چشم اندازهیوندای

همه مدلهای 2012 هیوندای

با وجود تحریم ایران توسط هیوندای، واردات این خودرو از مبادی غیر مستقیم در سال جاری ادامه دارد. بسیاری از مدلهای تولیدی هیوندای در کشور ما نیز عرضه می شوند و دوست داران خودرو کم و بیش با آنها آشنایند. در این مقال قصد معرفی مختصر کلیه مدلهای تولیدی ۲۰۱۲ هیوندای به همراه مشخصات و قیمت آنها را داریم. بد نیست بدانیم که بعضی از مدلهای هیوندای امسال دچار تغییر نسل خواهند شد یا از چرخه تولید خارج می شوند و این باید برای خریداران این مدلها مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

hyundai 2012

هیوندای  i10
کوچکترین عضو خانواده هیوندای که یک هاچ بک پنج در است و بیشتر برای بازار هند طراحی و ساخته شده است. این ماشین با موتورهای ۱.۱ لیتری و ۱.۲ لیتری دیزلی و بنزینی  و یک مدل الکتریکی قابل سفارش است.
قیمت: ۷,۱۵۵ دلار تا ۱۲,۰۵۲ دلار در هندوستان

Hyundai i10 2012Hyundai i10 2012Hyundai-i10_2012_frontHyundai-i10_2012_rearHyundai-i10_2012_rear-seatHyundai-i10_2012-interior

هیوندای i20
این ماشین کوچک و جمع و جور از سال ۲۰۰۸ در هند و ترکیه تولید می شود. این خودرو پنج ستاره ایمنی را از موسسه Euro NCAP برای تست تصادف دریافت کرده است.
قیمت: ۹,۲۷۰ دلار تا ۱۵,۰۲۸ دلار در هندوستان

Hyundai-i20_2012Hyundai-i20_2012-frontHyundai-i20_2012-rear
Hyundai-i20_2013Hyundai-i20_2013_dashboardHyundai-i20_2013-side
هیوندای ix20
این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه پاریس در سال ۲۰۱۰ رونمایی شد. ix20 یک مینی MPV است که با کیا سول و هیوندای i20 در پلاتفرم مشترک می باشد. فعلا این اتومبیل با موتورهای ۱.۴ و ۱.۶ لیتری و ۵ در بصورت انحصاری در اروپا عرضه می شود.
طول*عرض*ارتفاع  ۴۱۰*۱۷۶*۱۶۰
فاصله بین دو  محور ۲۶۱ سانتی متر
فضای صندوق ۴۴۰ لیتر
وزن خالص ۱۱۷۸ کیلوگرم

Hyundai-ix20-2012Hyundai-ix20_2012Hyundai-ix20_2012_dashboardHyundai-ix20_2012_frontHyundai-ix20_2012_interiorHyundai-ix20_2012_rear

هیوندای اکسنت (ورنا)
این خودرو از سال ۹۴ در فهرست تولیدات هیوندای قرار گرفت و تاکنون چهار نسل از آن تولید شده است. در حال حاضر هیوندای اکسنت با کیا ریو در پلاتفرم مشترک می باشد. در آزمون ایمنی IIHS این خودرو چهارستاره را کسب کرده است. مدلهای مختلفی از اکسنت بصورت هاچ بک سه و پنج در و سدان چهار در تولید می شوند. موتورهای فعلی ۱.۴ لیتری بنزینی با توان ۱۰۷ اسب بخار و ۱.۶ لیتری بنزینی با توان ۱۲۳ اسب بخار می باشند. موتورهای دیزلی نیز برای این خودرو قابل انتخاب می باشند.
طول: ۴۱۱ سانتی متر هاچ بک و ۴۳۰ سانتی متر سدان
عرض: ۱۷۰ سانتی متر
ارتفاع: ۱۴۵ سانتی متر
قیمت هیوندای اکسنت (ورنا) $۱۴,۵۴۵ مدل ۲۰۱۳
Hyundai-Accent_2012_dashboardHyundai-Accent_2012_frontHyundai-Accent_2012_hatchbackHyundai-Accent_2012_hatchback-rearHyundai-Accent_2012_rearHyundai-Accent_2012_rear-seatHyundai-Accent_2012_sedanHyundai-Accent_2012_sideHyundai-Accent_2012-sedan

هیوندای النترا (آوانته)
یکی از محبوبترین خودروهای هیوندای که بعنوان خودروی سال نیز در آمریکای شمالی برگزیده شد. بعنوان یک سدان کوچک و فشرده اما کامل و با موتورهای ۱.۶ و ۱.۸ لیتری عرضه می شود. این خودرو از سال ۱۹۹۰ در خط تولید قرار گرفته و تاکنون پنج نسل از آن طراحی و تولید شده است.
طول*عرض*ارتفاع ۴۵۳*۱۷۷*۱۴۴ سانتی متر
فاصله بین دو  محور ۲۷۰ سانتی متر
وزن خالص ۱۱۵۰ کیلوگرم
قیمت النترا سدان ۱۶,۶۹۵ دلار
هیوندای الانترا تورینگ $۱۵,۹۹۵ – $۲۰,۲۹۵
Hyundai_Elantra_2012Hyundai-Elantra-2012Hyundai-Elantra_2012_interiorHyundai-Elantra_2012_rear_seatHyundai-Elantra_2012_sideHyundai-Elantra_2012-sedan

هیوندای i30
این خودرو اشتراکات فراوانی با النترا دارد اما بزرگترین تفاوت آن در سبک هاچ بک بدنه i30 می باشد. i30 در کانادا و آمریکا با نام النترای واگن یا تورینگ عرضه می شود. پلتفرم این ماشین با کیا سید یکسان و مشترک است. موتورهای ۱.۴ لیتری، ۱.۶ لیتری و ۲ لیتری بنزینی و ۱.۶ و ۲ لیتری دیزلی روی این خودرو قابل انتخاب اند.
i30 از سال ۲۰۰۷ تولید شده و تاکنون دو نسل از آن به بازار آمده است. مدل استیشن این خودرو با پسوند CW هنوز روی پلاتفرم نسل قبلی عرضه می گردد.
طول*عرض*ارتفاع ۴۳۰*۱۷۸*۱۴۸ سانتی متر
فاصله دو محور جلو و عقب ۲۶۵ سانتی متر
وزن خالص ۱۱۸۵ کیلوگرم
قیمت: $۱۵,۹۹۵ – $۲۰,۲۹۵
Hyundai-i30_2013_dashboardHyundai-i30_2013_frontHyundai-i30_2013_rearHyundai-i30_2013_sideHyundai-i30_2013 sideHyundai-i30_Wagon_2013Hyundai-i30_Wagon_2013_rearHyundai-i30_Wagon_2013_side
Hyundai_i30-2013-rear

هیوندای i40
یکی از جوانترین فرزندان هیوندای که در سال ۲۰۱۱ معرفی شد و در رده خودروهای خانوادگی متوسط و بزرگ قرار می گیرد. این خودرو در دو نوع سدان چهار در و واگن پنج در تولید می شود . i40 در پلاتفرم با سوناتا یکی است و آن را نسخه اروپایی سوناتا نیز می دانند. i40 بجز اروپا در استرالیا و نیوزیلند نیز به فروش می رسد.
طول*عرض*ارتفاع مدل واگن ۴۷۷*۱۸۱*۱۴۷
طول*عرض*ارتفاع مدل سدان ۴۷۴*۱۸۱*۱۴۷
فاصله محورهای جلو و عقب ۲۷۷ سانتی متر
وزن خالص ۱۳۹۵ کیلوگرم
Hyundai-i40_2012_dashboardHyundai-i40_2012_rearHyundai-i40_2012_sedanHyundai-i40_2012_sideHyundai-i40_Tourer_UK_Version_2012Hyundai-i40_Wagon_2012

هیوندای سوناتا
بدون اغراق سوناتا محبوبترین و معروفترین خودروی هیوندای است. سابقه تولید این ماشین به سال ۱۹۸۵ برمی گردد. نسل ششم سوناتا دیگر یک خودرو فول سایز شناخته می شود. موتورهای ۲ و ۲.۴ لیتری روی این خودرو قرار می گیرند.
سوناتا در بعضی از بازارها با نام i45 و در اروپای غربی با نام i40 عرضه می شود.
طول*عرض*ارتفاع ۴۸۲*۱۸۳*۱۴۷
فاصله بین دو محور ۲۷۹ سانتی متر
حجم صندوق ۵۲۳ لیتر
وزن خالص ۱۴۰۷ کیلوگرم
قیمت هیوندای سوناتا $۲۰,۸۹۵ – $۲۸,۱۹۵
قیمت سوناتای هایبرید ۲۵,۸۵۰ دلار
Hyundai-Sonata_2012Hyundai-Sonata_2012_dashboardHyundai-Sonata_2012_frontHyundai-Sonata_2012_rearHyundai-Sonata_2012_rear_seatHyundai-Sonata_2012_side

هیوندای آزرا (گرانجور)
این اتومبیل هم سابقه ای طولانی دارد و از سال ۱۹۸۶ در خط تولید هیوندای قرار دارد. گرانجور فاصله بین دو خودروی سوناتا و جنسیس سدان را پر می کند. خودرویی لوکس و جادار که پنج نسل از آن تولید شده اند.
در حال حاضر موتورهای ۲.۴ لیتری ۱۷۶ اسبی و ۱۹۸ اسبی و ۳ لیتری ۲۴۷ و ۲۷۰ اسبی و ۳.۳ لیتری ۲۹۳ اسب بخار روی این اتومبیل قرار می گیرند.
طول*عرض*ارتفاع ۴۹۱*۱۸۶*۱۴۷
فاصله بین دو محور ۲۸۴ سانتی متر
فضای صندوق عقب ۵۴۶ لیتر
وزن خالص ۱۵۱۶ کیلوگرم
هیوندای آزرا (گرانجور) ۳۲,۰۰۰ دلار
Hyundai-Azera_2012Hyundai-Azera_2012_dashboardHyundai-Azera_2012_interiorHyundai-Azera_2012_rearHyundai-Azera_2012_rear-seatHyundai-Azera_2012_sunroof

هیوندای ولوستر
یکی از جدیدترین خودروهای اسپرت کامپکت هیوندای که در سال ۲۰۱۱ متولد شد. این کوپه سه در (یک درب در سمت راننده و دو درب در سمت دیگر) در ادامه مدل کوپه تیبورن (Tiburon) ساخته می شود که در سال ۲۰۰۸ بازنشسته شده بود. دو ۱.۶ لیتری معمولی و توربو روی ولستر قابل انتخاب است. مدل معمولی ۱۳۸ اسب بخار قدرت دارد اما چون این رقم برای یک خودروی اسپرت بسیار ناچیز است، مدل توربو با قدرت ۲۰۱ اسب بخار نیز تولید شده است.
طول*عرض*ارتفاع ۴۲۱*۱۷۹*۱۴۰ سانتیمتر
فاصله بین دو محور ۲۶۵ سانتی متر
فضای صندوق عقب ۴۳۹ لیتر
وزن خالص ۱۱۷۲
قیمت ولوستر معمولی ۱۷,۳۰۰ دلار
هیوندای ولوستر توربو ۲۲,۷۲۵ دلار
Hyundai-Veloster_2012Hyundai-Veloster_2012_dashboardHyundai-Veloster_2012_open-doorsHyundai-Veloster_2012_rear
Hyundai-Veloster_2012_sideHyundai-Veloster_Turbo_2013Hyundai-Veloster_Turbo_2013_front-seatHyundai-Veloster_Turbo_2013_open-doorsHyundai-Veloster_Turbo_2013_rear

جنسیس کوپه
جنسیس را می  توان تلاش هیوندای برای تمایز بین محصولات عادی و لوکس خود دانست. جنسیس کوپه از سال ۲۰۰۸ وارد بازار شد. این خودرو اولین مدل کوپه دیفرانسیل عقب هیوندای بود که در پلاتفرم با جنسیس سدان اشتراکاتی دارد. سال ۲۰۱۳ نسل جدیدی از جنسیس کوپه وارد بازار خواهد شد که طراحی آن شبیه ولوستر و سایر خودروهای جدید هیوندای است.
در حال حاضر دو موتور دو لیتری چهار سیلندر توین توربو و شش سیلندر ۳.۸ لیتری روی جنسیس کوپه قابل انتخاب می باشند. مدل چهار سیلندر ۲۷۴ اسب بخار نیرو و ۲۷۵ پوند فوت گشتاور تولید می کند. این اعداد برای مدل شش سیلندر به ترتیب ۳۴۸ اسب و ۲۹۵ پوند فوت می باشند.
طول*عرض*ارتفاع ۴۶۳*۱۸۶*۱۳۸ سانتیمتر
فاصله بین دو محور ۲۸۲ سانتی متر
فضای صندوق عقب ۴۳۹ لیتر
وزن خالص ۱۴۹۴ برای چهار سیلندر و ۱۵۴۱ برای مدل شش سیلندر
قیمت جنسیس کوپه $۲۴,۲۵۰ – $۳۲,۲۵۰
2012-Hyundai-Genesis-Coupe2013_Hyundai_Genesis_Coupe2013-hyundai-genesis-coupe2013-hyundai-genesis-coupe-interior2013-Hyundai-Genesis-Coupe-rearHyundai-Genesis-Coupe-2013

جنسیس سدان
جنسیس یکی از محبوبترین خودروهای لوکس کره ای است که برای رقابت با خودروهای لوکس اروپایی و ژاپنی وارد بازار شده است. جنسیس فعلی در سال ۲۰۰۸ رونمایی شد و احتمالا سال آینده همزمان با مدل جدید جنسیس کوپه، نسل جدید آن به بازار معرفی می شود.
سدان لوکس جنسیس همان راهی را می رود که نیسان با اینفینیتی و تویوتا با لکسس پیموده اند. موتورهای جنسیس، شش سیلندر  ۳.۸ لیتری (۳۳۳ اسب بخار و ۲۹۱ پوند فوت) و هشت سیلندر ۴.۶ (۳۸۵ اسب بخار و ۳۳۳ پوند فوت) و ۵ لیتری (۴۲۹ اسب بخار و ۳۷۶ پوند فوت) می باشند.
طول*عرض*ارتفاع ۴۹۸*۱۸۹*۱۴۷ سانتیمتر
فاصله بین دو محور ۲۹۳ سانتی متر
فضای صندوق عقب ۴۳۹ لیتر
وزن خالص ۱۷۰۱ تا ۱۸۳۷ کیلوگرم برای مدلهای شش تا هشت سیلندر
قیمت جنسیس سدان $۳۴,۲۰۰ – $۴۶,۵۰۰
Hyundai-Genesis_2012Hyundai-Genesis_2012_dashboardHyundai-Genesis_2012_headlightHyundai-Genesis_2012_rearHyundai-Genesis_2012_rear-seatHyundai-Genesis_2012_side

ایکواس (سنتینیال)
گرانترین و لوکسترین خودروی هیوندای که یک سدان اندازه بزرگ است و از سال ۱۹۹۹ پا به عرصه وجود گذاشت. این خودرو در خاورمیانه بنام سنتینیال و در بعضی از بازارها با کد i65 شناخته می شود. نسل اول این خودرو تا سال ۲۰۰۸ تولید می شد. اما از سال ۲۰۰۹ نسل دوم با الهام از مرسدس کلاس S و ب ام و سری ۷ و لکسس LS به بازار آمد. سنتینیال با موتور هشت سیلندر ۵ لیتری مجهز به تزریق مستقیم سوخت با توان ۴۲۹ اسب بخار و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دستی دنده (شیفترونیک) ارائه می شود. موتور این خودرو یکی از ۱۰ موتور برگزیده سال ۲۰۱۲ نام گرفته است.
یک مدل لیموزین نیز از این خودرو وجود دارد که ۳۰ سانتی متر فضای بیشتری بین دو محور ایجاد شده است.
طول*عرض*ارتفاع ۵۱۶*۱۹۰*۱۴۹ سانتیمتر
فاصله بین دو محور ۳۰۴ سانتی متر
فضای صندوق عقب ۴۳۹ لیتر
وزن خالص ۱۷۰۱ تا ۱۸۳۷ کیلوگرم برای مدلهای شش تا هشت سیلندر
قیمت ایکواس-سنتینیال $۵۹,۰۰۰ – $۶۶,۰۰۰
Hyundai-Equus-Centennial-2012Hyundai-Equus-Centennial-2012Hyundai Equus-Centennial 2012 interiorHyundai Equus-Centennial rearHyundai Equus-Centennial rear seatHyundai Equus-Centennial 2012

هیوندای وراکروز (ix55)
وراکروز که در اروپا با نام ix55 به فروش می رسد از سال ۲۰۰۶ تاکنون پرچمدار شاسی بلندهای هیوندای بوده است. این SUV متوسط القامت که روی پلتفرم سانتا فه ساخته می شود، با پنج ستاره ایمنی در تست تصادف توسط IIHS بعنوان یکی از امنترین خودروهای این کلاس شناخته شده است. موتور وراکروز ۳.۸ لیتری بنزینی (با ۲۶۰ اسب بخار توان) یا ۳ لیتری دیزلی (ویژه اروپا) است و یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال نیرو به هیوندای از نوامبر سال ۲۰۱۲ تولید وراکروز را متوقف و مدل ۷ نفره سانتافه را جانشین آن خواهد کرد.
طول*عرض*ارتفاع ۴۸۴*۱۹۵*۱۸۱ سانتیمتر
فاصله بین دو محور ۲۸۰ سانتی متر
وزن خالص  ۱۹۳۶ برای مدل های دیفرانسیل جلو و ۲۰۱۱ کیلوگرم برای مدلهای دو دیفرانسیل
قیمت هیوندای وراکروز $۲۸,۳۴۵ – $۳۶,۱۹۵
hyundai-veracruz-2012hyundai-veracruz-2012_interiorhyundai-veracruz-2012_rear

هیوندای سانتافه
سانتافه را باید محبوبترین شاسی بلند هیوندای دانست که با قیمت مقرون بصرفه و توانایی های مناسب و امکانات خوب خود، مشتریان زیادی را برای خود دست و پا کرده است. سانتافه در پلاتفرم با کیا سورنتو شریک می باشد. از ماه ژوئن نسل سوم سانتا فه در مدل ۵ نفره و از ماه نوامبر مدل ۷ نفره آن به بازار خواهند آمد. مدلهای با هفت صندلی از فاصله بین دو محور بیشتری برخوردارند و همچنین هواکش موتور، رینگهای ۱۸ اینچی، اگزوز و فرم بدنه آنها متفاوت می باشد. موتورهای سانتافه جدید ۲ لیتری توربو، ۲.۴ لیتری معمولی،۲ لیتری و ۲.۲ لیتری توربو دیزل می باشند. این موتورها تنها چهار سیلندر دارند اما توان فوق العاده ای تولید می کنند. بثلا موتور ۲.۴ لیتری ۱۹۰ اسب بخار و موتور ۲ لیتری توربو ۲۶۴ اسب بخار نیرو تولید می کنند. مصرف سوخت نیز بسیار مناسب است و بین ۷.۱ تا ۷.۶ لیتر در سیکل ترکیبی می باشد. مدلهای پایه بصورت دیفرانسیل جلو و مدلهای دو دیفرانسیل قابل انتخاب می باشند.
طول*عرض*ارتفاع ۴۶۹*۱۸۸*۱۶۸سانتیمتر برای مدل پنج نفره (شاسی کوتاه)
طول*عرض*ارتفاع ۴۹۰*۱۸۸*۱۶۹سانتیمتر برای مدل هفت نفره (شاسی کشیده)
فاصله بین دو محور ۲۷۰ سانتی متر برای مدل ۵ نفره و ۲۸۰ سانتی متر برای مدل ۷ نفره
وزن خالص –
قیمت هیوندای سانتافه $۲۳,۲۲۵ – $۳۰,۹۲۵
Hyundai-Santa_Fe_2013Hyundai-Santa_Fe_2013_frontHyundai-Santa_Fe_2013_rearHyundai-Santa_Fe_Sport_2013Hyundai-Santa_Fe_Sport_2013_boxHyundai-Santa_Fe_Sport_2013_dashboardHyundai-Santa_Fe_Sport_2013_rearHyundai-Santa_Fe_Sport_2013_rear-seatHyundai-Santa_Fe_Sport_2013_side

هیوندای توسان (ix35)
کراس اوور کوچک هیوندای اینک دومین نسل خود را طی می کند. ix35 یا توسان فعلی اولین بار در سال ۲۰۰۹ و در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش درآمد. اندازه جمع و جور و بهره وری در مصرف سوخت از امتیازات این مدل می باشند. هیوندای برای تولید این مدل ۳۶ ماه زمان و ۲۲۵ میلیون دلار صرف توسعه و تحقیق نموده است. موتورهای بنزینی ۱.۶، ۲ و ۲.۴ لیتری روی توسان قابل نصب اند. موتور چهارسیلندر ۲ لیتری ۱۶۵ اسب بخار نیرو تولید می کند و مدل ۲.۴ لیتری هم ۱۷۶ اسب بخار. هیوندای توسان، همانند برادر بزرگتر خود در دو نوع دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل عرضه می شود.
طول*عرض*ارتفاع ۴۴۱*۱۸۲*۱۶۵سانتیمتر
فاصله بین دو محور ۲۶۴ سانتی متر
وزن خالص ۱۵۲۸ کیلوگرم برای مدل دیفرانسیل جلو و ۱۵۸۳ کیلو برای مدل دو دیفرانسیل
قیمت هیوندای توسان $۱۹,۱۴۵ – $۲۶,۴۹۵
Hyundai-ix35-2012Hyundai-ix35_2012Hyundai-ix35_2012_overHyundai-ix35_2012_rearHyundai-ix35_2012_rear-seatHyundai-ix35_2012-dashboardHyundai-ix35_2012-frontHyundai-ix35_2012-rearHyundai-ix35_2012-side

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۸۴ دیدگاه‌ها

  1. حسین007

    ۱ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (25 ديدگاه)

    معلومه که تویوتا از هیوندا و کیا بهتره. تویوتا اصالت داره، ولی هیوندا و کیا بیشتر طرحشون کپی از مدل های ماشینای اروپایی و امریکایی هستش، چون که اصالت ندارن. کیفیت هیوندا هم با تویوتا قابل مقایسه نیست. هیوندا فقط آپشن زیاد داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امير

      ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (3 ديدگاه)

      هیچی ix55 نمیشه شماها که سوار نشدید الکی نظر ندید توی دس انداز ای ایکس نرمترینه. توی شتاب پرادو یه ساعت جون میکنه ولی ای ایکس زمینو میکنه. خواهشا اول سوارشید

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. رضا

    ۲ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اسطوره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. یونس

    ۳ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    من عاشق ماشین سونا تاام

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. محمدخان

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (7 ديدگاه)

    با سلام
    اگه بخوام جنسیس کوپه بخرم، نظرتون چیه؟
    کسی هست که تستش کرده باشه؟ لطفا راهنمایی کنین!
    جایگزینش چی باشه خوبه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امير

      ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (3 ديدگاه)

      جنسیس کوپه خوبه فقط باید لاستیکاشو عوض کنی فاق بلند بذاری چون میزنه بیرون بعد از ٢ ماه سوناتا هم اینجوریه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. maziyar

      ۴ آبان ۱۳۹۱
      سوابق: (132 ديدگاه)

      اگه میخوای جنسیس کوپه بخری باید بگم چرا؟
      اگه از نظر موتور میگی که حرف نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. منصور

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هیچ شکی نیست که تویوتا و لکس اعتبار و سابقه بیشتری نسبت به هیوندا دارند ولی این دلیل نمی شه که محصولات هیوندا بی کیفیتتر از ژاپنیها باشد.همین بس که در خیلی از رنکینگها هیوندا رتبه بالائی رو داره و اونهم از مراجع معتبر.نمونه آن کسب اعطای نشان توسط موسسه j.d power که حتی در حضور بنز eکلاس BMW series 5 رده بالاتری را گرفته.
    لینک:http://autos.jdpower.com/ratings/dependability.htm?study=909201235&catStudy=909201236
    در قسمت ratingگزینه Ratings By Bodystyle را انتخاب و سپس از کادر جلوئی آن midsize premium car را انتخاب و جنسیس را با خودرو های دیگه مقایسه کنید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. علی

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خداییش سانتافه 2012 نسبت به قیمتش از تمام هیوندای ها به صرفه تره . من با این ماشین تو جاده انزلی رفتم فقط 7 تا میسوزوند . باور ندارید ایمیل بدید عکسشو گرفتم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. saeed

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (8 ديدگاه)

    واقعا که ix55 تو بین suv های داخل ایران از همشون سر تر هست خیلی نرم وشتاب خوبی داره ومصرفش هم تو جاده با تهویه 9 هست وارزش داره هرکی بخره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. aliii

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    من هیوندا جنسیس کوپه رو دست دارم از خیلی از مشین هاقوی تره مخصوصا سانتافه قیمتش کم تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. aliii

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    بهترین ماشسن هیوندا از نظر سرعت وقشنگی توپی قدرت
    هیوندا جنسیس کوپه ست بهترینه 0تا100فقت 5ثانه ست مصرف سوختشم نسبت به حجم موتورش عالیه کیفیتشون هم بالاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. حسین

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام دوستان من می خواهم 1سوناتا ازامارات واردکنم به نظرشما ارزش داره که این کار بکنم واین که چه مدل سوناتا به دردبخورترهست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امین

      ۱۱ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام.من خودم کارشناس گمرک هستم.وارد کردن خیلی درد سر داره.به نظر من از اینجا بخری بهتره.ممکنه که حالا قیمت یه ذره تفاوت داشته باشه ولی نمی صرفه…

      سانتافه عالیه ولی یکم خشکه و لرزش داره.غیر از این ها عالیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. maziyar

        ۱۱ آبان ۱۳۹۱
        سوابق: (132 ديدگاه)

        اول که این رفیقمون گفت سوناتا،نگفت سانتافه
        بعدشم تو چی داری که به سانتافه گفتی خشک؟
        لندکروز داری؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  11. amin

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فقط ix55.
    ما خودمون ix55 داریم ولی وقتی سانتافه سوار شدم واقعا فهمیدم ماشین خودمون چی هست.
    آپشن های ix55هم که چیزی کم نداره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. ارمین

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    من قبلا جنسیس داشتم به جز سیستم ترمز که زیاد تعریفی نداشت ودید آینه های دو طرف که اونم تعریفی نداشت بقیه امکانات وقابلیت های فنی اون عالی بود.اگه کسی قصد خرید داره از دستش نده.الان سنتنیال دارم و واقعا عالی نه اینکه ماشین خودمه بخوام تعریف کنم ولی به نظرم سنتنیال حتی ازBMW 740هم خیلی خیلی بهتره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. امیر بیدختی

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    با سلام:
    من خودم هم ماشین ix55 و سونوتا نیو دارم
    هرچی پول بیشتر بدی ماشینت راحت رو باحال تره یا علی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. سارا

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من خودم جنسیس سدان دارم ماشین فوق العاده فوق العاده ای برای خرید از دستش ندید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. آرمان

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    فقط ix55. امکاناتش عالیه. بهترین ماشین شاسی بلند تو قیمتش هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. نانا

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (35 ديدگاه)

    من خودم پراید دارم خودشم از نوع 141 اگه قصد خودکشی دارید یه سرازیری پیدا کنید و 130 تا برونینش راستی از لحاظ آپشمن چیزی از جنسیس کمتر نداره -آپشن ها:چراغ جلو وعقب .موتور.برف پاک کن .راستی بخاری هم داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. نانا

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (35 ديدگاه)

    راستی یادم رفت به سارا خانم بگم که شما اگر فرزند بک فرد میلیاردر باشید پدرتون واسه شما تهش مزدا3 نیو هاچبک میخره جنسیس مال داداشتونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. زاپاتا

    ۳ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ix55 از خیلبانهای تهران میزنه بیرون(عدم ظرفیت فرهنگی) الان بهترین حودرو برای تهران ال 90 پارس خودرو است حتی مزدا3 هم برای تهران زیاده من یک لندکروز2010 گرفتم واقعا الان فهمیدم جو گیر بودم تو اتوبان 4 لاینه که 7 لاین ماشین میره توش حماقت محض بود هیچ جای دنیا دور برگردان تو لاین تندرو نیست جز ایران

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. عماد

      ۲۱ آبان ۱۳۹۱
      سوابق: (25 ديدگاه)

      معلومه زدی ماشینو ترکوندی!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. شاهین

    ۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوست عزیزی که ماشین حاجی بازاری و خزی مثل ix55 رو با پرادو مقایسه میکنی ، به نظرم اونی که سوار نشده و نظر میده شما هستی . نمیدونم تا حالا prado off road 2012 از نزدیک دیدید یا نه ، ولی اگه قسمتتون بشه یک بار سوار شید معنی سواری و شتاب رو متوجه میشید و دیگه اون رو با اسباب بازی های کره ای مقایسه نمیکنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. فرامرز

    ۱۴ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشین میخواهی فقط لکسوس rx350 نرم راحت جادار از همه شاسی بلندها بهتره میگی نه امتحان کن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. maziyar

      ۴ آبان ۱۳۹۱
      سوابق: (132 ديدگاه)

      اخه کی ماشین 130 میلیونی مثل ix55 رو با یه لکسوس rx350 که 273 میلیون قیمتشه مقایسه میکنه؟
      ix55 نسبت به قیمتش خیلی از لکسوس بهتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. maziyar

        ۷ آبان ۱۳۹۱
        سوابق: (132 ديدگاه)

        شد180 میلیون

        موافقم 0
        مخالفم 0
  21. حمید

    ۲۳ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    من خودم جنسیس کوپه دارم ولی یکی از دوستام X33 داره و خیلی تعریفشو میکنه منم میخوام بفروشم برم x33 بخرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ماشين باز

      ۲۶ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      یا شما اصلا نمیدونی جنسیس چیه؟یا اصلا فرق سواری رو با پراید شاسی بلند(x33) رو با سواری مث جنسیس بهتر برین یه تحقیقی کنین بین این دو بعد بیایین نظر بدین

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. maziyar

      ۴ آبان ۱۳۹۱
      سوابق: (132 ديدگاه)

      اخه x33 چه چیزی جز بلند بودن داره که بشه بهش گفت suv؟
      ارزش سوار شدن نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. وحید انزلیچی

    ۲۴ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ماشین فقط هیوندای اکسنت! داخلشو ببین بعد حالشو ببر!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. نانا

    ۲۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (35 ديدگاه)

    رفقای عزیز لطفا کمتر بلوف بزنین که من فلان ماشین رو دارم قریب به 99درصد افرادی که ماشین های توپ دارن نمیان اینجا نظربدن چون ما حسرت ماشین به دل داریم همیشه حریصانه به دنبال دست یابی به اطلاعات ماشین هستیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. maziyar

      ۴ آبان ۱۳۹۱
      سوابق: (132 ديدگاه)

      امو بلانسبت
      کی گفته اینجوره؟
      مثلا من خودم واسه افزایش اظلاعات و سرگرمی میام

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سامان

        ۱ آذر ۱۳۹۱
        سوابق: (2 ديدگاه)

        اگه داشتی برات مهم نبود

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. محمد

      ۱۹ آبان ۱۳۹۱
      سوابق: (3 ديدگاه)

      دقیقا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  24. ben

    ۳ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    در خارج ماشین هیوندا سطح متوسط است اما پر فروش ترین ماشین هیوندا سانتافه بوده است که امروزه قیمت ان 115ملیون است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. ben

    ۳ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    115ملیون است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. احسان

    ۷ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام من یه ازرا 2013 گرفتم وقتی با 180 باش میری کولرش اتوماتیک خاموش میشه اخه موترش کشش نداره بخاری در جاشم وقتی برف میاد اتوماتیک خاموش میشه اخه حساس راستی ترمزاشم وقتی یه براید میبینه یه جوری میشه و اتو ماتیک نمیگیره خب کلا من ازش راضی نیستم میخوام یه x99 بگیرمم راستی بچه ها راسته برادو 2014 وقتی یه خانم رو صندلیش میشینه اتوماتیک میلرزه وایییییییی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. maziyar

      ۱۰ آبان ۱۳۹۱
      سوابق: (132 ديدگاه)

      فکر نمیکنم اینقدرا پیشرفته باشه :)
      حالا سمند بگی یه چیزی :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  27. قاسم گلقندشتی

    ۹ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من و همسرم خانم جوانمرد جنسیس کوپه داریم و خیلی راضی هستیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. maziyar

      ۱۱ آبان ۱۳۹۱
      سوابق: (132 ديدگاه)

      مبارکتون باشه،پای هم پیر بشین :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  28. علی

    ۱۷ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من 70 -80 میلیون تومتن دارم به نظرتون بهترین ماشین با این قیمت کدومشه؟ و عاشق سرعت و شتای هم هستم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نانا

      ۲۰ آبان ۱۳۹۱
      سوابق: (35 ديدگاه)

      سلام علی یه جنسیس دست دوم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  29. حسین

    ۲۹ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان عزیز هر ماشین برای کار خاصی طراحی شده شما چرا تویتا رو با هیوندای مقایسه میکنید .
    ماشین های تویتا پرادو و لندکروز برای آفرود طراحی میشن و گیربکس قدرتی دارند نه سرعتی پس این احمقانه هست این ماشینها رو با سانتافه و… که ماشینهای شاسی بلند شهری هستند مقایسه کرد و بگید که شتاب هیوندای بیشتره و پرادو بدرد نمیخوره .
    اگر با مقایسه اینطوری حساب کنیم سانتافه رو ببرید بیابون و با پرادو تست کنید ببینید کدوم کشش داره

    مقایسه احمقانه نکنید لطفا از سر علم حرف بزنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. سامان

    ۱ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    به نظر من فقط ادمهایی که عقده دارند این حرفها را میزنند کسی که پول داره هر روز ماشین جدید میخره فرقی هم نداره کی چی میگه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا