شلیک پورشه 911 پس از تیون توسط PP پرفورمنس

لقب PP-911 اینک برای یک خودروی پورشه 911 توربو با موتور شش سیلندر 3.8 لیتری توربو تقویت شده بکار می‌رود که با هزینه ای 12 هزار یورویی نسبت به 911 توربوی استاندارد، عملکردی فوق‌العاده را به نمایش می‌گذارد.

Porsche 911 Turbo by PP-Performance
Porsche 911 Turbo by PP-Performance
Porsche 911 Turbo by PP-Performance
Porsche 911 Turbo by PP-Performance
Porsche 911 Turbo by PP-Performance
Porsche 911 Turbo by PP-Performance

Porsche 911 Turbo by PP-Performance
Porsche 911 Turbo by PP-Performance

پیشرانه تقویت شده توسط PP-Performance قادر است 661 اسب بخار نیرو و 820 نیوتن متر گشتاور تولید نماید که 147 اسب بخار و 160 نیوتن متر نسبت به نسخه استاندارد افزایش یافته است.

Porsche 911 Turbo by PP-Performance
Porsche 911 Turbo by PP-Performance

نتیجه چنین جهشی در قوای تولیدی این است که شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت این کوپه مهارناپذیر به 2.5 ثانیه و شتاب صفر تا 193 کیلومتر بر ساعت آن به 8.2 ثانیه رسیده است و از همه مهم‌تر مسافت 400 متر را از سکون در 9.896 ثانیه طی می‌کند و در انتهای این مسیر به سرعت 221.74 کیلومتر بر ساعت می‌رسد که یکی از بهترین رکوردها برای پورشه 911 تیون شده است.

Porsche 911 Turbo by PP-Performance
Porsche 911 Turbo by PP-Performance

Porsche 911 Turbo by PP-Performance
Porsche 911 Turbo by PP-Performance

البته با نگاهی به رکوردهای درگ تایمز، می‌بینیم که خودروهای زیادی با رکوردهای به‌مراتب بهتری از این پورشه وجود دارند و اینکه PP-Performance خودروی خود را رکوردشکن نامیده، جای سؤال دارد.

[jwplayer mediaid=”102313″]
[دانلود ویدئو]

19 دیدگاه

  1. سجاد
    سوابق: (64 دیدگاه) ,

    وقتی تیونر های با سابقه ای مثل “راف” هستن ،
    جایی برای این تیونرهای جدالتاسیس نیست .

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل Ahmad..F12
      Ahmad..F12
      سوابق: (2517 دیدگاه) ,

      سجاد جان جسارتاً تيونر pp-performance اصلاً جدیدالتاسیس نيست

      معمولاً روی اکثر خودروها هم کار ميکنه

      پاسخ
      1. سجاد
        سوابق: (64 دیدگاه) ,

        احمد جان ،
        جسارتاً به من حق بده که به pp-performance با 12 سال سابقه کار در مقابل RUF با 75 سال سابقه کار بگم جدیدالتاسیس!

        پاسخ
  2. حسین
    سوابق: (31 دیدگاه) ,

    این ماشین عجب چیزیه من خیلی از پورشه خوشم میاد

    پاسخ
  3. ELDORADO
    سوابق: (42 دیدگاه) ,

    جالبه پورشه خداییش دانشش توزمینه هندلینگ و شاسی و ساخت پلت فرم مرگ نداره

    پاسخ
  4. pony car
    سوابق: (80 دیدگاه) ,

    فقط یک ماشین هست که یک عمر اگه سوار شی دلت نمیزنه اونم پورشست

    پاسخ
  5. pony car
    سوابق: (80 دیدگاه) ,

    اصالت برای یک عمر یعنی پورشه

    پاسخ
  6. سعید
    سوابق: (1481 دیدگاه) ,

    من که از تیون و تیونینگ زیاد خوشم نمیاد،مخصوصا اونایی که قدرت ماشین رو میبرن بالای هزار اسب یا تغییرات زیادی تو ماشین ایجاد میکنن،اینجوری دیگه خیلی بی مزه میشه،ماشین استاندارد واستوک هر شرکت خیلی بهتره،نهایتش یه تعویض رینگ ولاستیک و یا تغییر رنگ ماشین به یه رنگ خاص 🙂

    پاسخ
  7. صادق
    سوابق: (2130 دیدگاه) ,

    وقتی که داشتم قدرت و گشتاورش رو میخوندم با خودم داشتم میگفتم که این میتونه رقیب 488 بشه ولی وقتی رکوردای شتابش رو خوندم دیدم که نه، همچین رقیبای خوبی هم برای هم نیستن!!! (البته میدونم استوک نیست و کلا با هم فرق دارن، کلی گفتم)

    جدای از قابلیتاش به نظرم ظاهرش هم خوب شده، درسته که تغییرات کمی داشته و خب هم سادگی رو نگه داشته و هم در عین سادگی زیبا شده

    ارادت

    پاسخ
  8. سروش شیرازی
    سوابق: (44 دیدگاه) ,

    اگه میزاشتن صب بشه ازش عکس میگرفتن بهتر بود

    پاسخ
  9. tadano
    سوابق: (159 دیدگاه) ,

    کار خاصی انجام نداده که این کار تو ایران سالهاست که داره انجام میشه ( تیون 911 ) فرمون 911 رو هیدرولیک میکنن رو 1924 کولر میبندن رادیات 608 و 808 رو 911 ای میکنن و خیلی کارای دیگه .

    پاسخ
  10. سوپاپ
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    خیلی عالیه یه نگاهی به باله پشتیش و چراغ هاش بندازین واقعا روح آدمو جلا میده

    پاسخ
  11. lonely
    سوابق: (10 دیدگاه) ,

    اصالت رو توی ماشین های پورشه به طور کامل میتوان دید

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.