چشم اندازهفته نامه

برترین تراک‌ها و شاسی‌بلندهای ۲۰۱۷ به انتخاب کار اند درایور

از سال ۲۰۰۹ به این سمت، فروش تراک‌ها، شاسی‌بلندها، کراس‌اوورها، وانت‌ها و ون‌ها دو برابر شده است. این رشد سریع بدین معنی است که آن‌ها اکنون سهم بزرگی از میزان فروش خودروهای جدید در آمریکا را تشکیل می‌دهند، ۵۷ درصد در سال ۲۰۱۵ و ۶۰ درصد تا ماه نوامبر سال ۲۰۱۶! به‌عبارتی‌دیگر، وقت آن فرا رسیده است تا به معرفی ۱۰ خودروی برتر از محبوب‌ترین بخش بازار خودرو بپردازیم.

2017-10best-trucks-and-suvs-lead-photo-673447-s-original
ما قبلاً این کار را کرده‌ایم، از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۸ هرساله ۵ تراک برتر را انتخاب و معرفی می‌کردیم. همانند آن دوران و برخلاف ۱۰ خودروی برتر فعلی، ما جوایز تراک و شاسی‌بلندها را بر اساس سگمنت‌ها دسته‌بندی کرده‌ایم، به‌گونه‌ای که یک خودرو از هر سگمنت جایزه را به خود اختصاص می‌دهد. ازدیاد شگفت‌انگیز مدل‌های همچنین به ما این اجازه داده است تا دسته‌بندی‌ها را به ۱۰ مورد افزایش دهیم: پیکاپ فول‌سایز، پیکاپ میان‌سایز، ون و هفت دسته‌بندی شاسی‌بلندها که بر اساس اندازه و لوکس بودن یا نبودن مشخص شده‌اند. یک استثنا وجود دارد و آن‌هم بخش شاسی‌بلندهای بزرگ است، در این سگمنت مدل‌های لوکس و غیرلوکس در یک بخش رقابت می‌کنند، زیرا مثلاً زمانی که شما خودرویی مانند شورولت سابربن، فورد اکسپدیشن و امثال آن‌ها را خریداری می‌کنید، همه آن‌ها هم قیمت خودروهای لوکس هستند. برای این‌که ادعای خود را اثبات کنیم یک مثال می‌زنیم، جی‌ام‌سی یوکون XL که برای شرکت در این رده‌بندی در اختیار ما قرار گرفته بود قیمتی گران‌تر از مرسدس بنز GLS۴۵۰ داشت.

قوانین ساده هستند. هر مدل جدید یا نسبتاً به‌روز شده با قیمت پایه‌ای کمتر از ۸۰ هزار دلار به یک برنامه نقد و بررسی یک هفته‌ای توسط تیم ما دعوت می‌شود، درنهایت هرکدام از کارشناسان ما طبق سه اصل رأی خود را می‌دهد: ارزش، کیفیت رانندگی و اجرای مأموریت. (این مورد آخر به بررسی فراوان ردیف‌های دوم و سوم صندلی‌ها، باز و بسته کردن آن‌ها برای بررسی میزان فضای بار، مقایسه امکانات و تجهیزات خودرو و … نیاز دارد). برای کاهش تعداد نامزدها، ما لیست خودروها را به مدل‌های جدید و به‌روز شده ۲۰۱۷ به‌علاوه مدل‌های برتر فعلی هر سگمنت با توجه به تجارب قبلی و نتایج تست‌های مقایسه‌ای کاهش دادیم.

نتایج اکنون مشخص شده‌اند و ما خوشحال هستیم که ۱۰ تراک و شاسی‌بلند برتر ۲۰۱۷ را به شما معرفی کنیم.

برنده‌ها:

شاسی‌بلند ساب کامپکت: کیا سول
بازاریابی ابزاری بسیار قوی است. می‌تواند یک سیگار مارلبورو را به نماد مرد بودن، یک گوشی اپل را به نماد مد، یا یک هاچ‌بک کوچک را به یک کراس آور ماجراجو تبدیل کند. یا حداقل در محدوده عقلانی ما این‌گونه تفسیر می‌شود. ولی برداشت‌هایی از این دست به طور غیرقابل‌انکاری در این‌که مردم چگونه خودرو می‌خرند تأثیرگذار است و موج خرید کراس‌اوورها در چند سال اخیر اثباتی بر این پدیده روانی می‌باشد.

2017 Kia Soul Turbo
پس درحالی‌که بازاریابی یقیناً یک فاکتور اصلی در موفقیت فروش کیا سول محسوب می‌شود، بحث رسالت کیا در این موضوع است که ما بیشتر تحت تأثیر قرار می‌دهد. به‌جای تمرکز بر تصویر ماهیت ماجراجویانه و توانایی‌های بالا، کیا سول تصویر کراس آور کوچک ایده‌آل را یک قدم بالاتر برده و با یک پکیج کاربردی و لذت‌بخش جذابیت آن را برای مشتریان بیش‌ازپیش می‌کند.

2017 Kia Soul Turbo

برای بخش شاسی‌بلند ساب کامپکت ما این خودروها را دعوت کردیم:

  • فیات ۵۰۰X
  • جیپ رنگید
  • کیا سول
  • مزدا CX-۳

شاسی‌بلند ساب کامپکت لوکس: ب‌ام‌و ایکس ۱
در آزمایش مقایسه‌ای اخیر ما از شاسی‌بلندها و کراس‌اوورهای لوکس ساب کامپکت، ما آن‌ها را هاچ‌بک‌های مغرور توصیف کردیم و تا حدودی این یک توصیف نسبتاً دقیق از آن‌ها می‌باشد.

2017 BMW xDrive28i
ولی در شرایطی که انواع کراس‌اوورها از نظر محبوبیت سدان‌ها را پشت سر گذاشته‌اند، این کلاس یک ورودی جدید به دنیای خودروهای لوکس می‌باشد. برای تولید آخرین بچه شاسی‌بلند خود، ب‌ام‌و از یک فرمت مکانیکی استفاده کرده که تقریباً با بقیه محصولات این برند متفاوت می‌باشد. ب‌ام‌و تلاش کرده تا از سبک سنتی خود در این ژانر برای تولید نسل اول X۱ استفاده کند، خودرویی که روی یک پلت‌فرم دیفرانسیل عقب ساخته شده و از یک موتور شش سیلندر خطی به‌عنوان امضای ب‌ام‌و استفاده کرده است. ولی به دلیل ابعاد نسبتاً کوچک در این سگمنت، این الگو بسیار محدود بوده و از نظر فضا خیلی بهینه نبود؛ بنابراین X۱ جدید از یک پلت‌فرم جدید دیفرانسیل جلو همانند آخرین مدل‌های مینی استفاده کرده است.

2017 BMW xDrive28i
ارائه بهترین پکیج در سگمنت شاسی‌بلند ساب کامپکت لوکس به دلیل مشکلات مرتبط با اندازه کوچک بسیار سخت‌تر از آن چیزی که ممکن است شما فکرش را کنید. ب‌ام‌و ایکس ۱، هر چند، یک شاسی‌بلند لوکس کوچک است که به خوبی توانسته این کار را انجام دهد.

برای بخش شاسی‌بلند ساب کامپکت لوکس ما این خودروها را دعوت کردیم:

  • ب‌ام‌و ایکس ۱
  • بیوک انکور
  • اینفینیتی QX۳۰
  • لکسس NX

شاسی‌بلند کامپکت: هوندا CR-V
طی پنج نسل و بیش از ۲۰ سال، هوندا CR-V پای ثابت خیابان‌های آمریکا بوده است و این موفقیت با ترکیبی از همه‌فن‌حریف بودن، قیمت مناسب و ظاهری زیبا به‌دست‌آمده است. همواره این خودرو جزو ۱۰ مدل پرفروش در تمام سگمنت‌ها در آمریکا بوده و شانس این‌که شما کسی را بشناسید که یک هوندا CR-V دارد خیلی بالاست. با معرفی مدل کاملاً جدید ۲۰۱۷ این خودرو، شاهد حضور بهترین مدل آن طی این ۲۰ سال بوده‌ایم.

2017 Honda CR-V Touring AWD
هوندا CR-V مدل ۲۰۱۷ امکانات بسیار خوبی دارد و تصور پکیج کاملی بهتر از آن کار سختی است. ما از هر خودرویی که بتواند خلاف این را ثابت کند استقبال می‌کنیم، ولی اگر بگوییم این هوندا اوج یک شاسی‌بلند کامپکت را ارائه می‌کند، کم‌تر کسی است که بتواند با این ادعا مخالفت کند.

2017 Honda CR-V Touring AWD

برای بخش شاسی‌بلند ساب کامپکت ما این خودروها را دعوت کردیم:

  • فورد اسکیپ
  • هوندا CR-V
  • هیوندای توسان
  • جیپ چروکی
  • جیپ رانگلر
  • کیا اسپورتیج
  • مزدا CX-۵
  •  تویوتا روفور/روفور هیبریدی

شاسی‌بلند کامپکت لوکس: پورشه ماکان
یکی از نامزدهای ۱۰ شاسی‌بلند و تراک برتر سال در گله بوفالوهای ما خود را به‌عنوان یک یوزپلنگ معرفی کرد: پورشه ماکان کراس‌اووری برای آن دسته از افرادی است که می‌دانند عدم استقبال فعلی برخی از مردم از خودروها در آمریکا به توطئه‌ای بازمی‌گردد که هدف آن پر کردن خیابان‌های آمریکا از خودروهای هاچ‌بک مربعی شکل با ارتفاع بلند است. کمپانی پورشه با ارائه ماکان جدید روی بخش اسپرت از اصول طراحی و ساخت یک شاسی‌بلند تمرکز زیادی کرده است. پورشه ماکان جدید به معنی واقعی کلمه یک خودروی همه‌کاره است که بسیاری از نیازهای شما را به خوبی می‌تواند برطرف کند.

2017 Porsche Macan GTS

2017 Porsche Macan GTS

برای بخش شاسی‌بلند کامپکت لوکس ما این خودروها را دعوت کردیم:

  • ب‌ام‌و X۳
  • ب‌ام‌و X۴
  • بیوک انویژن
  • کادیلاک XT۵
  • جگوار اف‌-پیس
  • لکسس RX
  • مرسدس بنز کلاس GLC
  • مرسدس بنز کلاس GLC کوپه
  • پورشه ماکان
  • لندروور رنج‌روور اووک کانورتیبل

شاسی‌بلند سایز متوسط: مزدا CX-۹
برای هر چیزی یک دلیل وجود دارد. زمانی رودسترها محبوب بوده‌اند و زمانی استیشن‌ها. زمانی مربوط به دنبال لذت سواری بوده‌اند، زمانی به دنبال مسافرت راحت. ولی اگر اکنون زمان یک خودروی خانوادگی با سه ردیف صندلی فراهم رسیده، خیلی به دنبال تلف کردن وقت خود با بررسی مدل‌های مختلف نباشید. آری، پدرها و مادرها، در میان تمامی آن‌ها یک نمونه وجود دارد که می‌تواند سختی‌های زندگی برون‌شهری را برای ما آسان کند؛ و همه ما آن را با نام مزدا CX-۹ می‌شناسیم.

2017-mazda-cx-9-awd-signature-101

2017-mazda-cx-9-awd-signature-103

برای بخش شاسی‌بلند سایز متوسط ما این خودروها را دعوت کردیم:

  • داج دورانگو
  • فورد اج
  • جی‌ام‌سی آکادیا
  • هوندا پایلوت
  • هیوندای سانتافه
  • هیوندای سانتافه اسپرت
  • جیپ گرند چروکی
  • کیا سورنتو
  • مزدا CX-۹
  • نیسان پت فایندر
  • تویوتا هایلندر/هایلندر هیبریدی

شاسی‌بلند سایز متوسط لوکس: آئودی Q۷
موضوعاتی مانند راحتی سرنشین، فضای بار بالا، ارتفاع مناسب از سطح زمین و در برخی موارد، سه ردیف صندلی که یک شاسی‌بلند ارائه می‌کند، معمولاً برخلاف بحث دینامیک رانندگی است که از نظر عشق ماشین‌هایی مانند ما بسیار با ارزش است. آئودی Q۷، یکی از آن شاسی‌بلندهای خانوادگی است که به خوبی ترکیبی از توانایی ارائه پرفورمنس بالا، رانندگی هیجان‌انگیز و تریم‌های لوکسی که با توجه به قیمت آن کاملاً با ارزش هستند را دارد.

2017 Audi Q7

2017 Audi Q7

برای بخش شاسی‌بلند سایز متوسط لوکس ما این خودروها را دعوت کردیم:

  • آکورا MDX هیبریدی
  • آئودی Q۷
  • ب‌ام‌و X۵
  • مازراتی لوانته
  • مرسدس بنز کلاس GLE
  • پورشه کاین
  • ولوو XC۹۰

شاسی‌بلند بزرگ: مرسدس بنز GLS۴۵۰
مرسدس بنز چه کاری در بالاترین رده شاسی‌بلندهای بزرگ می‌کند وقتی گزینه‌هایی مانند شورولت سابربن وجود دارند؟ به‌جای این‌که قیمت ۶۹۶۲۵ دلاری مدل پایه GLS۴۵۰ را با قیمت پایه سابربن برای شما مقایسه کنیم، ما شما را به بررسی تفاوت‌ها و برتری کامل مرسدس بنز در بحث‌هایی مانند کیفیت ساخت، دینامیک رانندگی و استفاده بهینه از فضای کابین در مقایسه با شورولت سابربن دعوت می‌کنیم.

2017 Mercedes-Benz GLS450 4MATIC
آیا شاسی‌بلندهای بزرگ دیگری وجود دارند که قوی‌تر بوده یا فضای بار و سرنشین بیشتری ارائه می‌کنند؟ قطعاً، ولی هیچ‌کدام از آن‌ها نمی‌توانند در بحث‌هایی مانند کیفیت سواری، هندلینگ یا کیفیت مواد اولیه به‌کاررفته به‌پای GLS۴۵۰ برسند، علاوه بر این، تعداد کمی خودرو در این سگمنت وجود دارند که بتوانند با میزان تجهیزات و آپشن یکسان، با قیمت اولیه مرسدس بنز برابری کنند. این‌ها را به قابلیت‌های بالای این خودرو و اندازه نسبتاً مناسب آن اضافه کنید و درک این‌که چرا ما GLS۴۵۰ را برنده این بخش انتخاب کرده‌ایم برای شما آسان خواهد بود.

2017 Mercedes-Benz GLS450 4MATIC

برای بخش شاسی‌بلند بزرگ ما این خودروها را دعوت کردیم:

  • شورولت تاهو/سابربن
  • فورد اکسپدیشن/اکسپدیشن EL
  • جی‌ام‌سی یوکان/یوکان XL
  • مرسدس بنز کلاس GLS
  • نیسان آرمادا

وانت سایز متوسط: هوندا ریج‌لاین
زمانی که هوندا ریج‌لاین برای نخستین بار در سال ۲۰۰۵ معرفی شد، کاملاً واضح بود که این خودرو از یک دنیای پیکاپ‌های بسیار متفاوتی می‌آید. با استفاده از معماری یونی‌بادی، یک موتور ترانسورس و سیستم تعلیق چهار چرخ مستقل، این خودرو تفاوت زیادی با مدل‌هایی که تا آن دوره در این سگمنت دیده بودیم داشت. در شرایطی که هوندا بار سنگین وجود یک پیکاپ قوی در سابقه این برند را روی دوش خود احساس نمی‌کرد، آن‌ها به‌راحتی موفق شدند تا یک وانت کاربردی و قوی را که ترکیبی از ویژگی‌های رانندگی خودروهای سواری آن‌ها با قابلیت‌های کافی حمل بار را داشت برای جذب درصد بیشتری از خریداران طراحی کنند.

2017 Honda Ridgeline RTL-E AWD

2017 Honda Ridgeline RTL-E AWD

برای بخش وانت سایز متوسط ما این خودروها را دعوت کردیم:

  • شورولت کلرادو
  • جی‌ام‌سی کنیون
  • هوندا ریج‌لاین
  • تویوتا تاکوما

وانت سایز بزرگ: فورد F-۱۵۰ / F-۱۵۰ رپتور
وانت‌های سایز بزرگ امروزی نه‌تنها می‌توانند به میزان فوق‌العاده زیادی کار انجام دهند، بلکه قادر هستند تا این امر را با آسایش و راحتی زیادی ارائه کنند. علاوه بر این، این خودروهای همه‌کاره برای افراد و شرکت‌ها به خاطر توانایی‌های بالایشان بسیار با ارزش هستند. بااین‌همه یکی پیدا می‌شود که به خاطر بهینه‌سازی اعمال شده و خلاقیت‌های به‌کاررفته در آن از بقیه جلو زده و هنر پیکاپ‌های فول‌سایز را یک قدم به جلوتر می‌برد: فورد F-۱۵۰.

2017 Ford F-150 King Ranch EcoBoost 4x4 & Ford F-150 Raptor

2017 Ford F-150 King Ranch EcoBoost 4x4

برای بخش وانت سایز بزرگ ما این خودروها را دعوت کردیم:

  • شورولت سیلورادو ۱۵۰۰
  • فورد F-۱۵۰ / F-۱۵۰ رپتور
  • جی‌ام‌سی سیرا ۱۵۰۰
  • نیسان تایتان
  • رام ۱۵۰۰

ون: کرایسلر پاسیفیکا
خیلی کم پیش می‌آید که یک مطلب در ستایش مینی ون‌ها بخوانید. فرم کلی این خودروها به‌گونه‌ای است که نمی‌توانند آتش اشتیاق خیلی‌ها را شعله‌ور کنند. مینی ون‌ها به‌عنوان یک وسیله حمل‌ونقل فلسفه‌ای بسیار منطقی دارند. هر چند در میان موج موفقیت بالای کراس‌اوورها و شاسی‌بلندها، آن‌ها کار سختی برای رقابت دارند. مینی ون‌ها می‌خواهند خود را به‌گونه‌ای عالی با سبک حمل‌ونقل امروزی ما هماهنگ کنند.

2017 Chrysler Pacifica Limited
مدل جدید کرایسلر پاسیفیکا ۲۰۱۷ آخرین نمونه از دنیای مینی ون‌هاست که در طول دهه‌ها به نمونه‌ای کاملاً متفاوت از دیگران تبدیل شده است. این همان خودروی ارزان سه درب پر سروصدایی نیست که در دوران بچگی با آن این‌ور و آن ور می‌رفتید. کرایسلر در سال ۱۹۸۴ سگمنت مینی ون را اختراع کرد، ولی این‌که بتوان ارتباطی بین آن خودروهای اولیه جعبه مانند با خودروی بزرگ و لوکس امروزی که کرایسلر پاسیفیکا جدید است برقرار کرد کاری است بسی سخت.

2017 Chrysler Pacifica Limited

برای بخش ون ما این خودروها را دعوت کردیم:

  • کرایسلر پاسیفیکا
  • فورد ترانزیت
  • فورد ترانزیت کانکت
  • هوندا اودیسه
  • مرسدس بنز متریس
  • تویوتا سیِنا
[دانلود ویدئو] منبع: caranddriver

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۹ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۱۹ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (392 ديدگاه)

    فک کنم انتخابا بسیار معقول وخوب بودن
    دوستان لکسوز nxیا bmw x1
    شما باشین برای داخل ایران کدومو میگیرین؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Sina

      ۱۹ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (359 ديدگاه)

      با این بی ام و یه چیز دیگه هست ولی از طراحی فضایی nx بیشتر خوشم میاد یه جورایی حس ماشین های آینده رو داره، انگار از آینده اومده

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. فورد

      ۱۹ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (852 ديدگاه)

      من اگر f150 رو در نظر نگیرم هوندا cr-v واقعا طراحیه گیرایی داره در کل همشون واقعا جزو بهترینان

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. بنزما

        ۱۹ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (505 ديدگاه)

        خدایی دوستان.منطقیترین انتخاب برای عاشقان ماشین همین کار اند درایوره. من از همه مجله ها و سایتا انتخاباش بیشتر قبول دارم همیشه لذت رانندگی تو اولویت قرار میده
        بازم مثل همیشه عالی بود

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. فرشاد سجادیان

      ۱۹ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      لکسس NX برای من جذاب‎تره
      X1 انگار یه هاچ‎بک بزرگه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. علیرضا

      ۱۹ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (751 ديدگاه)

      لکسوس رو چون دوامش تضمین شدست بی ام و سواریش خشکه با این جاده های ما هم که دیگه هیچی رو کیفیت بنزینم خیلی حساسه استهلاکشم بالاست

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. كوروش

      ۱۹ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (1125 ديدگاه)

      بنظر من قطعا nx کم دردسر و معقول خواهد بود اما x1 بسیار از نظر قیمت بصرفه است و رضایت مالکانش زیاد بوده باید ببینی چقدر می خوای خرج کنی و اینکه توی رنج قیمت nx200t بی ام و x3 هم هست که قطعا بهتر خواهد بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
    6. madjid

      ۱۹ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      قطعا X1…
      NX خیلی توجه جلب میکنه.
      دیدم یارو گوشه ی خیابون پارک رد وقتی برگشت ماشین دفتر نقاشی شده بود ( با کلید )

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رامکال

        ۱۹ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (594 ديدگاه)

        مجید من آئودی کیو 7 میخوام خیلی ازش تعریف شنیدم لا مصب تو تمام رده بندی های مختلف مجلات معتبر نامش دیده میشه.
        لاکردار ترکونده اگر اشتباه نکنم آنجلینا جولی هم سوارش میشه.
        میدونم که تو هم عاشق آئودی هستی.
        پس بزن قدش.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    7. سالار

      ۲۱ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (12 ديدگاه)

      کلسوز NX

      موافقم 0
      مخالفم 0
    8. ارش

      ۲۲ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (93 ديدگاه)

      من که بی ام و x1 رو انتخاب میکنم هر چند که از شاسی بلندهای rx و nx هم خوشم میاد ولی بی ام و ماشین مردانه ایه لکسوس بیشتر زنانه است.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. reza-a

    ۱۹ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (414 ديدگاه)

    انتخاب ها خوب
    قیمت پایه بنز gls ۶۹۶۲۵ دلار

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. mehran911

    ۱۹ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (2017 ديدگاه)

    ممنون از آقای نهندیان فرد
    انتخاب های کارانددرایور دقیق بی نقص بودند
    .
    ماکان هم که طبق معمول گل کاشت و بالاتر از رقبای سرسخت آلمانی و رقبای پر مدعای انگلیسی قرار گرفت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. KING 918 (سلطان اشتوتگارت)

      ۱۹ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      مهران یه چیزی من دیدم دیروز خیلی تعجب کردم
      یه کلیپ تو اپارات هست قیاس کاین و ماکان حتما ببین
      به وضوح ماکان دوبرار کاین بود یعنی اصلا انگار کاین کراس اوور بود و ماکان suv فکرشم نمیکردم همچین چیزی رو …. اگه می دونی جریان چیه و چرا این جوریه بگو ….

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mehran911

        ۱۹ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (2017 ديدگاه)

        دقیقا منم اولش که کلیپ رو دیدم تعجب کردم !!!!
        هرچند که از نظر ابعاد کاین و ماکان خیلی هم با هم تفاوت ندارن اما تو این کلیپ کاملا برعکس بود !!!!!!
        در مقایسه ی ابعاد طول کاین ۱۶ سانتی متر بلندتر از ماکانه و ارتفاع کاین ۸ سانت بلندتره و پهنای کاین فقط ۱ سانت بیشتره ! !
        راستش مشکل از زاویه ی فیلم برداری بوده
        شاید هم کاین در حالت اسپرت پلاس بوده و ارتفاع تعلیق کاهش پیدا کرده
        .
        من فکر نمیکنم دلیل دیگه ای داشته باشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)

          ۱۹ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (217 ديدگاه)

          دمت گرم مهران جان
          اره احتمالش زیاده همین که میگی باشه ….. دمت دمادم ….

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. mehran911

          ۲۰ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (2017 ديدگاه)

          قربونت
          محمد رضا جان

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. Saied

    ۱۹ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    حیف نیست اسم لند کروز تو این لیست نباشه.
    جایه خیلیا دیده میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. فرشاد سجادیان

    ۱۹ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    نظر شخصی
    شاسی‌بلند ساب کامپکت: کیا سول
    شاسی‌بلند ساب کامپکت لوکس: لکسس NX
    شاسی‌بلند کامپکت: مزدا CX-۵
    شاسی‌بلند کامپکت لوکس: مرسدس بنز GLC
    شاسی‌بلند سایز متوسط: هیچکدام! نیسان مورانو پلاتینیوم
    شاسی‌بلند سایز متوسط لوکس: ولوو XC۹۰
    شاسی‌بلند بزرگ: هیچکدام! رنجرور SV اتوبیوگرافی LWB
    وانت سایز متوسط: تویوتا تاکوما
    وانت سایز بزرگ: فورد F-۱۵۰ رپتور
    ون: کرایسلر پاسیفیکا
    جای کلاس ون های بزرگ، ون های لوکس، وانت های خیلی بزرگ! و وانت های کوچک هم خالیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. مهدی

    ۱۹ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1583 ديدگاه)

    مقاله ای که توش شاسی بلندی مثل مرسدس بهتر از اسکالید باشه اصلا نباید اجازه انتشار پیدا کنه!! اصلا اسکالید کجاست؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. احمد باقری

    ۱۹ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    خوبه که حالا در یه جا، مرسدس بنز بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. یک ایرانی

    ۱۹ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (7 ديدگاه)

    برترین شاسی‌بلند کامپکت لوکس پورشه ماکان
    نامزدان و انتخابهای بعدی
    ب‌ام‌و X۳
    ب‌ام‌و X۴
    بیوک انویژن
    کادیلاک XT۵
    جگوار اف‌-پیس
    لکسس RX
    مرسدس بنز کلاس GLC
    مرسدس بنز کلاس GLC کوپه
    پورشه ماکان
    لندروور رنج‌روور اووک کانورتیبل
    ماکان برنده قاطع میان این همه شاسی بلند
    پورشه اونورطر از انتهای مهندسی اتومبیل

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)

    ۱۹ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (217 ديدگاه)

    واقعا جایگاه ها درست و به جا بود …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. ناصر

    ۱۹ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (111 ديدگاه)

    مزدا cx9 و هوندا crv عالی هستن از همه نظر.
    طراحی زیبا- کابین زیبا و با کیفیت و زیرپای عالی و با این همه مزایا قیمتشونم مناسبه.
    پورشه یا بنز هم خوبن ولی قیمتشون بالاست و دارای هزینه نگهداری بالایی هستن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Archi KHAN

    ۲۰ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (2164 ديدگاه)

    بخش شاسی‌بلند کامپکت لوکس عجب گروهی شده …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. HESAM

    ۲۰ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (13 ديدگاه)

    ماشالا کیا و هیوندای گل کاشتن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. BMW

    ۲۰ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (30 ديدگاه)

    دم لوکس سازهای آلمانی گرم ، از همشون لذت میبرم ، یکی از یکی باحال تر ، دم مزدا هم تو آسیاییها تنها جذاب ساز هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. پرسپولیس

    ۲۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (260 ديدگاه)

    آمریکایی ها چقدرحق انتخاب متنوعی دارند یک ازیکی زیباتر خوب ایمن بنازم به بهشتتان دیگه هیچیییی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. یاسین

    ۲۵ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (658 ديدگاه)

    همه انتخاباشو قبول دارم واقعا تو کلاس خودشون بهترین ولی اگه به من بود فقط تو کلاس کراس اور ساب کامبکت بجای کیا سول مزدا CX-3 رو انتخاب میکردم البته میدونم سول خیلی ماشین خوبیه ولی نظر شخصی CX-3 رو تو این کلاس خیلی دوست دارم طراحیش عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا