هیوندای

طرح کلیک برای خرید اینترنتی محصولات هیوندای

هیوندای در سال ۲۰۱۷ طرح اینترنتی خرید خودرو با نام “کلیک برای خرید” را راه‌اندازی خواهد کرد که به خریداران اجازه می‌دهد تا مدل‌های ساخت این شرکت را از وب‌سایت هیوندای خریداری نمایند.

clicktobuy_0
با این تفاسیر نیازی به مراجعه به نمایندگی‌ها نخواهد بود و شما خواهید توانست مستقیماً خودروی دلخواه خود را از اینترنت خریداری نمایید.
انجام فرایند خرید از طریق فضای مجازی و تنها با چند کلیک به این معنی است که خریدن خودروی جدید بنا به گفته‌ی شرکت تنها در ۵ دقیقه امکان‌پذیر است.

هیوندای اعلام کرده که قیمت مدل‌ها در این طرح ثابت است اما قول داده که این قیمت‌ها رقابتی بوده و قابل‌مقایسه با قیمت خودرو در هنگام خرید از نمایندگی و چانه زدن است.

hyundai-click-to-buy-main
پس از اینکه خرید خود را انجام دادید، خودروی شما به نمایندگی محل زندگی‌تان و یا به‌صورت مستقیم به درب خانه ارسال خواهد شد. البته این موضوع برای خریدارانی است که به‌صورت نقد خودروی خود را می‌خرند. افرادی که به‌صورت لیزینگی و تسهیلاتی اقدام به خرید خودرو می‌کنند باید به نمایندگی نیز مراجعه نمایند.

با طرح کلیک برای خرید می‌توان خودروی قدیمی خود را نیز تعویض نمود. در این طرح باید به نمایندگی مراجعه نموده و پس از تحویل خودرو و تعیین قیمت آن، خودروی جدید را با تسهیلات خریداری نمایید.

وب‌سایت کلیک برای خرید هیوندای از ۶ ژانویه سال بعد شروع بکار خواهد کرد و خودروهایی چون i10 ،i20 ،i30، توسان و سانتافه موجود خواهند بود. در سال ۲۰۱۷ مدل‌های بیشتری نیز اضافه خواهند شد.
این طرح به همراه تأسیس نمایندگی‌های غیرمرسوم هیوندای صورت می‌پذیرد. این نمایندگی‌های کوچک در مراکز خرید تأسیس شده و فروشنده یا خودرویی وجود ندارد بلکه در نمایندگی تبلت های لمسی برای تجربه‌ای کاملاً دیجیتال از خرید خودرو وجود دارند.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. (ali (CHEVY NOVA

    ۱۵ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (6776 ديدگاه)

    خوش به حال این خارجکی ها که با یه کلیک ماشین مورد علاقشون رو میخرند از اینترنت به راحتی اونم با اون شرایط طلایی اما یه فرد زحمت کش اینجا جونش در میاد که با پس انداز چند سالش یه اشغال مثل پراید بخره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. بابک

    ۱۵ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (186 ديدگاه)

    یعنی قبل از این هیوندای فروش اینترنتی نداشته؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حسین

    ۱۵ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (64 ديدگاه)

    چرا دولت از اون وام کذ ایی حمایت کرد
    چرا واقعا
    اقا اصلا این محصولات جدید هم نمیخواییم برای همون اقا ها
    قیمت هارو درست کنید
    خودروی 30 سال پیش 40 تومن.اونم معلوم نیست چی از کار دربیاد و پدرت هم دربیاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. احمد باقری

    ۱۵ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    این روش رو خیلی از شرکتها انجام میدن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Archi KHAN

      ۱۵ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (2164 ديدگاه)

      خدا وکیلی احمِد ؟!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا