پورشه

نمایشگاه ژنو: انتشار جزئیات جدید از پورشه 911 GT3 مدل 2018

پورشه در نمایشگاه ۲۰۱۷ ژنو مشخصات رسمی ۹۱۱ GT3 را اعلام کرد. همان‌طور که انتظار داشتیم و از شایعات مختلف نیز برمی‌آمد، نسخه فیس لیفت شده در مقایسه با مدل قبلی سریع‌تر و قوی‌تر شده است.

2018-porsche-911-gt3

2018-porsche-911-gt3-2
تغییرات نمایی بیرونی شامل چراغ‌های جدید جلو و عقب، دیفیوزر متفاوت عقب و لوله اگزوزهای جدید می‌باشد. به‌محض نشستن داخل اتاق، فرمان اقتباسی از ۹۱۸ اسپایدر و صندلی‌های اسپرت جدید با تنظیم الکترونیکی ۱۸ جهته توجهتان را جلب می‌کند. صندلی‌های bucket با پشتی ثابت فیبر کربنی و سامانه مدیریت ارتباطات پورشه (PCM) هم با پرداخت هزینه اضافی قابل سفارش هستند.

2018-porsche-911-gt3-1

2018-porsche-911-gt3-3

2018-porsche-911-gt3-5
قلب ۴ لیتری شش سیلندر تخت بر اساس مدل‌های مسابقه‌ای ۹۱۱ GT3 R و ۹۱۱ RSR و به‌صورت اختصاصی برای این نسخه توسعه یافته و هیچ نمونه دومی از آن وجود ندارد. توان و گشتاور آن نیز به ترتیب ۵۰۰ اسب بخار و ۴۵۸.۲ نیوتن‌متر می‌باشد که با همکاری جعبه‌دنده هفت سرعته دو کلاچه خودکار PDK برای ثبت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت در ۳.۲ ثانیه و دستیابی به سقف سرعت ۱۹۷ مایل بر ساعت (۳۱۷ کیلومتر بر ساعت) کفایت می‌کند.

2018-porsche-911-gt3-4
نکته جالب در این قسمت عرضه دوباره جعبه‌دنده شش سرعته دستی است. در صورت انتخاب این گزینه وزن خودرو از ۱۴۳۰ کیلوگرم (با جعبه‌دنده خودکار مذکور) به ۱۴۱۳ کیلوگرم کاهش می‌یابد. همچنین با وجود کندی ۰.۱ ثانیه‌ای شتاب اولیه، بیشینه سرعت ۱ کیلومتر بر ساعت بیشتر می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های فنی هم می‌توان موارد مقابل را نام برد: تقویت و ارتقای شاسی برای دستیابی به هندلینگ و دینامیک رانندگی بهتر؛ فرمان پذیری محور عقب؛ بال فیبر کربنی عقب؛ تغییر جزئیات قسمت دماغه به‌منظور افزایش جریان هوا.
پورشه ۹۱۱ GT3 پاییز سال جاری میلادی (پاییز ۹۶) با قیمت پایه ۱۴۳,۰۰۰ دلار (به‌علاوه ۱,۰۵۰ دلار هزینه حمل‌ونقل) راهی بازار آمریکا خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه‌ها

  1. الف.ی

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1643 ديدگاه)

    خیلی خوبه ولی به نظرم حریف رقیب اصلی خودش یعنی AMG GTR نمی شه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. s.m

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (71 ديدگاه)

    خیلی عالیه ولی AMG GTR به نظرم بهتره خوشگل تر هم هست طراحی 911خیلی تکراری و یکنواخت شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. hamid.hellcat

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (1198 ديدگاه)

      دیگه واقعا از این ماشین نمیشه ایرادی گرفت. بویژه این رنگ زیبا.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. shirko

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (200 ديدگاه)

    رقیب amg gtr ، پورش gt3 rse

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. GT

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (544 ديدگاه)

    وااای دیروز باز دیدم سرمه ایشو با روح و روان آدم بازی میکنه.ببین این مدلش چیه دیگه?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Ferrari

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1886 ديدگاه)

    بسیار جذاب و زیباست و به نظرم از amg gtr بهتره و در پیست تایم بهتری ثبت میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد باقر

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (33 ديدگاه)

      در حال حاضر amg gtr با زمان 7:10.92 رتبه هشتم Nürburgring رو در اختیار داره و به غییر از پورشه ۹۱۸! پورشه دیگه ای زمان بهتری ازش ثبت نکرده!
      اینم مدرک:
      https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. سعید(تهران)

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (496 ديدگاه)

    توی تکراری شدن جلو داشبورد دست کمی از بی ام دبلیو نداره!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. GT

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (544 ديدگاه)

      عزیزم نسل جدید نیس که داشبوردش عوض شه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. حميد

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    اینقدر این ماشینها خوب ساخته شده که بهتر کردنشون کار سختیه
    یک شهر رو تصور کنید که هم فراری و لامبو و پورشه توش باشه و هم موستانگ و کروت و دوج

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ROCKET 850

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (17 ديدگاه)

      موناکو هست اون شهر

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. نوید جهرمی

      ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      دوبی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. dice

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (166 ديدگاه)

    من که amg gtr رو ترجیح می دم….
    بعدش هم آودی r8…
    بعدش هم جگوار اف تایپ
    911؟؟؟تاس بنداز بینم چند می آری؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Saied

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    این ماشین واقعا یه اسطوره هست ولی به نظر من قیمتش واقعا گرونه . تو دبی مدل gt 3 مدل ٢٠١۶ به پول ایران ٨٠٠م تا ٩٠٠ تا قیمت میخوره (البته صفرش) که با همین پول میشه فراری خرید. مثلا فراری ۴٨٨ مدل ٢٠١۶ (خیلی کم کار کرد در حده ١٠ هزار تا) خرید .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Omid622

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (744 ديدگاه)

    دوستان عزیر چه مدلی از۹۱۱ شتاب ۲.۵ ثانیه داره و اگر ممکنه اماری کلی ازش بدید خیلی ممنون میشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (144 ديدگاه)

      911توربو اس.صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت توی 2.5 ثانیه(560و580اسب بخار).البته در مدل های مختلف کمی متفاوته.از سال 2011 و به بعد تونسته زیر 3 ثانیه صفر تا صدو طی کنه که اولین بار، سال 2011(530اسب بخار) صفر تا 96 رو توی 2.8 ثانیه زده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. hamid.hellcat

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    بوتزه پورشه نوه ى بنیانگذار کارخانه پورشه، به علت نداشتن استعداد از دانشگاه طراحى اخراج شد، در کارخانه پدرى اش طراحى هاى او را رد مى کردند، اما او به تنهایى موفق به طراحى پورشه ى 911 شد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Kamran

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (5 ديدگاه)

    اولش اینکه پورشه 918 خیلی بهتره دومش اینکه توربو اس هم از این تند تره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا