چشم اندازهفته نامه

معرفی گران‌ترین خودروهای سال 2017

چندی پیش مطلبی با عنوان ارزان‌قیمت‌ترین خودروهای قابل خریداری در ایالات‌متحده را منتشر کردیم که در آن خودروهای اقتصادی و ارزانی چون میتسوبیشی میراژ و نیسان ورسا حضور داشتند؛ اما در نقطهٔ مقابل این مطلب، گران‌قیمت‌ترین خودروهای قابل خریداری در سال ۲۰۱۷ قرار دارد. در این لیست برخلاف لیست ارزان‌ترین‌ها، خودروهای بسیار جذابی حضور دارند. خودروهایی که بسیاری از آن‌ها نزدیک به هزار اسب بخار قدرت داشته و قیمت‌هایی بین ۹۰۰ هزار دلار تا ۴.۵ میلیون دلار دارند.

۲۰- پانوز Esperante GTR-1 قیمت ۸۹۰,۰۰۰ دلار

panoz-esperante-gtr-1

پانوز GTR-1 خودرویی قدیمی بوده که دوباره تازه شده است. این خودرو برای اولین بار در اواخر دههٔ ۹۰ به‌عنوان یک خودروی کاملاً مسابقه‌ای برای لمانز معرفی شد؛ اما در حال حاضر پانوز نسخهٔ خیابانی و قانونی آن‌را معرفی نموده و سفارشات خرید آن‌را هم می‌پذیرد. این سوپراسپرت مجهز به یک پیشرانهٔ V8 با ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۶۷۷ نیوتن متر گشتاور است.

۱۹- پاگانی هوآیرا قیمت ۱,۰۷۰,۵۰۰ دلار

pagani-huayra-2012-1024-06

با پرداخت کمی بیشتر از یک‌میلیون دلار، می‌توانید مالک یکی از زیباترین و قدرتمندترین هایپرکارهای بازار شوید. پاگانی هوآیرا مجهز به یک پیشرانهٔ V12 با ۷۲۰ اسب بخار قدرت است درحالی‌که توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۳۶۰ کیلومتر در ساعت را دارد.

۱۸- آپولو آرو قیمت ۱,۱۰۰,۰۰۰ دلار

apollo-arrow

شرکت آلمانی گامپرت با مدل آپولو خود معروف شد؛ اما این شرکت در آگوست ۲۰۱۳ اعلام ورشکستگی نمود و پس از انحلال توسط شخصی ناشناس خریداری شد. حال این شرکت مجدداً احیاء شده و نام خود را به اولین محصولش یعنی آپولو تغییر داده است. آپولو پس از تولد دوباره، سوپراسپرت جدیدی بنام آرو را معرفی کرده است که مجهز به یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 بای‌توربو با ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت است.

۱۷- Nio EP9 قیمت ۱,۲۰۰,۰۰۰ دلار

nio-ep9

سوپراسپرت Nio EP9 که توسط چینی‌ها ساخته شده است، یک سوپراسپرت تمام الکتریکی است که ۱۳۴۰ اسب بخار قدرت دارد. این خودرو توانست با زمان ۲ دقیقه و ۱۱ ثانیه، عنوان سریع‌ترین خودروی خودران در پیست Circuit of the Americas را از آن خود کند.

۱۶- مازانتی Evantra Millecavalli قیمت ۱,۲۰۰,۰۰۰ دلار

mazzanti-evantra-millecaval

شرکت ایتالیایی مازانتی حدود پنج سال پیش ابر خودروی Evantra را معرفی کرد. مدل Millecavalli قوی‌ترین و سبک‌ترین نسخهٔ این خودرو است که ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و تنها ۱۳۰۰ کیلوگرم وزن دارد. از این نمونه‌تنها ۲۵ دستگاه تولید شده است.

۱۵- آرش AF10 هیبریدی قیمت ۱,۵۰۰,۰۰۰ دلار

arash-af10-hybrid

آرش ممکن است به‌اندازهٔ کوئنیگ‌زگ، پاگانی و یا دیگر خودروهای این لیست معروف و معتبر نباشد اما این سوپراسپرت بریتانیایی هرگز ضعیف و دست‌وپابسته نیست. AF10 مجهز به یک پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 به همراه چهار موتور الکتریکی است که خروجی کلی ۲۰۸۰ اسب بخار قدرت را ارائه می‌کند. قیمت این نسخهٔ هیبریدی از ۱.۵ میلیون دلار آغاز می‌شود اما می‌توانید نسخهٔ غیر هیبریدی را نیز با قیمت ۴۳۵ هزار دلار خریداری کنید.

۱۴- SCG 003S قیمت ۱,۸۰۰,۰۰۰ دلار

scg-003s

مؤسس و مدیرعامل شرکت SCG آقای «James Glickenhaus» در نمایشگاه ژنو هنگام معرفی سوپراسپرت ۰۰۳S اعلام کرد که این ماشین ۸۰۰ اسب بخار قدرت داشته و با قیمت ۱.۸ میلیون دلار به بازار عرضه خواهد شد. فعلاً از این سوپراسپرت که ادعا کرده می‌تواند رکورد لامبورگینی اوراکان پرفورمانته را در پیست نوربرگ‌رینگ بشکند، تنها ۳ دستگاه ساخته شده است.

۱۳- زنوو TS1 GT قیمت ۱,۸۰۰,۰۰۰ دلار

zenvo-ts1-gt

شرکت زنوو به مناسبت جشن ۱۰ سالگی خود در نمایشگاه ژنو نسخهٔ ویژه‌ای از سوپراسپرت خود را با نام TS1 GT معرفی کرد. این نسخهٔ ویژه که بر اساس همان سوپراسپرت TS1 ساخته شده است، مجهز به یک پیشرانهٔ V8 توئین سوپرشارژ است که ۱۱۶۳ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و خودرو را به حداکثر سرعت بیش از ۳۲۰ کیلومتر در ساعت می‌رساند.

۱۲- W موتورز Fenyr قیمت ۱,۸۵۰,۰۰۰ دلار

w-motors-fenyr-supersport

شرکت W موتورز برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ نخستین محصول خود بنام لایکان را معرفی کرد. سپس این شرکت سال گذشته سوپراسپرت ارزان‌تری را با نام Fenyr رونمایی نمود. این ماشین مجهز به یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 بای‌توربو با ۹۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۲۰۰ نیوتن متر گشتاور است.

۱۱- کوئنیگ‌زگ رگرا قیمت ۱,۹۰۰,۰۰۰ دلار

koenigsegg-regera-2016-02

اگر فکر می‌کنید آگرا خودروی سریعی بود، بدانید که رگرا فصل جدیدی در کتاب سرعت کوئنیگ‌زگ است. این هایپرکار مجهز به یک پیشرانهٔ V8 بای‌توربو در کنار سه موتور الکتریکی است که جمعاً ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت و ۲۰۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند.

۱۰- لامبورگینی سنتناریو قیمت ۱,۹۰۰,۰۰۰ دلار

lamborghini-centenario-2017

از لامبورگینی سنتناریو تنها ۴۰ دستگاه ساخته خواهد شد که هرکدام ۱.۹ میلیون دلار قیمت دارند. این سوپراسپرت منحصربه‌فرد که به خاطر صدمین سالگرد تولد بنیان‌گذار لامبورگینی آقای فروچیو لامبورگینی معرفی شد، مجهز به یک نیروگاه V12 با ۷۶۰ اسب بخار قدرت است.

۹- فراری لافراری آپرتا قیمت ۲,۲۰۰,۰۰۰ دلار (حدودی)

ferrari-laferrari-2017-aper

فراری هنوز قیمت دقیق لافراری آپرتا را اعلام نکرده است اما چیزی که میدانیم این است که درهرصورت این خودروی بسیار گران‌قیمتی است. این هایپرکار ویژه تنها ۲۰۹ دستگاه ساخته خواهد شد و قیمت هرکدام بین ۲ تا ۲.۵ میلیون دلار برآورد می‌شود. در زیر پوستهٔ لافراری آپرتا ۹۵۰ اسب بخار قدرت پنهان شده است.

۸- پاگانی هوآیرا رودستر قیمت ۲,۴۰۰,۰۰۰ دلار

pagani-huayra-roadster

نسخهٔ رودستر پاگانی هوآیرا که به‌تازگی رونمایی شده است، مجهز به همان پیشرانهٔ V12 ساخت AMG است که البته قدرت بیشتری معادل ۷۵۲ اسب بخار و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این در حالی است که پاگانی برای این هیولا قیمت ۲.۴ میلیون دلاری را مطالبه می‌کند.

۷- فراری J50 قیمت ۲,۵۰۰,۰۰۰ دلار (حدودی)

ferrari-j50-2017-1024-01

فراری در ماه دسامبر گذشته سوپراسپرت منحصربه‌فرد J50 را معرفی کرد که بر اساس مدل ۴۸۸ ساخته شده است. این خودرو از یک پیشرانهٔ ۳.۹ لیتری V8 با ۶۹۰ اسب بخار قدرت استفاده می‌کند اما هنوز قیمت دقیق آن اعلام نشده است. تنها ۱۰ دستگاه از فراری J50 ساخته خواهد شد و شایعات نشان می‌دهند که هرکدام قیمتی بین ۲.۵ تا ۳ میلیون دلار خواهند داشت.

۶- بوگاتی شیرون قیمت ۲,۶۰۰,۰۰۰ دلار

bugatti-chiron-2017-02

این شاهکار گروه فولکس‌واگن جانشین ویرون افسانه‌ای است و تنها ۵۰۰ دستگاه از آن ساخته خواهد شد که تاکنون نیمی از این تعداد یعنی ۲۵۰ دستگاه سفارش داده شده‌اند. این هایپرکار مانند ویرون یک نیروگاه W16 را در سینه دارد که البته ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. هر دستگاه از این هیولا ۲.۶ میلیون دلار قیمت دارد.

۵- پاگانی هوآیرا BC قیمت ۲,۶۰۰,۰۰۰ دلار

pagani-huayra-2016-bc-01

هوآیرا BC حتی منحصربه‌فردتر و گران‌تر از نسخهٔ رودستر هوآیرا است. این نسخه که سال گذشته معرفی شد، مجهز به همان پیشرانهٔ V12 اما با قدرت ۷۹۰ اسب بخار است درحالی‌که تنها ۱۲۱۸ کیلوگرم وزن داشته و بسیار سبک است. تنها ۲۰ دستگاه از پاگانی هوآیرا BC ساخته خواهد شد.

۴- Icona Vulcano Titanium قیمت ۲,۸۰۰,۰۰۰ دلار

icona-vulcano-titanium

ولکانو ممکن است شهرت و اعتبار ساخته‌های بوگاتی یا پاگانی را نداشته باشد اما Vulcano Titanium به همان اندازه منحصربه‌فرد است. در زیر کاپوت این اتومبیل یک پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 متعلق به شورلت کوروت ZR1 قرار گرفته است که ۶۷۰ اسب بخار قدرت تولید کرد و آن‌را در ۲.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رساند.

۳- آستون‌مارتین والکیِری قیمت ۳,۰۰۰,۰۰۰ دلار (حدودی)

aston_martin-am-rb_001-2018-1024-01

آستون‌مارتین هنوز برچسب قیمتی هایپرکار موتور وسط آیندهٔ خود را اعلام نکرده است اما شایعاتی نشان می‌دهند که والکیری قیمتی در حدود ۳ میلیون دلار خواهد داشت. این ابر ماشین که با همکاری ردبول ساخته شده است، مجهز به یک نیروگاه V12 بوده و توانایی دستیابی به حداکثر سرعتی حدود ۴۰۰ کیلومتر در ساعت را دارد.

۲- W موتورز لایکان قیمت ۳,۴۰۰,۰۰۰ دلار

lykan-hypersport

هر دو محصول W موتورز که شرکتی اماراتی است در این لیست حضور دارند. لایکان برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ با برچسب قیمتی خارق‌العادهٔ ۳.۴ میلیون دلار معرفی شد. این هایپرکار مجهز به یک پیشرانهٔ ۳.۷ لیتری شش سیلندر خطی بای‌توربو است که با همکاری شرکت آلمانی Ruf توسعه یافته است.

۱- لامبورگینی وننو رودستر قیمت ۴,۵۰۰,۰۰۰ دلار

lamborghini-veneno-roadster

با پرداخت مبلغ عظیم ۴.۵ میلیون دلار که می‌توان با آن یک جزیرهٔ کوچک خریداری کرد، می‌توانید یکی از تنها ۹ دستگاه لامبورگینی وننو رودستر را خریداری کنید. این ابر اتومبیل که بر اساس اونتادور ساخته شده است، از یک پیشرانهٔ ۶.۵ لیتری V12 با ۷۵۰ اسب بخار قدرت سود می‌برد و می‌تواند به حداکثر سرعت ۳۵۵ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. لامبورگینی وننو رودستر نه‌تنها گران‌ترین خودروی لیست ما است که یکی از منحصربه‌فردترین آن‌ها هم هست.

 

منبع: Motor1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۴ دیدگاه‌ها

  1. M4

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (294 ديدگاه)

    یا خدا !!! :(

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهنام طیبی

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      4.5 میلیون دلار برای یک خودرو به نظرم خیلی
      ولی برای یکی که میلیاردها دلار ثروت داره مبلغی ناچیز بحساب میاد.
      به نظرم بوگاتی شیرون با این مشخصات فنی قیمت معقولانه تری داره نسبت به گزینه چهار که زیاد هم شناخته شده نیست .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Tohid Molaey

        ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (57 ديدگاه)

        نویسنده یه اشتباهی انجام داده 4/5 میلیون دلار پول نمونه کوپه مسقف وننو هستش که کلا 3 عدد ازش ساخته شده، نمونه رودستر که 9 دستگاه ازش ساخته شده بیشتر از این حرفاس:5/2 میلیون دلار!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Madjid

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      لامبورگینی وننو ، ۴.۵ میلیون دلار … .
      این است قدرت لامبورگینی … .
      افتخار ایتالیا و خودروسازی جهان …

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. KING 918 (محمدرضا)

        ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (2493 ديدگاه)

        که چی مجید جان …..
        هرچی گرون تر بهتر ؟؟؟؟؟؟؟؟
        تنها ماشین های این لیست که ارزشش رو داشت بوگاتی و رگرا بود …………….
        باقی حیف پول بودن ………….

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Madjid

          ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          کسایی که پول دادن و سواری این ماشین ها رو تجربه کردن باید بگن پولی که دادن حیف بود یا نه…..
          من که تا حالا نشنیدم کسی از خریداران وننو ، یا رونتون ، یا سستو المنتو و سنتناریو بگن حیف پولی که دادیم.
          لونا باید بگن ، نه من و شما که هیچ چی از این ماشین ها جز ۲ تا عکس و ۳ تا عدد بلد نیستیم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. بهنام طیبی

          ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          وقتی ثروتی مانند بیل گیتس داشته باشی همه خودروهای این لیست هم خریداری کنی عین خیالت نیست.
          من شخصا پول ماشین زیاد نمیدم ولی اگه 86 میلیارد دلار ثروت داشتم چی؟؟؟؟؟
          واقعا نمیدونم چی بگم
          چون همچین ثروت افسانه ای ندارم و تواون شرایط قرار نگرفتم
          درود ب مجید عزیز

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Madjid

          ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          درود بر شما دوست گل.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Ferrari zonda TDF

        ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (479 ديدگاه)

        داداچ
        لافرراری آپرتا 6/8میلیون دلاره تازه 200تا ازش میسازن.
        لامبو بدبخت آگه از یه ماشین200تا بسازه باید 2میلیون دلار قیمت بیشتر روش نذاره چون رو دستش میمونه.
        از وننو 9تا ساخت 4میلیون قیمت گذاشته روش.
        فرراری لافرراری آپرتا 6/8میلیون دلار…

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Madjid

          ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          داداچی این آمار و قیمت ها رو از کجا پیدا میکنی !!!؟؟ ????
          اینجا نوشته 2 تا 2.5میلیون دلار .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Ferrari zonda TDF

          ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (479 ديدگاه)

          http://www.pedal.ir/فراری/لافراری-اسپایدر/
          5/8میلیون دلار بود
          ببخشید دیگه
          منبع آمارها و حرفای من پداله مجید خان مغلطیان پور

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Madjid

          ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          منبع من هم پدال. ???
          همین بالا رو بخون…
          اونی که شما میگی مزایده بوده ، داستانش فرق میکنه آدامس جویده شده ی سر الکس فرگوسن رو هم به مزایده گذاشتن 200 هزار دلار ???
          .
          بد نیست در مورد معنای لغوی مغلطه کردن هم یک نگاهی به فرهنگ لغت بندازی تا بدونی کجا ازش استفاده کنی. ???

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. بنزما

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (505 ديدگاه)

      پس بنز project کوووو

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. amin

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (46 ديدگاه)

      فقط زنوو نمی دونم چرا ولی خیلی خوشم میاد ازش

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. Ferrari zonda TDF

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (479 ديدگاه)

      دوستان عزیز.
      لافرراری آپرتا که نوشته حدودی قیمتش 6/8میلیون دلاره
      برید حالشو ببرید

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Ahmad

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1170 ديدگاه)

    خدایا این انتهای آرزوی ماست تا اجازه دهی از نزدیک یک یا چند تا از این زیبارویان را زیارت کنیم.
    ایول به آرش .
    من از ته دل همشونو دوست دارم .مخصوصا فراری ها لامبو و پاگانی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. امره Emrah

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (162 ديدگاه)

    دچار یاٰس فلسفی شدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. علي

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (848 ديدگاه)

    این جمله خیلی معنی داره : (((آرش ممکن است به‌اندازهٔ کوئنیگ‌زگ، پاگانی و یا دیگر خودروهای این لیست معروف و معتبر نباشد اما این سوپراسپرت بریتانیایی هرگز ضعیف و دست‌وپابسته نیست. )))

    متعصبین خودروهای اینگلیسی تحویل بگیرن ?
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. آریا

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (80 ديدگاه)

    بجز بوگاتی و پاگانی و کونیگزگ بقیشون بیشتر جنبه کلکسیونی دارن و از لحاظ فنی به پای شیرون و آگرا rs نمیرسن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سینا

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (347 ديدگاه)

      ,والکری ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. سامان اذری

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    ولکانو با موتور کوروت 670 اسب بخاری
    چرا باید از بوگاتی شیرون گرونتر باشه ؟؟؟
    مثل این یه هواوی با حافظه 16 گیگ و دوربین 13 مگاپیکسلی از ایفون 7 پلاس گرونتر باشه
    ???

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهنام طیبی

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      مقایسه ات خیلی باحال بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Tohid Molaey

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (57 ديدگاه)

      چون بدنه این خودرو از تیتانیوم خالص هستش
      تیتانیوم از گرون ترین فلزات دنیاس.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ghost

        ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (193 ديدگاه)

        خوب از تیتانیوم نزنه مجبورش کردن مگه موتور کوروت روشه یه خودرو 90.000 دلاری

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. Mclaren (F1-650s-570s-675LT-P1)Mc

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1116 ديدگاه)

    جالبه دوستان به قیمت گذاری پورشه و مکلارن ایراد میگیرن….باید بگم منصف ترین و خوش قیمت ها محصولات پورشه و مکلارن هستن… به راحتی خیلی از این میلیون دلاری های این لیست رو مچاله میکنن :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ferrari

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      فقط لافراری اپرتا و J50

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. بهنام طیبی

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      پورشه واقعا نسبت به ساخت و کیفیتش قیمتش خوبه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. دوچرخه سوار

      ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (182 ديدگاه)

      احست . نظر منم همینه . البته بوگاتی واقعا ارزشش رو داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. امیرحسین

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (5 ديدگاه)

    بوگاتی w16 هست نه w12

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Tohid Molaey

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (57 ديدگاه)

    همچینم قابل خریداری نیستن،چون این خودروها (حداقل برندهای معروف و جا افتاده به جز بوگاتی)قبل اینکه تو نمایشگاه معرفی بشن توسط ثروتمندان و دلال ها سفارش داده میشن و الان اگه بخوای فراری و لامبورگینی های این لیستو بخری نمیتونی مگر اینکه از کسانی که قبلا سفارش دادن و تحویل گرفتن به دو برابر قیمت بخرن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Madjid

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    ماشین هایی که در این لیست بیشتر دوست دارم داشته باشم.
    ۱. لامبورگینی وننو
    ۲. لامبورگینی سنتناریو
    ۳. کوئنیگ زگ رگرا
    ۴. بوگاتی شیرون
    ۵. فراری لافراری آپرتا
    ۶. پاگانی هوآیرا
    ۷. استون مارتین والکایری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Tohid Molaey

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (57 ديدگاه)

    تو این لیست دوتا ماشین جا افتاده:
    مکلارن P1،پورشه 918?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Tohid Molaey

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (57 ديدگاه)

      چون قیمت این دوتا خودرو از پانوز بیشتره،میتونین سرچ کنین

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ahmad

        ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (1170 ديدگاه)

        دوست عزیز اگه یه نگاه به سرخط بندازی گفته گرانترین خودروهای 2017 .
        میبینی که لافراری معمولی هم تو لیست نیست.درضمن ماشینهای میلیون دلاری زیادی تو دنیا وجود دارن که تو این لیست نیست

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Tohid Molaey

          ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (57 ديدگاه)

          بله حرف شما درسته ولی تو لیست لیکان و ونوو رو هم آورده که واسه 2017 نیستن و همشون قبل از رونمایی پیش خرید شده بودن?

          موافقم 0
          مخالفم 0
  12. moein

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (856 ديدگاه)

    به نظر من قیمت اکسر این ماشین ها مواقعا برای رو کم کنی و مام میتونیم ماشین گران بفروشیم بود خیلیهاشون نه برند داشتن و نه اصالت جالب تر از اون هم خیلی هاشون هیچ رکوردی توزندگی و شرکت شون ندارن به غیر از قیمت مسخرشون
    ماشین به رانندش ماشینه نه به چیزی که سوار میشی
    به دوستان خودم توصیه میکنم با هرچی دارید حال کنید
    رانندس که ماشینو میسازه نه ماشین

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. moein

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (856 ديدگاه)

      اکثر ببخشید این کروم بوکی که دستمه کیبوردش کلماتش روسیه ببخشید

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. 100tar

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (24 ديدگاه)

    کلا به نظرم ماشینای موتور عقب پرفرمنس خوبی نداره
    عشق است ماشینای موتور جولوی امریکایی مثله وایپر و کوروت و موستانگ و کامارو.
    از تو این لیستم فقط لافراری دلمو برده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Carbonado Aventador

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      کسی که یه تزی رو میده باید خیلی اطلاعات کامل و قوی ای داشته باشه که بتونه از حرفش دفاع کنه!!!
      حالا با این تفاسیر میخوام بدونم علت اینکه ماشین های موتور عقب خوب نیست رو بدونم..؟؟؟!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ghost

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (193 ديدگاه)

      جنرال موتورز می خواد کوروت موتور میانه کنه بعد ایشون میان میگن موتور جلو بهتره :D

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. حميد

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    یکی از یکی بهتر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. shirko.merceds benz

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (200 ديدگاه)

    لامبو و بوگاتی ???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. mohammadreza

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (870 ديدگاه)

    کشتاور رگرا 2000 نیوتن متره
    حرفی برای گفتن باقی نمیمونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. peyman

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2029 ديدگاه)

    خدایا تو دنیا چیا درست میکنن??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. Abbas us.c

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (269 ديدگاه)

    وای خدا اصن موندم کدومو انتخاب کنم

    که امشب تو خوابم بیاد????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. خسرو

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    میگن دروغ هر چی بزرگترباشه … غیراز 7-8 تاشون بقیه به تومن باشن معقول تره/هلاک اون 20-پانوز و 4-ولکانو با 2/800 میلیون دلارشدم/پولدارهارو چیزدیگه فرض کردن اینا/مثل منصوری که بوگاتی تحویل میگیره و قاطر پس میده-ومیگه اگه در مورد قیمت سوالی دارین سراغ منصوری نیاین ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ahmad

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (659 ديدگاه)

      پرچم منصوری بالاست…

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Tohid Molaey

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (57 ديدگاه)

      اصولا شرکت های دست ساز کوچک با ساختن خودروهای دست ساز مثلا همین ولکانو،پانوز،زنوو،آرش،SCG،آپولو آرو،مازنتی و … قصد رقابت با هایپر کارها و سوپر اسپرت هارو ندارن،بلکه اینا بازار مخصوص خودشونو دارن ،این شرکتا شاید سالی 10دستگاه هم خودرو نسازن،چون در توانشون نیست،کسایی هم که اینارو میخرن اکثرا کلکسیونر هستن و تو گاراژشون حداقل 10تا ماشین معروف دارن نه این که طرف فراری و لامبورگینی رو بذاره کنار و بیاد اینارو بخره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Tohid Molaey

        ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (57 ديدگاه)

        ضمنا تو سال های گذشته شرکتای دست ساز کوچک زیادی بودن ولی اکثرا ورشکسته شدن شاید خودروهای این لیست هم به سرنوشتشون مثل اوا بشه،
        اگه آرشیو پدالو نگاه کنین خیلی خودروهای دست ساز میبینین که چندسال پیش معرفی شدن و حتی به مرحله تولید هم نرسیدن

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Tohid Molaey

          ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (57 ديدگاه)

          مطلب دیگه این که خیلی از شرکتای کوچیک سود نمیکنن بلکه درآمد اصلیشمون ساخت قطعات برای شرکتای دیگه هست،تو تولید هم با احتیاط میرن جلو مثلا همین مازنتی اوایل سالی 3 الی 5 تا خودرو میساخت.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  20. Saied

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    باید برند هایه ایتالیایی رو با ارزش ترین برند هایه دنیا معرفی کرد. زیرا مردم واسه ماشین هایی که میسازن حاضرند مبلغ هایه نجومی پرداخت کنن.
    واسه من پاگانی از لحاظ زیبایی یه اسطوره هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. ماسل

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2417 ديدگاه)

    به نام خدا
    سنتناریو
    والسلام علیکم و رحمت الله

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. حمیدرضا

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    ماشینای این لیست به این علت گرونن که همگی خاصن نباید به خاطر موتور مشابه یا سرعت با باقی خودروهای تولید انبوه مقایسه بشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. سهيل

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (138 ديدگاه)

    بیاین ماهم یکی درست کنیم ۳ میلیون دلار بفروشیمش ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. Saied

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    جالب اینجاست که با احتساب دلار ۴ هزار تومان مبلغ لامبورگینی وننو به ١٨.۵ میلیارد دلار میرسه که نگارنده میگه با این پول میشه یه جزیره کوچیک خرید.
    ولی تو پایتخت با این پول میشه یه پنت هوسه خیلی معمولی خرید.
    ایران جایه واقعا عجیبیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهنام طیبی

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      18.5 میلیارد تومن ن دلار
      قیمت دلار هم 3750 تومن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. رسول

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اول پاگانی بعد بوگاتی بعد کوئنیگ زگ بیشتر از طراحی مقایسہ کردم موتور ننشستم پشتشون ولی بوگاتی با قدرتی کہ زدہ و تعادلی کہ توی سرعت بالا دارہ حتما بہترہ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. دوچرخه سوار

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (182 ديدگاه)

    بوگاتی عالیه …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. Parsa $#

    ۲۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بوگاتی با اون همه سرعتش چقدر‌پولشه. بعد وننو چقدر .اصلا ارزش داره انقدر به خاطر وننو پول داد در حالی که با کمترش میتونی صاحب سریعترین خوردورهای جهان مثل بوگاتی با رگرا شد. اگر به قیافس به نظرم فنیر بهترشه تازه سرعتشم بیشتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. Yasin

    ۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    خودرو سازان فقط المانی ها
    خودرویی مثل بوگاتی سال 2001 به بازار عرضه شد سرعت اون زمانش 4.7 کیلومتر بر ساعت
    الان سال 2017 و هنوز لامبورگینی از 355 کیلومتر بر ساعت نگذشته
    مشخصات ماشین مهمه ن قیمت
    چون دلیل نمیشه ماشینی که تو سقفش الماس کار گذاشتن بهتر باشه
    فقط فقط بوگاتی
    شاهکار المان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. علیرضا

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چرا مک لارن و رولزرویس تو این لیست نیستند؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. Sepanta

    ۲۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (47 ديدگاه)

    4.5 میلیون دلار !! وننو به زبان ایتالیایی یعنی زهر . اسم مناسبیه ! حدود 14 میلیارد تومن ! ولی خدایی زیاده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا