چشم اندازمسابقاتهفته نامه

بزرگ‌ترین مسابقه درگ دنیا با سورپرایزی بزرگ‌تر!

موتور ترند امسال با برگزاری بزرگ‌ترین مسابقه‌ی درگ دنیا ششمین بار است که ما را وارد دنیای هیجانی درگ می‌کند و مثل همیشه ما دنبال برخی سورپرایزها هستیم.

Worlds-Greatest-Drag-Race-6-drivers-1
درحالی‌که شاید شما با برخی خودروهای انتخاب شده برای مسابقه‌ی امسال موافق نباشید اما هنوز هم دیدن رقبایی نسبتاً جدید و سرزنده در خطی مستقیم هیجان‌انگیز و لذت‌بخش است.

worlds-greatest-drag-race
لیست خودروهای شرکت‌کننده در این مسابقه عبارت‌اند از: آکورا NSX، استون مارتین V12 ونتیج S، آئودی R8 V10 پلاس، ب‌ام‌و M4 GTS، شورولت کامارو SS 1LE، دوج وایپر ACR، فورد موستانگ شلبی GT350R، جگوار اف تایپ SVR، مک لارن ۵۷۰S، مرسدس-ای ام جی GT S، نیسان GT-R، پورشه کررا S و دوج چارچر هلکت ۷۰۷ اسب بخاری.

worlds-greatest-drag-race6
اگر بخواهیم منصفانه نگاه کنیم، این خودروی آخری برای جنبه‌ی فان شرکت کرده اما هنوز هم برخی از خودروهای گروه را شکست می‌دهد.

The-Worlds-Greatest-Drag-Race-6-e1474643865997
هم‌اکنون آن چیزی که واقعاً ما را شگفت‌زده کرد دیدن این بود که آکورا NSX چگونه در شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت در برابر حریفانی چون نیسان GT-R، آئودی R8 و مک لارن ۵۷۰S قد علم می‌کند.

2016-Best-Drivers-Car-Contenders-and-Finalists-front-wheels
اگرچه که همه‌ی این خودروها به دلایل مختلفی مشهور هستند اما زمانی که بحث شتاب‌گیری باشد همگان به بحث و حدس زدن برنده خواهند پرداخت. باهم به تماشای این ویدئوی دیدنی می‌نشینیم.

[دانلود ویدئو با کیفیت HD] – [دانلود ویدئو با کیفیت معمولی]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۴۰ دیدگاه‌ها

  1. Nissan...japan

    ۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (208 ديدگاه)

    من اینو دو روز پیش دیدم فقط ای کاش از جی تی ار نیسمو استفاده میشد….اکورا هم خب هنوز جای کار داره هرچند از هر لحاظ علیه. ائودی هم که اول شدنش دور از انتظار نبود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. CORVETTE Z06

      ۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (225 ديدگاه)

      r8 عشق است

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مرصاد

        ۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (62 ديدگاه)

        من تو آلمان اول از همه آئودی و بعد بنز و در نهایت پورشه رو قبول دارم
        آئودی از نظر من حرف نداره ماشین هاش
        کامل ، زیبا ، بی نقص

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. آرین

      ۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (59 ديدگاه)

      من فک کردم مک لارن میبره، گرچه دوست داشتم جی تی آر ببره. ولی اگه جی تی آر نیسمو بود،پورشه هم حتما توربو اس میشد. اون وقت بی ام و و بنز و استون مارتینم نخودی میشدن، آمریکایی ها هم بخاطر وزنشون عقبتر.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. Ace (مجید)

      ۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      اگه نیزمو بود اون وقت توربو اس قطعا برنده ی این درگ میشد.
      هر چند آئودی هم داداش پورشست.
      هر دوشون از بهترین ها هستن و برام عزیزن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Nissan...japan

        ۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (208 ديدگاه)

        اخه نیزمو ۲۰۱۷ که میگن شتابش ۲.۵ ثانیس تا حالا درگی انجام نداده مشتاقم هر چه سریعتر یه درگ ازش ببینم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. پژمان

      ۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (296 ديدگاه)

      درگی که توش فراری و لامبورگینی نباشه به هیچ دردی نمیخوره اگه فراری 488 و فراری tdf f12 و لامبورگینی اونتادور sv بودن نتیجه عوض میشد این رقابت هم مثل بقیه درگ های موتورترند کامل نبود

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ace (مجید)

        ۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        میخوای هر سال یک بوگاتی هم تو درگ هاشون بذارن !!
        اونوقت کسل کننده میشه.
        باید حدس زدن نتیجه واسه مخاطب سخت باشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Ferrari Zonda SV

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (479 ديدگاه)

          اقا مجید ینی اوردیمونا..عجب پروفایلی….زوندا روولوسیون۱۲ سیلندر ۶۲۰۰ تنفس طبیعی ۸۲۰ اسب..شاهکار ا ام گ وپگانی,,,,,,۱۰۴۰ کیلو وزن رکورد نوربرگ رینگ ۶:۳۰

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Ace (مجید)

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          دوست گرامی
          FERRARI ZONDA SV

          بحث کردن با شما باعث شد بفهمم تمام افتخارات زوندا با موتور تنغس طبیعی بوده نه توربو.هنوز عشق اولم لامبورگینی هست اما به خاطر این نکته و چند تا مطلب دیگه که در جریان بحث با شما یاد گرفتم خیلی به پاگانی و زوندا علاقمند شدم. ممنون.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Ferrari Zonda SV

          ۶ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (479 ديدگاه)

          خجالت زده م کردی!
          نمی دونم چی بگم همین!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Ferrari Zonda SV

        ۶ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (479 ديدگاه)

        همین الان من ی چیز از شما یاد گرفتم که توی زندگیم هم بدرد میخوره.
        “قفل نکنم عقایدم رو،هرموقع تغییرش دادم از گفتنش نترسم“

        موافقم 0
        مخالفم 0
    5. AliASg

      ۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (264 ديدگاه)

      یه 918 برا همشون کافیه مخصوصا آمریکایی های خر مصرف و آمبولی

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (6801 ديدگاه)

        به alia sg
        زیاد حرص نخور
        دنیا 2 روزه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. علي

    ۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (68 ديدگاه)

    به نظر من جای کامارو بهتر بود ازکروت z06 استفاده میکردند. هرچند اونم مث هلکت مشکلش دف عقب بودن. تو این درگ چسبندگی برنده شد نه قدرت یا وزن کم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. king 918

      ۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      ای خدا یه 911 توربو اس میذاشتن همه پشت سرش خاک جمع میکردن …………….
      مثل درگ سال قبل که ورژن نیسمو با 600 اسب بخار هم کاری نتونست بکنه ……………
      حالا کاری ندارم اما ائودی فوق العاده بود …………

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Nissan...japan

        ۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (208 ديدگاه)

        Gtr توی مسیر مستقیم فقط ۱ ثانیه از توربو اس عقب میافته در حالی که هندلینگ خیلی بهتری داره و باعث میشه نیزمو توی نوربرگ رینگ ۷:۷ ثانیه بزنه درحالی که رکورد توربو اس ۷:۳۳ ثانیس!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Ace (مجید)

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          خخخخخخخخخخخخخخ.

          😂😂😂😂😂😂😂😂

          گودزیلا واقعا عالیه. قبول. اما لطفا در اعداد و ارقام دست نبرید. رویا پردازی هم نکنید.

          سال 2015 جی تی آر نیزمو رکورد 7:08:68 رو زد.
          .
          این یعنی بالاترین ورژن نیسان جی تی آر.
          .
          اون 7:33 که شما میگی 911 GT3 RS بوده. تازه سال 2010.
          .
          اون زمان هنوز نیسمویی وجود نداشته.
          .
          در سال 2010 911 GT2 افسانه ای رکورد 7:18 ثانیه داشته.
          .
          سال 2013 یعنی سه سال بعد GTR رکوردی بهتر از 7:19:10 نداشت.
          .
          911 turbo S از سال 2010 وارد نوربرگ رینگ نشده ولی مطمئنم هیچ چی از GTR کم نداره.

          هندلینگ 911 در دنیا بینظیره. سیستم هدایت چار چرخ و چیز های دیگه ای که دوستان بهتر از من اطلاع دارن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Nissan...japan

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (208 ديدگاه)

          من اونروز زدم لیست رکورد خودرو ها در نوربرگ رینگو دیدم نوشته یود911 turbo s حدود ۷:۳۳ ثانیه!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
  3. MOHAMMAD. M4

    ۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (63 ديدگاه)

    اول فیلم استون مارتین رو معرفی کرد ولی إز خط پایان نگذشت دوستان علت را میدانند؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مانی

      ۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (143 ديدگاه)

      به خاطر اینکه با هلکت جایگزینش کردن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. حمید

      ۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (7 ديدگاه)

      دوست من چون رانندش رفت هل کت رو آورد، استون مارتین رو گذاشتن بیرون. راننده نداشتن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. MOHAMMAD. M4

        ۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (63 ديدگاه)

        إز جواب شما عزیزان بی نهایت سپاس گزارم

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. مهمان

      ۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (16 ديدگاه)

      آره خیلی جالبه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. رادین

    ۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (95 ديدگاه)

    خسته نباشید
    یکم انتظار از پدال زیادتره،الان دو روز هست سایت زومیت پوشش داده ،در حالی که سایت تکنولوژی هستش.
    من یکی انتظار نداشتم آئودی اول بشه و امید اول و گذاشته بودم برای مکلارن که البته خودشم گفت یکم طول مسیر بیشتر بود میبرد و هنگام عبور از خط پایان سرعت مکلارن بیشتر بود.
    دوم هم گذاشته بودم آکورا و سوم آئودی یا پورشه!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ace (مجید)

      ۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      یه چیز خواستم بگم.
      .
      .
      .
      انصافا به 10 ثانیه ی آخر فیلم و دریفت AMG GT که در پس زمینه ی تیتراژ پخش میشه دقت کنین.
      .
      .
      .
      خدا وکیلی با اون چراغ های Daylight زیبایی و وقاری پیدا کرده که بی نظیره.
      هیبت و قیافشو نگاه کنین.
      خدا وکیلی خیلی زیباست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. آرش

      ۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (163 ديدگاه)

      منم دیروز تو جی اس ام دیدمش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. علي

    ۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (969 ديدگاه)

    من به شخصه به همشون افتخار میکنم و این اختلاف ثانیه چیزی از ارزششون کم نمیکنه ولی دو تا خودرو به نظرم بیخودی گرون و یکمی سوسولیه که نباید تو جمع خودروهای (((قولدر و ارزون و با ارزش ))) این لیست قرار میگرفتن که اینجوری ضایع بشن ، و اونا چیزی نیستن جز (((مک لارن )))پر مدعا و گرون و((( آستین مارتین )))لوکس و سوسول .با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مرصاد

      ۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (62 ديدگاه)

      نظرات کارشناسی چقدر زیاد شده اخیرا …
      خیلی جالبه
      ???

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. BMW POWER

      ۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (191 ديدگاه)

      همیشه هر سایتی یکسری ترول داره… ایشون هم ترول پدال لقب داره…موندم چرا سایت پدال همچین نظر های مسخره ای تایید میکنه…البته شاید میخوان اسباب خنده رو فراهم کنن…جالب تر اون ترول هایی هستن که لایک کردن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. سیاوش

    ۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (163 ديدگاه)

    نتیجش قابل پیش بینی بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. حميد

    ۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    تکنولوژی اروپا معلوم بود ماسل های امریکایى حرفی برا گفتن ندارند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali (CHEVY NOVA

      ۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      به حمید
      به به جناب حمید استاد دانشگاه دولتی(به گفته خودشون)
      جدی میگی؟؟؟؟
      فناوری اروپا بالاتره؟؟؟؟
      ببینم گلم یه هواپیما نام ببر از اروپا که جنگی هم باشه و از امریکاییش بهتر باشه
      یه ناو از اروپا نام ببر که از نمونه امریکاییش بهتر باشه
      یه ماشین از اروپا نام ببر که موفقیت و محبوبیت و فروش موستانگ و سری اف رو داشته باشه
      جناب استاد دانشگاه دولتی از رو تعصب حرف نزن داداش
      هیچ زمان تو هیچ زمینه ای اروپا به امریکا نمیرسه
      اگه میرسید الان گوش به فرمان ابر قدرت دنیا امریکا نبود دایی
      حالا دیسلایکها رو بفرستین بیاد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. REVENTоN ?

        ۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (282 ديدگاه)

        عالی گفتی داداش، قیمت کامارو یک سوم ایودی ام نبود، توقع چی داری؟؟؟
        در زمینه تکنولوژی ام همه دنیا دارن موس موس آمریکا رو میکنن که f35 رو بده بهشون، که خود f35 ناخون چیده f22 ام نیس
        استاد دانشگاه دولتی دلم برا دانشجوا بدبختت میسوزه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. king 918

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (2493 ديدگاه)

          دوستان عزیز خواهشا یکم رعایت کنید این جور دیدگاه ها باعث رنجیدن میشه اگه دیدگاه شخصی اشتباست با دلیل و مدرک علمی و منطقی جواب بدید …………..
          من عددی نیستم و قصد نصیحت ندارم اما کم کم همه دارن سایت رو ترک میکنن به خاط همین مسائل علی جان از شما انتظار این موارد نیست ها داش گلم ………………..

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. (ali (CHEVY NOVA

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          به king 918
          مگه من یا امریکایی بازها شروع کردیم
          حمید که المانی بازه شروع کرد منم جوابش رو دادم
          نگن منم چیزی نمیگم که

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. حميد

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (1724 ديدگاه)

          دوستان گلم من کوچیک همه شما هستم خدای ناکرده قصد اذیت کسی رو هم ندارم

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. كوروش

        ۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (1125 ديدگاه)

        Type 45 مدرن ترین ناو جهان جهت اطلاع!!
        خودرو فولکس واگن گلف دیگر نیاز به توضیح فکر کنم نباشه

        درباره جایگاه هم دلایل سیاسی ایجاب می کنه که همگام با امریکا باشند یادت باشه همونقدر که اروپا به امریکا نیاز داره امریکا هم به اروپا نیاز داره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali (CHEVY NOVA

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          به کوروش
          پس شما عکس ناو uss zumwalt DDG-1000 رو که نامش روبهنام عزیز برا خودشون برگزیدن رو ببین و همینطور ناوهای حال حاضر امریکا رو
          اگه شما میگی گلف منم میگم موستانگ که از 1964 تا الان نزدیک به 10 میلیون ازش ساخته شده و در مجله ماشین هم این رقم ذکر شده
          حرف منم همینه اروپا به امریکا احتیاج داره اما بر عکسش نه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. (ali (CHEVY NOVA

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          به حمید
          جناب حمید اتفاقا شما باعث شروع ابن بحث شدی
          مگه کسی به ماشینهای مورد علاقتون توهین کرد که شما هر سری توهین میکنی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. كوروش

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (1125 ديدگاه)

          شما گفتی پیشرفته ترین !! ناو هواپیمابری زوم والت که وارد خدمت نشده زمانی هم که وارد بشه مشابه تایپه

          در باره خودرو فعلا که بزرگ ترین برند جهان و بزرگ ترین خودرو سازان لوکس المانی هستند
          همون قدرت امریکا حاصل فناوری های المان نازی است امریکا قبل از جنگ جهانی فقط افتخار برج های بلند رو داشت الان هم کشوری مثل المان از نظر فناوری هیچ نیازی به امریکا نداره فکر هم نمی کنم جایی باشه که وابسته به امریکا باشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. vahid porsche

        ۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (474 ديدگاه)

        دوست عزیز اروپایی ها مثل آمریکایی ها خودشونو کدخدا و سرور عالم نمیدونن که بیشترین بودجه کشورشونو بزارن رو ساخت ادوات جنگی اعم از جدیدترین نسل های بمب اتمی و هواپیماهای جنگی و ناو. در ضمن بودجه نظامی رو اکثرا دولت ها میدن نه شرکت های خصوصی .
        میرسیم به بحث اصلی یعنی خودرو
        چون خودتم میدونی تکنولوژی خودروهای آلمانی به مراتب بالاتر از امریکاس بحث کیفیت رو با تعداد فروش عوض میکنی خوب با این حساب تویوتا کرولا چون بیشتر فروخته از موستانگ شما بهتره و تکنولوژیش بالاتره!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. danial

        ۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (33 ديدگاه)

        بجای این کارا یکم مطالعه کن
        اولا المان حق داشتن ارتش نداره بعد چطور میخوای ناو یا هواپیما بسازه:-\
        دوما اونایی که با وسایل مکانیکی اشنایی دارن خودشون میدونن المان چه جنسی میزنه وگرنه مغز خر نخوردن که سه برابر قیمت واسه یه دستگاه بدن
        بعدشم محبوب تربین خودروها المانی هستن همین فولکس واگن رتبه دوم فروشو بعد تویوتا داره با اینکه تفاوت قیمت ماشینای هم رنجشون حداقل 1/5 برابره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali (CHEVY NOVA

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          وای که المانی ها همه جم شدن اینجا
          هر چی بگین فایده نداره
          المان زیر دست امریکاس و بس
          وحید پورشه نه والا این حرف امثال تو هست که میگی المان بهتره ماشیناشوگر نه از 1937 که فولکس تاسیس شد بعد 80 سال تازه سال 2015 اول نمیشد اونم به زور و دغل

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. (ali (CHEVY NOVA

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          به danial
          من مطالعه در مورد تاریخ دارم اتفاقا کتاب زیبای نبر من هیتلر رو هم خوندم
          المان بخاطر جنگ بیخودی که در 1939 راه انداخت و شکست بدی که در 1945 خورد دیگه حق نداره نه ارتش کاملی داشته باشه و نه بصورت کامل هواپیما بسازه مگر با همکاری انگلیس و فرانسه
          این حق هم امریکا بهش نمیده دایی

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Omid.BM

      ۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (27 ديدگاه)

      دوست عزیز ملاک همه چیز درگ نیست . همین ماستنگی که توی این درگ هست مخصوص پیست ساخته و مهندسی شده نه درگ و جالب میشه اگه به تست توی پیست سایت کار اند درایور یه سری بزنید . همین ماستنگ زمانی به مراتب بهتر نسبت به M4 GTS و 911 و خیلی ماشینهای دیگه ثبت کرده نیازی هم نیست که بگم رتبه اول وایپر شد . بالا تر از R8.این رو هم اضافه کنم تست چند سال پیش این سایت رو ببینید با حضور شلبی جی تی 500 که کررا اس رو زد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (6801 ديدگاه)

        به Omid.BM
        افرین به این نظر
        اگه المانیها میباختن میگفتن مگه همه چیز قدرت و درگ هست؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. audi sq7

    ۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (95 ديدگاه)

    اءودی تو افق محو شد. اگه GT-R نسیمو بود ،مک لارنو می گرفت
    ماسل های آمریکایی خیلی سنگین بودن،هلکت هیچ کاری نکرد
    M4gts شبیه لاک پشت بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. سید مهران میرابوالقاسمی

    ۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (259 ديدگاه)

    تو سال ۲۰۲۰ مزدا ار ایکس ۹ با موتور وانکل همه را خجالت زده میکنه با نصف قیمت این جور ماشین ها.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. shahin

    ۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (856 ديدگاه)

    فکر کنم موتور ائودی در واقع همون موتور لامبورگینیه که الان داره با نظارت ائودی ساخته میشه.واسه همین بقیه رو سوسک کرد.پیش بینیه من برد پورشه یا نیسان بود اولش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. mehran911

    ۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2026 ديدگاه)

    پرچم آلمان بالاست
    آئودی عالی عمل کرد
    پورشه با 911 کرراS پوز وایپر 600 اسبی و دوج چارجر هلت 707 اسبی وفورد موستانگ شلبی و شورلت کامارو SS رو کاملا به خاک رسوند
    NSX حتی حریف GTR هم نشد چه برسه به آئودی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali (CHEVY NOVA

      ۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      به mehran911
      این روزا پرچم المان تو رسوایی بالاست
      فعلا المانی ها جواب اون رسوایی عظیم فولکس رو بدن رقابتشون پیش کش
      3 روز پیش هم خبرش رو من گذاشتم که سهام داران فولکس ازش شکایت کردن و 9 میلیارد دلار غرامت خواستن
      خیلی خوب شد که امریکا این رسوایی فولکس رو به دنیا نشون داد و المان هیچ کاری نتونس بکنه
      تازه در رقابت 911 با وایپر این وایپر بود که 911 رو شکست داد و فرستادش اشتوتگارت المان
      خود پدال مطلبش رو گذاشت
      یادتون هست که

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (6801 ديدگاه)

        طرف اومده چلنجر رو کامارو و موستانگ 60 هزار دلاری رو با 911 200 هزار دلاری مقایسه میکنه بعد میگه پورش پوز وایپر رو خوابوند
        هنر کرده با 3 برابر قیمت از اونا برده
        یادشون رفته چطور وایپر تو تست موتور ترند نسخه 911 غورباقه رو پیچید اونم با قیمت خیلی کمتر
        موستانگم که برای بار10000 میگم محبوب ترین اسپرت المان نام گرفت و 911 و سری 3 و کلا همه رو زد کنار

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. king 918

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (2493 ديدگاه)

          علی جان داش گلم
          اول اینکه 911 کررا اس حدود 100 هزار دلار قیمت داره
          دوم اینکه برای مقایسه دو ماشین مشخصات فنی مهمه نه قیمت
          سوم اینکه 911 از موتور 6سیلندر تخت تنفس طبیعی که 420 اسب بخار قدرت داره با ماشین های 600 اسب بخار و 700 اسب بخار مسابقه میده (با توجه به اینکه 911 ماشین سبک وزنی هم نیست )
          چهارم اینکه 911 جلو می افته با این مشخصات
          پنجم اینکه اگه 911 توربو اس بود کلا تمام معدلات به هم می ریخت …………

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. hrezzati

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (42 ديدگاه)

          همتون دیوانه این. پولشو یکی دیگه میبره، کل کلشو شما با هم میکنین.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. arash66

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (433 ديدگاه)

          خواهشا اول این اواتار GM رو عوض کن … ! رو اعصابه
          تعصب رو همیشه امرکیایی باز ها داشتن، یجا گفتی تکنولوژی امرکیا، امریکا فقط در IT و نظامی حرف اول رو میزنه و در بقیه قسمت ها زیر اروپا و مخصوصا آلمانه.
          خودت رو اذیت و خسته نکن حرف هات از روی تعصب هست.
          این که شما میفرمایید قیمت المانی ها بالاتر هست خب دادا کیفیت هم 100 برابر بالاتر، تکنولوژی 100 برابر بالاتر …
          چرا شما طرفداران امرکیایی مثل بچه ها کل کل میکنید، دادا المانی مهندسیش نظمشس تو دنیا حرف اول رو میزنه، خودت رو خسته نکن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. mehran911

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (2026 ديدگاه)

          همون غورباقه توسط مجله آمریکایی جی دی پاور در 11 سال متوالی عنوان باکیفیترین برند خودرو ساز رو کسب کرد حالا فورد کجاست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          همون غورباقه در مسابقات 24 ساعته دیتونا در خاک امریکا بازم میگم خاک امریکا 18 قهرمانی کسب کرده در حالی که همین فورد با 2 قهرمانی خیطی بالا آورده !!!!!!!!!
          رکوردی که همون غورباقه در nurburgring به ثبت رسوند آرزوی دست نیافتنی برای دوج ACR بوده وهست
          هر وقت صنعت خودروسازی امریکا تونست خودرویی برای رقابت با 918 بسازه اونوقت بیا اینجا مهمل بباف

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. Ace (مجید)

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          علی آقا دوست عزیزم.
          1.
          واقعیت اینه من با توجه به بودجه ی خودم دوست ندارم زیاد واسه یک ماشین خرج کنم. شاید انتخابم ماستنگ باشه.
          اما واقعا پولی که واسه ماشین آلمانی میدی اصلا هدر نمیره.
          من سوار کامارو شدم. دیدش به حدی افتضاح بود که بچه های دبستانی رو نمیشد رو زمین دید و میترسی کسی رو له کنی.
          کیفیت متریالش واقعا به پای کیمن (که تقریبا هم قیمتشه) نمیرسه. حتی نصفش هم نیست.
          2.
          فولکس واگن از معتبر ترین برند هاست. فعلا هم که میبینی روز به روز آیندش روشن تر میشه.
          3.
          خبری که شما گذاشتی حتما یک جنجال رسانه ای یا خبر غیر مهمی بوده. وگرنه پدال یا سایت های معتبر دیگه میذاشتن.
          4.
          باید قبول کنی تو درگ کسی حریف آلمانی ها و مک لارن نشد.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. mehran911

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (2026 ديدگاه)

          مجید عزیزم
          این متن رو در قسمت سرچ پدال سرچ کن ( فراخوان تویوتا برای ماژول کنترل کیسه‌های هوا )
          ی کامنت گذاشتم در مورد مشکلات آمریکایی ها دوست دارم نظرتو راجع بهش بدونم روست من

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. arash66

        ۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (433 ديدگاه)

        تو ایرادات و خرابی ها ک برند های امریکایی رکورد دار هستند، فولکسم اومده یه کاری گرده زده حالا رو شده داره تاوانش رو میده و به سرعت هم پیش میره شما جوش نزن.
        خود امریکایی هم ژاپنی المانی میخرن جز وانت های بزرگ امرکیایی که مشتریشو داره.
        میمونه دو تا کوپه که به علت قیمت پایینشون طرفدار داره و میفروشه ولی با کیفیت بسیار پایین نسبت به المانی ها و همینطور ژاپنی ها…

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali (CHEVY NOVA

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          به arash66
          درسته امریکایی ها همیشه مشکل کیفی داشتن اما فولکس با این رسوایی روی امریکایی ها رو سفید کرد و راه 100 ساله رو 1 شبه رفت تو این موضوع
          موستانگم دیگه کار نداریم برا قیمتش هست یا چیز دیگه فعلا سرور اسپرت های المانی هست

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. (ali (CHEVY NOVA

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          به mehran911
          من که منکر نمیشم خوبه 911
          اما داستان سرای یه سری المانی باز رو من جواب میدم
          فورد که اصلا اسمش رو نیار که فعلا تاجدار برترین اسپرت المانه
          هر زمان هم المان تونست با 60000 دلار مثل هلکت بسازه با 707 اسب قدرت تو بیا مهمل بباف
          بعدش المان زمانی که تونست یه چرخ فورد جی تی رو بسازه شما بیا از فورد ایراد بگیر
          اون خبر غرامت کرفتن از فولکس هم شبکه یورونیوز پخش کرد جناب ace

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. mehran911

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (2026 ديدگاه)

          مرسدس و آئودی و BMW هم در خودرو های لوکس امریکا رو قبضه کردن
          پورشه کیمن پرفروش ترین و محبوب ترین خودروی اسپرت سایز کوچک امریکاست
          911 هم در رده ی دوم فروش خودروهای اسپرت پریمیوم امریکاست
          .
          بالاتر فورد جی تی نداشتی مثال بزنی نه ؟!؟!؟!؟
          .
          918 از زمان شروع تولیدش تا پایان لقب پیشرفته ترین خودرو رو در اختیار داشت برای ساخت 918 چندین اختراع صورت گرفته و اما فورد چی ؟؟؟ 918 در شتاب اولیه و پیست سریعترین خودروی جهان بود حالا خودت بگو من چیه فورد جی تی رو با 918 مقایسه کنم ؟؟؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. vahid porsche

        ۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (474 ديدگاه)

        در مورد مقایسه ۹۱۱ و وایپر هم همونجا گفتم مقایسه دوخودرویی که حجم موتور یکی دوبرابر اون یکیه کار غلطیه و اگه منطق مقایسه این باشه در همون مقایسه 918 پوز وایپرو به خاک مالوند ثانیا وایپر اگه ارزش داشت به زباله دان تاریخ فرستاده نمیشد و تولیدش متوقف نمیشد به دلیل فروش کم و ضرر.ثالثا مطمئن باش مقداری که خودروهای دیزلی فولکس هوارو آلوده کردن در مقایسه با مقداری که خودروهای آمریکایی در طول تاریخ هوا رو آلوده کردن صفر به حساب میاد پس تو دیگه بحث مصرف سوخت و آلودگی هوا با ما نکن رسوایی رسوایی میکنه برا من بارها در این سایت اثبات شده که امریکایی ها در زمینه رسوایی سرامدن شما نمیخای اونارو ببینی و چون هیچی در چنته نداری میسوزی و به هر ریسمانی چنگ میزنی که علایقتو برتر نشون بدی اما واقعیت تلخ چیز دیگه ایه بهتره قبول کنی

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali (CHEVY NOVA

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          به vahid porsche
          حالا چرا لجت گرفته و داری پرخاش میکنی
          اگه وایپر جاش زباله دان تاریخه همون ماشین زباله 911 رو فرستاد تو همون زباله دان
          بعدش وایپر تو زباله دان تاریخ جا نمیشه چون المانی ها اونرو پر کردن از ماشینهای ساخت خودشون

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. arash66

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (433 ديدگاه)

          vahid porsche دقیق توضیح دادین.
          (ali (CHEVY NOVA عزیز یک مدل آلمانی نام ببر که بدون فکر و نواوری تولید شده باشه. ماشاله امریکایی ها که پر از مدل های بیخود و بی ارزش. یه سر به مدل های شورولت بزنید و با مدل های مثلا فولکس مقایسه کنید ….
          آخه ساخت یه موتور با حجم بالا و کارایی پایین و ساخت یه ماشین بدون تکنولوژی هم این همه تعصب لازم داره ؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. REVENTоN ?

      ۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (282 ديدگاه)

      خخخخ اینو نگی چی بگی، دیدی پورشه خراب کردی شروع کردی به در فشانی ها؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (6801 ديدگاه)

        به king 918
        داداش گلمی شما
        حرفت منطقی از هر جهت و 911 خوب
        اما یادت باشه وایپر با قیمت خیلی کمتر تونست رقابت رو ببره
        دوستان شما با من هم لج کنید خودتون رو نمیتونید گول بزنید
        زاپن و امریکا با یه قیمت منطقی ماشین هایی ساختن مثلnsx و gtr و یا وایپر که هم قیمتشون مناسبه و هم تو شتاب و سرعت از اون گرون ترها هیچ کم ندارن
        این تعصب یه سری هاس که واقعیت رو نمیبینند

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. (ali (CHEVY NOVA

        ۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (6801 ديدگاه)

        به arash66
        اون اواتار که خار چشم خیلی هاست داداش
        امریکا تو همه چیز سرور المان هست شک نکن داداش
        امریکایی بازها هم اره همه متعصب هستن مثل المانی بازها منطقی نیستن شما ببخش
        اتفاقا شما خودتو خسته نکن که الکی المان رو به امریکا بچسبونی

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Cvm

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (544 ديدگاه)

          علی جون اگه به رسواییه که سوئیچای احتراقی معیوب جنرال موتورز که 11 سال پنهان نگه داشته شد حتی با این که ازش اطلاع داشتن که بدتر بود و تعداد زیادی کشته و قطع عضو و قطع نخاع در پی داشته.حداقل فولکس کشته اینا نداده

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. mehran911

        ۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (2026 ديدگاه)

        REVENTоN
        پورشه روی آمریکایی ها خراب کرد
        911 با مدل پایه کررا اس 400 اسبی کاری با هلکت کرد که فعلا باید بشینه تو آب یخ
        من فقط نتایج درگ رو گفتم شما بهتره دوباره نگاه کنی

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali (CHEVY NOVA

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          به mehran911
          داداش حرص نخور بالاخره المان هم روزی از این مصیبتی که فولکس سرشون اورد خلاص میشه
          این رسوایی فولکس 100 برابر بیشتر از شکست المان از امریکا در جنگ 2 جهانی بود که پیشوا رو کاری کردن بره زیر زمین خودکشی کنه و کشورشون رو 2 تیکه کردن به مدت 45 سال

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. mehran911

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (2026 ديدگاه)

          پدال کامنتم رو منتشر نکرد اما
          آدرس میدم برو ببین
          تو قسمت سرچ پدال (فراخوان تویوتا برای ماژول کنترل کیسه‌های هوا ) رو سرچ کن و بدون همیشه تو هر پست امریکایی اون کامنت رو خواهی دید
          تو این درگ آئودی اول شد و آمریکایی ها آخر
          شما هم آب رو بریز اونجایی که میسوزه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. REVENTоN ?

          ۶ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (282 ديدگاه)

          کامارو ام با مدل پایه اومد، آگه ZL1 رو میاورد نتیجه فرق میکرد، بعدشم هنوزم قیمت ZL1 نصف همون پورشه Carerra ام نیس،
          روی امریکاییاام بدین دلیل کم شد که اونا چهار سر نشینه هستن، من نمیفعمم چه مقایسه مسخره ایی بود، رفتن رفتن سدان رو با سوپر اسپرت مقایسه کردن که آگه پانامرا ام میومد همین سرنوشت در انتظارش بود

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. mehran911

          ۶ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (2026 ديدگاه)

          کامارو و ماستانگ و دوج هم سدان بودن لابد
          واسه چی زور میزنید ؟!؟!؟!
          قبول کنید آخر شدید
          امریکایی ها هیچ حرفی برای گفتن نداشتن هییییییچ حرفی

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. REVENTоN ?

      ۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (282 ديدگاه)

      خخخخ اینو نگی چی بگی، دیدی پورشه خراب کردی شروع کردی به در فشانی ها؟؟
      یه تار موی Nsx بخوره تو سر صد تا پورشه
      ? اینو بفرستین،

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mehran911

        ۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (2026 ديدگاه)

        فکر نمی کنم خوردن تا مو تو سر کسی مشکلی ایجاد کنه !!!!!!
        مهم این بود که NSX با اون همه ادعا حریف آئودی نشد
        پرچم آلمان بالاست

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali (CHEVY NOVA

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          بهmehran911
          منم گفتم تو رسوایی پرچم المان بالاست بدجور

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. arash66

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (433 ديدگاه)

          تازه داش مهران، آئودی آر 8 موتور تنفس طبیعی داره و NSX موتور الکتریکی که شتاب بالایی ایجاد میکنه ولی بازم به آر 8 نرسید ….

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. mehran911

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (2026 ديدگاه)

          دقیقا آرش عزیز
          حالا خوبه فیلم درگ موجوده و آئودی اول شد و آمریکایی ها آخر
          من نمی دونم اینا برای چی دارن دست وپا میزنن
          NSX هم با اون همه ادعا خوب کار نکرد

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. (ali (CHEVY NOVA

        ۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (6801 ديدگاه)

        به mehran911
        شما که داری بیشتر میسوزی من اون تشت اب رو به شما هدیه میدم بریزی اونجا که میسوزه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. REVENTоN ?

      ۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (282 ديدگاه)

      پرچم آلمان؟ ?خخخخ اینو نگی چی بگی، دیدی پورشه خراب کردی شروع کردی به در فشانی ها؟؟
      یه تار موی Nsx بخوره تو سر صد تا پورشه
      ? اینو بفرستین،

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. REVENTоN ?

      ۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (282 ديدگاه)

      پرچم آلمان؟ ?
      BMw m4 رو افغانستان میزنه الان نه؟؟ خخخخ اینو نگی چی بگی، دیدی پورشه خراب کردی شروع کردی به در فشانی ها؟؟
      یه تار موی Nsx بخوره تو سر صد تا پورشه
      ? اینو بفرستین،

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mehran911

        ۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (2026 ديدگاه)

        مهندس خوردن تار مو تو سر کسی مشکلی ایجاد نمیکنه !!!! من نمی دونم چه اصراری داری شما
        پورشه با مدل پایه ی 911 روی آمریکایی ها خراب کرد

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali (CHEVY NOVA

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          بهmehran911
          زیاد حرص نخور
          امریکاییها 50 ساله رو المانی ها خراب کاری کردن

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. (ali (CHEVY NOVA

        ۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (6801 ديدگاه)

        شرکت گایگر که یه شرکت اصیل المانی هست هر سال ماشینهای امریکایی رو تیون میکنه
        بعد یه سری نشستن میگن امریکایی فلانه
        تازگیا متوجه شدم تو پدال هرکی به ماشین امریکایی بد میگه بسیار داره بهش فشار میاد بابت موفقیت اونا و همین نشونه خوبی هست برا من و رفقا

        موافقم 0
        مخالفم 0
    6. REVENTоN ?

      ۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (282 ديدگاه)

      پرچم آلمان؟ ?
      BMw m4 رو افغانستان میزنه الان نه؟؟ خخخخ اینو نگی چی بگی، دیدی پورشه خراب کرده شروع کردی به در فشانی ها؟؟
      یه تار موی Nsx بخوره تو سر صد تا پورشه
      ? اینو بفرستین،

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ace (مجید)

        ۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        همون M4 رو بهت بدن میکشی رو چشمات.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. REVENTоN ?

          ۶ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (282 ديدگاه)

          صد درصد
          خو یه لنگ کفش خراب تو بیابون غنیمته??
          بابا من خودم عاشق ماشینای المانیم، تمام ایندمو تو این میبینم یه BMw 528I بخرم
          که شاید اگر ماشینای آمریکایی بودن ایندمو تو آون میدیدم.. ولی بحث تو آینه بعضیا با تعصب زیادی میگن فقط آلمانی بقیه هیچی
          المانیا عالین ولی آمریکا ژاپن سوید اینام عالین
          بعدشم ما ایرانی هستیم اصن حق نظر دهی در مورد ماشین های خارجی نداریم چون اصلا حتی ندیدیمشون، فقط باید بگیم عالین، مثه ماشینای چینی که خیلیا حسرت همونا رو داریم
          در اخرم بدلیل مشکلات سروری که پیش اومد و کامنت من چند بار سند شد از طرف سایت پدال ازتون عذر میخام که نظرم پنج بار سند شد

          موافقم 0
          مخالفم 0
    7. Ace (مجید)

      ۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      سلام مهران جان.
      خوشحال شدم از دیدن نظرت.
      من کاملا با این حقیقت آشنا بودم که فراخوان های خودروسازان آمریکایی با اختلاف زیادی بیشتر از بقیه ی کشور هاست. فورد ، جی ام ، کرایسلر فراخوان های زیادی داشتن اما چند نکته رو به نظر خودم میخوام بگم.
      1
      به نظرم نفس فراخوان دادن اصلا بد نیست. بلکه نشون دهنده ی احترام به مشتری و ارزش قائل شدن برای سلامتیش و جونش هست. کاری که خیلی وقتا میشه انجام نداد اما این شرکت ها این ریسکو میکنن و فراخوان میدن و کلی هزینه قبول میکنن.
      2
      اینکه خودروسازانی مثل بنز بی ام و آئودی پورشه بنتلی آلفا در سطح بالاتری از جی ام یا فورد کار میکنن. در واقع محصولات بنز خیلی نواقصشون در تست هایی که قبل از عرضه به بازار انجام میشه فهمیده و برطرف میشن. ولی خودروسازانی که فروش بالا براشون مهم تره (مثل فولکس، جی ام ، تویوتا ) به خاطر حفظ بازار سریع مدل هارو عرضه میکنن و خیلی از اشکالات بعد از عرضه فهمیده میشن و شرکت فراخوان میده.
      3
      در کیفیت بالاتر خودروسازان آلمانی نسبت به آمریکایی هیچ شکی نیست. تجربم در مورد نشستن کامارو گفتم. من کیمن سوار نشدم اما دوستانم تعریف میکنن که انگار ماشین جزئی از بدنت میشه. هر زاویه ای رو میتونی با بدنت حس کنی.
      این جور مزیت ها و ایراد ها رو تو مقایسه ها نمیشه فهمید. تجربه لازمه که متاسفانه خیلی از دوستان مثل خودم ندارن.
      4
      علی آقا انگار قسم خورده از GM دفاع کنه. واقعیتیه که باید پذیرفت. پورشه ، مزدا ، BMW خیلی بهتر میتونن از 707 اسب بخار در درگ استفاده کنن. چارجر بیشتر بدرد همون دود انداختن تو لاستیک میخوره.
      .
      .
      .
      .5
      یک توصیه ی دوستانه به خودم و خودتون. قدر جوونیتون رو بدونین و با کار های مفید بگذرونینش. وقتتون رو تلف نکنین. عمر خیلی سریع میگذره. من این آقای Jason Camissa که در کنار جانی لیبرمن این برنامه رو اجرا کرد آخرین بار در درگ Aventador vs Bugatti vs LFA vs Mp4_12C دیده بودم. شاید پردانلود ترین درگ بود. اون موقع واقعا خوش چهره و ممتاز بود. بعد از 5 سال ببینید چقدر گرد پیری بر صورتش نشسته.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (6801 ديدگاه)

        به مجید
        داداش شما همیشه درست میگی و میدونی برام قابل احترامی
        دیدی که من هیچ زمتان به کسی کار ندارم و با ماشینهای مورد علاقه خودم حال میکنم اما بقیه دوست دارن با همه جنگ کنن
        اره من قسم خوردم از جی ام دفاع کنم
        مثل کسانی که قسم خوردن ازش بد بگن
        تا حالا یکبار نشده اول من به ماشینهای المانی بد بگم اما همیشه المانی بازا بحث راه میندازن
        پس هرکی بحث راه میندازه باید جوابشم بشنوه
        بازم میگم من ارادت به خیلی از دوستان دارم اما مثل بقیه جلوی حرف نا حق می ایستم حتی اگه نفرات مقابل10 نفر باشن و من 1 نفر

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali (CHEVY NOVA

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          راستی مجید جان یه سوال ازت دارم
          اگه من به لامبورگینی بد بگم با اینکه میدونم دوسش داری ایا جواب من رو نمیدی؟؟؟؟
          من فقط از علایقم حمایت کردم مثل وحید پورشه یا مهران 911 و یا ………………..
          شما فقط من رو دیدی؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. mehran911

        ۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (2026 ديدگاه)

        حرفت سند مجید عزیز
        لذت بردم از کامنتت
        .
        مرسی که کامنت رو خوندی ?

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Ace (مجید)

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          خواهش میکنم مهران جان.
          خیلی جواب کوبنده ای در پست تویوتا دادی.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Ace (مجید)

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          کامنت های شما همیشه به اطلاعات من اضافه میکنه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. Ace (مجید)

        ۶ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        چند تا نکته رو لازم میدونم بگم
        در کامنت های جدا میگم تا مثل دفعه ی قبل نشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Ace (مجید)

          ۶ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          1
          علی آقا این روشیکه جدیدا روع کردی به شدت آزار دهندست.
          یعنی این کاری که میکنی.
          ” به فلان
          …………………………………
          …………………………………
          ………….. ”
          باور کن اصلا کار درستی نیست. چرا میخوای جواب همه رو بدی ؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Ace (مجید)

          ۶ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          به قول خودت ما چرا باید از یک شرکت اینقدر دفاع کنیم.
          حیف وقتت نیست میذاری اینجا و هی بحث درست میکنی ؟؟
          چند بار گفتی ماستنگ پر فروش ترین کوپه ی آلمان شده.
          این خبر اصلی بود.
          الان دیدم که میگی ماستنگ بهترین کوپه ی آلمان شده.
          واقعیت ها رو ببین. ماشین های آلمانی خیلی گرون ترن. بایدم فروششون کمتر باشه. کمیاب بودن واسه یک ماشین خیلی مهمه.
          شما تصور کن یک عمر کار کنی. بعد RS7 یا R8 بخری. بری تو خیابون ببینی همسایت هم داره. واسه همین فروش باید کمتر باشه. واسه همین قیمت رو بالاتر میبرن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  12. حامد

    ۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (188 ديدگاه)

    با اینکه به نظرم کل مقایسه، قیاس مع الفارق بود ولی همینکه M4 از ماستنگ وکامارو ، و 911 هم از وایپر سریعتر بود مارا بس. هرچند اگه 911 توربو اس و جی تی آر نیزمو بودن نتیجه یه چیزه دیگه بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali (CHEVY NOVA

      ۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      به حامد
      معلومه دل خونی از امریکایی ها داریها
      بگو ببینم موضوع چی هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حامد

        ۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (188 ديدگاه)

        دیگه یه کوروت که با I8 سه سیلندر توشتاب برابری میکنه و یه هل کت که از M5 با 147 اسب کمتر جا میمونه دلخونی نداره.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali (CHEVY NOVA

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          به حامد
          نه داره که شما اینطور خوشحالی
          ولی یه روز برام کامل تعریف کن کدوم امریکایی کدوم المانی رو لوله کرد

          موافقم 0
          مخالفم 0
  13. سعید

    ۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (43 ديدگاه)

    لطفا” کلیپ های رانندگی ” کن بلاک ken block ” بذارید . باتشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Infinite

    ۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (452 ديدگاه)

    نمی‌دونم چرا هر سال باید شاهد حضور GTR در این مسابقه باشیم…
    استون مارتین رو جایگزین کردند اما GTR رو خیر. واقعا گزینه‌های بهتری رو در همین رنج می‌شد جایگزین کرد. مثل: کوروت، DB11 ، مرسدس بنز GT R ، لکسوس LC500 (گرچه شاید شتابش نسبت به رقبا پایینه) ، مرسدس بنز SL جدید ، اوراکان ، فراری 488

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. mehran911

    ۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2026 ديدگاه)

    پدال عزیز خواهشا کامنت من رو منتشر کنید خواهش میکنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali (CHEVY NOVA

      ۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      بهmehran911
      اگه حاوی توهین باشه پدال چاپ نمیکنه اونرو داش
      ناراحت نباش

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mehran911

        ۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (2026 ديدگاه)

        اون پست رو پدال چاپ می کنه و من منتظر پاسخت خواهم بود

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali (CHEVY NOVA

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          به mehran911
          ما منتظریم یالا

          موافقم 0
          مخالفم 0
  16. sami

    ۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (28 ديدگاه)

    کاری به نتیجه ندارم ولی دوج وایپر یه چی دیگس .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. (ali (CHEVY NOVA

    ۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (6801 ديدگاه)

    نه وایپر بلکه امریکا هرچی میسازه یه چیزه دیگس که هیچ کس نمیتونه اونرو به اون خوبی بسازه
    بالاخره ابر قدرتی هست دیگه و قدرت شماره 1 دنیاس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. arash66

      ۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (433 ديدگاه)

      مگر شما بگی ابر قدرته …. بیشتر شما گندش کردین

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (6801 ديدگاه)

        به arash66
        اگه به حرف من بود که خوب بود
        اینو دنیا میدونه ولی یه سری تو پدال نمیدونن

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Cvm

          ۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (544 ديدگاه)

          علی جون اگه به رسواییه که سوئیچای احتراقی معیوب جنرال موتورز که 11 سال پنهان نگه داشته شد حتی با این که ازش اطلاع داشتن که بدتر بود و تعداد زیادی کشته و قطع عضو و قطع نخاع در پی داشته.حداقل فولکس کشته اینا نداده

          موافقم 0
          مخالفم 0
  18. علی

    ۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (15 ديدگاه)

    من به شخصه خیلی مشتاق بودم نسل جدید R8 به شکلی باشه که حریفاش رو برعکس نسل قبل شکست بده که واقعا هم نسل جدید محشره !!! شتاب 2.6 ثانیه !!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali (CHEVY NOVA

      ۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      به Cvm
      کاملا درست میگی شما
      من و دوستان امریکایی باز منکر نشدیم
      جی ام خطا کرد و چند صد میلیون دلار جریمه شد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. مهدی 911

    ۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (459 ديدگاه)

    بدون تعصب برندگان این درگ ار8 و 911 و amg بودن و بازنه ها ماسل کارهای امریکا ونیسان به عنوان مثال 911 با140 اسب کمتر نسبت به نیسان سه دهم عقب میفته یا بنز با 140 اسب کمتر از وایپر از اون جلوتر میزنه در این درگ جای توربو اس اوراکان و 488 و 675 lt خالی بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. 1A1

    ۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (144 ديدگاه)

    سال بعد با فورد جی تی حال توربو اس همرو میگیریم ناراحت نشین.
    سال بعدشم با کوروت جدید
    امریکن اکسیجن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. علی

    ۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (70 ديدگاه)

    دوج تو پیست بهتر بود من فکر کردم اول اول میشه اما آر هشت جالب بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. (ali (CHEVY NOVA

    ۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (6801 ديدگاه)

    به mehran911
    ببین اون مطلب رو خوندم در مورد فراخوان های امریکایی ها که نوشته بودی
    در کمال صداقت میگم بازم امریکایی ها با این همه فراخوان که نوشته بودی انگشت کوچیکه المان هم نمیشن
    چون این فراخوانها تو سالهای متعدد بوده و سر و صداش هم اندازه رسوایی عظیم فولکس نبوده اونم بخاطر یه مشکل فولکس
    قبول در هر موضوعی که به ماشین امریکایی مربوط بود اون رو بذار اینطور من بیشتر حال میکنم و فشار سنگینی رو که تحمل میکنی رو میبینم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. كوروش

      ۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (1125 ديدگاه)

      رسوایی عظیم فولکس فعلا داره اون رو به بزرگ ترین برند جهان تبدیل می کنه و افزایش مداوم فروش …
      ولی نمی دونم الان دقیقا چی جنرال موتور که یه ماشن می زنه ١٠ تا برند می زاره روش (موکا و رفقا و یا مدل های اپل ….) نمی دونم چند تا امریکایی جدید سوار شدی چون بجز ماسل هاشون سواری اکثر شون دقیقا شبیه به کره ای هاست جز قیمت هم برتری خاصی به اروپایی ها و بعد المانی ها هم ندارند

      در پایان ما طرفدارای خودرو المانی راحتیم چون بعد از درگ ٢٠٠٠ تا کامنت نمی زاریم به فروش وانت هم افتخار نمی کنیم المان انقدر افسانه توی خودرو داره که خودش کلی کتابه خود امریکایی ها وقتی می خوان ادم حسابی شن ماشین المانی می خرند خخخخ

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. arash66

        ۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (433 ديدگاه)

        ایول گل گفتی ….
        خدا وکیلی چه اعتماد به نفسیم دارن … اکثرا طرفدارای امریکایی از ماشین فقط سوپر شارژر ماسل کار میدونن چیه … !

        موافقم 0
        مخالفم 0
  23. رضا

    ۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (90 ديدگاه)

    هلکت که لش بود،پورشه هم خوب رفت.در کل زنده باد آلمان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. reza

    ۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (33 ديدگاه)

    ترسو های بدبخت carrera s آوردن خوب میدونن turbo s اگه بود بازی یه طرفه بود تو درگشون ، جم کنین باو اصلا این درگو قبول ندارم چرا باید r8 قوی ترین مدلش باشع بعد 911 ضعیف ترینش؟؟؟؟؟
    only porsche
    پرچمش بالاس.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. Hamid...Audi

    ۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (712 ديدگاه)

    همانا افراد متعصب (از هر نوعش) مضرترین افراد برای جامعه هستند…
    ایشالا نسل همشون به زودی منقرض میشه و کشورمون پیشرفت میکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. آرش

    ۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (163 ديدگاه)

    تعصب تعصب تعصب…دنیا کلا شوخیه دوستان. به چیزی افتخار کنید که خودتون تو انعقاد و شکل‌گیریش نقش داشته باشین. تعصب به ماه تولد، تعصب به محل تولد و تعصب به نژاد و زبان خنده‌داره، چه برسه به تعصب به برند اتوموبیل و موبایل!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali (CHEVY NOVA

      ۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      به ارش
      درس میگی شما دوست بزرگوار من

      موافقم 0
      مخالفم 0
  27. Saied

    ۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (9 ديدگاه)

    برنده قطعا ٩١١ باید بود اگه توربو اس میومد. اخرت هندلینگ و شتابه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. Saied

    ۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    ایول r8

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. BMW

    ۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (30 ديدگاه)

    سایت محترم پدال
    ، یه سری افراد هستن که تفکرات بچه گانه دارن یا واقعا بچه هستن ، ادم میاد اینجا یاد دبستان دخترانه میفته ، برید خجالت بکشید، هر کس یه ماشینی دوست داره و یه بودجه ، گند زدید به وزن علمی سایت ، جمع کنید خودتونو و ابروی طرفدارهای واقعی و با شخصیت برند خودتونو حفظ کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. کاوه آهنگر

    ۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (432 ديدگاه)

    امیدوارم نیسان برای توسعه و تولید جی تی آرنسل جدید برنامه ای داشته باشه تا علاوه بر شتاب اولیه ، شتاب ثانویه نیز افزایش قابل توجه ای داشته باشه، جی تی آر شتاب اولیه عالی داره و تو این قسمت اول میشه ولی از سرعت 100 کیلومتر به بالا روند شتاب گیری ضعیف میشه و به همین دلیل سوم شد، همین مشکل رو آکورا هم دارد ، nsx تو شتاب اولیه بهتر از مک لارن و آئودی عمل کرد ولی در دورهای بالاتر ضعیف شد و چهارم شد. اگه جی تی آر نیسمو بود احتمالا دوم و یا اول میشد. در هر صورت امیدوارم ژاپنی ها ماشین های خودشون را برای دورهای بالاتر ارتقا بدن ، هر چند که الان هم عالی هستند و سلاطین شتاب اولیه و هندلینگ هستند.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا