چشم اندازهفته نامه

راحت‌ترین خودروهای مدل 2017

همچنان که به تکنولوژی رانندگی خودکار نزدیک‌تر می‌شویم، رفته‌رفته مردم تمایل بیشتری به نشستن در خودروها و رانندگی نکردن پیدا می‌کنند. در حالی که بحث در مورد خودروهای اسپورت و غیرعادی با پیشرانه‌های قدرتمند، عملکردهای خارق‌العاده و زمان دور پیست آنها بسیار جذاب است، امّا وقتی در یک ۴۰۵ در ترافیک نشسته‌اید، راحتی و آرامش اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در ادامه به یک لیست ۱۰ تایی از وسایل نقلیه‌ای پرداخته می‌شود که به شما اجازه می‌دهند که بتواند در جاده، آرامش خود را حفظ کنید. البته در این میان گزینه‌هایی مانند مرسدس-مایباخ یا رولز رویس نیز وجود دارند، امّا لیستی که در ادامه می‌آید، به سقف قیمت ۴۰ هزار دلار محدود شده است. همچنین هیچ‌کدام از خودروهای مورد اشاره، هنوز قابلیت رانندگی خودکار ندارند، ولی در عین حال می‌توانند سطح نگرانی‌های یک مسافرت جاده‌ای را به میزان قابل‌توجهی کاهش دهند.

لکسس NX
قیمت پایه: ۳۶۲۶۰ دلار
Lexus NX 300h
علی‌رغم آنچه از چهره افراطی NX می‌توان برداشت نمود، شهرت لکسس به محصولاتی پر از آرامش و وقار به کوچکترین کراس‌اور این کمپانی نیز سرایت کرده است. این خودرو در سرعت‌های بزرگراهی، سکوت فوق‌العاده‌ای دارد و از یک سری صندلی‌های راحت در جلو بهره می‌برد که می‌توانند برای سفرهای طولانی بسیار مفید باشند. امّا تنها نسخه توربوی NX200t در دامنه قیمتی مورد بحث در این لیست قرار می‌گیرد؛ چرا که قیمت مدل با راندمان بالاتر NX300h هیبرید از ۴۰ هزار و ۶۹۵ دلار آغاز می‌شود.

نسخه «F اسپورت» از NX200t، شرایط اسپورتی‌تر و حتی صندلی‌های بهتری دارد و با قیمت پایه ۳۸۳۶۰ دلار، پایین‌تراز آستانه ۴۰ هزار دلار است. امّا همین مدل تهاجمی‌تر از NX، در بسیاری از مقایسه‌هایی که اخیراً انجام شده، یک سواری لوکس و راحت را ارائه می‌کند.

آئودی A4
قیمت پایه: ۳۵۸۵۰ دلار
2017 Audi A4
A4 که به خاطر طراحی درجه یک و ماهرانه‌اش شناخته شده، برای بیش از ۲ دهه است که یک سدان راحت و مناسب در برند آئودی به شمار می‌رود. آخرین نسل از این خودرو با نام B9 احتمالاً بهترین نسخه‌ای است که تاکنون از آئودی A4 ساخته شده است. سکوت موجود در داخل کابین A4 فوق‌العاده است؛ جایی که در یکی از تست‌های مجله Car and Driver، کابین A4 در سرعت ۷۰ مایل یا ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت، آرامش بیشتری نسبت به مرسدس‌بنز کلاس S و مدل A8 آئودی نشان داده است.

در عین حال، کیفیت مواد به کار رفته در کابین آئودی A4 بسیار بالاست و تجهیزات تکنولوژیک زیادی نیز در آن در به کار گرفته شده است. همه این موارد با ظرافت و مهارت خاصی در یک داشبورد مدرن گنجانده شده‌اند. امّا اگر قصد دارید که همچنان قیمت را در سطح پایین‌تر از ۴۰ هزار دلار نگه دارید، بایستی از گزینه سیستم دیفرانسیل تما‌م‌چرخ متحرک کواترو صرف‌نظر کنید.

تویوتا آوالون
قیمت پایه: ۳۴۱۸۵ دلار
Toyota Avalon 2016
بزرگترین سدان تویوتا آن‌قدر از جنبه‌های لوکس برخوردار است که انتخاب مدل هم‌خانواده گران‌قیمت‌تر لکسس ES را غیرمنطقی جلوه می‌دهد. آوالون با تریم طراحی داخلی مناسب و فضای پای کافی در صندلی‌های عقب، نسبت به نشان و برچسب قیمتی که دارد، از سطح پرمیوم بالاتری برخوردار است.

در همین حال، پیشرانه نرم ۳.۵ لیتری V-6 با قدرت ۲۶۸ اسب‌بخار به تجربه لوکس موجود در تویوتا آوالون می‌افزاید. اگر هم برای راندمان مصرف سوخت، اهمیت بیشتری قائل هستید، گزینه با سطح قدرت کمتر (۲۰۰ اسب‌بخار) هیبرید در دسترس شما قرار خواهد داشت. در هر صورت، آوالون یک مجموعه راحت برای شما و دوستان‌تان به همراه دارد.

کرایسلر ۳۰۰
قیمت پایه: ۳۳۴۳۵ دلار
2016 Chrysler 300
سدان‌های بزرگ امریکایی دیفرانسیل‌عقب، مخصوصاً در رده قیمتی غیرلوکس، روزهای پایانی عمر خود را می‌گذرانند. در واقع، کرایسلر ۳۰۰، و مدل همتای آن، داج چارجر، تنها گزینه‌های موجود در بازار خودروی امروز هستند که با قیمتی کمتر از ۴۰ هزار دلار در دسترس قرار می‌گیرند. با این حال، هنوز هم طبع کلاسیک قدیمی کرایسلر ۳۰۰ که همچنان زیبایی خود را حفظ کرده و با حالتی استوار و مغرورانه در جاده‌ها قدم برمی‌دارد، نظر خیلی‌ها را به خود جذب می‌کند. شرایط صندلی‌های عقب این خودرو نیز بسیار مناسب است.

حتی قیمت یک کرایسلر ۳۰۰ با پیشرانه V-8 نیز در سطحی پایین‌تر از ۴۰ هزار دلار شروع می‌شود؛ بدین معنا که می‌توان با چنین قیمتی از صدای آهنگین و راضی‌کننده موتور ۵.۷ لیتری همی با قدرت ۳۶۳ اسب‌بخار و گشتاور ۵۳۴ نیوتن‌متر لذت برد.

بیوک لاکراس
قیمت پایه: ۳۲۹۹۰ دلار
2017-buick-lacrosse-front-three-quarter-in-motion-
در حالی که بیوک این روزها سخت به دنبال تغییر پیش‌زمینه‌های ذهنی موجود در مورد خودش است، امّا این شاخه پرمیوم با سابقه طولانی جنرال‌موتورز هنوز برای دل‌کندن از سدان‌های بزرگ و راحت که دهه‌ها برند خود را با آن تعریف کرده، آماده نشده است. مدل جدید لاکراس، یکی از شاخص‌ترین نمونه‌ها در این زمینه است. لاکراس با اینکه از استایل بیشتری نسبت به بیوک‌های قدیم برخوردار است (به لطف برخی جزئیات الهام‌بخش در کانسپت اَونیر)، امّا باز هم اولویت‌های خود را بر راحتی در تجربه رانندگی و فضای بیشتر برای مسافران جلو و عقب گذاشته است.

انتخاب چرخ‌های ۲۰ اینچی و تنظیمات اسپورت سیستم تعلیق موجب می‌شود که حسّ ورزشکارانه بیشتری در هندلینگ بیوک ایجاد گردد. امّا در همین حال، آنهایی که بیشتر به آرامش خاطر در هنگام رانندگی و سواری اهمیت می‌دهند، بهتر است از همان چرخ‌های ۱۸ اینچی استفاده کنند.

کیا کادنزا
قیمت پایه: ۳۲۸۹۰ دلار
2017 KIA Cadenza
کیا کادنزا آخرین حلقه از زنجیره وسایل نقلیه‌ای است که به برند کره‌ای این اعتماد به نفس را داده که به طرف سطوح بالای بازار خودرو خیز بردارد. جزئیات جذاب طراحی بدنه به نوبه خودش تأثیرگذار است، امّا کابین کادنزا جایی است که واقعاً مهارت بالایی در آن به کار رفته است. در نسخه سطح بالای «لیمیتد» که البته از مرز ۴۰ هزار دلار نیز عبور می‌کند، صندلی‌هایی زیبا از جنس چرم ناپا و تریم چوب-فاکس به کار رفته است.

خوشبختانه سطوح تریم پایین‌تر کیا کادنزا، شرایط مشتریان «خسیس‌تر» این مدل را درنظر گرفته‌اند و در مقابل پولی که برای آنها پرداخت می‌شود، تجهیزات مناسبی دارند. یک موتور ۳.۳ لیتری V-6 با همراهی یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک، تنها گزینه پیشرانه کادنزا را تشکیل می‌دهد؛ پیشرانه‌ای که در تست‌ها شتاب ۶.۷ ثانیه را در رسیدن به سرعت ۹۶.۶ کیلومتر بر ساعت نشان داده است.

فورد فلکس
قیمت پایه: ۳۰۹۲۰ دلار
2016-ford-flex-reivew3
فورد فلکس که از آن به عنوان یک نسخه مدرن از یک استیشن واگن کلاسیک تعبیر می‌شود، با اینکه ۸ سال از زمان معرفی آن می‌گذرد، امّا هنوز هم دارای یک طراحی و ظاهر منحصر به فرد است. هر سه ردیف صندلی این خودرو از شرایط راحتی برخوردارند و حتی برای مسافران ردیف سوم نیز فضای مناسبی درنظر گرفته شده است.

«سواریِ نرم» کاملاً با کاراکتر متین و آرام فورد فلکس منطبق است. علی‌رغم سن و سالی که این مدل می‌گذرد، فورد با گزینه سیستم اطلاعات و سرگرمی Sync 3 و استفاده از ویژگی‌هایی چون سازگاری با سیستم‌عامل اپل کارپلی و به‌زودی، اندروید اتو، آن را مطابق با شرایط روز نگه داشته است. یکی دیگر از آپشن‌های جذاب فورد فلکس، موتور قدرتمند ۳.۵ لیتری اکوبوست V-6 آن است که در تریم «لیمیتد» ارائه می‌شود. البته قیمت فلکس لیمیتد بالاتر از آستانه ۴۰ هزار دلار است.

نیسان مورانو
قیمت پایه: ۳۰۶۸۰ دلار
Nissan Murano
طراحی صندلی «جاذبه صفر» نیسان یکی از معدود ترفندها در دنیای اتومبیل است که نسبتاً جواب داده است. در حالی که این نوع صندلی‌ها در بسیاری از مدل‌های کنونی نیسان ارائه می‌شوند، کراس‌اور متوسط مورانو جایی است که این صندلی‌ها بهترین شرایط را با یک سواری راحت و مناسب ایجاد می‌کنند. موتور ۲۶۰ اسب‌بخاری V-6 با حجم ۳.۵ لیتر با یک سیستم انتقال قدرت مغیر پیوسته اتوماتیک همراه است که شرایط را برای یک شتاب‌گیری آرام و نرم فراه می‌کند.

همچنین فضای فوق‌العاده کابین مورانو و کیفیت سواری در بزرگراه، چیزی است که در مسافرت‌های جاده‌ای بسیار مفید خواهد بود.

کرایسلر پسیفیکا
قیمت پایه: ۳۰۰۹۰ دلار
2017 Chrysler Pacifica
برای یک سفر جاده‌ای، یک «مینی‌ون» گزینه‌ای است که نمی‌توان به‌سادگی از کنار آن گذشت. کرایسلر پسیفیکا نیز یکی از بهترین نمونه‌های حال حاضر این نوع وسایل نقلیه محسوب می‌شود. تجربه طولانی‌مدت کرایسلر در زمینه مینی‌ون‌ها، به خوبی‌ در کیفیت و شرایط مناسب خانوادگی پسیفیکا نمایان است. ضمن اینکه کابین پسیفیکا از یک طراحی جذاب، کاربردی و انعطاف‌پذیر برخوردار است.

البته اندکی گلایه در مورد شاسی کرایسلر وجود دارد که با توجه به ابعاد آن قابل‌درک است. این در حالی است که طراحی برجسته بدنه، حسّ بسیار خوبی برای مسافران آن ایجاد می‌کند.

فولکس‌واگن گلف
قیمت پایه: ۲۰۷۱۵ دلار
volkswagen-golf-2018-gtd-03
اگر با خود فکر می‌کنید که یک هاچ‌بک کامپکت ارزان‌قیمت در لیست چه کار می‌کند، احتمالاً تا به حال با یک فولکس‌واگن گلف رانندگی نکرده‌اید. گلف با متانت و وقاری که در رانندگی دارد (شرایطی متفاوت با کلاس خودرویی این مدل)، از برخی خودروهای لوکسی که به اندازه ۲ برابر آن قیمت دارند، بهتر عمل می‌کند. همچنین طراحی ماهرانه و مناسب کابین با صندلی‌های راحت، الگوی منطقی داشبورد و متریال‌های سطح بالا، ارزش این مدل فولکس‌واگن را دوچندان می‌کنند.

به دنبال رسوایی آلودگی مدل‌های دیزلی که دامن‌گیر فولکس‌واگن شده، این خودروساز به ساده‌سازی سری گلف پرداخته و در نتیجه بهترین ارزش ممکن برای هر کدام از مدل‌های گلف ایجاد شده است. شروع قیمت مدل ۴ درب هاچ‌بک تنها اندکی بیشتر از ۲۰ هزار دلار است و این در حالی است که مدل مجهّز «ولفسبورگ» با امکاناتی چون دکمه فشاری استارت، گرم‌کن صندلی‌ها و سیستم هشدار نقطه کور، قیمتی برابر ۲۲ هزار و ۴۱۵ دلار دارد.

منبع: caranddriver

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۰ دیدگاه‌ها

  1. ghost

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (193 ديدگاه)

    chrysler 300 واقعا حیف که دیگه تولید نمیشه امیدوارم نسل جدید داشته باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فورد

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (856 ديدگاه)

      بیوک عالیه امریکایی ها از ابتدا تو راحتی پیشرو بودن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Erfan

        ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (77 ديدگاه)

        سلطان راحتی تو دنیا که بعضی اوقات هم به خاطر اینکه راحتیو قربانی هندلینگ نکته بنز هستش دوست عزیز…

        The best or nothing…

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. u.s army

          ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (2354 ديدگاه)

          اگر فقط یک بار سوار کادیلاک سویل بشی یا ایمپالا یا دیگر آمریکایی بشی دیگه این حرف نمیزنی از شدت راحتی ممکنه پشت فرمون خوابت ببره نکته بعدی اگر تو اروپا بخای سدان لوکس 5 متری وی 8 سوار بشی چقدر پول باید داشته باشی آیا یک آدم قشر متوسط میتونه مثال بی ام و سری5 وی 8 بخره 80 هزار دلار یا کرایسلر 38 هزار دلاری

          موافقم 0
          مخالفم 1
        2. asa

          ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (569 ديدگاه)

          باشه ارفان جان حتما بهش میگم.
          بنز اول ادعا بوده بعد دستو پا در آورده. ذهن آدم های مثل شمارو هم با شعار های مثل بهترین یا هیچ یا مزخرفاتی مثل این شستوشو داده که واقعا باورتون بشه بنز تافته جدا بافتست درحالی که شخصا بارها و بارها خودم شاهد بودم نه تنها در مقایسه ها برترین نیست بلکه آخرین هم میتونه باشه .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. silver

          ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (226 ديدگاه)

          Us army جان
          شمام بهتره یه بار تعصب الکی رو بذاری کنار ،چند مدل مرسدس ا ز قدیمش تا جدیدش رو امتحان کنی بعدش متوجه میشی که جز کادیلاک دیگران هم بلدن ماشین راحت و لوکس بسازن و تعصب امثال شمام واقعیتی رو برای دیگران عوض نمیکنه

          موافقم 1
          مخالفم 0
        4. silver

          ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (226 ديدگاه)

          آقای محترم جناب asa
          شما خوبه اگرتعصبی هم داری به جا و خوبشو داشته باشی
          معمولا طرف بازنده هست که میاد به جای توضیح در باره برند مورد علاقه اش ، رقبای برندشو کوچیک میشماره و الکی میکوبه ، شمام بیا و حرفه ای رفتار کن بجای کوبیدن الکی از داشته های برند مورد علاقه ات بگو ….
          یا حداقل یکی از اون دروغ هایی که میگی بنز باهاش مغز امثال منو شست و شو داده بگو که مشخص بشه شست و شو خورده واقعی کی هست!
          با این سطح کامنت گذاشتن و این تفکر شما بعید میدونم اگر توضیحی هم درباره موفقیت ها و میزان ابداعات و تکنولوژی های جدیدی که مرسدس هرساله وارد دنیای خودرو میکنه (درکنار بعضی برند های پیشرو دیگه)توضیح بدم چیزی بشنوی، در اصل نمیخوای که بشنوی .
          من یه طرفدار بنز سر سخت و تعصبی هستم ،ولی در کنارش آمریکا و آمریکایی هم خودرو ساز میبینم و معتقدم برای پوشش تنوع سلیقه مردم هم باید ژاپنی باشه هم آمریکایی هم آلمانی هم کره ای و……
          عشق ماست که تعیین کننده است، این اخلاق نه تنها حرفه ای نیست بلکه نشانه ضعف اطالاعات هست که بیای با دست خالی یه برند رو بکوبی!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. ونوم اف ۵

          ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (1274 ديدگاه)

          شدیدا با اسا موافقم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. ali

          ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (1203 ديدگاه)

          لکسوس NX200t اف اسپورت حالا بگیم 40000 دلار با دلار 7000 تومن ( دوبرابر ) هم حساب کنیم می شه 280 میلیون .
          چرا ایرتویا تو سایتش زده 398 میلیون ؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. (ali (CHEVY NOVA

        ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (6809 ديدگاه)

        فورد عزیز درست میگه
        امریکاییهای فول سایز که 4 فنر لول دارن با صندلی های مبل مانندشون به معنای واقعی راحت هستن

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. ASA

          ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (1867 ديدگاه)

          یه کادیلاک سوار شدم مال 53 سال پیش بود
          دست انداز معنی نداشت و اوج هندلینگ بود

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Erfan

          ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (43 ديدگاه)

          Asa جان
          سطح علمی و میزان مطالعات شما کاملا از نوع کامنت گذاشتنتون مشخصه…
          ارفان؟؟؟
          داداش این اسمو دیگه 10 بار تو عمرت دیدی و از املاش اطلاعی نداری چه برسه به این که بخوای در مورد بزرگترین لوکس ساز دنیا نظر بدی….
          من تو کامنت به هیچ برندی و طرفدارای اون برند توهین نکردم ولی شما نوع صحبت کردنت درست نیست دوست گرامی…
          در ضمن عرفان هستم…

          The Best or nothing…

          موافقم 1
          مخالفم 0
        3. Erfan

          ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (43 ديدگاه)

          U. S army
          ی دوره کوتاه سویل سوار شدم…
          منکر راحتی ماشینی آمریکایی نیستم یعنی هیچ کس نیست ولی در مقابل بنز حرفی واس گفتن نیست…
          کادیلاک سویل ی اتاق 3*4 هستش که انقدر داخلش متریال به کار رفته که اگه راحت نباشه جای تعجبه…
          ولی هنر اینکه وقتی تو ی ماشین کوچیک مثل e190 میشینی ی حس راحتی به اندازه سویل داری

          The Best or nothing…

          موافقم 1
          مخالفم 0
      3. shelby_1969

        ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (12 ديدگاه)

        مخصوصا ماشین های کلاسیکشون(دهه 70-80 میلادی). حس میکنی رو کاناپه خونه نشستی بس که احساس راحتی داره و فضای بزرگ داخل کابین

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. asa

          ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (569 ديدگاه)

          عرفان جان من از شما بابت اشتباه املایی اسمتون واقعا معذرت میخوام ، هرچند فکر نمیکنم سر منشا این اشتباه از سواد یا مطالعه پایین باشه. من ترجیح میدم بزارم سر گرفتاری های زندگیم که حضور ذهن چندانی برام نزاشته.بماند که برای نوشتن اسم تو فقط کافیه که کلاس اول رو گذرانده باشه که خداروشکر من تا کلاس اول درس خوندم. تازه اگر بی سوادم باشم فهمیدن دروغ ها و خالی بندی های مرسدس و تعصب شما هم نیازی به مدرک دکترا نداره .من تعصب رو چیز بدی نمیدونم، حتی خودم بی نهایت رو ماشین های آمریکایی متعصبم و جای انکاری هم وجود نداره چون تعصب یعنی غیرت و عشق بی اندازه نسبت به یک چیز . ولی حداقل مثل شما هم ادعای همه چی دان بودنو علمی بودن ندارم . مدرکشم اینکه دیر به دیر کامنت میزارم ، چون وقتی میبینم اطلاعات و مطلب جدیدی برای گفتن ندارم دلیلی هم برای کامنت گذاشتن نیست ، ولی کامنت تو واقعا اعصاب به هم ریز بود و باید حتما حتما یک چیزی میگفتم و همچنین خواهم گفت .

          موافقم 0
          مخالفم 1
    2. علي

      ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (848 ديدگاه)

      تمام این ماشینا که تو لیست هستند به غیر از (((لکسوس و فولکس گلف )))بیشتریشون رو دست باد کرده هستن که فروش خوبی ندارن و این مقاله بیشتر حالت تبلیغات و حمایت از ته انباری ها داشت . ای دو سه تا رو هم از قصد قاطی بقیه گذاشتن که شک نکنید به عمق فاجعه.
      با تچکر

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ونوم اف ۵

        ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (1274 ديدگاه)

        داداش بحث جهیزیه و قاشق چنگاله باز

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Erfan

        ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (43 ديدگاه)

        Asa
        دوست عزیز همه مشغله داریم من هم بیکار نیستم…
        این تعداد کامنت من توی 3 سال هستش و اینکه مطمئن باشید حرفی که میزنم در موردش هم مطالعه و هم تجربه دارم…
        من تو کامنت قبلی هم گفتم من به کسی یا برندی توهین نکردم ولی شما طرفدارای بنزو علنی سبک مغز خطاب کردین این درست نیست….
        من با دوستمون علی chevy nova همیشه سر آلمان و آمریکا بحث میکنم ولی کامنتی که تو این پست گذاشتن عقلانی و با منطق بود و بسیار عالی….
        شما هم به جای استفاده از این عبارات اگه با منطق جواب میدادین تبادل اطلاعات خوبی انجام میگرفت…

        The Best or nothing…

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. سهيل

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (138 ديدگاه)

    فکر کنم آوالون از همه راحتتر باشه حضور شاسی بلند و هاچ بک تو این مقایسه منطقی نیست چون تو حرکت نسبت به یک سدان بزرگ تکون زیادی دارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Sina

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (365 ديدگاه)

      شاسی بلند داریم تا شاسی بلند

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ناصر

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (5 ديدگاه)

      سلام،می دانید چرا به جای خودروی بالای 2500 سی سی،خودروی بالای پنجاه هزار دلار ممنوع نمی شود؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mohammadreza

        ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (870 ديدگاه)

        داداش فهمیدی به ماهم بگو

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. Ferrari

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1886 ديدگاه)

    انتخاب من ائودی a4 هستش. همه رقمه عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Bavaria

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (581 ديدگاه)

    انتخاب من از این لیست آئودی A4
    ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (46 ديدگاه)

      با نظرتون موافقم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. sina

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2644 ديدگاه)

    انتخاب من از این لیست لکسوس هستش.
    خوشال میشم نظر سایر دوستان رو هم بدونم .
    با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. محمد

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا جای تاسف داره دنیا داره به کجا میره دیگه حتی رانندگی کردن هم طی سال های اینده شاید منسوخ بشه مگر برای جنبه تفریحی اون وقت ما اینجا هنوز با ماشین های ٣٠ ۴٠ سال پیش سر میکنیم این ماشین های بالاهم برای مردم بقیه کشور ها خودرو های معمولی به حساب میان ولی برای ما ماشین های فضایی همون لکسوس رو مثال میزنم خود پدال گفته بود کارگر هیوندای تو سایت الاباما ۶۴ هزار دلار درسال درامد داره حالا١٠ هزار تا مالیات اگه بگیرن از با کمتر حقوق نصف یک سال میتونه اون لکسوس رو بخره در ضمن میتونه از دم قسط و بدون بهرم سوارشه حالا یه کارمند اینجا بخواد پراید بگیره باید ٢ سال حقوقش رو نخوره جمع کنه قسطی هم که دیگه اخر ربا هستش با این شرایطشون حالا برای اون لکسوس ٣۵٠ تومنی بیبن باس چندسال جمع کنه البته خودرو یکی از مشکلاتمون هست مسکن و کار و اموزش و….. اینارو که دیگه نگو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. كوروش

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1125 ديدگاه)

    اگه انتخاب برای راحتی باشه من کاملا بیوک رو انتخاب می کنم مثل یک تیکه گوشت لخم روی جاده هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. datsun

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (3496 ديدگاه)

    تکنولوژی طراحی صندلی جاذبه صفر نیسان قابل تحسینه
    در واقع ازحالت بی وزنی بدن در فضا الهام گرفته است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Sina

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (811 ديدگاه)

    نمیدونم شاید خیلیا موافق نباشن اما یه مدتی محدود سوار تویوتا آوالون شدم درسته وقتی میشینی احساس قرص و محکم بودن بهت دست میده جاداره انگاری پشت کابین خلبانی نرم و قوی میره جلو اما اینکه برا مسافتهای طولانی راحته حقیقتش نه صندلیاش یه جورایی خشک و سفتن بدن آدم داخلشون فرو نمیره انگاری روی یه نیمکت خشک نشستی که مدام لیز میخوری جلو برا منی که طرفدار پر پروپاقرص ژاپنی و آلمانیام سخته بگم ولی هیوندای سوار شدم صندلی های نرم تر و راحت تری داشت تو مسیر طولانی خیلی کمتر توی جاده خستم کرد نسبت به آوالون
    ولی قبول دارم موتوری و شاسی و گیفیت تویوتا آوالون یه چیز دیگست اما اینجا بحث راحتی بودش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. هاشم

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (48 ديدگاه)

    قیمت حدود 36 هزار دلار برای لکسوس یعنی حدود 133 تومن بعد ما اینجا لکسوس را باید 350-370 تومن میبینیم یعنی چیزی نزدیک به 100 هزار دلار .
    خدایا به کی شکایت کنیم؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. اعتمادیان

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (257 ديدگاه)

      آقا هاشم ممنون که حرف دلمو زدی منم دقیقا میخواستم همینو بگم
      حالا نه تنها لکسوس که بقیه هم در این بی عدالتی دور از دسترس مردم ایران شده اند مثل مورانو و اوالون ….. بعضی خودرو ها هم که بلاخره نفهمیدم به کدامین دلیل منطقی است که اصلا حق ورود به خاک ایران رو ندارند ……

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. sadegh

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (133 ديدگاه)

    عشق است گلف…….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. asa

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (569 ديدگاه)

    جآنم کرایسلر ۳۰۰ .
    خدای وقار و جذابیت . یک بار این خوشگلرو جای پارک ملت مشهد دیدم که نقره ای رنگ بود . جونم براتون بگه که این آمریکایی خوشتیپ داشت دور میزد ، بعد جالب اینست که از بس بزرگ بود که کل خیابون رو گرفته بود ولی ازبس مردم محو شکوهش شده بودن که هیچ کس بوق نمیزد. فکر کنم میخواستن فقط این ماشین تا صبح تو خیابون گیر کنه که بتونن یک دل سیر نگاهش کنن.
    حالا از اینا که گذشته انتخاب من به ترتیب کرایسلر ۳۰۰، بیوک لاکراس، فورد فلکس و بعد هم کرایسلر پسیفیکا هست . بقیشونم برام مهم نیست….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Mahdi DODGE

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1477 ديدگاه)

    ایول به کرایسلر که دوتا ماشینش تو لیسته و لعنت به فیات که دوج و کرایسلر رو نابود کرد
    خصوصا توقف تولید دوج وایپر

    انتخاب من کرایسلر 300 و لکسوس وa4 هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. sunmartin

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    برند پرستی دوره اش منسوخ شده تمامی برندهای این لیست عالی هستند که منتخب شده اند و هرکدام برتری خاصی نسبت به دیگری دارد
    جالب اینجاست که در این لیست بمانند گزشته ازفرانسوی نامی وجود ندارد هرچه هست از آسیا کره و ژاپن آمریکا و آلمان است ولی بازهم افراد با گرایش به ال نوت سلطان جاده ها? و ساندرو زیبای دوست داشتنی ? و 405 و مشتقات همواره اصرار عجیبی بر برتری فرانسوی ها دارند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. امیر

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (103 ديدگاه)

    پرچم آسیا بالا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. سعید

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (222 ديدگاه)

    طراحی صندلی «جاذبه صفر» نیسان یکی از معدود ترفندها در دنیای اتومبیل است

    صندلی جاذبه صفر یعنی چی دقیقا؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. Omid622

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (744 ديدگاه)

    انتخاب من فلکس هستش واقعا ماشین همه فن حریف و رخ جذابی داره اما در کل اکثر این ماشین ها برام جذاب بودن اونم با قیمت ۴۰ هزار دلار واقعا عالی بودن خوش به حالشون تو اکثر کشورها ۴۰ هزار دلار برای یه ماشین واسه سطح متوسط اقشار مردم هستش اما میلیاردها افسوس واسه ماها که باید این قرازهای که مال عصر بوقه سوارشیم خدا ازشون نگذره با این نوع وارد کردن ماشین و با این نوع قیمت گذاری ماشین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. ملا نصر الدین

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (4 ديدگاه)

    ….. آدم میسوزه وقتی تو ایران مجبوری لکسوس 140 میلیونی رو بخری 340 میلیون

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا