قیمت‌گذاری هیوندای الانترای 2017

طبق اعلام خبری جدید توسط هیوندای تمام الانتراهای 2017 با قیمت پایه 17985 دلار به بازار عرضه می شوند. با این قیمت الانترا در لیست ارزان‌ترین سدان های کامپکت در آمریکا تا پله‌ی دوم پیش می‌رود و پشت سر هم‌وطنش یعنی کیا فورت(سراتو) قرار می‌گیرد. در این لیست داج دارت تنها 5 دلار گران‌تر از الانترای جدید است و خودروی غالب در این کلاس یعنی تویوتا کرولا 80 دلار گران‌تر از الانترا است. بااین‌حال برای انتخاب بهتر باید ببینیم با این پول چه امکاناتی به ما داده می‌شود.

2017 Hyundai Elantra
2017 Hyundai Elantra

مدل SE با گیربکس دستی شش سرعته این خودرو با موتور جدید 2.0 لیتری و چهار سیلندر چرخه اتکینسون همراه شده که 147 اسب بخار نیرو و 179 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. البته تغییرات محدود در پیشرانه باعث نشده که مصرف سوخت این خودرو تغییر چندانی داشته باشد و مصرف سوخت 9.0 لیتر در شهر و 6.5 در جاده در صد کیلومتر ثبت شده است. مدل سطح بالاتر این خودرو 100 دلار ارزان‌تر از سری 2016 است اما بااین‌حال ویژگی‌های استاندارد جدیدی به آن اضافه شده است. ویژگی‌هایی مثل ایربگ های زانویی، آینه‌بغل محدب سمت راننده، چراغ‌های جلوی پروژکتوری و شیشه‌های رنگی. هیوندای همچنین شیشه‌ها، آینه‌ها و قفل برقی بعلاوه ی شش اسپیکر استریو با رادیو ماهواره‌ای SiriusXM و درگاه یو‌اس‌بی را به‌صورت استاندارد برای این خودرو در نظر گرفته است.

2017 Hyundai Elantra
2017 Hyundai Elantra
2017 Hyundai Elantra
2017 Hyundai Elantra

2017 Hyundai Elantra
2017 Hyundai Elantra

الانترای SE همچنین با گیربکسی اتوماتیک عرضه می‌شود که قیمتی 18985 دلاری دارد. این مدل حالت‌های رانندگی (معمولی، اسپرت و اقتصادی) را به خودرو اضافه می‌کند که با جابه‌جایی بین این حالات وضعیت گیربکس و عملکرد موتور تغییر می‌کند. از لحاظ مصرف سوخت هم این خودرو با مصرف 8.11 لیتر بنزین در شهر و 6.19 لیتر بنزین در جاده در صد کیلومتر کمی بهتر از مدل 2016 عمل کرده است.

2017 Hyundai Elantra
2017 Hyundai Elantra

مدل SE الانترا با رینگ‌های استیل 15 اینچی و ترمزهای کاسه‌ای هنوز مثل یک ماشین استوک و لخت است. تنها در مدل اتوماتیک امکان سفارش پکیج تجهیزات 800 دلاری وجود دارد. این پکیج شامل کروز کنترل، کنترل سیستم صوتی از پشت فرمان، بلوتوث، صفحه‌نمایش 7 اینچی مجهز به آندروید آتو و اپل کارپلی، دوربین پشتیبان، رینگ‌های آلیاژی 16 اینچی، چراغ‌های جلوی اتوماتیک، آینه‌های گرم‌کن و اضافه شدن مواد عایق صدا در زیر کاپوت می‌شود.

2017 Hyundai Elantra
2017 Hyundai Elantra

2017 Hyundai Elantra
2017 Hyundai Elantra

با هزینه‌ی 1300 دلار دیگر می‌توان پکیج تک را دریافت کرد، این پکیج هم ویژگی‌هایی مثل شیشه‌بالابر اتومات راننده، دسته‌ی صندلی، آینه‌های با تنظیم روشنایی، آفتاب‌گیر گسترده، چراغ‌های LED روزتاب، تشخیص نقاط کور با سیستم هشدار ترافیک، فرمان با روکش چرمی و تعویض دنده از پشت فرمان، ورود بدون نیاز به سوییچ با استارت دکمه‌ای، صندلی‌های گرم‌کن جلو، کنترل موقعیت آب و هوایی دوتایی، پنل ابزار کروم 3.5 اینچی را به خودرو اضافه می‌کند. درمجموع قیمت این خودرو با این دو پکیج به 21085 دلار می‌رسد.


نسخه‌ی محدود 2017 این خودرو قیمتی 23185 دلاری دارد. این مدل با ترمزهای دیسکی عقب، رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی، چراغ عقب LED، چراغ‌راهنماهای روی آینه‌بغل، تریم کروم، صندلی برقی راننده، دو درگاه یو‌اس‌بی و سیستم اطلاعاتی کاربردی بلو لینک هیوندای عرضه می‌شود. با توجه به امکانات افزوده‌شده و سنگین‌تر شدن خودرو مصرف سوخت هم کمی بیشتر شده است و به اعداد 8.4 لیتر بنزین در شهر و 6.35 لیتر بنزین در جاده در صد کیلومتر رسیده است.

2017 Hyundai Elantra
2017 Hyundai Elantra Interior

طبق معمول جذاب‌ترین آپشن هایی که در این خودرو دیده می‌شود در گران‌ترین مدل الانترا موجود است. این پکیج تکنولوژی محدود با قیمت 2500 دلار مسیریابی، صفحه‌نمایش لمسی 8 اینچی، هشت اسپیکر استریو اینفینیتی، سانروف، گرم‌کن صندلی‌های عقب، تنظیم نور آینه عقب، باز شدن درب گاراژ به‌صورت اتومات، پنل ابزار رنگی 4.2 اینچی را به خودرو اضافه می‌کند. پکیج محدود آلتیمیت این خودرو هم با قیمت 1900 دلار؛ ویژگی‌های دیگری مثل چراغ‌های جلوی زنون تطبیقی، هشدار برخورد از جلو، ترمز خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل تطبیقی، سیستم کمکی ماندن در لاین و حافظه‌ی ذخیره‌سازی تنظیمات صندلی و آینه‌های راننده را برای خودرو مهیا می‌کند. درمجموع می‌توان گفت قیمت تمام‌شده‌ی هیوندای الانترای 2017 با تمام امکانات 27585 دلار است.


هر دو مدل الانترا یعنی SE و نسخه‌ی limited از همین حالا به فروش می‌رسند. لازم به ذکر است که نسخه‌ی Value این خودرو دیگر تولید نمی‌شود و الانترای اسپرت که قبلاً 173 اسب بخار نیرو تولید می‌کرد در چندماهه آینده معرفی می‌شود. مدل توربوشارژ جدید این خودرو هم با موتور 1.4 لیتری اکو از بهار سال آینده وارد چرخه تولید می‌شود و بین دو مدل SE و limited قرار می‌گیرد. هیوندای هنوز قیمت و مصرف سوخت مدل‌های دیگر را اعلام نکرده است و فعلاً هم خبری از الانترای جی‌تی هاچ‌بک نسل بعد نیست.


[دانلود ویدئو]

درباره نویسنده

تصویر پروفایل مهدی نیک سیرت

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی، نویسنده و مترجم اخبار و مطالب دنیای خودرو در سایت پدال

40 دیدگاه

  1. احمد باقری
    سوابق: (4296 دیدگاه) ,

    در نوع خودش، ماشین خوبیه. در ایران هم طرفدار زیاد داره.

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل سامان اذری
      سامان اذری
      سوابق: (1468 دیدگاه) ,

      پشتش خوشگله ولی جلوش نه
      هوندا سویک 2016 از هر لحاظ از این سرتره ِ
      تو امریکا هم بهترین ماشین انتخواب شد

      پاسخ
      1. hamed ferrari
        سوابق: (54 دیدگاه) ,

        این ماشین به کل صنعت خودروسازیه ژاپن میارزه

        پاسخ
        1. mj
          سوابق: (56 دیدگاه) ,

          حرف شما هم دوهزار نمی ارزه… حیف اسم فراری که تو نام کاربریت هست

        2. mohsen
          سوابق: (901 دیدگاه) ,

          کامنت جوکی قشنگی بود

  2. تصویر پروفایل amir
    amir
    سوابق: (244 دیدگاه) ,

    هر سال آپشن بیشتر با همان قیمت
    وضع امروز ایران تقصیر مردمه نه دولت و خودروسازها.

    پاسخ
  3. فرشاد
    سوابق: (88 دیدگاه) ,

    کل هزینه های واردات این خودرو با توجه به حجم دولیتریش چند درصد از قیمت اولیه اون هست؟

    پاسخ
  4. محمدرضا777
    سوابق: (20 دیدگاه) ,

    من اگه امریکا بودم میخواستم 28 هزارتا بدم لیمیتد الانترا رو نمیگرفتم 29 هزار دلار کمری xle فول 2016 میگرفتم…

    پاسخ
    1. mds
      سوابق: (266 دیدگاه) ,

      من اگه کره بودم میخواستم 29 هزار تا خرج کنم کمری نمیگرفتم سوناتا یا اپتیما میگرفتم همونجا راننده تاکسی میشدم

      پاسخ
  5. REZA
    سوابق: (218 دیدگاه) ,

    پدال جان لطفا در مورد هیوندای توسان مقاله ی جدیدی بزار ضروریه-مقاله های قبلی اطلاعاتشون اشتباه بود-قیمت فول ترین توسان 2016با موتور توربو 1.6لیتری لیمیتیدawd تو تبریز 26000دلاره.که صد در صد تو دبی از اینجا ارزون تره.-قیمت ها و آپشن هارو رفتم از شرکت چک کردم-لطفا مدل ها و آپشناشو یکبار دیگه تو مقاله جدید بررسی کنید.

    پاسخ
  6. mds
    سوابق: (266 دیدگاه) ,

    یعنی این ماشین از تیبا بهتره؟ من که تیبا رو ترجیح میدم اما لامصب پول تیبا رو هم ندارم تو کف یه موتور خوش روی ایرانی موندم چه برسه به ماشین، نمیدونم به چه امیدی زندم

    پاسخ
  7. محمد
    سوابق: (248 دیدگاه) ,

    من خودم طرفدار تویوتا هستم ولی تو این سگمنت النترا از کرولا بهتره چون کرولا نسل جدید یعنی از مدل 2014 به بعد فنر بندیش بسیار خشک شده و اصلا سواری نرم نسل های پیشین خودش رو نداره واین مدلیش هم که تو ایران موجوده قیمتش 12 میلیون با لاتر از النترا ولی امکاناتش در حد 206 حتی کمتر چون 206 اتومات گیربکسش تیپ ترونیک داره که کرولا گیربکسش ساده و با دو ایربگ عرضه میشه در فول ترین مدلش که افتضاحه.
    یعنی با این امکانات وسطح ایمنی که کرولا جدید داره هرکی بخره مثل خود بنده که این اشتباه بزرگ متاسفانه انجام دادم ومثل……پشیمانم خیلی ……است.
    البته ماشین بنده که شرکتی هم هست مشکلات دیگری هم دارد که اگه بگم باورتون نمیشه من تویوتا کرولا گرفتم .
    مثلا یک ماهه پیش باتری به مشکل برخورده بود بردم ایرتویا شعبه مرکزی گفتنند باطریش خراب شده چون این ماشین ها مدتزیادی تو گمرک می مونن از تعجب شاخ وددوردم.گفتم اولاماشین من تولید3/2015ومن 9/2015 گرفتم .یعنی چی تو گمرک مونده .بهد اینا بماند .کاشف به عمل اومد باطری این ماشین اسیدی 55 امپر هم هست .ماشین برادرم l90 اتوماته
    باطریش اتمی 60 امپره!!!!!!
    تازه این بخش کوچکی از ایراد ماشین منه .
    خدا لعنت کنه تایوانا که کرولا را به گند کشیده.
    باورتون نمیشه این شماره شاسی ماشینمه میتونین بخش خدمات سایت ایرتویا سرچش کنید:RKLBL9HE1F523770
    شماره وسیله نقلیهvin:TWXA151V21M237700

    پاسخ
    1. كوروش
      سوابق: (324 دیدگاه) ,

      دوست عزیز من امار این مشکلات تویوتا رو در اوردم با کمک یکی از دوستان اینجا به نام کاربری محمد علی لطف کردند کمکم کردند واقعیت یکی از بستگان ما همین مشکل رو پیدا کردند بعداً من از گمرک امار گرفتم تازه ماشین ٢ ماه خوابیده بوده با کمک دوستمون فهمیدم تو دبی یعنی مبداً واردات برای اینکه هزینه پایین تر بیاد اقدام به نصب یک سری تجهیزات می کنند مثلاً باتری اش مال چین شرکت سایک موتور بوده زنون فابریک با هالوژن معمولی عوض شده بود و …..
      واقعاً برای خودمون متاسفم این همه می کشن رو ماشین این همه موقع تحویل بد قولی می کنند اخرش هم اسم تویوتا رو به گند می کشن البته کورولا ی ما فول نبود اما مثل اینکه خیلی ها درگیر شدن

      پاسخ
      1. محمد علی
        سوابق: (66 دیدگاه) ,

        سلام
        خواهش میکنم ولی. اگه یادت باشه از اول گفتم فعلا کرولا رو بی خیال شی به هرحال توی مدت کمی هم که در جریان واردات ماشین ها بودم این مسائل رو برای این ماشین ها بخصوص کره ای ها کم ندیدم گفتم تو اون رنج قیمت برو سراغ ام جی 6 ولی خب مهم نیست ایشالا بعد سرویس حل میشه تویوتا خوبیش اینه که یه عمر ماشینه

        پاسخ
        1. كوروش
          سوابق: (324 دیدگاه) ,

          سلام دادش واقعاً عموم پشیمون شده قبلاً 2 تا تویوتا قدیمی داشته اما سر این انقدر اذیت شده می خواد بفروشتش منم دیگه نظری نمی دم ….. می گی چی کار کنیم لامصبا تسمه تایمم قلابی انداخته بودند خود نمایندگی می گه تا حالا همچین موردی نداشتیم

        2. محمد علی
          سوابق: (66 دیدگاه) ,

          یه اشتباه رو دوبار انجام نده الان اگر بخواهید بفروشید کلی ضرر می کنید بعد سرویس ایشالا حل میشه عجله نکنید درباره نمایندگی ها هم اینکه خیلی زیاد خالی می بندند توی مورد شما هم حواسشان هست بی زحمت کاری بود توی tt بگو

  8. Hassan
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    من یه النترا ٢٠١۵ یکساله که ثبت نام کردم، ٧ ماه پیش قرار بود بدن، اما هنوز ندادن، پولم رو هم نمیدن! اعصاااب برام نمونده از دست اسان موتور و استاندارد. یکى نیست به استاندارد بگه آخه شمز چیتون به اروپا میخوره که دست گذاشتید رو یه عیب برنداى معروف دنیا.

    پاسخ
    1. محمد
      سوابق: (248 دیدگاه) ,

      نارحت نباش منم ماشینمو از ایرتویا 30 روز کاری گرفتم ولی ماشینو 73 روزه تحویل دادند.تازه بدون پلاک و 17 روز هم پلاکش طول کشید که اخرش برای دیر کردش 1.5 میلیون دادند.
      ولی می دونم اسان موتور ماشینوشا با پلاک تحویل می ده حداقل.

      پاسخ
  9. محمد
    سوابق: (248 دیدگاه) ,

    اقا اصلا بحث این حرف هانیست کرولا من gli 2015 فول عمانیه ولی تویوتا کلا روی ماشینای کرولا ویاریس باطری اسیدی میندازه که خیلی مسخرس یا مشکل دیگه ای که ماشینم داره اینکه خدا شاهده داشبردش مخصوصا از داخل دریچه های کولرش صدا میده ودر سرعت های بالا نفوذ صدای موتور به ماشین بسیار بسیار کمه ولی صدای قطعات خودرو ازار دهنده است .طبق تحقیقاتی که کردم سنسور دنده عقب کرولا که نمایش گرش روی اینه وسط ماشین هست غیر فابریک ودر عمان روش میندازن البته من روزای اول هم که ماشینو خریدم با مطالعه دفتر راهنما متوجه شدم غیر فابریکه چون نمایش گر سنسور در فترچه راهنما ماشین روی داشبرده ولی برای من روی اینه وسطش بود و وقتی می خوای اینه را تنظیم کنی خیلی سفته وصدای بدی میده .و برام جالب بود کمری و روفور اینه تاشو برقی حتی در مدل فولشون ندارن ولی ماشین من داره وطبق تحقیقاتم وبررسی در مشخصات تویوتا تایوان فهمیدم این هم غیر فابریکه و بنظر م همین تجهزات غیررفابریک باعث شده ماشین به سر صدا بیفته.

    پاسخ
  10. محمد
    سوابق: (248 دیدگاه) ,

    راستی یادم رفت بگم واقعا توسال 2015 تولید ماشین با دو ایربگ یعنی توهین به مشتری .البته بنده قبل از خرید اطلاع داشتم که این خودرو دو ایربگ داره ولی باتوجه به سابقه شرکت تویوتا وتعریف های اینو اون خودرو را خریدم . ولی وقتی این مشکلاتو دیدم واقعا برای تویوتا متاسف شدم .
    موضوع دیگه بولوتوث کرولا های gli هست که بسیار مسخرس وغیر فابریک بشت فرمان جلوی صفحه کیلومتر نصب شده بایک سیم که کاملا تابلو و ضایعه.کیفیت صداشو که نگو افتضاحه.خدایش برید ببینید تا فردا صبح می خندید.

    پاسخ
  11. محمد
    سوابق: (248 دیدگاه) ,

    ایراد دیگه ای هم که داره وقتی ماشین در حال حرکته صدای پرتاب سنک ریزه ها از داخل گلگیر عقب به داخل نفوذ میکنه .
    چون یک تیکه قطعه پلاستیکی توش نذاشته تا عایق باشه.البته دیدم کمری داخلش گلگیر عقبش نمد داره.
    تازه ماشین داخل کاپوتش هم نمد نداره.

    پاسخ
  12. محمد
    سوابق: (248 دیدگاه) ,

    اقا امشب من خیلی پر حرفی کردم چون دل پری از این ماشین داشتم .
    توصیه می کنم اگه خواستین تویوتا بخرین کرولا نخرین چون واقعا ارزش نداره .
    و در مورد بقیه محصولاتش هم راستش اطلاعی ندارم.ولی کرولا را چون خودم داشتم میدونم ماشین جالبی نیست .واصلا زیبنده خودرو سازی مانند تویوتا نیست .حلا این ایراداتی که داره یا برای کیفیت پایین مونتاژ در تایوانه یا عربای بی شرف دستکاریش کردن .

    پاسخ
    1. محمد علي
      سوابق: (66 دیدگاه) ,

      در کشور های عربی اپشن ها نصب شده ١٠٠٪‏ قبلا یک سانتافه تو گمرک دیده بودم باورتون نمیشد سیم کشی غیر فابریک زیر موکت سقف داشت و لنت برقش بعضی جاها مثل بالای شیشه عقب پیدا بود!!! باید حتما حتماً داشبورد رو توی سایت سازنده چک کنید و اپشن ها رو توی فروم ها بپرسید وارد کننده ها از ١٠٠ تا خودرو ساز داخلی بدتر هستند اینو منی که باهاشون کار کردم می دونم کلاً به اونا اصلاً اعتماد نکنید

      پاسخ
  13. امیر سابق
    سوابق: (134 دیدگاه) ,

    این ماشین عالیه واقعا جای تحسین داره این پیشرفت هیوندا که روز به روز شیب صعودی رو طی میکنه.
    ولی متاسفانه خودرو های ژاپنی هم به گفته برخی دوستان در کامنت های بالا با افت کیفیت قطعات فنی خودرو مواجه شده که انشاا… به همت مسولان شرکت ژاپنی این روند ادامه پیدا نکنه وگرنه خودرو های ژاپنی میدان رو به خودرو های ژاپنی واگذار می کنند. که خیلی هم دور از انتظار نیست.

    پاسخ
  14. road
    سوابق: (46 دیدگاه) ,

    النتراهای جدید هم همانند قبلی ها محور عقبشون همانند پراید و… یک تکه هست؟

    پاسخ
    1. امیر سابق
      سوابق: (134 دیدگاه) ,

      النترا ؟ … پراید؟ …
      میشه منظورتونو واض تر بفرمایید که از یک تکه منظورتون چی بود؟

      پاسخ
      1. محمد
        سوابق: (248 دیدگاه) ,

        اگه داخل گلگیر عقب اپتیما یا سوناتا یا کمری راببینید متوجه خوهید شد منظورم از یک تکه نمد چی بوده.

        پاسخ
  15. Rouzbeh
    سوابق: (123 دیدگاه) ,

    خیلی از کاستی ها و مشکلات بخاطر کشور مونتاژ کنندس . مثلا پرادو های نسل قبل عالی بودن و هنوزم بازار گرمی دارن چون خود ژاپن همه کارش بود . ولی جدیدا رو تایلند و تایوان … میزنن و کیفیت محصول رو پایین میارن .

    پاسخ
  16. م.م.ب
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    اون زیبایی خاصش به خاطر کشیدگی چراغ هاشو از دست داده

    پاسخ
  17. حامد
    سوابق: (47 دیدگاه) ,

    رک رو راست تویوتا هیچ کدوم از ماشیناش جوون پسند نیست مخصوص شخص پیرمردهاستتتتتتتتتتتتت .

    پاسخ
  18. حامد
    سوابق: (47 دیدگاه) ,

    اکثر ماشینهای وارداتی که داخل ایران میشه تو دبی دستکاری میکنن از تویوتا گرفته هیوندا و ….

    پاسخ
  19. mohsen
    سوابق: (901 دیدگاه) ,

    دومین کشور نفت خیز دنیا…
    کشوری که توش منابع پره….
    ملتش دارن سر ماشین کره ای بحث میکنن و خوشن ماشین دارن و سرش تعصبی میشن..
    خدایا…

    پاسخ
  20. سلطان ای بی اس
    سوابق: (44 دیدگاه) ,

    در پاسخ به دوست عزیزی که مشکلات کرولا رو مطرح کردن باید بگم متاسفانه در کشور های خلیج خودرو رو کمترین امکانات وارد می‌کنند و اقدام به نصب اپشنهای دستی می‌نمایند و برخی از امکانات فابریک خودرو رو هم بر می دارند ضمنا داستان همینجا تموم نمیشه بعد توی گمرک ایران هم تجهیزاتی از قبیل کپسول آتش نشانی سری کامل آچار و….برمیدارن و گاها باتری ها رو هم عوض میکنن.

    پاسخ
  21. AminGTi
    سوابق: (5 دیدگاه) ,

    اقا باز شدن درب گاراژ اتوماتیک ینی چطوری ?؟

    پاسخ
  22. رومیسا از تهران
    سوابق: (7 دیدگاه) ,

    خیلی زیباست من 2014 دارم ولی داشبرد مدلهای قدیمی بنظرم خوشگلتره

    پاسخ
  23. علیرضاcar
    سوابق: (72 دیدگاه) ,

    من که ماشینهای هیوندا را خیلی دوست دارم ولی متاسفانه اصالت نداره از سال 1995 تا 2010 خودرو هاشون جمع جور و از سال2011 تا 2015 جوان پسند و چهره های فضایی میزدن و باز رفتن سر خونه اول باز دارن جمع جور میزنند مانند سوناتا ال اف یا ازرا 2017 واقعا از لحاظ طراحی هیچ اصالتی ندارند هیوندا کلا برعکس شرکت تویوتا هیچ اصالتی متاسفانه نداره گر چه ماشینهای با کیفیتی میسازه.

    پاسخ
  24. تکتم
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    ببخشید یه سوال الان این ماشین ایران برسه و آماده فروش باشه چه قیمت میشه؟ النترا 2017

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.