هنرآفرینی منصوری روی پورشه کاین توربو

نمایشگاه خودروی ژنو 2015: منصوری با یک دوجین از خودروهای فوق‌العاده در ژنو، قلب طرفداران خود را به ضربان تند، واداشته است. پورشه کاین توربو، خودرویی که به‌خودی‌خود، یک شاهکار در دنیای شاسی بلندهای اسپرت محسوب می‌شود، این بار با هنر دستان منصوری، جلوه ای تهاجمی و خشن یافته است.

Mansory Porsche Cayenne Turbo
Mansory Porsche Cayenne Turbo

کیت پیشنهادی منصوری برای این خودرو شامل یک کیت بدنه و همچنین یک مجموعه ارتقای پیشرانه می‌شود.

Mansory Porsche Cayenne Turbo
Mansory Porsche Cayenne Turbo

طبق معمول، فیبرکربن، اصلی‌ترین عنصری است که منصوری از آن در اجزای بدنه سود می‌برد. سپر جلو و هواکش‌ها و ورودی‌های هوای آن کاملاً تغییر یافته‌اند. در زیر سپر هم از اسپویلر لبه ای فیبرکربنی استفاده شده است. درب کاپوت نیز از همین جنس و با هواکش‌های اضافی طراحی شده است. در زیر درب‌ها، اسکرت های ظریف و با طراحی خاص قرار گرفته‌اند. در انتهای خودرو، علاوه بر اسپویلر بزرگ سقفی، از یک اسپویلر لبه ای ظریف در پایین شیشه عقب و یک نوار فیبر کربنی در انتهای درب استفاده شده است. دیفیوزر عقب نیز از جنس فیبر کربن است و دو خروجی بزرگ اگزوز در طرفین را در خود جای می‌دهد.

Mansory Porsche Cayenne Turbo
Mansory Porsche Cayenne Turbo

علاوه بر تغییرات و استفاده از کیت بدنه، چراغ‌های جلو و عقب نیز کاسه ای تیره رنگ از جنس فیبر کربن دارند. چرخ‌های آلیاژی 23 اینچی با تایرهای 315/25 نیز به رنگ مشکی می‌باشند. با لمس یک دکمه می‌توان ارتفاع خودرو را 4 سانتی‌متر دیگر کاهش داد تا در سرعت‌های بالا از پایداری بهتری برخوردار باشد.

Mansory Porsche Cayenne Turbo
Mansory Porsche Cayenne Turbo

فضای داخل کابین از روکش‌های چرم، آلکانترا، فیبر کربن، آلومینیوم و چوب مرغوب پوشیده شده است. ترکیب رنگی و کنتراست ایجاد شده، فضایی دنج و کلاسیک را خلق نموده است.

Mansory Porsche Cayenne Turbo
Mansory Porsche Cayenne Turbo

این شرکت آلمانی همچنین یک کیت ویژه ارتقای موتور را نیز برای این خودرو پیشنهاد می‌کند. با استفاده از این پکیج، قدرت موتور 8 سیلندر کاین توربو از 562 اسب بخار و گشتاور آن از 800 نیوتن متر به 790 اسب بخار و 1050 نیوتن متر افزایش خواهد یافت.

Mansory Porsche Cayenne Turbo
Mansory Porsche Cayenne Turbo

صفر تا صد کاین توربوی منصوری تنها 3.9 ثانیه زمان می‌برد و بیشینه سرعت نیز به طور الکترونیکی به 300 کیلومتر بر ساعت محدود گردیده است.

19 دیدگاه

    1. NA-NikandreosApotheon-NA
      سوابق: (126 دیدگاه) ,

      رنگش خیلی خشن و تنده دل آدمو میزنه.
      سفیدی
      زردی نارنجی ای سبزی سرخی

      قرمز زرشکی قهوه ای یعنی چی

      پاسخ
  1. علی - کیوج
    سوابق: (70 دیدگاه) ,

    داخلش با این رنگ جیگری خیلی جیگر شده!

    پاسخ
    1. جواد
      سوابق: (79 دیدگاه) ,

      به نظر من منصوری خیلی رو بدنه افراطی کار میکنه به نظرم باید موتور حرفاشو بزنه نه ظاهر شلوغ چون الان تیونر های تازه کار و بدون اسم و رسم بدنه رو شلوغ می کنن

      پاسخ
  2. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2213 دیدگاه) ,

    هیچوقت به دکمه های پایین صندلی کاین دقت نکرده بودم.با اینکه خوشکل نیست اما احساس مغرور بودن رو داره.وقتی با این همه وزن و عظمت توی 3.9 ثانیه به 100 میرسه دیگه چیزی نمیگم

    پاسخ
  3. تصویر پروفایل سعید
    سعید
    سوابق: (1481 دیدگاه) ,

    رنگ داخل کابینش خیلی قشنگ نیست،البته اگه تو یه محیط روشن عکسشو گرفته بودن هم بیرونش و هم داخلش خیلی خیلی قشنگ تر به چشم میومد،ولی در کل عالی شده

    پاسخ
  4. احمد فقط سوپراسپرت اونم ایتالیایی
    سوابق: (570 دیدگاه) ,

    پدال جان یعنی کم کم این 2روز رو از اخبار دسته اول دنیا عقبی.
    ولی بازم ممنون که هستی.

    پاسخ
  5. Jeremy
    سوابق: (26 دیدگاه) ,

    این یارو منصوری ماشینای خوشگل رو برمیداره از ریخت میندازه و ابهت و زیباییشون رو لجن مال میکنه تازه یه چیزی هم میکشه رو قیمتش هه هه
    ایرانی ها هر جای دنیا باشن خوب بلدن از سر مردم کلاه بردارن

    پاسخ
  6. محمد
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    jeremy عزیز شما سلیقه نداری لزومی نداره که گردن آقای منصوری بندازی
    ضمنا این رو بدون که کورش منصوری سلطان تیونینگ جهان شناخته شده

    پاسخ
  7. E 36
    سوابق: (753 دیدگاه) ,

    یه شاهکار دیگه از منصوری ، حدود 800 اسب بخار برا شاسی بلند معرکس

    پاسخ
  8. سامی
    سوابق: (42 دیدگاه) ,

    خوش بحال خودمون ک پرایدمون اونقدی سبک هست ک نیازی ب فیبر کربن نداری :دی

    پاسخ
  9. تصویر پروفایل amir hossein
    amir hossein
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    واقعا عالیه طرح قشنگی هست خوشم اومد من عاشق ماشین های پورشه هستم.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.