هیوندای

معرفی هیوندای ولوستر Value Edition

هیوندای نسخه‌ی تریم جدیدی را با نام Value Edition برای ولوستر در نظر گرفته است. این نسخه بهای ۲۱۳۵۰ دلاری داشته و در مقایسه با سفارش جداگانه‌ی تجهیزات باعث صرفه‌جویی ۹۵۰ دلاری در هزینه خرید می‌شود.

hyundai-veloster-value-edition-57
از ویژگی‌های استاندارد این نسخه می‌توان به رینگ‌های ۱۸ اینچی، سانروف پانورامیک، کلید خودرو به همراه دکمه‌ی استارت، سیستم ناوبری ۷ اینچی به همراه سیستم‌های اپل کارپلی و اندروید اتو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم ارتباطی Blue Link، استارت ریموت Blue Link و سیستم صوتی مرغوب با ۸ بلندگو اشاره کرد.

hyundai-veloster-value-edition-20
مایک ایوانف مدیر هیوندای می‌گوید:

Value Edition تجسم علاقه‌ی ما به ارائه‌ی تجهیزات بیشتر با بهایی کمتر است. مطلوب‌ترین آپشن ها در این خودرو وجود داشته و در عین حال بهای کمتری نیز توسط مشتری پرداخت می‌شود.

طبق گفته‌های هیوندای، تمامی ولوسترها به‌صورت استاندارد با طیف مناسبی از تجهیزات ایمنی از جمله ۶ عدد کیسه هوا، کنترل الکترونیکی پایداری، کنترل کشش، ترمزهای ضد قفل و سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها و DRL ها عرضه می‌شوند.

hyundai-veloster-value-edition-12

hyundai-veloster-value-edition-13

hyundai-veloster-value-edition-15
نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربو یا تنفس طبیعی است. نسخه‌ی تنفس طبیعی قدرت ۱۳۲ اسب بخاری و گشتاور ۱۶۲ نیوتون متری دارد درحالی‌که مدل توربو قدرتمندتر بوده و ۲۰۱ اسب بخار و ۲۶۴ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند.

صرف‌نظر از پیشرانه، خریداران می‌توانند از بین گیربکس ۶ سرعته دستی یا دوکلاچه اتوماتیک یکی را انتخاب کنند.

hyundai-veloster-value-edition-62

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (218 ديدگاه)

    از فرم ولوسترخوشم نمیاد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حسین

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (2820 ديدگاه)

    چرا توربواش در ایران کمه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. amin

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1126 ديدگاه)

    تجربه من از ولوسترهایی که تو کیش دیدم اینه که متاسفانه بر عکس برخی دیگر محصولات هیوندای کیفیت جالبی حداقل در زمینه کابین نداره.واقعا داخلش حس بی کیفیتی به آدم میده در صورتی که مثلا النترا یا حتی اکسنت هم اینجوری نیست و کابین النترا به نظرم خوبه ولی ولوستر واقعا کابین خشک و با کیفیت پایینی داره خصوصا داشبوردش واقعا بده.
    ولی به لحاظ فنی نمیدونم وضعیتش چطوره و تجربه ای ندارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ?ReventОn

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (282 ديدگاه)

    واقعا پیشرفت کیا هیوندایی(دقیقا هیوندایی تلفظ میشه)رو میشه با وضوح حس کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. حسین وی

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (463 ديدگاه)

    ماشینه تحت فشاریه :|

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Man

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (71 ديدگاه)

    بدون تعصب ماشینی خیلی خوبیه واسه جوانان. دوستم نسخه توربو شو داره ارس پلاک حدود ۵۰ تومن خریده دست دوم البته . بر عکس اون دوستمون که میگه شتاب نداره اتفاقا شتاب خیلی خوبی داره ‌. جون میده واسه دور دور تو فروغی و ولیعصر. البته من نمیکم بهترین ماشینه ولی به نسبت قیمتش خیلی ماشین خوبیه. البته من به دوستم پیشنهاد ماکسیما رو دادم ولی دوستم از قیافه این ماشین خوشش میومد که خریدش . ما هم با سمند خودمون حال میکنیم البته مدلش ۸۵ هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (218 ديدگاه)

      اون دوستمون مدل تنفس طبیعیش رو گفته ، ماشین دوست شما توربو هست .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. (پهلوان مک لارن)new great britain

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (2777 ديدگاه)

    دوستان نویسنده اگه میشه درباره ی اولین رانندگی با رنج روور SV AUTOBIOGRAPHY DYNAMIC که تو موتور ترند هست هم مطلب بزارین.
    ممنون.(ببخشید بابت مطلب بی ربط)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (4524 ديدگاه)

      سلام
      در دست اقدامه دوست عزیز
      ارادت

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (پهلوان مک لارن)new great britain

        ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (2777 ديدگاه)

        ممنون شاهین جان.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. sunmartin

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1918 ديدگاه)

    من نمیدونم کیفیت ولستر چطوره اما حداقل اینو میدونم در خارج از ایران بهای کمتری نسبت به همرده های خودشون دارند و این یعنی موفقیت هیوندای در ضمن این شرکت در نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی سی بی اس واقعا خوش درخشید و چندین و چند تکنولوژی معرفی کرد و این یعنی هیوندای برای تحقیقات تکنولوژیکی خودش حلضرا حسابی پول خرج کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. رضا

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (20 ديدگاه)

    شتاب مدل تنفس طبیعی خیلی کنده

    تجربه شخصی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. حامی

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تا 100 میلیون تومن هزینه برای خرید خودرو هیچ ماشینی به پا یه ولوستر 2014 تمیز کم کارکرد نمیرسه! با قاطعیت میگم هیچ ماشینی از بس این لامصب خوشگله اتفاقا برای این رنج قیمت موتور خیلی خوبیم روش هست یه موتور 1600 با توان 138 اسب بخار (هیچ خودرویی توی بازار داخلی نداریم با موتور 1600 تنفس طبیعی با این قدرت موتور!) و گیربکس اتومات دوبل کلاچ 6 دنده، از نظر امکانات هم نمیدونم دنبال چی هستید با 100 تومن از یه ماشین غیر چینی! کروز کنترل و صندلی برقی و گرم کن و آینه برقی و سقف پانامرا سنسور نور و بارون و تهویه اتومات و 6 ایربگ و انواع و اقسام سیستم های ایمنی و کنترلی و… و…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. ALIREZA

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (31 ديدگاه)

    داداشم یه سراتو کوپه 2015توربو (T-gdi) پلاک اروند خریدحدود 45 تومن در اومد خیلی شتابش بهتر و سواری سرتر نسبت به ولستر داره شتاب 0 تا 100 تو 6الی 7 ثانیه هست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا