هیوندای

قیمت‌گذاری مدل 2015 هیوندای النترا

پس از یک سری بهینه‌سازی‌های متوسط برای مدل سال ۲۰۱۴، هیوندای النترای ۲۰۱۵ ارتقای بیشتری در امکانات و همین‌طور بدنه پیدا کرده است. در همین حال، قیمت اولیه النترا تنها ۵۰ دلار اضافه شده و به ۱۸۰۶۰ دلار رسیده است.

2014 Hyundai Elantra Limited
۲۰۱۴ Hyundai Elantra Limited
این قیمت برای مدل پایه هیوندای النترا ۲۰۱۵ SE با سیستم گیربکس ۶ دنده دستی است. انتخاب گزینه ۶ سرعته اتوماتیک برای گیربکس، ۱۰۰۰ دلار دیگر به قیمت خودرو خواهد افزود. مدل SE با تجهیزات استاندارد زیادی عرضه شده است. امکاناتی چون چرخ‌های آلومینیومی، پورت USB، رادیوی ماهواره‌ای، سیستم کنترل حرکت و ورودی بدون کلید. دو پکیج آپشن برای مدل SE با گیربکس اتوماتیک در دسترس قرار دارند؛ اولی پکیج «تجهیزات محبوب» ۹۰۰ دلاری است که شامل چرخ‌های بزرگ‌تر، چراغ‌های مه‌شکن، نمایشگر لمسی سیستم صوتی، دوربین نمای عقب، بلوتوث و نوربالای اتوماتیک است. دومی، پکیج جدید SE استایل است که یک سقف آفتاب‌گیر، پوشش چرمی برای چرخ فرمان، چراغ‌های LED و برخی طرح‌های کروم و آلومینیومی را اضافه می‌کند.

2014 Hyundai Elantra GT Interior
۲۰۱۴ Hyundai Elantra GT Interior
مدل بعدی، هیوندای الانترا ۲۰۱۵ مدل اسپرت است که تریمی است که برای مدل سال ۲۰۱۴ به خط تولید اضافه شده و دارای یک موتور بزرگ‌تر ۲ لیتری چهار سیلندر است. این در حالی است که در دیگر مدل‌های هیوندای النترا موتور ۱/۸ لیتری استفاده شده است. برای مدل ۲۰۱۵، النترا اسپرت دارای قیمت اولیه‌ای برابر با ۲۲۴۱۰ دلار است که همراه با گیربکس ۶ دنده دستی عرضه می‌شود و باز هم برای داشتم سیستم اتوماتیک ۶ دنده هزینه اضافی ۱۰۰۰ دلار را باید پرداخت کرد. نسبت به النترا SE، النترا دارای امکانات اضافه‌تری مانند چرخ‌های آلومینیومی بزرگ‌تر، سیستم تعلیق اسپرت، دکمه فشاری استارت، تنظیم خودکار صندلی راننده، صندلی‌های جرمی، چراغ‌های عقب LED، جلوپنجره طرح کروم تیره و یک سقف آفتابگیر است. از موارد جدید برای سال ۲۰۱۵، پکیج ۱۲۰۰ دلاری «اسپرت تک» برای مدل‌های اسپرت است که همراه با گیربکس اتوماتیک، راهبری، یک سیستم صوتی پرمیوم و سیستم ارتباطی بلولینک هیوندای را اضافه می‌کند.

2014 Hyundai Elantra Limited

حدّ بالای هیوندای الانترای ۲۰۱۵، تریم لیمیتد است که قیمت پایه ۲۲ هزار ۵۱۰ دلار دارد. این قیمت به این دلیل از مدل‌های اسپرت با گیربکس اتوماتیک بیشتر است که در این تریم از موتور کوچک‌تر ۱/۸ لیتری استفاده شده است. در تریم لیمیتد، صندلی‌های چرمی به صورت استاندارد استفاده شده‌اند که در جلو و عقب دارای گرم‌کن هستند. همچنین در بدنه، از طرح‌های کروم استفاده شده، چراغ‌های عقب LED هستند، تنظیم خودکار صندلی راننده به کار رفته و چرخ‌ها ۱۷ اینچی آلومینیومی‌اند. پکیج قبلی با عنوان «لیمیتد تک» به پکیج «آلتیمیت» تغییر نام داده و با وجود ارائه همان امکانات، قیمت آن ۳۵۰ دلار کمتر است (۲۴۰۰ دلار). در این پکیج، امکاناتی چون سیستم راهبری، سیستم صوتی پرمیوم، سقف آفتابگیر، سیستم کنترل هوای اتوماتیک و کلید فشاری استارت ارائه شده است. تمام امکانات در یک هیوندای النترای ۲۰۱۵، قیمت نهایی برابر ۲۴۹۱۰ دلار ایجاد خواهند کرد.
هیوندای النتراهای SE و لیمیتد در مدل سال ۲۰۱۵ دارای رنگ‌آمیزی‌های جدیدی شامل کوارتز، سفید صدفی، نقره‌ای سمفونی، آبی دریاچه‌ای و خاکستری متالیک شده‌اند. این در حالی است که مدل اسپرت دارای رنگ جدید «سفید موناکو» شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۰۰ دیدگاه‌ها

  1. arian

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام به همه دوستان
    فکر میکنم یکی از مهمترین وظایفی که نشریه های الکترونیکی خودرو به عهده دارند ارتقا سطح اگاهی و سلیقه مخاطب ایرانی باشد تا مردم ما بتوانند مماس با طراحی و تکنولژی روز دنیا حرکت کنند و با انتخاب درست خودروسازان داخلی را وادار به بروزرسانی محصولات غیر استاندارد و عقب افتاده خود نمایند.بنابراین در خصوص بحث دوستان در مورد مقایسه النترا و مگان احساس من بر این است که با صحبت و حمایت در مورد یک مدل از رده خارج شرکت رنو با امکانات محدود و دیزاین متعلق به نسل های گذشته این خودرو انگیزه تولید که هیچ حتی واردات محصولات بروز را از شرکت های داخلی گرفته و انان را متقاعد میسازیم که با این سلیقه عقب مانده ایرانی حالا حالاها میتوان این چنین خودروهایی را مونتاژ و چندیدن برابر قیمت فروخت.در این راستا توجه دوستان را به مونتاژ مدل های قدیمی کیا جلب میکنم.

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. ali

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عجب ماشینیه من خودم میخوام بخرم

    موافقم 1
    مخالفم 1
  3. جواد

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    متاسفانه مدیران کوته بین و کنج اندیش ، صنعت خودرو سازی ایران را نابود کرده اند . کره جنوبی یکسال بعد از ایران به صنعت خودرو وارد شده و اکنون از نظر کیفیت و تنوع مدلهای خودرو در دنیا حرف اول را میزند اما خودرو سازان ایرانی هنوز در مونتاژ خودرو های نسل اولی کشورهای فرانسه و کره جنوبی مانند پژو 405 و پراید آنهم با کیفیت بسیار پائین تر از زمان مونتاژ سالهای اولیه درجا میزنند ! بی جا نیست اگر بگوئیم صنعت خودرو سازی دنیا با سرعت نور به پیش میرود و صتعت خودروسازی ایران با الاغ لنگ ! بخدا مردم ایران شایسته این بی حرمتی و سر افکندگی نیستند . اگر مدیران ما قدری همت و غیرت و تعصب ایرانی و یک ذره وجدان انسانی و تعهد اسلامی داشته باشند هیچ یک از ایرانیان شریف حسرت خرید یک خودرو کره ای را در دل نخواهند داشت و با افتخار از محصولات داخلی استفاده خواهند کرد . اما متاسفان همه ایرانیان مظلوم و دردمند هستند و نمیدانند دردشان را به کی بگویند و به کجا تظلم برند .

    موافقم 3
    مخالفم 0
  4. مهدی

    ۴ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (22 ديدگاه)

    بس که تو زندگی شخصی مردم حتی نحوه ی رفتن به توالت! دخالت کردن، ما هم باورمون شده که همه باید یکجور فکر کنند، یکجور سلیقه داشته باشند و…
    یکی کرولا دوسداره، یکی مگان، یکی پراید و… این دلیل نمیشه که بخوایم نظر خودمون رو بهش تحمیل کنیم! کسی هم با اسلحه بالاسر ما وانستاده که حتماً میری النترا میخری!!!
    من یکماه دنبال ماشین بودم ببینم چی خوبه برا شرایط من، از ریو 2015 شروع شد، سراتو، ام جی، اکسنت، النترا، تویوتا و…
    وقتی دیدم این ماشین از تستر امریکایی 5 ستاره ایمنی گرفته، جادار و راحته، موتور خوبی داره ( در حدی که من انتظار دارم و تا حالا هیچ ماشینی از 130 بالاتر نروندم چون فکر می کنم حماقته محضه تو ایران)، امکاناتش فوله و امثال مگان و کرولا به خواب شبشون هم این امکانات با این قیمت رو نمی بینن، مدل شرکتی ثبت نام کردم با 5 سال گارانتی، به محض این که دستم برسه، یه کلیپ معرفی دقیق ازش اپارات میذارم چون معتقدم کسی نتونسته این ماشینو اونجور که باید و شاید معرفی کنه. ما تو ایران زندگی می کنیم، محدود هستیم، حق انتخاب نداریم و… با این شرایط، در این رنج قیمت، از نظر من ماشین خوبیه و نیاز منو برآورده می کنه، ولی مطمئناً برای مجنونان سرعت و عاشقان سینه چاک تویوتا!! ماشین خوبی نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. saeed

    ۲۶ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به نظرتون النترا یا سراتو 2015 2000 سی سی با قدرت159 اسب بخار
    به نظرتون کدومش نرمترو بی صداتره؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر(اصفهان)

      ۲۹ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (27 ديدگاه)

      سعید جان سلام.من خودم النترا 2014 دارم.ازش فوق العاده راضیم.ولی سراتو قیمتش بالاتر و مصرفش بیشتر و کیفیت قطعاتش کمی بالاتره.قیافه هر دو خوبه.بستگی به سلیقت داره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. مهدی

    ۲۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام .سه هفته پیش از نمایدگی خریذ نقدی النترا 2015 فول کردم بابت قرار داد 115 م ت ازم گرفتن قبل قرار داد بشون گفتم شقف پانومرا می خواهم امکانش هست بم سقف پانومرا ندن …اگه ندادن چیکار کنم …ممنون میشم اگه راهنماییم کنید… بهم گفتن این مدل فول فول … واقعا می ترسم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. علیرصا

    ۲۶ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عزیز. النترا ۲۰۱۵ فروش نقدی نداره. ماشین هم سفارشدمیشه و میاد.بعید میدونم سفارشی بیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. الهام

    ۲۷ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من دو ماه النترنرا 2015 وارداتی از نمایشگاه خریدم درابتداثبت نام شرکتی کرده بودم ولی بر حسب اتفاق در نمایشگاه اقوام آماده شو دیدم دوباره رفتم نمایندگی متوجه شدم که خیلی از اپشن هایی که فکر میکردم رو ثبت نامها نداره یک نمونه اش نوی گیشن سایز بزرگ رو برداشته بودن سایز کوچک چینی به جاش گذاشته بودن یا گرمکن صندلی عقب نداشتن به نظر من ثبت نام اشتباه کلا موقع خرید آدم باید هر کالایی که باشه باید ببینم همین تحویل بگیرد تازه اگر سر وقت وهمون رنگی که می خواهید بهمون تحویل بدن در کل ماشین النترا نامبر
    وان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. درد کشیده از نمایندگیهای محترم سایپا - ایران خودرو - تویوتا - هیوندا - بنز

      ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      آره نمایندگیها ماشین تا ایران خودرو میکشن پایین تازه یکبار هم دیدم برام قطعه نمیدونم چی و کهنه گذاشته بودن که خوشبختانه به حرف یکی از آشنا ها گوش کردم و با تعمیرکار هیوندا رفتم ماشین و تحویل بگیرم دقیقا 5 ساعت طول کشید تا قطعه عوض شد نوش کردن برای گارانتی هم دیگه پیش اون نمایندگی نمیرم یک جورایی چشمام ترسیده از نمایندگی ادم بره تعمیرگاه بالا سر ماشین بایسته بهتر تا اینکه در عرض پنج سال یواش یواش ماشین و تبدیلش کنن به یک قراضه این طرز فکر شخصیه منه حالا یکی ممکنه فقط گارانتی براش مهم باشه ولی وجدانن خودتون ببینید رنگ که نوشتن هرچی عشقمون باشه شما کشک من کیک بچم رنگ بنفش خواسته بود صورتی تحویلم دادن نگرفتم حالا برم رنگ ماشین چند صد میلیونیم و بزارم به خواست نمایندگی بعدشم ماشینم که بلافاصله تحویل نمیدن تاریخ سالم که سعی میکنن ته موندهای انبار و تا وسط سال بندازن بجای 2014 میان 2013 میدن آپشنا هم که قربونش برم نیم فولم جدیدا ساختن حالا فولم ثبت نام کرده بودی بعد میگی من لامینت خواستم حتی مارک پشتشم نیست هرچی هم لازم داشته باشند توی این مدت که ماشین در اختیارشون باز می کنند میبندن روی ماشینهایی که گارانتی دارن که بعد که خودت خراب کردی بگن دیدی ما برات عوض کردیم خوب پدر من بر ندار عوضم نکن تا گارانتی خوب ثابت بشه یک جوری باهات حرف میزنن که بلا نصبت حالا اینها همش بگیم هیچ اون قسمتهایی که دزدیه میشه و اون قیمتی که خدا می دونه چطور در میادشم به کنار این تحقیری که ادم میشه میره از نمایندگی کاشین به خره به خدا به اینکه بیان صد برابر پول ماشین و به آدم بدن نمی ارزه بازم میگم این نظر من بودش البته از اونجایی که باید همیشه آخرش این و بگی میگم همین این طور نیستن فقط ما ندیدم همین موفق باشین امیدوارم انتقادات من باعث بشه نمایندگیها یکم ارزش برای خودشون بزارن و هیچی نگن راستی یادم رفت بگم هیوندا تازه توی همه اینها بهترین هستش وجدانن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. علیرضا

    ۱۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان .من خودم مگان 2000 دارم و فکر کنم این ماشین بدرد یه پیر مرد میخوره.اگه اپشنهای بروز رو داشت مگان از نظر سواری حرف نداره. الان برای النترا 2015 فول ثبت نام کردم و صاحب نمایندگی خیلی تعریف این ماشین رو میکرد.یه سوال دارم میشه سفارش سقف پانورما داد یا نه؟ دوستانی که النترا رو سوار شدن بگن ایا سواری خوبی داره؟ اگه قرار باشه مثل مگان باشه اصلا تعویضش نکنم.ممنونم اونایی که سوارش شدند جواب منو بدن.ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیررضا سابق

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (161 ديدگاه)

      سلام
      شما بهتره بری مگانتو سوار شی. هنوز زوده برات النترا سوار شی. برو وقتی پیرمرد شدی میخری.
      فقط موندم که چطور فکرت کار میکنه که النترا رو با مگان مقایسه می کنید؟ چطور خودرو بی کیفیت ایرانی رو به یه خارجی اصیل میفروشی. […] همین پراید و مگان بی کیفیت هست

      موافقم 1
      مخالفم 0
  10. جواد جلالي

    ۲۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    جرا مدیران شرکت النترا شرائط تحویل فوری ندارند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. ALI GOLD

    ۲ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با عرض سلام و خسته نباشید . دوستان گلم من متوجه نشدم ینی این النترا که مدل 2015 میفروشن با 2014 فرق داره ؟ موتور 2000 شده ؟ و چراغ هاش بازم عوض شده ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. شهاب

    ۶ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من هم مگان 2000وارداتی داشتم فروختم الان حدود چند ماه النترا دارم اصلا قابل مقایسه نیستند از خرید النترا پشیمان نمی شی اصلا یه دور سوار بشی می فهمی چی میگم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  13. جمشید

    ۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من حدود 20 روزه النترا شرکتی 2015 خریدم قبلا مگان 2000 – 206 صندوقدار – جی 5 اتومات – داشتم واقعا بدون هیچ گونه غرضی میکم ماشین فوق العاده نرم – بی صدا و تیزی است و ارزش 120 میلیون پولی را میدهی را دارد و در اتوبان با دنده تیپ ترونیک (دنده دستی ) واقعا کولاک میکند من که از خریدم واقعا راضی هستم فقط کمی کوبش عقب داردکه آنهم مهم نیست چون پاترول 8 سیلیندر با قیمت حدود 600 میلیون خیلی بیشتر از هیوندا النترا 120 میلیونی کوبش دارد..

    موافقم 1
    مخالفم 0
  14. امیر

    ۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام.جی پی اس این چجوری فعال میشه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. محمد

    ۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام.شنیدم کره یه نرم افزاری ساخته بنام Hyundai Blue link.میشه بگید چجوری باید بخرمش؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. مجید

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    درود بر دوستان عزیز
    من یک مشاوره میخواستم راجع به واردات . میخوام یک عدد النترا 2015 بیارم . امارات مدل جی ال 54000 درهم و جی ال اس 71500 درهم هست.
    اولا کدوم مدل رو بخرم که مناسب تره . و اینکه با هزینه گمرک چقدر اینجا برام تموم میشه حدودی. از بابت خریدن و حمل و نقل و ترخیص از بندر مشکلی ندارم چون در این مکان ها آشنا دارم.
    ممنون میشم دوستان اگر نظری دارن بگن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. فربد

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان،من تو برند هیوندای فقط مدل ولوستر ۲۰۱۵ به دلم میشینه ،2014 رو داشتم خداییش فنی معرکه بود،ولی خب دنیا همینه یه دفعه چپ شد و …
    البته شکر که خودم اینجا در سلامتم و دارم کامنت میزارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. مهران

    ۲۷ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام قیمت هوندای النترا 2015 چنده؟
    ممنون میشم جواب بدین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. سینا

    ۲۹ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستانی که میخواهید این ماشین بخرید این ماشین تا اونجایی که من میدونم سقف پانومراش تو ایران نیست , سیستم ای پی اس و اینجا ور میدارن , من مدل 2015 فول و دارم واقعا خوبه بی سر صدا و تیز عالی خوب فقط به خاطر لاستیک های فاق کوتاهش میکوبه چون واسه جاده های داغون ایران طراحی نشده , بعد ظبط فابریکشم بر میدارن که فرمت های تصویری رو نمیتونید باهاش اجرا کنید فقط رنگی هست در کل ماشین نرم و خوبیه ظاهرشم واقعا تو مدل 2015 زیبا شده مخصوصا چراغ جلوش که رخ ماشین و اخمو کرده و اتولایت زیبایی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا