پورشه

فروش مدل نادر پورشه 911 توربو کروک

یکی از جذاب‌ترین آپشن‌های ارائه‌شده بر روی پورشه کلاسیک ۹۳۰ سری ۹۱۱ توربو، تحت نام تجاری “Sonderwunschprogramm” در سال ۱۹۸۱، پکیج کیت بدنه “Flachbau” و یا “Slantnose” بود.در این آپشن، با الهام از ۹۳۵ گروه ۵ racecar، تکنسین‌های پورشه کل قسمت جلویی ۹۱۱ توربو را با یک کاپوت کاملاً تخت جایگزین می‌کردند و سپس دماغه آئرودینامیکی با چراغ‌های جلو پاپ‌آپ و عریض‌تر و گلگیرهای جلو louvered بر روی آن قرار می‌دادند.

Porsche 911 Slantnose
Porsche 911 Slantnose
Porsche 911 Slantnose
Porsche 911 Slantnose
این پکیج همچنین شامل گلگیرهای عقب عضلانی‌تر، ورودی هوا همراه strakes، پانل‌های برجسته، اسپویلر عقب بزرگ‌تر که اینترکولر و خنک‌کننده‌های اضافی روغن در زیر آن مستقر بود، می‌شد.

Porsche 911 Slantnose
Porsche 911 Slantnose
Porsche 911 Slantnose
Porsche 911 Slantnose
بسته Slantnose در آن زمان برای هر دو مدل کوپه و کانورتیبل ۹۳۰ در دسترس بود و باقیمتی معادل ۲۳،۲۴۴ دلار عرضه می‌شد، که برابر قیمت یک ب‌ام‌و ۳۲۵i جدید بود. اعتقاد بر این است که کمتر از ۶۰۰ عدد از Slantnose توربو کانورتیبل در ایالات‌متحده آمریکا از سال ۱۹۸۷ تا ۱۹۸۹ ساخته‌شده و بنابراین این یک ماشین بسیار نادر است.

Porsche 911 Slantnose
Porsche 911 Slantnose
Porsche 911 Slantnose
Porsche 911 Slantnose
Porsche 911 Slantnose
Porsche 911 Slantnose
چطور ممکن هست که امروز بتوان چنین خودرویی را پیدا کرد؟ اما یکی برای فروش وجود دارد که تنها ۲۲۵۱۵ کیلومتر کارکرد داشته و مالک آن مارینو پرفورمنس موتورز است. فروشنده می‌گوید که برخی ارتقاءهای RUF ازجمله گیربکس ۵ سرعت RUF، رینگ‌ها و اگزوز RUF به‌طور اختصاص بر روی آن نصب است. البته قیمت آن کمی تند است: ۱۹۹،۰۰۰ دلار. ولی اگر با فروشنده چک‌و‌چانه بزنید ممکن است کمی تخفیف دهد!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهرداد فراهانی

مهندس صنایع و از علاقه‌مندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وب‌سایت های خبری دیگر در حوضه آی‌تی می‌نوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آی‌تی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. مصطفی

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (226 ديدگاه)

    خیلی نازه.

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. آرمااااان

      ۹ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (358 ديدگاه)

      اگه اشتباه نکنم تو فیلم PAIN&GAINاز این پورشه استفاده شده از همین مدل

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. امیر مرادی

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (113 ديدگاه)

    وای که با این کیت عجب جیگری شده

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. رضا

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    من باشم با 199000 دلاریه 911 معمولی کلاسیک میگیرم بقیشم یه ماشین دیگه.
    البته اگه قرار باشه حتما 911کلاسیک بگیرم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. mohsen

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1063 ديدگاه)

    اصلا با قیافه های قدیمیه پورشه حال نمیکنم تا سال 2009 ولی بعد اون عالیا مخصوصا 911 Turbo S یه چیزه دیگس

    موافقم 0
    مخالفم 1
  5. Archi KHAN

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    لااقل … !!!
    خوبه ما تو یه زمانی هستیم که 911 هاش خیلی خوشگل ترن…
    فقط میمونه مکان مون که اونم خوده هر کسی میتونه درستش کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. AHMADREZA

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    خییلی خوشکله عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا