چشم اندازطراحی

کلکسیون برترین تبلیغات خودرویی

ضامن یک فروش خوب ، تبلیغ خوب است!

برای تولید هر محصول، ابتدا نیازهای بازار به آن سنجیده می‌شود و اگر کالایی خریدار نداشته باشد، قاعدتا تولید هم نمی‌شود!

اما آیا وجود همه وسایلی و تجهیزات مختلفی که در محل کار یا منازل با آنها سروکار داریم، واقعا ضروری است؟ مسلما خیر. اگر پاسخ شما نیز به این سوال منفی است به ما بگویید پس چرا برخی از آنها خریداری کرده‌ایم؟! جواب ما یک چیز است: احتمالا بخاطر جـــادوی تبــــلیغــــات . . .

زندگی روزمره ما سرشار از اشیای مختلف کوچک و بزرگی شده که اگرچه برایمان ضروری نیستند اما در صورت فقدانشان احساس ناراحتی یا حتی دلتنگی داریم و گاهی اوقات نیز زندگی بدون آنها برایمان ممکن نیست! یکی از عوامل تاثیرگذاری که این احساس را روزبه‌روز در ما تقویت می‌کند، صنعت تبلیغات است.

معروف است که می‌گویند اگر تبلیغتان خوب باشد، فروش کالایتان حتمی است. این جمله را می‌توان اینگونه نیز تفسیر نمود که مهم نیست خریدار به کالای شما واقعا نیاز دارد یا خیر؛ مهم آن است که این احساس نیاز را – حتی بصورت کاذب – در وی ایجاد کنید!

در صنعت خودروسازی نیز تبلیغات جایگاه خاص و ویژه‌ای دارد که اگر هوشمندانه از آن استفاده شود، تبعات بسیار مفیدی باخود خواهد داشت. اما هوشمندانه به چه معناست؟! اگر بدنبال جواب سوالتان هستید، پیشنهاد می‌کنیم تصاویر زیر را ببینید . . .

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. سهیل 222

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (15 ديدگاه)

    فوق العاده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امیررضا هجرت

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    ممنون از زحمات شما عزیزان موفق پیروز باشید

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا