هیوندای

رونمایی رسمی از نسل دوم جنسیس

سرانجام نسل دوم هیوندای جنسیس هم پس از ماه‌ها انتشار اخبار مختلف و تصاویر جاسوسی به صورت رسمی و در سئول رونمایی شد. سدان لوکس هیوندای اینک با طراحی کاملاً متفاوت، چهره ای تازه یافته است.

2014 Hyundai Genesis
۲۰۱۴ Hyundai Genesis
طراحی سیال جنسیس جدید همانند یک مجسمه می‌ماند که از یک جلوپنجره مشبک شش ضلعی با لبه های کرومی آغاز می‌شود و با چراغهای سه بعدی HID گرد درون کاسه چراغ کوچک و شفاف زینت می‌یابد. جلوپنجره بزرگ ممکن است شما را به یاد آئودی بیاندازد. کاپوت کشیده و سقف شیب دار که به زیبایی تا صندوق عقب امتداد می‌یابد. نمای جانبی کاملاً پویا و مشابه خودروهای BMW به نظر می‌رسد. صندوق عقب نیز با آن چراغهای LED کشیده خود کاملا هماهنگ با سایر اجزای بدنه است. با این وجود طراحی بیرونی خودرو فاقد نوآوری است و اندکی طول می‌کشد که به آن عادت کنید.

2014 Hyundai Genesis
۲۰۱۴ Hyundai Genesis
کابین جنسیس جدید نسبت به سلف خود تکامل یافته تر به نظر می‌آید. چیدمان اجزا با ترتیب بهتر و نظم بیشتری صورت گرفته و فضاهای قرارگیری وسایل نیز بیشتر شده‌اند. کابین به اندازه کافی بزرگ است تا سرنشینان احساس راحتی مناسبی داشته باشند.

2014 Hyundai Genesis
۲۰۱۴ Hyundai Genesis
طول خودرو ۴.۹۹، عرض آن ۱.۹۸ بدون در نظر گرفتن آینه‌ها و ارتفاع آن ۱.۴۸ و فاصله بین دو محور نیز رقم جالب ۳.۰۱ متر می‌باشند. بدین ترتیب نباید کوچک‌ترین نگرانی از بابت فضای جای پا و زانوهای سرنشینان حتی بلد قد داشت. رینگهای آلیاژی ۱۷ تا ۱۹ اینچی برای جنسیس جدید در نظر گرفته شده‌اند. سیستم انتقال نیرو نیز به صورت استاندارد به محور عقب صورت می‌گیرد اما به صورت سفارشی در مدل‌های دو دیفرانسیل AWD نیز ارائه می‌شود.

2014 Hyundai Genesis
۲۰۱۴ Hyundai Genesis Interior
هم اکنون چهار پیشرانه برای جنسیس جدید در نظر گرفته شده‌اند. شروع کننده این قوا، موتور V6 با حجم ۳.۰ لیتر است که ۲۵۷ اسب بخار نیرو و ۳۰۳ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. در یک پله بالاتر، موتور ۳.۳ لیتری شش سیلندر با ۲۸۲ اسب بخار قدرت و ۳۴۷ نیوتن متر گشتاور قرار می‌گیرد. خانواده موتورهای V6 یک عضو ۳.۸ لیتری نیز داردکه ۳۱۵ اسب بخار نیرو و ۳۹۷ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. اما گل سرسبد قوای محرکه، یک موتور هشت سیلندر خورجینی ۵.۰ لیتری است که ۴۲۵ اسب بخار توان و ۵۱۹ نیوتن متر تورگ در آستین دارد. همه این موتورها برای مصرف سوخت بهتر و راندمان بالاتر بهینه شده‌اند. گیربکس نیز در تمام مدل‌ها یک گیربکس ۸ سرعته خودکار است.
وقتی صحبت از عملکرد باشد، ضعیف‌ترین موتور شتاب صفر تا ۱۰۰ را در ۸.۶ ثانیه و نهایت سرعت ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت ثبت می‌کند. موتور ۳.۳ لیتری می‌تواند شتاب ۷.۲ ثانیه ای و موتور ۳.۸ لیتری شتاب ۶.۵ ثانیه ای را بدست آورد. مدل V8 نیز تنها در ۵.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایت سرعت آن به ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت به صورت الکترونیکی محدود شده است.

استفاده از فولاد با مقاومت بالا در ساختار شاسی، سیستم تعلیق عقب با اتصال چندگانه، کیسه هوای زانو و طیف وسیعی از سیستمهای ایمنی نظیر هشدار خروج از خط، هشدار ترافیک و سیستم هوشمند کمک پارک از دیگر نکات برجسته جنسیس جدید هستند.

هیوندای امیدوار است با عرضه مدل جدید، ۱۰ درصد به فروش جنسیس خود در بازار آمریکای شمالی بیافزاید. جزئیات و تصاویر بیشتر از جنسیس سدان را به محض انتشار در اختیار شما قرار خواهیم داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶۸ دیدگاه‌ها

  1. زیگما

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    خیلی از بقیه خودروساز هاالگوبرداری شده ولی اشکال نداره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. عليرضا a

      ۵ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (74 ديدگاه)

      بی ثباتی طراحی بی داد می کند…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. کمیل

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (94 ديدگاه)

    طراحیش به سبک و سیاق خودروهای اروپایی الالخصوص آلمان کشیده و یکجورایی میشه توش اقتباس‌هایی از مرسدس C کلاس و ب‌ام‌و سری ۵ و احساس کرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۵ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود.

      به نظر من اصلا قشنگ نیست.

      جلوی ماشین که معلومه الگو لرداری از ماشین های دیگه است.یعنی طراح زمان

      زیادی رو برای طراحیه جلو به خرج نداده.یا به نوعی میشه گفت که طراحیش

      اصلا پخته نیست.درست بر عکس نسل قبل که در طراحی استقلال بیشتری نسبت به

      این مدل داشت.

      جلو پنجره که تغییر شکل یافته ی ائودی است.

      http://www.netcarshow.com/audi/2014-a8/1024×768/wallpaper_01.htm

      قسمت بالای جلوپنجره جایی که ارم ماشین نشسته دقیقا از محصولات جدید یا

      به نوعی زبان طراحیه جدیده مرسدس بنز اقتباس شده.طوری که دیگر جلو

      پنجره به کاپوت وصل نیست و یک فاصله ی چند سانتیمتری با کاپوت دارد.

      در این عکس ها و مدل های بنز کاملا مشهود است:

      http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2014-cls63_amg_s-model/800×600/wallpaper_02.htm

      http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2013-sl65_amg/1024×768/wallpaper_01.htm

      چراغ های جلو هم تا حدودی شبیه به این مدل از چراغ مرسدس بنزه:

      http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2011-c-class_dr_520/1024×768/wallpaper_02.htm

      یا شایدم شبیه بی ام و اتاق 5 نسل قبل.

      از نمای بغل هم بعد از درب عقب تا انتها شبیه این مدل از اینفینیتی

      هستش.

      http://www.netcarshow.com/infiniti/2014-q50/1024×768/wallpaper_17.htm

      نمای عقب هم برخلاف طرح جلو کاملا پخته است. چون رگه هایی از طراحیه عقب

      لکسس GS 350 در ان دیده میشود.مخصوصا حالت اگزوز.چراغ شبرنگ یا مه شکن

      عقب . قسمت بالا و پایین چراغ روی درب صندوق که که هر دو اگر امتداد

      بیابند همدیگر را قطع میکنند.

      http://www.netcarshow.com/lexus/2013-gs_350/1024×768/wallpaper_34.htm

      این کلاس ماشین نباید قسمت عقبش کوتاه باشه .درست برعکس باید درب صندوق

      دراز تر و بلند تر از گلگیر عقب باشه تا ماشین لوکس تر نشان داده بشه.

      دقیقا مثل نسل قبلیه جنسیس و بی ام و اتاق 7 و بنز اس کلاس.

      http://www.netcarshow.com/hyundai/2009-genesis/1024×768/wallpaper_0a.htm

      داخلشم که طراحیه ساده ای داره و اون ساعت مربع شکل هم دقیقا شبیه ساعت

      مرسدس بنز اس کلاسه:

      http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2010-s-class/1024×768/wallpaper_24.htm

      ارمش هم که خود هیوندای نمیدونه داره چیکار میکنه یا چیکار میخواد بکنه.

      ((( اگر کودکی با انتقاد بزرگ شود ، میاموزد که محکوم کند )))

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. یه پسل باهوش

        ۵ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (1135 ديدگاه)

        اینجوری که میلاد جان تو می گی

        این ماشین گلچینی از تمام کیفیات بصری و زیبایی های طراحی اتومبیل های دیگه اس

        برای هیوندایی هم که دائم در حال اپدیت شدنه زیاد تقلید کردن اونقدر ها هم کثر شان نیس

        اما من خودم بشخصه اینو با سری ای بنز هم عوض نمی کنم

        اما با این قیمت مطمئناماشین بی نظریه

        بعله پانامرا نیس

        ولی حدال چن صد هزار دلار ارزون تر

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

          ۵ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود.

          پس معلوم شد نه پسری نه باهوش.

          من قبول دارم داره پیشرفت میکنه.

          منظورم اینه که کپی کاریاش خیلی تابلو هست.

          تو بخوای با بنز هم عوض کنی بنز نمیخواد بعدش من

          نمیذارم.

          چون تو دنبال ارزونی هستی و بنز به کارت نمیاد.

          همچنین کیفیت.
          :) :) :)

          ((( ایران و المان )))

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. زیگما

        ۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        ولی اون ساعت هیچ ربطی به بنز نداره و تمامی خودروهای لوکس ساعت آنالوگ دارن!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. حمزه

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (136 ديدگاه)

    خداییش کارشون خیلی درسته. دمشون گرم. خغیلی عقبیم. اوضاعمون داغونه. ای کاش اندر خم یک کوچه بودیم ( حتی اندر خم یک کوچه هم نیستسم !! ) . این همون هیوندایی هست که روزی آرزو میکرد مثل ایرانخودرو بشه!! این همون کره جنوبی هست که کیا تولید میکرد!! و این همون مایی هستیم که به پراید میخندیدیم و مسخرش میکردیم. چون پژو تولید میکردیم. حالا ماکجاییم و اونها کجا؟!…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. یه پسل باهوش

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1135 ديدگاه)

    واقعا عالیه

    اما اون استایل کلاسک خودشو از دست داده

    البت این اتفاق واسه سری اس بنز هم افتاد

    ولی واقعا دیزاین داخلی محشری داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. VAHID JINPACHI

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (847 ديدگاه)

    این دیگه چه طراحی مسخره ای است..
    خدا وکیلی داخلش را نگاه کنید…
    جلوش رو نگاه کنید…
    حالا بعضی ها می ان و الکی می گن خیلی خوشگله….
    واقعا که….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. VAHID JINPACHI

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (847 ديدگاه)

    ان های که می گن زشته+

    ان هایی که می گن قشنگه-

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. حمزه

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (136 ديدگاه)

    زیگمای عزیز؟ موافقم باهات. اما همین ژاپنی ها که غولی هستن برا خودشون، از کپی برداری شروع کردن و به اینجا رسیدن. ما چیکار کردیم عزیزم؟…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۵ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      آره.الگوبرداری و کپی به مرور باعث رشد میشه.مثل چینی ها.اولش یه چری میزدن آدم حالش بهم میخورد ازش.حالا جیلی میزنن.5 سال دیگه وارد امریکا میشن.کاش ما هم کپی میکردیم!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. km

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (679 ديدگاه)

    قبول طراحی عقبش مث بقیه هیوندایاست اما طراحی جلوش رو دقیقا از آلمانی ها کپی کردن بخصوص از بی ام و سری 6 جدید. داخلشم اصن به ماشینای کره ای شبیه نیست و اونم مخلوطی از طراحی های دیگه هست.
    قبول کنید لطفا!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. نیما

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (56 ديدگاه)

    این که استون مارتینه!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. محسن.د

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    چراغهای جلو:بنز جلوپنجره:آئودی نیم رخ:BMW آرم:استون مارتین

    خداوکیلی غیر اینه؟؟؟!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرهاد

      ۵ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (378 ديدگاه)

      آقا محسن چراغ عقب لکسوس GS یادت رفت
      تازه جای پلاکش که دیگه فوق العادست( مزدا 3)حالا خوبه همه از جای پلاک مزدا3 ایراد میگرفتن که اومد کپی کرد(:
      داخلشم که حرف نزنیم بهتره:)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محسن.د

        ۶ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (1447 ديدگاه)

        راست میگی

        موافقم 0
        مخالفم 0
  11. ali

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (96 ديدگاه)

    طراحی جلوش از بی ام و الهام گرفته. پشتت از لکسوس و داخلشم از چندین ماشین لوکس.ولی با این حال هیوندای میدونه چی میخاد و خیلی پیشرفت کرده و قرن ها از خودروسازای ما جلوتره …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. امیرحسین

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (239 ديدگاه)

    کاشکی ما هم تکنلوژی کپی داشتیم نه اینکه ماشینای چینی رو تو ایران سر هم کنیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. عرفان

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (39 ديدگاه)

    دلیل اینکه برند خود هیوندای رو روش نمیزنن چیه؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محسن . ک

      ۵ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (42 ديدگاه)

      می خواد جنسیس رو برند کنه. مثل لکسوس که برند لوکس خودروهای تویوتاس

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. فقط سری۳

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (129 ديدگاه)

    وای روانیم کردی هیوندا .حال کردم دمش گرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. مهران

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (22 ديدگاه)

    اگه عکس از جلوی ماشینو به من نشون میدادیدو نمیگفتید که این جنسیسه میگفتم سری 7 bmw تیونینگ شده است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. mds

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (64 ديدگاه)

    درسته به زیبایی لکسوس نیست اما از دیگر برندهای ژاپنی که خیلی بهترو زیباتره قیمتشم که بین 35 تا 40 هزار دلار باید باشه که با توجه به امکاناتش عالیه

    زنده باد کره جنوبی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. محسن . ک

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (42 ديدگاه)

    اگه چین و کره ماشین سازن افغانستان هم موشک سازه!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. mds

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (64 ديدگاه)

    قابل توجه دوستانی که به کره جنوبی حسادت و مسخره میکنند :-)

    چهارمین تولید کننده بزرگ خودرو در جهان بزرگترین و بهترین تولید کننده لوازم خانگی و تلفن همراه و تبلیت در جهان بزرگترین تولید کننده کِشتی و هواپیما سریعترین اینترنت دنیا رو کره داره تو زمینه پزشکی یکی از بهتریناس ووو… با این روند پیشرفتی که داره تا چند سال دیگه به اولین و بزرگترین خودروساز جهان هم تبدیل میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۵ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      اوااااا.منم قبلا ها همین حرفارو میزدم.ولی فهمیدم نباید طاهربین بود…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. محمود

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (251 ديدگاه)

    این هم شعار هیوندای برای جنسیس :

    ابعاد سری 7 -امکانت سری 5- قیمت سری سه-

    ان شالله تو ایران ببینیمش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. زیگما

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    راستی یه چیزی که خیلی توی ذوق آدم میزنی فرمونشه.خیلی شکل مزخرفی داره.پنل در ها هم میبایست کمی متنوع تر و شلوغ تر میبود..ولی در هر حال.هیچ کس در هیچ جای دنیا(بغیر از ایران)اینو به کادیلاک cts 2014 یا بنز e 2014 یا بی ام و سری 5 ترجیح نمیده! حتی تو کره!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sahand

      ۵ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (136 ديدگاه)

      زیگما جان خودتی!
      خدای نکرده سرت به دیواری چیزی نخورده؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۵ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        نه.تصمیم گرفتم راه اعتدال و میانه روی پیشه کنم :D ;)

        موافقم 0
        مخالفم 0
  21. زیگما

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    دارم با خودم فکر میکنم بی ام و خیلی باید بیشعور باشه که هیوندای رو به دادگاه نکشه.بی شرف کنسول مرکزیش مو نمیزنه با سری 5.ای وااای.همونکاری که اپل با سامیونگ کرد رو باید بی ام و سر هیوندای بیاره تا حساب کار دستش بیاد!!جان من برین نوع و سبک دکمه های تنظیم سیستم صوتی رو با سری 5 مقایسه کنین.مو نمیزنه.شرم باد بر تو هیوندای.اولش زیاد دقت نکردم……

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. feri

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (233 ديدگاه)

    حیف موتور 2.5 لیتری نداره گمرکیش زیاد میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. mahsa

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (293 ديدگاه)

    به این میگن کپی برابر اصل‏ اگه بجای این اصل مدلو میزدن روش مینوشتن ‏Made in korea
    خیلی بهتر بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. PARSHAM

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    طراحیش یک جاییش کپی از بی ام دبلیو (عکسهای M6 2013 رو ببینید متوجه میشید) هست یک جاییش هم از روی آیودی و…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. حامد MASERATI GT

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (308 ديدگاه)

    خب شکی نیست که از لوکس های اروپایی الهام گرفته شده اما بازم برا هیوندا موفقیت حساب میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. Sina.fb

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی
    **مزخرف مزخرف مزخرف اههههههه حالم به هم خورد.
    آشغال،آفتابه،گو.
    حالا یعنی چی؟ماشین هایی به این خوشگلی رو آفتابه برداشته روشون.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. omid

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (166 ديدگاه)

    به نظر من طراحیش با مراتب از نسل قبل ضعیف تره. مخلوطی از طراحی خودروهای دیگه که به یک طرح نامتناسب انجامیده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. hero

      ۶ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (593 ديدگاه)

      حتی آرم رو از رو بنتلی کپی کردن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  28. اسی 2160

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (144 ديدگاه)

    جنسیس های 2010 2011 کمکاشون زود میترکید ایراد داشت کاش تو 2014 ها این طوری نباشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. احمد.ف

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (447 ديدگاه)

    نمای کلی : ب ام و سری ۷ + آئودی
    البته به شکل مناسبی تلفیق شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. hero

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (593 ديدگاه)

    دستپاچگی تو طراحی بیداد میکنه
    یه حرکت رو به عقب کاملا آشکار
    با برداشته شدن تحریم خودرویی آخه کدوم ابلحی سراغ همچین فرغونی میره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا