چشم انداز

۱۵ شاسی‌بلند برتر تاریخ با بهترین آفرود (قسمت دوم)

۹. لندرور دیسکاوری II مدل ۲۰۰۴

در سال ۲۰۰۴ لندرور دیسکاوری یکی از بهترین مدل‌ها در بین هواداران آفرود بود. در زیر کاپوت آن یک موتور ۴.۶ لیتری قرار داشت و یک قفل دیفرانسیل مرکزی، برخورداری از دید خوب و همچنین قابلیت حمل بار بسیار عالی ازجمله ویژگی‌های برتر دیسکاور II در بین دیگر ۴×۴ ها بود. بدون اضافه کردن وسایل اضافی و ارتقا، قابلیت آفرود آن بسیار بالاتر از دیگر خودروهای آفرود آن زمان بود، و از طراحی ظاهری کلاسیک لندرور بهره می‌برد.

2004 Land Rover Discovery
۲۰۰۴ Land Rover Discovery
ازجمله نکات منفی دیسکاوری II برخورداری از مسافت پیموده شده بسیارکم با یک‌بار سوخت‌گیری است و مالک آن باید پیش از آفرود به فکر تهیه یک باک اضافی برای آن باشد.

Land Rover Discovery II
Land Rover Discovery II
Land Rover Discovery II
Land Rover Discovery II

۱۰. تویوتا فوررانر (۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸)

نسل چهارم تویوتا فوررانر بین سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۸ تولید شد و یکی از بهترین نسخه‌های آفرود از SUV‌ های تولیدشده این شرکت است. این خودرو کمی کوچک‌تر از سری ۱۰۰ تویوتا هست و با موتور ۴.۷ لیتر فروخته می‌شد، موتور V8 آن برای آفرود فوق‌العاده است. در مدل نهایی آن، از لاستیک‌های استوک استفاده‌شده است که فوررانر نسل ۴ را برتر از نسل‌های قبل می‌کرد.

Toyota 4Runner 1997
Toyota 4Runner 1997
این شاسی‌بلند ازنظر راحتی و فضای داخلی رتبه عالی را در رتبه‌بندی SUV های مدرن قابل‌اطمینان کسب کرده است. همه این ویژگی‌ها باعث شده هیچ‌چیز نتواند مانع پیشروی فوررانر در خارج از جاده شود.

۱۱. مرسدس بنز G500 (از سال ۱۹۷۹)

مرسدس بنز G500 و یا G-Wagen، یک ۴×۴ SUV لوکس است که در اصل به‌عنوان یک وسیله نقلیه نظامی و به پیشنهاد محمدرضا پهلوی که در آن زمان سهامدار عمده مرسدس بنز بود توسعه یافت و توسط شرکت Magna Steyr در اتریش ساخته (مونتاژ) می‌شود. این خودرو با استایل جعبه مانند خود در بین علاقه‌مندان آفرود به خوبی شناخته‌شده است و یکی از معدود وسایل نقلیه آفرود هست که از ویژگی سه قفل دیفرانسیل متفاوت برخوردار است.

Mercedes Benz G500
Mercedes Benz G500
Mercedes Benz G500
Mercedes Benz G500
کلاس G یکی از اصیل‌ترین مدل‌های مرسدس است که بیش از ۳۵ سال از ورود آن به خط تولید این شرکت می‌گذرد. G-Wagen شامل همه امکاناتی که علاقه‌مندان آفرود به آن نیاز دارند بود و پس از خروج از کارخانه می‌شود مستقیما با آن به دشت و کوه سفر کرد و موانع را یکی‌یکی پشت سر گذاشت.

Mercedes Benz G500
Mercedes Benz G500
برخی از ویژگی‌های آن محورهای قدرتمند، قابلیت حمل بار عالی و رانندگی سرگرم‌کننده است. مصرف سوخت آن نسبتاً کم است، اما هزینه سرویس و تعمیر آن زیاد می‌باشد.

Mercedes Benz G500 Interior
Mercedes Benz G500 Interior

۱۲. تویوتا لندکروزر سری ۱۰۰ (۱۹۹۸ تا ۲۰۰۷)

تویوتا لندکروزر سری ۱۰۰ بین سال‌های ۱۹۹۸ و ۲۰۰۷ تولید می‌شد و یکی دیگر از خودروهای فوق‌العاده برای آفرود است. این شرکت در طول تولید آن بهبودهای قابل‌توجهی بر روی موتور FZJ80 آن انجام داد و حتی مصرف سوخت آن را هم کاهش داد. این خودرو مجهز به یک موتور ۴.۷ لیتری V8 هست و بسته به انتخاب خریدار، با گیربکس دستی یا خودکار عرضه می‌شد. سری ۱۰۰ فاقد محور قدرتمند بود که گاهی اوقات مشکل‌آفرین بود، اما عملکرد موتور FZJ80 در هر شرایط عالی بود. تویوتا همچنین بهبود قابل‌توجهی بر روی ترمز سری ۱۰۰ انجام داد، و این مدل به‌عنوان یک وسیله نقلیه بسیار قابل‌اعتماد و بادوام ارزیابی‌شده است.

Toyota Land Cruiser 100 Series
Toyota Land Cruiser 100 Series
Toyota Land Cruiser 100 Series
Toyota Land Cruiser 100 Series
این SUV برای کسانی که از رانندگی در جاده هم لذت می‌برند، مناسب بود زیرا در سرعت‌های بالای ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت، مشکلی در کنترل آن به وجود نمی‌آید و پیدا کردن مدل‌هایی از آن با کارکرد بیش از ۴۵۰ کیلومتر غیرمعمول نیست.

Toyota Land Cruiser
Toyota Land Cruiser

۱۳. تویوتا تاکوما (۲۰۰۱ تا ۲۰۰۸)

تویوتا تاکوما نسل ۱.۵ و نسل ۲ مدل‌های تولیدشده بین سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۸ جز بهترین وسایل نقلیه آفرود هستند که تابه‌حال تولیدشده است. این پیکاپ از یک طراحی ساده برخوردار هست و از ویژگی‌های آن ارائه عملکرد قوی، قابلیت اطمینان، و ارزش خرید بالا می‌باشد. تاکوما در هنگام داشتن اضافه‌بار شرمنده نخواهد شد، و در بین سایر پیکاپ‌های آفرود از مصرف سوخت مناسب و معقولی بهره‌مند است.

Toyota Tacoma 2007
Toyota Tacoma 2007
Toyota Tacoma 2007
Toyota Tacoma 2007
تعلیق استوک در قسمت عقب کمی ضعیف است و بسیاری از صاحبان تاکوما برای بهبود عملکرد در آفرود، تعلیق آن را ارتقا می‌دهند. علاوه بر این، کیفیت داخل کابین در مقایسه با هم رده‌هایش ضعیف است، بنابراین برای کسانی که دوست دارند کابین مجهزی داشته باشند، مناسب نیست.

Toyota Tacoma
Toyota Tacoma

۱۴. لندروور رنجروور اسپورت (۲۰۱۵)

برای کسانی که اهل آفرود هستند رنجروور یک نام کاملاً آشناست، رنجروور اسپورت یک SUV سایز متوسط است و برخلاف ظاهرش آفرود کار قهاری است. رنجروور اسپورت از قابلیت‌های بسیار عالی برای آفرود، کابین بزرگ، و سواری نرم برخوردار است.

2014 range rover sport
۲۰۱۴ range rover sport
این خودرو از یک موتور V6 سوپر شارژ قدرت می‌گیرد، اما برای کسانی که قدرت بیشتر می‌خواهند دو موتور مختلف سوپر شارژ V8 هم در دسترس است. اسپورت به‌صورت استاندارد با گیربکس هشت سرعته خودکار عرضه می‌شود و مصرف سوخت آن ۱۶.۶ لیتر در شهر و ۱۲.۸ در بزرگراه است که برای چنین خودرویی در کل مناسب و معقول می‌باشد.

2014 range rover sport
۲۰۱۴ range rover sport
2014 range rover sport
۲۰۱۴ range rover sport

۱۵. مرسدس بنز G63 آ ام گ ۶×۶

مرسدس بنز مدت طولانی است که به‌عنوان یک شرکت خودروسازی متعهد با محصولات فوق‌العاده باکیفیت و بادوام، به رسمیت شناخته‌شده و طبیعتاً این موضوع در مورد خودروهای آفرود آن‌هم صدق می‌کند.

Mercedes-Benz G63 AMG 6x6
Mercedes-Benz G63 AMG 6×6
مدل G63 آ ام گ ۶×۶ قدرتمندترین و بی‌نظیرترین وسیله نقلیه آفرود هست که تاکنون در سراسر جهان ساخته شده است. در زیر کاپوت این هیولا یک موتور ۵.۵ لیتری V8 تویین توربو قرارگرفته که توان ۵۳۶ اسب بخار گشتاور ۷۶۰ نیوتن متر را با خود به همراه دارد و بااتصال به یک جعبه‌دنده ۷ سرعته ۷G-tronic تمام قدرتش را به هر ۶ چرخ منتقل می‌کند که برای مقابله با موانع عظیم طبیعی مانند تپه‌های شنی، سخره‌های خشن، دره‌های بزرگ و دریاچه‌ها بیش‌ازحد کافی است. نسبت دنده پایین آن اجازه می‌دهد تا کشش قابل‌توجهی برای عبور از موانع داشته باشد، به‌علاوه این‌که پنج تنظیمات مختلف برای انعطاف‌پذیری وجود دارد و میزان باد تایرها بر اساس شرایط قابل تنظیم است.

Mercedes-Benz G63 AMG 6x6
Mercedes-Benz G63 AMG 6×6
ابعاد G63 AMG 6×۶ شامل ۵۸۷۵ میلی‌متر طول، ۲۱۱۰ میلی‌متر عرض و ۲۲۱۰ میلی‌متر ارتفاع، است و از فاصله ۴۶۰ میلی‌متری از زمین و عمق گذر ۱۰۰۰ میلی‌متر برخوردار است. قطر چرخ‌ها ۳۷ اینچ، فاصله بین دو محور (محور جلو تا انتها محور دوم عقب) ۴۱۹۶ میلی‌متر و وزن آن ۳۷۷۵ کیلوگرم است. G63 آ ام گ ۶×۶ می‌تواند در عرض ۶ ثانیه به‌سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست یابد و حداکثر سرعت هم به ۱۶۰ کیلومتر محدودشده است.

Mercedes-Benz G63 AMG 6x6
Mercedes-Benz G63 AMG 6×6
Mercedes-Benz G63 AMG 6x6
Mercedes-Benz G63 AMG 6×6
درواقع در حال حاضر مرسدس بنز با معرفی G63 آ ام گ ۶×۶ حرف اول و آخر را در آفرود می‌زند، اما با توجه به قیمت بیش از نیم میلیون دلاری آن رقبا چندان از آن دلخور نیستند.


[دانلود ویدئو] ۱۵ شاسی‌بلند برتر تاریخ با بهترین آفرود (قسمت اول)

منبع: carophile billionairesnewswire

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهرداد فراهانی

مهندس صنایع و از علاقه‌مندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وب‌سایت های خبری دیگر در حوضه آی‌تی می‌نوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آی‌تی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۶۹ دیدگاه‌ها

  1. ali

    ۱۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (126 ديدگاه)

    فقط نماینده های بنز را عشقه
    بعدش هم رنجروور

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مصطفی

      ۱۵ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (226 ديدگاه)

      یعنی لندروور دیفندر معظم بین برترین شاسی بلندهای تاریخ با بهترین آفرود قرار نمی گیره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. SARD

        ۱۵ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (104 ديدگاه)

        فقط بنز 6×6 !
        هیولا ترین ماشین آفرود!
        جالبه که با این هیکل غولش و تمام تجهیزات رفاهیش صفر تا صدش زیر6.5ثانیه هست! و مصف سوخشم خیلی پایینه!داخلشو نیگا!

        موافقم 1
        مخالفم 0
      2. ali

        ۱۵ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (126 ديدگاه)

        موافقم با حرفتون آقا مصطفی
        تا وقتی بنز و لندروور و رنجروور هستند تویوتا حرفی برای گفتی نداره
        مقایسه آردی با 405 میشه خخخخ

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Reza :: Deutschland :: Mercedes

          ۱۶ مهر ۱۳۹۴
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          تویوتا در زمینه افرود بسایر قویه عزیزم
          اف جی کروزر
          تاکوما TRD
          4رانر
          فیلماشونو ببین حتما
          چیزی که آزرده م کرد جای خالی نماینده نیسان بود

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. ارشیا

      ۱۵ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (19 ديدگاه)

      به نظر من اوت تویوتا ی که تو قسمت اول اول شد از همه اینا بهتر بود رتبش همبهترشد

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. Xman

      ۱۶ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (546 ديدگاه)

      فقط 6در6 ! غول جادس!

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. شایان

    ۱۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    نفس من بیدی مرسدس ارتش برق آسای من
    مرسدس یعنی سلطنت در رگ و پوست و خون

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. جواد

    ۱۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (990 ديدگاه)

    عالی ولی جای جدیدترین نسخه کلایGیعنی4*4.خالیه حیف یه توان2جاموند باعرض معذرت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. سعید

    ۱۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (477 ديدگاه)

    بچه ها خانواده پهلوی هنوزم تو بنز سهامدارن که اجازه ی تغییر قیافه ی جی کلاس رو نمیدن؟یه جایی اینو خوندم ولی در هر حال …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شایان

      ۱۵ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      خدایا فقط یه آرزو دارم که ّبراورده کنی اونم اینکه ایرانی های رو از توهم بیرون بیاری من جمله خودم!!! خدایا دیگه چیزی ازت نمی خوام/// ایران در تاریخ چند صال اخیر یه مرد داشت که همه چی داشت اونم پدر پسر از نظر شما شجاع بود ولاغیر

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شایان

        ۱۵ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        چند صد سال

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. هومن

        ۱۶ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (58 ديدگاه)

        همه چی برا خودش داشت برا مردم هیچی. تمام

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. ماهان گاز

    ۱۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (80 ديدگاه)

    این بنز خیلی خفن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!هیچ رقمه نمیخواد کم بیاره!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. امير علي

    ۱۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (399 ديدگاه)

    پس پاترول کو

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mohsen

      ۱۵ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (1063 ديدگاه)

      افرود پاترول مقابل اینا مثل لوکس بودن سینتیال در مقابل رولز رویس هست…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. جنوب

    ۱۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (315 ديدگاه)

    بسیار زیبا
    بنز و تویوتا
    عااااالی هستن
    و ضمنا خدا بیامرزش….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. احمد باقری

    ۱۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    اصلا این مرسدس بنز G63 AMG ، بی نظیره، با سه دیفرانسیل و سیستمهای قفل دیفرانسیل، هر جا بخوای میره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Zonda R

    ۱۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    @.F
    اول یه تشکر ویژه از مهرداد فرهانی عزیز
    واقعا دیدن رنجرور با این زیبایی داخلی و بیرونی با این قدرت افرود انسان رو به وجد میاره بخصوص اون دو تا عکس زیبا از رنجرور اسپورت
    اما g class یه اسطوره ی تموم نشدنیه
    و
    6×6 یه اعجوبه ی بی همتا دیدن فیلمش حتی برای چندمین بار باز هم مو به تن ادم راست میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. میلاد

    ۱۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (24 ديدگاه)

    ای کاش مثه دوران *** نصفه سهامه شرکت مرسدس مال ایران بود…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شایان

      ۱۵ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      کی اینو گفته میلا که نصفش ماله ایران بود؟ منبعشو لطف ن بگو

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. DAIMLER

        ۱۶ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (23 ديدگاه)

        ملت توهم زدن ! خاندان پهلوی ، بنیاد پهلوی هیچ سهمی در دایملر نداشتن اینم شماره تلفن کمپانی: 0049711170

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شایان

          ۱۶ مهر ۱۳۹۴
          سوابق: (1355 ديدگاه)

          والا ماهم همینو میگیم نمیدونم اینارو کی میندازه تویه مخشون اینا توهم نیست اینا جوگیریه یکی یه چیزی میگه بقیه هزار تا میذارن روش تحویل میدن تا جایی که نصفش میشه ماله ایران فکر کنم تا چند سال دیگه نصف سهام تموم برندهای اتومبیل دنیا هم ماله ایران بشه از این مردم هیچی بعید نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Reza :: Deutschland :: Mercedes

      ۱۶ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      از بین شرکت های آلمانی در زمان شاه درصدی از شرکت تیسن-کروپ خریداری شد
      ولی دایملر نه سهامی نداشته
      قضیه فقط سفارش جی کلاس از سوی محمد رضا پهلوی و زنده کردن دوباره این خودرو برای استفاده های نظامی بوده..همین…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. کیارش

        ۱۶ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (207 ديدگاه)

        خیلی جالبه
        بعضی از دوستان فک میکنن که چون تعداد کامنتاشون زیاده راجع به همه چی در دنیای ماشین اطلاع دارن
        کمی مطالعه هم بد نیست
        ایران سهامدار بنز نبود ؟؟http://media.daimler.com/dcmedia/0-921-657098-1-1178547-1-0-0-0-0-0-0-0-0-1-0-0-0-0-0.html
        بد نیست به معنی کلمه shareholder
        توجه کنید

        چه قدر خوبه قبل از حرف زدن کمی تحقیق کنید

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Reza :: Deutschland :: Mercedes

          ۱۷ مهر ۱۳۹۴
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          جناب کیارش خان اول اینکه اصلا هم جالب نیست
          تعداد کامنت رو باس گذاشت سر کوچه آشغالی ببره کسی هم ادعایی نداره
          دوم اینکه قبل اینکه کامنت جناب رو ببینم اصلاح کردم اشتباهمو فقط رفت تو تایید و دیر اومد
          لازم به جوگیر شدن هم نیست
          با تشکر

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. کیارش

        ۱۶ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (207 ديدگاه)

        Mercedes-Benz G-Class – Wikipedia, the free encyclopedia
        کلمه shareholder رو تو صفحه سرچ کنید و بعدش هم برید معنیش رو بخونید
        نمیدونم چرا همه اصرار دارن خودشون رو کارشناس و همه فن حریف جلوه بدن

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. Reza :: Deutschland :: Mercedes

        ۱۶ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        سلام مجدد
        ببخشید دوستان بنده اشتباه کردم در مورد این مطلب
        اون موقع محمد رضا شاه پهلوی یکی از سهامداران شرکت دایملر-بنز بوده
        البته گویا سهام متعلق به خود شخص شاه بوده و خود حکومت ایران سهامی نداشته

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. Reza :: Deutschland :: Mercedes

        ۱۶ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        یک اشتباهی کردم اون پایین تصحیح شده رو نوشتم
        پوزش!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  11. sina

    ۱۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (103 ديدگاه)

    AMG G63 6×6= هیولاااااااااااا
    با اف جی کروز و ٢f به آفرود رفتم اونم از نوع درست حسابی واسه همون ارادت خاصی به این دوتا دارم جاهایی رو رفتیم که عمرا به ذهنم خطور نمیکرد بتونن ازشون رد بشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. مهراب

    ۱۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    میشه بگید هامر کجاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. عباس

    ۱۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (154 ديدگاه)

    یک گزارشم از ماشین هایی که در اختیار هنگ مرزی تهیه کنید!این بنز G63 ماشین نیست هیولاست!از مدیر سایت درخواست دارم قایل ویدیویی مزارن لینک دانلودشم بزارن،مرسی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. سينا

    ۱۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (16 ديدگاه)

    قربون خدا برم که اولین و بهترین شاسى بلند عالم یعنى شتر را اختراع کرد ! حیف نمیدونم ادمین سایت با خدا مشکل داره یا یادش رفته از این زبون بسته هم نام ببره ( تازه تصادفم کنه به جا اوراقى میره قصابى )

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. RETOLEX

    ۱۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    به به
    تویوتاااااااااا
    دم رنجرورر و مرسدس هم گرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. نيما

    ۱۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    فقططط جاى ٢ چیز واقعا خالیه:واقعا نمیدونم چرا نیستن

    فورد F150 رپتور
    هامر H1 H2 H3 هرکدومش (فرقى نمیکنه)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. ali ayat

    ۱۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (716 ديدگاه)

    درست چیزی که فکرشو میکردم شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. علی

    ۱۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (31 ديدگاه)

    من که رقیب نمیشناسم تو آفرود واس پاجرو دو درب 1992 و نیسان سافاری ولی پاجرو ی چیزه دیگست البته رقیب مرسدس نمیشه ولی از خیلی های که اسمشون اینجا هست سر تر فقط باید ببینی پاجرو چیکار میکنه تو آفرود گیربکس سوپر سلکت قفل دیف ها وزن کم فاصله کم مهورها نسبت به رقبا ارتفاع بلند شیب سنج ارتفاع سنج ا اصلا سوار این ماشین که میشی فورن میفهمی واسه آفرود حرفعی ساخته شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. Mst USA

    ۱۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (26 ديدگاه)

    سلطان افرود ماشین امریکایی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. محمد

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (512 ديدگاه)

    جالبه…فقط چندتابرند تودنیاهست که باماشیناش میشه افرود زد…همین
    تویوتا…بنز…رنجرور…لندرور…و دو سه تایی دیگه
    درضمن تویوتا وبنز یه پله از بقیه جلوتروپیشرفته ترن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. شاسی

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (104 ديدگاه)

    ممنون که بقیه خودرو های مورد نظرم هم به این لیست اضافه شد.
    در بخش قبل به جیپ رای دادم، اینجا هم با اینکه احترام زیادی برای جی ۶۳ بنز قائل ام ولی بنظرم جی۶۳ بخاطر سه محور بودنش و فاصله زیاد محور های اول و سوم در کفی ها و کمتر سنگلاخی مثل کویر بهترین عملکرد رو داشته باشه و در بعضی جاها مثل کوهستان های پر از سنگ در مقابل دو محور ها عملکرد ضعیف تری داشته باشه.
    از بین این سری خودروی لندروور رینج روور یکی از بی نظیر ترین خودرو هاست.کافیه چندتا ویدیو از اونو تو جاهای مختلف ببینید تا به تجربه ی چندین ساله ی لندروور در خودرو های افرود ایمان بیاورید.
    در پایان این دو بخش رقابت اصلی رو بین لندروور و جیپ میدونم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شایان

      ۱۶ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      اتفاقا ویدوهای اونم در یوتیوب دیدم میتونم بگم در مقابل بنز جی کلاس که حتی چند روز قبل ویدوئوشو هم پدال گذاشت و هم ازش مطلب هیچه حتی تخت گاز هم مقایسه گذاشت و جی با قدرت برنده شده بارها و بارها تست شد حتی در سنگ لاخ های بلند به نظرم اصلا قابل مقایسه با جی نیست لندروور ضمن اینکه در بعضی از همین تست ها همین رنجروور گیر میکرد در بین لاخ ها که خیلی جالب بود با وجود کم ارتفاع بودن سنگ و لاخ به نظرم G500 باید دوم میشد بعد از G63

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Reza :: Deutschland :: Mercedes

      ۱۶ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      میتونی جی500 4*4(به توان 2) رو به عنوان نماینده این خودرو بیاری مشکل مانور هم حل میشه
      این بحثایی که میگین مشکلیه که ابعاد این خودرو درست میکنه
      به هر حال تو جاده های عادی هم این مشکلو داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. amir

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    به نظر بنده در این مقاله hummer از قلم افتاده و بررسی نشده .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. هوشنگ

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    لند روور دیفندر کو ؟؟؟؟؟!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. Reza :: Deutschland :: Mercedes

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    پدال 20 بار کامنت گذاشتم همه رو پاک کردی
    یه ذره این حساسیتو کم کنید لطفا
    اون بالا اشتباه کردم در زمینه مالکیت چند درصد از سهام شرکت دایملر-بنز به دست ایران
    حاکم وقت ایران در اون زمان درصدی از سهام دایملر-بنز رو داشته که البته مربوط به دولت ایران نبوده
    (لطفا اینو دیگه پاک نکنید)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. shahab

    ۱۷ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (647 ديدگاه)

    بنز G بهترینه ولی باید قبول کرد که با این قیمت دست آفرود بازا بهش نمیرسه
    بعدشم رنج روور
    ولی اگه بخوای با قیمت پایین تر آفرود سوارشی بهترین گزینه بدون شک تویوتاس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. امید

    ۲۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (20 ديدگاه)

    حال میکنم یکی در میون نام تویوتا رو میبینم ……………

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. مسعود

    ۲۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    درود به هموطنانم
    در اینکه این ماشینها آفرودرهای قابلی هستند شکی نیست , اما اصلی ترین گزینه برای آفرودرها پس از قابل اعتماد بودن ماشین ,قابلیت تعمیر پذیری و ساده بودن تجهیزات اونه ,مثل fj40 و پاترول که تو ایران حداقل هنوز یک پای آفرودند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. عشقfj-40

    ۲۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اصلا به نظر من این ماشنای گرون مثل بنز و اینا هیچ جایگاهی بین آفرود سوارا تو کل دنیا نداره.مگه اینا چند درصد از کل ماشینای آفرود رو تشکیل میدن؟! مگه چند نفر تو کل دنیا میتونن یه ماشین نیم میلیون دلاری سوار بشن؟! اصلا این که هنر نیست بیای یه ماشین آفرود بسازی که هم گرون باشه و هم هزینه های تعمیر و نگهداریش زیاد باشه. میخوای خیلی خرج کنی برو سفینه یا آپولو بساز!!!!!!!!!! ماشین آفرود بایستی ساده , عمری و کاربردی باشه.مثل تویوتا اف جی 40 یا جیپ رانگلر و رنه گید یا لندروور دیفندر.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. محمد

    ۱۵ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (23 ديدگاه)

    از نظر من اینا هیچ کدوم به درد افرود نمیخورن ماشین میخوای فقط ام وی ام ایکس سی و سه و لیفان ایکس شصت . با موتور قدرتمند یکهزار و هشتصد سیسی با برترین تکنولوژی روز دنیا . توی اپارات نگاه کنید ببینید چطوری از سر بالایی میرن بالا خخخ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. تورج

    ۱۶ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظرم ؛ کاملا اشتبا ست که نیسان سافاری رو تو لیست نیاوردین . به نظر من که fj40 و فورانر و بلیزر داشتم ….. هیچ کدوم حتی به گرد پای نیسان سافاری با موتور 4.2 و 4.5 بنزینی نمیرسن
    چه on road چه off road

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا