هیوندای

کروز کنترل هوشمند برای جنسیس 2015 [ویدئو]

هیوندای در تبلیغی خلاقانه، سطح هوشمندی کروزهای نسل دوم جنسیس را به خوبی نشان داده است . . .

[jwplayer mediaid=”79643″]

البته کروز کنترل هوشمند، آنقدرهاهم آپشن جدیدی نیست چون خودروسازان اروپایی (بویژه آلمانی ها و انگلیسی ها) تقریبا از ۱۴ سال پیش مشغول طراحی، توسعه و استفاده از آن هستند.

در یک دسته بندی کلی می توان کروز کنترل های هوشمند فعلی را به دو نسل مختلف تقسیم بندی کرد؛ در نسل اول خودروها می توانستند از سرعتشان بکاهند سپس مجددا افزایش دهند تا نهایتا به حد ثابت موردنظر برسند. اما در نسل دوم کروز کنترل های هوشمند، آپشن جدید Stop & Go نیز اضافه شد که عمدتا در ترافیک های کلافه کننده بهترین کاربرد را دارد؛ در این نسل خودروها قادر به توقف کامل و سپس افزایش سرعت تا حد ثابت موردنظر هستند. 

در این میان هیوندای نیز از سال ۲۰۱۲ به سمت این تکنولوژی رفت و نسل اول کروز کنترل های هوشمند را ابتدا روی سدان لوکس سنتنیال امتحان کرد و بعد از آن هم روی جنسیس ۲۰۱۲ قرار داد. به فاصله ۲ سال، هیوندای نیز به تکنولوژی نسل دوم کروز کنترل هوشمند رسید؛ بعد از کدنزای ۲۰۱۴ حالا نوبت جنسیس ۲۰۱۵ است تا مشتریانش بتوانند از این تکنولوژی جدید بعنوان آپشن Advanced Smart Cruise Control یا همان ASCC استفاده کنند. 

البته این نکته را هم فراموش نکنیم که حرکت بین خطوط این پنج دستگاه جنسیس تنها با فعال بودن Lane Keeping Assist System یا همان LKAS میسر شده است. 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۶۶ دیدگاه‌ها

  1. شاهین

    ۱۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (4500 ديدگاه)

    یه کم دیر به این فناوری دست پیدا نکرده؟! ولی بازم خوبه.

    “خنده بر لب میزنم تا کس نداند راز من

    ورنه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت”

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Sina

      ۱۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (30 ديدگاه)

      اقا شاهین فکر نکنم این مطلب درست باشه چون توی مشخصات i20 نوشته بود کروز کنترل هوشمند با قابلیت حفظ فاصله شایدم اون اطلاعات غلط باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. صادق

      ۱۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2124 ديدگاه)

      شاهین، اینجاس که ضرب المثل “دیر رسیدن، بهتر از هرگز نرسیدن” نمود پیدا میکنه

      تفاوت ایران و کره…!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۱۷ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4500 ديدگاه)

        این ضرب المثل رو گفتی یاد نسخه ی به روزترش افتادم!
        “دیر رسیدن بهتر از زشت رسیدن است!”

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ادریس( ♪♫Edi سابق)

          ۱۷ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (95 ديدگاه)

          کاملا موافقم با این ضرب المثل های ایرانی،
          که کره ای ها دارن ازش نهایت استفاده رو میبرن
          و کاملا به روزن .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Ahmad..F12

          ۱۷ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          منظوره شاهین جان اون دوتا دختری بودن که تو ماشین آرایش میکردن
          بغل دستی فرمونو گرفته بود راننده آرایش میکرد… :-)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. شاهین

          ۱۷ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4500 ديدگاه)

          بالاخره یه نفر درد منو فهمید! من هر چی میگم کامنتای من نکته داره ولی همه بهم میخندن! دمت گرم احمد جان!
          یه نکته ی دیگه هم راجع به دیر رسیدن بهتر از زشت رسیدن برمیگرده به دانشجوهای دختر! اونا یه همچین قانونی دارن! سر کلاس دیر برس اما زشت نرس! :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. Zonda R

      ۱۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      @.F
      شاهین جان
      دلت پره ها
      البته چند روزه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۱۷ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4500 ديدگاه)

        آره زوندا جون ولی حل میشه کم کم.ارادت

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. elring

      ۱۸ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (331 ديدگاه)

      سلام یه سوال کروز کنترل همون سیستم ریتارد روی خودروی آکسور بنز هست؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. آرش

    ۱۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (38 ديدگاه)

    سلام دوستان،ببخشید این سوال رو اینجا مطرح میکنم،یه راهنمایی از دوستان مطلع میخواستم:میگم با توجه به کیفیت بسیار پایین محصولات تولید داخل آیا به صرفه هست که اتومبیل خارجی با سال کارکرد بالا ولی به نسبت تمیز خرید؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (4500 ديدگاه)

      به نظر من صلاح نیست.چون کارکرد بالایی داره ممکنه که خراب بشه و اگه قطعش پیدا نشه(که عموما هم کمیاب هست قطعات ماشینای خارجی) تو دردسر می افتی.یه پرشیا یا تندر صفر به نظر من ارجح تر هستش.البته همه ی اینا بستگی به خودت داره داداش.این نظر منه که ریسک نکنم.ارادت

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. آرش

        ۱۷ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (38 ديدگاه)

        شاهین جان ممنون از راهنماییت

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شاهین

          ۱۷ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4500 ديدگاه)

          مخلصم آرش جان.این قطعات یدکی شده پاشنه آشیل آلمانیا.از آشناها چند سال پیش واسه پیدا کردن یه قطعه ی کولر c180 کلی گشت.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. شهاب

        ۱۷ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (266 ديدگاه)

        بستگی داره اتومبیل خارجی با کارکرد بالا چی باشه؟ و در چه حدی تمیز باشه؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. ساسان.م

      ۱۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (338 ديدگاه)

      بستگی به بودجت داره تا حد زیادی
      دوست عزیز یه توصیه میکنم که سراغ فرانسویا و کره ای ها با کارکرد بالا نرو
      دنبال ژاپنیا باش اگه پولت میرسه که کمری و تیاناو ماکسیما و … اگه نه که کرولا و سیویک و مزدا 3

      اگر بازم پولت نرسید یا پیدا نکردی ال ممد با کیفیت تر اس همست ولی ظاهر زیبایی نداره و سایر مشکلات

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. آرش

        ۱۷ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (38 ديدگاه)

        تشکر ساسان جان

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Sina

        ۱۷ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (30 ديدگاه)

        اقا آرش تو ایران بیشتر به فکر بازار فروش ماشین باش اگه مشکلی واسه ماشین پیش اومد ردش کنی بره فکر افزایش کاهش قیمتم نکن چون اگه ارزونم بشه ماشینتونم ماشین بعدیتونم که با همین پول میخواین بگیرین ارزون میشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. Japan & Germany

      ۱۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      آرش جان فولوکس گل های مونتاژ داخل هم خیلی عالیند

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. Zonda R

      ۱۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      @.F
      ارش عزیز
      بنظر من یه 206 تیپ دو کم کارکرد بگیری حداقل 90 عالیه
      ولی مراقب باش کیلومترشو عقب نکشیده باشن که تو 90 درصد عقب میکشن
      اگرم صفر خواستی تندر e2

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. آرش

        ۱۷ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (38 ديدگاه)

        دمت گرم داداش

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. iman mclaren p1

    ۱۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (180 ديدگاه)

    کاملا باهات موافقم شاهین جون هم جمله اولا هم دوما
    ” کارگر خسته ای سکه ای را از پیرهن کهنه اش درآورد تا صدقه دهد ناگهان جمله ای رو صندوق دید و پشیمان شد! صدقه عمر را زیاد میکند… ”

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. آرش

    ۱۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (193 ديدگاه)

    زنده باد هیوندای.عاشقتم و ازت برنمیگردم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ساسان.م

    ۱۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (338 ديدگاه)

    اولش که تیتر خبر رو میخونی میگی آفرین به هیوندای ولی با این جمله “البته کروز کنترل هوشمند، آنقدرهاهم آپشن جدیدی نیست چون خودروسازان اروپایی (بویژه آلمانی ها و انگلیسی ها) تقریبا از 14 سال پیش مشغول طراحی، توسعه و استفاده از آن هستند.” هیوندای نابود شد رسماً :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Sina

      ۱۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (30 ديدگاه)

      خوب ١۴ سال پیش به یکی میگفتی هیوندایی با این سوناتا تو هند میتونه فروش جهانی داشته باشه به تیمارستان معرفیت میکرد

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. PEUGEOT

      ۱۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      آره ساسان باهات موافقم
      قشنگ بود کامنتت

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. camaro

        ۱۷ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (810 ديدگاه)

        دوستان برای مطلب گذاشتن تو پدال فقط باید فایل ورد باشه یا از طریق صفحه ی ایمیل هم میشه؟
        و این که ویراستاری مطالب به چه صورت هست و چه قدر طول میکشه؟
        اگر کسی جواب بده ممنون میشم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شاهین

          ۱۷ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4500 ديدگاه)

          کامارو جان به جی میل پدال سر بزن حتما.
          pedal.ir@gmail.com

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. camaro

          ۱۷ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (810 ديدگاه)

          شاهین جان چون اولین باره که مطلب نوشتم اینو گفتم.
          مطلب یک ساعت پیش با ورد به پدال ارسال کردم.حالا نمیدونم ایمیل میفرسته پدال یا نه و این که ویراستاری چه قدر طول میکشه؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. شاهین

          ۱۷ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4500 ديدگاه)

          حتما جواب میده کامارو جان.در مورد ویراستاری هم با جناب سردبیر حرف بزنی بهتر راهنماییت میکنه.ارادتمندم

          موافقم 0
          مخالفم 0
  6. صادق

    ۱۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    اگه آخر فیلم رو دیده باشید، این جمله رو مینویسه:

    because we care for you

    اما توی ایران…

    آخه تا کی جون مردم باید هزینه ی زندگی آقایون باشه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. زیگما

    ۱۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    زحمت کشیدن واقعا
    میتسوبیشی دیامانت نسل دوم یعنی از سال 1995 این تکنولوژی رو داشت.
    19 سال پیش!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Sina

      ۱۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (30 ديدگاه)

      اون موقع هیوندایی چیکار میکرد در حال کشتی رانی بود خیلی هم تو کارش موفق بود نباید انتظار زیاد داشت ازش!!! به نظر من از ٢٠١٢ فهمیدن باید ماشین چطور باشه اگه دقت کنید از اون موقع خبرا بیشتر درباره ارتقا امنیت وکیفیت هستش ،،، گذشته از اینا ایران خودرو هنوز تو ایربگ مونده ولی کره ……..

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. آرش

      ۱۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (193 ديدگاه)

      لطفا چرند ننویسیم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Sina

        ۱۷ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (30 ديدگاه)

        ببخشید اگه اشتباه گفتم

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. Zonda R

      ۱۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      @.F
      زیگما عزیز
      اینجاست که تاثیر تبلیغات معلوم میشه
      نمیگن ولی طوری وانمود میکنن که انگار….

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. Japan & Germany

    ۱۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    بچه ها من نمیدونم چه بلایی به سرم اومده ، جننسیس 2015 سفید رنگ شدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Japan & Germany

    ۱۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    بچه ها من نمیدونم چه بلایی به سرم اومده ، بدجوری عاشق جننسیس 2015 سفید رنگ شدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (4500 ديدگاه)

      به این میگن عشق زودگذر محمد! زود عاشق میشی،زودم فارغ میشی! :D
      نسل بعدیش بیاد نظرت عوض میشه!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Japan & Germany

        ۱۷ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        شاهین فکر کن 1 درصد هیوندای بگیرم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شاهین

          ۱۷ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4500 ديدگاه)

          سلیقه ی تورو میدونم داداش! فقط ژاپن! یه کمی هم آلمان! ;)

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. احسان آرسنالی

        ۱۷ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (1877 ديدگاه)

        فارق رو خوب اومدی منم 2 سال پیش داشتم.واسه وولستر جون میدادم الان میبینمش اوق میزنم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Japan & Germany

          ۱۸ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          اگه آوالون یا لندکروز 5.7 لیتر پیدا کنم حاظر کلیه هامو کل زندگیمو بفروشم ولی داشته باشمش

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Sina

      ۱۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (30 ديدگاه)

      امیدوارم به زودی زود بخریش ؛)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Japan & Germany

        ۱۷ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        نه ممنون سینا جان ، این عشق نبود و هوس بود :D عکس لندکروز رو دیدم دوباره عاشق همون لندکروز شدم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. hero

    ۱۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    میخواستم ببینم تا حالا شده کره ای ها یه فن آوری رو بنام خودشون ثبت کنن؟
    اگه میتونید فقط یه مورد رو نام ببرید!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (4500 ديدگاه)

      hero جان با اختراعاتشون کاری ندارم ولی انصافا کیا بد کار نکرده.
      این لینک جالبه،یه نگاه بهش بنداز

      http://press.kia.com/eu/presskits/corporate/history/article/

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. سام

    ۱۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (899 ديدگاه)

    با سلم وعرض ادب خدمت کارکنان سایت پدال و تمامی دوستان
    بچه ها لطفا به مطلب ذیل توجه کنید:

    وقتی چندی پیش از «جان جوریگا» مدیر بخش قوای محرکه کیا/هیوندای در آمریکای شمالی پرسیدند که چه شد پس از 19 سال فعالیت در کمپانی های بزرگی چون تویوتا،فورد و جنرال موتورز و کار روی پروژه شورولت کوروت،این برندها را رها کرده و راهی همکاری با دو برند نوپای کره ای شدی؟در پاسخ گفته بود”در میان تمامی خودروسازان،تنها در هیوندای به وضوح دیدم که فاصله بین ارائه طرح،تحقیق و نتیجه دادن آن چقدر کوتاه است!شعار هیوندای ،یعنی «پشتکار،صرفه جویی و هماهنگی» فقط حرف نبود! در حالی که ما در GM نظرات مشتریان را جمع آوری می کردیم،اما مدیران نظر خود را پیاده می کردند! ولی اینجا در هیوندای دقیقا جو متفاوتی حاکم است” (به نقل از مجله ماشین شماره 378،تیرماه 1393 ،صفحه 16)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Ahmad..F12

    ۱۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2543 ديدگاه)

    دیشب تلویزیون نشون داد اینو
    منم با با خودم همینو گفتم خیلی وقته این تکنولوژی در اختیاره بنزه تا الان کجا بودن؟ :-)
    ولی بازم پیشرفتشون قابل تحسینه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مک میسل

      ۱۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      صنعت خودرسازی کره با ایران شروع شد……الان اونا چی میسازن ما چی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. Ahmad..F12

    ۱۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2543 ديدگاه)

    پدال جان آکتروس جدید هم این فناوری رو داره لطفا از اونم مطلب بزار
    این تکنولوژی روی اون هیولا جالب تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. پرهام

    ۱۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1126 ديدگاه)

    تا اسم هیوندای اومد یکی گفت 16 سال پیش متیسوبیشی هم داشته اون یکی گفت اصلا قبل از به دنیا اومدن عیسی مسیح هم بوده!!!

    آقا جون به غیر از آلمانی ها که اونم از اس کلاس نسل قبل شروع شد کدوم خودرو ساز با این قیمت کروز کنترل هوشمند با تکنولوژی Stop & ُStart داشته؟

    دوما جناب آقای نویسنده محترم، هیوندای آزرا نسل جدید در کره جنوبی که 2 سال پیش رونمایی شد با این سیستم رونمایی شده جهت اطلاع و بررسی به یوتیوب مراجعه کنید و تست آزرا با کروز کنترل هوشمند Start Stop رو ملاحظه کنید

    هیچ کدام از خودروسازهای جهانی با این قیمت این تکنولوژی پیشرفته رو پیاده نکردند…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احسان آرسنالی

      ۱۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1877 ديدگاه)

      به خاطر همونه میگن هیوندای بنجله

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. زیگما

      ۱۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      http://en.wikipedia.org/wiki/Adaptive_cruise_control#Available_systems
      ثانیا
      فورد فیوژن تیتانیوم(کامل ترین مدل فیوژن) با قیمت 30600 دلار این آپشن رو با قیمت 995 دلار داره!(من از بقیه خودروسازان خبر ندارم چه بسا روی ماشین های ارزون تر هم این تکنولوژی باشه!) قیمت پایه جنسیس 38 هزاردلاره که این تکنولوژی در اون به صورت آپشن هم هست!
      پس این جملتون ی معنی میشه
      “هیچ کدام از خودروسازهای جهانی با این قیمت این تکنولوژی پیشرفته رو پیاده نکردند…”
      می بینید که فیوژن 30 هزار تایی داره!
      سیستم Start Stop هم که در دهه 80 میلادی در فولکس پولو و فیات رگاتا وجود داشته!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. بهزاد

        ۱۷ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (2372 ديدگاه)

        ممنون زیگما جان اطلاعات مفیدی بود.
        لازم به ذکر هست که این گونه آپشن ها و فراگیر شدنش به دلیل پایین اومدن هزینه هاست و ما هرچقدر که به جلو بریم تکنولوژی هایی که چندین سال پیش فقط در خودروهای گران قیمت یافت میشد در خودروهای میان رده و چندین سال دیگه در خودروهای ارزان هم قابل استفاده خواهد بود.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. پرهام

        ۱۷ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (1126 ديدگاه)

        منظور از Start Stop مصرف سوخت نبود برادر من

        سیستم کروز کنترل هوشمند با قابلیت ترمز گیری و حرکت دوباره اولین بار روی مرسدس بنز اس کلاس با ایم Cruise Control Distronic Plus قزاز گرفت بقیه کروز کنترل همگی فقط سرعت رو کم می کردن تا اون زمان

        اون چیزی که مهمه اینه که تا توقف کامل ترمز بگیره، و بعد از اون دوباره حرکت کنه

        مشکل ما ایرانی ها اینه که فکر می کنیم همه چیز رو بلدیم ، به خاطر همین میاد به چهارمین خودروساز بزرگ دنیا که هنوز 15 سال از خودرسازیش نگذشته تویوتا بهش به عنوان دشمن نگاش می ک نه می گید بنجل ساز!

        یعنی حتی از تویوتا هم بیشتر می دونید؟ یعنی تویوتا از یه بنجل ساز ترسیده؟

        http://www.autoblog.com/2007/11/21/toyota-exec-calls-hyundai-strong-enemy/

        شاید چون فهمیده خودش بنجل سازه هیوندای از رو دستش بلند شده؟

        خبر مربوط به سال 2007 هست!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۱۸ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          عزیزم من همون سیستم رو گفتم!
          قبول ندارید لینکشو میذاریم!
          حالا خوبه لینک کروز کنترل هوشمند رو گذاشتم!
          با سند حرف بزنید.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  15. امید

    ۱۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    من کاری به این که چه خودرویی چند سال پیش این تکنولوژی درونش استفاده شد ندارم ولی کلیپش خیلی جالب بود مخصوصا ترموز خودکارش
    میگم تو ایرا 30 درصد تصادفات خواب الودگی و عدم توجه به جلو در 15 تا 20 کیلومتری مقصد اتفاق میفته
    اگه مسئولین یکمی به فکر مردم بودن اجازه ورود خودروهای ایمن رو میدادن لعنت به ظالمین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. Ehsan

    ۱۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    این فیلم من رو یاد تکنولوژی انداخت که در اتحادیه اروپا مورد بررسیه
    اسمش رو یادم نیست ولی به این صورت بود که اگر شما در جاده باشید میتوانید پشت سر ماشین جلویی قرار بگیرید بعد سیستم تبعیت از ماشین جلویی رو روشن کنید و دیگه کاری به ماشین نداشته باشید و همانطور که در فیلم نشون میداد با تعداد زیاد ماشین هم امکان پذیر بود و هر وقت خواستید از صف خارج شوید این سیستم ماشین رو خاموش میکردید و از صف جدا میشدید و یا به مسیر دیگری میرفتید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۱۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      احسان فکر کنم 24 ساعت شبانه روز داری یورونیوز می بینی :D

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ehsan

        ۱۷ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (1251 ديدگاه)

        نه اتفاقا من بعضی وقت ها برنامه HI_TECH رو میبینم البته این برنامش در مورد این تکنولوژی برای خیلی وقت پیشه ، ولی عاشق نشنال جئوگرافیک بودم
        خودتم کم نمیبینی :-D

        موافقم 0
        مخالفم 0
  17. عبدالناصر

    ۱۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (13 ديدگاه)

    سلام
    اپشن خوبی باید باشه
    ولی من به ماشین های کره ای خیلی اعتماد ندارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. پرهام

    ۱۸ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1126 ديدگاه)

    متاسفم که پدال پست بعدی من رو تایید نکرد!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. h112

    ۱۸ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (434 ديدگاه)

    این هیوندایی جنسیس هم،مارو کشت با این همه تبلیغات،،،همین امکانات رو میتونی در خودرو های لوکس،با کیفیت بالا تر دید.
    البته کسی که از دنیای خودرو زیاد سر در نمیاره با این تبلیغات مجذوب این خودرو ها میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. farzan

    ۱۸ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    من واقعا نمیدونم چی بگم . گربه دستش به گوشت نمی رسه میگه پیف پیف.
    حالا به همه ایتایی که از هیوندایی بد میگن پایین ترین مدل هیوندا رو بدی اون ماشین بهترین میشه چه برسه به جنسیس.
    درسته هیوندا رو نمیشه با خیلی از ماشینا مقایسه کرد و هر کسی قد توانش خرید میکنه . هیوندا هم ماشین خوبیه و از سواری با اون لذت مبرم و قابل مقایسه با بنز و بی ام دبلیو اینا نیستش که مقایسه میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. آیدین

      ۱۸ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (82 ديدگاه)

      دقیقا الآن بهشون بدی با کله میخرن.و اینکه نباید با بنز بی ام و مقایسه کرد.
      اما اخیرا از لحاظ کیفیت چیزی کم ندارن.
      هر کی میگه از رو تعصب میگه.حداقل برا خودم کیفیت ماشینهای کره ای از سال 2011 به بعد اثبات شده که خوبه.

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا