هیوندای

شاهزاده سرزمین بادها، هیوندای جنسیس 2015

جنسیس جدید ظرافت‌های اشرافی برگرفته از خودروهای بنز را کنار گذاشته و به شمایل اسپرت و نامانوس تری در طراحی روی آورده است. جنسیس جدید شباهتی با سایر خودروهای هیوندای ندارد اما می توان در هر نقطه از آن رد پای یک خودروی اروپایی را دید. انگار طراحی مرسدس بنز، آئودی و ب ام و را با هم مخلوط کرده باشند. با این وجود، نتیجه نسبت به نسل قبلی همین ماشین، با هویت‌تر به نظر می‌رسد.

2015 Hyundai Genesis
۲۰۱۵ Hyundai Genesis

از چند ماه قبل که تصاویر مخفیانه‌ای از این خودرو در حال تست‌های نهایی منتشر شد تا رونمایی آن در کره جنوبی، بازخوردهای مختلفی درباره چهره جدید جنسیس منتشر شده‌اند. با این وجود، هیوندای با اعتماد به نفس به نمایشگاه دیترویت آمده و این سدان لوکس دیفرانسیل عقب خود را معرفی کرده است. خودرویی که به گفته هیوندای با زبان طراحی مجسمه سیال ۲ طراحی شده است.

2015 Hyundai Genesis
۲۰۱۵ Hyundai Genesis

از نکات برجسته طراحی جنسیس ۲۰۱۵ باید به جلوپنجره بزرگ و برجسته شش ضلعی مشبک با خطوط افقی براق روی آن، کاپوت منحنی و با صلابت و خطوط جانبی که به انتهای خودرو ختم می‌شوند و چهره‌ای پویا و با طراوت به آن بخشیده‌اند اشاره کرد. با طول کلی ۴.۹۹ و عرض ۱.۸۹ و ارتفاع ۱.۴۸ متر نسبت به نسل قبل اندکی بزرگ‌تر شده است. فاصله بین دو محور نیز به ۳.۰۱ متر رسیده که نتیجه آن فضای داخلی بسیار دل‌باز آن خصوصاً برای سرنشینان عقب است.

2015 Hyundai Genesis Interior
۲۰۱۵ Hyundai Genesis Interior

جنسیس ۲۰۱۵ با دو موتور در ایالات متحده به فروش خواهد رسید. موتور V6 با حجم ۳.۸ لیتر و موتور V8 با حجم ۵.۰ لیتر. هر دوی این موتورها به‌روزرسانی شده‌اند تا خروجی بهتر و گشتاور در دورهای پایین‌تری را ارائه کنند. پیشرانه شش سیلندر، ۳۱۱ اسب بخار نیرو در دور موتور ۶۰۰۰ تولید می‌کند. گشتاور این موتور ۳۹۷ نیوتن متر است که در دور ۵۰۰۰ در دقیقه حاصل می‌شود. پیشرانه هشت سیلندر هم ۴۲۰ اسب بخار قدرت دارد که در دور ۶۰۰۰ به‌دست می‌آید و تورگ آن نیز ۵۱۹ نیوتن متر است. این مدل می‌تواند صفر تا صد را در ۵.۴ ثانیه طی کند. هر دو پیشرانه از یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک بهره می‌برند.

هیوندای جنسیس جدید برای اولین بار از یک سیستم چهار چرخ متحرک به نام HTRAC AWD نیز بهره می‌برد. تعلیق عقب نیز برای افزایش راحتی از نوع مالتی لینک یا چند بازویی است.
همان‌طور که از هیوندای انتظار می‌رود، انبوهی از تجهیزات و فن آوری ها در این خودرو بکار گفته شده، از جمله سنسور CO2 درون کابین، اتصال به گوگل گلس و فن آوری دستورات صوتی گوگل یا اپل، نسل دوم سیستم Blue Link، سیستم ترمز اضطراری خودکار (AEB)، تشخیص نقاط کور، سیستم نمایش سر بالا، رادار و کروز کنترل پیشرفته و از این قبیل.

[jwplayer mediaid=”59488″] فروش هیوندای جنسیس جدی از فصل بهار ۲۰۱۴ آغاز می‌شود. [دانلود ویدئو]

 

# لیست قیمت های و پکیج های موجود برای جنسیس ۲۰۱۵ را از اینجا ببینید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۰۷ دیدگاه‌ها

  1. 50

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (493 ديدگاه)

    از لحاظ فنی خوبه- ولی جنسیس قبلی قیافش بهتر بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سینا

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (217 ديدگاه)

      چه مسخرست!! عقبش آرم هیوندای خورده، جلوش آرم جدید مثلاً جنسیس!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سینا

        ۳۰ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (217 ديدگاه)

        عقب=Sonata YF
        جلو=Kia Cadenza

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. احسان

        ۳۰ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1251 ديدگاه)

        آرم جلوش مثل استون مارتین میمونه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. من

        ۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (4 ديدگاه)

        والا مسخره 207 و سمنده اند وگرنه این اصلا مسخره نیست.
        بعلاوه اینکه کلا هیوندای و کیا رابطه بسیار عمیقتر و نزدیکتر از این حرفها دارند از موتورها و طراحی های مشترک گرفته تا تقسیم بازارهای هدف.
        ما که گیرمون نمیاد سوارشیم پس فقط در مورد طراحیش میتونیم حرف بزنیم که به نظر من واقعا زیباست که اینم یک امر سلیقه ایه.
        من خودم برای مثال عاشق طراحی بی ام و ایکس 6 هستم ولی به نظرم ایکس 1 واقعا زشته. دیگه سلیقه است دیگه!
        اما این به نظرم واقعا قشنگه و جنسیس قبلی به این زیبایی نبود. در صورتی که در مورد سوناتا به نظرم طراحی فیس لیفت شده قبلیش از YF با وجودی که قدیمتره شکیل تره. کلا به نظرم توی YF خیلی اغراق شده بود و زوایای کلی طراحی زیادی تو ذوق میزد. اما این جنسیس حداقل توی عکس و به ظاهر که به سادگی بیشتر رو آورده که به نظرم زیباتره.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. طوفان

        ۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (149 ديدگاه)

        آرم جنسیس جدید نیست عزیزم تو مدلهای قبلی هم همین آرم هست. ظاهرا هیوندای میخواد این ماشین رو منحصر به فرد نشون بده

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mahdi3D

          ۳۰ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (7 ديدگاه)

          نخیرشم اینطور نیست
          خودروهای لوکس هیوندا که همین جنسیس و سنتیال است.
          آرمشون فرق داره یکی اینکه لوکسه
          اگه سوار نشدید لطفا انتقاد نکنین
          چون خیلی هم خوبه من دارم قبلیشو
          ولی موتقدم که هرچی بیشتر پول بدی هم بهتر هم بیشتر می خوری

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. توفیقی

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1122 ديدگاه)

      زیبا و منحصر به فرد.راضیم ازش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. sorena330

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (745 ديدگاه)

    با دوستمون موافقم قبلیه به خصوص در نمای عقب زیباتر بود،این کاملا بی اصالته…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. e.scamp

      ۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1887 ديدگاه)

      جنسیس از اول بی اصالت بود مدل قبلیش که اصلا آرم جلو نداشت اینم از این آرم استون رو برداشتن چسبوندن روش به امید اینکه چینی ها و عربا نفهمن هیونداس برن بخرن که موفق هم میشن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. sahand

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (136 ديدگاه)

    طراحش مثل اینکه با کرایسلر s300 خیلی حال میکرده!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Reza

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (73 ديدگاه)

    این و سنتنیال =دیس لایک
    K900=لایک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    اوج هنر تقلید !

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. 50

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (493 ديدگاه)

      ای کاش ما ایرانی ها هم عرضه تقلید داشتیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

        ۳۰ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1447 ديدگاه)

        درست میگی ولی من درمورد کره ای ها گفتم، ایران که خودش یه بحث دیگس!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. amir

        ۱۸ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (137 ديدگاه)

        ایول به این حرف تقلید اونا از مرسدس و بی ام دبلیو عه تقلید ما از دمپایی ابری

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. حمزه

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (136 ديدگاه)

    دستشون درد نکنه. ما همچنان در کف باقی خواهیم موند. اخبار خودرو رو که میخونم، هر بار بیشتر متوجه میشم آقایاون دارن همینجور شاهکار میکنن . باغستان گل با آب میدن. نه دسته ی گل !!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. mahsa

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (310 ديدگاه)

    مخلوطی از بنز و آودی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. VAHID JINPACHI

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (847 ديدگاه)

    قشنگه-

    رشته+

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امین

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (433 ديدگاه)

      وحید جان سلام.

      خوب معلومه که قشنگه. فقط مشکلش اینه که قشنگیش رو از ماشینای دیگه کپی برداری کرده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. VAHID JINPACHI

        ۳۰ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (847 ديدگاه)

        اخه این کجاش قشنگه..

        ازرا2013 از این قشنگ تره…

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. امین

          ۳۰ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (433 ديدگاه)

          اره ازرا خیلی زیباتره. شکی نیست
          ولی این هم طراحی بدی نداره عقبش بخاطر تقلید از لکسوس جذاب شده. !!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
  9. e36

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (918 ديدگاه)

    آفرین هیوندای

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. VAHID JINPACHI

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (847 ديدگاه)

      100درصد…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. Km

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (679 ديدگاه)

    V8 میرزه و خوبه ولى این اصلاً معلومه که هیوندایى نیست وقتى که طراح cls کره اى هست چطور اینا باز از آلمانى ها کپى مى کنند؟؟!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود.

    به نظر من هم نسل قبلی بهتر بود.یعنی از هماهنگی بیشتر و پخته تری در

    طراحی سود میبرد.

    نسل جدید جلوش افتضاحه.اصلا هماهنگی نداره با عقب ماشین.

    چون عقبش به نشبت جلو بهتر طراحی شده و هویت داره.البته هویتش هم کپی

    شده از لکسس است.

    موتور 3.8 لیتری هم قدرت کمی داره.به نسبت رقبا.

    ((( ایران و المان )))

    ((( المان : مهد خودروسازی در دنیا )))

    ((( هر حرف راست و هر حقیقتی را نباید بیان کرد !!!!!!!!!!!!!!! )))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (645 ديدگاه)

      میلاد جان ولی توش انصافا خیلی بهتر از نسل قبلیه
      یا حداقل اینطور به نظر میاد . چون جلو داشبورد جنسیس قبلی کیفیتش پایین تر از سطح خودش بود .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Zonda R

        ۳۰ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        F.A
        میلاد عزیز
        شنیدی میگن پیشرفت از ابتذال حاصل میشه
        تقلید برای پیشرفت بوده و روزی خواهد رسید که خودشون طراحی میکنن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mahdi3D

          ۳۰ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (7 ديدگاه)

          شما ها سال ها قبل برای نمره بهتر تقلب نمی کردید.
          خب اینا هم برای بهتر بودن تقلب میکنن

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Zonda R

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      میلاد جان
      میگن یه چالشی تو دنیای مدرن هست
      ماشین کره ای بخریم یا نه؟!؟!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Zonda R

        ۳۰ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        F.A
        تنها کلاس هیوندای که در سطح کلاس جهانیه جنسیسه
        البته من نمیگم این نظر کارشناسای خودرو هستش

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۳۰ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود.

        من پول ماشین کره ای نمیدهم.

        ((( ایران و المان )))

        موافقم 0
        مخالفم 0
  12. امین

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (433 ديدگاه)

    کاشکی طراحی پخته تری داشت. حداقل مثل گرنجور کمتر از ماشین های دیگه کپی برداری کرده باشه.
    .
    .
    اخه با همه قدرت امکاناتی که داره، این بی کیفیت بودن طراحیش تو ذوق میزنه. بخصوص نمای جلوش.
    .
    .
    سایز بدنه هم خیلی بزرگ شده. اگه این توی کلاس سدان مجلل حساب میشه پس دیگه چرا سنتنیال رو تولید میکنن؟
    .
    .
    در کل بگم واسه هیوندایی که طراحی های زیبایی مثل هیوندای سانتافه داره (کاری به کیفیت یا اصالت ندارم) زشته همچین ماشینی تولید کنه.
    کیا k900 از این بهتره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Zonda R

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      امین عزیز
      K900 تو کلاس سنتنیاله
      و
      جنسیس ماشین عالیه
      نمیدونم.نسل قبلشو سوار شدی یا نه
      ولی بی شک بهترین و باروح ترین سواریو تو محصولات هیوندای هستش

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محمد

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      تویوتا کراون از جفتشون بهتره ….. در ضمن خدمتتون بگم من یکی از دوستام جنسیس 2011 داشت و از گیربکس و فنربندی و سیستم تنظیم ارتفاع این خودرو اصلا راضی نبود…جنسیس از 0 تا 100 ، 3 تا دنده عوض میکنه ولی آریون با حجم موتور 3500 سی سی 2 تا دنده….در کل هیوندای واقعا گند زده به طراحیش…اصلا خوشم نیومد…خودرو باید اصالت داشته باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امین

        ۳۰ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (433 ديدگاه)

        Zonda جان والا من موندم جنسیس رو با چه ماشینی مقایسه میکنن.
        .
        توی صفحه های قبل گفتم با کادنزا بعضی ها ایراد گرفتن حالا هم که میگم k900 بازم ایراد میگیرین!
        .
        به نظر خودم که بهتره با کادنزا مقایسه بشه…
        .
        .
        محمد جان کاملا همینجوره. تویوتا کراون خیلی سر تر از اینه. هم از لحاظ طراحی و هم از لحاظ عملکرد. کروان یک سدان مجلل هست.
        حیف که تویوتا اوالون و کراون وارد ایران نمیشه وگرنه دیگه کی میرفت جنسیس بخره.
        قیمت مناسب
        عملکرد عالی
        کیفیت عالی
        طراحی عالی

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محمد

          ۳۰ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          از همه مهمتر اینه که تویوتاست…ژاپن یعنی اصالت

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. محمد

          ۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (244 ديدگاه)

          k900 با دو موتور عرضه میشه از نظر ابعاد بینابین سنتنیال و جنسیس هست، معمولا با موتور ضعیفتر با جنسیس و موتور قویترش با سنتنیال مقایسه میشه، کادنزا هم که پلتفرم مشترک با آزراست، پس توی یه کلاسن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  13. زیگما

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    جدیدا فکر میکنم که اگه قراره تقلیدی انجام بشه بهتره به بهترین نحو ممکن انجام بشه. درست مثل این.البته تاریخ نشون داده همه خودروساز ها در ابتدا اینطوری عمل میکنن و به مرور سبک و سگمنت خاص خودشون رو پیدا میکنن.مثل لکسس که خودرو های اولیش شباهت زیادی با آئودی و بنز داشت ولی رفته رفته پیشرفت کرد و…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (645 ديدگاه)

      زیگما قبلا میگفتی کره آخر خودروسازیه که !!! الان میگی خودروسازها در ابتدا تقلید میکنن؟؟؟ پس قبول داری کره ای ها در ابتدا هستند !!! آفرین.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۳۰ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        بله اشتباه میکردم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Zonda R

          ۳۰ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          F.A
          زیگمای عزیز
          درود بر تو که اشتباه تو قبول کردی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

          ۳۰ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (645 ديدگاه)

          کاش همه بتونیم راحت اشتباهمون رو بپذیریم . تو یه الگویی زیگما!!!باریکلا

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. sahand

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (136 ديدگاه)

      بله تاریخ نشون داده همّه خودروساز ها در ابتدا اینطوری عمل میکنن!
      میشه بگی تاریخ , در مورد مثلا بنز چیرو نشون داده,که از کی تقلید کرده؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

        ۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (645 ديدگاه)

        سوال خوبیه!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. sorena330تحریم خودروسازان داخلی

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (745 ديدگاه)

      درسته،کره ای هاهم تقلید میکنن ماهم تقلید میکنیم،خواستیم لوگان شبیه ب ام و های 20 سال پیش دربیاد گند زدیم توش،خواستیم تیبا شبیه سئات دربیاد واقعا خراب کردیم…
      به خاطر همین میگم خودروسازی در ایران باید به طور کامل نابود شه…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mory

        ۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (418 ديدگاه)

        نمیدونی که چقدررررررررررررررر از اسم آواتارت خوشم میاد

        موافقم 0
        مخالفم 0
  14. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    البته اون شبرنگ هایی که در سپر عقب و بالای اگزوز ها قرار گرفته ، شباهت

    90 درصدی با سپر عقب و شبرنگ های ب ام و سریه 5 نسل قبل دارد.

    در نمای جلو هم چون خواسته جلو پنجره و خط کاپوت را م3 بنز در بیاورد ،

    خیلی خراب کرده.تا جایی که اصلا این مدل جلوپنجره به این ماشین نمیاد.

    ((( ایران و المان )))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امین

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (433 ديدگاه)

      اره میلاد جان خط روی کاپوت، درز در کاپوت، جلو پنجره و چراغ به هیچ وجه به هم دیگه نمیان.
      .
      .
      من که فکر نکنم موفق بشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. carbonado aventador

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (4468 ديدگاه)

    درود . چه قدر دلم برای پدال و بچه هایی نظیر زیگما و slr و محسن.د و km و م…د تنگ شده بود . تو این چهار روز قدر زندگی ام رو بیشتر دونستم . بگذریم . ماشین زیبایی هست و البته کپی کاری هم درونش زیاده ولی قابل قبول است!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. Hooman

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (222 ديدگاه)

    این که گفتم امکانات و آپشن از سرو کلت میره بالا یعنی این…
    محشره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (645 ديدگاه)

    اصلا شبیه هیوندای نیست . انگار طراحش یادش رفته استخدام کدوم شرکته . ولی در مجموع خوبه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. علی

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بسیار زیباست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      عقبش مزخرفه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. کافر مقدس

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    یه Ford Fusion و هزاران هیوندا!

    خوده فیوژن ــــــــــــــه اونم فیوژن 2012

    حاصل همکاری با GM همین است دیگر . . . . . . پَند بیاموزید .

    * life=American And Nothing Else *

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. داوود

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (131 ديدگاه)

    حاصل جفت گیری، استون مارتین و بی ام و و ……
    هیچوقت نشده بود ماشینی ببینم و یاد این همه کمپانی بیفتم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      دقیقا…به خصوص آرم جنسیس یک کپی زیبا از روی آستون مارتینه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. emran

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (10 ديدگاه)

    به نظر من جلو ماشین خداییش از مدل قبلی بهتره
    داخل ماشین هم حرف نداره.چون سوار شدم و دیدم

    عقب ماشین خوبه ولی میتونست مثل جلو ماشین باابوهت طراحی کنه

    ویه حرفی روبزنم رو به اون دوستانی که میگن نه خوب نی و پخته نیست و به دردنمیخوره و دنبال ایراد میگردن.خب داداش من تو فوقش بترکه مزدا3 سوار شده باشی.یا جدا از این حرفا نکنه ایران خودرومون داره با بنز همکاری میکنه که شما درباره این ماشین میگین خوب نی و فلانه
    عجبا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. saied

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    قیافش شبیه حاصل ازدواج فامیلیه ! ولی شتابش دیگه کم کم باید حد اقل خودرو سازایی ( مثل بعضی از برند ها انگلیسی رو ) با ید بترسونه ! که از یه ماتور ۱۲ سیلندر شتاب ۴.۵ ثانیه میگیرن .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. behrooz

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    زیبا و پر قدرت . اما آرمش استون مارتینه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. مصطفی

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (173 ديدگاه)

    باریک خوب کپی کردن جای تحسین داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. اعلا

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مثل همیشه فقط و فقط کپی زده م باز هم مثل همیشه با ظاهر کسل کننده و بی اعتبار هر کاری هم کنه باز هم ١هیوندای بهدرد نخور بی کیفیت هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. JUVE

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (57 ديدگاه)

    اگه خودروساز بزرگی بودین !! هیچوقت آوانته ، سوناتا ، آزرا ، و مخصوصا جنسیس دوست داشتنی رو تغییر چهره نمیدادین ! و در کل شخصیت و کلاس این ماشینارو زیر سوال نمیبردین !

    ( این از هیوندای ! اونم از کیا>>>>> با اون کیا سراتوی جدیدش با اون چراغ های جلوش!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. محمدرضا

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (206 ديدگاه)

    یکی میشه به من بگه این ماشین دقیقا می خواد با چه ماشینی رقابت کنه؟ به غیر از تویوتا و کیا و ژاپنی ها؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. hrf

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (381 ديدگاه)

    طراحی کیا ب نظر من از هیوندایی قوی تر و ماندگار تر هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      در خودرو های لوکس مسلما طراحی کیا بهتره ولی باید قبول کرد که طراحی های داخلی هیوندای از هر لحاظ از کیا بهترن…برای مثال اسپورتیج طراحی داخلی ضعیفی داره یا مثلا اپتیما و پیکانتو…اگه کره ای ها بخوان یک ماشین ملی خوب طراحی کنن ، به نظر من باید اتاق و موتورش رو هیوندای بزنه و بدنه ی خارجیشو کیا

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. hrf

        ۳۰ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (381 ديدگاه)

        کاملا موافقم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  29. محمد

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    این ماشین در حد رقابت با ژاپن نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. mds

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (219 ديدگاه)

    خیلی خیلی قشنگه

    بنازم به این طراحی بنازم به این پیشرفت دمت گرم هیوندای که بازار جهان رو
    تصرف کردی

    تا چند سال دیگه کل دنیا رو له میکنه هیوندای عزیزم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا