هوندا

حضور هوندا اودیسه 2018 جدید در دیترویت

هوندا نسل جدید مینی ون مشهور خود یعنی اودیسه ۲۰۱۸ را در نمایشگاه خودروی دیترویت ماه آینده به نمایش عموم خواهد گذاشت.
این خودروساز ژاپنی به تازگی اسکچی از خودرو را منتشر کرده اما همان‌گونه که می‌بینید اندکی آینده‌نگرانه بوده و فکر نمی‌کنیم که اودیسه ۲۰۱۸ واقعی ظاهر دینامیک مشابه به این تصویر داشته باشد!

honda_odyssey_teaser_sketch
این نقاشی کار بچه‌های تیم توسعه اودیسه در اهایو بوده است. چاد هریسون مهندس ارشد بخش تحقیق و توسعه‌ی هوندا در آمریکا که رهبری توسعه‌ی اودیسه‌ی جدید را نیز بر عهده داشته می‌گوید: “ما می‌خواستیم تا با به اشتراک‌گذاری نقاشی‌های بچه‌های اعضای تیم اودیسه لحظات جذاب و هیجان‌انگیزی داشته باشیم. آن‌ها الهام‌بخش شکل‌دهی جهت ساخت اودیسه‌ی جدید بوده‌اند.”

2018-honda-odyssey-3
طبق گفته‌های هوندا نسل پنجم این مینی ون محبوب از قوای محرکه‌ی جدید، ارتباطات پیشرفته و تجهیزات ایمنی و سرگرمی زیاد بهره برده و حد نهایی راحتی و کاربردی بودن را ارائه خواهد کرد.

2016 Honda Odyssey Hybrid
۲۰۱۶ Honda Odyssey Hybrid
هنوز جزئیات زیاد دیگری در این باره منتشر نشده اما می‌دانیم که اودیسه بخش اعظم قطعات زیر پوستی خود را با کراس‌اوورهای پایلوت و آکورا MDX به اشتراک خواهد گذاشت. پس بدین ترتیب ما می‌توانیم نسخه‌ی به‌روزشده‌ی پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری به همراه گیربکس ۹ یا ۱۰ سرعته ی اتوماتیک را در اودیسه ۲۰۱۸ ببینیم. در چند هفته‌ی آینده اطلاعات بیشتری از این خودرو را در اختیار شما عزیزان خواهیم گذاشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. ناشناس

    ۵ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (28 ديدگاه)

    این گیربکسش من کشته 10 سرعته؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. elemento

    ۵ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    یاد برنامه کودک های مجید طهماسب (آقای مجری) افتادم که با هزار عشق و علاقه از خواب بیدار میشدم و میشستم پای تلویزیون و برنامه کودک نگاه میکردم.
    یاد اون کارتون های قشنگ بخیر…
    یاد بچگی بخیر…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. احمد باقری

    ۵ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    عالی.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا