چشم اندازمسابقات

گزارش پدال از مسابقات درگ 10 آذر 91

اختصاصی پدال: ستاره ی مسابقات ۱۰ آذر تیم ۴G TUNER  بود . تیمی متشکل از میتسوبیشی های تقویت شده ، که توسط ابوالفضل مرادی ( از تیونرهای شناخته شده ی در زمینه ی تقویت انواع خودروهای ژاپنی ) بسته شده است .

تیم ۴G TUNER

مسابقه امروز سومین مرحله از مسابقات قهرمانی سال بود که زیر نظر هیات اتومبیل رانی و موتور سواری استان تهران برگزار شد . تعداد شرکت کنندگان در این دوره افزایش یافته بود اما تعداد تماشاگران با توجه به هوای خوب امروز کمتر از چیزی بود که پیش بینی می شد که دلیل آن را می توان در مواردی همچون ، فاصله ی کوتاه زمانی دو مسابقه ی اخیر و کمبود امکانات رفاهی جستجو کرد . اما با این حال مسابقه ی امروز چیزی از جذابیت کم نداشت . در این دوره همانند دوره ی قبل ، ابتدا همه ی کلاس ها تایم اول خود را ثبت کردند و سپس تایمگیری دوم انجام شد .

###  کلاس سوپرGT  ###

لنسر سفید مقام سوم با زمان ۱۲.۶۱ ثانیه / لنسر نقره ای مقام اول با زمان ۱۱.۷۹ ثانیه

مهمترین اتفاقات مسابقات ۱۰ آذر در کلاس سوپر GT رخ داد . در این گروه به نظر می رسید که رقابت میان دو خودروی پانامرا توربو (  مسعود علیزاده ) و مرسدس بنز CL63 AMG ( مهدی جواهری ) باشد اما با ورود میتسوبیشی های لنسر ۴G TUNER همه ی معادلات به هم ریخت . این دو خودرو چنان درسی به این خودروهای گرانقیمت دادند که تا مدت ها در ذهن باقی خواهد ماند . در تایمگیری اول هرکدام از مدعیان در این کلاس با خودروهای دیگر این گروه برروی خط استارت قرار گرفتند اما تایمگیری دوم بود که صحنه هایی به مراتب جذاب تر  به همراه داشت . در نوبت دوم پانامرا توربو با رانندگی مسعود علیزاده  و میتسوبیشی لنسر نقره ای رنگ با رانندگی برنارد عیوضی روی خط استارت قرار گرفتند . نتیجه این مسابقه قهرمان مسابقات ۱۰ آذر در کلاس سوپر GT را مشخص می کرد . با سبز شدن چراغ میتسوبیشی لنسر مثل گلوله شلیک شد و پانامرا شوکه شده برروی خط استارت ماند و شاهد هنرنمایی رقیبش شد . اما این پایان کار نبود چرا که لنسر توانست با طی کردن مسافت ۴۰۰ متر در زمان ۱۱.۷۹ ثانیه رکورد این کلاس را که در اختیار پانامرا بود تصاحب کند و این بود پایان عصر پانامرا در مسابقات درگ ! پس از این مسابقه راننده ی پانامرا برای اینکه نشان دهد ماشینش چیزی از لنسر کم ندارد ، اقدام به تایمگیری نمایشی به صورت انفرادی نمود که توانست  زمان ۱۱.۸۱ ثانیه را به ثبت برساند .

اما درگ جذاب دیگر در کلاس سوپر GT میان CL63 AMG جواهری و لنسر سفید رنگ بود . مسابقه ای که لنسر با برتری در آن و ثبت زمان ۱۲.۶۱ ثانیه نشان داد که می توان با یک تیونینگ اصولی و حرفه ای خودرویی بهتر از یک محصول روز تا دندان مسلح و مدرن تهیه کرد . جواهری که ماشینش را در عقب به لاستیک های مخصوص مجهز کرده بود آماده بود تا به زمانی بهتر نسبت به مسابقات ۲۶ آبان دست پیدا کند اما در این امر ناکام ماند و نتوانست زمانی بهتر از ۱۲.۶۴ ثانیه ثبت کند .البته به این نکته باید اشاره کرد که مرسدس جواهری فضای لازم برای گرم کردن لاستیک های جدیدش را در اختیار نداشت .

از دیگر خودروهای حاضر در این کلاس میتوان به تویوتای قرمز با ظاهر متفاوت ، نیسان آلتیما و پراید بنفش رنگ اشاره کرد .

###کلاس GT ###

در این کلاس نیز تعداد خودروهای شرکت کننده افزایش یافته بود تا دیگر صرف حضور در مسابقه برروی سکو نروند . در این گروه مزدا توربو ، تویوتا کرولا ، میتسوبیشی اوو ۴G TUNER ، آئودی TT ، گلف و پژوهای تقویت شده توسط حسین حجتی حضور داشتند . مزدا توربو که برای دفاع از عنوان قهرمانی آبان ماه آمده بود رقیبانی سرسختی را پیش رو داشت اما سرانجام توانست با زمان ۱۴.۱۶ ثانیه این عنوان را دوباره تکرار کند . در طول مسابقه از میتسوبیشی اوو با توجه به عملکرد هم تیمی هایش در کلاس سوپر جی تی انتظار بیشتری می رفت . این خودرو که به نظر می رسید با وجود نقص فنی مسابقه می دهد توانست با زمان ۱۴.۵۱ ثانیه در رتبه ی دوم قرار گیرد . تویوتا کرولا نیز با زمان ۱۴.۷۹ ثانیه در این کلاس به مکان سوم دست پیدا کرد .از دیگر موارد قابل توجه عملکرد دور از انتظار  تیم حسین حجتی با سه ماشین پژو و آئودی TT در این کلاس بود .

### کلاس ۶و۸ سیلندر اتمسفریک ###

خودروی نخست کلاس ۶و۸

کلاس ۶و۸ اتمسفریک و بازهم تقابل آلمانی ها با آمریکایی ها . این بار آمریکایی در غیاب نماینده قدرتمند و قهرمانش بیوک آبی رنگ نتوانستند به عملکرد قابل توجهی دست پیدا کنند و در نبرد با آلمانی ها مغلوب شدند . در این دوره کارن مگردومیان با خودرویی متفاوت از دوره ی قبل شرکت کرده بود اما این خودرو تنها در ظاهر تفاوت داشت و موتور ب ام و قبلی را در زیر هود خود می دید . کارن با این اتاق E30 توانست با زمان ۱۳.۶۹ ثانیه مقام نخست را در غیاب رقیب اصلی آمریکایی اش تصاحب کند .

###کلاس ریس استریت###

اولین مسابقات دور اول و دوم زمانگیری مختص به این کلاس بود . مسابقه ی افتتاحیه ی امروز میان مدعیان این کلاس ، پراید حسین حجتی و گلف محمد رفان ، مهمترین مسابقه در این کلاس بود . پراید حجتی توانست با زمان ۱۵.۰۶ ثانیه گلف رفان با زمان ۱۵.۲۷ ثانیه را پشت سر بگذارد . اما این نتیجه برای هر دو ماشین در تایم گیری دوم تغییر کرد و هر دو با بهبود زمان های خود توانسنتند برروی سکو بروند بطوریکه حسین حجتی توانست با زمان ۱۴.۸۷ ثانیه جایگاه اول را به نام خود ثبت کند .

در پایان گزارش جا دارد ضمن عرض خسته نباشید به مسئولین محترم برگزاری مسابقات از شما همراهان همیشگی پدال به خاطر کم و کاستی های موجود در گزارش پوزش بطلبم .

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدرضا ریاضی

محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو

مطالب مشابه

‫۴۷ دیدگاه‌ها

  1. amir

    ۱۱ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (11 ديدگاه)

    فیلم یادتون رفت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hesan

      ۲۰ آذر ۱۳۹۱
      سوابق: (484 ديدگاه)

      Ajab.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سعید

      ۶ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1484 ديدگاه)

      جای من اونجا خالیه

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. Kurosh

    ۱۱ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (310 ديدگاه)

    بسیار عالی، و جا دارد به رسم تلافی ما نیز از سایت و دست اندر کاران عزیزتان تشکر کنیم… .!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. peiman09

    ۱۱ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (134 ديدگاه)

    ویدیو لطفا اگه ممکنه .. ممنون میشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ....

    ۱۱ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (122 ديدگاه)

    ین اه اه جی تی آر نیومد مازاراتی هم نیومد به غیر
    از پورشه و بنز دیگه ماشین با حالی نیومده بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. pourya

    ۱۱ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظرم جنسیس کوپه میتونه حال همه رو بگیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مسی

      ۱۱ آذر ۱۳۹۱
      سوابق: (269 ديدگاه)

      نخیر … اگر رانا بیاید … حال همه رو میگیره!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. MAHDI

      ۱۱ آذر ۱۳۹۱
      سوابق: (11 ديدگاه)

      آره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. jalal

    ۱۱ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چرا باید 6 هزار تومن پول بدیم بریم وایسیم پشت حصار و نرده مسابقاتو ببینیم؟
    اونم تو خاک و خل!!!!
    واقعا باید تاسف خورد واسه اینکه ذره ای واسه مردم ارزش قائل نیستن و فقط فکر جیب خودشونن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مکس پین

      ۲۶ دی ۱۳۹۱
      سوابق: (5 ديدگاه)

      من که هیچ موقع پول نمیدم از بیرون نزدیک ترین فاصله پیدا مکنم میبینم چه خبره مگه نه صندلی داره نه شیر اب نه دستشو….و……کلا هیچی نداره یه مش ماشین نابود هم میان اونجا برا ما فقی بیچاره ها قیافه میگیرن همون نفر اول اینا بره درگ امریکا کانادا نابود میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. amin

    ۱۱ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (204 ديدگاه)

    واقعا میتسوبیشی ها حریف میطلبند…
    شاید یک دهم پانامرا یا بنز قیمت داشته باشن…
    مازراتی هم کاری از پیش نمیبره…
    جنسیس که دیگه ابدا…
    حیف که قیافه ی جذابی ندارن
    ولی میتسوبیشی همیشه دوست داشتنیه…

    موافقم 1
    مخالفم 0
  8. امیر صدرا

    ۱۱ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    واقعا ارزشی که برای تماشا گران قائل شدند، از ارزشی که برای متکدیان قائل می شن کمتر بود… پشت نرده، سرپا، توی گرد و خاک و از فاصله دور. برای من واقعا لذتش کم شد سر این مسائل… بعد هم که نذاشتند بریم از نزدیک اتومبیل های شرکت کننده ها رو ببینیم. مثل گوسفند نذاشتن وارد محوطه شیم و گیت رو بستند، با بدترین رفتار ممکن. ولی جدای همه این حرف ها، خیلی خوشم اومد Lancer عرض ادبی به Mercedes-Benz کرد… راننده نسبتا محترم بنز به قدری بهش برخورده بود که وقتی از پیست داشت خارج میشد، من که هیچی داشتم زیر می شدم، به بقیه دوستان هم حسابی گرد و خاک پاشید و رفت… دوست عزیزِ مثلا جزو قشر برتر، شعور هم در کنار پول داشتن به درد می خوره. جنبه باخت داشته باش!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. alireza s

      ۱۲ آذر ۱۳۹۱
      سوابق: (71 ديدگاه)

      واقعا باهات موافقم!
      تازه پشت میله ها که خوبه اون موقع اون جا هم جا نبود!ما روی تپه های کوپک وایسادیم!
      یه سوال مگه صندلی گذاشتن کلا چقدر میشه!!!؟؟؟؟؟؟
      یعنی این کار هم نمی تونیم بکنیم.
      من که به شخصا فقط صدای ماشین ها را شنیدم و گپ زدن با دوستان رو ترجیح دادم!تازه از پارکینگش که تویوتا سوپرا ها و غیره بودند بیشتر لذت بردم!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مسی

      ۱۳ آذر ۱۳۹۱
      سوابق: (269 ديدگاه)

      اون اگه شعور داشت !!! دیگه بنز نداشت …

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. سعید

      ۱۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (481 ديدگاه)

      واقعا باهات موافقم
      شعور و جنبه هم خوب چیزیه وااالا…
      برای مسئولان هم واقعا متاسفم واسه همینه که صد سال عقب موندیم واسه همینه که رشد نمی کنیم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. koorosh

    ۱۱ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (99 ديدگاه)

    میتسوبیشی سفیده ترکوند cl 63 ابی رو سوسک کرد من جای بنز بودم میفروختمش میرفت . صدای تراکتور میداد . مزدا 323 توربو هم که سلطان بود audi tt رو ترکوند رفت. ماشین فقط ژاپنی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. میلاد

      ۱۲ آذر ۱۳۹۱
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود.نمیشه لنسر رو با CLمقایسه کرد.تو این که لنسر با این همه که از بنز قدیمی تره وارزانتره.سریع تر هست شکی نیست.ولی اون بنز باید برهبا همکلاس خودش مسابقه بده.با مازراتی.با 911.با رولزرویس.لنسر وزنشم از بنز کمتره.اینجا چیش رو حساب و کتابه که مسابقش باشه.لنسر باید با مرسدس بنز C63 AMG مسابقه بده.یا با A45 AMG.V8

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. amir

        ۱۳ آذر ۱۳۹۱
        سوابق: (1 ديدگاه)

        آفرین میلاد حرف حسابی زدی
        میرن یه ماشین سنگین وزن رو با یه ماشین سبک وزن میزارن تو یک کلاس

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. koorosh

        ۱۵ آذر ۱۳۹۱
        سوابق: (99 ديدگاه)

        حال چرا میزنین من که دعوا نکردم . فقط گزارش دادم همین . غلت کردم/ بی عقلی کردم/ جوونی کردم

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. AMIN

        ۲۶ آذر ۱۳۹۱
        سوابق: (204 ديدگاه)

        عزیزم اگه لنسر سبک وزنه، حجم موتورشم کمتره… و در ضمن درگ تو کشورهای دیگه هم هر دو ماشین از یه کلاس نیستن… مثلا موستانگ با چروکی… خوب مهم اینه که چه خروجی از ماشین میگیرن…(که تون آپ موتورهای میتسوبیشی واقعا بالاست) و اینکه اینم بگو قیمت مرسدس چندین برابر لنسر هست!!!
        البته تو استایل و نوآوری واقعا کم ماشینی بتونه به مرسدس برسه…

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. slr722

    ۱۱ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (1347 ديدگاه)

    بچه ها یه سوال دارم فقط خواهش میکنم اگه میدونید جواب بدید…

    ما تو ایران slr mclaren داریم.یا قبلا داشتیم.؟؟؟؟؟

    فقط بنز SL سال 2007 اشتباه بh اون نگیرین چون خیلی شبیه به هم هستن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Baback

      ۱۴ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      یه دونه نقره ای گذر موقت واسه علی عظیمی بود که بعد دو بار تمدید رفت و مثل اینکه یکی دیگه هم گذر بوده ولی خیلی کم مونده تو ایران

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. رهام

    ۱۲ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (186 ديدگاه)

    واقعا عالی بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. حسام

    ۱۲ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    slr722===>بله دوست عزیز SLR تو ایران اومد بطور موقت چند سال پیش که مجله ماشین هم ازش گزارش تهیه کرد که البته مدل 722 نبود…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. peiman09

    ۱۲ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (134 ديدگاه)

    slr 2007 پلاک شده داریم .. اینجا هر چیزی ممکنه فقط شما پولش داشته باش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. arshiabfm22

    ۱۲ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (19 ديدگاه)

    ببینم خانوما رو هم راه می دن یا شبیه فوتبال ایران،نه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سید علیرضا سیادتی

      ۱۳ آذر ۱۳۹۱
      سوابق: (29 ديدگاه)

      خوشبختانه در این مورد ورود بانوان برای دیدن مسابقه آزاد است.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. حسام

    ۱۳ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    بله دوست عزیز دیدنش برای همه آزاده
    برای دیدن فیلم های مسابقه به اپارات پروفایل اپارات من برید
    http://www.aparat.com/hessam72

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. moein

    ۱۳ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چرا از برد پنتیاک از باکستر عکس نزاشتین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. arshiabfm22

    ۱۳ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (19 ديدگاه)

    چه جوری یه لنسر تونسته اون benz و porshe غول رو سوسک کنه!؟!؟! یا یه مزدا audi رو؟!؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. vahid

    ۱۳ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (86 ديدگاه)

    عزیزم اولا” porshe نه و porsche.ثانیا مدلهای Boxter,Cayman,Cayenne,Panamera مدلهای مسابقه نیستند.و اتفاقا” اصلا” به درد درگ نمی خورند.چون شتاب متوسط همشون از 5 تا 7 ثانیه است. خودروی درگ باید سریع به حداکثر سرعتش برسه ولو اینکه این حداکثر سرعت کم باشه.و باید بگم که لنسر خیلی شتابش بالاست.درسته که یه پانامرا روی کیلومترش تا 330 هست ولی زمان لازمه تا به این سرعت برسه و تو این زمان لنسر با شتاب استثناییش درگو میبره.راستی من خودم 12 ساله طرفدار پورشه هستم.از اول تا الان ماشیناشو میشناسم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۱۴ آذر ۱۳۹۱
      سوابق: (20 ديدگاه)

      محض اطلاع شتاب همه ی محصولات پورشه که نام بردی بین 5 تا7 نیست بعدشم این پورشه پانامرا که درگ انجام داده مدل توربو بوده که شتاب صفر تا صدش 4.2 بدون پکیج کرونو و با پکیج 4 ثانیه هست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. hamid

    ۱۵ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    نابغه ها , اون CL63 که میگین CL500 هست .
    CL63 دوازده سیلندره نه هشت سیلندر .
    اینو که من میدونستم , همرو کذاشته سر کار , معلوم نیست بقیه ماشین ها چی بودن !!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. slr722

      ۱۵ آذر ۱۳۹۱
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      حمید چیزی نمیدونی حرف… نزن.
      CL63 موتور 8 سبلندر داره.
      CL65 موتور 12 سیلندر داره.

      اینم که گفتی cl63 نیست cl500 شاید حرفت درست باشه.
      من خودمم به این موضوع شک کرده بودم.
      باید بچه هایی که اونجا بودن و از نزدیک این cl دیدن بگن که دقیقا چی بوده…..

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. Hajagha Omid

    ۱۵ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    به نظر من اگهMitsubeshi Lancer Evo 1000 اسبی به بلا باشه مثل بوگاتی هیکل داشته باشه حال همه رو میگیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. mmf66

    ۲۰ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (68 ديدگاه)

    زنده باد میتسوبیشی
    میتسوبیشی اوو بهترین ماشین جهان قیمت کم دست فرمون فراری
    حیف که مدلهای اوو 2012 رو وارد نمیکنند وگرنه با یک سوم پول پورشه میتونی یکی از بهترین ماشینهای جهان رو داشته باشی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. AMIN

      ۲۶ آذر ۱۳۹۱
      سوابق: (204 ديدگاه)

      من موندم چرا ایران واسه ماشین پلیسش از لنسر استفاده نمیکنه؟؟ البته اگه آزاد بشه میشه ماشین قاچاقچی ها… بهترین هندلینگ شهری تو کلاس خودش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. علیرضا

    ۲۲ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    جا پیکان خالی بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. ali

    ۲۹ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    لطفاعکس ونام راننده هارودرج کنید
    علی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. mohsen

    ۱۳ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (54 ديدگاه)

    من سری قبل گفتم
    برید با میتسو بیاید
    همه خندیدند و ….
    حالا می بینم که حرفم و گوش دادن و مقام آوردن
    دمتون گرم.
    ;)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. Aventador

    ۱۷ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (5 ديدگاه)

    شرایط شرکت تو این مسابقات چیه؟
    بلیط و ورودیه برای شرکت چنده؟
    جایزه ی مقام اول چیه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. USA car

    ۱۸ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    لنسرها شانس آوردن کامارو z28 قرمز درگ 26آبان شرکت نکرد.وگرنه دود میشدن چون موتورش 460 v8 ومجهز به توربو وناس بود.و فقط به خاطر وجود ناس نذاشتن شرکت کنه در حالی که امیر کبسول ناس رو هنوز نبسته بود ولی اجازه شرکت تو مسابقه رو ندادن فقط بخاطر این که آقای دلجو به لوله های انتقال نیترو البته بدون کبسول گیر داده بود درضمن تیون ماشین امیر 90 ملیون خرج برداشته بود.که حقش رو خوردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. آرش

    ۲ اسفند ۱۳۹۱
    سوابق: (9 ديدگاه)

    برای اولین بار است که به این سایت مراجعه و به خواندن نظرات بچهها نگاه میکنم و برای بعضی از نظرات تاسف میخورم، آقایانی که لنسر رو بزرگ میکنید بدونین اونا یه موتور مسابقه ای مخصوص درگ دارن موتور 2.3لیتری که 440اسب قدرت داره. فقط مخوصص درگ 400متره همین آقایون چرا نمی روند تو مسابقه های پیست آزادی با ب ام وه های 300اسبی رقابت کنند چون موتور اونها نمی تونه حتی 20 دقیقه طاقت بیاره و میترکه پس بدونین که اونها رو نمی تونین با بنز و پورشه مقایسه کنین .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. ehsan

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    خیلی جالب بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. اشوان

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام.09386409494یکی زنگ بزنه کمکم کنه نمیتونم رکورداموبزارم توسایت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. رضا

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تموم عاشقای ماشین, آرش جان اون موتور 2.3 نیست و موتور 2لیتری gti هست با توربو.. درثانی لنسر با همون موتور 2 لیتری هم خیلی هارو مچاله میکنه و اگر از موتور 2400 سی سی بهره ببره دیگه باید یه تاج پادشاهی رو کاپوتش گذاشت چرا که حتی اگه توانش به 450اسب هم برسه باز هم بهترین خودرو با بهترین هندلینگ با توجه به اصطلاک و مخارج خواهد بود که بهترین و مناسب ترین خودرو برای استفاده داخل شهری و برون شهری تو کشورمونه… با تشکر از همه علاقمندان

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا