چشم انداز

خودروهای بالای ۲۰۰ مایل بر ساعت دنیای امروز

در سال‌های آخر دهه ۸۰ میلادی، شما بایستی در پشت یک سوپرماشین خاص می‌نشستید تا به سرعت ۲۰۰ مایل بر ساعت (۳۲۱/۹ کیلومتر بر ساعت) دست پیدا کنید و حتی در این حالت نیز، به‌ندرت می‌توانستید این سرعت را ثبت کنید. امّا امروز به راحتی می‌توانید بر روی یک صندلی راحت از یک سدان بزرگ و قدرتمند قرار بگیرید، آهنگ موردعلاقه خود را از سیستم صوتی پخش کنید و قبل از اینکه این آهنگ به پایان برسد، به سرعت ۲۰۰ مایل بر ساعت برسید. البته اکیداً به شما توصیه می‌کنیم که این کار را زمانی انجام دهید که مهارت کافی در رانندگی داشته و مسیر شما هم بسته باشد.

all-the-cars-that-go-200-mph-lead
در ادامه، خودروهایی را می‌خواهیم مرور کنیم که این سطح از سرعت را دارند. به این منظور، ابتدا و در بخش اول، خودروهای امروزی را بررسی می‌کنیم که ۲۰۰ مایل بر ساعت می‌روند؛ خودروهایی که در دسترس قرار دارند و به صورت تیون نشده و استاندارد از طریق نمایندگی می‌توان یک مدل جدید از آنها را خریداری کرد.

خودروهای امروز با سرعت ۲۰۰ مایل بر ساعت

استون‌مارتین راپید S مدل‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵
سرعت حداکثر: ۲۰۳ مایل بر ساعت (۳۲۶.۷ کیلومتر بر ساعت)

all-the-cars-that-go-200-mph-aston-martin-rapide-s
وقتی با این استون‌مارتین ۵۵۲ اسب‌بخاری رانندگی می‌کنید، نه‌تنها سرنشینان عقب را فراموش می‌کنید، بلکه شاید یادتان برود که این خودرو حتی صندلی عقب دارد! راپید S ترکیبی از عملکرد و اعتماد به‌نفس را در کوپه اسپورت متناسب با فضایی به بزرگی یک سدان لوکس به نمایش می‌گذارد.

استون‌مارتین ونکوئیش مدل‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵
سرعت حداکثر: ۲۰۱ مایل بر ساعت (۳۲۳.۵ کیلومتر بر ساعت)

aston-martin-vanquish
استون‌مارتین یکی از زیباترین خودروهای GT ساخته شده در طول تاریخ است که تعادل مناسبی بین حالت تهاجمی و جذابیت برقرار کرده است. ونکوئیش اولیه با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک عرضه شده که ممکن است اندکی با اعصاب شما بازی کند، ولی در همین حال، یک گیربکس نرم ۸ سرعته اتوماتیک جدید برای آن ارائه شده که عملکرد بسیار خوبی در رفتن به دنده بالاتر دارد.

استون‌مارتین V12 ونتیج S / رودستر مدل‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵
سرعت حداکثر: ۲۰۵ مایل بر ساعت (۳۲۹.۹ کیلومتر بر ساعت)

aston-martin-v12-vantage-s
نباید این مدل را به دلیل جثه‌اش، دست‌کم بگیرید. این مدل، چه به صورت کوپه باشد یا کانورتیبل، قدرتی هم‌تراز با برادران بزرگ‌ترش دارد. البته ونتیج جذابیت ونکوئیش را ندارد، ولی هنوز هم از قابلیت‌های بالایی برخوردار است.

بنتلی کانتیننتال GT اسپید / GTC اسپید مدل‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵
سرعت حداکثر:‌ ۲۰۳- ۲۰۶ مایل بر ساعت (۳۳۱.۵ کیلومتر بر ساعت)

bentley-continental-gt-speed-and-gtc-speed
اضافه کردن عنوان «اسپید» در پایان نام یک مدل بنتلی، چیز چندان جدیدی نیست. همچنین تعجبی ندارد که بنتلی برای مدل محبوب کانتیننتالش یک نسخه «اسپید» ارائه کرده است. ولی چیزی که باعث تعجب می‌شود این است که این خودروی ۲ در با وزن ۲۳۲۰ کیلوگرم می‌تواند به سرعت ۲۰۰ مایل بر ساعت برسد؛ حتی با اینکه بدانید از یک پیشرانه ۶۲۶ اسب‌بخاری برخوردار است.

کادیلاک CTS-V مدل ۲۰۱۶
سرعت حداکثر: ۲۰۰ مایل بر ساعت (۳۲۱.۸ کیلومتر بر ساعت)

2016-cadillac-cts-v
CTS-V سدان همیشه درگیری و رقابت سختی با مدل‌های مختلف آلمانی داشته است. ولی سدان ۶۴۰ اسب‌بخاری جدید، در حال حاضر می‌تواند تمام رقبای آلمانی خود را در اتوبان پشت‌سر بگذارد. همچنین اگر یک مسیر مستقیم به اندازه کافی در اختیارش باشد، می‌تواند شورولت کوروت Z06 را نیز پشت‌سر بگذارد.

دوج چارجر SRT هل‌کت مدل ۲۰۱۵
سرعت حداکثر: ۲۰۴ مایل بر ساعت (۳۲۸.۳ کیلومتر بر ساعت)

dodge-charger-srt-hellcat
ولی زمانی که دوج چارجر SRT هل‌کت وارد جاده می‌شود، CTS-V باید مسیر را برای آن خالی کند. چارجر، بدون‌شک کمتر از CTS-V برای رانندگی در شهر ساخته شده است. این خودرو از همان موتور V8 سوپرشارژر ۷۰۷ اسب‌بخاری استفاده می‌کند که در مدل چلنر SRT هل‌کت استفاده شده است. این در حالی است که چلنجر، سرعت حداکثری برابر ۱۹۹ مایل بر ساعت دارد.

فراری ۴۵۸ ایتالیا / اسپشیاله مدل‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵
سرعت حداکثر: ۲۰۲ مایل بر ساعت (۳۲۵.۱ کیلومتر بر ساعت)

2010-2015-ferrari-458-italia-speciale
مدل‌های موتور میانی فراری همیشه خودروهای برجسته‌ای بوده‌اند، ولی تا سال گذشته هیچ‌کدام از آنها از لحاظ کیفیت، ظرافت و لذت‌بخش بودن به پای ۴۵۸ ایتالیا نرسیده است. کوپه، اسپایدر، اسپشیاله، اسپشیاله اپرتا، همگی خودروهای فوق‌العاده‌ای هستند. در همین حال، مدل جایگزین ۴۵۸، یعنی ۴۸۸ GTB به صورت رسمی در نمایشگاه ژنو رونمایی خواهد شد. در این مدل جدید، یک موتور V8 توربوشارژر با قدرت ۶۶۱ اسب‌بخار استفاده شده و گفته می‌شود که دارای سرعت حداکثری برابر ۲۰۵ مایل بر ساعت است.

فراری F12 برلینتا مدل‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵
سرعت حداکثر: ۲۱۱ مایل بر ساعت (۳۳۹.۶ کیلومتر بر ساعت)

ferrari-f12-berlinetta
خودرویی راحت، به اندازه‌ای که بتوان تمام کشور را با آن رانندگی کرد و خودرویی سریع به حدّی که بتوان با آن در کمترین زمان ممکن، مسیر را طی کرد. البته نگران تکنیک‌های آئرودینامیک و «منتینو» نباشد؛ F12 برای شما سرعت زیادی فراهم کرده است.

فراری FF مدل‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵
سرعت حداکثر: ۲۰۸ مایل بر ساعت (۳۳۴.۷ کیلومتر بر ساعت)

ferrari-ff
FF بهترین امیدِ شما برای ثبت کردن سرعت ۲۰۰ مایل بر ساعت در برف است. در این خودرو، مفهومی تازه با ظرفیت ۴ سرنشین و سیستم دیفرانسیل چهار چرخ متحرک به کار رفته است که سریع‌تر از ۴۵۸ ایتالیا عمل می‌کند. در همین حال، نقل‌قول‌ها حاکی از آن است که یک نسخه قدرتمندتر ۲ سرنشینه از FF در حال گذراندن مراحل توسعه خود است.

فراری لافراری مدل ۲۰۱۵
سرعت حداکثر: ۲۱۷ مایل بر ساعت (۳۴۹.۲ کیلومتر بر ساعت)

2015-ferrari-laferrari
در این مدل، پیشرانه V12 معمولی، قدرتی به اندازه ۷۸۹ اسب‌بخار و موتور الکتریکی، خروجی برابر ۱۶۱ اسب‌بخار دارد. در مجموع، پیشرانه هیبریدی لافراری ۹۵۰ اسب بخار است. در همین حال، از سیستم احیای KERS شده و همین‌طور مواردی چون سلول راننده فیبرکربنی، صندلی‌های ثابت و آینه‌های بغل آنتنی برای این خودروی جاده‌ای استفاده شده است.

لامبورگینی اونتادور مدل‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵
سرعت حداکثر:‌ ۲۱۷ مایل بر ساعت (۳۴۹.۲ کیلومتر بر ساعت)

lamborghini-aventador
اونتادور یک جانور درّنده‌خوی است که با شتاب دیوانه‌کننده و نمایش خیره‌کننده خود، به مقصود خویش رسیده است. این مدل پرچم‌دار لامبورگینی، با موتور V-12 قدرتی برابر ۶۹۱ اسب‌بخار دارد و یک عصاره کامل از «لامبورگینی» است.

لامبورگینی اوراکان مدل ۲۰۱۵
سرعت حداکثر: ۲۰۲ مایل بر ساعت (۳۲۵ کیلومتر بر ساعت)

2015-lamborghini-huracan
جایگزین «گایاردوی بزرگ» تنها ۱۰ ثانیه زمان لازم دارد تا به سرعت ۱۲۵ مایل (۲۰۱/۱۷ کیلومتر) بر ساعت برسد. به سختی می‌توان آن را یک لامبورگینی «متمدن» دانست، ولی مطمئناً یکی از اهلی‌ترین لامبورگینی‌هایی است که تاکنون دیده شده است.

مک‌لارن ۶۵۰S کوپه / اسپایدر مدل ۲۰۱۵
سرعت حداکثر: ۲۰۴ مایل بر ساعت (۳۲۸.۳ کیلومتر بر ساعت)

2015-mclaren-650s
MP4-12C به تاریخ پیوست و حالا ۶۵۰S را داریم؛ حداقل مزیّتش این است که نام کوتاه‌تری دارد. مک‌لارن به درخواست‌ها برای «قدرت بیشتر» پاسخ داد و تنها پس از چند از سال از معرفی MP4-12C، مدل جدید ۶۵۰S را عرضه کرد. در حالی که موتور V8 در این خودرو تنها ۳/۸ لیتر گنجایش دارد، ولی دو توربوشارژ به آن کمک می‌کنند تا ۶۴۱ اسب‌بخار قدرت داشته باشد.

مک‌لارن P1 مدل‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵
سرعت حداکثر: ۲۱۷ مایل بر ساعت (۳۴۹.۲ کیلومتر بر ساعت)

2015-mclaren-p1
دومین مدل از سه‌گانه سوپرکار هیبریدی شگفت‌انگیز، پس از لافراری، مک‌لارن P1 است که یک موتور توربوی ۳/۸ لیتری V8 با قدرت ۷۲۷ اسب‌بخار در کنار یک موتور الکتریکی ۱۷۷ اسب‌بخاری دارد؛ یعنی در مجموع ۹۰۴ اسب‌بخار. عدد مهم بعدی ۳۷۵ است که تعداد کل P1 هایی است که ساخته می‌شوند. در همین حال، باید رقم ۱/۱۵ میلیون دلار را در برچسب قیمت این خودرو نیز مدّنظر داشته باشید.

پورشه ۹۱۸ اسپایدر مدل ۲۰۱۵
سرعت حداکثر: ۲۱۴ مایل بر ساعت (۳۴۴.۴ کیلومتر بر ساعت)

2015-porsche-918-spyder
این مدل هایپرکار پلاگین پورشه نسبت به همتایان هیبریدی‌اش از حساسیت بیشتری برخوردار است و عملکرد دیوانه‌واری دارد. موتور V8 با قدرت ۶۰۶ اسب‌بخار در کنار دو موتور الکتریکی، یکی با قدرت ‍۲۹ اسب‌بخار در جلو و دیگری با قدرت ۱۵۶ اسب‌بخار در عقب، باعث می‌شود تا ۹۱۸ در زمانی برابر ۲/۵ ثانیه به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت برسد.

SRT وایپر مدل‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵
سرعت حداکثر: ۲۰۶ مایل بر ساعت (۳۳۱.۵ کیلومتر بر ساعت)

2015-dodge-viper-srt
وقتی SRT خودش را از دوج جدا کرد و جدیدترین وایپر را به زیر چتر خودش آورد، می‌توانستیم حدس بزنیم که مدل جدید، حتماً عملکرد بهتری نسبت به گذشتگانش خواهد داشت. و همین‌طور نیز شد؛ در جاده، تنها تعداد اندکی از مدل‌های خودروی دیگر هستند که سطح درگیری و هیجان رانندگی بالاتری نسبت به یک SRT وایپر دارند.

ادامه دارد …

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۵۰ دیدگاه‌ها

  1. fardinb

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (129 ديدگاه)

    سروره همشون اونتادور
    شتاب عالی
    سرعت عالی
    ارتفاع عالی
    چهره خشن
    صدا عالی
    حرفی واسه گفتن نمیزاره
    ( البته بقیه هم خیلی خفنن )

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احمدرضا

      ۱۳ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1022 ديدگاه)

      آفرین موافقم البته بقیه هم خیییلی حرف ها دارند ولی اونتادر یه جورایی به نظر باحال تره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. پیکان جوانان

        ۱۴ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (205 ديدگاه)

        آونتادور صرفا یه خودرو سرعتیه که تو پیست حتی از خواهر تنی خودش عقب افتاد(تو تست پیست تاپ گیر)و قابل قیاس با فناوری خودرویی مثله 918 نیست همچنین خودرویی مثل اف 12 هم در شتاب ثانویه بر آونتادور چیره میشه و هم طراحی عامه پسند تری داره و هم برای خیابان های شهری خودروی جذاب تر باسواری بهتریه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. "Amir"

      ۱۳ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (728 ديدگاه)

      من هیچ وقت از فراری خوشم نیومده ولی به طرز عجیبی عاشق f12 هستم ، خیلی نازه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. amir

        ۱۴ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (21 ديدگاه)

        فقط لافراری!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Ahmad..F12

        ۱۵ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (2543 ديدگاه)

        منم عاشق شما هستم امیر جــــــــــــــــان :D

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. Amin.

      ۱۳ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (211 ديدگاه)

      البته سرور همشون لافِراری”پادشاه” هستش ;)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. لانتا

        ۱۴ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (48 ديدگاه)

        در مقابل اونتادور اصلا لا فراری حرفی داره واسه گفتن
        با کلی تکنولژی بازم تو سقف سرعت مثل اونتادور عمل میکنه لا فراری فقط خاص بودن داره وگرنه اونتادور سرور تمام این ماشین هاست.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Ahmad..F12

          ۱۵ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          دوست عزیز سرور بودن در نظر شما رانندگی با سرعت زیاد با سقف بازه؟؟؟؟

          لافراری در مقابل اونتادور حرفی واسه گفتن نداره؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          عجیب ترین و خنده دار ترین جمله ای بود که توی تاریخ خودروسازی شنیدم…. :D

          تکنولوژی لافراری از 918 و P1 خـــــیـــــلی سرتره، اونوقت شما میگی در مقابل اونتادور فلان …… :D :D :D

          در برابر F12 حرفی واسه گفتن نداره چه برسه به لافراری….

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. لانتا

          ۱۵ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (48 ديدگاه)

          ahmad ..f12
          من منظور از سرور بودن توی لیست این ماشین هاست با هزینه که واسه اونتادور پرداخت میکنی از همیه ماشین ها بهتر عمل میکنه لافراری 1.2 میلیون دلار قیمتش ولی اونتادور فقط 400 هزار دلار قیمتش پس 100 درصد لامبورگینی بهترین عمل کرد داره
          فراری F12 هه با اینکه 740 اسب بخار قدرت داره ولی تو شتاب اولیه و سقف سرعت از اونتادور کم میاره تنها نکته مثبت F12 شتاب ثانویه بهترش اونم به خاطر 50 اسب بیشتر نسبت به اونتادور

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. پیکان جوانان

          ۱۸ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (205 ديدگاه)

          احمد جان من دقیقا حرف تو رو زدم ولی نمیدونم دوستان چرا واقعبینانه به قضیه نگا نمیکنن دیسلایک دادن

          موافقم 1
          مخالفم 0
    4. ashkan

      ۱۳ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (19 ديدگاه)

      دوستان توجه کنید سرعت لافراری و اونتادور یکیه منتها اونتادور توربو داره فراری نداره
      حالا اگه فراری توربو داشت چی میشد
      کوروت چرا نیست؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. HAMID

        ۱۳ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (58 ديدگاه)

        تمامی خودروهای لامبورگینی موتورشون تنفس طبیعی هست.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. X100

        ۱۳ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (1 ديدگاه)

        چییییی؟ اونتادور؟ تووووربو؟ جل الخالق!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. SAEED

        ۱۳ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (481 ديدگاه)

        البته لافراری هیبریده ! ;)

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. لانتا

        ۱۴ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (48 ديدگاه)

        اونتادور موتور 12 سیلندر تنفس طبیعی داره اطلاعات نداری نظر نده

        موافقم 0
        مخالفم 0
      5. amir

        ۱۴ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (21 ديدگاه)

        کوروت و آستون مارتین ONE-77 وGTA SPANO هم نیست

        موافقم 0
        مخالفم 0
      6. amir

        ۱۴ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (21 ديدگاه)

        من تو مسابقه ی درگ دیدم مک لارن پی وان آونتادور رو شکست داد بوگاتی ویرون هم شکستش داده پس اگه سرعت لافراری و آونتادور یکیه چرا لافراری تو درگ ویرون و پی وان روشکست داد؟!
        لافراری بهترین ،قویترین و پرسرعت سوپر اسپرت جهانه!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. لانتا

          ۱۵ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (48 ديدگاه)

          لافراری ویرون تو درگ شکست داد !!!!!!!!!!! لافراری شاید از پی وان کمی بهتر باشه ولی اصلا نمی تونه به ویرون بررسه !!!!!
          این کلیپ تو خود پدال ببینش
          http://www.pedal.ir/%D8%A8%D9%88%DA%AF%D8%A7%D8%AA%DB%8C/%D8%AF%D8%B1%DA%AF-%D9%88%DB%8C%D8%B1%D9%88%D9%86-%D9%84%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%B1%DB%8C/
          لا فراری فقط ماشین خاص که تکنولژی زیادی داره وگرنه نمی تونه اصلا به بوگاتی که مال 10 سال پیش هستش بررسه !!!!!! اونتادور ماشین که شتاب اولیه خوبی داره ولی تو شتاب ثانویه کند تر از لا فراری عمل میکنه ولی در نهایت به دلیل قدرت مناسب و وزن کمتر میتونه تو سقف سرعت با لافراری برابری کنه !

          موافقم 0
          مخالفم 0
    5. متین

      ۱۴ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (183 ديدگاه)

      سرور همشون
      1- لافراری
      2-فراری 488 GTB (البته توی این لیست نیست ولی خُب باید می بود!)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. amir

        ۱۴ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (21 ديدگاه)

        درسته سرور همشون لافراری هستش نیسان GT-R ومک لارن MP4-12C و F1 رو هم نذاشتن

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. amir

          ۱۴ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (21 ديدگاه)

          انزو رو هم نذاشتن

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Ahmad..F12

        ۱۵ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (2543 ديدگاه)

        درسته متین جان، میشه گفت اکثر خودروهای فراری، سقف سرعت بالای 320 کیلومتر دارند.

        پس باید بدونیم که صرفاً این یه لیست کامل نیست.

        منتها با توجه به عنوان مطلب، خیلی از خودروها فیلتر شدن

        موافقم 0
        مخالفم 0
    6. amir

      ۱۴ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (21 ديدگاه)

      پس چرا بوگاتی ویرون و هنسی ونوم و کوئنیگزگ آگرا و لامبورگینی وننو و سستو المنتو و کوانت رو نذاشتن؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Frankenestein

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (45 ديدگاه)

    افرین استون مارتین……

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Pooya

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (398 ديدگاه)

    من الان ده دقیقه اس دارم فکر می کنم که یکی دوتا ماشین جا موندن. کسی می دونه چه ماشینایی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۱۳ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (8 ديدگاه)

      با سلام و تشکر از مترجم محترم و فرهیخته این مطلب،
      دوست عزیز، عبارت “ادامه دارد” انتهای متن و همینطور ترتیب صعودی سرعت خودروهای معرفی شده نشان می دهد این مطلب قسمت دوم (و شاید سوم) هم خواهد داشت. در لینک زیر می توانید لیست خودروهایی که سرعت بیشینه فراتر از 200 مایل (حدودا 322 کیلومتر) بر ساعت دارند را (که برخی از آنها در این مطلب معرفی نشده اند) مشاهده نمایید:
      http://www.autosnout.com/Top-Speed/Top-Speed-Over-200mph-Car-List.php
      لینک دوم هم خودروهایی هستند که زیر 3 ثانیه 0-60 مایل (96-0 کیلومتر) را طی می کنند (در صورت صلاحدید اساتید می تواند مطلب بعدی در این زمینه باشد):
      http://www.autosnout.com/0-60-Times/0-60mph-in-less-than-3-seconds.php
      پیروز باشید.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. احمدرضا

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    بوگاتی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. military

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (29 ديدگاه)

    انتخاب من اوراکان و چارجر هستن
    البته اونتادور و پی وان هم جای خودشون رو دارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. محمدرضا ♥BMW♥

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (290 ديدگاه)

    لافراری-اوراکان-پی1…اینا جدا از حداکثر سرعت خیلی خفنن…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. امیر ماشین باز

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    جای نیمی هواپیما و نیمی اتو مبیل خالیست به احترام بوگاتی ویرون سکوت…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. peugeot.200

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (7 ديدگاه)

    فقط لامبو و مک لارن
    اورکان
    پی1

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. M3 RS 4D 50062

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (108 ديدگاه)

    به به مگه میشه جای هلکت خالی باشه؟؟؟ :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Lamborghini REVENTON

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (47 ديدگاه)

    چه ماشین هایی صدای اوراکان و p1 و اونتادور رو عشقه.
    جای کوئنیگ و بوگاتی خالیه.
    به احترام بوگاتی بزرگ یک دقیقه سکوت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. MOHAMAD TBAG

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (147 ديدگاه)

    جوووووووووونم اونتادور ♥ ♥ ♥

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Erfan . McLaren Automotive

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (246 ديدگاه)

    انتخاب هر عشق سرعتی فراری و هر عشق قدرتی لامبورگینی هست. بقیه هم خوبن ولی این دو یه چیز دیگن. 4 تا از انتخاب های من به ترتیب زیر هستش:
    1: لافراری رو به خاطر فـــــــــــــــــــــــــراری بودنش دوست دارم.
    2: پی 1 رو به خاطر مهندسی بی نظیر و فرزند اف 1 افسانه ای بودنش دوست دارم. (البته سوء تفاهم پیش نیاد 918 از لحاظ مهندسی برتری داره)
    3: اونتادور رو خودتون میدونید که چرا دوست دارم.
    4: هوراکان رو به خاطر خشم تو چشاش میپسندم.
    ( البته این نظر شخصی من هست)
    جای کوئنیگ زِگ و بوگاتی اعظم خالیه. حیف که نیستن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. amin

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فقط SRT VIPER
    خوشکل
    قدرتمند
    مقرون به صرفه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. سعید

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    من که اصلا نمیتونم بین اینا یکیو انتخاب کنم و بگم این بهتره،همشون فوق العاده هستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. سجاد

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (203 ديدگاه)

    جونم بریتانیای کبیر و آمریکا !!!
    نمیخوام بحث راه بندازم که کدوم برند موفق تره ؛ اما خداییش ماشینای آمریکایی و انگلیسی خیلی بی ادعا تر از دوستان آلمانی مون هستن و با این وجود به راحتی به اونا رسیدن و حتی در بعضی موارد از اونا رد شدند ..
    فراری که غوغا کرده .. دمش گرم
    فیس P1 و لافراری رو با هیچ ماشین دیگه ای عوض نمی کنم.
    مرسی عزیز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. ASIMO

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (16 ديدگاه)

    918 !!
    خیلی از زمان جلوتره این ماشین !
    LOVE

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. essi

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    جای Nissan GTR و Lexus LFA خالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. enzo

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (321 ديدگاه)

    یکسری از خودورهای بالا بدون هیچ دستکاری به سرعتای بیشتر از ادعای کارخونه هم رسیدن
    در کل خیلی بهتره به رقم های ادعایی سازنده ها استناد نشه و همیشه ملاک بهترین رکورد در تست های رسمی باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. LAFERRARI AMIR

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (21 ديدگاه)

    لافراری>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. sevlan

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (186 ديدگاه)

    فراری لافراری رو عشق است با دف عقب و شتاب 0-300 پونزده ثانیه ایش،سلطانیه واسه خودش!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. Aram M.k

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    این لیست بدون Lexus LFA کامل نمیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. Ahmad..F12

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2543 ديدگاه)

    مسعود جان ممنون از مطلب خوبت

    به شخصه حضور سلطان F12، و همچنین 458 و لافراری رو به همۀ فراری باز هایی چون خودم تبریک عرض میکنم، همه میدونیم که اون بالاها هستیم :)

    و اینکه مخصوصاً حضور عشقم، F12 باعث دلگرمی بیشتر من شد. ♥♥

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. حسين

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    دوستان محترم گویا تا آخر مقاله رو نخوندین و اصن به ”ادامه دارد“ توجه نکردید…
    ادامه کار بقیه ماشین هارو اضافه میکنند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. mclaren

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1116 ديدگاه)

    فقط شاهزاده اروپایی و رویایی = هیولای سرعت مکلارن پی 1 البته تاپ اسپید پی 1 384 کیلومتر هست اما معمولا محصولات مکلارن محدود کننده سرعت دارن پی 1 هم روی 350 کیلومتر محدود شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. محمد

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    عاقا اعتراض دارم :
    .
    .
    چرا اژدهای ژاپن ( Nissan GTR ) رو نیاوردن ؟!؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. Samir12

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (12 ديدگاه)

    فقط و فقط و فقط وفقط
    برادران DODGE SRT
    1_DODGE VIPER SRT 2015
    2_DODGE CHARGER SRT HELLCAT
    3_DODGE CHALLENGER SRT HELLCAT

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا