هوندا

حضور هوندا سیویک تایپ R تولیدی در ژنو

پس از خودنمایی پروتوتایپ هوندا سیویک تایپ R در چندین رویداد جهانی، بالاخره نسخه‌ی تولیدی این خودرو چند هفته‌ی دیگر رونمایی خواهد شد.

New Civic Type R Prototype breaks cover in Paris
این هاچبک جذاب که در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ رونمای خواهد شد به‌صورت همزمان و موازی با نسخه‌ی ۵ درب استاندارد توسعه یافته است. هرچند برخلاف برادر پایه‌تر خود، تایپ R به منظور رقابت با خودروهایی چون فولکس‌واگن گلف R و فورد فوکوس RS بهبودهایی خواهد داشت.

New Civic Type R Prototype breaks cover in Paris
هوندا هنوز جزئیات این خودرو را اعلام کرده اما پیشرانه‌ی تایپ R از نوع ۲ لیتری VTEC توربو خواهد بود. طبق خبرهای گذشته این پیشرانه در واقع نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی مدل قبلی است اما قدرت آن بیشتر از ۳۰۶ اسب بخاری فعلی خواهد بود.

New Civic Type R Prototype breaks cover in Paris
هوندا سیویک تایپ R مدل ۲۰۱۸ تابستان سال آینده در تأسیسات Swindon تولید خواهد شد. این خودرو از این کارخانه به کل اروپا و دیگر بازارها از جمله ژاپن و آمریکای شمالی (برای اولین بار) صادر خواهد شد.

هوندا همچنین کانسپت NeuV (خودروی الکتریکی شهری جدید) خود را نیز در ژنو به نمایش خواهد گذاشت. تکنولوژی موجود در این خودرو باعث می‌شود که انرژی آن در زمانی که استفاده نمی‌شود به خودرو بازگردد. دیگر سیستم جالب این خودرو دستیار هوش مصنوعی هوندا است که سلایق و علاقه‌های راننده را یاد گرفته و از آن برای انتخاب‌ها و توصیه‌ها بهره خواهد گرفت.

در غرفه‌ی هوندا مدل سلول سوختی کلاریتی نیز حاضر خواهد بود. این خودرو که عنوان پیشرفته‌ترین خودروی سلول سوختی دنیا را یدک می‌کشد حداکثر محدوده الکتریکی ۶۲۰ کیلومتری داشته و اواخر امسال وارد بازار اروپا خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. سامان اذری

    ۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    عشق❤❤❤❤
    ارزش خرید خیلی بالایی داره
    برعکس ماستنگ این تمامی ستاره های ایمنی رو درو کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. بهزاد

    ۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2412 ديدگاه)

    Ali nova جان تا تاریخ فوریه 2015 دقیقا 18.5 میلیون هوندا سیویک در کل دنیا فروش رفته و با احتساب چند ماه بعد اون تاریخ الان 19 میلیون را رد کرده که با احتساب حدودی میشه دو برابر موستانگ البته نسبت به آماری که شما ارائه کردید وگرنه بنده راجب موستانگ چیزی نمیدونم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ابولفضل نصیری

    ۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (161 ديدگاه)

    ارزش خریدش در مقابل پول پرداختی بی نظیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. علیرضا

    ۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (24 ديدگاه)

    عاشق این ماشینم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا