هوندا

مشخصات کامل نسخه اروپایی هوندا HR-V

هوندا مشخصات نهایی همه مدل‌های جدید نسخه اروپایی کراس‌اوور HR-V را که با دو موتور، دیزلی و بنزینی عرضه خواهد شد منتشر کرده است.

2015 Honda HR-V Euro-spec
۲۰۱۵ Honda HR-V Euro-spec
هوندا تابستان امسال HR-V جدید را همراه با موتورهای ۱.۶ لیتری دیزلی I-DTEC و ۱.۵ لیتری I-VTEC بنزینی، که هر دو از فن‌آوری پیشرفته سری Earth Dreams هوندا بهره می‌برند، در اختیار مشتریان اروپایی قرار می‌دهد.

2015 Honda HR-V Euro-spec
۲۰۱۵ Honda HR-V Euro-spec
هوندا می‌گوید HR-V جدید ازنظر مصرف اقتصادی سوخت و خروج گازهای آلاینده، در کلاس خود بهترین خواهد بود. بدیهی است، دراین‌بین موتور دیزل، قهرمان مصرف اقتصادی می‌شود. موتورها نیروی خود را توسط یک گیربکس تازه مهندسی‌شده شش سرعت دستی، به چرخ‌ها منتقل می‌کنند.

2015 Honda HR-V Euro-spec
۲۰۱۵ Honda HR-V Euro-spec
موتور ۱.۶ لیتری دیزلی ۱۱۸ اسب بخار قدرت دارد و اجازه می‌دهد تا HR-V جدید ۰ تا ۱۰۰ را در ۱۰.۱ ثانیه به‌دست آورد. علاوه‌براین از امتیاز مصرف سوخت ترکیبی ۴.۰ لیتر در هر صد کیلومتر بهره می‌برد و تنها ۱۰۴ گرم CO2 در هر کیلومتر تولید می‌کند.

2015 Honda HR-V Euro-spec
۲۰۱۵ Honda HR-V Euro-spec
خریداران مدل بنزینی از قدرت ۱۲۸ اسب بخار موتور ۱.۵ لیتری i-VTEC و همچنین امکان انتخاب گیربکس اتوماتیک CVT بهره می‌برند. در صورت خرید نسخه مجهز به گیربکس CVT این خودرو ۵.۲ لیتر را در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌سوزاند و ۱۲۰ گرم  CO2 در هر کیلومتر از خود ساطع می‌کند.

2015 Honda HR-V Euro-spec interior
۲۰۱۵ Honda HR-V Euro-spec interior
در مدلی که از گیربکس شش سرعت دستی بهره می‌برد، به‌طور متوسط، ۵.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر سوخت مصرف می‌شود و ۱۳۰ گرم CO2 در هر کیلومتر منتشر می‌گردد. موتور بنزینی HR-V باوجود داشتن قدرت بیشتر، شتاب کندتری دارد، به‌طوری‌که همراه با گیربکس دستی برای رسیدن به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۱۰.۳ ثانیه زمان لازم دارد، درحالی‌که مدل مجهز به CVT از آن‌هم کندتر است و در ۱۰.۹ ثانیه این کار را انجام می‌دهد.

هوندا HR-V جدید در عقب یک فضای ۴۵۳ لیتری برای وسایل در اختیار شما قرار می‌دهد که به لطف صندلی‌های جمع شونده این فضا به ۱۰۲۶ لیتر افزایش خواهد یافت. هوندا می‌گوید HR-V بهترین فضای داخلی را در کلاس خود ارائه می‌کند.

این خودرو از تمام تجهیزات برجسته داخلی هوندا بهره می‌برد و همچنین به یک سری از تجهیزات کمک ایمنی مانند فن‌آوری رادار و دوربین مجهز شده است. جزئیات بیشتر، ازجمله قیمت‌گذاری، در هنگام عرضه در تابستان امسال منتشر خواهد شد.

نوع موتور

۱.۶ لیتر

i-DTEC

شش سرعته دستی

۱.۵ لیتر

i-VTEC

شش سرعته دستی

۱.۵ لیتر

i-VTEC

CVT

شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر (ثانیه)

۱۰.۱

۱۰.۳

۱۰.۹

 مصرف سوخت (لیتر در هر صد کیلومتر)

۴.۰ (رینگ ۱۶ اینچ)

۴.۱ (۱۷ اینچ)

۵.۶ (۱۶ اینچ)

۵.۷ (۱۷ اینچ)

۵.۲ (۱۶ اینچ)

۵.۴ (۱۷ اینچ)

 میزان CO2 تولید شده (گرم در هر کیلومتر)

۱۰۴ (۱۶ اینچ)

۱۰۸ (۱۷ اینچ)

۱۳۰ (۱۶ اینچ)

۱۳۴ (۱۷ اینچ)

۱۲۰ (۱۶ اینچ)

۱۲۵ (۱۷ اینچ)

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهرداد فراهانی

مهندس صنایع و از علاقه‌مندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وب‌سایت های خبری دیگر در حوضه آی‌تی می‌نوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آی‌تی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام ..چرا در ایران از موتور های دیزلی استفاده نمی کنند همه که به شتاب زیاد احتیاج ندارند البته برای تهران نمیگم ولی برای شهرهای کوچک و روستا ها دیزلی خوبه چون نمی تونیم 20لیتر بنزین را پشت ماشین بزنیم همراه خود ببریم ولی گازوئیل قدرت اشتعال کمتری داره ، همه جا که هم پمپ بنزین نیست ، مصرف سوخت کمتری هم داره
    سوال هم از دوستان دارم اینکه گوگرد گیری گازوئیل که آلودگی کمتری ایجاد می کنه چرا در ایران انجام نمی شه؟
    قیمت بنزین و گازوئیل در اروپا و آمریکا چه تفاوتی با هم دارند؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. سعید

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    ماشین خوب و قشنگیه،تقریبا هم اندازه با میتسوبیشی ASX
    قیمتش هم شاید حدودا 20 هزار دلار باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. سامان از تبریز

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    عالیه
    مرگ خودم حرف نداره ایمن با کیفیت کم مصرف
    کم استهلاک و زیبا
    فک کنم قیمتشم حدودا 22 هزار دلار (بین 20 تا 25 هزار دلار )
    فوق العاده هست
    از اسپورتیج و توسان خیلی خیلی سرتره
    I❤HONDA-I❤JAPAN

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. سامان از تبریز

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    عالیه
    از اپورتیج و توسان خیلی سرتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ارمان

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    ماشین اقتصادی و کم مصرفیه اگه با یه قیمت خوب ارزه بشه خیلی میتونه موفق باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. BMW7

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (69 ديدگاه)

    واقعا با مشخصاتی ک داره عالیه مخصوصا مصرف سوختش،به امید روزی ک ورود این خودروها به جای پلیت و پژو دنا …به ایران راحت و بی دردسر و با قیمت مناسب بشه تا مردمی ک لایق بهترینها هستن یکیشو داشته باشن،اه از بازار خودرو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. محمد کاظم

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (5 ديدگاه)

    هوندا و سوبارو واقعا خودروهای با کیفیتی هستند اما متاسفانه ضعف نمایندگی هایشان در ایران باعث شده که قافیه را به خودروهای کره ای باخته اند و خودروهای کره ای به علت تعداد بیشترشان در ایران بازار را در دست گرفته اند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Majid

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظرتون یکمی حجم موتورش کم نیس؟ ینی یجورایی شاسی بلند شهریه ، بعید میدونم اصن قابلیت آفرود داشته باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. امیر

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام ،من امیر هستم و در سوئد زندگی میکنم .
    من هفته دیگه تحویلش میگیرم . ماشن خیلی فانتزی و خوشگلی هست و از لحاظ اکونومی و محیط زیست عالی … سرعتی نیست 190000 کرون با لاستیک زمستونیش خریدم تو حراج هوندا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا