10 خودرو با بهترین صندلی‌ها

صندلی خوب تفاوت بین زندگی راحت و البته حس ناخوشایند پشت فرمان را نشان می‌دهد.

Mulsanne
اکثر راننده‌ها چندین ساعت را در هفته پشت فرمت سپری می‌کنند بنابراین جای تعجبی ندارد که خودروسازان زمان و هزینه‌ی زیادی را برای هر چه ‌بهتر ساختن صندلی‌ها صرف می‌کنند. اینجا 10 خودرو با بهترین صندلی‌ها معرفی شده‌اند.

  1. ولوو V90

Volvo V90
این خودرو اعتبار ولوو به عنوان سازنده مدل‌هایی با بهترین صندلی و فضای زیاد کابین را نشان می‌دهد. این استیت به‌صورت استاندارد با صندلی‌های چرمی عرضه شده و بسیار نرم و آرامش‌بخش هستند و بنابراین نیاز به هزینه اضافی برای تهیه صندلی‌های اسپورت سفارشی نیست.


داشبورد شیک خودرو نیز به همراه فضای کابین راضی کننده و کاربردی از نقاط قوت این خودرو هستند. اگرچه که این عناصر احساس‌برانگیز هستند اما صندلی‌های راحت خودرو برجسته‌ترین نقطه کابین حتی برای افراد قدبلند است.

  1. مرسدس بنز S کلاس

Mercedes S-Class
کابین S کلاس محیطی دل‌چسب برای گذران وقت است و آسایش زیادی در آن وجود دارد. گجت هایی با تکنولوژی بالا در کابین خودرو بکار گرفته شده و حس اشرافیت و راحتی فوق‌العاده‌ای را به آن اعطا کرده‌اند.


صندلی‌های جلو حمایت‌کننده و نرم هستند و موقعیت رانندگی خودرو فوق‌العاده است و لمس صندلی‌های گرم شونده آن حس خوبی را ایجاد می‌کند. در عقب خودرو سرنشینان S کلاس با فضای زیادی مواجه هستند. جز این نیز از پرچم‌دار لوکس مرسدس بنز انتظار نمی‌رود. بهترین نکته اینکه S کلاس کابریولت راحتی زیادی را نیز با سقفی کانورتیبل ارائه می‌کند.

  1. رنجروور SV اتوبیوگرافی

Range Rover SVAutobiography
همان‌گونه که از یک رنجروور فول انتظار دارید، سرنشینان جلوی خودرو با چرم عالی و فضایی لوکس مواجه هستند؛ اما فضای پشتی جایی است که واقعاً توجه شما را به خود جلب می‌کند. صندلی‌ها میزهای تاشوی برقی دارند و همچنین پورت‌های USB و دسترسی به کنترل‌های سیستم تهویه به چشم می‌خورند.


موارد دیگری هم وجود دارند از جمله اینکه صندلی‌ها به‌صورت الکتریکی قابل تنظیم بوده و ماساژور نیز دارند. در پشت صندلی‌های جلو نیز صفحه لمسی 8 اینچی وجود دارد.

  1. سیتروئن گرند C4 پیکاسو

Citroen Grand C4 Picasso
این خودرو ثابت می‌کند که نباید برای به دست آوردن خودرویی راحت و جادار پول زیادی خرج کنید. این خودروی MPV خانوادگی طراحی منعطف و کاربردی فوق‌العاده‌ای داشته و صندلی‌های ردیف سوم آن قابل تا شدن هستند.


صندلی‌های ردیف دوم دارای سه صندلی فول سایز هستند بنابراین نفر وسطی احساس ناراحتی نخواهد داشت. اضافه کردن صندلی‌های گرم شونده و با تنظیم الکتریکی سفارشی همه موارد را به سطح دیگری منتقل می‌کند.

  1. ب ام و سری 7

BMW 7-Series
سری 7 دیگر سدان لوکس با فضای زیاد کابین و صندلی‌های نرم و خوب است. صندلی‌های جلو و عقب بسیاری حمایت‌کننده بوده و طراحی خوبی برای مسافرت‌های طولانی دارند که سواری نرم خودرو را تکمیل می‌کنند.


مدل دارای فاصله طولانی بین محورها حتی فضای بیشتری را فراهم می‌کند. همچنین عملکردهایی نظیر ماساژ، گرم شوندگی و… برای صندلی‌ها وجود دارند. همچنین صفحه‌نمایش 10 اینچی سفارشی نیز وجود دارد که کابین را فوق‌العاده‌تر می‌کند.

  1. رولزرویس فانتوم

Rolls Royce Phantom
فانتوم ارزان نیست اما قطعاً در ازای آن چیزی که پرداخت می‌کنید چیز خوبی به دست می‌آورید. کابین خودرو وسیع بوده و احساس خوبی دارد. مواد با کیفیت و کیفیت ساخت خودرو غیرقابل‌رقابت هستند درحالی‌که آپشن های زیادی نیز وجود دارند.


صندلی‌های نرم و حمایت گر جلو با فضای زیاد بخش پشتی تکمیل کننده اشرافیت خودرو هستند. میزهای تا شونده نیز در خودرو وجود دارند و صندلی‌ها عملکرد ماساژ را نیز ارائه می‌کنند. حتی می‌توان سقف نورانی ستاره‌ای را سفارش داد که چیزی بی‌بدیل است.

  1. مینی هاچبک

Mini Hatchback
استایل بامزه این خودرو با طراحی رتروی کابین همخوانی دارد. با توجه به پولی که برای خرید این خودرو پرداخت می‌کنید، صندلی‌های راحت و احساس‌برانگیزی را دریافت می‌کنید. احساس خوبی از ساخت کابین دارید و محیط کلی خودرو دل‌چسب است.


جدیدترین نسخه مینی فضای بیشتری در عقب دارد. صندلی‌های جلو حمایت‌کننده و راحت هستند و تنظیمات راحتی دارند.

  1. اشکودا ساپرب استیت

Skoda Superb Estate
ساپرب یکی از جادارترین خودروهای استیت بازار است و فضای پای زیادی در عقب دارد. شاید کیفیت کابین این خودرو در حد ب ام و یا ولوو نباشد اما احساس خوش‌ساخت بودن را داشته و تجهیزات استاندارد زیادی دارد.


سرنشینان و راننده قدبلند احساس راحتی زیادی در جلو خواهند داشت درحالی‌که صندلی‌های نرم و حمایت‌کننده عقب نیز فضای پای زیادی را ایجاد کرده‌اند. با در نظر گرفتن فضای زیاد این خودرو، ساپرب استیت ارزش در برابر بهای پرداختی فوق‌العاده‌ای را نشان می‌دهد.

  1. بنتلی مولسان

Bentley Mulsanne
با هیبت و قیمتی که مولسان دارد، جای تعجبی نیست که این خودرو یکی از بهترین کابین‌ها را ارائه می‌کند. صندلی‌های عقبی حمایت‌کننده و نرم و جادار هستند و چرمی بوده و تنظیمات فراوانی دارند.


کف‌پوش‌هایی از پوست گوسفند نیز در کف خودرو موجود بوده و تریم چوبی کابین چشمگیر است. این خودرو از نظر فضای پا با رولزرویس برابری می‌کند اما بهایی کمتر دارد.

  1. هوندا سیویک تایپ R

Honda Civic Type R
راحتی سیویک تایپ R معنی متفاوتی دارد. صندلی‌های چرمی لوکس دیگر خودروهای این لیست به کنار، صندلی‌هایی با استایل اسپورت هوندا طعم دیگری دارند.


این صندلی‌ها بدن را به خوبی در پیچ‌ها و تغییر جهت‌های سریع حفظ می‌کنند اما حس محدودیت یا تنگی فضا ندارند. صندلی‌های این خودرو به آسانی می‌تواند با نمونه‌های اسپورت با بهایی بالاتر رقابت کند.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو

40 دیدگاه

  1. رضا
    سوابق: (127 دیدگاه) ,

    آقا نشر این مطالب بیشتر باعث افسردگی میشه در این برهوت

    پاسخ
      1. Germany
        سوابق: (25 دیدگاه) ,

        خودروسازی انگلیس حرف اولو می زنه تو دنیا

        پاسخ
  2. A
    سوابق: (20 دیدگاه) ,

    بی ام و سری 7 با بنتلی مولسان بهتر از بقیه بود

    پاسخ
    1. Bee
      سوابق: (61 دیدگاه) ,

      فقط صندلی عقب L90
      نامردا رو 2 تا صفحه فلزی عمود بر هم 2 تیکه ابر انداختن روشو روکش انداختن

      پاسخ
  3. (ali (CHEVY NOVA
    سوابق: (1267 دیدگاه) ,

    یه سری هاش دور از ذهن بود از نظر من

    پاسخ
    1. Alireza
      سوابق: (28 دیدگاه) ,

      اینو گل گفتی چون نبودنش جای سواله . من هنوزم در تعجبم. اگه پورشه هم بود نماینده های آلمان میشدن ٧ تا و پرچمش خیلی بالا میبود. انگلیسیا هم که تحت تملک آلمانیا ساخته میشن که انقدر با کیفیت هستن.

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل (new great britain(king mclaren
        (new great britain(king mclaren
        سوابق: (830 دیدگاه) ,

        چهارتا بریتیش دوتا آلمانی.
        علیرضا مثلا رنج روور که به جرات میشه گفت لوکس ترین شاسی بلند دنیا به حساب میاد چه ربطی به آلمانی ها داره؟یا مثلا جگوار xj 2016 که جاش خالیه تو این لیست چه ربطی به آلمانی ها داره؟
        عزیزم ممکنه موتور رولز رویس و یا بنتلی رو آلمانی ها یا مینی رو بسازن ولی ماشین های بریتیش قبلتر از آلمانی ها معروف بودن به لوکس بودن این رو در داخل کابین و خارجش هم میشه مشاهده کرد.

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل اسطوره
          اسطوره
          سوابق: (3670 دیدگاه) ,

          درسته.
          همونطور که اوپل رو آلمانی میدونم لندرورر رو هم انگلیسی میدونم.
          هر چند متعلق به شرکت های دیگه ای هستن.

          دوستی هم که بحث قیمت مزراتی رو مطرح کردن قیمت همه چیز نیست.

        2. king 918
          سوابق: (1605 دیدگاه) ,

          به به new great britain
          فکر کردم رفتی ………………….نگو great britain اغاز کرد …..

        3. تصویر پروفایل (new great britain(king mclaren
          (new great britain(king mclaren
          سوابق: (830 دیدگاه) ,

          قربانت king 918 جان.
          اتفاقا منم فکر کردم دیگه کامنت نمیزاری شما. وقتی دیدم این چند وقته که نبودی دوباره کامنت میزاری خیلی خوشحال شدم.
          دمت گرم همینطور ادامه بده…………………
          great britain آغاز کرد هم خوب اومدی!!!خخخخ
          معلومه کارای نولان رو پیگیری میکنی.

        4. Alireza
          سوابق: (28 دیدگاه) ,

          دوست عزیز من رووور رو جز ٧ تا حساب نکردم . گفتم اگر پورشه هم بود میشدن ٧ تا آلمانی . خواهشا یکم ریاظی کار کن ممنون.

      2. تصویر پروفایل اسطوره
        اسطوره
        سوابق: (3670 دیدگاه) ,

        جای آئودی A8 هم خالیه.
        از نظر راحتی هم هیچ چی از اس کلاس و سری 7 کم نداره.

        پاسخ
      3. بنتلی
        سوابق: (1024 دیدگاه) ,

        داداش داری اشتباه میزنی…

        …دارای اشتبا حرف میزنی!
        همونطور ک جگوار لندرور پیشرفت کرد ،رولزرویس و بنتلی هم بدون آلمان ها باز هم پیشرفت میکردن.رولزرویس و بنتلی همیشه فوق لوکس و راحت بودن و هستن. پلتفرم و موتوری ک الان ب صورت مشترک استفاده میکنن هم فقط برا کاهش هزینس ،همونطور ک استون و جگوار مجبور ب استفاده از پلتفرم فورد بودن ولی بعد پلتفرم و موتور اختصاصی خودشونو تولید کردن.همین الانشم بنتلی و رولزرویس مرکز مهندسی و طراحی خودشونو دارن،میتونی تو نت پلتفرم فنتوم2018 و موتور12سیلندر نسل بعدی مولسان رو سرچ کنی تا متوجه حرفم بشی،البته موتور فعلی مولسان هم موتور رولزرویس-بنتلی هس ک با این ک خیلی قدیمی شده ولی هنوز عالیه و گشتاور فوق العاده ای داره

        پاسخ
        1. Alireza
          سوابق: (28 دیدگاه) ,

          دوست عزیز باید بپذیری حرف حق مثل آسمان آبی میمونه. بنتلی و رولز رولز و مینی زیر مجموعه شرکتهای اعظم و کبیر آلمان هستند و این کارخانه های ورشکسته خریداری شدند که به اینجا رسیدن. من نمیدونم چرا انقدر از اینگلیس دفاع میکنی بی دلیل. حتی شرکت ورشکسته روور هم که کسی ی دلار برای خریدش نمیداد توسط کشور هندوستان و با پول روپیه خریداری شد. ضمنا اینگلیس بعد از جدایی از اتحادیه اروپا خیلی ضرر مردمش کردن و پوند افت قیمت کرد. من وظیفه دارم حقیقتو بگم همین.

        2. تصویر پروفایل (new great britain(king mclaren
          (new great britain(king mclaren
          سوابق: (830 دیدگاه) ,

          علیرضا جان آدم بهتره بی دلیل حرف نزنه.
          بنتلی درست میگه .البته به نکته خیلی مهمی اشاره نکرد.
          همین الان بزرگترین موتورهای 12 سیلندر تو دنیا رو بنتلی تولید میکنه(نزدیک 10.000 تا در سال!!!) و همچنین توسعش تو خوده شرکت بنتلی هستش.
          و همینطور رولز رویس هم کم کم داره کارهای بزرگی میکنه مثل همین پلتفرم آیندشون.
          اینم لینک بنتلی.(من هیچوقت بی دلیل حرف نمیزنم)
          http://www.autoblog.com/2014/03/20/bentley-shifting-w12-engine-production-to-uk/
          در مورده بقیه ی حرفات هم حرفی ندارم.چون برای من مهم نیست.(باعرض پوزش)

        3. بنتلی
          سوابق: (1024 دیدگاه) ,

          داداش تو همه کشورا شرکتای زیادی برشکست شدن،آلمان هم مایباخ و پورشه و آئودی و اوپل و بورگوارد با مشکل روبرو شدن

        4. mehran911
          سوابق: (791 دیدگاه) ,

          پس تا حالا رولزرویس و بنتلی چیکار میکردن که الان به فکر توسعه پلتفرم و ساخت موتور افتادن.
          واقعا جای افتخار داره که یک خودرو ساز موتور و پلتفرمشو خودش تولید میکنه فقط میترسم خدای نکرده چشم بخورن .
          بس کن تعصب رو .
          .
          .
          تا حالا بیش از ۱۰ بار در مورد تاریخ اسف بار و ورشکستگی های چندین باره ی برند هایی مثل رولز رویس و بنتلی و استون کامنت گذاشتم .
          .
          علیرضای عزیز به گفته ها و توجیهات متعصبا توجه نکن

        5. بنتلی
          سوابق: (1024 دیدگاه) ,

          مهران جان اول اینکه من متعصب نیستم،یه بار دیگه اینو بگی یجور دیگه باهات حرف میزنم،دوم اینکه گفتی چرا رولزرویس تازه ب فکر ساخت پلتفرم افتاده،چون مهندسی و ساخت پلتفرم هزینه زیادی میخواد و ب همین دلیل تو این چن ساله از پلتفرم سری هفت استفاده میکرد تا بتونه با این صرفه جویی ب یه سرمایه مناسب برا ساخت پلتفرم جدید برسه،این پلتفرم جدید کاملا توسط رولزرویس طراحی شده و هزینه طراحیشو خود رولزرویس داده نه بی ام و! تمام حرفای من درسته،برو تو نت سرچ کن دوست عزیز،بنتلی هم درحال توسعه موتور 12سیلندر پرچمدار آیندش هس،این موتور جدید همراه با پرچمدار جدیدش معرفی میشه و در بعضی مدلهای آئودی نیز بکار گرفته میشه.

        6. mehran911
          سوابق: (791 دیدگاه) ,

          چندین و چند ساله bmw و فولکس این شرکتارو از ورشکستگی نجات دادن و با در اختیار گذاشتن موتور و پلتفرم اونا رو به سوددهی رسوندن تا جایی بتونن موتور و پلتفرمشون رو که هنوز معلول نیست کی تولید بشه تولیدکنن.
          اونوقت شما و امثال شما اینارو بالاتراز آلمانی ها میدونید و میگید اگه آلمانی ها نبودن هم این به اینجا میرسیدن …..
          .
          پس اسم شما غیر از متعصب چی میتونه باشه

        7. بنتلی
          سوابق: (1024 دیدگاه) ,

          مهران جان هنوز هم معتقدم اگه آلمانی ها نبودن باز هم رولزرویس و بنتلی ب اینجا میرسیدن،جوری صحبت میکنی انگار قبلش داشتن لگن میساختن!!!!! قبل اینکه رولزرویس فروخته بشه نود سال خودرو فوق لوکس خفن تولید کرده! جگوار و استون زمانی ک زیر مجموعه فورد بودن برا کاهش هزینه مجبور ب استفاده از موتور و پلتفرم فورد بودن ولی بعد اینکه از فورد جدا شدن پلتفرم و موتور مستقل خودشونو طراحی کردن.چن نفر از دوستان عزیز «شاید شما هم باشید»هی مدام میگفتن ک استون قدرت طراحی و مهندسی نداره و ب همین خاطر میخواد از بنز پلتفرم و موتور بگیره،چقد سر این حرفا اعصابم خورد شد و گفتم این فقط همکاری بین دو شرکته تا اینکه دی بی11 با موتور و پلتفرم جدید استون معرفی شد،همین حرفارو درمورد رولزرویس و بنتلی هم میزدن و هنوز هم میگن،ولی اینطور نیس،این دو شرکت هم بخش طراحی و مهندسی خودشونو دارن ،نمونش پلتفرم فانتوم جدید و موتور نسل بعدی مولسان،دوست عزیز من هیچ وقت نگفتم صنعت خودرو انگلیس بهترینه ولی جزء بهترین ها هس،
          مهران جان اگه پرحرفی کردم یا بعضی وقتا خوب صحبت نکردم باهات عذر میخوام، ایشالا همیشه موفق باشی دوست عزیز

  4. امیرسابق
    سوابق: (134 دیدگاه) ,

    اونوقت پشت سری های فرغون های ایرانی مثل پژو و سمند و پراید … از گردن راننده هم پایین تر هست. ینی آدم رو فرغون بشینه بهتر از این لگنا هست

    پاسخ
  5. آرمان
    سوابق: (37 دیدگاه) ,

    میشه پراید رو ایربگ نزارن بجاش صندلی راحتی مثل اینا بزارن تا هم سفر و هم پرواز ملکوتی دلچسبی داشته باشیم.

    پاسخ
  6. تصویر پروفایل علی"m.f"
    علی"m.f"
    سوابق: (157 دیدگاه) ,

    اس کلاس-مولسان-فانتوم فقط

    عکسه اوله مولسان فقط قفل اون عکسم لامصب😍😍😍

    پاسخ
  7. بنتلی
    سوابق: (1024 دیدگاه) ,

    واقعا همشون عالی هستن،جای بیوک و لکسوس و پانامرا و چن تای دیگه خالیه.

    پاسخ
  8. حمیدرضا
    سوابق: (323 دیدگاه) ,

    حضور هوندا و مینی با توجه به کلاس خودرو برام جالب بود یه ماشین کوچیک انقدر راحت کاش به جای باز طراحی برخی از ماشین ها درایران یه فکری به حال صندلی هاش می کردن خصوصا ام وی ام 110 البته نسخ کپی ماتیز و همینطور دنا که به نظرم صندلی هاش کوچیک میرسه

    پاسخ
  9. mohammad fm480
    سوابق: (175 دیدگاه) ,

    صندلی های ولوو وی90 و بنز اس کلاس بهترین صندلی های لیست بودن

    پاسخ
  10. h112
    سوابق: (301 دیدگاه) ,

    مرسدس که ید طولانی داره تو راحتی ماشین هاش ….
    ولی به نظر من صندلی های ماشین های کوپه و اسپرت ارگونومیک تر اند…
    مثل gtr–کوروت–audi tt

    پاسخ
  11. Infinite
    سوابق: (168 دیدگاه) ,

    از قدیم صندلی‌های مرسدس بنز رو با نرمی و راحتی می‌شناختم. واقعا هم همینطور بوده و هست. صندلی S Class عالیه و البته که صندلی‌های سری ۷ و رولزرویس هم فوق‌العاده به نظر می‌رسن. جای صندلی‌های خودروهای استون مارتین هم در این لیست خالی بود… به خصوص مدل‌های Db11 ، ONE-77 و Vanquish
    یکی از نکات مثبت وان ۷۷ ، صندلی‌هاش بود…

    پاسخ
  12. نادر
    سوابق: (96 دیدگاه) ,

    دوستان عزیز ایا کسی تجربه استفاده از اسپورتیج را در مسافرت داشته؟؟؟؟؟
    من حداکثر 3-4ساعت میتونم صندلیهای اسپورتیج را تحمل کنم.
    خیلیها از خشک بودن سیستم تعلیق اسپورتیج گله دارن و میگن که در مسافرت این سیستم تعلیق خشک باعث میشه کمر راننده اذیت بشه ولی به نظر من این صندلیهای اسپورتیج هستن که ادمو اذیت میکنن نه سیستم تعلیقش.
    چون خیلی از خودروها را من سوار شدم که خشک هستن ولی اصلا توی رانندگی اذیت نشدم.
    برای مثال صندلی 206 در مقایسه با اسپورتیج برای من خیلی راحت تر هستش و به راحتی میتونم تا 7-8 ساعت بدون اینکه کمرم اذیت بشه باهاش رانندگی کنم.
    لطفا از تجربیات خودتون بگید به خصوص خودروهای وارداتی.

    پاسخ
  13. رامين
    سوابق: (15 دیدگاه) ,

    فک نکنم هیچ کدومش به راحتی صندلیهای پرایدمون برسن….!!!!!

    پاسخ
  14. ali
    سوابق: (79 دیدگاه) ,

    تو ماشینای خیلی گرون تعجبی نداره بهترین صندلی ها ببینیم. چون برای مشتری همه کاری میکنن… ولی دیدن صندلی های خیلی خوب تو ماشینای ارزون و میان قیمت خیلی ارزش داره و کاره شرکتاشون ارزش قائل شدن برای مصرف کننده هاست و جایه تقدیر داره…

    پاسخ
  15. محسن
    سوابق: (4 دیدگاه) ,

    تورو خدا بنتلی و ولوو رو ببینید؟؟؟؟!!!!!!
    ما ایرانیا پراید و پژو و سمند میگیریم ده جور روکش و کفپوش میندازین تو ماشین ک انگار از طلا ساخته شدنو نباس آسیب ببینن!!!!
    اونوقت اگه اینارو داشته باشیم چه کنیم؟؟؟!!!فک کنم بزاریم گوشه حیاط و هر روز فقط دستمال بکشیم ماشین رو سوار نشیم

    پاسخ
  16. مسعود
    سوابق: (548 دیدگاه) ,

    زنده باد اشکودا ساپرب استیت بهترین و ایدآل ترین جهت دستیابی.

    پاسخ
  17. رضا
    سوابق: (14 دیدگاه) ,

    از بین اینا فقط مرسدس و رنجرور و بنتلی

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.