجید عزیز شما لطف داری
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          در جواب جناب آهنگر هم بگم پورشه بهترین و باکیفیت ترین سوپر اسپرت ها رو تولید میکنه و در این موضوع شکی نیست.
          در مورد آتش سوزی ها من سعی می کنم برداشت خوبی داشته باشم وگرنه نوشتن سوتی ها و فراخوان های خودرو سازهای ژاپنی همینطور که خودتون هم می دونید هیچکاری برام نداره .
          البته می تونم این کارو در همه پست های مربوط به ژاپنی ها تکرار کنم .
          شما عدد بده تا من برات از سوتی های ژاپنی ها بنویسم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        9. uss zumwalt DDG-1000

          ۸ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          به به عجب بحث فنی و شیرینی.خیلی حال کردم
          درود بر مجید و کاوه و مهران و کینگ 918
          ازنظرمن کار همتون درست و مهندسی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        10. کاوه آهنگر

          ۸ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (432 ديدگاه)

          درود. آقا مهران، ژاپنی ها برای تقریبا کم اهمیت ترین موارد هم فراخوان میدن و این نشان از تعهد بالا و مشتری مدار بودن آن ها دارد. آلمانی ها هم به اندازه کافی فراخوان دارن، یک نمونش همین فراخوان پورشه برای آتش گرفتن ماشین هایش و این یک افتضاح هست ( این ویدیو هم میزان احترام ب ام و به مشتری ها رو نشون میده و همچنین کیفیت ماشین آلمانی رو نشون میده http://www.aparat.com/v/J6GnS/) . دوست گرامی من هم اصلا دوست ندارم وارد این بحث ها و کل کل ها بشیم، فقط چون شما اشاره به اون حادثه آکورا کردید و کنایه زدید من هم مجبور شدم از پورشه مثال بزنم. بهتره که این بحث های تنش زا شروع نشن. درود بر شما uss جان

          موافقم 0
          مخالفم 0
        11. mehran911

          ۸ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (2025 ديدگاه)

          جناب آهنگر من قبلا هم گفتم علاقه ای به وارد شدن به این بحث ندارم .
          اگه بخوام شروع کنم میرم سراغ تویوتا که به قول خودتون با کیفیت ترین خودرو سازه .
          هیچ کس فراموش نمیکنه که تویوتا با فراخوان ۱.۴ میلیون خودرو از مدل های RAV 4 مدل ۲۰۰۷ و کمری هیبرید و یاریس مدل های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ و هایلندر که همه با مشکل آتش سوزی مواجه بودن و تااون زمان ۱۶۱ خودرو که آتش سوخته بودن .
          ویا همین ۲ سال پیش بود که فراخوان گسترده ۱.۶۷ میلیون خودرو که اکثرا با مشکل نشت سوخت و مشکل سیستم ترمز مواجه بودن که مدل های لکسس رو هم شامل میشدن تویوتا رو به چالش کشیده بود .

          ویا فراخوان بزرگ ۲.۴ میلیون خودرو تویوتا و سایون سال ۲۰۱۲ که از مشکل شیشه بالابر برقی رنج می بردن و موجب آتش سوزی خودرو ها میشدن.
          .
          ویا بزرگترین فراخوان تویوتا
          برای شتاب ناگهانی برای 4.4 میلیون دستگاه خودرو بود. این مشکل در سال 2009 آغاز شد اما همچنان برای این خودروساز دردسرساز ماند. تویوتا اوایل سال جاری میلادی با پرداخت 1.2 میلیارد دلار جریمه، اذعان کرد که محققان را در تحقیقاتشان گمراه کرده است به این میگن سوتی تویوتا .
          .
          در ضمن فراخوان دادن یک خودرو ساز یعنی وجود مشکل در خودرو هاش هییییییییچ خودرو سازی محض رضای خدا و بدون وجود مشکل در خودرو هاش فراخوان نمیده .
          .
          .
          راستی اینایی که نوشتم تنها گوشه ای از فرخوان های تویوتا بود در حالی که هوندا و نیسان و مزدا و میتسوبیشی هم دست کمی ندارن

          موافقم 0
          مخالفم 0
        12. کاوه آهنگر

          ۸ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (432 ديدگاه)

          خیلی جالبه آقا مهران شما خودت بحث رو شروع میکنی و ادامه میدی بعد میگی علاقه ای به بحث کردن نداری !!! . تویوتا و لکسس به قول همه با کیفیت ترین خودروساز هستند نه فقط بقول ما. در ضمن تا اونجاییکه یادمه یکی از این فراخوان ها به دلیل احتمال آتش سوزی بوده (دقت کنید هیچ خودرویی آتش نگرفته و فقط بدلیل احتمال فراخوان دادن برخلاف پورشه که ماشیناش چند تا چند تا آتش میگیرن) ، دوست گرامی من مثل شما حوصله بحث و طومار نویسی ندارم که بخوام فراخوان های آلمانیا رو بنویسم ؛ فقط این ویدیو رو ببینید که ب ام و چقدر مسئولیت ناپذیر است و خراب کاریهایش را نمیپذیرد و حتی تعمیر نمیکند ( http://www.aparat.com/v/J6GnS/ ) این ویدیو برای جواب به شما کفایت میکنه

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. محمد

    ۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (31 ديدگاه)

    اوووو خیلی گرونه با یه مقدار دلار بیشتر میشه یه لامبورگینی تمیز از دوبی بگیری…
    کسی خواست آدرس سایت فروششون رو بدم.
    خخخ

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۷ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      اقا محمد عزیز این برند هم ژاپنی و دست کم نگیرش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Parker

    ۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    از سایت پدال تشکر میکنم.
    کاری که میکنین و ویدئو ها رو واسه دانلود میذارین خیلی خوبه.
    این کار رو ادامه بدین.

    ممنون از شاهین گل.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Mohamad

    ۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (812 ديدگاه)

    واقعا طراحی این آدمو به وجد میاره، داخلشم خارق العاده ست
    دوستان یک سوال
    یاماها چه نقشی در تولید لکسوس lfa داشته؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۷ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (2 ديدگاه)

      یاماها قطعات داخلی خودرو تولید میکند.
      http://www.yamahafinetech.co.jp/en

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Parker

      ۷ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      قوای محرکه با همکاری یاماها ساخته شده.
      همین آکیورا هم با کمک یاماها ساخته شده.
      یاماها تقریبا در ساخت هر خودروی ژاپنی نقش داره. بعضی وقتا نقشش کمه نمیگن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. کاوه آهنگر

    ۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (432 ديدگاه)

    چرا هوندا مدل nsx رو در ژاپن تولید نمیکنه تا با قیمت کمتر به دست مشتریان ژاپنی برسه؟
    خوب البته راه اندازی خط تولید هزینه بره.
    NSX عالیه ، منتظر نسل جدید LFA و جناب گودزیلا هستم و البته سوپرا افسانه ای تا در کنار nsx همگی با هم غوقا بپا کنن.
    دوستانی هم که با قیمتش مشکل دارن هر زمان اینقدر پول داشتند توربو اس و 488 بخرن
    قدر زر زرگر شناسد
    در ضمن قیمت اصلیه این ماشین 156 هزار دلار است و هوندا خیلی منصفانه برای این ماشین قیمت گذاری کرده، در حالیکه میتونست این ماشین رو گرون تر بفروشه مثل رقبا.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. محمد جواد

    ۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (34 ديدگاه)

    Nsxمال ادمای خاصه
    بچه قرتی ها همیشه لامبو سوار میشن
    راحت تر بگم کسایی که هیچی از ماشین حالیشون نمیشه و فقط به فکر قیافه هستن لامبوسوارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Parker

      ۷ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      مگه لامبو سایپا 111 هست که هر بچه قرتی بتونه بخره ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محمد

      ۸ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (31 ديدگاه)

      یعنی کسایی که 750 اسب بخار قدرت و طراحی فضایی را دوست دارند هیچی از ماشین نمیفهمن؟
      حالا شما هر وقت 822 میلیون پول داشتی این رو بگیر.
      فِدا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. احمد باقری

    ۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    جاده رو میخوره و میره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. حمیدرضا

    ۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    جالبه کارخانه ژاپنی برند ژاپنی محل ساخت امریکا برای خود ژاپن وارداتی اینجاست که نشون میده ژاپنی ها استاد ساخت خودرو برای دیگران هستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. علی"m.f"

    ۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (204 ديدگاه)

    من بالاخره فرق اکورا nsx رو با هوندا nsx نفهمیدم کسی فهمید توضیح بده و کدوم بهتره؟??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. ماسل

    ۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (2416 ديدگاه)

    آقا همه میگن تکنولوژی.خوب بگید تکنولوژیش چیه و باعث چه برتری میشه.مثه این میمونه که من بپرسم این ماشین چه خوبیایی داره و دوستان فقط بگن خوبه چون (برندش) ژاپنیه.خوبه به خاطرش دوتا فراری رو اوراق کردن وگرنه دوستان میگفتن از فراری هم بالاتره.باز این هیچی بعضی دوستان این رو از لامبو هم بالاتر میشمارن اینو کجای دل بزارم؟هوندا رو با فراری و لامبو مقایسه میکنید؟کسی که حتی ۱۰۰ هزار دلار هم پای ماشین میده مطمئنا برند و قیافه و فکر مردم هم براش مهمه وگرنه به قول معروف ۱۲۰ تا رو که پرایدم میره.خخخخ

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کاوه آهنگر

      ۸ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (432 ديدگاه)

      اتفاقا ماسل جان دو تا فراری رو اوراق کردن تا این مدل رو بهتر از فراری بسازن، وگرنه هوندا آکورا سوپر اسپرت ساختن رو بلده و nsx از سال 1990 در حال تولیده و در آن زمان بدون اوراق کردن فراری ، معروف بوده به فراری و لامبورگینی ژاپنی. چند مورد از تکثولوژی های بکار رفته در این ماشین در نظرات بالا عنوان شده.
      عجیبه که شما از طراحی و قیافه این ماشین ایراد میگیرین ! در ضمن آکورا در ایران ناشناخته است و شما نباید ایران رو ملاک قرار بدین که البته در همین ایران هم هوندا بسیار معروف است، آکورا و هوندا در همه جا برندهای مطرحی هستند

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ferrari

        ۸ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        طرح اکورا nsx در سال 1990 از مدل فراری 348 الهام گرفته شد. تو nsx نسل جدید هم از فراری458 الهام گرفتن. هدف هوندا رقابت با قراری بوده. اونطور که خود مهندسان هوندا گفتن فراری458 بهترین اتومبیل ارائه دهنده ی کارایی، پرستیژ و زیباییه.
        اینجا بحث سر اینه که هوندا قوای محرکه ای مثل پورشه 918 رو، رو این اتومبیل گذاشته اونم باقیمت 156 هزار دلار.
        اینهمه فناوری با این قیمت بنظرمن محاله. اما هوندا تونست. در مقایسه با فراری 488، فراری اصلا بد نیست بهترین سوپراسپرت موتور وسطه اما قوای محرکه این ماشین پیشرفته تره. بخاطر موتورهای الکتریکیش.وگرنه موتور 6سیلند این ماشین در مقابل موتور 488 حرفی برای گفتن نداره. اما nsx یه هیبریدیه فوق‌العادست

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. ماسل

        ۹ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (2416 ديدگاه)

        آقا من کی از قیافش ایراد گرفتم؟البته این گرونترین آکوراست.درحالی که ارزونترین فراری این قیمتیه.قیمت مطمئنا تو تصور خریدار از واژه ی لوکس تاثیر داره.مثل گوشی های اپل.هوندا(آکورا)اگه میتونست با وجود رقبا قیمت بیشتری بذاره حتما میذاشت

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. ماسل

        ۹ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (2416 ديدگاه)

        آقا من کی از قیافش ایراد گرفتم؟ طراحی یه چیز سلیقه ای هست.
        ولی وقتی دوستان این ماشین رو درحد ۹۱۸ میدونن ترجیح میدم دیگه چیزی نگم.تکنولوژیش چیه؟سه تا موتور الکتریکی داره که بخوبی مدیریت و کنترل میشه.برای همین از بقه شیش سرو گردن بالاتره.ولمون کنین.ماشینت چیه؟هوندا(آکیورای)۱۵۰ هزار دلاری هایپر اسپورت.منتظر آمار فروشش هستیم.ببینیم تو خود ژاپن درحد پورشه میفروشه؟البته بهتر از پورشه هم ماشین زیاده ولی فقط مثال زدم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  11. Rastin

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان طوری از این ماشینها طرفداری میکنن گویا فراموش کردن ایرانی هستیم و سازنده اون ماشینها، ملتهای دیگری از سرزمینهای دیگر هستند، ژاپنی بهتره یا ایتالیایی یا آلمانی، نفعش برای ما چیه؟ هر کدوم بهتر باشه افتخارش برای کشور خودشه، لذتش هم برای صاحبای این ماشین هاست، که سوارشون میشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. مجید

    ۱۶ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کمپانی های ایتالیایی خودرو ساز اسپرت در واقع به هیچ عنوان تولید و مدیریت صنعتی مرسوم رو ندارن
    این کار شغل بنده هست
    این شرکت ها در واقع سالنهای مونتاژ و مراکز اسمبل هستند که بار مالی اونها رو شرکتهای بزرگ مثل فیات و بی ام و تحمل می کنند و صرفا جهت حفظ برند و حفظ عنوان رکوردر تولید میشن
    قیمت واقعی این خودرو به دلیل عدم مدیریت صنعتی و مدیریت تولید ناب معمولا بالاتر از قیمت واقعی هست
    و نکته قابل تامل در مورد این خودرو سازها این هست که تمام فاکتورهای تولید بهیته در اونا رعایت نمیشه
    هدف صرفا قدرت بالا شتاب بالا و برطرف کردن عطش علاقه مندان به بحث درگینگ هست
    با احترام به همه مهندسان و علاقه مندان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. رضا موتوری

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (4 ديدگاه)

    یادمه مجله ماشین تقریبا بیست سال پیش در مورد هونداnsxنوشته بود :درست زمانی که آلمانی ها داشتن کلمه آلمینیوم و هجی میکردن بدنه هوندا کاملا از آلمینیوم ساخته شده بود ،این ماشین واقعا یه افسانه س

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا