پورشهسایر خودروهای اروپایی

با تیونرها در ژنو – گمبالا

اختصاصی از نمایشگاه ژنو:

سه مدل جدید گمبالا در ژنو برروی صحنه آمدند اما اینبار شاهد سنت شکنی از تیونر آلمانی هستیم.این سنت شکنی خودرویی نیست بجز سوپر اسپرت انگلیسی محبوب ، مک لارن  MP4 12C.

این محصول یکی از ۴ مک لارن تیون شده ی نمایشگاه امسال است که با رنگ خیره کننده ی خود قلب عاشقان را تسخیر کرده.

به دلیل اولین رونمایی و عدم انتشار اخبار تا پیش از نمایشگاه ژنو اطلاعات کمی در دست می باشد اما عکس ها خود گویای همه چیز هستند.

کیت آیرودینامیکی ای که برای گمبالا GT در نظر گرفته شده است شامل سپر ترکیب شده با اسپویلر در نمای جلو ، رکابهای جدید کناری ، تغییر در نمای عقب و بال کوچک عقب می باشد که همه ی این قطعات در آلمان ساخته شده اند.برای عدم آسیب رسیدن به بدنه ، کیت جدید به نقاط اصلی که از سوی مک لارن ایجاد شده نصب می شود.همچنین برای این محصول از رینگ های آلیاژی سفارشی گمبالا استفاده شده است بطوریکه در جلو قطر ۲۰ و در عقب ۲۱ اینچ را دارند.

محصول دیگر با ادای دین به پورشه بر اساس تغییرات برروی پورشه ۹۱۱ بوجود آمده است.

پورشه ۹۱۱ اهمیت ویژه ای برای گمبالا دارد چرا که گمبالا از لحاظ تاریخی با تمرکز برروی این محصول پورشه توانست در بین تیونرها خودنمایی کند. حال با ارائه نسل جدید سعی بر حفظ روند قدرتمند خود دارد.

گمبالا با استفاده از کیت بدنه ی جدید ظاهری پرابهت به ۹۱۱ بخشیده است.این بسته شامل سپر جلو و عقب جدید به همراه رکاب های جدید می باشد.محل نصب قطعات جدید منطبق بر نقاط اتصال اصلی کارخانه می باشد.این کار به منظور راحتی تعویض قطعات با قطعات اصلی کارخانه و یا بلعکس می باشد.سیستم منحصر بفرد اگزوز با ۶ خروجی و رینگ های فوق سبک آلیاژی ۲۱ اینچی کامل کننده ی کیت بدنه می باشند.

سیستم اگزوز جدید موجب شده تا موتورهای ۳.۴ لیتری با قدرت ۳۴۰ اسب بخار و ۳.۸ لیتری با قدرت ۴۰۰ اسب بخار راحت تر نفس بکشند که از صدای خروجی این موضوع کاملا حس می شود.

گمبالا بعد از ۹۱۱ به سراغ برادر بزرگتر ( البته از لحاظ ابعاد ) ، یعنی پورشه کاین رفته است.خودرویی که با توجه به آمار فروش از محبوب ترین مدل های پورشه می باشد. به همین دلیل مدیران گمبالا امید زیادی به موفقیت این محصول دارند.

 

همانند ۹۱۱ کیت بدنه ی جدیدی برای کاین در نظر گرفته شده است که شامل اسپویلر جلو و عقب و رکاب های کناری می باشد که همگی از فیبر کربن ساخته شده اند.

با سیاست نصب قطعات برروی محل اتصال اصلی به راحتی می توان قطعه مورد نظر را خرید و جایگزین قطعه اصلی کرد.

و سرانجام اثر هنری گمبالا با رینگ های فوق سبک ۲۲ اینچی تکمیل شده است که به علت وزن کمتر نسبت به رینگهای ۲۰ اینچی اصل کارخانه ، اختلالی در بهبود عملکرد ایجاد نمی کند.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدرضا ریاضی

محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. سعید

    ۳ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    911 عالی شده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا