پورشه

فیس‌لیفت ۹۱۱ کاررا 4 همراه با سلاح توربو

پورشه تمام مدل‌های ۹۱۱ کاررا را همراه با توربوشارژر بروزرسانی کرده و به دنبال آن از اولین فیس‌لیفت تارگا ۴ و ۴S و همچنین کاررا ۴ و ۴S در هر دو مدل کوپه و کانورتیبل رونمایی کرده است.

2017 Porsche 911 Targa
۲۰۱۷ Porsche 911 Targa
پورشه با پیروی از مدل‌های جدید ۹۱۱‌ های کاررا و کاررا S دیفرانسیل عقب، که اخیرا با موتور شش سیلندر تخت دو توربو ۳.۰ لیتری رونمایی شدند، تارگا ۴ و ۴S و همچنین کاررا ۴ و ۴S را هم به این موتور مجهز کرده است. پیشرانه‌ جدید قادر به تولید توان ۳۶۵ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتن متر در پوشش کاررا ساده، و توان ۴۱۴ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر در مدل کاررا S، هست که هرکدام ۲۰ اسب بخار و ۶۰ نیوتن متر افزایش داشته‌اند.

2017 Porsche 911 Targa
۲۰۱۷ Porsche 911 Targa
2017 Porsche 911 Targa
۲۰۱۷ Porsche 911 Targa
انتخاب گیربکس بدون تغییر باقی مانده و شامل یک گیربکس هفت دنده دستی و یک گیربکس هفت سرعته دو کلاچه PDK می‌شود که در حال حاضر با یک سیستم جدید کنترل تمام چرخ‌ محرک الکترو-هیدرولیکی، سریع‌تر از گذشته عمل می‌کند. شاسی PASM دوباره مهندسی شده و ارتفاع آن، به صورت استاندارد در تمام ۹۱۱ های چهار چرخ محرک، ۱۰ میلی‌متر کاهش یافته است.

2017 Porsche 911 Targa
۲۰۱۷ Porsche 911 Targa
پورشه حتما از این‌که برای اولین بار، کاررا ۴ به سرعت بیشتر و شتاب بهتر از همتایان دیفرانسیل عقب خود دست یافته می‌بالد، زیرا کار بزرگی انجام داده است. به همراه نصب پکیج اختیاری PDK و Sport Chrono ، پر کردن ۰ تا ۱۰۰ برای مدل کاررا ۴، در ۴.۱ ثانیه (۰.۴ ثانیه کمتر از مدل قبلی) و برای مدل ۴S در ۳.۸ ثانیه (۰.۳ ثانیه کمتر) صورت می‌گیرد.

2017 Porsche 911 Targa
۲۰۱۷ Porsche 911 Targa
کابریولت S و ۹۱۱ تارگا ۴ به همراه این کیت‌ها ۰.۲ ثانیه دیرتر ۰ تا ۱۰۰ را از همتایان معمولی خود پر می‌کنند، در حالی که حداکثر سرعت آن‌ها با توجه به مدل و تجهیزات بین ۲۸۷ و ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت متفاوت می‌باشد.

2017 Porsche 911 Targa
۲۰۱۷ Porsche 911 Targa
پورشه می‌گوید، تمام مدل‌ها مصرف سوخت بهتری از پیشینیان خود دارند، ۹۱۱ کاررا ۴ کابریولت بدون پکیج PDK با کاهش ۰.۸ واحد، ۷.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر می‌سوزاند، و ۹۱۱ کاررا S کابریولت و ۹۱۱ تارگا ۴S، هر دو با پکیج PDK، مقدار ۸.۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر می‌سوزانند.

مانند قبل، تمام مدل‌های چهار چرخ محرک ۹۱۱ با افزایش ۴۴ میلی‌متری قسمت عقب و نوار قرمز رنگ بین چراغ‌های عقب همراه هستند.

Porsche 911 Carrera 4
Porsche 911 Carrera 4
به غیر از این تغییرات، همه مدل‌های کاررا و تارگا ۴ و ۴S از تمام پیشرفت و بروزرسانی‌های برادران ۲WD خود بهره‌مند خواهند بود، که شامل چراغ‌های جلو بهبود‌یافته همراه چراغ روزتاب چهار نقطه‌ای، بهینه سازی سپر، دستگیره درب جدید، چراغ‌های عقب جدید، و طراحی مجدد درب عقب با ورودی هوای عمودی می‌شوند. همچنین یک فرمان جدید، یک حالت رانندگی جدید و یک سیستم سرگرمی به‌روز با صفحه‌نمایش لمسی ۷ اینچی از جمله تغییرات کابین خواهند بود.

Porsche 911 Carrera 4
Porsche 911 Carrera 4
قیمت گذاری برای بازار‌های غیر اروپایی هنوز اعلام نشده است، اما قیمت‌ مدل‌های جدبد در آلمان به شرح زیر است. تحویل فیس‌لیفت ۹۱۱ مدل کاررا و تارگا ۴ و ۴S از اوایل سال آینده آغاز خواهد شد.

Porsche 911 Carrera 4
Porsche 911 Carrera 4
قیمت‌ها در آلمان
۹۱۱ کاررا ۴ (یورو) ۱۰۳۹۸۳
۹۱۱ کاررا ۴S (یورو) ۱۱۸۱۴۴
۹۱۱ کاررا ۴ کابریولت (یورو) ۱۱۷۰۷۳
۹۱۱ کاررا ۴S کابریولت (یورو) ۱۳۱۲۳۴
۹۱۱ تارگا ۴ (یورو) ۱۱۷۰۷۳
۹۱۱ تارگا ۴S (یورو) ۱۳۱۲۳۴

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهرداد فراهانی

مهندس صنایع و از علاقه‌مندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وب‌سایت های خبری دیگر در حوضه آی‌تی می‌نوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آی‌تی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. کیارش

    ۱۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (207 ديدگاه)

    اصالت، نو اوری، مهندسی، قدرت خلاصه شده در سه رقم: 911

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mehran911

      ۱۸ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (2026 ديدگاه)

      اینم یک ویدیو دیدنی از تارگا امیدوارم لذت ببرید
      http://www.aparat.com/v/Roh6Z

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محسن.د

        ۱۸ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (1447 ديدگاه)

        سلام و عرض ارادت به دوست قدیمی و استاد خودم. خیلی خوشحال شدم که دوباره اسم شما رو اینجا دیدم :-)
        ممنون از ویدئوی بسیار لذت بخشی که گذاشتی. کاش از این فیس لیفت جدید که طراحی عقبش فوق العاده زیباتر شده،هم بذاری تو کانالت.
        موفق و پیروز باشی ;-)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mehran911

          ۱۹ مهر ۱۳۹۴
          سوابق: (148 ديدگاه)

          تاج سری محسن عزیز
          من هم خیلی خوشحالم که کامنتتو میبینم
          آرزو میکنم در لحظه لحظه زندگیت لذت آرامشو موفقیت رو حس کنی دوست من

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. احمد باقری

    ۱۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    به امید طراحی بهتر و فاصله گرفتن از این طراحی ضعیف.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بابک

      ۱۸ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (186 ديدگاه)

      به امید رشد هر چه بیشتر این طراحی خارق العاده و پیشرفت روز افزونش
      واقعا هنر بزرگیه که یه فرم خاص رو طی چندین سال تولید کنی و به هیچ عنوان قدیمی نشه و هر روز بر محبوبیتش افزوده بشه
      دم پورش گرم که یکی از خاص ترین ماشینای دنیاست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. jungle

    ۱۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (11 ديدگاه)

    منظورت از طراحی ضعیف که پورشه نیست حتمااا؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مهدی

    ۱۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (40 ديدگاه)

    طراحی ضعیف؟! شما به این حفظ اصالت و شاهکاره طراحی چجوری این حرف رو میزنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. jungle

    ۱۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (11 ديدگاه)

    ایشون احتمالا تغییرات متفاوتی که روی پراید انجام شده رو بهتر میپسندند!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ali ayat

    ۱۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (716 ديدگاه)

    بچه های عشق پورش کسی از سری های مختلف ۹۱۱میدونه که چه فرقی با هم داره مثلا تگرا توربو کارا کلا چه فرقی دارن؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mohsen

      ۱۸ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (1063 ديدگاه)

      http://www.porsche.com/usa/models/911/
      روی models بالا سمت چپ موسرو نگه دارید برید رو 911 بعد هر کدوم از مدلاشو سمت راست نمایش میده که اگه موسو رو مدل مورد نظر نگه دارید چکیده ای از مشخصاته فنی شو نشون میده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ali ayat

        ۱۸ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (716 ديدگاه)

        نه قبول میدونم دیدم ولی مدل زیاده گیج کنندس

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mohsen

          ۱۸ مهر ۱۳۹۴
          سوابق: (1063 ديدگاه)

          خوب زیاده ولی این نیس که یه موتورو رو سمند پارس 405 و… بزارن هر کدومشونم به قیمت پرت بفروشن اگرم موتور پایشون یکی باشه بعضی مدلا باز با تغییراتی عملکردشو تغییر دادن خوب اینطوری کردن هر کس قد جیبش قد سلیقش قد مدلی که دوس داره انتخاب کنه مثلا به شخص GT3 رو بیشتر از TURBO S دوست دارم یه دلیلش اسپویلر عقبشه که رسما خرابشم

          موافقم 0
          مخالفم 0
  7. sina

    ۱۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (103 ديدگاه)

    عااااااشق این مدل تارگای ٩١١ هستم عااالیه عااالی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Archi KHAN

    ۱۹ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    از تمامی عاشقای پورشه خواهش میکنم برای شفای دوست خوب مون ، مریض منظور
    دعا بفرماین …

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا