هوندا سیویک ۲۰۱۵، یک تریم جدید و قیمت اولیه ۲۰۷۸۰ دلار

در حالی که هوندا سیویک در سال گذشته تجدیدنظر قابل‌توجهی برای مدل ۲۰۱۴ خود انجام داده بود، امسال نیز به یک مدل جدید در خط تولید خود خوش‌آمد گفته است. نسخه ویژه هوندا سیویک SE مدل ۲۰۱۵ در پاییز امسال در نمایشگاه‌ها همراه با یک سری از تکنولوژی‌های کاربردی، امکانات راحتی و بهینه‌سازی‌های طراحی‌ها حاضر خواهد بود. هوندا سیویک SE مابین تریم پایه سیویک LX و تریم متوسط سویک EX قرار می‌گیرد.

2015 Honda Civic
2015 Honda Civic

در مقایسه با مدل پایه سیویک LX، هوندا سیویک SE مدل ۲۰۱۵ امکاناتی مانند چرخ‌های ۱۵ اینچی آلومینیومی با طرح مشکی، سیستم کنترل هوای اتوماتیک، نمایشگر لمسی ۷ اینچی هوندا با عملکرد صوتی همراه با LaneWatch و یک سیستم صوتی ۶ اسپیکره اضافه کرده است. سیویک SE که منحصراً در قالب یک سدان عرضه خواهد شد، از همان موتور ۱/۸ لیتری چهار سیلندر با ۱۴۳ اسب‌بخار قدرت مانند سایر سیویک‌ها استفاده خواهد کرد که با سیستم گیربکس انتقال قدرت پیوسته همراه می‌شود. این در حالی است که یک گیربکس ۵ دنده دستی در مدل‌های LX و EX کوپه و LX سدان در دسترس خواهد بود. هوندا سیویک SE مدل ۲۰۱۵ تنها با ۷۰۰ دلار قیمت بالاتر نسبت به سیویک LX سدان، دربرگیرنده بیشتر تجهیزات محبوب سیویک خواهد بود. در همین حال، هوندا قیمت تجهیزات اضافی این تریم را ۱۱۰۰ دلار می‌داند.

2015 Honda Civic Si Coupe
2015 Honda Civic Si Coupe

مصرف سوخت هوندا سیویک SE مدل ۲۰۱۵ برابر با تمام سیویک سدان‌هایی است که از سیستم CVT استفاده می‌کنند. این خودرو در شهر ۷/۸ لیتر، در جاده ۶ لیتر و به صورت ترکیبی ۷/۱ لیتر سوخت در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف می‌کند. این در حالی است که مدل‌های با گیربکس ۵ دنده دستی به رکورد مصرف ۸/۴ لیتر در شهر، ۹ لیتر در جاده و ۷/۶ لیتر به صورت ترکیبی می‌رسند. بهترین مصرف سوخت در سری سیویک به مدل HF مربوط می‌شود که ۷/۶ لیتر در شهر، ۵/۲ لیتر در جاده و ۶/۷ لیتر به صورت ترکیبی مصرف می‌کند.

2015 Honda Civic Si Coupe Interior
2015 Honda Civic Si Coupe Interior

به جز این مورد، سیویک برای مدل ۲۰۱۵ تغییر چندانی به خود ندیده است. مانند قبل، امکانات استاندارد ارائه شده برای تمام مدل‌های هوندا سیویک ۲۰۱۵ شامل مواردی مانند اتصال بلوتوث هندزفری، سیستم صوتی چهار اسپیکره هماهنگ با شبکه پاندورا، دوربین نمای عقب و چرخ‌های ۱۵ اینچی فولادی می‌شوند.

2015 Honda Civic Sedan Natural Gas
2015 Honda Civic Sedan Natural Gas

قیمت مدل پایه سیویک LX از ۱۹۰۸۰ دلار در فرم کوپه و ۱۹۲۸۰ دلار در فرم سدان آغاز می‌شود (همراه با سیستم گیربکس ۵ دنده دستی). سیویک EX کوپه با گیربکس دستی ۲۱۱۸۰ دلار و با CVT قیمتی برابر با ۲۱ هزار و ۹۸۰ دلار دارد. البته مدل EX سدان تنها با CVT عرضه می‌شود که قیمتش ۲۱۹۸۰ دلار است. گران‌قیمت‌ترین هوندا سیویک ۲۰۱۵ مدل EX-L همراه با سیستم راهبری است که دارای قیمتی برابر با ۲۴۹۳۰ دلار به عنوان یک کوپه و ۲۵۱۳۰ دلار به عنوان یک سدان است. در همین حال، قیمت مدل اسپورتی هوندا سیویک Si و مدل‌های هیبرید و گاز طبیعی سیویک هنوز اعلام نشده است.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

46 دیدگاه

  1. mohammad8743
    سوابق: (60 دیدگاه) ,

    تو این رنج قیمت واقعا جزو بهتریناست!!!!
    نارنجی این ماشین حرف نداره
    باید ببینید

    پاسخ
    1. توفیقی
      سوابق: (1124 دیدگاه) ,

      ترجیح میدم تو این رنج قیمت ماستانگ V6 بخرم

      پاسخ
    2. kayvan
      سوابق: (38 دیدگاه) ,

      با عرض سلام و خسته نباشی خدمت گردانندگان پدال اگه امکانش هست یک تحلیل و برسی در مورد سوناتا2015واپتیما2015 تهیه فرمایید با تشکر

      پاسخ
    3. YaShaR
      سوابق: (295 دیدگاه) ,

      سال 90 که زمزمه ورودش به ایران با قیمت 60 تومن بود با خودم عهد بسته بودم که هرجور شده بخرمش ولی ای دریغا …
      ما که قبلنا یه صفر عقب بودیم ولی تازگیا شده دوتا صفر…!!

      پاسخ
  2. ASTON MARTin
    سوابق: (828 دیدگاه) ,

    ناموسا بد نیستا 🙂
    ینی اونور اب همیشه باید گفت
    با بیس هزار دلار چی باید بخرم؟
    خداییش زندگی میکنن
    زندگی
    ینی درامدشون ا ما کمتره؟ فک نکن! 😐

    پاسخ
  3. تصویر پروفایل M Power///
    M Power///
    سوابق: (416 دیدگاه) ,

    یک سوال رقیب سیویک، کمری هست یا نه. اگه هست لطفا بدونه تعصب بگید کدوم بهتره. شاید اینشاالله پنج سال دیگه برای کار رفتم ژاپن و بتونم یکی از این دوتا رو بخرم.

    پاسخ
  4. توفیقی
    سوابق: (1124 دیدگاه) ,

    هر ساله تو رده بندی با کیفیت ترین خودروها هوندا هست.

    پاسخ
  5. توفیقی
    سوابق: (1124 دیدگاه) ,

    زیاد تو منطقه آزاد ارس ازش استقبال نشد.برعکس کیا و هیوندا

    پاسخ
  6. توفیقی
    سوابق: (1124 دیدگاه) ,

    از ماشینهای ژاپنی تو منطقه ازاد ارس واقعا کم استقبال میشه.فقط چند تا نیسان جوک و هوندا سیویک و راو فور و آلتیما دیدم.دیگه هیچی ندیدم.

    پاسخ
    1. مرتضی
      سوابق: (849 دیدگاه) ,

      چرا تو مناطق آزاد این قدر ماشین امریکایی هست؟؟ در پاسخ به تحریم هاییه که ضد ما هست؟؟ یا بشرعادی طرف چیزی میره که ازش نهی شده؟؟ علتش چیه؟؟

      پاسخ
  7. مهمان
    سوابق: (18 دیدگاه) ,

    میدونم آرزوی همگی داشتن یک بازار خودروی آزاد و بدون تعرفه س ولی چون مافیای خودروسازی در بسیاری جاها ریشه دوانده و برچیدنش بطور کامل ناممکن به نظر میرسه پس بیایم بجای لعن ونفرین دادن روشهایی رو پیدا کنیم که هم مردم به آرزوشون برسن هم این صنعت سرطانی درمان بشه

    یه روش که قبلنم گفتم الان بیشتر از 4 ماهه دولت تعرفه ی خودروهای هیبرید وبرقی رو برداشته ولی معلوم نیس چرا هنوز عملی نشده؟! که اگر این عملی بشه شاید در قیمت مدلهای نو تاثیر کمی بذاره ولی درمدلهای دست دوم و تولیدات داخلی تاثیربسیاری خواهد داشت. همچنین ورود خودروهای با کیفیت بالا به تعداد زیاد باعث میشه تقاضا به اون سمت بره و تولید کننده هم خودبخود مجبور به ارتقای کیفیتش بشه

    یکی دیگه هم اینه صنعت داخلی بیاد یه پلتفرم مثه سمند (میدونم کلی مشکل داره) رو بگیره روش کار کنه و ارتقا بده و بجای تولید مدلهای رنگارنگ پراید هم چند مدل با کیفیت خارجی رو برای مونتاژ وارد کنه دراین صورت میتونه خودش رو در برابر واردات بدون محدودیت حفظ کنه و البته برای حمایتش هم میتونن تولید داخلی را با شرایط مناسب در فروش و خدمات بعدش عرضه کنن ولی تمام وارداتیها مثلن کاملن نقدی باشن یا خدمات پس از فروش مثه بیمه و قطعاتشون گرونتر باشه

    البته در حالت بهتر جایگزینی بیشتر صنعت خودرو با صنایعی هست که ایران توانایی تولید با کیفیت جهانی و خوبش رو میتونه داشته باشه. در همین صنعت خودروهم بجای تولید کامل میشه قطعه ساز خوبی شد مثه ترکیه

    پاسخ
    1. توفیقی
      سوابق: (1124 دیدگاه) ,

      نه آرزوی من این نیست دهن مردم حرف نزار لطفا!!!!!

      پاسخ
    2. تصویر پروفایل احسان آرسنالی
      احسان آرسنالی
      سوابق: (1108 دیدگاه) ,

      یه دکتر برو فکر کنم تب داری!!!؟ اینا رو 15 ساله میگن و بازم میگن چون کسی که نمیحواد بشنوه رو نمیشه کاریش کرد

      پاسخ
      1. مهمان
        سوابق: (18 دیدگاه) ,

        حذف تعرفه ی هیبریدیها همین امسال انجام شد اونم بخاطر فشار مردم و البته بحث محیط زیست
        مزایای اینکارو هم چند پست قبل گفتم

        پیش ازین هیچ سایت و محلی نبود که ما بتونیم نظراتمونو بگیم ولی الان شما میتونی یه سر به سایتای خبری کامنت باز بندازی ببینی نظر مردم چیه

        خود من در توئیتر برای رئیس جمهور، خانم ابتکار و وزارت نفت در مورد حذف تعرفه ی هیبریدیها توئیت گذاشتم که چنین چیزی پیش ازین ممکن نبود

        زمستون سال گذشته برای اولین بار مناظره خودرویی گذاشته شد که اونا به شدت محکوم شدن و البته بعدش مسائل دیگه مثه تحقیق و تفحص ازخودروسازان که همه برای مردم علنی شده

        اگه دوستانی که اینجا هستن هر جا که بتونن نظرشونو اعلام کنن میشه امیدوار بود به جایی برسه بهرحال بهتر از حسرت و حرص خوردنه

        پاسخ
    3. مرتضی
      سوابق: (849 دیدگاه) ,

      الان برای بنز و فکر کنم بی ام و(بی ام و رو به شدت شک دارم) سپر میزنیم

      پاسخ
    4. تصویر پروفایل Ahmad..F12
      Ahmad..F12
      سوابق: (2517 دیدگاه) ,

      مهمان جان حرف شما درست، ولی شما خودت یه بار هم که شده این کارو انجام بده

      فقط یه درخواست به ویرانخودرو بده، مثلاً برای طراحی نسل جدیده همین سمند که فرمودی، ببین چی دریافت میکنی ببین حمایت میشی یا نه

      بعد بیا با هم صحبت میکنیم…

      پاسخ
      1. مهمان
        سوابق: (18 دیدگاه) ,

        مطمئنن این شرکتا حرف منو شما رو قبول نمیکنن ولی چون اینارو دولت حمایت میکنه روی سخنم با اون مسئولینیه که تا سخن از حذف تعرفه میشه بحث حذف این شرکتا و فرصتای شغلی ایجاد شده رو پیش میکشن و یا بهونه هایی ازین دست

        این روزا ظاهرن (مطمئن نیستم) مردم اعتراضشون در مقابل افزایش قیمت رو با نخریدن نشون میدن حالا بیایم در کنار اعتراض یه راهکارم نشون بدیم که این بهونه ها نباشه
        متاسفانه هنوز برخی از مردم فکر میکنن این بهونه ها درست هستن و هیچ راهی نیس!

        پاسخ
      2. مهمان
        سوابق: (18 دیدگاه) ,

        کامنت قبلیم نیومد!
        مطمئنن این شرکتا حرف منو شمارو قبول نمیکنن ولی چون دولت حمایتشون میکنه روی سخنم با اون مسئولینیه که تا سخن از حذف تعرفه و اینا میشه بحث حذف این شرکتا و فرصتای شغلی ایجا دشده و یا بهونه هایی ازین دست رو پیش میکشن. متاسفانه هستن کسانی که فکر میکنن این حرفا درسته و راه چاره ای نیس

        پس در کنار اعتراض یه راهکارم نشون بدیم میتونه باعث آگاهی بیشتر مردم و شاید مسئولین بشه

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل Ahmad..F12
          Ahmad..F12
          سوابق: (2517 دیدگاه) ,

          ….

          خیلی از این حرف هارو نمیشه اینجا زد

          ولی کلی عرض کنم: “حرفت به جایی نمیرسه نه با اعتراض نه با راهکارای دیگه”

  8. Ehsan
    سوابق: (1252 دیدگاه) ,

    لعنت به سایپا که حتی SE , EX , LX و … رو هم کپی برداری کرده

    پاسخ
  9. توفیقی
    سوابق: (1124 دیدگاه) ,

    عزیزم باید قبول کنیم ما همینیم.مردمی تنبل که فقط به فکر پول درآوردن و خرجکردن هستن.مردم حال حافظ و تقدیر و قضا و قدر

    ولی اونا مردم تلاش و کوشش و کار و انگیزه

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل mahdi
      mahdi
      سوابق: (627 دیدگاه) ,

      درود توفیقی
      باهات موافقم
      مردم ما با ژاپنی ها و آلمانها و …… فرق دارند که فرقشون گفتی
      به بیان ساده تر مردم دلال
      با آرمت (آواتارت موافقم)
      سپاسگزارم
      مهدی (فرزند کوروش)

      پاسخ
        1. تصویر پروفایل mahdi
          mahdi
          سوابق: (627 دیدگاه) ,

          درود رضا جان
          ارادتمندم عزیز
          سپاسگزارم
          مهدی(فرزند کوروش)

    2. قاقالی
      سوابق: (150 دیدگاه) ,

      توفیقی جان با آواتارت واقعا حال کردم دمت گرم.

      پاسخ
  10. تصویر پروفایل صادق
    صادق
    سوابق: (2130 دیدگاه) ,

    مصرف عالی

    موتورش عالی

    قدرت کافی برای یه سدان

    طراحی بسیار زیبا و ساده

    با همه ی اینا، قیمتش هم عالی

    انصافا که ژاپن ماشینای خوب با قیمت فوق العاده مناسب تولید میکنه

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل Ahmad..F12
      Ahmad..F12
      سوابق: (2517 دیدگاه) ,

      واقعاً همه چیزش خوبه فقط من نمیتونم با یه چیزش ارتباط برقرار کنم

      وقتی شیشه های جانبی از آینه ها میزنن جلوتر خیلی زشت میشه خودرو

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل صادق
        صادق
        سوابق: (2130 دیدگاه) ,

        احمد، این یه قلم رو باهات هستم، انصافا یکم آینه ها و لچکی جلو رو خراب کردن!

        پاسخ
  11. خاوری
    سوابق: (107 دیدگاه) ,

    یعنی ماهه ها………………….بنازم به این کیفیت

    پاسخ
  12. سعید
    سوابق: (355 دیدگاه) ,

    خداییش به قیمتش می ارزه حدود 20000 دلار واقعا می ارزه…

    پاسخ
  13. توفیقی
    سوابق: (1124 دیدگاه) ,

    فقط برند لوکس هوندا یعنی آکیورا خودروهای فوق العاده ای میسازه.

    پاسخ
  14. تصویر پروفایل datsun
    datsun
    سوابق: (593 دیدگاه) ,

    طراحی خوبی داره مخصوصا عقبش کابینش که زیباست کیفیتش هم بی شک خوبه چون ژاپنیه

    پاسخ
  15. مرتضی
    سوابق: (849 دیدگاه) ,

    طراحی به شدت اواخر دهه نودی داره!! ولی کلا هوندا ماشین ساز کم ادعاییه

    پاسخ
  16. تصویر پروفایل 4MATIC
    4MATIC
    سوابق: (1057 دیدگاه) ,

    به نظرمن طراحی داخلی خوبی نداره اما مصرف سوخت کم وبرند هوندا به ارزشش اضافه می کنه الان سیویک فول حدود140هست ورقیب های سیویک:النترا-کرولا-سراتوهستش من خودم بین اینا شک داشتم والان یه النترا گرفتم باظاهربهتر واپشن بیشتر وقیمت کمتر وهمچنین خرید وفروش راحت تر

    پاسخ
  17. فریبرز
    سوابق: (42 دیدگاه) ,

    هندلینگ کرولا و النترا قابل مقایسه نیست اما النترا یه کمی خوشگل تر هست
    این سیویک هم داخلش چنگی به دل نمیزنه

    پاسخ
  18. تصویر پروفایل A
    A
    سوابق: (1407 دیدگاه) ,

    قیمتش که عالی هست ولی وقتی میاد تو ایران بیش از انتظار گرون میشه
    به نظر من از همه ی رقباش مخصوصا کره ای ها خیلی بهتره

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.