چشم اندازسایر خودروهای آسیاییسایر خودروهای آمریکاییسایر خودروهای اروپایی

نمایشگاه شیکاگو 2012

نمایشگاه بین‌المللی خودروی شیکاگو، امسال صد و چهارمین سالگرد خود را جشن گرفت. اتوشوی شیکاگو که اولین نمایش خودروهایش را در سال ۱۹۰۱ میلادی برگزار نمود، اگرچه یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های جهانی است اما مدت‌هاست که با یک مشکل اساسی روبرو بوده و هست؛ و آن هم سایه سنگین اتوشوی دیترویت بر اوست.

این مدت بسیار کوتاه مابین زمان برگزاری دیترویت و شیکاگو – که معمولا کمتر از یکماه است – شاید برای برخی خودروسازان اروپایی و آسیایی چندان به صرفه نباشد تا همان هزینه‌های بالایی که در دیترویت داشته‌اند را دوباره در شیکاگو خرج کنند یا مدلی کاملا جدید را ارائه دهند، اما درعوض آمریکایی‌ها را همچنان در صحنه این نمایش باقی می‌گذارد.

اما درب‌های نمایشگاه امسال، پس از اتمام روزهای هشتم و نهم فوریه که تنها مختص رسانه‌ها بود، از روز جمعه دهم فوریه (۲۱ بهمن ماه) لغایت یکشنبه نوزدهم فوریه (۳۰ بهمن) در ایالت ایلی‌نویز و در شهر شیکاگو بر روی عموم بازدیدکنندگان گشوده شد.

هزینه بلیط های امسال نیز ۱۱ دلار برای بزرگسالان و ۷ دلار برای خردسالان ۷ تا ۱۲ سال و همچنین افراد بالای ۶۲ سال بود.

از آنجایی توضیح اکثر مدل‌های موجود در نمایشگاه را یا در اتوشوی دیترویت و یا به صورت مجزا در قسمت اخبار سایت آورده‌ایم، اینبار از شما دعوت می‌کنیم تا به دیدن تصاویر منتخب شیکاگو ۲۰۱۲ از نگاه رسانه‌های مختلف جهان بنشینید . . .

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. نوید (6*6)

    ۱۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    واقعا نظر خاصی نمیشه داد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. نوید (6*6)

    ۱۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    چرا میشه
    اون کانسپ کیا خیلی خوشکله

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا