چشم اندازهیوندای

همه مدلهای 2012 هیوندای

با وجود تحریم ایران توسط هیوندای، واردات این خودرو از مبادی غیر مستقیم در سال جاری ادامه دارد. بسیاری از مدلهای تولیدی هیوندای در کشور ما نیز عرضه می شوند و دوست داران خودرو کم و بیش با آنها آشنایند. در این مقال قصد معرفی مختصر کلیه مدلهای تولیدی ۲۰۱۲ هیوندای به همراه مشخصات و قیمت آنها را داریم. بد نیست بدانیم که بعضی از مدلهای هیوندای امسال دچار تغییر نسل خواهند شد یا از چرخه تولید خارج می شوند و این باید برای خریداران این مدلها مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

hyundai 2012

هیوندای  i10
کوچکترین عضو خانواده هیوندای که یک هاچ بک پنج در است و بیشتر برای بازار هند طراحی و ساخته شده است. این ماشین با موتورهای ۱.۱ لیتری و ۱.۲ لیتری دیزلی و بنزینی  و یک مدل الکتریکی قابل سفارش است.
قیمت: ۷,۱۵۵ دلار تا ۱۲,۰۵۲ دلار در هندوستان

Hyundai i10 2012Hyundai i10 2012Hyundai-i10_2012_frontHyundai-i10_2012_rearHyundai-i10_2012_rear-seatHyundai-i10_2012-interior

هیوندای i20
این ماشین کوچک و جمع و جور از سال ۲۰۰۸ در هند و ترکیه تولید می شود. این خودرو پنج ستاره ایمنی را از موسسه Euro NCAP برای تست تصادف دریافت کرده است.
قیمت: ۹,۲۷۰ دلار تا ۱۵,۰۲۸ دلار در هندوستان

Hyundai-i20_2012Hyundai-i20_2012-frontHyundai-i20_2012-rear
Hyundai-i20_2013Hyundai-i20_2013_dashboardHyundai-i20_2013-side
هیوندای ix20
این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه پاریس در سال ۲۰۱۰ رونمایی شد. ix20 یک مینی MPV است که با کیا سول و هیوندای i20 در پلاتفرم مشترک می باشد. فعلا این اتومبیل با موتورهای ۱.۴ و ۱.۶ لیتری و ۵ در بصورت انحصاری در اروپا عرضه می شود.
طول*عرض*ارتفاع  ۴۱۰*۱۷۶*۱۶۰
فاصله بین دو  محور ۲۶۱ سانتی متر
فضای صندوق ۴۴۰ لیتر
وزن خالص ۱۱۷۸ کیلوگرم

Hyundai-ix20-2012Hyundai-ix20_2012Hyundai-ix20_2012_dashboardHyundai-ix20_2012_frontHyundai-ix20_2012_interiorHyundai-ix20_2012_rear

هیوندای اکسنت (ورنا)
این خودرو از سال ۹۴ در فهرست تولیدات هیوندای قرار گرفت و تاکنون چهار نسل از آن تولید شده است. در حال حاضر هیوندای اکسنت با کیا ریو در پلاتفرم مشترک می باشد. در آزمون ایمنی IIHS این خودرو چهارستاره را کسب کرده است. مدلهای مختلفی از اکسنت بصورت هاچ بک سه و پنج در و سدان چهار در تولید می شوند. موتورهای فعلی ۱.۴ لیتری بنزینی با توان ۱۰۷ اسب بخار و ۱.۶ لیتری بنزینی با توان ۱۲۳ اسب بخار می باشند. موتورهای دیزلی نیز برای این خودرو قابل انتخاب می باشند.
طول: ۴۱۱ سانتی متر هاچ بک و ۴۳۰ سانتی متر سدان
عرض: ۱۷۰ سانتی متر
ارتفاع: ۱۴۵ سانتی متر
قیمت هیوندای اکسنت (ورنا) $۱۴,۵۴۵ مدل ۲۰۱۳
Hyundai-Accent_2012_dashboardHyundai-Accent_2012_frontHyundai-Accent_2012_hatchbackHyundai-Accent_2012_hatchback-rearHyundai-Accent_2012_rearHyundai-Accent_2012_rear-seatHyundai-Accent_2012_sedanHyundai-Accent_2012_sideHyundai-Accent_2012-sedan

هیوندای النترا (آوانته)
یکی از محبوبترین خودروهای هیوندای که بعنوان خودروی سال نیز در آمریکای شمالی برگزیده شد. بعنوان یک سدان کوچک و فشرده اما کامل و با موتورهای ۱.۶ و ۱.۸ لیتری عرضه می شود. این خودرو از سال ۱۹۹۰ در خط تولید قرار گرفته و تاکنون پنج نسل از آن طراحی و تولید شده است.
طول*عرض*ارتفاع ۴۵۳*۱۷۷*۱۴۴ سانتی متر
فاصله بین دو  محور ۲۷۰ سانتی متر
وزن خالص ۱۱۵۰ کیلوگرم
قیمت النترا سدان ۱۶,۶۹۵ دلار
هیوندای الانترا تورینگ $۱۵,۹۹۵ – $۲۰,۲۹۵
Hyundai_Elantra_2012Hyundai-Elantra-2012Hyundai-Elantra_2012_interiorHyundai-Elantra_2012_rear_seatHyundai-Elantra_2012_sideHyundai-Elantra_2012-sedan

هیوندای i30
این خودرو اشتراکات فراوانی با النترا دارد اما بزرگترین تفاوت آن در سبک هاچ بک بدنه i30 می باشد. i30 در کانادا و آمریکا با نام النترای واگن یا تورینگ عرضه می شود. پلتفرم این ماشین با کیا سید یکسان و مشترک است. موتورهای ۱.۴ لیتری، ۱.۶ لیتری و ۲ لیتری بنزینی و ۱.۶ و ۲ لیتری دیزلی روی این خودرو قابل انتخاب اند.
i30 از سال ۲۰۰۷ تولید شده و تاکنون دو نسل از آن به بازار آمده است. مدل استیشن این خودرو با پسوند CW هنوز روی پلاتفرم نسل قبلی عرضه می گردد.
طول*عرض*ارتفاع ۴۳۰*۱۷۸*۱۴۸ سانتی متر
فاصله دو محور جلو و عقب ۲۶۵ سانتی متر
وزن خالص ۱۱۸۵ کیلوگرم
قیمت: $۱۵,۹۹۵ – $۲۰,۲۹۵
Hyundai-i30_2013_dashboardHyundai-i30_2013_frontHyundai-i30_2013_rearHyundai-i30_2013_sideHyundai-i30_2013 sideHyundai-i30_Wagon_2013Hyundai-i30_Wagon_2013_rearHyundai-i30_Wagon_2013_side
Hyundai_i30-2013-rear

هیوندای i40
یکی از جوانترین فرزندان هیوندای که در سال ۲۰۱۱ معرفی شد و در رده خودروهای خانوادگی متوسط و بزرگ قرار می گیرد. این خودرو در دو نوع سدان چهار در و واگن پنج در تولید می شود . i40 در پلاتفرم با سوناتا یکی است و آن را نسخه اروپایی سوناتا نیز می دانند. i40 بجز اروپا در استرالیا و نیوزیلند نیز به فروش می رسد.
طول*عرض*ارتفاع مدل واگن ۴۷۷*۱۸۱*۱۴۷
طول*عرض*ارتفاع مدل سدان ۴۷۴*۱۸۱*۱۴۷
فاصله محورهای جلو و عقب ۲۷۷ سانتی متر
وزن خالص ۱۳۹۵ کیلوگرم
Hyundai-i40_2012_dashboardHyundai-i40_2012_rearHyundai-i40_2012_sedanHyundai-i40_2012_sideHyundai-i40_Tourer_UK_Version_2012Hyundai-i40_Wagon_2012

هیوندای سوناتا
بدون اغراق سوناتا محبوبترین و معروفترین خودروی هیوندای است. سابقه تولید این ماشین به سال ۱۹۸۵ برمی گردد. نسل ششم سوناتا دیگر یک خودرو فول سایز شناخته می شود. موتورهای ۲ و ۲.۴ لیتری روی این خودرو قرار می گیرند.
سوناتا در بعضی از بازارها با نام i45 و در اروپای غربی با نام i40 عرضه می شود.
طول*عرض*ارتفاع ۴۸۲*۱۸۳*۱۴۷
فاصله بین دو محور ۲۷۹ سانتی متر
حجم صندوق ۵۲۳ لیتر
وزن خالص ۱۴۰۷ کیلوگرم
قیمت هیوندای سوناتا $۲۰,۸۹۵ – $۲۸,۱۹۵
قیمت سوناتای هایبرید ۲۵,۸۵۰ دلار
Hyundai-Sonata_2012Hyundai-Sonata_2012_dashboardHyundai-Sonata_2012_frontHyundai-Sonata_2012_rearHyundai-Sonata_2012_rear_seatHyundai-Sonata_2012_side

هیوندای آزرا (گرانجور)
این اتومبیل هم سابقه ای طولانی دارد و از سال ۱۹۸۶ در خط تولید هیوندای قرار دارد. گرانجور فاصله بین دو خودروی سوناتا و جنسیس سدان را پر می کند. خودرویی لوکس و جادار که پنج نسل از آن تولید شده اند.
در حال حاضر موتورهای ۲.۴ لیتری ۱۷۶ اسبی و ۱۹۸ اسبی و ۳ لیتری ۲۴۷ و ۲۷۰ اسبی و ۳.۳ لیتری ۲۹۳ اسب بخار روی این اتومبیل قرار می گیرند.
طول*عرض*ارتفاع ۴۹۱*۱۸۶*۱۴۷
فاصله بین دو محور ۲۸۴ سانتی متر
فضای صندوق عقب ۵۴۶ لیتر
وزن خالص ۱۵۱۶ کیلوگرم
هیوندای آزرا (گرانجور) ۳۲,۰۰۰ دلار
Hyundai-Azera_2012Hyundai-Azera_2012_dashboardHyundai-Azera_2012_interiorHyundai-Azera_2012_rearHyundai-Azera_2012_rear-seatHyundai-Azera_2012_sunroof

هیوندای ولوستر
یکی از جدیدترین خودروهای اسپرت کامپکت هیوندای که در سال ۲۰۱۱ متولد شد. این کوپه سه در (یک درب در سمت راننده و دو درب در سمت دیگر) در ادامه مدل کوپه تیبورن (Tiburon) ساخته می شود که در سال ۲۰۰۸ بازنشسته شده بود. دو ۱.۶ لیتری معمولی و توربو روی ولستر قابل انتخاب است. مدل معمولی ۱۳۸ اسب بخار قدرت دارد اما چون این رقم برای یک خودروی اسپرت بسیار ناچیز است، مدل توربو با قدرت ۲۰۱ اسب بخار نیز تولید شده است.
طول*عرض*ارتفاع ۴۲۱*۱۷۹*۱۴۰ سانتیمتر
فاصله بین دو محور ۲۶۵ سانتی متر
فضای صندوق عقب ۴۳۹ لیتر
وزن خالص ۱۱۷۲
قیمت ولوستر معمولی ۱۷,۳۰۰ دلار
هیوندای ولوستر توربو ۲۲,۷۲۵ دلار
Hyundai-Veloster_2012Hyundai-Veloster_2012_dashboardHyundai-Veloster_2012_open-doorsHyundai-Veloster_2012_rear
Hyundai-Veloster_2012_sideHyundai-Veloster_Turbo_2013Hyundai-Veloster_Turbo_2013_front-seatHyundai-Veloster_Turbo_2013_open-doorsHyundai-Veloster_Turbo_2013_rear

جنسیس کوپه
جنسیس را می  توان تلاش هیوندای برای تمایز بین محصولات عادی و لوکس خود دانست. جنسیس کوپه از سال ۲۰۰۸ وارد بازار شد. این خودرو اولین مدل کوپه دیفرانسیل عقب هیوندای بود که در پلاتفرم با جنسیس سدان اشتراکاتی دارد. سال ۲۰۱۳ نسل جدیدی از جنسیس کوپه وارد بازار خواهد شد که طراحی آن شبیه ولوستر و سایر خودروهای جدید هیوندای است.
در حال حاضر دو موتور دو لیتری چهار سیلندر توین توربو و شش سیلندر ۳.۸ لیتری روی جنسیس کوپه قابل انتخاب می باشند. مدل چهار سیلندر ۲۷۴ اسب بخار نیرو و ۲۷۵ پوند فوت گشتاور تولید می کند. این اعداد برای مدل شش سیلندر به ترتیب ۳۴۸ اسب و ۲۹۵ پوند فوت می باشند.
طول*عرض*ارتفاع ۴۶۳*۱۸۶*۱۳۸ سانتیمتر
فاصله بین دو محور ۲۸۲ سانتی متر
فضای صندوق عقب ۴۳۹ لیتر
وزن خالص ۱۴۹۴ برای چهار سیلندر و ۱۵۴۱ برای مدل شش سیلندر
قیمت جنسیس کوپه $۲۴,۲۵۰ – $۳۲,۲۵۰
2012-Hyundai-Genesis-Coupe2013_Hyundai_Genesis_Coupe2013-hyundai-genesis-coupe2013-hyundai-genesis-coupe-interior2013-Hyundai-Genesis-Coupe-rearHyundai-Genesis-Coupe-2013

جنسیس سدان
جنسیس یکی از محبوبترین خودروهای لوکس کره ای است که برای رقابت با خودروهای لوکس اروپایی و ژاپنی وارد بازار شده است. جنسیس فعلی در سال ۲۰۰۸ رونمایی شد و احتمالا سال آینده همزمان با مدل جدید جنسیس کوپه، نسل جدید آن به بازار معرفی می شود.
سدان لوکس جنسیس همان راهی را می رود که نیسان با اینفینیتی و تویوتا با لکسس پیموده اند. موتورهای جنسیس، شش سیلندر  ۳.۸ لیتری (۳۳۳ اسب بخار و ۲۹۱ پوند فوت) و هشت سیلندر ۴.۶ (۳۸۵ اسب بخار و ۳۳۳ پوند فوت) و ۵ لیتری (۴۲۹ اسب بخار و ۳۷۶ پوند فوت) می باشند.
طول*عرض*ارتفاع ۴۹۸*۱۸۹*۱۴۷ سانتیمتر
فاصله بین دو محور ۲۹۳ سانتی متر
فضای صندوق عقب ۴۳۹ لیتر
وزن خالص ۱۷۰۱ تا ۱۸۳۷ کیلوگرم برای مدلهای شش تا هشت سیلندر
قیمت جنسیس سدان $۳۴,۲۰۰ – $۴۶,۵۰۰
Hyundai-Genesis_2012Hyundai-Genesis_2012_dashboardHyundai-Genesis_2012_headlightHyundai-Genesis_2012_rearHyundai-Genesis_2012_rear-seatHyundai-Genesis_2012_side

ایکواس (سنتینیال)
گرانترین و لوکسترین خودروی هیوندای که یک سدان اندازه بزرگ است و از سال ۱۹۹۹ پا به عرصه وجود گذاشت. این خودرو در خاورمیانه بنام سنتینیال و در بعضی از بازارها با کد i65 شناخته می شود. نسل اول این خودرو تا سال ۲۰۰۸ تولید می شد. اما از سال ۲۰۰۹ نسل دوم با الهام از مرسدس کلاس S و ب ام و سری ۷ و لکسس LS به بازار آمد. سنتینیال با موتور هشت سیلندر ۵ لیتری مجهز به تزریق مستقیم سوخت با توان ۴۲۹ اسب بخار و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دستی دنده (شیفترونیک) ارائه می شود. موتور این خودرو یکی از ۱۰ موتور برگزیده سال ۲۰۱۲ نام گرفته است.
یک مدل لیموزین نیز از این خودرو وجود دارد که ۳۰ سانتی متر فضای بیشتری بین دو محور ایجاد شده است.
طول*عرض*ارتفاع ۵۱۶*۱۹۰*۱۴۹ سانتیمتر
فاصله بین دو محور ۳۰۴ سانتی متر
فضای صندوق عقب ۴۳۹ لیتر
وزن خالص ۱۷۰۱ تا ۱۸۳۷ کیلوگرم برای مدلهای شش تا هشت سیلندر
قیمت ایکواس-سنتینیال $۵۹,۰۰۰ – $۶۶,۰۰۰
Hyundai-Equus-Centennial-2012Hyundai-Equus-Centennial-2012Hyundai Equus-Centennial 2012 interiorHyundai Equus-Centennial rearHyundai Equus-Centennial rear seatHyundai Equus-Centennial 2012

هیوندای وراکروز (ix55)
وراکروز که در اروپا با نام ix55 به فروش می رسد از سال ۲۰۰۶ تاکنون پرچمدار شاسی بلندهای هیوندای بوده است. این SUV متوسط القامت که روی پلتفرم سانتا فه ساخته می شود، با پنج ستاره ایمنی در تست تصادف توسط IIHS بعنوان یکی از امنترین خودروهای این کلاس شناخته شده است. موتور وراکروز ۳.۸ لیتری بنزینی (با ۲۶۰ اسب بخار توان) یا ۳ لیتری دیزلی (ویژه اروپا) است و یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال نیرو به هیوندای از نوامبر سال ۲۰۱۲ تولید وراکروز را متوقف و مدل ۷ نفره سانتافه را جانشین آن خواهد کرد.
طول*عرض*ارتفاع ۴۸۴*۱۹۵*۱۸۱ سانتیمتر
فاصله بین دو محور ۲۸۰ سانتی متر
وزن خالص  ۱۹۳۶ برای مدل های دیفرانسیل جلو و ۲۰۱۱ کیلوگرم برای مدلهای دو دیفرانسیل
قیمت هیوندای وراکروز $۲۸,۳۴۵ – $۳۶,۱۹۵
hyundai-veracruz-2012hyundai-veracruz-2012_interiorhyundai-veracruz-2012_rear

هیوندای سانتافه
سانتافه را باید محبوبترین شاسی بلند هیوندای دانست که با قیمت مقرون بصرفه و توانایی های مناسب و امکانات خوب خود، مشتریان زیادی را برای خود دست و پا کرده است. سانتافه در پلاتفرم با کیا سورنتو شریک می باشد. از ماه ژوئن نسل سوم سانتا فه در مدل ۵ نفره و از ماه نوامبر مدل ۷ نفره آن به بازار خواهند آمد. مدلهای با هفت صندلی از فاصله بین دو محور بیشتری برخوردارند و همچنین هواکش موتور، رینگهای ۱۸ اینچی، اگزوز و فرم بدنه آنها متفاوت می باشد. موتورهای سانتافه جدید ۲ لیتری توربو، ۲.۴ لیتری معمولی،۲ لیتری و ۲.۲ لیتری توربو دیزل می باشند. این موتورها تنها چهار سیلندر دارند اما توان فوق العاده ای تولید می کنند. بثلا موتور ۲.۴ لیتری ۱۹۰ اسب بخار و موتور ۲ لیتری توربو ۲۶۴ اسب بخار نیرو تولید می کنند. مصرف سوخت نیز بسیار مناسب است و بین ۷.۱ تا ۷.۶ لیتر در سیکل ترکیبی می باشد. مدلهای پایه بصورت دیفرانسیل جلو و مدلهای دو دیفرانسیل قابل انتخاب می باشند.
طول*عرض*ارتفاع ۴۶۹*۱۸۸*۱۶۸سانتیمتر برای مدل پنج نفره (شاسی کوتاه)
طول*عرض*ارتفاع ۴۹۰*۱۸۸*۱۶۹سانتیمتر برای مدل هفت نفره (شاسی کشیده)
فاصله بین دو محور ۲۷۰ سانتی متر برای مدل ۵ نفره و ۲۸۰ سانتی متر برای مدل ۷ نفره
وزن خالص –
قیمت هیوندای سانتافه $۲۳,۲۲۵ – $۳۰,۹۲۵
Hyundai-Santa_Fe_2013Hyundai-Santa_Fe_2013_frontHyundai-Santa_Fe_2013_rearHyundai-Santa_Fe_Sport_2013Hyundai-Santa_Fe_Sport_2013_boxHyundai-Santa_Fe_Sport_2013_dashboardHyundai-Santa_Fe_Sport_2013_rearHyundai-Santa_Fe_Sport_2013_rear-seatHyundai-Santa_Fe_Sport_2013_side

هیوندای توسان (ix35)
کراس اوور کوچک هیوندای اینک دومین نسل خود را طی می کند. ix35 یا توسان فعلی اولین بار در سال ۲۰۰۹ و در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش درآمد. اندازه جمع و جور و بهره وری در مصرف سوخت از امتیازات این مدل می باشند. هیوندای برای تولید این مدل ۳۶ ماه زمان و ۲۲۵ میلیون دلار صرف توسعه و تحقیق نموده است. موتورهای بنزینی ۱.۶، ۲ و ۲.۴ لیتری روی توسان قابل نصب اند. موتور چهارسیلندر ۲ لیتری ۱۶۵ اسب بخار نیرو تولید می کند و مدل ۲.۴ لیتری هم ۱۷۶ اسب بخار. هیوندای توسان، همانند برادر بزرگتر خود در دو نوع دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل عرضه می شود.
طول*عرض*ارتفاع ۴۴۱*۱۸۲*۱۶۵سانتیمتر
فاصله بین دو محور ۲۶۴ سانتی متر
وزن خالص ۱۵۲۸ کیلوگرم برای مدل دیفرانسیل جلو و ۱۵۸۳ کیلو برای مدل دو دیفرانسیل
قیمت هیوندای توسان $۱۹,۱۴۵ – $۲۶,۴۹۵
Hyundai-ix35-2012Hyundai-ix35_2012Hyundai-ix35_2012_overHyundai-ix35_2012_rearHyundai-ix35_2012_rear-seatHyundai-ix35_2012-dashboardHyundai-ix35_2012-frontHyundai-ix35_2012-rearHyundai-ix35_2012-side

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۸۴ دیدگاه‌ها

  1. محسن

    ۶ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بابا بیخیال همه چیز بهترین ماشین پژو پارس هم غیمتش مناسب وهمه هم میتونن اینو بخرن من مدل بالا ترین ماشینی که سوار شدم کاپرا هستش اونم تو سپاه سوار شدم در ضمن مجبور نیستین که دروغ بگین من خودم 206صندوق دار دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. محسن

    ۶ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بابا بیخیال من خوىم پژو206sd دارم خیلی هم راضی هستم ازش پس لازم نیست خالی ببندم بگم لکسوس دارم یا بی ام و خدارو شکر پژو هم راه میره لکسوس هم راه میره اگه پول اضاغی داشته باشم باهاش زمین و مغازه میخرم چون ضرر نمیکنه درسته بچه ها

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهتاب

      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      دقیقا حرفتو قبول ذارم منم یه 206 دارم خیلی هم دوسش دارم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. نانا

    ۱۲ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (35 ديدگاه)

    من هم مثل شماها 206 صندوقدار وی 8 دارم و خیلی باکیفیت بی صدا وپرشتابه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. جواد نوبهار

    ۱۹ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بابابیخیال ماشینهای گرانقیمت که همش ترس و استرس داری که بهت نزنن ماشین فقط پراید141 (زیباجادارمطمئن)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. سجاد

    ۲۴ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (9 ديدگاه)

    ماشین خوبیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. سجاد

    ۲۴ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (9 ديدگاه)

    من مدل جنسیس 2012دارم انصافا ماشین نرمو قدرتمندیه فقط زیادی کشیدست واسه ترافیک شهر تهران زیاد مناسب نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. سجاد

    ۲۴ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (9 ديدگاه)

    جنسیس سدان 2012اعلان قیمتش خیلی زیاد رفته بالا به نسبت ماشین های دیگه-ولی من با این حال بازم دلم نمیاد بفروشم وجاش ماشین دیگه ای بگیرم-در کل ماشین فوق العاده ایه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. سجاد

    ۲۴ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (9 ديدگاه)

    در جواب اقا محسن ونانا باید بگم 206sdماشین زیاد خوبیه نیست چون خواهر من داره وازش رلضی نیست منم از رولش خوشم نیومد نرم هست ولی سرو صدای موتور داخل ماشین زیاده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. مهران

    ۷ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من ماشین سانتافه2012 دارم اما یدونه سوناتا 2012 گرفتم . به نظر من سوناتا خیلیییییییییییییییییییی بهتر از سانتافه است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. ایمان

    ۱۱ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    مقایسه( به نظر شما جنسیس 2010 یا ازارا گرندجو)به نظر خودم جنسیس ولی نطر شما هم می خواستم بدونم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. nariman

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (3 ديدگاه)

      فقط آزرا واقعا بی نظیره یه ماشین فوق العاده هستش.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. میثم

    ۱۷ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خب راست یا دروغ اینجا همه ماشین گران قیمت دارن.اما اینا مهم نیست ادم دلش شاد باشه!!!!!!!!!بوررروووو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. الهه

    ۱۷ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلاممممممممممممم خوبین من ماشین ندارم یهو خودمو بابام نشسته بودیم از بیکاری گفتیم بریم مدل ماشین ببینیم.ایول خوش به حالتون جنسیس دارین منم خوشم میاد.ههههههه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهتاب

      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      آجی تو خدا رو داری ماشین می خوای چیکار

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. ماریا

    ۶ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مرسی.خوشم اومد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. امیر

    ۷ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بابا فقط خدا گزاشته فرغون تازه مدل های جدیدش ترمز هم داره 450 کیلو هم تحمل داره کار تمام ماشین ها هم انجام می ده از ماشین های مثل بوگاتی سانتافه هیوندا پرادو پورشه هم بهتره ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه هه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. مهدي

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (14 ديدگاه)

    فقط جنسیس ……

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. مهدی

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من یکی از این ماشین ها رو میگرم البته تو خواب

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. علی

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ایشالا همه بتونن از این بهترشو داشته باشن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. ابوالفضل

    ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بابا بی خیال […]
    من هم پارس داشتم هم 405 وهم 206 صندوقدار وبی صندوقش
    همشون سرجمع به پست تریم مدل هیوندای نمیرسن
    قبول کنیم که صنعت خودرو سازی ما تو این 30 سال هیچ گوهی نخوردن
    ولی اونا سال که هیچی فک کنم هفته ای یک مدل وطراحی جدید رو میدن توبازار
    متاسفم نمیدونم واقعا چه دستایی توکاره که خودرو سازی ما اینقد آماتور وبی تنوعه
    با اینهمه ادعای خودکفایی و……………………که داریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. azizi

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (57 ديدگاه)

    لذت محصولات هیوندا را مصرف کننده نمی برد . چون قیمتهایش خیلی بالا است بقول دوستمان دائم استرس که خط نیوفتد . اما لذتششششش برای خانواده گرامی است که واردات هیوندا و کیا و جیلی و… را دارد و فعلآ در ایران یکه تازی می کند . لذتی بالاتر از این خودرو جنسیس را 80میلیون بخرد حدودآ 15 میلیون مالیات و 60میلیون گمرکی که سر جمع میشود 155 میلیون با ارز 3500 اما این خودرو را با قیمت 296013400 تومان می فروشد . لذت از این بهتر پولی پولی 10یک حلال . البته فراموش کردم که بنویسم کل وجه را نقدآ دریافت می کند و 90روز کاری که البته حدود 5ماه طول میکشد تا تحویل دهد . یعنی لذتی از این بالاتر هم هست که با پول مردم خودرو وارد کنید و به خودشان 2برابر بیشتر بفروشد…ههههههه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۲ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      درسته سود داره براشون البته الان که وضعیت دلار این جوریه سود داره وگر نه اون موقع که دلارارزون بود قیمتش هم یه سود معمولی داشت. بعدشم به قول این دوستان پژو پارسی که تو کشور های همسایه بالای 10 ملیون نیست ما باید بخریم 40 ملیون. آخه کجای این ماشین میرزه 40 ملیون . یاد اون موقع که یکی از بهترین ماشین های ایران (کمری و ماکسیما) صفر میخریدی 40 ملیون تومن. آقای احمدی نژاد چه گلی به سر خودرو سازی زد….

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. فرهاد

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بابا بیخیال منم 206 سفید دارم تیپ دو راضیم تو ایران بهترین ماشی واسه رده ما 206 هست ایشالله همتون فورد بخرید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. elena

    ۱۳ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بیچاره ها این ماشین هایی که شما میگید واقعا ضایست عشقه لکسوس من خودم لکسوس دارم خیلی هم عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. nariman

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (3 ديدگاه)

      النا خانوم اومدیم اینجا نظر بدیم نه اینکه به هم توهین کنیم من خودم سوناتا2012 دارم ولی این دلیل نمیشه ماشین رو بکوبم تو سر بقیه و با هاش پز بدم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. هایی

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من هم سمند سورن دارم بابا بی خیال جنسیس و چون 206 سورن پارس مخصوصا پراید که خیلی مدلا داره مثل 111 123 1م15 110 141 191 رو هر چی گروه امدادو کم کرده دیگه آمبولانس نیاز نداریم تو خونه هست +=-

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. رها

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده این حرف با بعضی از دوستانی هست که میگن ماشینای گرون قیمت به درد نمیخوره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. کاوه

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام بچه ها من ی سوناتی 2009 داشتم ولی میخواستم خونه بخرم پول لازم بودم مجبور شدم بفروشمش بعد ی زانتیای 87 خریدم ولی خیلی خرج رو دستم گذاشت الان ی پارس elxدارم انصافا ماشین خوبیه با این که 4 سیلندر ولی شتابش در حد سوناتای 6سیلندرم من ازش راضی ام توی ماشینای داخلی من خیلی قبولش دارم فقط ی سوال از اونایی که پارس elx دارن توی سرعت های بالای 160 170 تا سر وصدای موتورش خیلی یک دفعه ای زیاد میشه این عادی یا ماشین من مشکل داره اگه کسی میدونه ممنون میشم جوابم بده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mohammad

      ۲ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      سلام دوست عزیز . سونوتا 4 سیلندر هستش نه 6 سیلندر اون آزاراست که 6 سیلندر با موتور 3000

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. BNM

        ۱۶ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (28 ديدگاه)

        داداش من شما اول اطلاعات خودتو جمع و جور و کامل بکن بعد بپر تو حرف مردم… جهت اطلاع جنابعالی سوناتا در مدل های 2006 و 2007 ابتدا با دو موتور 4و6 با حجم 2400 و 3300سی سی تولید شده بود که از 2008 فقط با 2400 سی سی و 4 سیلندر ادامه تولید دادن !!!…

        موافقم 0
        مخالفم 0
  25. SiaVasH NaZerI

    ۵ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من خودم 111 sx دارم موتوره 323 انداختم ماشین تقویته 200 تا هم میره
    باتک تک محصولاته هیوندای هم مسابقه میدم :D :D :D <3

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. سحر

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام .یه چیزی بچه ها.من شوهرم برام اس دی v9دنده اتومات خریده.مثل ماه میمونه. خودش هم یه لکسوس داشت. فکر کنید من با لکسوس که رانندگی میکردم خسته میشدم میومدم سوار ماشین خودم میشدم ارامش میگرفتم.تا اینکه شوهرم سه ماه بیش لکسوس رو چب کرد. ماشینمون سیصد میلیون ضررر کرد. بخدا اشتباهه ماشین گرون قیمت.مهم اینه که ادم فقط یه ماشین خوش رکاب داشته باشه که کاراشو باهاش راه بندازه .حالا هرجی میخواد باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. MOJTABA

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (282 ديدگاه)

    من یه فولکس مدل1945 دارم خیلی هم راضیم شتابش عالیه فقط فرمونش یه کم سفته!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. nariman

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (3 ديدگاه)

      ایول اینه ماشین

      موافقم 0
      مخالفم 0
  28. MOJTABA

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (282 ديدگاه)

    نمیدونم چرا همه کلاس میزارن ……من لکسوس دارم……….من bmw……من…..اینایی که اینجورین یه فرغون هم ندارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. سینا

    ۱۰ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    من خودم ای ایکس55 دارم 2013 خیلی ماشین خوبیه با هاش توپیست 220رفتم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. ashkan

    ۱۲ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سلام به همگی

    می خواستم بدونم با 160میلیون چی خوبه بخرم .

    خودم که تو فکر سانتافه 2011 هستم . اگه کسی پیشنهادی داره بگه لطفا.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا