پکیج گرند جی تی برای پانامرا

فرانکفورت 2013: تک آرت با معرفی پکیج Gran GT اولین تیونری شد که به سراغ فیس لیفت پانامرای 2014 می رود . . .

Techart Porsche Panamera Grand GT
Techart Porsche Panamera Grand GT

کیت بدنه گرند جی تی که 42 میلیمتر در محور جلو و 84 میلیمتر در محور عقب به عرض پانامرا افزوده است، از ترکیب فیبرکربن با پلی اورتان ساخته شده که شامل سپر جدید جلو با ورودی هوای نسبتا بزرگ، کاپوت جدید، رکاب های جانبی، گلگیرهای عریض تر، اسپویلر سقفی، باله ثابت عقب و دیفیوزر عقب می شود. تک آرت همچنین از سیستم اگزوز فولادی ضد زنگ بهره گرفته که خروجی های دوبل در طرفین دارد.

برای رینگ ها، تک آرت دست مشتریان را باز گذاشته تا طرح های مختلف را با سایزهای 20 تا 22 اینچی سفارش دهند؛ البته پیشنهاد ویژه تیونر رینگ های 22 اینچی فورج کاری شده Formula III است که با رنگ مشکی براق تزیین شده اند.

درون کابین خودرو نیز علاوه بر تریم کربنی، دو نمایشگر هفت اینچی، روکش چرمی و فرمان سه شاخه جدید نیز به چشم می خورند. مهندسین تک آرت هنوز درحال بهبود پیشرانه 4.8 لیتری پانامرای توربو هستند تا قدرت 520 اسبی آنرا به 580 اسب بخار افزایش دهند.

36 دیدگاه

  1. nima
    سوابق: (250 دیدگاه) ,

    واقعا فوق العاده بود فوق العاده تر شد !!!!
    فقط المان ( طرافدارهای آلمان لایک )

    پاسخ
    1. slr722
      سوابق: (1351 دیدگاه) ,

      خدایی از مازراتی کواتروپورته بهتر نیست؟؟؟

      پاسخ
      1. km
        سوابق: (681 دیدگاه) ,

        مازراتی نسلشو عوض کرده اصن یه چیز دیگه شده ولی این از اولش همین شکلی بوده و خسته کننده شده

        پاسخ
      2. مارال
        سوابق: (95 دیدگاه) ,

        ارزش برند مازراتی بیشتر از پورشه است ، ضمن اینکه مازراتی کواتروپورته خیلی خاص تر از پانامرا است

        پاسخ
      3. سینا
        سوابق: (213 دیدگاه) ,

        مارال نمی دونم واقعاً دختری یا اسمت رو الکی می نویسی، ولی اگه دختری میگم دختر باید اینطوری باشه!

        پاسخ
      4. فرامرز
        سوابق: (743 دیدگاه) ,

        خانم مارال شما از کجا آمار ارزش پورشه و مازراتی رو در آوردید؟ مازراتی در مقایسه با پورشه در حکم تعمیرگاهه!
        سرمایه شرکت مازراتی 588 میلیون یورو (http://en.wikipedia.org/wiki/Maserati)
        سرمایه شرکت پورشه 13.9 میلیارد یورو (http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche)
        بی ام و 76.84 میلیارد یورو
        دایملر (مرسدس بنز) 114.29 میلیارد یورو
        مجموعه فولکس واگن (شامل آئودی، …) 192.67 میلیارد یورو

        پاسخ
    2. aryamehr
      سوابق: (190 دیدگاه) ,

      قشنگه ولی چون ما نداریم بزن ب بی خیالی

      پاسخ
      1. مارال
        سوابق: (95 دیدگاه) ,

        نه من پسرم و این اسم را به عشق کانتینر سه محور مارال انتخاب کردم ،
        بعضی از ماشینها نماد اصالت و اصیل بودن هستند و ربطی نداره که تکنولوژیشون در حد چند تای اول دنیا هست یا نه ،البته پورشه هم توی خودروسازی واسه خودش خدا است ولی ماشینایی مثل آلفارومئو و مازراتی و کادیلاک و آستون مارتین و رولزرویس انگار یه طعم خاص و خوشمزه از دنیای ماشین بازی هستند

        پاسخ
      2. km
        سوابق: (681 دیدگاه) ,

        آقا فرامرز پورشه هم زیر مجموعه فولکس واگن هست. به این رده بندی مجموعه فیات هم باید اضافه شه با سرمایه 84 میلیارد یورو

        پاسخ
      3. مارال
        سوابق: (95 دیدگاه) ,

        خانم فرامرز گفتم من پسرم هالا باز بگو خانم مارال، من کاری به سرمایه شرکت و تعداد اسب بخار و گشتاور ندارم، منظور من از خاص بودن و اصالت یکی مساله طراحی است که ریشه توی معماری زیبایی ایتالیا داره یکی هم ارزش ماشین برای کلاسیک شدن در چند سال آینده ، که از این دو لحاظ مازراتی برتر از پورشه پانامرا است .

        پاسخ
      4. فرامرز
        سوابق: (743 دیدگاه) ,

        KM جان حق با شماست راجع به پورشه اما فیات یه چیزی مثل گروه فولکس هست که داره همه شرکت ها (فراری، مازراتی، آلفا رومئو و …) رو میخره. البته تو مطلبی که راجع به تاریخچه طراحی فولکس بیتل بود و طراحی اون توسط پورشه این حس القا میشد که پورشه شرکت بزرگتری باشه. این آماری که من راجع به سرمایه فولکس دادم شامل تموم شرکت های گروه فولکس واگن بود. راجع به برندهایی که توسط گروه فولکس به فروش میرسن این رو تو ویکی پدیا نوشته:
        Volkswagen Group sells passenger cars under the Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, SEAT, Škoda and Volkswagen marques

        این رو هم راجع به فیات نوشته:
        Fiat has acquired numerous other companies; e.g., it acquired Lancia in 1968, became a shareholder of Ferrari in 1969, took control of Alfa Romeo from the Italian government in 1986, purchased Maserati in 1993, and became the majority shareholder of Chrysler in 2011.

        پاسخ
    3. نوید
      سوابق: (195 دیدگاه) ,

      پدال تو پاراگراف آخر نوشتید: “تا قدرت 520 اسبی آنرا به 380 اسب بخار افزایش دهند.”

      ؟؟؟!!!

      پاسخ
    4. HASSANBMW
      سوابق: (401 دیدگاه) ,

      پانامرا خودش غوله اصلا پکیج نمیخواد!!!

      پاسخ
  2. امیرحسین
    سوابق: (73 دیدگاه) ,

    بچه دیروز رفتم یه لامبورگینی خریدم.به زور تونستم گذر موقت شو بگیرم.
    .
    .
    .
    ولی اصلا نمیشد باهاش پارک کنیم!!!نمیشد پارک دوبل کنم!!!
    رفتم یه پراید گرفتم دیدم قشنگ پارک میشه و قشنگ تر از پارک در میاد!!!
    گفتم هنر نزد ایرانیان است و بس!!ماشین ارپز این بهتر؟؟:D

    پاسخ
    1. امین
      سوابق: (244 دیدگاه) ,

      منم هفته پیش یه فراری خریدم :دی چه جالب

      پاسخ
  3. skazi 68
    سوابق: (39 دیدگاه) ,

    یعنی میشه ما تو خیابون یه دونه از اینا رو ببینیم ؟

    پاسخ
    1. VAHID JINPACHI
      سوابق: (860 دیدگاه) ,

      چرا نشه تا وقتی که ادم هایی مثل {م.ح} تو ایران هستند ارزوی هر چیزی تو دلمون می مونه متاسفانه…

      پاسخ
  4. ارش
    سوابق: (5 دیدگاه) ,

    spoiler ثابت بجای متحرک واقعا مسخرست چون یه اپشن خاص برای این دسته از ماشین هاست

    پاسخ
  5. مارال
    سوابق: (95 دیدگاه) ,

    آرش میدونی اسپلویر متحرک چه بدی داره؟
    اسپلویر وقتی در بالاترین حد خودش هست خیلی ماشینو خشکل میکنه ، برای ماشین با اسپلویر متحرک باید حتما بالای 120 کیلومتر در ساعت رانندگی کنی تا اسپلویر بیاد بالا ، ولی ثابت که باشه خوده صاحب ماشین هم که ماشینیشو از دور نگاه کنه باهاش حال میکنه چون اونطوری خیلی ماشین رح داره

    پاسخ
    1. امین
      سوابق: (809 دیدگاه) ,

      عزیزم یه دکمه داخل ماشین هست برای بیرون و داخل بردن و هم چنین انتخاب حالت اتوماتیک spoyler

      هر وقت خواستی میزنیش بیرون …

      پاسخ
  6. کیانوش
    سوابق: (286 دیدگاه) ,

    من کلا از مدل های اسپرت بک خوشم میاد مثل audi tt خیلی خاص شده این پورش با این تیون دوسش دارم !!!

    پاسخ
  7. moein
    سوابق: (168 دیدگاه) ,

    بالا برید پایین بیایید کلاس مازراتی کل خاندان فردیناند پورشه رو قورررررت میده
    پانامرا که عددی نیست و نمیتونه باشه

    پاسخ
    1. اسکالید
      سوابق: (4 دیدگاه) ,

      منم با مارال و معین موافقم ، مازراتی خاص تر از پورشه است چون یه حالت اشرافی داره

      پاسخ
      1. amir
        سوابق: (1 دیدگاه) ,

        ببينم اين همه سنگ مازراتي به سينه ميزنين تا حالا سوار شدين ببينين چه افتضاحيه . سواريش كه اشغال طراحي داخل […] فقط صداي اگزوزش خوبه تو شتابگيري هم فقط ميتونه با حسرت پشت پانامرارو ببينه

        پاسخ
    2. amir.t.
      سوابق: (548 دیدگاه) ,

      باشه باشه باشه حالا تو اینقدر حرص نخور اقا معین انگار سهام مازراتی مال تویه.وقتی که مازراتی و پورشه رو با هم مقایسه میکنی دیگه جای برا بحث کردن نزاشتی چون هنوز پورشه رو نشناختی.فقط به برند تاج بودن مازراتی توجه کردی.اره.

      پاسخ
      1. مارال
        سوابق: (95 دیدگاه) ,

        امیر علامت مازراتی تاج نیست بلکه نیزه سه شاخ هستش ، تو که به برند هم توجه نکردی

        پاسخ
  8. mahsa-faghat alman
    سوابق: (263 دیدگاه) ,

    پورشه تا زمانی که تو ایران نیومده بود واسه مردم خاص بود الان که مثل پشگل ریخته تو خیابونا بایدم خاص نباشه.همین الان 2تا تو کوچه ما پارک شده.

    پاسخ
  9. میلاد. فقط المان.فقط بنز.
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود.
    نوشته مهندشین در حال بهبود قدرت موتور ار 520 به 580 اسب بخار هستند!!!!
    خب مگه مجبوری؟؟؟؟نمیتونی دست نزن.
    شرکت تیونینگ به برابوس میگن.AMG.لورینزر.کیخرر.جی پاور.ام پاور.و….
    برو بابا.

    ایران و المان.

    پاسخ
  10. میلاد. فقط المان.فقط بنز.
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    هیچ شرکتی نمیتونه با المان تو بوکس بودن و اصالت رقابت کنه.

    GERMANY = ZEPPELIN.
    المان = غیر قابل رقابت

    ایران و المان.

    پاسخ
  11. moein
    سوابق: (168 دیدگاه) ,

    امیر جان پورشه فقط در همین حد باید گفت دربارش که یه کارخونه خودرو سازی معمولیه درست مثل بقیه کارخونه ها
    اما برندی مثل مازراتی رو هر جا اسمش رو ببرن مطمئنا کنارش اصالت و کلاس هم میاد
    عزیز جان تو همه دنیا اگر کسی پشت مازراتی باشه و کنارش هم یه پورشه سوار باشه مطمئن باش همه اون مازراتی رو میبینن چون اونه که بیشتر تو چشم میاد با اون نیزه سه شاخه اش
    بازم تاکید میکنم نیزه نه تاج!!!!!!!

    پاسخ
  12. jalal
    سوابق: (246 دیدگاه) ,

    چقدر زیبا شده بعدش کی گفته که پروشه یه خودرو ساز معمولیه آیا واقعا شما این جوری فکر می کنید من یه چیزی به شما بگم که پروشه یک رقیب سر سختی برای مازراتی اگه باورت نمی شه بعدش خیلی جا ها هستش که مردم پروشه را به مازراتی ترجیح میدن.

    پاسخ
  13. amir
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    پورشه نه تنها یک رقیب برای مازراتی بلکه یک رقیب برای تمام خودروسازانیه که اصالت و جذابیت رو باهم القا میکنن….
    برای مثال پانامرا درعین اینکه یک سدان آرام برای گشت و گذار خانوادگیه میتونه با موتور420 یا500اسب بخار سر به سر تک تک سوپر اسپرتایی که شما فکرشو میکنید بذاره….
    درضمن معین جان این تنها بعد ماجرا نیست…
    بد نیست شما باتمام این تفاسیر یه نگاهی به قیمت مازراتی و پورشه بندازی و ببنی که واقعا مقایسه به کجا میره….
    پورشه نه تنها توی ایران بلکه توی هرکسور اروپایی هم که باشه ماشینیه که هرکسی دوست داره باهاش حداقل یه عکس یادگاری بندازه….

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.