چشم اندازمسابقاتهفته نامه

درگی رؤیایی با حضور 9 سوپرکار مطرح دنیا

اگر جدیدترین قسمت بزرگ‌ترین مسابقه‌ی درگ موتورترند به اندازه‌ی کافی نظر شما را به خود جلب نکرده پس باید نگاهتان را به مسابقه‌ای دیگر معطوف کنید.

drag-race-hi-res-20
چیزی که ما اینجا داریم ۹ سوپرکار بسیار سریع هستند که عبارت‌اند از مرسدس-ای‌ام‌جی GT S، فراری F12، لامبورگینی اونتادور SV و هوراکان، مک‌لارن ۵۷۰S و ۶۷۵LT، استون مارتین ونتیج GT12، پورشه ۹۱۱ GT3 RS و ۹۱۸ اسپایدر.

drag-race-hi-res-4
برخلاف بزرگ‌ترین مسابقه‌ی درگ دنیا که قبلاً آن را دیده‌اید، این‌یکی آن‌طوری که در تصویر دیده می‌شود نیست و همه‌ی خودروها در برابر یکدیگر قرار نمی‌گیرند. فرمت این مسابقه به‌صورت حذفی است. مهمترین نکته این است که شما با تفاوت شتاب خودروهای اسپرت با سوپراسپرت و هایپرکار و میزان فاصله آنها در عمل آشنا می شوید.

drag-race-hi-res-21

drag-race-hi-res-23

drag-race-hi-res-34
دو خودروی اولی که در برابر یکدیگر قرار می‌گیرند مرسدس-ای‌ام‌جی GT S و استون مارتین ونتیج GT12 هستند. برنده‌ی درگ اول در برابر دیگر شرکت‌کننده‌ها قرار می‌گیرد و بدین ترتیب مسابقه ادامه می‌یابد. بدون هیچ‌گونه سخنی شما را به دیدن این درگ حساس و زیبا دعوت می‌کنیم.

[دانلود ویدئو-کیفیت معمولی] – [دانلود ویدئو-کیفیت عالی]

منبع: supercar-driver

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰۲ دیدگاه‌ها

  1. Elemento

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    هنوز فیلم رو ندیده میگم.
    هوراکان و اونتادور SV اگر آخر هم بشن به نظر من بهترین ماشین های هستن که تا حالا انسان تونسته بسازه.
    .

    موافقم 2
    مخالفم 3
    1. Elemento

      ۱۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      حالا دیدم و میگم…
      واقعا مک لارن در شتاب خیلی خوب عمل میکنه. در درگ موتورترند هم به من اثبات شده.
      911 GT3 RS و AMG GT هم بر خلاف مک لارن مثل لامبورگینی برای من چیزی بیشتر از یک ماشین درگ هستن.
      پورشه ه ی دلیل نیست که بهش میگم *خدای ماشین ها* یعنی مک لارن نقطه شده بود.
      حالا به نظرتون این پورشه رقیب جگوار حساب میشه ؟؟ البته دوستمون هدفش ازین جمله بالا بردن جگوار بود.

      موافقم 3
      مخالفم 0
      1. فقط انگلستان

        ۱۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (1045 ديدگاه)

        مکلارن ها خیلی خوب عمل کردن مخصوصا 675LT که برای رقابت با لامبورگینی اونتادور و فراری F12 ساخته شده بود وهر دوتاشونو شلاق زد ولی فکر نمی کردم پورشه918 اینقدر سریع باشه بد جور دهن مکلارنو سرویس کرد ولی اگه P1 بود دهن خودش آسفالت می شد واقعا مکلارن خیلی خوب داره عمل میکنه اگه یکم تفاوت قیافه هاشو بیشتر کنه بهترم می شه 911 هم که همون اول کار سوسک شد و با حشره کش بنز ای ام جی تارومار شد
        مجید عزیز چند تا مقایسه برات می کنم شاید در یه کلاس نباشن ولی این دیگه مشکله پورشست نه جاگوار
        پورشه ماکان رو که چند روز پیش دیدیم که کاملا در برابر جاگوار اف پیس شکست خورد پورشه پانامرا در مقایسه با جاگوارXJL امکاناتش کمتر فضای پاش کمتره شتاب ثانویش ضعیف تره کیفیتش پایین تره و…
        پورشه باکستر هم در برابر جاگوار XKR اصلا عددی نیست که بخوام مقایسش کنم پورشه 918 هم که خواست تکنولوژی پورشه رو نشون بده ولی در برابر جاگوارCX75 که شکست خورد چون جاگوار تونست از یه موتور خیلی ضعیف تر و برقی اسب بخار خیلی بهتری بگیره
        پورشه911 هم می شه گفت با جاگوار اف تایپ برابره و برتری قابل توجهی نداره
        و اون طرف هم پورشه کاین رقیبی از شرکت جاگوار نداره و جاگوار XFRوXER هم رقیبی از شرکت پورشه براشون وجود نداره با اومدن جاگوارXER دودر هم رقیب اصلی کیمن پیداش می شه حالا خودت بگو برتری پورشه کجاست که من نمی بینمش در بیشتر موارد که جاگوار بهتر عمل کرده ما چون از بچگی در گوشمون پورشه پورشه و فراری فراری کردن دیگه فکر می کنیم ماشینی در حدشون اصلا نمی تونه درست بشه ولی این فقط یه تفکر غلطه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Elemento

          ۱۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          ای ظالم ! ( دوستانه میگم )
          از روح فردیناند پورشه
          از تاریخچه و افتخارات پورشه
          از موتور 3.8 لیتری تنفس طبیعی 911 GT3 که حریف موتور 5 لیتری سوپرشارژر F type SVR میشه خجالت بکش. از موتوری که مصرف و آلایندگیش نصف جگواره.
          از کیفیتی که جگوار در خواب هم نداشته خجالت بکش.

          آخه این چه ظلمیه در حق این بیچاره میکنی ؟
          جگوار چی داره که واسه پورشه رو کنه ؟
          .
          .
          جگوار و استون مارتین فقط 2 تا خیکی پر مصرفن !!
          .
          .

          موافقم 4
          مخالفم 0
        2. mehran911

          ۱۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (2026 ديدگاه)

          بعضی ها چقدر راحت دروغ میگن !!!!!!!!!!
          .
          بوی سوختگیش از پشت مانیتور داره احساس میشه
          .
          .
          فقط بودجه امسال توسعه تحقیقات پورشه برای سال ۲۰۱۶ معادل ۲.۱ میلیارد دلار بوده
          پورشه با این پول می تونه جگوارو بخره آزاد کنه دوست عزیز ????

          موافقم 2
          مخالفم 0
        3. بنتلی

          ۱۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (1626 ديدگاه)

          مجید جان درمورد مقایسه مصرف سوخت و میزان آلایندگی جگوار و پورشه زومیت یه مطلبی داره ک قبلا هم درموردش گفتم!…درمورد طراحی داخلی و کیفیت هم تقریبا برابرن و تو مقایسه ای بین این دوتا طراحی داخلی جگوارو یکم بهتر دونستن….جگوار اون طوری ک شما فک میکنی نیس!…جگوار توانایی بالایی تو ساخت خودرو های زیبا و فوق العاده داره …مثه xj220…موتور سه و نیم لیتری وی 6 توربو با حدود 550اسب بخار و نهایت سرعت 350 ک سال 1992تولید شده…ب نظرت خودروی فوق العاده ای نیس؟…بعد اون قرار بود یه هایپر کار دیگه بزنه ک ب خاطر مشکل مالی کنسل شد و پس از مدت ها خودرویی جدید با اسم cx75 تولید شد…درمورد آخر حرفت نمیدونم چی بگم!…خیکی پر مصرف؟!!!!!!…استون از موتور تنفس طبیعی استفاده میکرد اون هم هشت و 12سیلندر برا همین مصرفش یکم بالا بود درمورد مصرف جگوار هم اولش توضیح دادم…شتاب استون و جگوار هم خوبه!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. فقط انگلستان

          ۱۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (1045 ديدگاه)

          مهران 911 خب که چی الان بودجه و ثروت تویوتا ده ها برابر پورشست و می تونه ده تا مثل پورشه رو بخره و آزادش کنه
          یعنی این ثروت تویوتا باعث می شه که خودروهاش خیلی از ماشین های پورشه سرتر باشن طبق گفته های گوهر بار خودت .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. uss zumwalt DDG-1000

          ۱۶ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          پورشه خداییش توبیشتر درگ ها اول بوده

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. mehran911

          ۱۶ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (2026 ديدگاه)

          فقط انگلستان
          خب یعنی اینکه جگوار نمی تونه خودرویی مثل کاین توربو اس بسازه که سال ها رکورد دار پیست nurburgring باشه
          جگوار نمیتونه خودوریی مثل 918 بسازه که لقب پیشرفته ترین خودرو رو داشته باشه جگوار نمی تونه خودروی بینظیری مثل پانامرا جدید بسازه جگوار نمیتونه حتی رقیبی برای mission E بسازه
          جگوار اسطوره ای مثل 911 نداره که بیش از 50 سال با موفقیت تولید بشه و انبوهی از افتخارات رو کسب کنه
          هیچ کدوم از خودورهای جگوار در پیست حتی حریف کیمن GT4 هم نمیشن
          هیچوقت جگوار 11 سال پیاپی بعنوان باکیفیت ترین برند خودرو ساز توسط جی دی پاور انتخاب نشده
          تعصب یعنی اینکه اسب تک شاخ اشتوتگارت رو با برندی که در طول تاریخش چندین بار ورشکست شده و بین خودروساز های بزرگ دست به دست شده مقایسه کنی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. بنتلی

          ۱۶ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (1626 ديدگاه)

          مهران جان جگوار خودروساز فوق العاده ای هس و خودروهایی مثهxj220 ک زمانی رکورد دار سرعت بوده و بسیار پیشرفته!…هر خودروسازی زمانی با مشکلات اقتصادی مواجه شده پورشه فولکس بورگوارد لوتوس بنتلی کیا سانگ یانگ ساب ولوو لامبورگینی مازراتی و… جگوار تونسته با حمایت مالی مناسب ب دوران خوبش برگرده و در فرمول ای هم سرمایه گذاری کرده…فرمول ای آینده صنعت خودرو و محل مناسبی برا توسعه خودروهای الکتریکی و آزمایش تکنولوژی های جدیده. مدل های الکتریکی جگوار تا چن سال دیگه معرفی میشه . بنز هم قراره سال 2018 وارد مسابقات فرمول ای بشه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. مسعود

        ۱۶ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (56 ديدگاه)

        ضمنا اینم فراموش نکنید که 918 تقریبا دو برابر بقیه ی ماشینها قیمت داره

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. علي

      ۱۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (969 ديدگاه)

      منم هنوزم فیلمو ندیدم ولی ندید میگم پورشه ٩١٨ همشونو فارت پیچ میکنه میذاره تو جیب بغلش. هر چند که پورشه ٩١٨ قبلا هم ثابت کرده خودروی متعلق به آینده است با اینکه خیلی قبل تر از مش لارن و هاریکن ساخته شده.

      با تچکر

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. ba

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    معلوم بود که 918 برنده میشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. king 918

      ۱۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      king 918

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. امیرحسین ق.

      ۱۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (218 ديدگاه)

      سلام.
      درگی با این سطح بالا حتی بازندش هم برندست.
      من عاشق استون مارتینم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. uss zumwalt DDG-1000

        ۱۶ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        استون مارتین هم درنوبه خودش خوب عمل میکنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. reza

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (309 ديدگاه)

    فقط پورش…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. reza

      ۱۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (309 ديدگاه)

      البته باید f12tdf و 911توربو اس رو می اوردن…ثانیا ایودی r8 مکلارنو برد پس چه طور لامبو باخت؟؟…یه کم ناعادلانه بود…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Elemento

        ۱۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        قبول دارم.
        خوب لانچ نکرد.
        اونتادور و هوراکان میتونستن مک لارن رو به راحتی شکست بدن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Carbonado Aventador

        ۱۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (4468 ديدگاه)

        چه به صورت تئوری چه به صورت عملی عملکرد دوتا مکلارن ها خیلی خوب بود!
        با توجه به نوع لانچ ها معلوم بود که میخواستن مکلارن ببره یا اگه میبازه با اختلاف کم ببازه!
        چون نه هوراکان نه f12 و نه آونتادور لانچ نکردن و از همون ابتدا افتادن عقب!
        ولی مکلارن هم خدایی خیلی ماشیناش سریع هستن!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Elemento

          ۱۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          حرف آخر رو زدی.
          دمت گرم.
          دقیقا معلوم بود.
          جرات نمیکنه آدم این حرفو بگه. بالا سربسته گفتم. وگرنه کاملا حرفتو قبول دارم.
          با درگ موتورترند که از همه معتبرتره همخونی نداشت.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Carbonado Aventador

          ۱۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          اخه الان دوستان میان میگن شماها ایتالیا فن هستین و نمیخوایین قبول کنین مکلارن بهتره!
          من از دوستان یه سوال دارم…
          اونتادوری که تو لانچ بوگاتی ویرون 1200 اسبی رو میگیره
          918 رو میگیره
          لافراری رو میگیره
          انواع و اقسام مکلارن در طرح ها و مدل های مختلف رو میگیره…
          چرا اینجا تو لانچ عقب میوفته؟
          اینو یکی خیلی منطقی به من توضیح بده!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. king 918

          ۱۶ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (2493 ديدگاه)

          کربونادو عزیز دوست گرام درسته بوگاتی رو میگیره اما 918 غیر ممکنه
          البته قبول دارم لانچ درستی تو این فیلم نزد اما بعدش همچین خوب دور نگرفت کلا یه جورایی اصلا ثبات نداشت لامبو
          در کل انتظار بیشتری من از هوراکان داشتم ولی کاملا سوپرایز شدم ………..

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. سامان اذری

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    رکورد دار پیست نوربرگ رینگ تو این ازمون هم سربلند بیرون اومد

    918 فوق العاده هست ببین با چه اختلافی ازمکلارن به خط پایان رسید ❤❤

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mehran911

      ۱۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (2026 ديدگاه)

      ببین سامان عزیز چقدر دیسلایک گرفته ????
      خب بنده خدا فقط نتیجه ی درگ رو گفته مگه حرف اشتباهی زده ؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سامان اذری

        ۱۶ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (3197 ديدگاه)

        داش دیسلایک الان مد شده
        تو پدال اگه دیس نگیری باس تعجب کنی
        😄
        اینجا اگه نظر شخصیت هم با نظر یکی دیگه مخالف باشه باز همونا بهت دیس میدن که چرا با من هم نظر نیستی

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. uss zumwalt DDG-1000

          ۱۶ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          هرچی بگی دیسلایک بطور قطع میگیری

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. محمد زمانلو

      ۲۰ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (129 ديدگاه)

      بیشتر از 2 ثانیه!!! وقتی دیدم مک لارن با اختلاف تسلیم 918 شد دلم خنک شد!
      روحت شاد ، فردیناند پورشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. new great britain

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2779 ديدگاه)

    برنده این مسابقه مک لارن 675lt هستش.
    آخه نامردی تا چه حد آخه حتما بیاد پورشه برنده بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خودتون قضاوت کنید آخه این مدل مک لارن رو با اسپایدر مقایسه میکنن؟؟؟؟؟؟
    حالا هی بعضی دوستان میگن انگلیسی ها فلان کردن و بیخودی میخوان مک لارن رو بالا نشون بدن.
    من دیگه حرفی ندارم قضاوت با خودتون.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. new great britain

      ۱۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (2779 ديدگاه)

      ویرایش تموم شد و من چندتا حرف موند بزنم.
      سلطان درگ مک لارن.
      آینده هایپرکارها و سوپرکارها مک لارن.
      از همه مهمتر برنده0/99 درگ ها مک لارن.
      برنده درگ در این مسابقه مک لارن.
      ای وای خدا چی بگم 918اسپایدر با 675lt؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      چرا میخوان بعضی ها حتما پورشه رو برنده اعلام کنن.(اینو بالا هم گفته بودم بازم میگم حرصم خالی شه)
      دوستان آلمانی خودشون قضاوت کنن. بی رحمانه ترین درگ سال.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mehran911

        ۱۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (2026 ديدگاه)

        خب برادر من مکلارن P1 هم در مقابل پورشه ۹۱۸ شکست میخورد
        فقط لازمه سرچ کنی و درگ هاشون رو ببینی .
        اصلا حرص خوردن نداره که نتیجه کاملا از قبل مشخص بود .
        پورشه ۹۱۸ از زمان معرفی در سال ۲۰۱۰ تا به حال ۲۰۱۶ سریعترین خودروی جاده ای دنیاست .
        شما از کم کسی نباختین از پورشه باختین
        این خودش جای افتخار داره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. new great britain

          ۱۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (2779 ديدگاه)

          دیدم مهران جان.به اندازه ی کافی هم دیدم.
          تو چندتا درگ پی1اول بود(از جمله اون درگ که دوکاتی هم بود)
          یه درگ دیگه هم بود که لافراری هم بود که پی1 پیروز شد.
          و…..
          چندبار هم اسپایدر پیروز شده.
          تفاوت پی 1 با اسپایدر اونقدرها نیست که میگن تقریبا مساوین.
          به قل خودتون پورشه سالانه چندین میلیارد دلار هزینه تحقیق و توسعه میکنه در حالی که مک لارن خیلی کمتر هزینه میکنه و میبینی که آرزویه هر هایپرکاری شده بتونه مک لارن رو شکست بده.
          اینکه بتونی با هزینه کم بهترین بسازی(مک لارن) خیلی مهمه به نظره من.
          تو اینجا هم دید که مک لارن چه بلایی سره رقباش اوورد.
          از قبل میدونستن مک لارن پیروز میشه به خاطر همین گفتن یه هایپرکار بیاریم نزاریم.
          به همین راحتی.
          اگه بوگاتی هم میوردن باز مک لارن شکست میخورد(احتمالا!!) ربطی به پورشه و…… نداره.
          کلا هدفشون این بود نزارن مک لارن ببره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Monster_alm

          ۱۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (1131 ديدگاه)

          مهران جان اتفاقا من خیلی وقته سرچ کردم و دیدم
          توی 4 تا درگی که انجام شده
          3 تاش مکلارن پورشه 918 رو شکست داده…و در یک ویدیو فقط از پوزشه شکست خورده اونم بخاطر لانچ ضعیف….عزیزم پورشه شتاب اولیه عالی داره ولی مکلارن پی 1 هم شتاب اولیه هم ثانویه خیلی بالایی و برای همین برای چند ثانیه 918 جلو میوفته و بعد نقطه میشه توسط مکلارن پی 1

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. mehran911

          ۱۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (2026 ديدگاه)

          Monster_alm عزیز
          شما اگه یک عمر هم بگردی هییییچ درگ معتبری پیدا نخواهی کرد که درشتاب اولیه و مسافت 400 متر پورشه 918 بهتر از مکلارن نباشه
          .
          .
          در مورد نهایت سرعت مکلارن به دلیل قدرت بیشتر سرعت نهایی بهتری داره

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Monster_alm

        ۱۶ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (1131 ديدگاه)

        بله مهران جان منم همینو گفتم…شتاب اولیه پورشه فوق العاده ست برای همین تا چند ثانیه از مکلارن جلو میوفته اگر درگ 400 متر باشه بله امکان داره مکلارن شکست بخوره ولی هرچی مسیر بیشتر بشه اختلاف بین پورشه و مکلارن زیادتر و زیادتر میشه…من اینو نمیگم که منکر قدرت پورشه 918 بشم اینو میگم که تو درگ هایی که دیدم بین لافراری و پی 1 و 918 همیشه یا 918 برنده بود یا پی 1 و درگی ندیدم لافراری برنده شه…عجیبه لافراری از جفتشون سبک تر موتور انجین قویتری داره…

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Elemento

      ۱۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      من در کامنت اول نظر و علاقم رو گفتم. وگرنه مسلما برنده ی این مسابقه از اول مشخص بود.
      در جواب این دوستمون هم به نظرم حق داره.
      مقایسه کردن یک هایپرکار با یک سوپرکار اشتباهه.
      مک لارن هم بیشتر توجهش رو روی شتاب متمرکز کرده. و واقعا سیستم کامپیوتری کنترل گشتاور مک لارن بی نظیر عمل میکنه. حقش بود مزد زحمت هاشو بگیره و اینجا به عنوان برنده اعلام بشه. من خودم از مک لارن خوشم نمیاد اما دوستمون حق داره.
      .
      آوردن 918 به این مسابقه یک جور ضعیف کُشی بود.
      .
      .
      .
      چرا از Regera و One 1 در این درگ های معتبر خبری نیست. این درگ 1 mile بود. راحت میشد دید چند مرده حلاجه. آرزوی دیدنش رو دل من موند.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. new great britain

        ۱۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (2779 ديدگاه)

        مجید جان دمت گرم تا حالا کسی تو سایت اینطوری حق رو به من نداده بود.
        ):
        ):

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Elemento

          ۱۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          خواهش میکنم.
          حرف حق رو باید زد.
          چیزی که مسلمه مک لارن روی شتاب خیلی کار کرده.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Carbonado Aventador

        ۱۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (4468 ديدگاه)

        اتفاقا چون درگ 1 مایل بود خیلی عجیب بود…
        چون هرجوری بخوای حساب کنی تو یک مایل هوراکان از 570 خیلی سریعتره
        و هم اف 12 و اونتادور از 675 خیلی سریعتر هستن!
        لانچ های وحشتناک لامبورگینی مخصوصا اونتادور که اسفالت رو میکنه رو همه میشناسن!
        وقتی نمیزارن دوتا لامبورگینی ها لانچ کنن و از همون اول عقب میندازنشون دیگه خودت تهشو ببین!
        از این مسخره تر اینه که 911 gt3 که 0-100 زیر 3 ثانیه هست نو 0-100 هم از مرسدس عقب میوفته!
        هیچجوره این درگ ها با عقل نمیخونه!
        من داشتم با خودم فکر میکردم که اینجور که اینا درگ برگذار میکنن , الان 675 پورش 918 رو هم میبره!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Elemento

          ۱۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          محمد حسین جان.
          در مورد لامبورگینی و فراری و لانچ های خسته و بی حالشون ( اگه بشه اسمشو لانچ گذاشت ) کاملا باهات موافقم.
          انگار این لامبورگینی ها داروی بی هوشی گیجشون کرده.
          اما در این درگ و هم چنین درگ موتورترند پورشه اول جلو بود و بعد مرسدس سبقت گرفت. اگه دقت کنی میبینی.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Ehsan

          ۱۶ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (191 ديدگاه)

          دوست عزیز اگر شوماخرم مینشوندن پشت اونتادور و 60-70 تا درگ دیگه هم برگزار میشد از 675 ال تی میخورد…
          ولی اگر بخواییم طبق منطق و تعصب شما پیش بریم کل دنیا طرف انگلیسن و میخوان همه ببازن بهشون.
          تو هیچ درگی ندیدم 675 ال تی کم بیاره چه رسمی چه غیر رسمی…

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. uss zumwalt DDG-1000

        ۱۶ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        عجب بحث جالبی شده
        ایول به دوستان

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. رضا

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (90 ديدگاه)

    918 اسپایدر در کلاس هایپر کار هستش.برای همین مکلارنو نفطه کرد.خخخخ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Mehrbod

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (247 ديدگاه)

    تنها یک نکته پنهان باقی ماند و آن اینکه بین F12 و آوانتادور ، کدامیک پیروز می شد ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Elemento

      ۱۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      درسته.
      این مهم ترین نکته و سوال دراین درگ بود.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سعید

      ۱۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (496 ديدگاه)

      اونچه من دیدم f12 با فاصله بیشتری نسبت به sv از مک لارن عقب بود، ینی کندتره و حدسم درست بود f12 با اختلاف خیلی خیلی کم سریعتر از اونتادور معمولیه ولی از sv کندتره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Elemento

        ۱۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        من تعارف ندارم.
        صدا و ظاهر F12 خیلی مغرورتر و شیک تر از لامبورگینی هست.
        این رنگ مشکیش خیلی خیلی تو دل برو شده.
        ولی در درگ اونتادور معمولی بهتر از SV هست.
        SV برای کاهش وزن و ثبت رکورد عالی در نوربرگ رینگ از تک کلاچ استفاده میکنه.
        در حالی که اونتادور معمولی گیربکس 2 کلاچه داره. این گیربکس در درگ خیلی میتونست کمکش کنه. چون لامبورگینی 8 قالب مونوکوک برای اونتادور ساخت. هر کدوم 500 تا دووم میارن. الان تولید اوننتادور معمولی نزدیکه متوقف بشه😭😭😭. واسه همین از SV استفاده کردن. وگرنه برای درگ نسخه ی معمولی بهتره.
        در کل در درگ برتری با Aventador هست.
        البته اینم در نظر بگیرین وقتی اونتادور معرفی شد مک لارن داشت Mp412c رو تولید میکرد.
        اون موقع اونتادور به راحتی شکستش میداد.
        الان اوضاع فرق کرده.
        675 LT جدید تر از اونتادوره.
        باید منتظر جانشین اونتادور موند تا بیاد شاخ هاش رو تو شکم مک لارن فرو کنه 😃😃😃

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Carbonado Aventador

          ۱۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          المنتو جان تک تک حرف هات درست بود
          ولی من یه غلط گیر میگیرم یه قسمتشو…
          تو هیچ کدوم از مدل های لامبورگینی از گیریبکس دوکلاجه استفاده نشده!
          و همه تک کلاجه هستن!
          علت باخت آونتادور هم این بود که لانچش خیلی افتضاح بود…
          درحالی که 0-100 آونتادور خیلی کمتر از 675 هست و تو لانچ لافراری و p1 رو میتونه بگیره ولی اینجا دقت کنی حتی تو 0-100 هم عقب افتاد…
          این واسه من عجیبه که چرا…!!
          اشتباه راننده بوده؟ یا اینکه کلا این درگ هدفش انگلیسی ها بودن!

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. Elemento

          ۱۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          لانچشون واقعا مسخرست. بی حال و خسته.
          ولی در مورد کلاچ لامبورگینی …
          محمد حسین جان هر دو مون اشتباه گفتیم فکر کنم.
          اوراکان دوبل کلاچه . تو این ویدئو هم گفت.
          اما نسخه ی معمولی اونتادور تک کلاچه. نمیدونم چرا فکر کردم 2 کلاچ داره… شاید چون 2 دیفرانسیل داره با کلاچ اشتباه در ذهنم مونده…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Elemento

          ۱۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          در مورد اونتادور درست گفتی. ممنون.
          الان مقاله ی موتورترند سال 2010 رو نگاه کردم.
          نوشته گیربکس ISR اونتادور تک کلاچه هست. اما عملکردش از خیلی از گیربکس های دو کلاچه ی دنیا بهتره.
          اما اوراکان و آر ایت وی تن پلاس هر دو از گیربکس هفت سرعته ی دوبل کلاچ سود میبرن.
          این درگ هم 500 متر بوده.طول باند رو گفت 1 مایل.
          در کل به قول مشهدی ها خیلی درگ خُنُکی بود !!
          .
          .
          به نظر من این درگ بیشتر هدفش مطرح کردن مک لارن به عنوان رقیبی قوی تر از بقیه در مقابل لامبورگینی و فراری بود.
          .
          آخر هم 918 رو وارد گود کردن تا اگر کسی اعتراض کرد بگن مک لارن که برنده نشد !! بازنده شد.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. امیرحسین ق.

          ۱۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (218 ديدگاه)

          سلام
          اوه اوه اوه
          کل کل بزرگان پدال با هم.
          2 تا عشق لامبورگینی …

          موافقم 1
          مخالفم 0
        5. بنتلی

          ۱۶ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (1626 ديدگاه)

          من نمیدونم چرا وقتی یه خودرو انگلیسی موفق عمل میکنه بعضی دوستان معتقدن حتتتماا تقلب شده!…واقعا خیلی جالبه!!!…چیزی هم بگیم میگن طرف متعصبه!

          موافقم 0
          مخالفم 1
        6. uss zumwalt DDG-1000

          ۱۶ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          ولی خداییش مک لارن هم عالیه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. Ehsan

          ۱۶ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (191 ديدگاه)

          تا بوده همین بوده و منطق ایرانی میگه که همه دنیا دروغگو هستن و ما خوبیم.
          باید بیان این درگ ها بدن این دوستانی که هروقت علایقشون شکست میخوره برگذار کنن…بهونه هایی چون شیب سمت لامبو بیشتر بود…موتور پیکان روی لامبو بود…رینگ و لاستیک پراید روش سوار بود….لانچش ضعیف بود…فرمونش خلاصی داشت.
          بس کنید این حرفا چیزی که مشخصه اینه که چه خوشتون بیاد چه نیاد تنها رقیب مکلارن تو این کلاس فراری هست و پورشه هست و لامبورگینی خیلی باید کار کنه تا به جایگاه الان این سه برسه.

          موافقم 0
          مخالفم 1
        8. Elemento

          ۱۶ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          4 تا لایک به خودت دادی ؟؟
          لامبورگینی بهترینه.
          دلایلش بی نهایته.
          من تا آخر عمرم باید دلیل بنویسم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        9. Ehsan

          ۱۶ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (191 ديدگاه)

          مگه مثل شما بیکارم یکسره اینجا باشم به خودم لایک بدم… ولی اولین دیسلایک بهت دادم…که منطق رو فدای تعصب نکنی دوست عزیز

          موافقم 0
          مخالفم 0
        10. Carbonado Aventador

          ۱۸ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          مکلارن هروقت تونست موتور تنفس طبیعی همانند لامبورگینی_فراری بسازه , بعد بیا اینجا بگو مکلارن خیلی جلوتره!
          :)
          اگه همه منطق تورو داشتن که الان فراری و لامبورگینی یدونه مشتری هم نداشتن و ورشکست شده بودن!

          موافقم 0
          مخالفم 0
  8. vahid porsche

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (474 ديدگاه)

    کاش زمان ها رو هم اعلام میکرد ولی در کل بسیار بهتر از درگ های موتورترند بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد زمانلو

      ۲۰ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (129 ديدگاه)

      اگه می دونستن که ریگی به کفش انگلیسی جماعت نیست پس چرا زمان هارو (درست) اعلام نکردن تا مشخص شه ک آخر سر واقعا انگلیس برنده است یا آلمان و یا ایتالیا؟؟؟
      چون اول اینکه احتمال ثبت زمان های مختلف تو درگ های مختلف صفر نیست. دوم اینکه تو این نوع مسابقات درگ ،لانچ خوب و روحیه راننده هم تاثیر گذاره. سوم اینکه تو دومین آلمانی ها رو در روی هم قرار دادن تاشانس اونا رو واسه برنده شدن یک سوم کنن. چهارم اینکه هر کی پشت فرمان لامبو به ویژه اونتادور SV نشسته بود یا قصد داشت آسفالت رو بکنه یا قصد داشت با یه خودنمایی ظاهری لامبو رو عقب بندازه. پنجم اینکه آخر سر 918 رو برنده کردن تا کسی شک نکنه که همیشه یه ماشین انگلیسی تو خاک انگلیس با برگزارکنندگان انگلیسی ممکن هست برنده نشه ولی با این حال به این افتخار کنن که پشت سر بهترین خودروی خیابانی استوک جهان قرار گرفته اند؛ گر چه اختلاف 918 با مک لارن زیاد و کمی کمتر از 3 ثانیه ( فیلم رو یه بار دیگه با دقت تماشا کنین و بشمارین) و مفتضاحانه شکست خورد.
      فکر کنم این دلایل واسه خیلی ها کافی و قانع کننده باشه. این حرف هارو با تمام احترام به تمام برند های انگلیسی و علاقه مندان اونا میگم که کیفیت بالایی دارن و فکر نکنین که حرفام همش یک طرفه هستش امّا این درگ جای بحث زیادی دارن و عدم نمایش زمان های بدست آمده ، همه چیز رو مشکوک جلوه میده.
      با تشکر از صبر و حوصله ای که کردین.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. kamy_sky

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    918؟؟؟؟…. من تو یه تست دیگه که فاصله خیلی زیادی داشت(دقیق یادم نمی اد چه برنانه ای و چه مسافتی) مکلارن p1 اول شد …. و اوردن پورشه تو این مسابقه اشتباه بود….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Elemento

      ۱۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      چرا از خودت حرف درمیاری دوست عزیز ??
      همین SOD TV با دستگاه های فوق دقیق در یک چهارم و یک هشتم مایل درگ بین لافراری پی وان و king918. انجام داد.
      918 تو هر دو تا ش با اقتدار اول شد.
      لینکشو جدا میذارم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. king 918

        ۱۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (2493 ديدگاه)

        فدای اون king 918 که نوشتی بشم من …………….

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. uss zumwalt DDG-1000

          ۱۶ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          فدای کینگ 918 که عشقش وفاداری به پورشه داره

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Monster_alm

        ۱۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (1131 ديدگاه)

        رفیق من لینک رو گذاشتم اتفاقا مکلارن پی 1 جفتشون نقطه میکنه… امیدوارم پدال کامنت های منم مثل بعضیا 30-40 بار کامنت میذارن تایید کنه…البته دو تاشم تایید کنه ممنونش میشم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Elemento

          ۱۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          حتما درگش رولینگ استارته.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    1. Monster_alm

      ۱۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (1131 ديدگاه)

      بله رفیق دقیقا پارت 3 همین ویدیو مکلارن پیروز میشه.
      1. مکلارن پی با فاصله زیاد از
      2. لافراری
      3.پورشه 918

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Elemento

        ۱۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        درسته. عزیز من پارت 3 رو دیدم.
        هر ماشینی یک سری نقطه ی قوت داره یک سری نقطه ی ضعف.
        آلایندگی 918 از پریوس کمتره!!
        مصرف 918 از پی وان کمتره.
        باتری های 918 برای 18 مایل انرژی ذخیره داره. پی وان فقط 7 مایل.
        پی وان فقط یک بلندگوی کوچولو در سیستم صوتیش داره. 918 یکی از بهترین سیستم های صوتی و پخش رو داره . Bose و Burmester
        قطر شیشه های پی وان انقدر کمه که با برخورد کبوتر در سرعت های بالا میشکنه.
        .
        مک لارن تا میتونسته از وزن و امکانات پی وان کم کرده. ولی 918 با تمام امکانات در مقابلش قد علم کرده. به نظر خودت ارزش کدوم بیشتره؟؟
        .
        درسته پی وان در درگ بالای 800 متر یا رولینگ استارت برندس. ولی فقط به درد همین کار میخوره.
        .
        ولی 918 هایپرکاریه که به درد همه چی میخوره. یک هایپرکار شهری.
        پی وان متعلق به امروزه. ولی 918 از فردا اومده.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. احسان

          ۱۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (191 ديدگاه)

          هدف تمام هایپر ها همینه رفیق باید تو میدون مسابقه امتحانشو پس بده و فکر نمیکنم اینطور که شما میگی باشه ماشین میلیون دلاری با برخورد کبوتر شیشه هاش خرد بشه؟من چند سال داذم مطالب رو میخونم همچین چیزایی رو نشنیدم که جز نقات ضعف پی 1 گذاشته باشن در ضمن نسخه های سفارشی پی1 با سیستم صوتی حرفه ای هم با انتخاب مشتری سوار میشه….و این یه چیز مسخره طرف 1 و نیم میلیون دلار هزینه کنه به راحتی خودرو بشه دزدید…فکر نکنم اشتحکام ربطی به قطر داشته باشه…وگرنه شیشه های ضد گلوله قطرش 4 متر بود.
          چیزی هم که مشخصع مکلارن کمپانی مطرحی هست و شکست دادنش کار هر کمپانی نیست.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Elemento

          ۱۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          دوست گرامی چیزایی که من میگم از خودم ابداع نمیکنم.
          حاصل دیدن فیلم های چندین و چند کانال در youtube و از جمله تاپ گیر هست.
          یک مثال خیلی ساده میرنم از تاپ گیر که نگی معتبر نیست.
          مقایسه ی اوراکان و 650s.
          هموند میگفت قطعات مکلارن برای کاهش وزن بصورت یکپارچه سوار شدن. یعنی اگه گوشه ی ماشین تصادف کنه باید کل بدنه ی فیبر کربن به اون گرونی رو عوض کنی. در حالی که اوراکان به صورت سگمنت سگمنت سوار شده و وزنش رفته بالا … .مثلا خدای نکرده بزنی به ماشینی راحت میری با یک هزینه ی مختصر عوض میکنی.
          فرقش اینه مک لارن در درگ برنده میشه ولی من اینجور برنده شدنی رو دوست ندارم.
          چیزای دیگه ای هم که گفتم اکثرا از تاپ گیر یا کانال های دیگه بود.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Monster_alm

        ۱۶ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (1131 ديدگاه)

        Elemento داداش حرف واقعا منطقی هست پورشه واقعا تو این کلاس نسبت به رقبا فول آپشنه یعنی واقعا مهندسی ناب آلمانی هست…ولی اینم در نظر بگیر مکلارن با استارت 570 اس داره کم کم از یه خودرو لخت که فقط واسه مسابقه ساخته شده جدا میشه و داره متوجه میشه سرعت و شتاب و … به تنهایی کافی نیست و به زودی مدل های با آپشن های عالی میده تو بازار خیلی دیر شروع به ساخت مدل های متنوع کرد ولی همچین غولی بلاخره برگ های برندشو رو میکنه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. Mehrbod

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (247 ديدگاه)

    سال آتی ، چیرون و 918..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Elemento

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    یادش بخیر یکی از اساتید!!! میگفت پورشه چون کاپوتش پایینه درگ ها رو میبره. این که هنر نیست.!!! 😂😂😂😂😂😂

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Elemento

      ۱۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      .
      دکتر احمد باقری رو میگم.
      در پست هایپر 5…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. AliASg

        ۱۶ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (264 ديدگاه)

        بیاییم همگی در این ایام عزیز برای دوست عزیز دعا کنیم …. به امید شفای همه پورشه ستیزان

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. uss zumwalt DDG-1000

          ۱۶ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          من نمیدونم چرا اقای باقری ایراد های بیخودی میگیره از پورشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
  12. Nissan...japan

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (208 ديدگاه)

    همشون عالین خب 918 که مشخص بود نتیجه کارش چون نسبت به بقیه یک سرو گردن بالاتر بود کاش یه رقیب سرسخت مثل p1 داشتن براش نکته دیگه اینکه بازم جای نیسمو خالی بود حد اقل میتونست سوم یا چهارم بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. كوروش

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1125 ديدگاه)

    این ٩١٨ واقعا یک اسطوره است البته معلومه انتظار از خودرو المانی غیر از این نیست
    البته یکم نامردی رو داشت جای p1 خالی بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Saied

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    درسته پورش رو خیلی قبول دارم
    ولی انصافا برنده رو مکلارن و مدسدس میدونم
    مکلارن خوب میدون داری کرد و با ٨ سیلندر فراری f12 رو سوسک کرد ????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. ارش

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (93 ديدگاه)

    وااااااااای مک لارن رو نقطه کرد.سال قبل هم 918 king مکلارن P1 و لا فراری رو تو همین برنامه نقطه کرد.میتونید در آپارات ببینید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mehran911

      ۱۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (2026 ديدگاه)

      پورشه نقطه کن خوبیه کلا

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. uss zumwalt DDG-1000

        ۱۶ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        بقیه خودروها هم خوبن

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. king 918

      ۱۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      فدای اون king 918 نوشتنت عزیز ……………….
      ایول داری به مولا …………..

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. سید مهران میرابوالقاسمی

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (259 ديدگاه)

    پس فراری لافراری را براچی نیوردن چون که همه را سوسک می کرد.به همین خاطر نیوردنش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. Monster_alm

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1131 ديدگاه)

    با کمال احترام به همه دوستان گلم و علایقشون.
    مگه میشه مکلارن تو درگی بیاد و له نکنه رقیبا رو؟؟؟
    مکلارن :::پورشه و فراری و لامبورگینی و بنز و آستون مارتین سرش نمیشه…هر خودرویی محکوم به شکسته در مقابل مکلارن.
    آخر کلیپ هم فک کنم جنبه فان داشت یجورایی ولی خب پرچمدار پورشه هم در مقابل پرچم دار مکلارن نقطه میشه.
    اینم درگ 3 هیولا از همین منبع
    https://www.youtube.com/watch?v=H43_lkBkGkg
    شکست لافراری و پورشه 918 از سلطان مکلارن پی 1

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Elemento

      ۱۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      جوابت رو بالا دادم
      ممنون از لحن مودبانه و دوستانت.
      خوشحالم در کنار شما بودم در این مدت.
      خیلی خوبه اینطوری بحث میکنی.
      باعث افتخاره حضورت.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. uss zumwalt DDG-1000

        ۱۶ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        درود ویژه بردوستان با ادب و فهمیده

        موافقم 0
        مخالفم 0
  18. Monster_alm

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1131 ديدگاه)

    با کمال احترام به همه دوستان گلم و علایقشون.
    مگه میشه مکلارن تو درگی بیاد و له نکنه رقیبا رو؟؟؟
    مکلارن :::پورشه و فراری و لامبورگینی و بنز و آستون مارتین سرش نمیشه…هر خودرویی محکوم به شکسته در مقابل مکلارن.
    آخر کلیپ هم فک کنم جنبه فان داشت یجورایی ولی خب پرچمدار پورشه هم در مقابل پرچم دار مکلارن نقطه میشه.
    اینم درگ 3 هیولا از همین منبع
    http://www.aparat.com/v/jSXCx
    شکست لافراری و پورشه 918 از سلطان مکلارن پی 1

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بنتلی

      ۱۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (1626 ديدگاه)

      لایک داری برادر…کاملا باهاتون موافقم!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. mojtabaaston

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (232 ديدگاه)

    خیلی تابلو بود که پورشه میبره.
    باید رونتون
    لا فراری
    پی 1
    هم بودند تا یکم هیجان داشت

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Elemento

      ۱۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      رونتون رو خوب اومدی.
      معلومه ماشین باز اصیلی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. erfan

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (13 ديدگاه)

    به نظر من باید One 1 روهم میآوردن تا همه رو نابود کنه….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Carbonado Aventador

      ۱۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      خدایی اونو بیارن خیلی ضعیف کشیه!
      918تو 10 ثانیه به 220-230کیلومتر در ساعت میرسه
      کونیگزگ تو 10 ثانیه به 300 کیلومتر در ساعت میرسه!

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. رضا

        ۱۶ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (90 ديدگاه)

        one:1 توی تقریبا 11 ثانیه به 300کیلومتر بر ساعت میرسه و 918 هم توی 10 ثانیه230 کیلومتر در ساعتو رد کرده

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. mojtabaaston

      ۱۷ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (232 ديدگاه)

      میگم میخوای شیرون رو هم بیارن؟
      آخه پول همه این ماشین هارو جمع کنن به زور پول One 1 میشه
      انتظار داری نابود نکنه؟

      موافقم 1
      مخالفم 0
  21. احمد باقری

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    وقتی این همه ظاهر زیبا و پرابهت هست، پورشه چیکاره هست، اولی چیزی که یه سوپراسپرت یا هایپرکار باید داشته باشه، همونیه که گفتم، بقیه اش همش حرفه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۱۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (90 ديدگاه)

      به به دکتر باقری.از کی زیبا شناس شدی که میگی پورشه زشته؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. امیرحسین

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (337 ديدگاه)

    هزار آفرین به مک لارن….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. مهدی drift

    ۱۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (183 ديدگاه)

    اولین درگیه که همه ماشیناشو دوست دارم ولی جای P1 خالی بود اون باید با 918 مسابقه میداد

    موافقم 1
    مخالفم 0
  24. Mr. X

    ۱۹ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1467 ديدگاه)

    این درگ آخرش یه کار خیلی مسخره بود چون همشون سوپر ماشین بودن ولی 918 هایپر ماشین هست و هنوزم توی سال 2020 سریعترین 0-100 جهان رو داره پس آخریه کار اشتباهی بود و معلوم بود که مک لارن 675 میبازه. باید نسبت به حجم موتور و قیمت مقایسه وگرنه میشه رگرا یا آگرا آر اس یا ریمک سی 2 رو بیاریم و از همه اینا اینا ببرن. مهم اینه که یه سوپر ماشین بتونه از اینا ببره و الان مک لارن 720 اس اگه بیاد میتونه از همه اینا ببره.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  25. مهرداد كمال

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1821 ديدگاه)

    خوشمان امد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. پورشه

    ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (28 ديدگاه)

    ایول من خودم طرف دارم هم مکلارن هم پورشه ولی این دفعه مکلارن با غول پورشه در افتاد هم مکلارن هم پورشه هر دوتا خیلی ماشینای قدرتمندین ماشین فقط همینا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا