چشم اندازهفته نامه

نگاهی به خودروهای جدید 50 تا 100 هزار دلاری در سال 2017

این قسمت را با نگاهی به چهارمین گروه قیمتی خودروهای ۲۰۱۷ پیش می‌بریم.

ب‌ام‌و M2

در حال فروش
قیمت پایه: ۵۲,۶۹۵ دلار

BMW M2 2016
بلوک ۳ لیتری ب‌ام‌و موسوم به N55، با بازده ۳۶۵ اسب بخار و ۳۶۹ پوند بر فوت (۵۰۰.۲ نیوتون‌متر) و همراهی جعبه‌دنده ۷ سرعته دو کلاچه یا ۶ سرعته دستی، M2را ظرف مدت ۴.۲ تا ۴.۴ ثانیه به مرز ۶۰ مایل بر ساعت (۹۶ کیلومتر بر ساعت) می‌رساند. فرمان‌پذیری، دریفت، نحوه رفتار سر پیچ‌ها، سر خوردن، ترمز گیری و سایر مباحث فنی و رانندگی این کوچولوی باواریایی در شهر و خیابان واقعاً تحسین برانگیز است. تازه، اگر سامانه‌های کنترلی الکترونیکی را هم از مدار خارج کنید چُنان وحشی خواهد شد که پیست را بهشت خود خواهید پنداشت.

شورولت کوروت گرند اسپورت

در حال فروش
قیمت پایه: ۶۶,۴۴۵ دلار

2017-Chevrolet-Corvette-Grand-Sport-303-876x535
کوروت در این نسخه دوستی بیشتری با اهل پیست دارد. رینگ‌های اختصاصی، میله‌های ضد غلتش به‌روزرسانی شده و فنرهای تقویت‌شده در کنار به‌سازی‌های ظاهری ازجمله ضمایم گلگیر جلو و گلگیرهای عریض‌تر عقب نشان از هویت متفاوت آن دارد. بسته سفارشی Z07 نیز ترمزهای کربن سرامیک، کیت هواسُری فیبر کربنی و لاستیک‌های چسبنده میشلین اسپورت کاپ ۲ را اضافه می‌کند.
شورولت قصد دارد به زودی یک نسخه collection ارائه کند که طراحی خاص، شماره متوالی تولید و پشت سری پوشیده شده با طرح گرنداسپورت‌های اصیل مسابقه‌ای را در دل خود دارد. گونه روباز گرند اسپورت نیز با قیمت بیشتر در آینده نه چندان دور روی خط تولید خواهد رفت.

فورد F-150 رَپتور

آغاز فروش: پاییز
قیمت پایه: ۵۱,۰۰۰ دلار

2017-Ford-F-150-Raptor-puddle
رپتور (Raptor) جدید به‌اصطلاح بیشتر از چیزی است که همگان نیاز دارند.
پیشرانه ۳.۵ لیتری V6 توربو دوقلو اکوبوست نه تنها جای نمونه ۶.۲ لیتری V8 قبلی را گرفته، بلکه با قدرت بیش از ۴۱۰ اسب بخاری‌اش بازدهی و خروجی بیشتری نسبت به آن دارد. کاهش ۵۰۰ پوندی (۲۲۶.۷ کیلوگرمی) وزن، ۶ حالت رانندگی مختلف و جعبه‌دنده ۱۰ سرعته خودکار نیز از دیگر ویژگی‌های آن هستند. بد نیست اشاره کنم جعبه‌دنده مذکور نقش مهمی در حرکت و کشش بار طی مسیرهای خارج جاده داشته و به راحتی رانندگی و کاهش مصرف سوخت کمک شایانی می‌کند.

مرسدس بنز کلاس C روباز

آغاز فروش: پاییز
قیمت پایه: ۵۱,۰۰۰ دلار

Mercedes C-Class Cabriolet
تولید نسخه روباز کلاس C بخشی از برنامه مرسدس بنز برای بسط بیشتر سری روباز محصولاتش بوده و هدفی اقتصادی و استراتژیک دارد.
نسخه پایه از بلوک ۲ لیتری ۴ سیلندر دو توربو با ۲۴۱ اسب بخار قدرت و جعبه‌دنده ۹ سرعته خودکار استفاده می‌کند؛ سامانه چهار چرخ محرک ۴Matic نیز برای آن قابل سفارش است.
اگر به هیاهوی بیشتری نیاز دارید، یک قدم جلوتر بروید و C43 را انتخاب کنید تا قلب ۳ لیتری V6 توربو دوقلویش دلتان را بلرزاند. البته این آخر ماجرا نیست، چراکه نسخه دست‌پرورده آاِم‌گ، C63، در خفا آرمیده تا عاشقان سینه‌چاک به سراغش آمده و پیشرانه ۸ سیلندر V شکل ۴ لیتری‌اش را به کارزار ببرند.
بسیاری از فناوری‌های نوین این خودروساز در کلاس C استاندارد هستند. مواردی چون شال‌گردن صندلی (که مخصوص نسخه روباز بوده و هوای گرمی را دور گردن سرنشینان می‌چرخاند) و سامانه شکافنده هوا بالای سر نیز در فهرست امکانات سفارشی جای دارند.

پورشه ماکان GTS

در حال فروش
قیمت پایه: ۶۸,۲۵۰ دلار

Porsche Macan GTS
ماکان بار دیگر نشان داد پورشه توانایی خوبی در تولید شاسی‌بلندهایی با حس سواری همانند یک خودروی اسپورت دارد. گونه GTS که بین S و توربو جای می‌گیرد، فارغ از مدل خودرو (۹۱۱، کاین یا پانامرا) تلفیقی است از کارایی خوب و ظاهر جذاب. بلوک ارتقا یافته V6 دو توربو ۳۶۰ اسب بخاری، جعبه‌دنده ۷ سرعته PDK دو کلاچه پورشه، دیسک‌های بزرگ ترمز، سامانه اگزوز پرصداتر، تعلیق بادی استاندارد و مدیریت تعلیق فعال پورشه از خصائص آن هستند.
با باز شدن درب‌ها، چرم اختصاصی این نسخه به همراه تریم آلکانتارا، سامانه مدیریت ارتباطات و سرگرمی جدید پورشه، رنگ‌بندی متمایز کمربندهای ایمنی و دوخت هم‌رنگ از جمله مواردی هستند که به‌صورت استاندارد ارائه شده و چشم‌هایتان را نوازش می‌کنند.

آئودی TT RS

آغاز فروش: ۲۰۱۷
قیمت پایه: ۶۱,۰۰۰ دلار

Audi TT RS 03
TT RS با تکیه بر قلب ۲.۵ لیتری توربو ۵ سیلندر حرکت می‌کند. بیشینه قدرت و گشتاور این پیشرانه به ترتیب ۴۰۰ اسب بخار و ۴۸۰ نیوتون‌متر بوده و در ادامه‌اش جعبه‌دنده ۷ سرعته دو کلاچه قرار می‌گیرد تا ارقام خروجی را از طریق سامانه کوآترو به هر چهار چرخ برساند. تمامی این‌ها شتاب اولیه را تنها در ۳.۶ ثانیه میسر کرده و دستیابی به مرز سرعت ۱۷۴ مایل بر ساعت (۲۸۰ کیلومتر بر ساعت) را ممکن می‌سازند.
گونه کوپه نسبت به مدل قبلی ۲۲ پوند (۹.۹۷ کیلوگرم) سبک‌تر است. تعلیق کم ارتفاع‌تر با سواری مغناطیسی قابل تنظیم، ترمزهای کربن-سرامیک سفارشی و اسپویلر عقب ثابت یا متحرک (به‌صورت برقی) از دیگر ویژگی‌های آن هستند. داخل کابین نیز همه‌چیز شبیه به برادر بزرگ‌تر، R8 بوده و برخلاف بسیاری از هم‌کلاس‌هایش بسیار لوکس می‌نماید.

رَم پاوِر واگن

آغاز فروش: پاییز
قیمت پایه: ۵۳,۰۰۰ دلار (تخمینی)

2017-ram-2500-power-wagon-front-three-quarter-in-motion
رَم واگن نسخه‌ای تنومندتر از داج رَم ۲۵۰۰ هِوی-دیوتی (heavy-duty) است که می‌تواند سرنشینانش را، فارغ از نوع مسیر، هر جایی که می‌خواهند ببرد.
از خصائص جذاب آن می‌توان سپرهای فولادی، وینچ (یکی از تجهیزات مهم آفرود برای کشیدن انواع وسایل، خودروها و…) ۱۲۰۰۰ پوندی (۵۴۴۳.۱ کیلوگرمی) با کابل ۱۲۵ فوتی (۳۸۱۰ سانتی‌متری)، میله‌های ضد غلتش با قطع شوندگی برقی و دیفرانسیل قفل شونده جلو و عقب را نام برد که حقیقتاً شوق به دل هر خودرو دوستی می‌اندازد.

مرسدس بنز کلاس E

در حال فروش
قیمت پایه: ۵۳,۰۷۵ دلار

2017 Mercedes-Benz E300 4MATIC
نمای جدید کلاس E دقیقا مشابه برادران بزرگ و کوچکش بوده و هم‌خانواده بودن را فریاد می‌زند.
E300 ازپیشرانه ۲ لیتری توربو ۲۴۱ اسب بخاری، جعبه‌دنده ۹ سرعته خودکار و دیفرانسیل تک (عقب) یا جفت (۴Matic) استفاده می‌کند. E400 بلوک ۳ لیتری توربو دوقلوی ۳۲۹ اسب بخاری در چنته دارد. فناوری‌های خودران پیشرفته، آپشن‌های امنیتی سفارشی و سامانه اطلاعات و سرگرمی کارآمد با نمایشگر ۱۲.۳ اینچی نیز از دیگر تسلیحات بالقوه این رادار زمین به زمین هستند.

شورولت کامارو ZL1

آغاز فروش: دسامبر (آذرماه)
قیمت پایه: ۵۸,۰۰۰ دلار

Chevrolet-Camaro-ZL1-7
قوای محرکه ZL1 جدید همچنان به‌وسیله پیشرانه ۶.۲ لیتری V8 با حداکثر قدرت ۶۴۰ اسب بخار و سقف گشتاور ۶۴۰ پوند بر فوت (۸۶۷.۷ نیوتون‌متر) تأمین می‌شود. وزن خشک ۲۰۰ پوند (۹۰.۷ کیلوگرم) کمتر شده است. به لطف تعلیق مگنِتورئالاجیکال انطباقی و حالت‌های مختلف رانندگی، هر سکان‌داری می‌تواند هیولای آمریکایی‌اش را مطابق سلیقه خود رام کند. دو نوع جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی no-lift (بدین معنی که می‌توانید هنگام تعویض‌ها پایتان را روی پدال گاز نگه‌دارید) و ۱۰ سرعته خودکار نیز قابل سفارش‌اند.
نمای ظاهری نسبت به سایر نسخ، متفاوت و هجومی‌تر است. مهندسان مختلف بیش از صد ساعت در تونل باد و پیست وقت گذاشته‌اند تا آئرودینامیک و خنک شوندگی آن را بهبود بخشند. درون اتاق، بار دیگر صندلی‌های ریکارو (Recaro) و غربیلک فرمان از جنس جیر مصنوعی هستند. یک ضبط کننده اطلاعات سفارشی هم در دسترس قرار گرفته که می‌تواند زمان‌های طی دور پیست را اندازه بگیرد و با سامانه‌های آن-بوردِ (on-board) ویدئویی همگام شود.

جنسیس G90

در حال فروش
قیمت پایه: ۶۲,۵۰۰ دلار (تخمینی)

2017-Genesis-G90-69
دو پیشرانه برای G90 ارائه می‌شود: ۳.۳ لیتری استاندارد V6 توربو دوقلو ۳۶۵ اسب بخاری با دیفرانسیلِ عقب؛ ۵ لیتری ۴۲۰ اسب خاری V8 با دیفرانسیلِ جفت. هردو این‌ها به جعبه‌دنده ۸ سرعته خودکار وصل شده و در کنارشان سامانه تعلیق انطباقی، نرمی سواری را تضمین می‌کند.
از آپشن‌های استاندارد و سفارشی نیز می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود: چراغ‌های خود-تنظیم جلو، فهرستی از فناوری‌های ایمنی، سامانه دوربین سرتاسری، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی لمسی مجهز به رهیاب، سامانه صوتی لِکسیکون (Lexicon) با ۱۷ بلندگو، شارژر بی‌سیم برای سرنشینان ردیف جلو، صندلی‌های گرم‌کن دار ردیف عقب و… .

آلفا رومئو جولیا

آغاز فروش: پاییز ۲۰۱۶
قیمت پایه: ۷۰,۰۰۰ دلار (نسخه کوادری‌فولیو-تخمینی)

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 2016
سدان تندوتیز آلفا رومئو در نسخه کوآدری‌فولیو (حقا که نامی است بس جذاب!) با تکیه بر قلب ۲.۹ لیتری V6 دو توربو، ۵۰۵ اسب بخار قدرت در چنته دارد و می‌خواهد پوزه M3 و C63 را بر زمین بکوبد. جعبه‌دنده در حالت استاندارد ۶ سرعته دستی بوده و یک نمونه ۸ سرعته خودکار نیز به‌صورت سفارشی در دسترس است.
شخصیت جولیا آن‌قدر جنگجو، جذاب و تهاجمی می‌نماید که هر خودرو دوستی خواهان نظاره رقابتش با بزرگان دنیاست و شاید خیلی‌ها ته دلشان آرزوی پیروزی‌اش را دارند.

تسلا مدل X

در حال فروش
قیمت پایه: ۸۳,۰۰۰ دلار (بدون محاسبه مالیات)

2016-Tesla-Model-X-P90D-front-three-quarter-in-motion-turn
تسلا تاکنون در هر سگمنتی که وارد شده موفق عمل کرده و اعداد و ارقام خوبی را به ثبت رسانده است.
مدل X که برچسب نخستین شاسی‌بلند این برند آمریکایی را بر تن دارد، بسته به مشخصاتش، می‌تواند تنها در ۳.۲ ثانیه از حالت سکون به مرز ۶۰ مایل بر ساعت (۹۶ کیلومتر بر ساعت) برسد و با یک بار شارژ مسافت حداکثر ۲۵۷ مایل (۴۱۳.۶ کیلومتر) را طی کند.

پورشه ۷۱۸

(هردو) در حال فروش
قیمت پایه : ۵۷,۰۵۰ دلار (باکستر) / ۵۴.۹۵۰ دلار (کیمن)

Porsche 718 Cayman 03
این سری که درواقع همان باکستر و کیمن با نام جدید می‌باشد؛ علاوه ‌بر طراحی بیرونی و درونی تازه و ارتقا یافته، از بلوک ۴ سیلندر توربو جدیدی بهره می‌برند که حقیقتاً گزینه هوشمندانه‌ای است.
گونه پایه پیشرانه مذکور با حجم ۲ لیتر و پاشش مستقیم سوخت (direct-injection) 300 اسب بخار قدرت و ۲۸۰ پوند بر فوت (۳۷۹.۶ نیوتون‌متر) گشتاور تحویل می‌دهد. در نسخه‌های S، بلوک ۲.۵ لیتری جایگزین آن شده و قدرت و گشتاور به ترتیب ۳۵۰ اسب بخار و ۴۱۹ نیوتون‌متر ارائه می‌کند. فرمان‌پذیری سریع‌تر (اقتباسی از ۹۱۱)، زیر بدنه مستحکم‌تر و لاستیک‌های پهن‌تر بخش عقب، ترمزهای قوی‌تر در جلو و شوک‌ها و فنرهای سخت‌تر از سایر به‌سازی‌های این نسل هستند. البته فراموش نکنید صدای خروجی از اگزوزها نیز بدتر شده و زیاد دلتان را به وجد نخواهد ‌آورد.

مرسدس بنز کلاس GLS

در حال فروش
قیمت پایه: ۶۷,۹۷۵ دلار

2017 Mercedes-Benz GLS-Class
پس از تغییر نام GL به GLS، قیمت آن نیز بیشتر شده؛ به‌طوری‌که برای ۳۵۰d گازوئیلی ۶۷.۹۷۵ و برای گونه مجهز به پیشرانه ۵.۵ لیتری توربو دوقلو ۸ سیلندر ۱۲۵.۰۳۵ دلار می‌طلبد! البته در کنارش آن‌قدر لوکس و سطح بالاست که کمتر کسی انتظارش را دارد.
نسخه‌های استاندارد، برای مسافرت‌های ماجراجویانه همراه خانواده فوق‌العاده‌اند، اما دست‌پرورده‌های آاِم‌گ نه تنها فوق‌العاده‌اند بلکه هوس و تشنگی سیری‌ناپذیری نسبت به پیمودن معبرهای صعب و کوفتن خاک انواع مسیرها دارند. به‌عنوان مثال، GLS 63 با شتاب اولیه ۴.۵ ثانیه‌ای و مجموع قدرت ۵۷۷ اسب بخار هم نیازهای سفری خانواده را تأمین می‌کند هم دل اعضای بیش‌ازحد ماجراجویش را به دست می‌آورد.

ولوو V90

آغاز فروش: ۲۰۱۷
قیمت پایه: ۵۰,۰۰۰ دلار (تخمینی)

Volvo-V90_R-Design-2017-1600-04
V90 درواقع نسخه واگن سدان لوکس ولوو، S90 است. این‌طور به نظر می‌رسد که پیشرانه‌های ارائه‌شده برای آن نیز همان‌هایی باشند که در سایر مدل‌ها وجود دارند. دیفرانسیل نیز به‌صورت تک یا جفت قابل سفارش خواهد بود که البته دومی در نسخه T8 استاندارد می‌باشد.
با اینکه ولوو از ارائه واگن جدید خود در خوشحالی به سر می‌برد، اما محدودیت‌های ناشی از نوع طراحی خط سقف و بعضی استانداردها و به دنبال آن امکان تعبیه تنها دو ردیف صندلی، قضیه را کمی برایشان تلخ کرده ؛ چراکه همین موضوع سبب دلسردی جمعی از خریداران بالقوه خواهد شد.

مازراتی لِوانته

در حال فروش
قیمت پایه: ۷۳,۲۵۰ دلار

2017 Maserati Levante
طبق نظر کارشناسان مجله اتومبیل (Automobile)، لِوانته پتانسیل رقابت با هم‌رده‌های تنومند آلمانی خود را دارد، مخصوصاً در نسخه S که از بلوک ۳ لیتری توربو دوقلو V6 با ۴۲۴ اسب بخار قدرت در کنار جعبه‌دنده ۸ سرعته خودکار سود می‌برد.
تعلیق بادی پیشرفته با امکان تنظیم چندگانه برای حصول بهترین سواری در سطوح مختلف، نه تنها مانورهای خارج جاده را آسان کرده بلکه در پیست نیز رضایتتان را جلب می‌کند. از جانب دیگر، مازراتی در بحث داخلی و آپشن نیز کم نگذاشته و فهرست بلند بالایی شامل ابریشم‌کاری محصول کمپانی زِگنا (Zegna) و ویژگی‌های استاندارد و سفارشی راحتی و امنیتی را بنا به خواست مشتری ارائه می‌دارد.

لِکسِس LC 500

آغاز فروش: بهار ۲۰۱۷
قیمت پایه: ۹۵,۰۰۰ دلار (تخمینی)

lexus-lc500
کم پیش می‌آید طراحی یک مدل تولیدی، اینقدر به کانسپت آن شبیه باشد.
پرچمدار آینده لِکسِس (طبق گفته‌های خودشان) با تمامی تازگی‌های طراحی، هنوز یک گرند تورر درست‌وحسابی است. قلب‌ ۵ لیتری ۸ سیلندرش توانایی تولید حداکثر ۴۶۷ اسب بخار نیرو را دارد که در کنار فضای داخلی پراغراق و اغواکننده، حس هیجان و پرقدرت بودن را در سرنشینان ایجاد می‌کند. همچنین فناوری‌هایی نظیر جعبه‌دنده ۱۰ سرعته خودکار و پلتفرم سبک وزنِ دیفرانسیل عقب نشان از طرز فکر خاص لِکسِس دارد و شمای کلی مسیر او در آینده را پیش چشم مخاطبان رسم می‌نماید.

آئودی S4

آغاز فروش: اوایل ۲۰۱۷
قیمت پایه: ۵۰,۰۰۰ دلار (تخمینی)

Audi S4 Avant 2016
به‌شخصه اگر کسی S3 و S4 را با هم اشتباه بگیرد، اصلا مذمتش نمی‌کنم! شباهت طراحی پیش‌ازاین نیز در محصولات آئودی به چشم می‌خورد، اما اخیراً در حال تبدیل شدن به مشکل بزرگ‌تری است. S4 (با کد داخلی B9) نیز مثال بارزی بر این موضوع‌ می‌باشد که در بسیاری از جوانب ظاهری دقیقا با برادر کوچک‌ترش یکسان می‌نماید.
زیر کاپوت، بلوک ۳ لیتری V6 با ۳۵۴ اسب بخار قدرت و ۴۹۹ نیوتون‌متر گشتاور آرمیده که به ترتیب ۲۱ و ۵۸ واحد بیشتر از نسل پیشین است. به مدد وزن کمتر، شتاب ۰ تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت در ۴.۶ ثانیه انجام پذیرفته و بیشینه سرعتِ (محدودشده به‌صورت الکترونیکی) ۱۵۵ مایل بر ساعت (۲۴۹.۴ کیلومتر بر ساعت) میسر می‌گردد.
تعلیق و دیفرانسیل اسپورت، رَک (rack) فرمان متغیر و تعدیل‌های انطباقی دیگر تمهیدات آئودی برای تضمین کیفیت سواری در خیابان و پیست مسابقه هستند. همچنین تنها جعبه‌دنده‌ای که زیر پوست S4 قرار می‌گیرد، نمونه ۸ سرعته دو کلاچه خودکار است که در سایر برادرانش نیز به چشم می‌خورد.

منبع: automobilemag

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۶ دیدگاه‌ها

  1. king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]

    ۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    خدایا لکسوس خیلی عالیه واقعا اگه با این قیمت باشه خیلی ارزش خرید داره
    شورولت کامارو ZL1 بی شرف خیلی دلبری میکنه ….
    پورشه هم که فقط میشه گفت فوق العادس

    موافقم 5
    مخالفم 1
  2. Elemento

    ۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    همشون خوبن.
    با این حال انتخاب های من
    AUDI S4
    MERCEDES GLS
    PORSCHE 718 BOXTER
    M2 BMW
    BENZ E CLASS
    PORCHE MACAN GTS
    AUDI TTRS

    موافقم 9
    مخالفم 8
    1. Elemento

      ۷ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      چرا اینقدر دیسلایک ؟!؟😕😕😕

      خو ماشین آلمانی دوست دارم 😬😬😫😫

      گناه که نکردم.

      دوست دارم دیگه.

      آلمانی های لیست ذو جدا کردم نوشتم

      وقتی باید دیسلایک بدین که بگم بقیه به درد نمیخورن.

      من که اول گفتم همه خوبن.

      بیشتر جنبه ی شوخی داشت. راحت باشید

      موافقم 11
      مخالفم 5
  3. Mohamad

    ۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (812 ديدگاه)

    همه به کنار، اون لکسوس هم به کنار
    عجب چیز خوفیه، چه رخ خشمگینی داره
    داخلشم فوق العاده ست
    لامصصصصب…

    موافقم 3
    مخالفم 0
  4. Mori Ca.

    ۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (68 ديدگاه)

    Raptor, camaro, 718… ?

    موافقم 2
    مخالفم 0
  5. Sina

    ۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (806 ديدگاه)

    حالا که بحث قیمت پیش اومد یه نگاه به قیمت این ماشینهای هیولای دست دوم سایت فروش ماشین دوبی بنداز بعد با قیمتهای داخل مقایسش کن و از اونورم ببین با این قیمت داخل مملکت خودمون چی میتونی بخری اونوقت حالت از این نکبتی که داریم توش زندگی میکنیم بهم میخوره
    ?
    https://www.dubicars.com/2007-mercedes-benz-s-63-amg-74838.html

    موافقم 2
    مخالفم 1
  6. Nima

    ۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    دوستان لاوانته رقیب اسکالید هم میشه؟
    هردو حدود قیمتشون 70-100 هزار هست و حدود قدرت هم 420 اسب. حالا مسئله سایزشونه؟؟!! هم کلاسن اینا؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. The R

      ۷ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (93 ديدگاه)

      معمولا ماشین ها بر اساس اندازه و قیمت مقایسه میشن.
      مثلا با اینکه سری 5 و تویوتا کمری هر دو تقریبا یک اندازه دارن ولی به خاطر ویژگی ها شون و قیمتشون کمری تو کلاس سدان میان سایز خانوادگی جا میگیره و سری 5 سدان اجرایی.
      یا مثلا کرولا میشه سدان کامپکت معمولی (یا خانوادگی) ولی سری 3 میشه سدان کامپکت لوکس/ لوکس-اسپرت.
      به همین خاطر لوانته با ماشین هایی مثل کاین (البته انواع پایه و s) و یا x5 تو یه کلاس هست.
      ;کادیلاک اسکلید با بنز gls و لکسس LX570 تو یک کلاس قرار می گیره.

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. Mohamad

        ۷ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (812 ديدگاه)

        اسم LX570 میاد مو به تن ادم سیخ میشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Elemento

        ۷ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        اشتباهه.
        رقیب اسکالید G class هست نه GLS.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Nima

          ۷ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (1658 ديدگاه)

          نه رقیب اسکالید همون GLS هست و ال ایکس 570 و لینکلن نویگیتور و اینفینیتى Q80 و این جور ماشیناى فول سایز لاکچرى SUV
          جى کلاس یکمى بالاتره و بالاترین مدلش میتونه(فقط میتونه) با بنتلى بنتایگا مقایسه بشه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Elemento

          ۷ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          نه نیما جان.
          من نگاه کردم.
          درسته GLS هم فول سایزه.
          G class هم فول سایزه.
          ولی به GLS میگن entry full size.
          یعنی 7 سرنشین داره ولی هیکل در حد میدسایز.
          رقیب بنتکتیگا ML63 یا GLE AMG و تا حدودی GLS AMG هستن.
          رقیب Escalade همون G class هست.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  7. شاهین

    ۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (856 ديدگاه)

    بهتون قول میدم با اینکه لکسوس 15 هزار دلار یعنی تقریبا 50 میلیون از مزراتی لوانته گرونتره اما وقتی بیان ایران مزراتی حداقل 100 میلیون گرونتر خواهد شد به لطف دلالان عزیز.البته اگه بیان….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. X5

    ۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (122 ديدگاه)

    ههمشون عالی جز تسلا

    موافقم 2
    مخالفم 2
  9. Amir amini

    ۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (225 ديدگاه)

    لکسوس lc500 قیمتشو حدودی زده ولی کتر باید باشه چون قرار رقیب sl بنز و سری 6 بی ام و بشه که با این قیمت از هر دو اونا گرونتر و اینکه نسخه هیبریدی قرار عرضه بشه که در این صورت خیلی گرون میشه اون نسخه به نظرم باید قیمتش بین 70 تا 85 هزار دلار باشه نه 95 هزار دلار اینو بر اساس این میگم که همه ماشینای لکسوس تقریبا از رقیب ایودیشون گرونترن ولی هم قیمت بی ام و هستن با یکی دو هزار تا ارزونتر و از بنز ارزونترن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Bavaria

    ۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (581 ديدگاه)

    بعد از BMW 2002 turbo افسانه ایی و BMW M3 CSL افسانه ایی
    حالا افسانه ایی دیگر از زلزله باواریایی:
    BMW M2
    آرزوی هر ماشین باز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Radison

    ۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (68 ديدگاه)

    فقط یه کامارو ZL1 واسه صدای موتورش و فورد F-150 برای له کردن بقیه???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. GOD BLESS AMERICA

    ۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (758 ديدگاه)

    درد و بلای آمریکایی های لیست به جونم، با اون قیمتهای منطقی و قدرت و عملکرد بالا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. مجتبی

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (10 ديدگاه)

    آلفا رو میبینم همه چی یادم میره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. ##Ali##

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    خدایی رخ لکسوس یه سر و گردن از کل لیست بهتره حتی از لوانته.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. ashkan

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (37 ديدگاه)

    آقا این رپتور عجب دلبریه خدا وکیلی…کل لیست به کنار این رپتور یه چی دیگست…
    ترکیب زیبایی و خشونت رو تاحالا به این خوبی تو هیچ ماشینی ندیدم…
    داج رم هم عالیه…وینچ 12000 پوندی…lsd هم برای عقب هم جلو….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. احمد باقری

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    شورولت و مرسدس.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. shirko

    ۱۶ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (15 ديدگاه)

    قیمت جنسیسم خیلی منطقیه ، می تونه لوکس سوارهارو سیراب کنه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. Maysam

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    وای به اون لوانته اگه بیاد ایران راحت ۱۰ میلیارد قیمت میخوره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. masood

    ۳ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اینجا ایران تاریخ 2/71399 هستیم دوستان تاریخ بشدت علیه ایران داره میتازونه و تحریم و گرونی سرعتش بی نظیر ماشین آمریکایی توتارا هم بگردش نمی‌رسه پراید رقیب این ماشین ها شده این ماشینها رو حتی برای مدتی است پشت سر گذاشته امیدواری تمام شد…داریم به دوره چهارپایان در ایران نزدیک میشم جسارت نباشه یک الاغ بیست میلیون قیمت خورده…اینجا ایران است و متاسفانه من در این کشور زندگی میکنم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. S01M23

    ۱۱ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یه چیزی رو یاد آوری کنم
    خرید تیگو ۸ پرو توی ایران به واحد پول خیلی ارزشمند خودمون! حدود ۶۰ هزار دلار درمیاد… ‌.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا