پورشه

آخرین آزمایش ها روی پورشه 918 اسپایدر

ظاهرا جاسوسان صنعتی و عکاسان کمین کرده پورشه را کلافه کرده اند. چون تصاویری که می بینید توسط خود پورشه منتشر شده و این درحالیست که خودرو بصورت وضوح تکمیل نشده و دارای استتار است. حتی بنظر می رسد که برای چراغهای عقب از چراغهای ۹۱۱ استفاده نموده اند. این تصاویر نشان می دهند که پورشه ۹۱۸ در حال گذراندن آخرین مراحل تست و آزمایش در پیست است.

porsche 918 spyder prototype
porsche 918 spyder prototype

با این وجود همین تصاویر هم نمایشگر روح کلی محصول نهایی پورشه می باشند. خودرویی که احتمالا دارای نیروی محرکه هایبریدی خواهد بود. بدین شکل که یک موتور بنزینی ۴.۶ لیتری هشت سیلندر با توان ۵۷۰ اسب بخار به کمک دو موتور الکتریکی یکی در محور جلو و دیگری در محور عقب می آید. مجموع نیروی تولیدی ۷۷۰ اسب بخار خواهد بود. این در حالیست که در سفرهای داخل شهری با تکیه به موتورهای الکتریکی، مصرف سوخت کاهش چشمگیری می یابد.

معرفی رسمی این خودرو با تولید محدود برای ۱۸ سپتامبر (۹/۱۸) سال آینده برنامه ریزی شده است. و البته هنوز از قیمت آن اطلاعی در دست نیست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. سعید

    ۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    مجموع قدرت تولیدیش بالای 800 اسب شده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا