ده تراک پیکاپ ارزان قیمت

شاید بهترین خودروهای مخصوص کار تراک پیکاپ‌ها باشند. اما برای خرید این خودروها هم نیازی به پرداخت هزینه بالا نیست. در ادامه لیستی از تراک پیکاپ‌های مقرون‌به‌صرفه را معرفی می‌کنیم. البته قیمت درج‌شده مخصوص مدل‌های پایه و تک دیفرانسیل است که با هزینه کمی می‌توان آنها را به مدلی دو دیفرانسیل ارتقا داد.

Top Cheapest Trucks
Top Cheapest Trucks

10. نیسان تیتان S تک کابین با طول بار استاندارد به قیمت 30735 دلار
نیسان تیتان که با احتساب حمل، قیمتی 30735 دلاری دارد اولین خودرویی است که در این لیست قرارگرفته است. این خودرو که از موتور 8 سیلندر قدرتمندی بهره می‌برد 317 اسب بخار نیرو و 522 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. مقرون‌به‌صرفه‌ترین مدل این خودرو، مدل S تک کابین با طول بار استاندارد است. اگر کابین بزرگ‌تری می‌خواهید باید 2420 دلار دیگر بپردازید، آپشن دو دیفرانسیل این خودرو هم با قیمت افزوده 2850 دلاری همراه است.

Nissan Titan S King Cab Standard Box
Nissan Titan S King Cab Standard Box

9. تویوتا تاندرا SR تک کابین به قیمت 29460 دلار
تویوتا تاندرا در تریم SR با احتساب هزینه حمل، قیمتی 30 هزار دلاری دارد. مقرون‌به‌صرفه‌ترین مدل SR تک کابین است و قسمت بار طویلی دارد. انتخاب آپشن دو کابین هزینه‌ای 150 دلاری خواهد داشت. البته تویوتا قابلیت 4×4 و حتی بار طویل‌تر را برای این خودرو در نظر گرفته است.

Toyota Tundra SR Regular Cab
Toyota Tundra SR Regular Cab

8. جی‌ام‌سی سیه‌را 1500 تک کابین با طول بار استاندارد به قیمت 27865 دلار
پیکاپ حرفه‌ای نیم تنی جی‌ام‌سی در مدل 4×2 و موتور شش سیلندر 3.6 لیتری به قیمت 27865 دلار عرضه می‌شود. مدل 4×4 هزینه اضافی 3940 دلاری را در‌پی خواهد داشت. در شرایطی مقرون‌به‌صرفه‌ترین سیه‌را اسپرت، مدل تک کابین است که مدل دو کابین آن 4025 دلار گران‌تر است البته اگر قسمت بار طویل‌تری می‌خواهید باید تنها 390 دلار دیگر پرداخت کنید.

GMC Sierra 1500 Regular Cab Standard Box
GMC Sierra 1500 Regular Cab Standard Box

7. شورولت سیلورادو 1500 تک کابین با طول بار استاندارد به قیمت 27365 دلار
شورولت سیلورادو که به‌نوعی پسرعموی جی‌ام‌سی سیه‌را محسوب می‌شود تفاوت چندانی با آن ندارد و تنها 500 دلار از آن ارزان‌تر است. مقرون به‌صرفه‌ترین مدل سیلورادو هم مدل تک کابین با قسمت بار استاندارد است. آپشن 4×4 این خودرو هزینه‌ای 3850 دلاری دارد و قسمت بار طویل‌تر این خودرو 390 دلار دیگر هزینه دارد.

Chevrolet Silverado 1500 Regular Cab 2015
Chevrolet Silverado 1500 Regular Cab 2015

6. فورد F-150 XL تک کابین با بار 1.98 متری به قیمت 26995 دلار
فورد F-150 که در میانهء این لیست قرارگرفته قیمتی 26995 دلاری دارد. با این مقدار پول شما می‌توانید یک خودروی تک کابین با طول بار 1.98 متری داشته باشید. این خودرو که در زیر کاپوت، موتوری شش سیلندر و 3.5 لیتری دارد 282 اسب بخار نیرو را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند. اما اگر این اعداد شمارا راضی نمی‌کند می‌توانید با پرداخت 795 و یا 1595 دلار دیگر به ترتیب موتورهای قوی‌تر شش سیلندر 2.7 لیتری EcoBoost و هشت سیلندر این خودرو را سفارش دهید. مدل 4×4 این خودرو هم هزینه ای 4645 دلاری در پی دارد. مدل سوپرکابین یا همان تک کابین با فضای بیشتر هم با پرداخت 4060 دلار دیگر مهیا می‌شود، درنهایت با پرداخت 300 دلار دیگر می‌توانید از کمپانی طول بار 2.44 متری را بخواهید.

Ford F-150 Single Cab
Ford F-150 Single Cab

5. رام 1500 تریدزمن به قیمت 26605 دلار
مقرون‌به‌صرفه‌ترین مدل رام 1500 تریدزمن نام دارد. این خودرو که سواری اسپرتی هم دارد در مدل تک کابین و طول بار 1.95 متری تنها 26605 دلار قیمت دارد. خوشبختانه رام فضای بار 2.44 متری را بدون هزینه‌ای اضافه در اختیار کسانی قرار می‌دهد که به فضای بار بیشتری نیاز دارند. از سویی دیگر مدل دو کابین با طول بار 1.95 متری با 4235 دلار دیگر میسر می‌شود. درنهایت اگر می‌خواهید که نیرو از موتوری شش سیلندر و 3.6 لیتری به تمام چرخ‌ها منتقل شود باید 4470 دلار دیگر پرداخت کنید.

dodge RAM 1500 Tradesman
Dodge RAM 1500 Tradesman

4. جی‌ام‌سی کانیون سوپرکابین به قیمت 21880 دلار
جی‌ام‌سی کانیون امسال به همراه کلرادو معرفی شد و از تراک پیکاپ‌هایی که تابه‌حال نام بردیم قیمت پایین‌تری دارد و شاید قیمت پایین‌تر این تراک جمع‌وجور نظر شما را به خود جلب کند. این کانیون تک کابین که با قیمت 21880 دلاری ارائه می‌شود، فضای کابینی بیشتر از حالت معمولی دارد و موتوری چهار سیلندر و 2.5 لیتری دارد. مدل دو کابین این خودرو هم در حالی 4250 دلار اضافی هزینه دارد که مدل 4×4 آن با 6980 دلار تحویل داده می‌شود.

2015 GMC Canyon
2015 GMC Canyon

3. تویوتا تاکوما سوپرکابین به قیمت 21850 دلار
در حال حاضر تاکوما در کلاس خود بهترین پیکاپ کوچک است و درنهایت رقابت برای جنرال موتورز مهیا شده است. قیمت این خودرو به کانیون نزدیک است. اما همچنان تفاوت 30 دلاری به نفع تاکوماست. این خودرو تک کابین که فضای مناسبی دارد مدل پایه است. اگر کابین بزرگ‌تری می‌خواهید باید 2895 دلار دیگر بپردازید. سیستم تمام‌چرخ متحرک که به‌صورت آشن ارائه می‌شود با 3835 دلار دیگر بر روی خودرو نصب می‌شود.

Toyota Tacoma Access Cab 2016
Toyota Tacoma Access Cab 2016

2. شورولت کلرادو سوپرکابین با قسمت بار طویل به قیمت 20995 دلار
پیکاپ کوچک شورولت قیمتی زیر 21 هزار دلار دارد و با این مقدار پول، شورولت مدلی اسپرت، سوپرکابین و با قسمت بار طویل را در اختیارتان می‌گذارد. مدل دو کابین با طول بار معمولی هزینه‌ای 4210 دلاری و مدل دوکابین با قسمت بار طویل قیمتی 5730 دلاری دارد. با وجود قیمت پایین کلرادو، این خودرو آپشن های گران‌قیمتی دارد به‌طوری‌که مدل 4×4 آن هزینه‌ای 6765 دلاری دارد.

Chevrolet Colorado Extended Cab Long Box
Chevrolet Colorado Extended Cab Long Box

1. نیسان فرانتیر S تک کابین با طول بار استاندارد به قیمت 18875 دلار
نیسان که تا اینجا با تیتان در این لیست حضور داشت نمایندهء دیگری هم دارد. فرانتیر که مقرون‌به‌صرفه‌ترین خودروی این لیست محسوب می‌شود با هزینه حمل، قیمتی 18875 دلاری دارد. این مدل اسپرت که موتوری چهار سیلندر و 2.5 لیتری دارد به‌صورت تک کابین با طول بار استاندارد ارائه می‌شود. اگر مدل دو کابین یا 4×4 این خودرو را در نظر دارید نیسان موتور شش سیلندر و 4 لیتری را در اختیارتان می‌گذارد که قیمتی نزدیک به 22 هزار دلار خواهد داشت.

Nissan Frontier S King Cab standard box
Nissan Frontier S King Cab standard box

منبع: autoguide

درباره نویسنده

تصویر پروفایل مهدی نیک سیرت

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی، نویسنده و مترجم اخبار و مطالب دنیای خودرو در سایت پدال

35 دیدگاه

  1. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2213 دیدگاه) ,

    ماشین های تجاری باید دارای اصطهلاک کم، هزینه تعمیرات پایین ، موتور قوی و با دوام و البته قیمت مناسب باشه. همینطور باید پلتفرم منحصربفردی داشته باشن چون این ماشین ها بیشتر از اینکه به سواری و شاسی بلند شباهت داشته باشن به کامیونت نزدیکتر هستن.واسه همینه که مثلا شولت سیلورادو موتور پر حجمی داره اما خروجی کمی نسبت به حجم زیاد داره چون برای طولانی تر شدن عمر موتور نباید از پتانسیل موتور به مقدار زیاد استفاده کرد(عاملی که باعث محدودیت استفاده از توربوشارژ و سوپرشارژر میشه)
    الان به لیست بالا نگاهی بندازید میبینید فقط 5 تا شرکت هستن که پیکاپ واقعی میسازن و البته که نیسان نسبت به 4 دیگه تو این زمینه عقبتره.
    اونوقت تو کشور ما هر ماشینی که دستشون میرسه با هر حجم و اندازه ای صندلی و صندوق عقب و نصف سقف رو برمیدارن و به ملت میفروشن.وانتهای چینی رو نگاه کنید بعد از 2 سال در حال خوندن غزل خداحافظی هستن.
    واسه همینه فقط وانت های تویوتا و قدیمی های امریکایی تو ایران هستن که میبینیم بیش از 10-20 , و حتی 30 ساله سر پا هستن و خوب کار میکنن

    پاسخ
    1. فورد
      سوابق: (287 دیدگاه) ,

      وای چه پیکاپ هایی چه قیمت هایی اون فورد f150 چه نازه مگه ادم دلش میاد به این ها بار بزنه

      پاسخ
      1. Hooman
        سوابق: (65 دیدگاه) ,

        4 تا تراک آخری فول سایز نیستن اصلا قابل مقایسه با بقیه نیستن ابهت بقیه چیز دیگه ست

        پاسخ
    2. فورد
      سوابق: (287 دیدگاه) ,

      مگه ادم دلش میاد به اینا بار بزنه اخه من بین f150 و توندرا موندم قیمت ها هم خیلی مناسبه

      پاسخ
    3. زیگما
      سوابق: (3078 دیدگاه) ,

      البته در اف 150 موتور های توربوی زیادی میبینیم احسان جان!
      این جور طرز فکر های مربوط به توربو، مال 10 سال پیش بود
      تکنولوژی توربو بسیار پیشرفت کرده و امروز میشه به اندازه ی یه موتور تنفش طبیعی بهش اعتماد کرد….
      در اف150 از موتور های توربو متعددی استفاده شده

      پاسخ
      1. احسان(احسان سابق)
        سوابق: (2213 دیدگاه) ,

        حتما سیستم توربو پیشرفت کرده اما همین سیستم اکوبوست فورد هم خیلی از کارشناسای امریکایی بهش ایراد گرفتن. کلا وانت ها بیشتر از قدرت بالا گشتاور زیاد نیاز دارن که معمولا با افزایش حجم موتور اینکار رو انجام میدن.حقیقتش اطلاعات مکانیکی زیادی ندارم بخوام بگم بلدم اما این چیزیه که تو سایت ها و مجلات معتبر خارجی در موردش زیاد می نویسن

        پاسخ
        1. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          از نظر عملکرد و مصرف سوخت و کشش، موتور 2.7 اکوبوست توربو، بر موتور 5.3 تنفس طبیعی سیلورادو برتری داره و این خیلی برام جالب بود
          نکته ای که هست اینه که در 3-4 سال اخیر توجه ویژه ای به توربو شده
          به همت کمپانی هانیول، توربوشارژر تونسته به تکنولوژی کاملا قابل اعتماد تبدیل بشه و محافظه کارترین خودروسازا هم به طرفش جذب شدن(کسب و کار فروش توربو به سرعت در حال رشده و هانیول بزرگترین تامیین کننده توربو برای خودروساز ها هست و بعد از اون کامینز بعنوان بزرگترین سازننده توربو شناخته میشه)
          نمونش تویوتا
          تویوتا تعدادی موتور توربو در سبد انجین هاش همیشه داشته
          ولی برنامه داره که به طور گسترده تر از توربو استفاده کنه
          نمونش هم موتور 2.0 لیتری توربوی لکسس NX
          که بعید نیست این موتور رو روی ماشین های دیگه تویوتا مثل هایلندر و حتی کمری ببینیم

    4. تصویر پروفایل BMW4ever
      BMW4ever
      سوابق: (151 دیدگاه) ,

      البته سیستم های پرخوران به موتور فشار زیادی وارد نمیکنند ولی چون قیمت زیاد میشه این کار رو نمیکنند به نظر من هم وانت دو کابین بهتر هست

      پاسخ
  2. آرمان
    سوابق: (20 دیدگاه) ,

    آفرین به نیسان ولی خداییش فورد F-150 یه چیزه دیگس…. یعنی من فقط یک بار میخوام از نزدیک ببینم این هیولا رو……

    پاسخ
  3. امیر
    سوابق: (372 دیدگاه) ,

    من با نظر دوستمون احسان موافقم .مدیران نالایق ما باید بدانند که اگر نمیتوانیم وانت در خور تولید کنیم باید تعرفه وانت صفر بشه چرا که تمام فشار بار داخل شهر بر دوش وانت هست و یک وانت خوب هم میتونه بار را به سلامت و هم سریع جابجا کنه و هم اصطحلاک کمتر بر دوش رانندگان که اقشار ضعف و بسیار زحمت کش هستند رو متحمل کنه. به امید روزی که مدیران ما بفهمند

    پاسخ
  4. milad
    سوابق: (209 دیدگاه) ,

    با 20000دلار یه وانت امریکایی که میشه 65میلیون تومن که توی ایران میشه باهاش بیکاپ ریچ..کاپرا..و انواع وانت های بیخود چینی خرید..درود بر کسانی که نمیزارن ما سوار ماشین خوب بشیم…

    پاسخ
  5. کافر مقدس
    سوابق: (498 دیدگاه) ,

    خیلی دوست دارم حاشیه سود خودروسازان آمریکایی و ژاپنی رو بدونم! فک کنم زیر 5% باشه!! یا ما داریم برعکس دنیا کار میکنیم یا دنیا عظمت ما را میبینه ولی ایمان نمییاره:D

    پاسخ
  6. محمد
    سوابق: (500 دیدگاه) ,

    پس پراید151کووو؟؟؟
    وانت تندر کجاست؟؟؟
    وای اریستون چی شد پس نیستش که؟؟؟؟

    پاسخ
  7. تصویر پروفایل سامان اذری
    سامان اذری
    سوابق: (1481 دیدگاه) ,

    اکثر این تراکها تو تبریز موجود هستش
    همشونم از نزدیک دیدم ولی به مولا تویوتا تندرا یه چیز دیگس

    پاسخ
  8. tadano
    سوابق: (159 دیدگاه) ,

    اگه شرایط تعمیر و نگهداری به صورت کامل رعایت بشه موتورهای توربو و سوپر شارژر مخصوصا دیزلی عمرهای بالایی دارند از نمایندگی مرکزی ایسوزو سوال کردم متوسط عمر کامیونت های ایسوزو چند هزار کیلومتره ؟ گفت اینجا 40 هزار کیلومتر اومده ( طرف روغن عوض نکرده ) یک میلیون کیلومتر هم اومده ، یک میلیون کیلومتر خیلی عدد عجیبیه.

    پاسخ
  9. جی تی ار
    سوابق: (429 دیدگاه) ,

    حسین کجایی که رونمایی شد. آقا بروببین عجب چیزی شده وااااااااااایییییییییی…

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل حسين
      حسين
      سوابق: (1172 دیدگاه) ,

      سلام. میدونم. دیگه گذاشتنش بعد اذان مغرب که تا صبح احیا بگیرن 😀 😀 😀 😀

      آقای سردبیر لطفا سریعتر خبرشو بذارید
      ممنون

      پاسخ
  10. تصویر پروفایل hamid reza
    hamid reza
    سوابق: (375 دیدگاه) ,

    ببخشید فکر کنم اختلاف قیمتی که برای دوکابین شدن تویوتا توندرا باید پرداخت اشتباه درج شده. اخه مگه میشه 150 دلار؟ همه بالای 1500 دلار هستن

    پاسخ
  11. احمد باقری
    سوابق: (4358 دیدگاه) ,

    توی آمریکا خیلی استفاده میشن.

    پاسخ
  12. تصویر پروفایل نوید جهرمی
    نوید جهرمی
    سوابق: (1459 دیدگاه) ,

    محشره
    برا خرید وانت فقط و فقط میرفتم سراغ امریکاییا . ابهت قدرت و دوام.با این قیمت واقعن ادم دلش مخواد حتمن یه پیکاپ تراک داشته باشه.
    باز خوبه ژاپنیا هم گزینه های خوبی دارن. جای بقیه مخصوصن آلمانیا خالیه.

    پاسخ
      1. زیگما
        سوابق: (3078 دیدگاه) ,

        بله
        پیکاپی بر اساس نیسان فرانتیر(ناوارا) قراره بسازه

        پاسخ
      2. Nima
        سوابق: (797 دیدگاه) ,

        به نظرم بنز نباااااید اصلا وانت بسازه حتى اگر براش سودآور باشه!
        چون یه برند اوکس هستو نباید خودشو تو این داستانا دخالت بده
        براى مثال شما دیدین که مثلا
        کدیلاک یا لینکلن یا لکسوس یا اینفینیتى یا … وانت بسازن؟!؟!؟!؟!؟!

        قطعا نه.به نظرم یه جورایى افتتتت داره

        پاسخ
  13. edris
    سوابق: (38 دیدگاه) ,

    من که عاشق تویوتا تاکوما شدم واقعا زیباست به نظر من مخصوصا همین رنگش قمتش هم عالی _پدال لطفا در مورد تویوتا هایلوکس revo مطلب بنویس

    پاسخ
  14. samurai
    سوابق: (66 دیدگاه) ,

    برادران سامورایی تو این کلاسم که خودروسازای امریکایی توش ماهرن جای اونا رو گرفتن بعد بعضی افراد معلوم الحال شرکت معظم تویوتا رو با شرکتای کره ای و چینیو هندیو … مقایسه میکنن البت این مقایسه رو فقط پشت مانیتور انجام میدن تو دنیای واقعی همچین کاری نمی کنن چون میدونن مسخره میشن …..

    پاسخ
  15. mazaher
    سوابق: (45 دیدگاه) ,

    سلام دوستان تیپ ظاهری این پیکابها بیانگر قدرت و ظرافت می باشد و اظهار نظرهای الکی به نظر بنده یک مقدار بی انصافی .

    پاسخ
  16. رامکال
    سوابق: (195 دیدگاه) ,

    اگر اشتباه نکرده باشم مورد شماره 5 رو توی اهواز دیدم.

    پاسخ
  17. رامکال
    سوابق: (195 دیدگاه) ,

    سلام چرا نظرات بارگذاری نمیشن؟

    پاسخ
  18. یه پسر
    سوابق: (1125 دیدگاه) ,

    قیمت این ماشینا با در آمد دوهزار ده شاهی ما فوق العاده ان چه برسه به درآمد اون ور آب

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.