چشم انداز

بهترین خودروها با سواری راحت و مناسب

اگر در طول روز زمان زیادی را در خودروی خود بگذرانید مسئله‌ی راحتی به یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها تبدیل می‌شود، در حقیقت می‌خواهید که بدون عذاب، سواری راحتی را تجربه کنید. در این حالت راحت نبودن صندلی‌ها، سروصدای زیاد و تکان‌های بی‌مورد در رانندگی موجب نارضایتی شما خواهد شد.
خودروهایی که در این مطلب می‌بینید بر اساس سواری راحت، کابین آرام و بدون سروصدا و صندلی‌های جلوی راحت لیست شده‌اند. خودروهای کوچک، اسپرت و کانورتیبل را در این لیست در نظر نگرفتیم چراکه در کلاس تعریف‌شده برای این خودروها راحتی اولویت اصلی نیست.

چه انتظاری از راحتی در خودرو دارید؟
چه انتظاری از راحتی در خودرو دارید؟
آئودی A6 پریمیوم پلاس
A6 سواری بسیار راحتی دارد و برخلاف خودروهای دیگر آئودی در سرعت‌های پایین بیش‌ازحد خشک نیست. کابین به طرز فوق‌العاده‌ای آرام است و تنها سروصدای جاده و زمزمه‌ی قدرت موتور به گوش می‌رسد. صندلی‌های جلوی این خودرو هم بسیار راحت و مجهز طراحی‌شده‌اند.

Audi A6
Audi A6
بیوک لاکراس CXS
لاکراس یک خودروی پیچیده و یک سدان کاملاً مدرن است. کابین جادار و لوکس این خودرو بسیار آرام است و تنها صدای خش‌خش آرام تایرها و صدای تقلیل یافته موتور به گوش می‌رسد. صندلی‌های جلویی مجهز به بالشتک‌هایی هستند که شکل و نحوه قرارگیری این بالشتک‌ها به همراه پشتی مناسب، سواری راحتی را برای این خودرو به ارمغان آورده است.

Buick LaCrosse CXS
Buick LaCrosse CXS
شورولت ایمپالا ۲LTZ
ایمپالا یک سدان بزرگ امروزی است که جادار، راحت و آرام است و رانندگی با این خودرو لذت‌بخش است. صندلی‌های جلوی این خودرو بسیار جادار و مجلل است، صندلی‌ها در عین نرم بودن، راحتی مناسبی دارند به‌طوری‌که در سفرهای طولانی نقطه قوت این خودرو هم محسوب می‌شوند. صندلی‌های متناسب عقب هم فضای مناسب و راحتی را برای دو سرنشین بزرگ‌سال فراهم می‌کند.

Chevrolet Impala 2014 Interior
Chevrolet Impala Interior
کرایسلر ۳۰۰ (V6)
کرایسلر ۳۰۰ یکی از بهترین سدان های بزرگ موجود در بازار آمریکا است که هم جادار است و هم لوکس. در بررسی تریم سطح بالای ۳۰۰C این خودرو به این نتیجه رسیدیم که این خودرو سواری بسیار راحتی دارد و با کابین آرام، لوکس و مجهز خود پاسخگوی سرنشینان خودرو است. رانندگی در بزرگراه با این خودرو راحت و بی‌سروصدا است و تنها صدای واردشده به کابین، زمزمه‌ی موتور و سروصدای اندک تایرهاست.

2015 Chrysler 300C platinum
۲۰۱۵ Chrysler 300C platinum
فورد فیوژن تیتانیوم
تریم سطح بالای فورد فیوژن تیتانیوم ترکیبی از تمدن و استحکام است. کابین این خودرو واقعاً آرام است و در کابین خودرو تنها در شتاب بالا و حالت تخت گاز متوجه صدای موتور می‌شوید. صندلی‌های جلو با حالت و شکل مناسب، راحتی سرنشین را تضمین می‌کنند. پشتی کوتاه و چرم این صندلی‌ها نسبت به پوشش پارچه‌ای عملکرد بهتری دارند و در سفرهای طولانی تا حدودی مثل بالشتک‌های اسفنجی عمل می‌کنند.

2014 Ford Fusion Interior
Ford Fusion Interior
لکسس ES 350
یکی از نقاط قوت لکسس ES آرامش و سکوت درون کابین است. کابین خودرو به‌قدری ایزوله است که سروصداهای جاده‌ای و ترافیکی را هم به درون خودرو راه نمی‌دهد. هر دو مدل ES موتورهای کم‌صدایی دارند البته زمزمه‌ی صدای موتور شش سیلندر ES 350 در کابین شنیده می‌شود. درنهایت صندلی‌های بزرگ جلویی در کنار بالشتک‌های نرم، محیط مناسبی برای سرنشینان فراهم کرده است.

2015 Lexus ES350 Interior
۲۰۱۵ Lexus ES350 Interior
لکسس LS 460L
پرچم‌دار لکسس در کلاس سدان یک خودروی لوکس، بهینه و با صدای کم است که سواری آرام و راحتی را فراهم کرده است. لکسس LS با سیستم ایزوله‌ی مناسبش بدون سروصدا بر روی هر جاده‌ای سر می‌خورد. کابین این خودرو بسیار آرام است. تمام صندلی‌های این خودرو مناسب و راحت‌اند به‌طوری‌که راحتی این صندلی‌ها را می‌توان با استاندارد لیموزین‌ها مقایسه کرد.

2015-lexus-ls-460-f-sport-crafted-line-front-interior
مرسدس بنز کلاس E350
مدت‌هاست که مرسدس بنز E350 را سدانی مستحکم، راحت و آرام می‌بینیم. این خودرو با این ویژگی‌ها، حالا یکی از خودروهای موجود در لیست است. به‌طورکلی کلاس E، راحتی، عملکرد و پاسخ مناسب را در قالب یک خودروی پرزرق‌وبرق نشان می‌دهد. کلاس E با بدنه‌ای ایزوله، کابین مناسبی را مهیا کرده که در دست‌اندازها آرام و در بزرگراه‌ها مستحکم است. صندلی‌های جلوی این خودرو هم بزرگ و راحت هستند.

2014 Mercedes-Benz E350 4matic Coupe Interior
مرسدس بنز کلاس GL350
در بررسی مرسدس بنز GL350 که یک شاسی‌بلند لوکس ۷ نفره است به این نتیجه رسیدیم که این شاسی‌بلند، بهترین و راحت‌ترین سواری را در میان رقبایش دارد. صندلی‌های ردیف سوم این خودرو هم بسیار مناسب و کاربردی هستند. صندلی‌های جلوی این خودرو هم بسیار عریض و راحت‌اند به‌طوری‌که انحنا و بالشتک‌های صندلی به‌قدری محکم و مناسب‌اند که بدون ایجاد هرگونه ناراحتی، از قسمت پشتی بدن محافظت می‌کنند.

GL350 2014 interior
GL350 interior
مرسدس بنز S550
سواری راحت S550 واقعاً استثنایی است و با استحکام و آرامش خود حتی در مقایسه با رقیبان مستقیمش با شایستگی در صدر می‌ایستد. کابین آرام خودرو با استحکام همراه شده است، دست‌اندازها با کمک سیستم تعلیق ایرماتیک این خودرو در زیر رینگ‌های ۱۹ اینچی محو می‌شوند. فارغ از سرعت و یا سطح جاده، این خودرو کمتر به لرزه می‌افتد و احساس پایداری و استحکام را به سرنشین القا می‌کند. سواری در بزرگراه با این خودرو هم راحت است و S550 به‌راحتی در آن‌ها سر می‌خورد.

2014 Mercedes-Benz S550 Interior
منبع: consumerreports

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۷ رای

مهدی نیک سیرت

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی، نویسنده و مترجم اخبار و مطالب دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۸۱ دیدگاه‌ها

  1. محمدرضا♥BMW♥

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (290 ديدگاه)

    پس سری 7 کوووووووووووووووووووووووووووو؟؟؟؟!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. سامورایی

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (182 ديدگاه)

      LSیعنی لوکس وخاص بودن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Mamas

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (113 ديدگاه)

      اول متن اشاره شده ، خودرو های اسپورت توی این لیست نیستن ، bmw سرهفتشم اسپورته لامصب :))

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. حسین

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      درود. به نظر میاد کلاس بندی داشتن. یعنی در کلاس سدانهای فول سایز لوکس s550 رو انتخاب کردن، در کلاسهای دیگه هم راحت ترین ها رو انتخاب کردن. وگرنه نمیشه که توی یه لیست شورلت ایمپالا و فورد فیوژن و کرایسلر 300 باشن اما سری 7 یا سری 6 نباشن!!!! اصن غیر ممکنه که بخوای حتی تصور کنی سری 7 از فیوژن راحتی کمتری داره!!!!! اما خب کلاس بندی هم زیاد انجام نشده گویا… چون لکسس Ls رو آوردن و بنز Sکلاس رو هم آوردن!! نمیدونم معیار چی بوده اما نمیشه گفت سری 7 نسبت به اینا ضعیف تره. شما نظرات مردم در سایتهای خارجی رو هم اگه بخونی، ب ام و رو جزء ماشینای راحت میشناسن. Mamas جان ب ام و درسته اسپرته اما نه در حدی که سری 5 و 6 و 7 ب ام و رو بخوای ناراحت تر از فیوژن بدونی.
      حتی لوکسهایی مثل بنتلی و رولزرویس هم نیستن. به قول دوستمون رنج رورر و خیلی های دیگه که باید باشن نیستن. لیست عجیبیه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. E 36

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (918 ديدگاه)

      پس ب ام و کو ؟؟؟!!
      مگه میشه ؟؟! مگه داریم ؟؟!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ELDORADO

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (42 ديدگاه)

    برچم بنز بالاس ماشالله
    دمت گرم دیتر زتچه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سجاد

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (72 ديدگاه)

      فقط آلمان . . .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. mahyar

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (57 ديدگاه)

    فقط بنز . . . . فقط آلمان ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. محسن

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (68 ديدگاه)

    خیلی تحلیل آمریکایی بود. پس ولوو XC90 که تو خود آلمان جایزه ی خودرو سال رو برد چی؟! ماشینی که یکی از راحت ترین و البته خانواده پسند ترین اتوموبیل ها لقب گرفته؟ یا حتی رنج روور؟ یا خیلی از ماشین های اروپایی دیگه؟! تحلیل این گزارش محدود به خودرو های محبوب و مورد پسند آمیکایی ها بود و نه اروپایی ها.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. شایان

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    مرسدس بهترینه بهترین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. امیر مرادی

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (113 ديدگاه)

    این اس550 الان آخره آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. AHMADREZA

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    رتبه بندی که نیست عزیز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. AHMADREZA

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    آوودی ها واقعا خشک هستن؟؟مثلا a8 خشکه نگو بابا!!بعد سری 7 چرانیست؟ چقدر عجیبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. جواد

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (990 ديدگاه)

    بالاخره یه جا bmwجلوی بنز کم اورد البته ذات bmwچیز دیگست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ZIPPO

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (248 ديدگاه)

      بی ام و هیچ وقت ودر هیچ موردی جلو بنز کم نمیاره
      برتری توی ذات بی ام و هست
      در همه موارد
      بی ام و به عنوان پر فروشترین خودروی لوکس دنیا همیشه 1 پله از بنز و بقیه لوکس ساز ها بالاتر بوده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mohammadreza

        ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (223 ديدگاه)

        zippo فکر کنم هیوندا یا کیاشو فروخته بی ام و خریده دیگه مثه قبل نیست
        البته zippo یدونس من کلا به خاطر zippo عضو پدال شدم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ZIPPO

          ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (248 ديدگاه)

          عزیزی شما
          :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
  10. Dinam

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (32 ديدگاه)

    لکسس مثل همیشه فوق العادست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شایان

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      مثلا الان خودت تعصب نداری؟ اصلا فقط میشه تاسف خورد برای پدال بخاطر چاپ کردن نظراتت

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. کیارش

        ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (2 ديدگاه)

        شایان ول کن
        مهم میدونی چیه ؟؟ اینه که طرفدارای ژاپن و مخصوصا لکسوس هرچی میشه میگن کانسیومر ریپورتز
        و همیشه مدعی ان لکسوس ال ایکس بهترین سواری رو داره
        ولی الان سایتی که اسمش از دهن ژاپنی بازا نمیوفته صریح نوشته سواری بنز جی ال از رقیباش سره

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. luis

          ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (612 ديدگاه)

          من همیشه گفتم افرودش خوبه تازه نگفتم نسبت به بنز بهتره یا بدتر حالا هر کی گفته بیاد خودش جواب کیارشو بده.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Dinam

        ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (32 ديدگاه)

        الان چه نشانه ای از تعصب در کامنت من هست ؟ من فقط گفتم لکسس فوق العادست ! آیا گفتم لکسس از همه بالاتره ؟! خدایی اول کامنت رو دقیق بخونین بعدش نظر بدین

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. وینسنت پرایس

        ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (578 ديدگاه)

        آقا شایان اصلا فقط برای نظرات خودت متاسف باش . نه برای دیگران .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  11. مرصاد قاسمی

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (108 ديدگاه)

    اقا ما هم یه دنا داریم که اسب جاده هاس….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Dinam

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (32 ديدگاه)

    آلمانی پسند ها چرا اینقدر تعصب دارین آخه ؟؟!! به خدا زشته ! دنیا دنیای تکنولوژیه ! خیلی بچه گانست که تکنولوژی و برتری رو فقط منحصر به یک کشور بدونیم ! اینقدری که ایرانیا روی ماشینای آلمانی تعصب دارن به خدا خود آلمانی ها ندارن ! فرق یک کشور پیشرفته و یک کشور جهان سوم توی همینجور مباحث مشخص میشه.بهتره که حقیقت رو قبول کنید ! فقط آلمان ِ شما نیست که ماشینای خوب میسازه ! قدمت یک برند به هیچ عنوان نشان دهنده ی برتری ش نیست.یه مثال ساده واستون بزنم ! شرکت نوکیا از سال 1912 وارد عرصه تولید تجهیزات خطوط تلفن، تلگراف و سیم‌کشی الکتریکی شد و اپل از سال 1971 شروع به کار کرد . اولین گوشی خودش رو سال 2007 رونمایی کرد ! حالا شما ببین از نوکیا دیگه اسمی نمونده و از اون طرف ببین اپل کجاست !!!! پس یاد بگیرین قدمت یک برند رو نباید نشونه ی بهتر بودنش دونست چون اگه اینجوری بود سلطنت صنعت موبایل الان باید دست نوکیا میبود !! مثال های بیشتری هم دارم که اگر بخواین واستون میذارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شایان

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      Dinam تو از کجا میدونی تعصب ندارن (اینو چون خودم دیدم میگم که خیلی هم تعصب و عشق دارن به برنداشون)یکی دیگه از نشانه های جهان سومی هم اینکه همه فکر میکنن دانای تمومن و همه چی و میدونن خب تعصب از عشق و قدرت میاد حتما یه چیزی دارن که این همه دوستش دارن اینم بگم که آلمان الان دو ساله محبوب ترین کشور دنیا شناخته شده همینجوری الله بختکی و از هوا که واسشون نیموده حتما یه چیزهایی داشته و به بشر کمک کرده و باعث پیشرفت شده که این همه محبوب هست بعدم بقیه مگه رویه برندها و کشورها تعصب ندارن که آلمانی دوست ها رو متهم میکنی آلمان مهد اتومبیل مهندسینش طراحاش از بهترین ها هستن چه ربطی به اپل و نوکیا داره نوکیا در نوعی موبایل و شهرت داره اپل هم در نوع دیگه ای بعدم اصلا مقایسه درستی نیست پدال نمیدونم مشکل شما با من چیه و نظرامو نمیذاری

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. کیارش

        ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (2 ديدگاه)

        شایان مگه نمیدونی پدال نظریاتی رو که به ضرر ژاپنی بازاس چاپ نمیکنه ؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. وینسنت پرایس

          ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (578 ديدگاه)
        2. luis

          ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (612 ديدگاه)

          شایعه پراکنی نکن کیارش

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Dinam

        ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (32 ديدگاه)

        بازم شما آلمانی پسند عزیز سعی کردی بحث رو عوض کنی !!! آخه مشکل شماها اینه که فکر میکنین فقط آلمان داره به دنیا خدمت میکنه !!!!!! بابا جان این چه منطقیه که شماها دارین آخه ؟!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شایان

          ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (1355 ديدگاه)

          من مستند حرف زدم دیگه اگه هر جوری یه سرچ کوچیک کنی اینو میفهمی که آلمان دو سال محبوب ترین شده حتی بی بی سی که باهاشونم خوب نیست اعلام کرده خب توهم اسمه چند تا کشور که خدمت کردنو بگو کسی جلوتو نگرفته مشکل شما با خود آلمانه نه چیزه دیگه اصلا باشه تو راست میگی با شما نباید اصلا بحث کرد چون در هر صورت چیزی عوض نمیشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Dinam

          ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (32 ديدگاه)

          اتفاقا بحث کردن با شماهاست که هیچ فایده ای نداره ! الان محبوب تر شدن یک کشور چه ربطی به ماشیناش داره ؟! عزیز من از روی ماشینا و برندای ماشین که نمیان فلان کشور رو محبوب اعلام کنن که ! چرا شماها اینجورین آخه ؟!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .
      ربطی به نوکیا نداره . نوکیا (عشق ) خودش باعث شد عقب بیفته . اون موقع که نوکیا پرفروش ترین بود ، اپل کجا بود . نوکیا فقط تو بروزرسانی و عدم تعریف یک پلتفرم جدید در سیستم عامل عقب افتاد . هنوزم اسمش پابرجاست . فقط کافیه ببینی .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. Erfan

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (246 ديدگاه)

      آخه نوکیا و اپل چه ربطی به برند های خودروسازی دارن؟
      یکمی ربط دارن اما نه در قدمت بلکه نوع دید مردم و تا حدودی بی لیاقتی شرکت.
      نوکیا با اصراری که روی سیستم عامل سیمبیان داشت باعث شد به این روز بیفته. من سیستم عامل ویندوز فون رو نه تنها باعث شکستش نمیدونم، بلکه به نظر من ویندوز فون باعث شد که نوکیا دوباره سر زبان ها بیفته هر چند که بخش تلفن همراهش فروخته شد به مایکروسافت اما هنوزم غول نو آوری موبایله.
      چیزی که باعث پیشرفت اپل و اندروید شد امکانات پر زرق و برق و گاها بی استفادشون بود. به شخصه سیستم عامل سیمبیان رو خیلی بیشتر قبول دارم.
      امکانات پر زرق و برق مثل ماشین های چینی و یا گاها کره ایه. طراحی های فضایی و امکانات زیاد اما کسی که ماشین دوسته میره سمت این ها؟ قطعا خیر. برند مرسدس بنز فقط نماد شرکتش می ارزه به تمامی این امکانات و شرکت ها و درست به خاطر اصالت و کیفیت و احترام به شعور مشتریه که همه بنز رو قبول دارن.
      من بنز رو قبول دارم و نوکیا رو.
      —————————————————–
      در مورد مقاله:
      رنج روور کجاس؟
      :|

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Dinam

        ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (32 ديدگاه)

        مثال من برای این بود که نشون بدم برتر بودن یک برند هیچ ربطی به قدمتش نداره.تاکید میکنم هیچ ربطی. اصالت فکری و فنی یک برند رو حرفه ای بودن تیمش درست میکنن نه قدمت برندش ! چه بسا برندهای خودروی قدیمی که هنوزم تا حدودی سر پا هستن اما زیاد حرفی واسه گفتن ندارن ! این که فقط و فقط بگین “فلان برند چون قدیمی تره پس بهتره “, نشان دهنده ی چیزی نیست جز بی اطلاعی و کمبود مطلالعه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. کیارش

          ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          دینام اولا هرکاری بکنی هر چه قدر کامنت بذاری نمیتونی ارزش قدمت یه برند رو زیر سوال ببری
          ثانیا،برندای المانی نکته ای که دارن اینه که از اول بهترین بودن و همواره نو اوری داشتن
          شاید قدمت خالی خیلی به درد نخوره
          ولی برو سرچ کن ببین بنز چه خدماتی به صنعت خودرو ارایه داده
          بی ام و همینطور پورش همینطور
          المانی یعنی قدمت بعلاوه نو اوری
          درکش خیلی سخت نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. حمیدرضا

          ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (1 ديدگاه)

          من با نظر شما یکم مخالم صنعت خودرو ممتفاوت از صنعت موبایل هست توی صنعت ماشین تجربه خودروساز روی خیلی چیزهای خودرو موثر هست به طور مثال سیستم تعلیق یا سیستم ترمز و کیفیت سواری اما صنعت موبایل متفاوت هست چون بیشتر اجزا ساخت خود شرکت نیست مثل cpu یا گرافیک سنسورهای دوربین و…
          به نظر من تجربه زیاد میتونه بیشتر به شرکتها کمک کنه حتی روی سودشون هم تاثیر گذار هست

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. luis

          ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (612 ديدگاه)

          شما مثال گوشی نزن خیلی راحت پژو رو با تویوتا مقایسته کن حدود 50 سال از تویوتا قدیمی تره ابداعات بیشتری هم از تویوتا در صنعت خودرو داشته ولی الان پژو کجاست تویوتا کجاست؟؟؟؟؟؟ از لوکس و غیر لوکس و اسپرتو سوپر اسپرتو فروشو ارزش برند و هرچی بگی پایین تره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. luis

          ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (612 ديدگاه)

          تویوتا هم چارتا کار کوچیک مثل سلول سوختی و …. کرده که خب اینا اصلا خدمت نیست صنایع رباتیک تویوتا هم که ماهی یه بار تو اخبار های داخلی خارجی نواوری داره که اصلا به درد بشر نمیخوره اولین تولید کننده انبوه خودرو هیبرید جهان هم که خدمت حساب نمیشه و……

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. luis

          ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (612 ديدگاه)

          این دوستمون نگفت که خدایی نکرده المان کمه یا بده یا… هر ادمی بخواد تکنولوژی و مهندسی المانو از قدییییییم تا به امروز زیر سوال ببره واقعا دوره از زندگی من خودم بیشتر کلاسیک کار کردم تا ماشین مدل سال یه بنز e 230 مهندسی مدل 1977 اگه تمیز باشه علنا بی صدایی و نرمی این ماشین با زانتیا برابری میکنه حتی بهترم هست تازه کلاس سی کلاس اس که دیگه نگو و نپرس این یعنی قدمت مهندسی المان الانم که باز بنز تو نرمی پر رتبه ترین ماشینه این یعنی تا حالا هم کارش بی نقصه .
          دوستمون میگه هی نگید فقط این کشور فقط اون کشور فقط المان گفتن یعنی امریکا و ژاپن و انگلیس و فرانسه و ایتالیا و…….. همه کشک بعضیا که میگن فقط بنز که یعنی بی ام و ائودی پورشه و فولکسو ….. یعنی کشک کلا خودم از واژه فقط حالم به هم میخوره کاملا بی منطقه این واژه در دنیای خودرو.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    4. صادق

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (2124 ديدگاه)

      آقا نگوووووووووووووووووو، چرای پای نوکیا رو میکشی وسط؟!؟!؟

      برادر من
      من الان نوکیا دارم، والا توی خیلی از موارد اپل حریف نشده (نمیگم اپل بده ها)
      در مورد این جمله هم ” حالا شما ببین از نوکیا دیگه اسمی نمونده” باید عرض کنم که تا حالا که اسم نوکیا همه جا بوده در مورد آینده هم بگم که نوکیا برای سال 2017 برنامه داره تا دوباره به بازار گوشی برگرده (چون تا اواخر 2016 نمیتونه از برندش روی گوشی استفاده کنه وگرنه زود تر میومد)

      ارادت

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. M.R.K

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (34 ديدگاه)

      برادر عزیز ، زمانی که نوکیا از سال ۱۹۷۰ تا ۲۰۰۵ در دنیای تلفن و تلفن همراه حکمرانی میکرد استیوجابز ***، نوکیا ۴۰ سال بر دنیای موبایل حکمرانی کرد ، اپل بدبخت ۱۰ سال نیست که روی روند افتاده ، پس چرا همچین برندی از بین رفت ؟؟؟
      چون یک برند بزرگتر اونو توی دست گرفت و تمامی مدیران قبلی رو اخراج و هرکار دوست داشت سر کارمند ها و مهندسانش اورد .
      اما شرکت هایی مثل Benz و BMW خودشون مهد و آخر تکنولوژی خودرو هستن و شرکتی مثل ماکروسافتی نمی تونه اونو بدست بگیره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. luis

        ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (612 ديدگاه)

        40 سال دنیای موبایل؟؟؟؟؟ اشتباه نمیکنی دوست خوبم؟؟؟؟؟
        البته کمپانی اپل تخصص اصلیش نرم افزار و سخت افزار های در ارتباط با کامپیوتر بود و بعد وارد عرصه موبایل شد سامسونگ هم که الان در دنیای موبایل و تبلت جای خودشو داره.
        ولی در کل اگه مدریت نوکیا دست المانی ها بود الان یه چیز دیگه بود کلا نظم ژرمن ها زبان زد عام و خاصه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  13. احمد باقری

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    همه ماشینهای خوبی هستند، ولی بنز یه چیز دیگه هست. اصلا کابینش آدمو به وجد میاره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. ابراهیم

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (32 ديدگاه)

    سه تا بنز بعدا میگن بنز سواری خشکی داره
    “THE BEST OR NOTHING”

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رهگذر

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (353 ديدگاه)

      کی تا حالا گفته بنز سواری خشک داره!!! اصلا شهرت بنز رو میدونی سر چیه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. Archi KHAN

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    وقتی که پای سکوت ، نرمی و راحتی بیاد وسط قطعا یکی از بهترین گزینه ها لکسس هست
    چون یکی از سیاست هاش خلق خودروهاییِ با این هدف.

    ” اصلا ژاپنی باز نیستم آاا “

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. RAYAN

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (62 ديدگاه)

    Dinam صنعت خودرو سازی با صنعت موبایل و دیجیتال قابل مقایسه نیست! مرسدس بنز 100 سال همیشه پرچمدار نو آوری و تکنولوژی بوده و هست.. علت عدم موفقیت شرکت هایی مثل نوکیا سوء مدیریت و ناتوانی در ارائه تکنولوژی جدیده…..مرسدس همیشه در اوج خواهد بود چون مدیریت قوی و تکنولوژی آلمانی ها در طول تاریخ ثابت شده است

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (810 ديدگاه)

      جسارت نباشه.
      دوست عزیز چرا قضیه رو میپیچونی؟ایشون از بنز چیزی نگفتن.کلی صحبت کردن و میگن این طور نیست لکسس یا بنز یا برند X خدای خوروسازیه و بقیه به پاش نمیرسن.
      فرمایش ایشون اینه که اگر بنز تکنولوژی هایی رو ارائه داده که ارزش زیادی دارن(که حتماً هم همین طور هست)لکسس هم چنین خدماتی رو به جهان خودرو ارائه داده.و هم چنین باقی برند های معتبر جهان.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. benz and porche

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (9 ديدگاه)

    کی میگه سواری بنز خشکه خشکرین سواری ها BMW و Audi هستند وبهترین سواری برای بنز ولکسوس است .سیستم سواری بنز بی نظیر است.بنز سلطان خودروسازی.The best or nothing

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sajad

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (189 ديدگاه)

      تو خوابات دیگه چه ماشینایی سوار شدی؟
      بوگاتی به نظر خشک میاد !

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. سعید

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (477 ديدگاه)

    بیشتر از همه از حضور بیوک تو این جمع خوشحال شدم هرچی نباشه ما ایرانیا با بیوک خیلی خاطره داریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. رضا

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    امریکا همیشه خودروهای راحتی میساخته
    لکسس هم که با بیصدایی و راحتی یکی شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. RETOLEX

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    فقط ls و e class ودیگر هیچ

    چون خودم دوسشون دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. صادق

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    درود

    جای خالی دو خودرو به شدت احساس میشه
    یکی آئودی A8 و یکی هم سری 7

    ارادت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود . سری 7 ب ام و خشکه در مقابل این ها . کلا ب ام و ها خشکن . چون اسپورت هستن .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. صادق

        ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (2124 ديدگاه)

        چطوری میلاد؟

        میلاد سری هفت شاید در برابر اس کلاس کمی خشک تر باشه ولی دیگه انصافا از خیلی از ماشینای بالا نرم تر و راحت تره

        احتمالا تعداد ثبت رای هاش کم بوده که توی لیست نیست

        ارادت

        موافقم 0
        مخالفم 0
  22. lmbx

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (287 ديدگاه)

    اگه فقط راحتی و سکوت رو کسی بخواد به نظرم لکسوس بهترین گزینه هست.
    یادمه تو یکی از مستند های تخت گاز جرمی از بی صدایی لکسوس ls400 گله میکرد!حتی سرشو از سانروف بیرون برده بود و داد میزد چرا هیچ صدایی نمیاد!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. me84

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    بنز و لکسوس گل کاشتند. ولی اول بنز بعد لکسوس.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. سروش

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (135 ديدگاه)

    کسایی ک میگن این ماشین اون ماشین باید تو لیست میبود چه دلیلی دارن واقعا ؟ نصف کامنتا همینه. این مقاله با آمارگیری از هزاران مصرف کننده خودرو بدست اومده . اگه شما کارشناسی و این خودرویی ک میگی حقش خورده شده خودت سوار شدی (ک مطمئنا نشدی) آیا این 10تا خودروی بالا هم سوار شدی یدفعه هم همشو آنالیز کردی به این نتیجه رسیدی ؟ این سایت همش شده اسپم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. صادق

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (2124 ديدگاه)

      آقا سروش
      درسته شاید کارشناس نباشیم، یا به قول شما شوار نشده باشیم (که خیلیا هم شوار شدن، مطمئن نباش!) ولی حداقل اونقدی توی اخبار خودرو و مقایسه ها و نقد های خودرو ها رو مطالعه کردیم که بفهمیم سری 7 سواری به مراتب نرم تر و راحت تری از شورلت ایمپالا داره (حتی کلاسهای این خودرو ها هم تاکیدی بر همین نکته ست)
      یا مثلا A8 که کلاس بالاتری نسبت به A6 محسوب میشه، همینطور

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

        ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (810 ديدگاه)

        دقیقاً همینطوره صادق جان.
        واقعاً اکثر ما ایرانیا چاره ای جز مطالعه ی مقالات سایت های معتبر و اکتفا کردن به آن ها نداریم.
        مثال خوبی هم شما زدی.صد در صد سری هفت یا مثلاً کادیلاک اسکالید از ایمپالا راحتی بیشتری دارن اما به نظر من ممکنه در کلاس خودشون راحت ترین نباشن و یه بحث دیگه هم اینه که این سایت کاملاً با نظر مصرف کننده سر و کار داره به همین جهت پر فروش ترین خودرو ها هم شانس بیشتری برای حضور در لیست دارن حتی اگر خودرویی راحت تر از اونا وجود داشته باشه اما چون فروش کمتری داشته در نتیجه رای های مثبت کمتری هم دریافت کرده.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. صادق

          ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          بله باربد جان

          بالا تر هم همین موضوع رو به میلاد اشاره کردم، به احتمال زیاد از سری هفت و A8 یا رنج روور و… بازخورد نداشتن، یا باز خوردهاشون کم بوده که توی لیست نبودن

          ارادت

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. سروش

          ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (135 ديدگاه)

          دلیلی بر راحت بودن A8 نسبت به A6 نیست . لطفا مقاله ای که گفته شده ب ام و سری ۷ از ایمپالا راحت تره رو لینک کنین. منم اولین بارم نیست که یک مقاله خودرو میخونم و هرروز همه سایتای فارسی و منبع رو میخونم فقط کامنت نمیزارم . اینم یه مقاله است هر مقاله ای ملاکای خاص خودشو داره. این مقاله بر اساس نظرات مصرف کننده های خودرو هست . همچنین خودروهایی که ذکر کردین حتما تو این مقاله در نظر گرفته شدن . و اینکه این نظرات کیفی شما چه اطلاعاتی به خواننده کامنت شما اضافه میکنه ؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. صادق

          ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          اولا ک آقا سروش من به این مقاله اشکال نگرفتم، و توی کامنتام هم اگه خونده باشید گفتم ک چرا اون ماشینا وجود نداشتن

          در ثانی اگه شما به قول خودتون خیلی مقاله ی خودرویی خوندید ولی هنوز متوجه این نشدید که سری هفت از خودردهایی مث فیوژن و ایمپالا راحت تره، پس حقیقتش من دیگه در این مورد با شما بحث نکنم بهتره، چون مث آب تو هاون کوفتنه
          (سری هفتی که صندلی های نسل قبلش به صندلی های هواپیمای first class تشبیه شده بودن، تازه نسل قبلش!)
          شما اگه بازار هدف خودروهای پرمیوم و هایپر لوکس رو میدونستید، هیچ وقت سر این موضوع با من بحث نمیکردید.

          در آخر هم اینکه، حالا کامنتای من هیچ، کامنتای شما چ اطلاعاتی رو به خواننده اضافه کرده؟؟؟؟؟؟؟!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. سروش

          ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (135 ديدگاه)

          اولا از همه بگم که اتفاقا من خیلی از مواقع از کامنتای شما و میلاد و زیگما و سعید و خیلی ازکسایی که دیگه ازینجا رفتن استفاده کردم . لحن من دوستانه بود که بیاین از اسپم دادن خودداری کنیم واین هدف کامنت من بود . دوما شما جوابای منو ندادین لینک مقایسه راحتی ایمپالا با سری هفت ( که این دو نه در یک سگمنت هستند نه در یک رنج قیمت ) رو به من نشون بدین (احتمالا واضحاته ) . من خودم عاشق سری ۷ام ولی تعصب ندارم.اینکه میگین صندلیاش با صندلیهای vip هواپیماها مقایسه میشه کجا نوشته ؟ مقاله ها مخصوصا first drive ها معمولا اغراق آمیز و با هیجان نوشته میشن جدی نگیرین . من سیستم صندلی های بنز(multicontour seats) رو لینک میکنم شما هم بی ام و رو لینک کنین . صندلیاش ممکنه حتی بهترین باشه ولی این سایت مگه ملاکش فقط این بوده ؟؟؟(همه تعجب کنین).
          “خودروهایی که در این مطلب می‌بینید بر اساس سواری راحت، کابین آرام و بدون سروصدا و صندلی‌های جلوی راحت لیست شده‌اند.”
          همچنین اصلا ملاک قیمت پایین این خودروها نبوده. چون قیمت مرسدس بنز S500 از 96 هزار دلار شروع میشه . S600 یا میباخ هم مسلما باید راحت تر از S500باشه .معمولا flagship های هر کمپانی باید راحت ترینم باشن ولی امکان داره در عمل اینگونه نباشه مهم اینه که دارنده این خودروها نسبت به پولی که دادن احساس راحتی میکنن رضایت دارن یا نه.
          ببخشید زیاد حرف زدم .
          در آخر لینک مقالات در این مورد در سایتهای مختلف وزمان های مختلف (که در هیچ کدومش خوردروهایی که نام بردین وجود ندارن )

          موتور ترند سال 2014
          http://m.motortrend.com/features/mt_hot_list/1412_top_15_most_comf
          ortable_cars/

          جالوپنیک : راحت ترین خودروهای موجود در بازار امریکا (اعم از دست دوم و اول)
          http://jalopnik.com/the-ten-most-comfortable-cars-you-can-buy-493099892

          مجله ادموندز :بهترین خودروها برای افرادی که مشکل کمر درد دارند ????
          http://www.edmunds.com/car-buying/the-best-vehicles-for-drivers-with-back-pain.html

          موافقم 0
          مخالفم 0
  25. Hamid...Audi

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (712 ديدگاه)

    جالب بود ولی به نظرم جای یه سری خودرو ها خالی باشه!
    پ.ن:چند جای دیگه هم خونده بودم که آئودی ای6 سواری رویایی ای داره فوق العادس.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. nima

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (19 ديدگاه)

    بی ام و سری ۵ چرا نیست انصافا عالیه علی الخصوص ۵۲۸ ای

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. erfan

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (237 ديدگاه)

    خودرو های آمریکایی از همون سال های اول تولید معروف بودن به راحتی
    بنز هم که نیازی به تعریف نداره. بهترین سواریو داره.
    e class که از تخت خواب خونتم راحت تره :))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. erfan

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (237 ديدگاه)

    یادمه یه برنامه برد چند سال پیش در مورد بنز بود
    مجری یکی از تماشا چیارو میاره میگه یه ایراد از بنز بگیر
    میگه از بس راحتو بیصداءِ آدم توش خوابش میبره و این باعث تصادف میشه خخخخخخ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود . من موندم چرا رنجروور نیست .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا