هیوندای

پیش نمایشی از هیوندای i20 جدید

هاچ بک i20 به زودی وارد دومین نسل خود خواهد شد. اولین تصاویر از این خودروی کوچک هیوندای که قرار است در ۱۰ مهرماه در نمایشگاه پاریس رونمایی شود، توسط این شرکت منتشر گردید. هیوندای از سه اولویت خود برای طراحی i20 جدید برای مشتریان عمدتاً اروپایی شامل فضای داخلی توسعه یافته، میزبانی از تکنولوژی‌های پیشرفته برای راحتی و تمایز و طراحی پالایش‌شده نام برده است.

2015 Hyundai i20
۲۰۱۵ Hyundai i20
طراحی i20 جدید نشان از نگاهی متفاوت و اروپایی به این خودرو دارد. زبان طراحی این خودرو را نمی‌توان با نسل جدید خودروهای بزرگ‌تری نظیر سوناتا یا جنسیس که از زبان طراحی مجسمه سیال ۲ بهره می‌برند، مقایسه کرد. درواقع این طراحی به‌گونه‌ای تکامل یافته تا برای یک هاچ بک شهری نیز مناسب باشد.

2015 Hyundai i20
۲۰۱۵ Hyundai i20
جلوپنجره مشبک بزرگ به روی سپر منتقل شده است که بسیار نزدیک به طراحی خودروهای پژو از آب درآمده است. ستون C نیز به رنگ تیره درآمده تا تصویری از یک سقف شناور به خوبی شکل گیرد. در عوض چراغهای عقب و طراحی داشبورد به برادران بزرگتر آن شباهت بیشتری دارد.

2015 Hyundai i20
۲۰۱۵ Hyundai i20
طول هیوندای i20 جدید ۴۰۳۵ میلی‌متر و فاصله بین دو محور جلو و عقب آن با ۴۵ میلی‌متر افزایش به ۲۵۷۰ میلی‌متر رسیده است. این باعث شده تا فضای پای سرنشینان عقب بهبود یابد. بعلاوه فضای بار ۳۲۶ لیتری آن هم برای چنین خودروی کوچکی، کاملاً مناسب به نظر می‌رسد. اگر ادعای هیوندای را بپذیریم، این خودرو دارای بیشترین فضای داخلی در میان رقبای خود در این کلاس می‌باشد.

Hyundai Elite i20 India
Hyundai i20 Interior
سقف پانوراما، چراغ‌های LED و دوربین دید عقب را می‌توان در مدل‌های سطح بالای i20 مشاهده کرد.

[jwplayer mediaid=”83677″] در مورد پیشرانه هنوز اطلاعات خاصی منتشر نشده اما نسخه هندی این خودرو با دو پیشرانه ۱.۲ لیتری بنزینی ۸۲ اسبی و ۱.۴ لیتری دیزلی ۸۹ اسبی ارائه خواهد شد. برای انتقال نیروی این دو نوع پیشرانه هم از گیربکس شش سرعته دستی استفاده می‌شود. [دانلود ویدئو]
Hyundai Elite i20 India
Hyundai Elite i20 India
Hyundai Elite i20 India
Hyundai Elite i20 India

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۸۴ دیدگاه‌ها

  1. حامد

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (29 ديدگاه)

    پژو 200 داره با کامنت های چند کلمه ایش رکورد نظر دادن بر حسب واحد زمان رو میشکنه.
    پژو200 عزیز ترمز هاتو یه تستش کن (خواهشاٌ آواتارتو عوض کن ما رو یاد رفقای قدیمی میندازه).
    راستی کسی از پژو عزیز و اورجینال پدال خبری داره دیگه به پدال سر نمیزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مک میسل

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      رفته سفر حامد جان

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. بهزاد

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2372 ديدگاه)

    چند روزی شده جو موجود به حد دبستان نزول کرده و دیگه فضا برای تبادل اطلاعات مناسب نیست و این مسمومیت داره پدال رو مثل سایت های IT دچار بی مزگی میکنه و این اتفاق فکر کنم از بحث بوگاتی شروع شد و خیلی زود پدال رو گرفتار کرد…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Alpha

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (544 ديدگاه)

      شما ببخشید استاد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. امید

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    در اولین نگاه منو یاد محصولات اوپل انداخت طراحی قابل قبولی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. محمودخاوری

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (29 ديدگاه)

    شبیه پژو و ایضا محصولات فولکس واگن شده..کلا طراحی منسجمی نداره و نسل الانش خیلی بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. 4MATIC

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    چقدرسقف پاناروما بهش می اد
    اپشن هاشم مثل بقیه کره ای ها عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. محسن

    ۲۵ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ایا این ماشین به ایران امده ؟ اگر نیامده کی میاد!؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا