هیوندای

اولین تصاویر از آزرای فیس لیفت

هیوندای از دو نسخه جدید سدان فیس لیفت شده آزرا-گرنجور خود و یک سدان ویژه با نام AG در نمایشگاه خودروی بوسان کره جنوبی پرده برداشت. سدان مجلل دیفرانسیل جلوی AG که هنوز نام نهایی آن مشخص نشده، با زبان مجسمه سیال ۲ بهره می‌برد و مابین خودروهای آزرا و جنسیس قرار می‌گیرد. با این حال طراحی آن یادآور مدل‌های بیوک است.

Hyundai AG 2014
Hyundai AG 2014
آزرای فیس لیفت هم با اتخاذ ویژگی‌های جدید برای راحتی بیشتر کمی به روز شده است. طراحی خودرو اندکی تفاوت یافته و البته خیلی هم نباید انتظار تغییرات را از آن داشته باشید. سپر جلو، چراغ‌های مه شکن، جلوپنجره مشبک و سپر عقب بیشترین تغییرات را شاهد بوده‌اند.

Hyundai Grandeur Facelift
Hyundai Grandeur Facelift
دو پیشرانه سازگار با استاندارد یویو ۶ یکی دیزلی ۲.۲ لیتری با توربوشارژر هندسه متغیر، با توان ۲۰۰ اسب بخار و گشتاور ۴۴۱ نیوتن متر و دیگری ۲.۴ لیتری بنزینی GDI با ۱۹۰ اسب بخار و ۲۴۱ نیوتن متر، برای این خودرو در نظر گرفته شده‌اند. شاید موتورهای قبلی یا بهینه‌سازی شده دیگری برای بازارهای جهانی هم معرفی شوند.

Hyundai Grandeur Facelift
Hyundai Grandeur Facelift
هیوندای از تقویت فرمان به منظور پاسخ‌دهی بهتر و پایداری بیشتر، تجهیزات پیشرفته داخلی از جمله کنترل صوتی، سیستم جدید تهویه و صفحه‌نمایش ۸ اینچی جدید همراه با هشداردهنده نقاط کور، سیستم هشدار خروج از خط، هشدار برخورد از جلو، سیستم هوشمند کمک پارکینگ و غیره برای این مدل نام برده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۹۹ دیدگاه‌ها

  1. NASSY

    ۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (410 ديدگاه)

    هیوندای یعنی : امـــــــــــروز بهتر از دیــــــــــــــروز

    .

    امضا: ناصر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mory

      ۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (418 ديدگاه)

      وجدانن آره
      با اینکه خیلی با کره ای ها حال نمیکنم
      ولی از پیشرفت آدما خوشحال میشم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. NASSY

        ۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (410 ديدگاه)

        بهت تبریک میگم ;) بهترین خصوصیت اخلاقی رو داری داری

        فدایی داری

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mory

          ۸ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (418 ديدگاه)

          لطف داری عزیز
          به امید روزی که خودمونم پیشرفت کنیم تو کشور خودمون

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. hitler

      ۹ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (499 ديدگاه)

      پدال از ماشین بدون راننده گوگل هم خبر بزار مرسی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. alireza

      ۹ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (34 ديدگاه)

      چرا دراه به طراحی کیا نزدیک می شه هیوندای؟
      این که نشد آخه

      اصلا از کره ای ها خوشم نمی آد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. مجتبی

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      هیوندای یعنی : خودشو بکشه هم به گرد پای تویوتا نمیرسه
      هیوندای یعنی : مفتش گران
      والا به خدا تعصبی نظر ندادم اکثر محصولات هیوندا رو داشتم تا وقتی یه تویوتا آریون گرفتم تازه فهمیدم زندگی یعنی چی
      تا پشت محصولات تویوتا نشینی متوجه منظورم نمیشی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. محمدرضا

    ۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (206 ديدگاه)

    آزرا که زیاد فرقی نکرده
    ولی این سدان AG زیاد تفاوتی نداره با آزرا
    به نظر من هیوندای جای خالی نداشت که بخواد با Ag پر کنه
    اکسنت الانترا سوناتا آزرا و جنسیس کفاف سدان ها رو می کرد و
    سنتینیال هم که داشت دیگه نیازی نبود

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ارمان

      ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (79 ديدگاه)

      اره بابا اصلا بین این چارتا سدان یه سدان دیگه جا نمیشه ، آینه هاشون می گیره به هم :D

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. NASSY

    ۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (410 ديدگاه)

    هیوندای داره یه نوع سبک یا طراحی خاص خودش نزدیک میشه

    (طراح هاش پخته تر میزنه)

    پیشرفت و پشت کارش ستودنی هست :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمدرضا

      ۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (206 ديدگاه)

      آقا ناصر نظرت چیه به جای این که چن تا کامنت بذاری
      یه کامنتو چن بار بذاری؟
      (kidding)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. NASSY

        ۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (410 ديدگاه)

        محمد رضا جان, شرمنده !!!

        به بزرگواری خود ببخش (عمدی در کار نیست(سرکار ام وقت کافی واسه

        گذاشتن دیدگاه ندارم(چیزی یادم بیاد, کامنت میزارم و میرم ب کارم میرسم!!!)

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. NASSY

        ۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (410 ديدگاه)

        (kidding) فکر نمیکردم اینقدر پیشرفت کرده باشی , تبریک میگم!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. خاوری

      ۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1103 ديدگاه)

      آزرای نسل قبل خیلی بهتر بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Metalhead

        ۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        ما حدود 3 سال پیش ، یه آزرا 2011 فیس لیفت خریدیم ، به قدری آشغال بود که به 1 هفته نکشیده فروختیمش

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. خاوری مزراتی

          ۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1103 ديدگاه)

          طراحی بهتری داشت..خطوط بدنه به خوبی باهم تلفیق شده بود و خودرویی مدرن با نگاهی به مدلهای مشهور و کلاسیک ساخته شده بود..نسل جدید که دوسه سالی هست اومده به هیچ وجه جلوه لوکس آزارای نسل قبل رو نداره ..زمان این موضوعو ثابت میکنه

          موافقم 1
          مخالفم 0
      2. Zonda R

        ۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        @.F
        جناب خاوری
        ازرای قبلی دقیقا از چه لحاظی بهتر بود؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۹ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        من ازرای قدیم رو از نظر طراحی بیشتر قبول داشتم . چون فضایی و

        اغراق امیز نبود .

        موافقم 1
        مخالفم 0
      4. سید مصطفی

        ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (7 ديدگاه)

        ببین عزیزم اینایی که منفی دادن انسانهای جوادی هستن که عقلشون به چششونه و هر چی خودرو شلوغ پلوغ تر باشه بیشتر کیف میکنن.!!
        در حالیکه آزرای قدیمی مثلا 2010 واقعا زیباتر و شکیل تر است از آزرای جدید که فوق العاده طراحی اغراق آمیز و جواد پسندی داره

        همه اینایی که آزاری جدیدو دوس دارن کلا مال پایین اتوبان همت هستند و به بالاتر از اتوبان همت راهی ندارند هیچ وقت
        :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مهدی

          ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (69 ديدگاه)

          دوست عزیز تا حالا ازرا سوار شدی اعم از قدیمی ،جدیدو……… .

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. نیما ناصری

    ۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (336 ديدگاه)

    خودرو فقط آلمانی و آمریکایی
    بعدش سوئدی بعد فرانسوی بعد ژاپنی
    دیگه برای کره ای هم جایی نمی مونه و بیخیالش می شیم.
    البته توجه کنید این مطلب در مورد کشور ما صدق نمی کند. به شخصه حاضرم کره ای سوار بشم اما وطنی اصلا.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امین

      ۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (433 ديدگاه)

      بعد سوءدی بعد فرانسوی بعد ژاپن؟

      چه جالب :-|

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. NASSY

        ۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (410 ديدگاه)

        سوئدی رو یه جای دلم میزارم(وولو ایمن هست)

        شما بگین فرانسوی(ژیان) رو کجای دلم بزارم دوستان ؟؟؟

        ژاپن اخر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!(جلل خالق)!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. یارو . فقط المان . فقط فولوکس

          ۸ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (290 ديدگاه)

          اقای نیما ماشین های فرانسوی اصلا در حد زاپنی نیست لطفا تجدید نظر کنید

          (پرچم بالاست)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. انزو

          ۸ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (369 ديدگاه)

          حالا ژاپن رو میگیم بیاد اول.حالا بنده خدا سلیقه شخصیش رو گفته.اصن ژاپن هرجا.مهم اینه ک فعلا ما پولمون ب پراید هم نمیرسه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. دانشجو مملکت

        ۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (113 ديدگاه)

        کاملا اشتباه گوفتی قدرت های بزرگ خودرو این سه کشور (المان، ژاپن ،امریکا)بعد مابقی

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. mahdi

      ۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (623 ديدگاه)

      دورود
      آقا نیما فرانسه رو حذف کن (پژو – سیتروئن)
      بعد ترتیب بندی رو درست کن
      آلمان ژاپن آمریکا و ایتالیا این 4 کشور هرکدوم برای صنعت خودرو مفید بودند و محصولات خوبی رو ارائه میکنند
      سوئد فقط کامیون ولو و اسکانیا
      کره هم خیلی خوب داره پیش میره
      سپاسگذارم
      مهدی (فرزند کوروش)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. نیما ناصری

        ۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (336 ديدگاه)

        البته این سلیقه ای هست ولی از نطر من خودروهای اروپایی و آمریکایی سواری بسیار راحت و به همراه آسایش بیشتری نسبت به خودروهای سایر کشور ها می دهند. به عنوان مثال من راحتی و آسایش سواری مگان رو به کمری 2013 ترجیح می دهم. به خصوص در مسافت های طولانی

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mahdi

          ۸ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (623 ديدگاه)

          دورود
          آقا نیما در مورد مقایسه شما بین کمری 2013 و مگان دوستانی که به محصولات ژاپن آشنایی دارند باید نظر بدند
          اما به شخصه من کمری رو انتخاب میکنم
          مگان در مقابل کمری حرفی برای گفتن نداره
          اصلا به حساب نمیاد
          نمیگم ماشین بدیه اما مقایسش با کمری یه خورده اشتباست
          من به شخصه آلمان مخصوصا بنز رو بیشتر از بقیه کشورها و خودرو سازها قبول دارم اما باید بگم ژاپن فوق العادست
          باز میگم دوستان ژاپنی باز صاحب نظرند توی این مقایسه شما
          سپاسگذارم
          مهدی (فرزند کوروش)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۸ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          من هم با مهدی موافقم .

          باید خودروهای هم خانواده و در یک سگمنت رو مقایسه کنیم .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. امین

          ۸ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (433 ديدگاه)

          اقا نیما فکر نکنم شما سوار تویوتا کمری شدید یا شایدم فقط سوار مگان شدید و حسابی از راحتیش کیف کردین که اینجوری نظر میدین.
          نظرتون محتره ولی منطقی نیست.
          دوست خوبم توی راحتی ژاپنی ها حرف اول رو میزنن. من مگان یه بار سوار شدم اونم با 5 نفر دیگه. اصلا در مقایسه کمری 2005 جون نداره. مثل یه قوطی پلاستیکی سبک رو هواست ولی کمری انگار سوار هواپیما شدی. نرم بی سر صدا جا دار. والا با 7 نفر سر نشین هم توی شتاب خیلی حرفا برای گفتن داره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. نیما ناصری

          ۸ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (336 ديدگاه)

          دوست عزیز بحث راحتی و شتاب دو مقوله جدا از هم دیگه هست. در مگان به دلیل استفاده گیربکس از 4 دنده شتاب گیری خوبی نداریم و شروع راه افتادنش مقداری سنگین هست. اما تجربه من در یک مسافرت 5 ساعته مداوم میگه مگان از لحاظ تکان ها و راحتی کابین از کمری بهتر است. البته گفتم این موضوع سلیقه ای هست. من راحتی در مسافرت و مسافت طولانی رو به قدرت و شتاب ترجیح می دم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. Metalhead

          ۸ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          عزیزم میدونی واسه چی به کمری میگن هواپیما؟؟؟؟؟؟؟؟ چون به قدری نرم و آرومه که حد نداره … صدای داخل کابین به قدری کمه که اصلا فکر میکنی ماشین خاموشه

          مگان هم در حد مقایسه با کمری نیست عزیزم بلکه تو کلاس کورولاست ، و کیه اینجا که ندونه که کرولا هم مثل هواپیما میمونه

          سیستم تعلیق کمری به قدری نرمه که میشینی توش اصلا انگار نه انگار که توی خیابون ها و جاده های با این سطح پایین کیفیت آسفالتی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          من حرف اقا نیمارو قبول دارم .

          اول از همه باید بگم که من سوار کمری شدم ولی نه در

          جاده ، در مسیر کم . پس نمیتونم قضاوتی در موردش بکنم ،

          اما میدونم حرف برای گفتن زیاد داره .

          اما با این حرف نیما موافقم که مگان ماشین نرمیه .

          اما ماشین ژاپنی در مقابل فرانسوی یک چیز دیگست .

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. امین

      ۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (433 ديدگاه)

      کشور هایی که صنایع خودروسازی دستشونه و هرروز دارن پیشرفت میکنن : آلمان ژاپن امریکا ایتالیا و کره. نه فرانسه نه چین نه سوئد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. NASSY

        ۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (410 ديدگاه)

        امین موافقم

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        امین جان من مخالفم .

        من دشمن سر سخت ماشین های فرانسه هستم . اما منکر خدمتی که

        به صنعت خودرو کرده اند نمیشم . حتی اگر اندک باشه .

        ولی باید بگم که فرانسه در قدیم بیشتر حرف برای گفتن داشت .

        اما الان یذره کمتر شده .

        سوئد هم دوتا خودروساز خوب داره .

        درسته که برشکسته شدند ، اما برشکستگیشون فقط بر مبنای بی پولی

        و هزینه های بیش از حدی که برای امنیت میکردند بود .

        اما هنور تکنولوژی و صاحب سبک بودن ولوو و ساب پا برجاست .

        یادمان نرود که چینی ها فقط با تزریق پول این شرکت هارو پا بر

        جا کردند .

        مطمئن هستم که اگر زیر دست فولکس بودند ، شرایط خیلی خیلی

        بهتری داشتند . یا ژاپن ها .

        مدیریت ژاپن و المان فوق العادست .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. امین

          ۸ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (433 ديدگاه)

          اگر الان رو در نظر بگیری قبول میکنی ؟ :)
          غیر از ولوو ( البته ماشین های ولوو هنوز به اندازه کیا و هیوندای بین مردم شناخته شده نیست و حتی اصلا توی رقابت ها هم شرکت نمیکنه.)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ارمان

          ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (79 ديدگاه)

          مجید جان دلبندم ، اون ورشکسته است نه برشکسته !

          موافقم 0
          مخالفم 0
    4. مهدی ف

      ۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (173 ديدگاه)

      افغانستان و ایران رو اقا نیما قبل ژاپن جا انداختی اصلاحش بکن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      هرکشوری بیشتر تلاش کرد ، بیاد اول وایسه . فرقی نمیکنه .

      از نظر من المان و ژاپن بیشتر از همه سخت کوشی میکنند .

      اگر کره تلاش کرد و کپی کاری تو کارش نبود و خودش صاحب سبک شد ، بیاد بالای

      المان بایسته . هرچند که اون روز من قلبم وای میسه . اما دنیا دنیای

      رقابته . نباید ایست کرد .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فرهاد

        ۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (378 ديدگاه)

        خدا اون روزو نیاره میلاد که کره بیاد بالای المان و ژاپن
        آخه اگه کپی کاریشم بذاره کنار آرم و اسم هیوندا رو که نمیتونه عوض کنه(به نظرم بزرگترین تقلید تاریخه)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. NASSY

          ۸ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (410 ديدگاه)

          ما حاضریم کپی کار باشیم,اما بی بخــــــــــــار نباشیم فرهاد خان !!!!!!!!

          الان کپی میکنه اما بعد از چند سال رقابت شدیدی میکنه با غول های صنعت خودرو ( نمیگم کارش خوبه و باید کپی کنه اما بهتر از هیچیه داداش)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          من هم باهات موافقم فرهاد جان .

          اما ناصر باهات موافق نیستم . چرا نیستم ؟؟؟؟

          چون ما خودمون توانشو داریم که ماشین خوب با طراحیه خوب

          و قسمت فنی خوب بزنیم . فقط کافیه پارتی بازی و

          ….. را کنار بگذاریم .

          همین افراد ایرانی را که در کشورهای دیگه کار میکنند

          رو استخدام کنیم . ایرانی جماعت باهوشه . اما از

          هوشش در چیز های بی مصرف و کلکه .

          اونوقت خواهی دید که سرعت پیشرفت ما از کره ی جنوبی

          هم بیشتره .

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. امید

    ۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    بدک نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Hooman

    ۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (222 ديدگاه)

    هیوندای محترم…سدان دیگه بسه D:
    جای خالی مدل جدید وراکوروز واقعا حس میشه…البته میدونم سانتافه یه مدل بزرگ در اون ابعاد داره که متاسفانه تو ایران نیس…ولی خو تو اون سبک بیشتر کار کنه بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. زیگما

    ۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    :o
    جلو پنجرش با بیوک ها مو نمیزنه
    فیس لیفتش هم مسخره است
    مثل اسباب بازی میمونه
    فانتزیه
    اه اه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      اینم یادم رفت بگم
      با توجه به قیمتش، در فضای داخلیش هیچ کیفیت و یا لاکچری دیده نمیشه
      دریغ از یه ذره چوب
      داشبوردش هم خیلی مسخرس
      نکردن روی داشبوردش یه ذره چرم بدوزن
      قیمت کمری 10 هزار دلار کمتر از اینه ولی داشبوردش چرمیه!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمدرضا

        ۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (206 ديدگاه)

        زیگما اون تویوتاس این هیوندی
        اون ژاپنه این کره
        باید این جور بشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود . تو هم که فقط لوکس بودن رو تو داشبورد چر می میبینی .

        خود یک برند هم باید لوکس باشه .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۸ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          چرم و چوب دو تا از حداقل هایی هستند که معنی لاکچری رو تداعی میکنن برای همین همیشه در خودرویی که مدعی لوکس بودنه باید دیده بشه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  8. فرزاد

    ۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (201 ديدگاه)

    خدایی هر کی میگه هیوندا به درد نمیخوره مطمئن باشید از ماشین سر در نمی یاره!شما برید اگه یه نمایشگاهی می تونید پیدا کنید که بگه هیوندا به درد نمی خوره؟ما تا 2 ماه پیش ازرا داشتیم الان bmw x3 خردیدم خدایی ازرا هم مصرف بنزینش کمتر بود با اینکه حجم موتورش بود 3300 ولی x3 موتورش 3000 هزار هست هم خشگلیش بهتره هم نمایندگیش همه جا پیدا میشه و خرجش هم به مراتب کمتره و…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمدرضا

      ۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (206 ديدگاه)

      آقا فرزاد توی یه رنج قیمتی بین تویوتا و هیوندای ، با قیمت کمتر کمری بهتر هستش.
      البته اگه از خودروهایی که تو کشورمون پلاک ملی هستن بگذریم، انصافاً هیوندای خودروهای خوبی داره ولی دربرابر تویوتا کمری و آوالون و کرولا نمی تونه زیاد بایسته

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. حسين

      ۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      ببخشید… شما که از ماشین سر در میاری باید بدونی که آزرا با X3 مقایسه نمیشه. مثلا میشه گفت تو کلاس سری 4 و سری 5 و ایناس
      آقا اصلا دعوا نداره که… شما چرا هیوندای (نه هیوندا) 20-30 هزار دلاری رو با لوکسهای آلمانی مقایسه میکنید؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. زیگما

      ۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      ایکس 3 رو با ازرا مقایسه میکنن باهوش خان؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود . فرزاد جان مقایست نا عادلانه است .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. Metalhead

      ۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      فرزاد جون فقط میخوام بدونم رو چه مبنایی این حرف رو زدی

      نمایشگاهی ها برای اینکه ماشین رو بفروشن یه چیزی میگن

      من باورم نمیشد ، 3 سال پیش با پدرم رفتیم یه آزرا 2011 فیس لیفت خریدیم ، ماشین 0 بود ، باکش رو با بنزین سوپر پر میکردیم ، موتورش قاتل بنزین بود ، 2 بار باهاش میرفتی بیرون باکش خالی میشد

      در مورد خرجش باید بهت بگم که میگی کم خرج بود ، عزیزم کره ای رو داری با آلمانی مقایسه میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ما آزرا داشتیم ، با سرعت 70 کیلومتر توی یه دست انداز افتاد ، بعد اون همیشه صدا میداد ، بعدش دیگه انقدر به پدرم گیر دادم که مجبور شد بفروشتش ، الآن بنز GLK350 داره ، ازش میپرسم نظرت راجع به کیفیت هیوندای چیه ؟؟؟؟ میگه در مقابل ژاپنیا و آلمانیا زباله ای بیش نیست

      خدمات پس از فروشش تو ایران رو ولی قبول دارم ، عالیه
      ایرتویای […] لندکروز 8 سیلندر وارد نمیکنه بعد LX میاره

      حداقل آوالون بیاره ای کاش ، یا GS460
      من خودم پرادو 2008 ، 4000 سی سی دارم ، 235 هزار تا باهاش راه رفتم ، با این وجود هنوز که هنوزه یه ذره هم ندیدم مصرفش نسبت به روز اول زیاد شه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    6. sadegh

      ۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2124 ديدگاه)

      فرزاد جان، شما میگی آزرا خوبه؟؟ باشه قبول، شما بعد از آزرا بیا برو یه سری 7 بگیر سوار شو، اگه دوباره اسم آزرا رو آوردی اونوقت شما درست میگی، با سری 7 مقایسه نکنیم؟؟ شما با سری 6 یا 5 مقایسه کن، حداقل با یه سدان، نه دیگه با X3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. mahdi

    ۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (623 ديدگاه)

    دورود
    یکیقیمت این مدل رو بگه
    بعد قیمت کمری و کرولا و ماشینهای هم مدل این آزرا رو بگه
    کدوم بهتره؟
    سپاسگذارم
    مهدی (فرزند کوروش)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. یه پسل باهوش

    ۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1135 ديدگاه)

    نسل قبلش به عنوان یکی از پر فروش ترین وارداتی های ایران بود که متاسفانه تا 180 میلیون و شاید بیشتر هم فی می خوره

    به نظر من با این قیمت تو ایران امکانات خوبی می ده

    هر چن 80 میلیون نباید بیشتر باشه :/

    این فیس لیفتشم جلو پنجره جالبی داره باید از نزدیک ببینم تا بگم خوبه یا نه

    اما در کل یه قیافه پخ لشی رو زمین داره

    البته فقط از لحاظ ظاهر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. سام

    ۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (899 ديدگاه)

    باسلام خدمت همه دوستان سایت پدال
    هیوندای آزرا یک ماشیینیه که توی بازار ماشین های لوکس ایران جا افتاده و خیلی از رقباش رو از میدون خارج کرده.کلا موتورش نسبت به تعویض روغن خیلی حساسه و روغنش رو باید به موقع عوض کرد تا موتورش آسیب نبینه.اگر سرویسهاشو مرتب انجام بدی مشکل خاصی پیش نمیاد.بنزینش هم حتما باید سوپر باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. ROLLS R R ROYCE

    ۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (189 ديدگاه)

    ماشینه از بنز ای200و سی 180وسی200 عملکرد بهتری داره!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. غفاری

    ۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (54 ديدگاه)

    شاید اگه تارخچه شرکت ها رو بخونید یکی از تاثیر گذارترین کمپانی ها پژو هست ولی در کل با اینکه صنعت اصلی خودرو دست آلمان امریکا و ایتالیاست البته به نظر من حقیر ولی از هنرنمایی آسیایی ها نباید هیچ وقت غافل شد و به قول یکی از مسئولان ژاپن همینکه روی میز رئیس جمهور امریکا تلفن پاناسونیکه واسه ما کافیه !

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      چند وقتی بود منتظر بودم که یکی این حرفو بزنه
      اینکه میگن تلفن روی میز رییس جمهور امریکا پاناسونیکه، چرت و پرت کامله، در اینده اگه لازم شد توضیح میدم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. انزو

        ۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (369 ديدگاه)

        همین حالا توضیح بده.رو میزش کدوم برند گوشیه؟البته جی ال ایکسم میتونه باشه راحت از جیبش در میاد.حالا تلفن ثابتش رو نمیدونم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. sadegh

        ۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2124 ديدگاه)

        زیگما جون، داداش، ما را بردی لب چشمه و تشنه بر میگردونی؟؟! :)

        شما که تا اینجاش رو گفتی، بقیش هم بگو و ما را از این نگرانی خلاص کن :) ;)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۸ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          خب عرضم به خدمتتون که
          ما ایرانی ها کلا هر جور که دوست داشته باشیم، فکر هم میکنیم.
          این شایعات کلا زیاد داریم
          رییس جمهوری امریکا کلا 2 تا تلفن اصلی رو میزشه
          یکی ساخت شرکت معروف امریکایی سیسکو
          و دیگری ساخت شرکت ناشناس تگزاسی telecore
          http://electrospaces.blogspot.com/2012/02/does-obama-really-lacks-cool-phones.html
          در متن کامل توضیح داده
          این همون تلفن سیسکو هست
          http://www.cisco.com/c/en/us/products/collaboration-endpoints/unified-ip-phone-7975g/index.html
          اینم ist 2 ساخت telecore
          http://www.telecore.com/ist2.php
          خدایی وقتی میخواهید حرفی رو بزنید قبلش کمی فکر بکنید

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. زیگما

          ۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          داداش با سند و مدرک و لینک توضیح دادم
          احتمالا فردا منتشر میشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. sadegh

          ۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          ایول داری داداش، البته من هم کامنت آقای غفاری رو شنیده بودم، ولی شما دیگه با دلیل و برهان قضیه رو حل و فصل کردی

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. غفاری

        ۹ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (54 ديدگاه)

        من اصلا قصد بحث ندارم خواستم چند تا نکته بگم
        اول اینکه این قضیه واسه خیلی وقت پیشه و فک نمیکنم مربوط به اوباما باشه
        دوم اینکه این قضیه نفسش مهم چون یه عقبه سیاسی داره نخواستم بگم ولی مگه غیر از اینه تلویزیوناشون سونی، توشیبا، پاناسونیک نیست؟ دوربیناشون واسه کجاست؟ خیلی از ماشینایی که سوار میشن گوشی هایی که دستشون میگیرن یا تو خونه هاشونه
        این که این بنده خدا گفته خواسته مثال بزنه
        سوم اینکه شاید صدها سند و مدرک باشه دال بر این که امریکا یه کشور وابسته به ژاپنه
        ولی اینا مهم نیست عشق است پدال و کاربراش !

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. غفاری

          ۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (54 ديدگاه)

          بعد یه سوال تو لینکهایی که شما دادی کجاش گفته اینا تلفنای رئیس جمهور امریکاست؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. زیگما

          ۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          اولا اقای غفاری در لینک اول با دقت بخونید نوشته
          دوما، این که تلفن روی میز اوباما چیه، چند وقت پیش توسط سایتی شبیه سایت ویکی لیکس قابلیت افشا شد، اون تلفن همین سیسکو بود که تغییراتی درش داده بودند
          سوما یکبار گفتم
          نیروی هوای ژاپن بخش اعظمش امریکاییه
          تلفن موبایل پادشاه ژاپن ایفونه
          اکثر پیمانکارای برج های توکیو امریکایی هستن
          اکثر هواپیما های ایرلاین های ژاپنی امریکاییه
          و….
          دوربین های امریکایی ها فقط اون مارک هایی که گفتید نیستند
          اچ پی و جی ای هم دوربین میسازند
          تلویزیون ساز بزرگ امریکایی وستینگهوس هست
          ما فکر میکنیم چون تو ایران برخی از محصولات نیست، پس در بقیه دنیا نیست
          اگر واقعا بدنبال بحث نیستید اقای غفاری، مختار هستید که به این کامنت بنده پاسخ ندید

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. زیگما

          ۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          اقای غفاری این لینک هم چیز جالبیه
          هرچی تلفن دور و بر اوباماست بررسی کرده
          http://cryptome.org/2012-info/obama-phones/0015.htm

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۹ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      من که خیلی اقای غفاری را قبول دارم .

      فقط در همین حد بگم که ایشون نویسنده مطالب الکترونیکی هم هستن .

      چون با ایشون در ارتباط هستم و از مطالبشون در سایت معتبر دیگر استفاده

      کردم .

      حالا کاری نداریم گوشیه روی میزشون چیه .

      اما اینو باد گفت که امریکا مثل قدیم نیست و از ژاپن و المان عقب

      افتاده .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۹ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        میلاد جان
        علم اقتصاد علم اعداد و ارقامه
        میزان عقب افتادن کشور ها نسبت بقیه کشور ها رو میزان رشد اقتصادی مشخص میکنه
        بانک جهانی میزان رشد اقتصادی کشور هارو منتشر میکنه که امارش معتبر ترینه
        اخرین امار انتشاری، مربوط به سال 2012 هست.
        http://data.worldbank.org/indicator/NY.GDP.MKTP.KD.ZG
        همون جور که میبینید، میزان رشد اقتصادی المان هفت دهم درصد و ژاپن 2 درصده ولی رشد اقتصادی امریکا 2.8 درصده.
        در واقع مجموع رشد اقتصادی ای دو کشور هم حتی به پای امریکا نمیرسه!در واقع المان ژاپن هستند که دارن عقب میوفتن
        دوم
        مجموع تولید ناخالص داخلی ژاپن با المان برابر نصف اقتصاد امریکا است!
        اقتصاد ژاپن حدود یک سوم امریکا و اقتصاد المان حدود یک پنجم امریکاست.
        اگه صنعت خودروسازی امریکا ورشکستس، دلیل نمیشه کل امریکا هم باشه!
        صنعت خودرو سازی کم تر از هفت درصد کل اقتصاد امریکاست!
        http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=List_of_countries_by_GDP_%28nominal%29#Lists

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. سجاد

          ۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (199 ديدگاه)

          زیگمای عزیز ممنون از توضیحات کاملت.
          اگه این آقای غفاری همون نویسنده ی پداله باید بگم با این بحثش تا حدودی از چشم من افتاد . واقعا گیر دادن به این مسئله که تلفن روی میز اوباما چیه خیلی سطح پایینه و هممون میدونیم تکنولوژی آمریکا خیلی بالاتر از این حرفاست که نتونه یه تلفن با کیفیت واسه اتاق اوباما بسازه..
          در مورد صحبت های میلاد که امریکا رو بعد از ژاپن و آلمان قرار داد فقط میتونم التماس کنم که جای دیگه این حرف رو نزنه من خودم طرفدار متعصب ماشینای آلمانیم ولی خواهشا قضیه ی خودرو رو با بقیه ی مسایل قاطی نکنید.
          دوستان تولید ناخالص داخلی آمریکا(مهمترین شاخص ارزیابی اقتصادی کشورها) به اندازه ی کل اتحادیه اروپاست!!!المان که دیگه هیچی
          فقط تولید ناخالص ابر شهر نیویورک از کل روسیه و ایالت کالیفرنیا از کل کشور هند بیشتره…
          از لحاظ رده بندی علمی و دانشگاهی هیچ کشوری حتی نزدیک به ایالت ماساچوست آمریکا هم نیست اغراق نیست اگه بگم از 50 دانشگاه برتر جهان بیش از 40 تاش تو آمریکاست…
          جوایز نوبل علمی رو در طول تازیخ اکثرا آمریکاییهابردنو…
          خواهشا آمریکا رو جدا کنید و بقیه ی کشور ها رو مقایسه کنید …

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. زیگما

          ۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          سجاد جان درست میفرمایید
          اگه خودروساز های امریکا درگیر مشکلاتی هستند دلیل نمیشه بقیه صنایع این کشور هم درگیر باشن
          شاخصه اصلی اقتصاد ازاد همینه
          یعنی وقتی یک قسمتی دچار مشکل میشه، روی بقیه صنایع تاثیری نمیذاره
          سجاد عزیز خیلی دوست دارم بیشتر باهاتون اشنا بشم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. غفاری

          ۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (54 ديدگاه)

          سلام اقا سجاد . من همون غفاری نویسنده سایت پدالم که متاسفانه از چشم شما افتادم. بحث اصلا این جزئیاتی نیست که شما گفتین نکته در مورد تلاش آسیایی ها بود وگرنه کسی منکر قدرت امریکا تو زمینه های مختلف نیست
          این بحث تلفنم یه نقل قوله که میخواد ماهیت تلاش ژاپنی ها بعد از مشکلاتی چون بمباران اتمی، جنگ جهانی سونامی و … رو نشون بده که تونستن خودشون رو انقدر بکشن بالا اگه اشتباهی تو گفته ها صورت گرفته من عذر میخوام

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. sadegh

          ۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          البته آقای غفاری هم کاملا درست میگه، بلاهایی که سرِ ژاپن اومد اگه سرِ ما میومد الان دیگه نون شبمون رو هم نداشتیم، ولی میبینید که ژاپن روز به روز داره پیشرفته تر میشه، برای مثالی هم که غفاری جان زدن، باید بگم من هم خیلی جاها این رو شنیده بودم (منظورم اینه که احتمال زیاد آقای غفاری هم اینو از جایی شنیده) که احتمالا شاید قبلنا یکی از تلفن های رئیس جمهور آمریکا پاناسونیک بوده که این مثال رو زدن

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. زیگما

          ۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          از اولین تلفون ثابت رییس جمهور امریکا تا دهه 80 ، همه تلفن ها ساخت شرکت بل یا موتورولا بودن از دهه 80 تا الان هم سیسکو یا تلکور بودن
          مثل اینکه نمیخواهید واقعیت رو قبول کنید!
          اصلا کاری نداریم که تلفن رومیزی رییس جمهور امریکا چیه
          اصلا ریاست جمهوری امریکا همیشه بر استفاده از محصولات امریکایی تاکیید داره و افکارشون ملی گرایانس
          بعد با وجود این شرکت های تولید کننده تلفن و این حس ملی گرایی، عقل شما میگه تلفن ریاست جمهوری امریکا، از یک شرکت امریکایی نباشه؟
          اگه منطق شما باز هم قبول نمیکنه، باید باید بگم که انتظاراتم از شما دو نفر اشتباه بود.
          البته در کمال احترام

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. سجاد

          ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (199 ديدگاه)

          خواهش میکنم آقای غفاری؛ ای کاش میتونستیم تو بحثامون یه خورده متعادل باشیم باور کنید مخاطب این حرفم بیشتر از هر کسی خودم هستم که گاهی به خاطر علاقه یا تعصبم از مسیر منطق خارج شدم.
          اگه گفتم از چشم من افتادید که البته شاید با چاشنی بی انصافی هم همراه بود بخاطر صحبت های بعدیتون بود که گفتید دلایلی هست که آمریکا به ژاپن وابستست؛ این حرف از اساس اشتباست و خود ژاپنی ها هم همچین ادعایی ندارن. حتی اگه با فرض محال نظر شما درست هم باشه باز هم شما که اینجا در جایگاه داور هستید(نویسنده ی پدال) نباید همچین حرفی بزنید اون هم به این تندی!
          بی شک شما خودتون تو دانشگاه به رشته ی فنی خوندید برق ؛مکانیک؛ عمران یا هر چیز دیگه و حتما قبول میکنید که 90 درصد کتابهای رفرنسی که میخوندید رو دانشمندای آمریکایی نوشتن (برای رشته ی ما صد درصدشون) و اون کتابا بدون تغییر در تمام دانشگاه های دنیا تدریس میشن (شاید حتی یک کتاب ژاپنی هم بهتون معرفی نشده باشه) از همین بحٍث میشه فهمید همه ی علم اون دوربینی که مثال زدید نیست و از لحاظ علمی همه ی کشورها به آمریکا وابستن هرچند ژاپنی ها هم از هر نظر برای مردم دنیا الگو هستن و دیگه نیازی به توضیح نیست.
          ببخشید که باعث رنجش خاطرتون شدم مطمئنا از این به بعد هم مطالبتون رو با اشتیاق کامل میخونم و در بیطرفیتون شک نمیکنم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. سجاد

          ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (199 ديدگاه)

          زیگما جان شرمنده میکنی داداش منم همینطور.
          همیشه به همون دقتی که مطلب اصلی رو میخونم نظرات بچه ها رو هم میخونم و سعی میکنم هیچکدوم رو از دست ندم ولی اگه وقت کافی نداشته باشم و مجبور شم چند تا از نظرات رو بخونم حتما دنبال نظر شما میگردم چون واقعا اطلاعاتتون بالاست. در هر صورت اگه شمابرای آشنایی بیشتر پیشنهادی داشته باشید با افتخار قبول میکنم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. زیگما

          ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          انشالله در اینده نزدیک بیش تر با هم اشنا میشیم
          خیلی خوشحال میشم از ارتباط با شما

          موافقم 0
          مخالفم 0
        9. sadegh

          ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          زیگما جان، داداش، شما کامنت های بالاتر من رو بخونید متوجه میشید که من حرف شما را تایید و قبول کردم، ارادت.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        10. زیگما

          ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          صادق تو از معدود کسایی در پدال هستی که روی چشمای من جا داری…..

          موافقم 0
          مخالفم 0
        11. sadegh

          ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          مخلصتم داداش، شرمنده میکنی به خدا

          موافقم 0
          مخالفم 0
  14. یارو . فقط المان . فقط فولوکس

    ۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (290 ديدگاه)

    خوب پیش رفت کرده موتور یورو 6 توربو دیزل انتظار چنین کاری رو از هیوندا نداشتم

    طراحی داخلیش جوان پسنده فکر کنم هیوندای این کار رو کرده تا میانگین سنی خریدارای ازرا رو پایین بیاره

    طراحی خارجی ش رو کاش فقط اصلاح می کردن مال پار سال قشنگ تر بود

    (پرچم بالاست)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. شلبى

    ۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (685 ديدگاه)

    سواى تلاششون که قابل تقدیر هست ولى خیلى کبى بردارى میکنن، ماشیناشون شخصیت نداره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۹ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      شلبی جان ارم بنز را برات توضیح دادم .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. saied

    ۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    واقعا زیباست ! سوپر لوکس واسه ایرانیاست
    بازم دستشون درد نکنه ! اگه این کره ای ها نباشه ایرانی ها این اشغال های فرانسرو باید تحمل میکردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. رضا

    ۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    بنظرم طراحی ag خیلی زیباتر از ازراست و همنطور منطقی تر و کم اغراق تر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. sina

    ۹ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    طرح جلو پنجره اش جالب نیست ! حداقل توی عکس که اینطوریه
    بیاد از نزدیک ببینیم چی هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. مصی

    ۹ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    هیچ اصالتی تو طراحیهاشون نمیشه دید
    چندتا طرح کپی میکنن بهم میچسبونن
    باز حداقل دم کیا گرم خودشو داره به یه زبان طراحی میرسونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. Hadi

    ۹ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    تو نگاه اول جذابه اما طرح های هیوندای موندگار نیس .طراحی جلو با عقب هم خونی نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. علی

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ماشین فقط جنسیس هیوندای.من همشونو داشتم از سوناتا ، آزرا ، ix55 ,.. خداییش جنسیس یه چیزه دیگس.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. علی

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (255 ديدگاه)

    دوستان من جیلی x7مو فروختم والان یه یک هفته ای میشه یه جنسیس سدان خریدم.
    فقط یه نصیحت برادرانه داشتم هر ماشینی که میخواید بخرید بخرید ولی چینی نخرید.
    یه روزی میرسه که ما برای انرژی هسته ای و………….باید بریم ازچین اجازه بگیریم.
    لطفا دوستان اول خوب فکراشونو بکنند بعد نظر بنده رو نقد کنند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. محمد

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (512 ديدگاه)

    هنوخیلی راه داره تابه پای غولای بزرگ خودروسازی دنیا برسه….ماشیناش نسبت به خیلی برندهای دیگه خیلی چیزاکم داره…البته هیوندایی نسبت به ماشینای اشغال ساخت داخل محشره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. majid

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کارخانه کیا و هیوندای یکی هست به خاطر همین مدلهای کیا و هیوندای همه شبیه به هم هستن ولی تو کره بیشتر مردم از هیوندای استفاده میکنن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. نت

    ۲۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (363 ديدگاه)

    چقدر این گرانجور زیباست مخصوصا چراغهای جلو وعقبش.عاشق این گرانجور هستم.شبا خوابش میبینم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا