ولوو S90، لوکس‌ترین سدان سوئدی

سرانجام پرده از رخسار سدان لوکس ولوو با نام S90 کنار رفت. خودرویی که سودای رقابت با سدان های آلمانی مطرح چون ب‌ام‌و سری 5 و مرسدس کلاس E را در سر می‌پروراند. سوئدی‌ها در پس زمستان‌های طولانی و تاریک، به یک حماسه سازی دست زده‌اند. پس از دوران بی‌پولی در زیر پرچم مالکان قبلی، اینک با کمک سرمایه جیلی چینی، نور خورشید بر پهنه این خودروسازی تابیده است و نتیجه آن مدل موفق و محبوب XC90 می‌باشد. حالا نوبت پرچم‌دار جدیدی از این خانواده است.

Volvo S90 New
Volvo S90 New

سدان ولوو S90 روی پلتفرم مدولار SPA بنا می‌شود که نخستین بار در کراس اوور XC90 به کار رفت. درعین‌حال بسیاری از مشخصات فنی نظیر پیشرانه آن نیز از XC90 به عاریت گرفته می‌شوند.

Volvo S90 New
Volvo S90 2017

Volvo S90 New
Volvo S90 New

قدرتمندترین عضو این خانواده، مدل‌های مجهز به پیشرانه T8 پلاگین هیبرید است که شامل موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری همراه با سوپرشارژر و توربوشارژر دوقلو با قدرت 318 اسب بخار و یک موتور الکتریکی 80 اسبی و یک ژنراتور استارت 46 اسبی متصل به میل‌لنگ می‌شود. نیروی خروجی از این پیشرانه در حالت ترکیبی به 394 اسب بخار و گشتاور آن به 640 نیوتن متر می‌رسد. این مجموعه همگی در ارتباط با یک گیربکس هشت سرعته خودکار قرار می‌گیرند تا نیرو به هر چهار چرخ خودرو منتقل گردد.

Volvo S90 New
Volvo S90 New

با مدل T8 قادرید در حالت تمام الکتریکی با سرعت 121 کیلومتر بر ساعت رانندگی کنید. ولوو هیچ آمار رسمی از میزان مصرف سوخت این پیشرانه در مدل سدان منتشر نکرده اما اگر مبنا را مصرف مدل XC90 با همین پیشرانه قرار دهیم، مصرف سوخت آن کمتر از 2.1 لیتر در صد کیلومتر و میزان آلایندگی آن کمتر از 49 گرم دی‌اکسیدکربن در هر کیلومتر خواهد بود که در این رده می‌تواند رکوردشکن باشد.

Volvo S90 New
Volvo S90 New

مدل T6 از موتور مشابه اما غیر هیبریدی سود می‌برد. این موتور هم با کمک سوپرشارژر و توربوشارژر قادر است 316 اسب بخار نیرو و 400 نیوتن متر گشتاور تولید کند که باز در اختیار یک گیربکس 8 سرعته خودکار قرار می‌گیرد.

Volvo S90 New
Volvo S90 New

در پایین‌ترین رده می‌توان نسخه T5 را یافت که موتور 240 اسبی و 350 نیوتن متری آن با همان گیربکس 8 سرعته، تنها چرخ‌های جلو را به حرکت در می‌آورد.

Volvo S90 New
Volvo S90 New

این خودرو جایگزین سدان فعلی S80 می‌شود. ابعاد آن نسبت به S80 حدود 2.5 سانتی‌متر عریض‌تر و 10 سانتی‌متر فاصله دو محور کشیده‌تر خواهد بود. طول خودرو 496 سانتی‌متر و عرض آن 189 سانتی‌متر می‌باشد. این ابعاد تقریباً مشابه یک BMW سری 5 می‌باشد. طراحی S90 کاملاً آشنا با زبان طراحی جدید ولوو، موقر و مستحکم به نظر می‌رسد. سبک خاص چراغ‌های جلو با LED روزتاب چکشی شکل و چراغ‌های عقب C شکل، تبدیل به امضای ولوو شده‌اند. جلوپنجره با خطوط عمودی و کمی مقعر ممکن است یادآور مدل‌های قدیمی BMW باشد.

Volvo S90 New
Volvo S90 2017

جای تعجب نیست که در داخل کابین با فضایی مشابه با مدل XC90 مواجه می‌شویم. یک نمایشگر لمسی بزرگ عمودی، در کانون توجهات قرار می‌گیرد. چینش اجزا نشان از رویکرد مدرنیسم اسکاندیناوی دارد. همه‌چیز بی‌پیرایه، باشکوه، خالص و دقیق به نظر می‌رسند. تعداد دکمه‌ها به حداقل کاهش داده شده‌اند. دریچه‌های تهویه، سبکی عمودی و نوآورانه دارند. سطوح مختلف نیز با فلز، چوب و چرم باکیفیت به رنگ روشن، پوشش داده شده‌اند. سیستم صوتی Bower and Wilkins نیز گوش دادن به موسیقی را فرح‌بخش می‌نماید.

Volvo S90 New
Volvo S90 New

Volvo S90 New
Volvo S90 New

ولوو S90 از ویژگی‌های پیشرفته‌ای چون رانندگی نیمه‌مستقل یا نیمه‌خودکار با نام دستیار راننده و نگه‌داری خودرو در خط تراز وسط از لاین بزرگراه با سرعت 130 کیلومتر بر ساعت، بهبود فناوری تشخیص حیوانات بزرگ نظیر اسب و گوزن و تشخیص عابران پیاده و دوچرخه‌سواران و سایر وسایل نقلیه در روز و شب، هشدار بصری و همچنین ترمز خودکار برای جلوگیری از برخورد و سایر ویژگی‌های ایمنی رده‌بالای ولوو سود می‌برد. سیستم رانندگی نیمه‌مستقل Pilot Assist در سرعت‌های زیر 48 کیلومتر بر ساعت می‌تواند از طریق یک فناوری کروز کنترل تطبیقی به‌روز شده، هدایت خودرو را بر عهده بگیرد البته برای ایمنی بیشتر باید همچنان یک دست روی فرمان قرار بگیرد. این نخستین گام ولوو برای ارائه سیستم رانندگی تماماً خودکار و بدون نیاز به دخالت انسان است که قرار است تا سال 2020 تجاری‌سازی شود.


ولوو S90 یک گام بزرگ از این سازنده سوئدی در تجربه خودروهای لوکس همراه با ارائه دینامیک رانندگی، عملکرد فوق‌العاده و متوازن و سواری قابل تحسین با دقت، کنترل و راحتی بالا بوده است.


ولوو S90 سدان قرار است در ماه ژانویه در نمایشگاه دیترویت به‌صورت رسمی رونمایی شود. مدل استیشن آن که با عنوان V90 شناخته خواهد شد نیز دو ماه بعد در نمایشگاه ژنو پرده‌برداری خواهد شد. ورود به بازار این خودرو نیز برای اوایل تابستان سال 2016 پیش‌بینی می‌شود.


[دانلود ویدئو]


[دانلود ویدئو]

51 دیدگاه

  1. مهدی
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    خیلی ماشین خوب و خوشگلیه.مخصوصا چراغ های جلوش.کلن محصولات ولوو از نظرمن خوب هستن تو رنج قیمتشون

    پاسخ
    1. KING 918
      سوابق: (1605 دیدگاه) ,

      خدایی شبیه ائودی شده ولی بسیار زیبا داشبردش هم که اصلا دیوانه کننده شده از بس قشنگه اگه یه کنسول بین دو صندلی عقب قرار میگرفت جدا عالی بدون نقص بود ………….

      پاسخ
    2. aston martin
      سوابق: (828 دیدگاه) ,

      عالی
      مخصوصا عمل کرد
      ولی توان رقابت با e رو نداره
      هرکاریم بکنه برند مرسدس یه چیز دیگس
      و ولوو مونده تا ب پرستیژ این اشراف زاده ی اشتوتگارتی برسه

      پاسخ
      1. aston martin
        سوابق: (828 دیدگاه) ,

        راجب دیزاین چراغای پشتش هم باید بگم ک یاد اون مدل از سیتروین ک تو ایرانم زیاد هست افتادم
        میتونست خیلی بهتر باشه طراحی عقبش “چراغا بیشتر”

        پاسخ
  2. هیوا
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    ولوو اولین خودرو ایمن دنیا.

    پاسخ
  3. مهدی
    سوابق: (19 دیدگاه) ,

    تنها ایرادش در قسمت طراحی عقبه….ولی فوقعلادست کلا…….

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل AliZeus
      AliZeus
      سوابق: (418 دیدگاه) ,

      آره خدایی..کاش اون فرو رفتگی صندوق عقب نبود..حالا سلیقه ایه ولی بنظرم هارمونی طراحی رو زده بهم..آدم حس میکنه تصادف کرده ..

      پاسخ
  4. Sajjad
    سوابق: (89 دیدگاه) ,

    تاوقتی یه متنی درباره ولوو xc90 نخوندم درک نکردم چقدر این ماشین خوبه . میگف مهندسان سوئدی این خودرو ساز قانع شدند که ایربگ های جانبی این خودرو کاملا بی استفاده هستن و به دلیل ایمنی بدنه نیازی بهشون نیست و آخرم تو تست یورو ان کاپ ۹۶ درصد ایمنی سرنشین بدست آورد …. مطمئن هستم اینم میترکونه

    پاسخ
    1. سعید
      سوابق: (202 دیدگاه) ,

      سلام بر آقا سجاد
      نظر شخصی من اینه که کیسه های جانبی ربطی به ایمنی بدنه نداره، بحث قانون نیوتون هست که ضربه جانبی باعث انحراف سر و بدن به سمت درب و ستون ماشین میشه و وجود کیسه جانبی باعث ضربه گیر بودن و عدم برخورد سر به ستون و بدنه میشه، استحکام یا عدم استحام بدنه تاثیری تو قانون نیوتون نداره و در هر صورت بدن انسان به سمت ستون و درب پرت خواهد شد پس ضرورت وجود کیسه جانبی در همه حال اجتناب ناپذیر است.

      پاسخ
  5. تصویر پروفایل Hamid
    Hamid
    سوابق: (234 دیدگاه) ,

    میشه بفرمایید طراحی عقبش چه ایرادی داره؟
    جلو پنجره مقعر منو بیشتر یاد مازراتی میندازه تا بی ام و .

    پاسخ
    1. ایرانی
      سوابق: (2 دیدگاه) ,

      گل گفتی…
      جلو پنجرش شبیه به مازراتیه…
      ایول..

      پاسخ
  6. تصویر پروفایل صدرا
    صدرا
    سوابق: (23 دیدگاه) ,

    واقعا چراغ های روشنایی روزش آدمو مات میکنه! واقعا از نظر طراحی داخلی و بیرونی فوق العاده هست ! ماشین داد میزنه چه کیفیتی داره…

    پاسخ
  7. Archi KHAN
    سوابق: (1658 دیدگاه) ,

    لامصب از بس کیفیت داره ،
    کیفیت عکس هاش هم نسبت به عکس های دیگه متفاوتِ …

    پاسخ
  8. تصویر پروفایل ali ayat
    ali ayat
    سوابق: (719 دیدگاه) ,

    اینقدر خوب هست که جای ایراد نیست دیگه کشوری که ازش کیونیخ زگ میاد بیرون معلومه این چه ماشینیه

    پاسخ
  9. تصویر پروفایل Erfan
    Erfan
    سوابق: (246 دیدگاه) ,

    خدای من بالاخره معرفی شد.
    خیلی منتظر بودم ولوو این ماشین رو معرفی کنه، با توجه به شاهکار xc90 مطمئن بودم که این هم یه شاهکار میشه که خوشبختانه شد.
    من هیچ ایرادی به این ماشین نمیتونم بگیرم جز در یک مورد:
    اون نوشته ولوو که در عقب محصولات ولوو هست به نظرم زیاد جذاب نیست و میتونست به یه شکل دیگه قرارش بده. ولی در کل همه چیز این ماشین عالیه. از طراحی و کیفیت ساختش گرفته تا ایمنی بی نظیر و اون چراغ های روشنایی روز مست کنندش

    پاسخ
  10. سعید
    سوابق: (76 دیدگاه) ,

    سلام ، علت عدم موفقیت شرکت ولوو در بخش اتومبیلهای شخصی طراحی محافظه کارانه آنها تا چند سال پیش بوده است ، طراحی محافظه کارانه شاید در بخش خودروهای گرانقیمت طرفداران قابل توجهی داشته باشد ولی این علاقه مندی در خودروهای کلاس متوسط و ارزان قیمت به شدت کاهش می یابد . شرکت خودروهای کار ولوو به دلیل همگام شدن با طراحی مدرن اکنون دومین شرکت برتر سازنده کامیون و اتوبوس دنیا است .

    پاسخ
    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
      سوابق: (811 دیدگاه) ,

      mds جان با احترام به نظر شما ولی عقب این جنسیسی که شما گذاشتی کپی بنز S500 هست!!!!
      ……………………………………………………………………………………………،..،،،،،.،..
      پ.ن
      خیلی منتظر این S90 بودم الحق والانصاف گل کاشتن فقط یه مورد که به نظرم تو ذوق میزنه طراحی عقب خودرو است.درسته سعی کردن حالت کلاسیک داشته باشه اما با طراحی مدرن جلوی خودرو همخوانی نداره البته این نظر شخصی بندس.
      در کل به نظرم خودروی جذاب تری نسبت به مرسدس E کلاس و ب ام و سری 5 هست با این اوصاف پس باید رقیب کادیلاک CTS هم باشه که شخصاً کادیلاک رو به همشون ترجیح میدم بعدش هم ولوو…

      پاسخ
      1. خسته شده
        سوابق: (623 دیدگاه) ,

        مطمئنا به پای کلاس E و مخصوصا ب ام و سری 5 نمیرسه ضمن اینکه رقیبه کادیلاکه چون کادیلاک در مقایسه با اون دوتا پائینتره بعدم اگر این ماشین بهتر از اینم بود بازم رقیبه اون سه تا نبود و نیست هرچه قدرم کیفیت مواد به کار برده شدش بالا باشه ولی به جذبه و اصالت اون سه نمیرسه

        پاسخ
        1. محمود
          سوابق: (212 دیدگاه) ,

          دوست خسته ی من وقتی xc90 ولوو بهترین شاسی بلند جهان میشه و بی ام و x5 , و بنز glc رو زیر پا له میکنه در قهرمانی s90 یک در صد هم شک نکن. به امید رفع خستگی ات.

        2. خسته شده
          سوابق: (623 دیدگاه) ,

          محمود مطمئنی زیر پا له میکنه این لفظی که داری به کار میاری یکم تندروی نیست آرومتر باشه داغون میکنه له میکنه نابود میکنه آروم حرص نخور آروم باش رفع خستگی من حالا حالا برطرف نمیشه امید الکی نداشته باش

        3. تصویر پروفایل ali ayat
          ali ayat
          سوابق: (719 دیدگاه) ,

          زیر پا له میکنه؟؟!
          ببین دوست عزیز رئیس شرکت ولوو هم جرات نداره اینجوری راجب دوتا اسطوره صحبت کنه تو اینجور میگی له میکه الان دوتا نمونه علمی از له شدن رو بهم بگو تا من بدونم بعدم وقتی سوار شدی بیا نظر اینجور تند و خود خواهانه ای بده نه برای جمع کردن چهار تا لایک بیای یکی رو الکی با عقده ای بازی زمین بزنی

        4. شلبى
          سوابق: (563 دیدگاه) ,

          شما از کجا میدونى به پاى اون سه تا نمیرسه،بزارید این ماشین بیرون بیاد و با اون سه تا مقایسه بشه بعد اهل فن که کارشون مقایسه و امتیاز دهى به خودروها در مجلات مختلف هست راجع ب این ماشین نظرشون رو بگن نه من و شما که فقط عکساى اینا رو میبینیم
          بعدم کى گفته کادیلاک cts از بنز و بى ام و پایین تره
          و در اخر هم شما رو چه حساب میگى اصالتش از بنز و بى ام و کم تره
          ولوو یکى از با اصالت ترین ماشیناس

        5. ali a.j
          سوابق: (236 دیدگاه) ,

          آقای شلبی حرف جنابعالی کاملا متین و منطقی هست
          ولوو واقعا با اصالته

      2. mds
        سوابق: (266 دیدگاه) ,

        باربد پشتش کپی از اس 500 هست!!! این ماشینو پیترشرایر طزاحی کرده خودش آلمانی هست و میاد از آلمانیا کپی میکنه!!!

        پاسخ
    2. P.G
      سوابق: (485 دیدگاه) ,

      واااااى خدا،باز این حضرات شروع کردن
      این جنسیس که عقبش کپى کارى مو به موى اس کلاسه که!
      بعد آخه جنسیس؟!ولوو؟!شیب؟بام؟
      کسى که جنسیس رو به ولوو ترجیح بده از نظر من مهدور الدمه و خونش حلاله،اگه حق فتوا داشتم براى همچین کسى حکم ارتداد میدادم !D:
      (شوخى البته!)

      پاسخ
      1. خسته شده
        سوابق: (623 دیدگاه) ,

        الان شما چرا اینقدر حرص میخوری خب نظرشو گفت آدم نکشت که چرا شما میخوای فقط خودت باشی و نظرت بقیه هیچ دیگران هم آدمن حق اظهار نظر دارن یا منطقی یا نه

        پاسخ
        1. محمود
          سوابق: (212 دیدگاه) ,

          درود و افرین بر شرافت سوئدی ها.

        2. P.G
          سوابق: (485 دیدگاه) ,

          الان خود شما براى چى حرص میخورى؟
          والا من نه حرص خوردم نه قصد اینو داشتم که به بقیه بگم کامنت بذارید
          خسته شده جان معلومه حسابى خسته اى ها و از مغزت استفاده نکردى که بفهمى کامنت من جنبه ى طنز و شوخى داشت،اگر جاى اینقد عجله براى پاسخ دادن به من یکم با دقت بیشترى کامنتمو میخوندى خط آخر تو پرانتز چى نوشتم؟!نوشتم (شوخى البته!)
          برو یه چرت بزن براى رفع خستگى خوبه:)

        3. P.G
          سوابق: (485 دیدگاه) ,

          حالا خوبه من هفته اى دوتا کامنت هم نمیذارم که شما اومدى منو متهم میکنى به اینکه چشم دیدن کامنتاى دیگران رو ندارم و فقط میخام کامنتاى خودم باشه!

  11. تصویر پروفایل sina
    sina
    سوابق: (104 دیدگاه) ,

    داداش هیوندای کجا و ولوو کجا آخه!!!!
    حالا هیوندا بیاد با هم قداش مقایسه بشه بله خوبه خیلی حرفا واسه گفتن داره ولی دیگه ولوو……
    نکن اینکارو برادر من!
    mds جان شوخی بود ها به دل نگیر

    پاسخ
  12. مسعود مقدم
    سوابق: (14 دیدگاه) ,

    من چند وقت پیش مدل xc90 سوار شدم یه شاهکار به تمام معناست . طراحی زیبا و کیفیت فوق العاده جنس های بکار رفته تو ماشین . استفاده راحت از تمام تکنولوژی ماشین از همه مهمتر ایمنی فوق العاده این ماشین .

    پاسخ
  13. محمود
    سوابق: (212 دیدگاه) ,

    در مقابل عظمت این ماشین فقط میشه سکوت کرد.عالی و بی نقص.

    پاسخ
  14. siamak
    سوابق: (22 دیدگاه) ,

    تیغ هندویان کج است و ابروی یار کج هردو خونریزند اما این کجاو آن کجا

    پاسخ
  15. بنتلی
    سوابق: (1045 دیدگاه) ,

    خودرو فوق العاده ای هس و طراحی داخلش از شاسی بلندش زیبا تر و شیک تره ولی ی سوالی برام پیش اومده،وقتی راننده صفحه نمایش ب اون بزرگی داره دلیل شیب ملایم نمایشگر وسطی چیه؟…ازبعضی دوستان خواهشمندم بیخودی برا چهار دونه لایک تو قسمت پاسخ کامنتای اول نظر ندن!جالب اینجاس بیشتر اوقات هیچ ربطی ب نظر بالاییش نداره!… دوستان سایت عصر خودرو ی رتبه بندی از میزان تمایل مشتریان ب خرید نسل بعدی خودروی فعلی خودشون زده(همون وفاداری ب یک شرکت یا ی مدل خاص)حال نداشتم لینکشو بذارم،خودتون برین ببینین:-‏Dچن تاشو یادمه،پورشه ماکان،بنز اس،اینفینیتیQ80‏،کمری و پریوس هیبرید،توسان،فیات 500،رنجرور اووک،دوج چارجر ،موستانگ و کوروت و…بقیشو یادم نمیاد!

    پاسخ
  16. خسته شده
    سوابق: (623 دیدگاه) ,

    جالبه نویسنده مینویسه سودای رقابت و داره با سری 5 و کلاس E بنز ولی دوستان در یک حرکت انقلابی اون دوتا مدل پائینتر دونستن از این ماشینی که تازه رونمایی شده

    پاسخ
    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
      سوابق: (811 دیدگاه) ,

      تازه میدونی حرکت انقلابی تر کجاس خسته شده ی عزیز؟
      اونجایی که جنابعالی کادیلاک CTS رو پایین تر از ب ام و و مرسدس میدونی حالا نمی دونم رو چه حسابی!
      CTS رقیب اون دو تا است و در خیلی موارد نسبت بهشون برتری داره خیلی سایتا از قبیل موتور ترند و Car and Driver گواه حرف بنده هستند.

      پاسخ
    2. محمود
      سوابق: (212 دیدگاه) ,

      دوست عزیز من یه نگاه به سایت موتور ترند بنداز تا بفهمی ولوو xc90 به راحتی شاخx5 و benz gle را شکوند . توو خود المان هم نشریات ولوو xc90 را بهترین شاسی بلند آلمان معرفی کردند

      پاسخ
  17. احمد باقری
    سوابق: (4319 دیدگاه) ,

    این ماشین، واقعا معرکه است.

    پاسخ
  18. بنتلی
    سوابق: (1045 دیدگاه) ,

    خسته شده عزیز ی چی میگم ناراحت نشو!خداوکیلی اولش تو شروع میکنی!مجبوری نظر بدی؟میای ی نظر متعصبانه میدی جو رو متشنج میکنی بعد میخوای ازآب گل آلود ماهی بگیری،وقتی متعصبانه نظر میدی درمورد خودرویی ک هنوز هیچ تست رانندگی ازش گرفته نشده چ برسه ب مقایسه با هم کلاساش و از سر تعصب مقایسه میکنی انتظار جواب منطقی برا حرف غیر منطقیت نداشته باش!

    پاسخ
    1. خسته شده
      سوابق: (623 دیدگاه) ,

      کدوم شروع؟ کدوم تعصب؟ همین جناب باربد خان مگه نمیگه ولوو ای که تازه رونمایی شد و سوادی رقابت با اون دو رو داره بهتره پس شروع کننده من نبودم و هیچوقتم نیستم تا وقتی متعصبی و نبینم مگه باربد نگفت کادیلاک بهتر از اون دوتاست دیگه از اسمشونم پیداست که کی متعصبه من متعصب نیستم درسته ماشین های آلمانی و ایتالیایی و دوست دارم ولی جلوی تعصب وای می ایستم سرمم خم نمیکنم همونقدر که شما فکر میکنی نظرت درسته بنده شاید بیشتر فکر کنم که نظرم درسته کافیه یه نگاهی به نظرات عالی جنابان بندازی بعد بیاین به من بگین متعصب(از این اسم کلا نفرت دارم خوشم نمیاد چون چیزه واقعا مسخره ایه)

      پاسخ
      1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
        سوابق: (811 دیدگاه) ,

        بنتلی جان همیشه یه عده تو سایت هستن که جو رو به هم میزنن.جالب اینجاس که من نه کادیلاک و نه ولوو رو برنده اعلام کردم گفتم نظر شخصیم اینه.تاکید میکنم “نظر شخصی”!!!!!!!!!!!!!
        خسته شده عزیز اگه خسته نمیشی کامنت من رو بادقت تر بخون.

        پاسخ
        1. خسته شده
          سوابق: (623 دیدگاه) ,

          باربد مگه من چی گفتم چرا جو میدی بنده هم گفتم شما این حرف زدی با نظرتون این بود چه فرقی میکنه من واقعا از دستتون خسته شدم خسته

  19. تصویر پروفایل (پهلوان مک لارن)new great britain
    (پهلوان مک لارن)new great britain
    سوابق: (844 دیدگاه) ,

    ولوو بهترین هستش. حال بعضی ها الکی میان میگن عقبش کجه!!!! جلوش این طوری بود بهتر بود!!! بنز بهتره. کادیلاک بهتره .این نظرات کوچکترین تاثیری روی کیفیت و عالی بودن ولوو نمیذاره. و ولوو با قدرت به کارش ادامه میده برای اینکه کیفیت ولوو بهترین هست از نظر ایمنی هم بهترین. پس بیخودی حرص نخورین!!!!!!!!!

    پاسخ
  20. نيما
    سوابق: (795 دیدگاه) ,

    فقط کاش یکم عقبش قشنگتر بود
    الانم خوبه هااا ولى کاش قشنگتر بود (این نظر منه)

    پاسخ
    1. ایرانی
      سوابق: (2 دیدگاه) ,

      شاید یه نوار استیلی ریز و سرتاسری روی در صندوق عقب کم داره..
      با تمام احترام…
      شاید..

      پاسخ
  21. نيما
    سوابق: (795 دیدگاه) ,

    دوستان با این ابعاد رقیب CT6 نمیشه این؟ تا CTS؟؟

    پاسخ
  22. بنتلی
    سوابق: (1045 دیدگاه) ,

    خسته شده عزیز باربد توی نظر اولش گف ولوو قیافه جذاب تری داره و رقیب سری پنج و بنز‏Eو کادیلاک ‏CTSهس و هیچ مقایسه ای بینشون انجام نداد!آخرش هم انتخاب شخصی خودشو گف و گف کادیلاکو ترجیح میده!همین!شما احتمالا یا بدبرداشت کردی یا منظور دیگه ای داشتی!

    پاسخ
  23. پیمان. ع
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    با سلام به تموم دوستای عزیزم
    نظرات همتونو خوندم و طبیعیه هر کسی نظر خودشو میده و بعضی از دوستان هم به واسطه ی اینکه در سایت ها و مجلات ماشین و ویدیوهای ارائه شده از طرف کمپانی های سازنده خودرو یه نگاهی انداختن طبیعتا نظر بهتری میتونن بدن.در مورد این ماشین هم عرض کنم که کمپانی ولوو چن تا از سخت گیرترین و حساس ترین کارشناسان و طراحان دنیا رو در اختیار داره و بواسطه ی اینکه در عرصه ی ماشینهای سنگین و ناوگان مسافربری زبانزد و معروفه … امنیت و کیفیت خودرو براشون خیلی مهمه. بنده کلیات این خودرو رو میپسندم و نظری در مورد جزییاتش نمیتونم بدم تا اینکه از نزدیک ببینمش. با نظرات هم سر جنگ نداشته باشین منطقی و واقع بینانه برخورد کنین. بحث ما مقایسه نیست. بلکه نظر در مورد خودروی ولووست.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.